Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Podívejte se také Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Podívejte se také Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Podívejte se také Online marketing (978-80-251-4155-7)
Podívejte se také
- Tatér z Osvětimi (978-80-264-4152-6)
- Event marketing (80-247-0646-6)
- C# (978-80-251-4686-6)
- RobotiCS (978-80-251-4826-6)
- Zmlkni! (978-80-251-5072-6)
- Friedl (978-80-7465-251-6)
- Kreativní copywriting (978-80-251-4909-6)
- Python 3 (978-80-251-5030-6)
- Dlouhý chvost (978-80-251-2507-6)
- Sourozenci bez rivality (978-80-251-2312-6)
- Základy digitální fotografie (978-80-251-4149-6)
- 1000 polských slovíček (978-80-251-2929-6)
- Hrátky s pedigem (978-80-251-1476-6)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
- Vyučovací metody na vysoké škole (978-80-247-4152-9)
- Únikovka: Minecraft – pekelná škola (978-80-251-5056-6)
- Zmlkni!: Jak skvěle prezentovat (978-80-251-5072-6)
- Agilní metody řízení projektů (978-80-251-4194-6)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Tatér z Osvětimi (978-80-264-4152-6)
Kniha - autor Heather Morrisová, 248 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Dosud nevyřčený příběh z tábora smrti podle skutečného příběhuKniha Tatér z Osvětimi vznikla podle skutečného příběhu, jenž souvisí s jedním z nejznámějších symbolů holocaustu – čísly, která měli vězňové vytetována na předloktí. Když se slovenský žid Lale Sokolov stal v tom strašlivém místě tatérem a musel označovat své spoluvězně čísly vyvedenými nesmazatelným inkoustem, využil svou nepatrnou volnost k činům. Díky své práci mohl vyměňovat šperky a peníze z majetku zavražděných židů za jídlo, které pomáhalo ostatní vězně držet naživu. Kdyby byl dopaden, čekala by ho jistá smrt. Za své přežití mu vděčí mnozí.O holocaustu existuje bezpočet knih. Tato je však unikátní. Lale Sokolov velmi dobře věděl, co spoluvězně i jeho samotného čeká, a byl odhodlán nejen přežít, ale také žít naplno. To, co poznal, je sice strašlivé, ale současně plné naděje a odvahy. A v jeho vzpomínkách má své...
Objev podobné jako Tatér z Osvětimi (978-80-264-4152-6)
Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.
Objev podobné jako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
Elektronická kniha Kniha Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. - Autor Tereza Semerádová, Petr Weinlich, 192 stran Posuňte váš marketing na vyšší level pomocí knihy Marketing na Facebooku a InstagramuOnline prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů.Avšak i přes...
Objev podobné jako Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
Zmlkni! (978-80-251-5072-6)
Elektronická kniha - autor Arnošt Štěpánek, 248 stran, česky Ať chceš nebo ne, tvůj život je jedna velká prezentace. Zapomeň na obvyklé poučky, stokrát zopakované návody a jdi na prezentování jinak. V krátkých tipech najdeš inspiraci, jak prezentovat tak, aby tě publikum poslouchalo a opravdu si odneslo, co jsi mu chtěl předat. Autor s mnohaletou praxí ti na praktických příkladech ukáže, jak prezentovat nejen dobře, ale skvěle.
Objev podobné jako Zmlkni! (978-80-251-5072-6)
AutoCAD (978-80-251-3120-6)
Elektronická kniha - autor Jiří Špaček, Michal Spielmann, 432 stran Již 4. aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu z pera zkušených českých autorů představuje jak kompletní zdroj pro efektivní navrhování, tak přehled praktického využití nových funkcí a nástrojů. Průvodce pro verze 2010 a 2011 obsahuje kompletní přehled ovládání programu, názorné ukázky jeho využití pro každodenní práci a spoustu cvičení, v nichž si vyzkoušíte tvorbu reálných úkolů z praxe. Postupně se tak naučíte vše, co pro zpracování výkresové dokumentace skutečně potřebujete. Kniha je určena jak začínajícím uživatelům, kteří AutoCAD teprve poznávají, tak těm, kdo již znají jeho předchozí verze a potřebují se rychle zorientovat v nových funkcích a nástrojích.Autoři se mimo jiné věnují těmto tématům:- Přehled novinek v ovládání AutoCADu 2010 a 2011- Tvorba výkresů, zadávání souřadnic a využití kreslicích nástrojů- Vytváření a správa hladin, orientace ve výkresovém prostoru -...
