Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...

Podívejte se také Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.

Podívejte se také Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)

cena 349.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...

Podívejte se také Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)

cena 356.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.

Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

cena 421.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 429.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

cena 356.0 Kč
Detail

Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2)

Elektronická kniha - autor Aleš Bednařík, 232 stran, česky Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci. Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci. Komunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami zmapovali v jednotlivých kapitolách...

Objev podobné jako Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)

Elektronická kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.

Objev podobné jako Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)

cena 237.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

cena 301.0 Kč
Detail

Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)

Elektronická kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají...

Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)

cena 297.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 280.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 286.0 Kč
Detail

Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2)

Kniha - autor Aleš Bednařík; Mária Andrášiová, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci. Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci. omunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami...

Objev podobné jako Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2)

cena 345.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

cena 261.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

cena 380.0 Kč
Detail

Trénink komunikace pro introverty (978-80-271-3763-3)

Elektronická kniha - autor Sylvia Löhken, 168 stran, česky Patříte mezi introverty? Cítíte se nepříjemně, když máte vstoupit do místnosti plné neznámých lidí nebo prezentovat ostatním své úspěchy? Přivádí vás do rozpaků, když máte reagovat na kompliment či kritiku? Nevíte, jak odmítnout něčí žádost nebo pozvání? Je pro vás složité absolvovat přijímací pohovor či jednání? Máme pro vás skvělou zprávu – komunikace šitá na míru introvertům se dá natrénovat! Díky této knížce budete lépe zvládat situace, které jsou pro vás jako pro introverta nepříjemné nebo problematické. Dozvíte se, jak využít své silné stránky, které vám introverze přináší. Autorka, odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci, se s vámi podělí o mnohé tipy, abyste v klidu a s přehledem dosáhli svých cílů, a to v souladu s vaší osobností.

Objev podobné jako Trénink komunikace pro introverty (978-80-271-3763-3)

cena 280.0 Kč
Detail

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)

Elektronická kniha - autor Eva Zacharová, 128 stran Komunikace je důležitou součástí kvalitního profesionálního chování sester a dalších zdravotnických pracovníků. Publikace proto přináší základní oblasti sociální komunikace mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem.

Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)

cena 169.0 Kč
Detail

Moderní lektor (978-80-271-0093-4)

Elektronická kniha - autor Tomáš Langer, 224 stran Atraktivní a čtivý průvodce zahrnuje celý komplex základů lektorské činnosti. Výklad je doplněn řadou tipů, obrázků a úkolů. Díky přehledné struktuře a navigačním ikonám se budete v textu skvěle orientovat. Zájemce o certifikaci připraví na zkoušky z profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání.

Objev podobné jako Moderní lektor (978-80-271-0093-4)

cena 246.0 Kč
Detail

Moderní ekonomie (978-80-271-0120-7)

Elektronická kniha - autor Hana Lipovská, 256 stran Kniha vám srozumitelně a zajímavě odkryje svět vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Čtivý výklad doprovází mnoho atraktivních úkolů a příkladů ze života. Studenti a další zájemci o ekonomii získají nejen základní ekonomické znalosti, ale především se naučí myslet samostatně, kriticky - a ekonomicky. Detaily knihy: Autor: Hana Lipovská Rok vydání: 2017 ISBN: 978-80-271-0120-7 Počet stran: 256

Objev podobné jako Moderní ekonomie (978-80-271-0120-7)

cena 271.0 Kč
Detail

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a...

Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

cena 220.0 Kč
Detail

Slovník mediální komunikace (978-80-736-7955-2)

Elektronická kniha - autor Irena Reifová, 328 stran Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Objev podobné jako Slovník mediální komunikace (978-80-736-7955-2)

cena 364.0 Kč
Detail

Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)

Elektronická kniha - autor Šárka Tomová, 136 stran Komunikace s pacientem ve vážném stavu a s umělou plicní ventilací je nedílnou a velmi důležitou součástí péče o tyto pacienty. Prostudováním publikace čtenář získá komplexní manuál, jak zlepšit komunikaci s pacientem v klinické praxi, včetně praktických komunikačních nástrojů využitelných v obtížných situacích. Detaily knihy: Autor: Šárka Tomová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0064-4 Počet stran: 136

Objev podobné jako Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)

cena 169.0 Kč
Detail

Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)

Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 160 stran Chcete suverénně konverzovat na nejrůznější témata? Chcete používat fráze jako rodilí mluvčí? Knížka věnuje pozornost výrazům současné mluvené němčiny, které se opravdu používají a které v jiných učebnicích většinou nenajdete. Díky knížce budete přirozeně komunikovat v německém jazyce, a navíc vás to bude bavit!

Objev podobné jako Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)

cena 203.0 Kč
Detail

Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Elektronická kniha - autor Kevin Kruse, 176 stran, česky Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili....