Objev podobné jako AutoCAD (978-80-251-3120-6)
RobotiCS (978-80-251-4826-6)
Kniha - autor Tomáš Cícha, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha RobotiCS vypráví příběh Matiase Karingena, mladého programera, který je talentovaným a zapáleným studentem robovědy. V jeho světě žijí bok po boku lidé a roboti a technologie mohou všem zajistit bezstarostný život. Jenže nic není tak idylické, jak to na první pohled vypadá. Pusťte se s Matem do odhalování tajemství tohoto technologického světa, v němž čekají nenadálá dobrodružství a nebezpečí, ale také přátelství a láska.
Objev podobné jako RobotiCS (978-80-251-4826-6)
C# (978-80-251-4686-6)
Elektronická kniha - autor Pavel Bory, 256 stran Jednoduchou formou na příkladech se postupně seznámíte se základy programovacího jazyka C#, na nichž budete následně stavět u pokročilejších témat a vlastních projektů. Naučíte se pracovat s datovými typy, proměnnými, řídit tok programu a pracovat se soubory, nahlédnete i do základů objektově orientovaného programování. Na konci každé kapitoly si můžete nově nabyté znalosti zopakovat pomocí otázek a cvičení.Chcete začít s programováním v C#? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? C# bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s programováním.Jednoduchou formou na příkladech se postupně seznámíte se základy programovacího jazyka C#, na nichž budete následně stavět u pokročilejších témat a vlastních projektů. Naučíte se pracovat s datovými typy, proměnnými, řídit tok programu a pracovat se soubory, nahlédnete i do základů objektově orientovaného...
Objev podobné jako C# (978-80-251-4686-6)
SEO (978-80-251-3456-6)
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran Máte jako firma vlastní webové stránky, provozujete e-shop, nabízíte zajímavé služby, nebo jenom chcete na svůj blog či osobní stránku se originálním obsahem přilákat více čtenářů? Rádi byste jednoduchou metodou poznali všechny užitečné možnosti, jak své stránky dostat na přední místa vyhledávačů a oslovit tak mnohem více potenciálních zákazníků? S touto publikací z edice Jednoduše se za víkend či pár večerů naučíte vše, co budete skutečně potřebovat. Zkušený autor vás v šesti kapitolách provede důležitými oblastmi SEO od přípravných kroků přes analýzu a vlastní optimalizaci až po sledování, jak optimalizace vašim stránkám pomohla a kde by ji bylo možné ještě vylepšit.Máte jako firma vlastní webové stránky, provozujete e-shop, nabízíte zajímavé služby, nebo jenom chcete na svůj blog či osobní stránku se originálním obsahem přilákat více čtenářů? Rádi byste jednoduchou metodou poznali všechny užitečné možnosti,...
Objev podobné jako SEO (978-80-251-3456-6)
Jawa (978-80-251-1939-6)
Elektronická kniha - autor Ondřej Pavlůsek, Alois Pavlůsek, 248 stran Z obsahu knihy: - podrobný přehled cestovních motocyklů - klasické, závodní i sportovní motocykly - technika a konstrukční zajímavosti - desítky modelů od r. 1929 do současnosti - prototypy, studie a zapomenuté projekty - mopedy a malé motocykly Jawa - technické údaje nejzajímavějších modelů - Jawa a automobily - ostatní produkce spojená s Jawou - slavní konstruktéři, závodníci a osobnosti - barevné i černobílé fotogra?
Objev podobné jako Jawa (978-80-251-1939-6)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Python 3 (978-80-251-5030-6)
Elektronická kniha - autor Mark Summerfield, 584 stran, česky Chcete se odlišit od davů dalších programátorů a zvolili jste Python jako prostředek? Výukový kurz vám nabídne široký záběr témat věnovaných poslednímu evolučnímu stupni Pythonu, se kterým zvládnete vyřešit drtivou většinu obvyklých zadání. Pronikněte i vy do světa krátkých a efektivních programů. Zkušený autor vás provede Pythonem od prvních jednoduchých programů až po komplexní projekty, které pracují se sítí, databázemi nebo ve více vláknech. Pro rychlé osvojení nových informací jsou v knize odkazy na podobná témata, která souvisejí s aktuálně probíranou látkou. Na konci každé kapitoly najdete příklady, krátké shrnutí a cvičení, které pomůže upevnit nově nabyté poznatky. Publikace vás mimo jiné naučí, jak: - Vytvářet vlastní balíčky a moduly - Zpracovávat soubory různých typů - Rozložit zátěž do procesů a vláken - Využít spolupráci s databázemi - Efektivně ladit a testovat vyvíjené projekty -...
Objev podobné jako Python 3 (978-80-251-5030-6)
Fotografujeme portréty (978-80-251-3810-6)
Elektronická kniha - autor Michal Bartoš, 168 stran Kromě mnoha výtečných záběrů, kterými se můžete inspirovat, doprovází text řada tipů a doporučení, jež začátečníkům pomohou s prvními kroky při fotografování portrétů a pokročilým poskytnou rychlé zlepšení v technické i výtvarné kvalitě jejich snímků.Fotografujete rádi portréty lidí a potřebujete inspiraci? Chcete se naučit, jak divákům zprostředkovat víc než jen odraz toho, co se zrovna nacházelo před objektivem? Nechte si tedy od zkušeného autora a fotografa poradit, jak ovládnout tuto tradiční, ale stále se proměňující disciplínu, a objevte nečekané pohledy na své známé, náhodné kolemjdoucí či rodinné příslušníky.Kromě mnoha výtečných záběrů, kterými se můžete inspirovat, doprovází text řada tipů a doporučení, jež začátečníkům pomohou s prvními kroky při fotografování portrétů a pokročilým poskytnou rychlé zlepšení v technické i výtvarné kvalitě jejich snímků.Autor se v knize mimo jiné věnuje těmto...
Objev podobné jako Fotografujeme portréty (978-80-251-3810-6)
Kreativní copywriting (978-80-251-4909-6)
Elektronická kniha - Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. - autor Anna Sálová, 264 stran Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online...
Objev podobné jako Kreativní copywriting (978-80-251-4909-6)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Hrátky s pedigem (978-80-251-1476-6)
Elektronická kniha - autor Blanka Svobodová, Lucie Ulíková, Zdena Charvátová, 80 stran Svět pedigu vás okouzlí svými možnostmi. Je krásné sledovat, jak se z tak prostého materiálu dají vytvořit nejrozmanitější předměty a objekty. Potkáte se s ním v každém bytě v podobě praktických doplňků, dekorací, nábytku, ošatek nebo úložných krabic, ale také v květinových vazbách či v galeriích užitého umění ve světelných objektech a volném zpracování. Autorky vás seznámí se základy práce s tímto zajímavým materiálem, jeho barvením, ošetřováním. Poté si vše můžete vyzkoušet podle fotografických návodů ve dvaceti projektech, v nichž si zhotovíte např. box na časopisy, příborník, koš na papír, lustr, ošatku, želvu či létající balon. Detaily knihy: Autor: Blanka Svobodová, Lucie Ulíková, Zdena Charvátová Rok vydání: 2013 ISBN: 978-80-264-0237-4 Počet stran: 80
Objev podobné jako Hrátky s pedigem (978-80-251-1476-6)
1000 polských slovíček (978-80-251-2929-6)
Elektronická kniha - autor Soňa Filipová, 136 stran Praktická knížka se stane dobrým pomocníkem při učení a procvičování polských slovíček. Na veselých obrázcích, jež znázorňují běžné životní situace, najdete názvy věcí, se kterými se denně setkáváte. Každý tematický celek je pak doplněn jednoduchými frázemi ze života, které můžete potřebovat. V závěru knihy se nachází souhrnný česko-polský slovník a poznámky k polské výslovnosti.