Objev podobné jako Moderní time management (978-80-271-2452-7)

cena 246.0 Kč
Detail

Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)

Kniha - autor Ladislav Špaček, 376 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o...

Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)

cena 419.0 Kč
Detail

Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)

Kniha - autor Sandra Bejdáková; Jarmila Střechová; Lenka Suchardová; Jana Vítková; Helena Z..., 130 stran, česky Třetí díl ediční řady Školní zralost přináší komplexně zpracované téma komunikace v mateřské škole s vazbou na téma školní zralosti. Téma je představeno z několika úhlů pohledu: komunikace s rodiči předškolního dítěte se všemi jejími specifiky, komunikace se základní školou nazíraná jak z pohledu školy mateřské, tak základní a nechybí ani téma komunikace MŠ a pedagogicko-psychologické poradny.

Objev podobné jako Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)

cena 319.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace - Petr Frey

Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Objev podobné jako Marketingová komunikace - Petr Frey

cena 357.0 Kč
Detail

Stručný příběh moderního umění (978-80-271-2078-9)

Kniha - autor Susie Hodgeová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Nově pojatá kniha vysvětlí historii umění na 50 klíčových dílech – od Courbeta až po současné instalace Jajoi Kusamaové – a přiřadí tato známá díla k jednotlivým směrům, tématům a technikám. Díky přehlednému designu se studenti a zájemci o umění mohou snadno orientovat a projdou svou cestu poznáním umělců, stylů a období. Přístupnou a stručnou formou objeví nejdůležitější a nejvlivnější umělecké koncepty a uvědomí si, jak, proč a kdy se umění měnilo, kdo představoval hlavní díla a jaká tato díla byla. V knize se nepoužívá umělecký žargon a text umožňuje pochopit a užít si umění.

Objev podobné jako Stručný příběh moderního umění (978-80-271-2078-9)

cena 309.0 Kč
Detail

Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...

Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)

cena 177.0 Kč
Detail

Empatická a asertivní komunikace: Jak zvládat obtížné komunikační situace (978-80-271-2227-1)

Kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Naučte se dobře zvládat obtížné situace a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy. Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace.

Objev podobné jako Empatická a asertivní komunikace: Jak zvládat obtížné komunikační situace (978-80-271-2227-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Trénink komunikace pro introverty: Jak najít ta správná slova (978-80-271-3763-3)

Kniha - autor Sylvia Löhken, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Díky této knížce budete lépe zvládat situace, které jsou pro vás jako pro introverta nepříjemné nebo problematické. Autorka, odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci, se s vámi podělí o mnohé tipy, abyste v klidu a s přehledem dosáhli svých cílů, a to v souladu s vaší osobností.

Objev podobné jako Trénink komunikace pro introverty: Jak najít ta správná slova (978-80-271-3763-3)

cena 289.0 Kč
Detail

Moderní lektor: Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých (978-80-271-0093-4)

Kniha - autor Tomáš Langer, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak kurz sestavit, aby byli účastníci i zadavatelé spokojeni? Jak s účastníky vzdělávání komunikovat a jak je motivovat? Které metody vzdělávání jsou efektivní a na které byste měli raději zapomenout? Co je e-beam, vizualizér a jak tyto a další moderní pomůcky v kurzu efektivně využít? Jaké jsou zásady i nejčastější chyby při práci s učebními pomůckami? Jak do výuky zapojit hlasování nebo jiné interaktivní metody? Na tyto a další otázky vám odpoví tento moderní průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých. Jako jediný mezi mnoha zahrnuje na dvou stovkách stran celý komplex základů lektorské činnosti. Prakticky pojatá příručka je určena zejména začínajícím lektorům, ale i ti zkušenější v ní najdou mnoho zajímavých informací a inspirativních podnětů. Dozvíte se, jak kurz dobře připravit po stránce organizační a metodické i jak jej správně lektorsky zahájit a úspěšně dovést až k jeho...

Objev podobné jako Moderní lektor: Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých (978-80-271-0093-4)

cena 249.0 Kč
Detail

Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)

Kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se...

Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)

cena 289.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

cena 110.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Autoškola 2022: Moderní učebnice a testové otázky (978-80-271-3552-3)

Kniha - 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové vydání učebnice autoškoly obsahuje vše, co nezbytně potřebujete k získání řidičského oprávnění skupiny B: výklad pomocí názorných barevných fotografií, snadnou navigaci v knize pomocí barevných hmatníků, kapitoly členěné podle předmětů v autoškole, ukázkové testy i praktické rady. Pro zvládnutí zkušebních testů jsou v učebnici zařazeny kompletní aktualizované testové otázky. Najdete zde všechna podstatná ustanovení zákona 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích a souvisejících předpisů, výklad křižovatek včetně vysvětlení, jednoduché a snadno zapamatovatelné informace o ovládání a údržbě vozidla, o teorii a zásadách bezpečné jízdy a zdravotnické přípravě. Předkládáme vám nejpřehlednější a nejaktuálnější učebnici na trhu: při práci s ní vás nebudou zdržovat žádné zbytečnosti, nic důležitého vám ale neunikne. Cílem knihy je především pomoci čtenářům, aby se rychle a pohodlně naučili vše,...