Objev podobné jako 1000 polských slovíček (978-80-251-2929-6)
Sourozenci bez rivality (978-80-251-2312-6)
Elektronická kniha - autor Adele Faber, Elaine Mazlish, 176 stran Zažíváte doma sourozenecké třenice nebo žárlivé scény? Tato kniha vám pomůže, abyste své děti spravedlivě vychovávali a zabránili jejich věčným sporům, ale současně z nich vychovali samostatné a sebevědomé osobnosti. V knize naleznete:Jak s dětmi komunikovat, abychom v nich nepodporovali sourozeneckou žárlivost.Umění dát dětem najevo, že je máme rádi stejným dílem a žádného ze sourozenců nepreferujeme.Jak naučit děti spravedlivě se dělit se sourozenci.Kreslené vzorové scénky s doporučenými dialogy, které vám pomohou vyřešit nejčastější situace.Jak děti vzájemně neporovnávat, aby se vždy cítily jako plnohodnotný člen rodiny. *** Zkušené autorky – dětské psycholožky a trojnásobné matky – v knize využívají své životní zkušenosti ze spolupráce se stovkami rodin. Napsaly mimo jiné také světový bestseller Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly, jak naslouchat, aby nám děti důvěřovaly a Jak mluvit,...
Objev podobné jako Sourozenci bez rivality (978-80-251-2312-6)
Microsoft Excel 2010 (978-80-251-3922-6)
Elektronická kniha - autor Květuše Sýkorová, Jiří Barilla, Pavel Simr, 416 stran Chcete rychle poznat a naučit se ovládat aplikaci Excel 2010? Nepotřebujete vysvětlení základních pojmů, ale rádi byste poznali všechny funkce užitečné pro efektivní vytváření profesionálně vypadajících tabulek a grafů? Zajímají vás nové funkce Excelu 2010 a potřebujete se rutinně orientovat v jeho změněném prostředí? Podrobná uživatelská příručka k Excelu z pera českých autorů vám novou verzi tohoto produktu představí od A do Z. Přehledně strukturovaný výklad nepopisuje suše uživatelské rozhraní, ale je orientován na konkrétní činnosti, příklady z praxe a dosažení hmatatelných výsledků. Doplňuje ho množství ilustrativních obrázků, tipů, upozornění na možná úskalí, přehled užitečných klávesových zkratek a nového rozhraní pro ty, kteří na Excel 2010 přecházejí z verze 2003 a starší. Kniha se podrobně věnuje mimo jiné těmto tématům: - Využití motivů, stylů a šablon při formátování...
Objev podobné jako Microsoft Excel 2010 (978-80-251-3922-6)
Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...
Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Friedl (978-80-7465-251-6)
Kniha - česky Příběh této knihy zní jako mnohohlasý chór. K literární rekonstrukci partu titulní postavy Friedl Dicker-Brandeisové využívá autorka vzpomínky žáků a přátel i výňatky z dochované korespondence. Friedl v mládí studovala užité umění ve Vídni a ve výmarském Bauhausu, věnovala se kresbě, grafice, malbě, plastice, designu a dalším oborům. Roku 1934 uprchla do Prahy. Provdala se za svého bratrance Pavla a následovala ho do Hronova. Po okupaci žili Brandeisovi ve stále bídnějších materiálních podmínkách. Jedinou záchranou bylo pro Friedl malování. V prosinci 1942 byli oba manželé povoláni k transportu do Terezína. Tam Friedl vedla kurzy výtvarné výchovy pro děti z dětských domovů. Metodu, která do života dětí v ghettu vnášela svobodu a rozvíjela jejich fantazii, převzala od svého učitele J. Ittena. V září 1944 odjela Friedl Dicker-Brandeisová transportem z Terezína do Osvětimi na vlastní žádost. Následovala tak mnohé děti, jimž se snažila předávat svůj...
Objev podobné jako Friedl (978-80-7465-251-6)
Zmlkni!: Jak skvěle prezentovat (978-80-251-5072-6)
Kniha - autor Arnošt Štěpánek, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zapomeň na obvyklé poučky, stokrát zopakované návody a jdi na prezentování jinak. V krátkých tipech najdeš inspiraci, jak prezentovat tak, aby tě publikum poslouchalo a opravdu si odneslo, co jsi mu chtěl předat. Autor s mnohaletou praxí ti na praktických příkladech ukáže, jak prezentovat nejen dobře, ale skvěle.