Objev podobné jako Autoškola 2022: Moderní učebnice a testové otázky (978-80-271-3552-3)

cena 179.0 Kč
Detail

Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)

Kniha - autor Theodora Lenka Ficová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Věděli jste, že dítě se svým okolím začíná komunikovat už u maminky v bříšku? A svou specifickou řeč dál rozvíjí i po narození, dlouho před tím, než se naučí vyslovit první hlásky.

Objev podobné jako Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)

cena 216.0 Kč
Detail

Nasucho: Pěstujeme a sušíme květiny pro moderní aranžmá (978-80-271-3317-8)

Kniha - autor Carolyn Dunster, 176 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se do každého interiéru a ke každé...

Objev podobné jako Nasucho: Pěstujeme a sušíme květiny pro moderní aranžmá (978-80-271-3317-8)

cena 341.0 Kč
Detail

Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)

Kniha - autor Hana Urbancová; Pavla Vrabcová, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.

Objev podobné jako Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)

cena 429.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

cena 223.0 Kč
Detail

Bezejmenná: Cesta (978-80-765-0787-6)

Elektronická kniha - autor Otakar Pospíšil, 208 stran, česky V zemi zvané Aseytasia se čtyři Jednomyslně zvolení vydali hledat Poutníka, jenž vidí dál než obyčejní lidé a mohl by jim pomoci ochránit život na Zemi pustošené soubojem dvou nesmiřitelných draků. Poutník je mimo jiné i stavitelem mostů, a nejen mezi břehy, ale také mezi lidmi. V ději plném dobrodružství spojuje družinu čistá láska a skutečné přátelství. A také láska k přírodě a tajemstvím života, kterým se čtyři hrdinové, za pomoci Poutníka snaží porozumět. Nabízí se otázka: Mohou být zkušenosti, prožitky a poznání těchto pěti přátel skutečné? Nebo jsou to jen krásné výplody světa fantasy?

Objev podobné jako Bezejmenná: Cesta (978-80-765-0787-6)

cena 279.0 Kč
Detail

Moderní ekonomie: Jednoduše o všem, co byste měli vědět (978-80-271-0120-7)

Kniha - autor Hana Lipovská, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Tato netradičně pojatá učebnice je plná zajímavých příkladů doprovázejících poutavý výklad, pracuje s ukázkami z denního tisku, obsahuje úkoly formou her, křížovek, osmisměrek. Jejím cílem není jen předání základních ekonomických znalostí, chce především naučit studenty a další zájemce o ekonomii myslet samostatně, kriticky - a ekonomicky.

Objev podobné jako Moderní ekonomie: Jednoduše o všem, co byste měli vědět (978-80-271-0120-7)

cena 259.0 Kč
Detail

Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu (978-80-271-0551-9)

Kniha - autor Jan Tegze, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jste personalisté a máte na starosti hledání nových zaměstnanců? Zbystřete! Chcete se dozvědět vše potřebné o efektivním hledání a získávání nových lidí? Rádi byste získali účinné nástroje pro vyhledávání lidí na internetu a sociálních sítí? Nenechte si utéct tuto jedinečnou knihu, která vám s tím pomůže!

Objev podobné jako Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu (978-80-271-0551-9)

cena 499.0 Kč
Detail

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy...

Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

cena 229.0 Kč
Detail

Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)

Kniha - autor Kristián Chalupa, 160 stran, česky Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunikačních agentur. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, kde tehdy pracoval ve funkci tiskového mluvčího, ředitele odboru vnějších vztahů a poradce předsedy byl vyhodnocen jako třetí nejlépe komunikující úřad ze čtyřiceti zkoumaných. O komunikaci autor, který mimochodem zvažuje kandidaturu na prezidenta ČR, sám uvádí: „Beru komunikaci jako kouzlo. Je kouzlem, když se vydaří, je kouzlem, které může lidi spojovat, bez komunikace lidé nemohou žít ani pracovat. Málokdo je ve své profesi úspěšný, aniž by komunikoval s ostatními, vztahy a přátelství bez...

Objev podobné jako Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)

cena 208.0 Kč
Detail

Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na...

Objev podobné jako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

cena 271.0 Kč
Detail

Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,...

Objev podobné jako Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Podívejte se také