Objev podobné jako Zmlkni!: Jak skvěle prezentovat (978-80-251-5072-6)
Únikovka: Minecraft – pekelná škola (978-80-251-5056-6)
Elektronická kniha - ze série Minecraft, autor kolektiv a Více autorů, 104 stran, česky JSTE UVEZNENI, MALI HRACI! Váš kamarád Adrien je génius. Díky němu jste neporazitelní v Minecraftu. Nic ale nejde podle plánu a Adrienova manipulace s hrou má katastrofální následky. Jste zaseknutí v počítačové hře… a škola je plná nebezpečných mobů! Budete potřebovat chladnou hlavu a zdravý rozum při řešení hádanek, abyste se mohli vrátit zpět do reálného světa. JSTE PRIPRAVENI PRIJMOUT TUTO VÝZVU?
Objev podobné jako Únikovka: Minecraft – pekelná škola (978-80-251-5056-6)
Agilní metody řízení projektů (978-80-251-4194-6)
Elektronická kniha - autor Eduard Kunce, Zuzana Šochová, 176 stran Dvojice autorů, která se v oblasti agilních metod pohybuje řadu let a pracuje s nimi denně, vás seznámí nejen s tím, co agilní přístup znamená, ale i jak jej správně nasadit. Na řadě příkladů poznáte možná úskalí jejich nasazení a dozvíte se, jak z nich může váš tým profitovat. Kniha je zaměřena na širokou oblast profesí od vývojářů a testerů přes designéry, architekty a analytiky až po projektové a produktové manažery, vedoucí oddělení a manažery či ředitele celých společností.Pracujete jako vývojáři v týmu? Chcete pracovat efektivněji? Seznamte se s agilními metodami, pomocí nichž budete vyvíjet rychleji, efektivněji, s menším počtem chyb. Vaši zákazníci dostanou zakázku dříve a bude odpovídat tomu, co skutečně potřebují. Jejich spokojenost se pozitivně odrazí na případném doporučení.Dvojice autorů, která se v oblasti agilních metod pohybuje řadu let a pracuje s nimi denně, vás seznámí nejen s...
Objev podobné jako Agilní metody řízení projektů (978-80-251-4194-6)
C++ bez předchozích znalostí (978-80-251-4644-6)
Elektronická kniha - autor David Matoušek, 272 stran Jednoduchou formou na příkladech se postupně seznámíte se základy programovacího jazyka C++, na kterých budete poté stavět u pokročilejších témat a vlastních projektů. Naučíte se pracovat s nejrůznějšími datovými typy, řídit tok programu, pracovat se soubory, zpracovávat výjimky, ladit a testovat. Zkušený autor vás provede i základy objektově orientovaného programování, v závěru knihy pak nechybí popis vývojového prostředí.Chcete začít s programováním v C++? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? C++ bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s programováním.Jednoduchou formou na příkladech se postupně seznámíte se základy programovacího jazyka C++, na kterých budete poté stavět u pokročilejších témat a vlastních projektů. Naučíte se pracovat s nejrůznějšími datovými typy, řídit tok programu, pracovat se soubory, zpracovávat výjimky, ladit a...
Objev podobné jako C++ bez předchozích znalostí (978-80-251-4644-6)
Python 3: Výukový kurz (978-80-251-5030-6)
Kniha - autor Mark Summerfield, 584 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Python je multiplatformní jazyk oblíbený pro svou jednoduchost a stručnost. V knize se naučíte vytvářet programy se stejnou funkčností, ale mnohem méně řádky kódu ve srovnání s konkurencí (C++, Java). Veškerý výklad je demonstrován na nejnovější verzi jazyka 3. Kromě obvyklých postupů se seznámíte i s tvorbou vícevláknových aplikací, možnostmi spolupráce s databázemi a tvorbou grafického uživatelského rozhraní.
Objev podobné jako Python 3: Výukový kurz (978-80-251-5030-6)
Microsoft Excel 2013: Jednoduše (978-80-251-4110-6)
Elektronická kniha - autor Ivo Magera, 152 stran Zkušený autor vám v osmi tematických lekcích předvede, jak v Excelu efektivně vytvářet tabulky a grafy, které budou vypadat přesně tak, jak chcete, a co z nich můžete získat. Naučíte se přitom věci dělat tak snadno, jak to jen Excel 2013 umožňuje. Potřebujete se co nejrychleji seznámit s programem Microsoft Excel 2013 a naučit se jej využívat k obvyklým úkolům v zaměstnání, při studiu či v domácnosti? S touto publikací z edice Jednoduše se za prodloužený víkend či pár večerů poctivě strávených s počítačem naučíte vše, co k tomu budete skutečně potřebovat.Zkušený autor vám v osmi tematických lekcích předvede, jak v Excelu efektivně vytvářet tabulky a grafy, které budou vypadat přesně tak, jak chcete, a co z nich můžete získat. Naučíte se přitom věci dělat tak snadno, jak to jen Excel 2013 umožňuje.Bonusová kapitola na WWW: Ukládání a sdílení sešitů na webu pomocí nové služby SkyDriveS knihou se mimo jiného...
Objev podobné jako Microsoft Excel 2013: Jednoduše (978-80-251-4110-6)
Velký průvodce infrastrukturou PKI (978-80-251-2619-6)
Elektronická kniha - autor Libor Dostálek, Marta Vohnoutová, 544 stran Chystáte se ve své firmě nasadit infrastrukturu veřejných klíčů (PKI) a začleňujete ji do používaných aplikací? Uvažujete nad tím, že tyto činnosti budete outsourcovat? Nemusíte, neboť při využití certifikační služby, jež je součástí Microsoft Windows Serveru, s pochopením technologického pozadí a praktickými kroky, které ukazuje tato kniha, můžete navrhnout a implementovat odpovídající řešení sami. Autor dvoudílného Velkého průvodce protokoly TCP/IP – knihy, která prorazila i na zahraniční scéně – ve své další publikaci přináší opět podrobný a současně velmi srozumitelný pohled, tentokrát na jednotlivé prvky bezpečné elektronické komunikace a konkrétní postupy pro implementaci jejích fází – od vybudování vlastní certifikační autority přes zabezpečení webu či pošty až po vytváření důvěryhodných archivů pro dlouhodobé uchování dokumentů. V publikaci najdou své části či pasáže jak začínající...
Objev podobné jako Velký průvodce infrastrukturou PKI (978-80-251-2619-6)
Záhadné případy detektiva Foxe (978-80-251-2578-6)
Elektronická kniha - autor Pavla Šmikmátorová, 64 stran Pokud si rádi hrajete na detektivy a sníte o tom, že byste spolu se skutečným kriminalistou pracovali na vyřešení složitých detektivních případů, je tento netradiční pracovní sešit určen přímo pro vás. Mazaný detektiv Fox vás požádá o pomoc při řešení celkem 10 zapeklitých kriminálních zločinů, při jejichž vyšetřování budete muset luštit důmyslné rébusy, číst napínavé komiksy, kreslit obrázkové úkoly a na konci práce budete podrobeni rafinovaným testům. Když přijdete na kloub všem 10 spletitým případům, získáte na závěr opravdový detektivní zápisník, a stanete se tak skutečnými kriminalisty.UVNITŘ NALEZNETE:- 10 detektivních případů- 10 důmyslných rébusů- 10 barevných komiksů- 10 obrázkových úkolů- 10 rafinovaných testů
Objev podobné jako Záhadné případy detektiva Foxe (978-80-251-2578-6)
Vývoj aplikací pro Android (978-80-251-4347-6)
Elektronická kniha - autor Ľuboslav Lacko, 472 stran Android je nejrozšířenější mobilní platformou na světě a představuje obrovský potenciál pro tvůrce aplikací a her Ať už vyvíjíte na jakékoliv jiné platformě, tato kniha vás rychle naučí vše potřebné, abyste mohli svou aplikaci nabídnout milionům majitelů telefonů a tabletů s Androidem. V devatenácti kapitolách se postupně seznámíte s nejrůznějšími prvky uživatelského rozhraní, naučíte se propojit je s aplikační logikou na pozadí, pracovat s daty z externích zdrojů a využívat nejrůznější senzory v zařízení. Naučíte se navrhnout layout aplikace, aby efektivně využívala dostupnou plochu displeje zařízení, propojit aplikaci s existujícími webovými službami a ve finále ji zpřístupnit širokému okruhu uživatelů na Google Play. Nezapomnělo se ani na aktuální trendy v podobě aplikací pro nositelné příslušenství Android...
Objev podobné jako Vývoj aplikací pro Android (978-80-251-4347-6)
Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...
Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Deník malého Minecrafťáka: komiks 6 (978-80-251-5087-0)
Elektronická kniha - ze série Deník malého Minecrafťáka: komiks, autor Cube Kid, 48 stran, česky Minus a jeho skupina dobrodruhů mají důvod k radosti. Našli způsobit, jak dostat Albérica zpátky! S ním se ale vrátí i drak, a to není zrovna dobrá zpráva... Bagel se nemůže Albérica dočkat, Marguerite je ale opatrnější a snaží se ji brzdit, což mezi přáteli vyvytváří nebezpečné napětí...
Objev podobné jako Deník malého Minecrafťáka: komiks 6 (978-80-251-5087-0)
Windows Sysinternals: Vylaďte si systém (978-80-251-3823-6)
Elektronická kniha - autor Matúš Selecký, 248 stran Potřebujete ke správě, zabezpečení a diagnostice systému propracovanější nástroje než ty, které nabízí systém Windows? Jste zvídavý uživatel, specialista IT nebo vývojář, který rád ladí a optimalizuje? Právě pro vás je zde průvodce a referenční příručka zároveň, v níž najdete všechny důležité souborové, diskové, síťové, procesní, bezpečnostní a systémové nástroje Windows Sysinternals. Představení jednotlivých utilit vždy začíná stručným úvodním štítkem obsahujícím kategorii utility, velikost, odkaz URL, případně QR kód vedoucí na stránku nástroje na portálu Sysinternals.com. Dále se pak ponoříte do seznamu všech podporovaných parametrů. Dozvíte se také, v jakých konkrétních situacích lze utilitu v praxi využít.Vylaďte si systémPotřebujete ke správě, zabezpečení a diagnostice systému propracovanější nástroje než ty, které nabízí systém Windows? Jste zvídavý uživatel, specialista IT nebo vývojář, který rád ladí a...
Objev podobné jako Windows Sysinternals: Vylaďte si systém (978-80-251-3823-6)
Deník malého Minecrafťáka Komiks 6 (978-80-251-5087-0)
Kniha - autor Cube Kid, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Minus a jeho skupina dobrodruhů mají důvod k radosti. Našli způsobit, jak dostat Albérica zpátky! S ním se ale vrátí i drak, a to není zrovna dobrá zpráva... Bagel se nemůže Albérica dočkat, Marguerite je ale opatrnější a snaží se ji brzdit, což mezi přáteli vytváří nebezpečné napětí...
Objev podobné jako Deník malého Minecrafťáka Komiks 6 (978-80-251-5087-0)
1000 polských slovíček: ilustrovaný slovník (978-80-251-2929-6)
Kniha - česky Učte se důležitá slovíčka pomocí veselých obrázků! Zapamatujete si je rychleji a vštípí se vám i mnohem hlouběji do paměti! Ilustrace znázorňují běžné životní situace, které denně prožíváme, obsahují postavy a věci, se kterými se denně setkáváme. Ať jde již o domácnost, město, školu, přírodu, zábavu, cestování, sport ad. Obrázky jsou popsány, za slovíčky následuje výslovnost a český význam. Každý tematický celek je doplněn typickými frázemi. Na konci knihy se nachází souhrnný slovníček. Příručka je určena dětem, ale nejenom jim. Zábavnou formou pomůže začátečníkovi zvládnout základní slovní zásobu.
Objev podobné jako 1000 polských slovíček: ilustrovaný slovník (978-80-251-2929-6)
Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...
Objev podobné jako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Lars pod palbou (978-80-7588-251-6)
Kniha - autor Daniel Gris, 240 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Objev podobné jako Lars pod palbou (978-80-7588-251-6)
Podívejte se také
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Yamazaki Organizer kancelářský Tosca 4152, kov/dřevo, š.27 cm, bílý (4152)
- Fortnite Battle Royale: Příručka bojovníka (978-80-251-4925-6)
- Windows Sysinternals: Vylaďte si systém (978-80-251-3823-6)
- Pán chaosu: Kolo času 6 (978-80-7398-251-5)
- Deník malého Minecrafťáka Komiks 6 (978-80-251-5087-0)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Fortnite Battle Royale: Neoficiální příručka bojovníka (978-80-251-4925-6)
- jawa cestovni a sportovni motocykly automobily 978 80 251 1939 6
- Hra na oliheň – Kuba řekl: Zemři! (978-80-251-5069-6)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (978-80-251-3849-6)