Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Kniha - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a...

Podívejte se také Magnólie a démon (978-80-905-0438-7)

cena 539.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Podívejte se také Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

cena 536.0 Kč
Detail

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...

Podívejte se také Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

cena 459.0 Kč
Detail

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody...

Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

cena 419.0 Kč
Detail

Povinné predprimárne vzdelávanie (978-80-571-0384-4)

Kniha - autor Oľga Pivarníková; Lucia Pivarníková, 132 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Materská škola v sústave škôl plní dôležitý článok v procese výchovy a vzdelávania detí. Osobitnú pozornosť si zaslúži povinné predprimárne vzdelávanie pre deti, ktoré dosiahli päť rokov do konca augusta, ktorý predchádza začiatku školského roka, v ktorom budú deti plniť povinnú školskú dochádzku.Druhé vydanie publikácie Povinné predprimárne vzdelávanie predstavuje inštitút povinného vzdelávania v intenciách noviel školského zákona, zákona o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a zákona o financovaní regionálneho školstva. Čitateľ určite ocení, že sa autorky publikácie nezamerali len na teoretické vysvetlenie danej problematiky, ale venovali časť publikácie aj praktickým odporúčaným vzorom.Publikácia je určená pre zriaďovateľov materských škôl, vedúcich pedagogických zamestnancov, pedagogických zamestnancov a pre všetkých, ktorí sú zodpovední za...

Objev podobné jako Povinné predprimárne vzdelávanie (978-80-571-0384-4)

cena 329.0 Kč
Detail

Mediácia: Odborná príprava (978-80-571-0582-4)

Kniha - autor Dagmar Tragalová; Jana Pružinská; Vladimír Labáth, 424 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia ,,Mediácia – odborná príprava“ predstavuje mimoriadny zdroj poznatkov o mediácii pre základnú výbavu mediátora, ako aj iného odborníka pracujúceho s ľuďmi v konfliktnej situácii či v rozporuplnom vzťahu, pričom text určite inšpiruje aj skúsenejších mediátorov. Cieľom autorov je poskytnúť štruktúrované a konzistentné informácie o intervencii tretej strany v konflikte. Každá profesia si vyžaduje istý spôsob uvažovania. Poznať zdroje, vývoj a východiskové myšlienky svojho odboru je pre mediátorov vždy prínosné. Publikácia je určená predovšetkým účastníkom vzdelávania v mediácii, študentom humanitných, právnych a iných odborov, ale aj začínajúcim mediátorom a záujemcom o mediáciu. K nim smerujú kľúčové poznatky o konfliktoch, komunikácii, vyjednávaní, procese mediácie a nevyhnutných odborných zručnostiach a vedomostiach potrebných na...

Objev podobné jako Mediácia: Odborná príprava (978-80-571-0582-4)

cena 589.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

cena 389.0 Kč
Detail

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.

Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

cena 300.0 Kč
Detail

Konflikt Ja, my, oni (978-80-571-0326-4)

Kniha - autor Jana Pružinská; Vladimír Labáth, 300 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Konflikt je súčasťou nášho života bez ohľadu na to, či sa nám to páči alebo nie. Publikácia Konflikt – ja, my, oni prináša pohľad na konflikt z inej perspektívy, ako ho zvyčajne chápeme. Autori sa nevenujú len vonkajším prejavom ako hnev, krik, útoky, ktoré konflikty sprevádzajú, ale odhaľujú jadro konfliktov, ktorým je stret dvoch či viacerých dilem v našom vnútornom svete, rozpor odlišných záujmov ľudí, spor v skupine či medzi skupinami navzájom. Prostredníctvom mnohých príkladov z každodenného života predstavujú celý rad aspektov konfliktu s dôrazom na jeho emocionálne dimenzie. Publikácia je určená pre každého, kto má záujem spoznať zákonitosti konfliktov prebiehajúcich v každom z nás alebo medzi nami, a tak možno aj pomôcť zvládať konflikty iným.

Objev podobné jako Konflikt Ja, my, oni (978-80-571-0326-4)

cena 549.0 Kč
Detail

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

Kniha - autor Pavel Kohout, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Autor věnuje pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, podstatnou část tvoří algoritmické investování.

Objev podobné jako Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

cena 246.0 Kč
Detail

19. Vánoce (978-80-7633-571-4)

Elektronická kniha - autor James Patterson, 280 stran, česky Seržantka Lindsay Boxerová se chystá strávit svátky s rodinou. Když ale dostane tip, že se v San Francisku na Vánoce chystá loupež století, její plány se hroutí. Strůjce zločinu se snaží ve městě rozpoutat pekelný chaos, aby od sebe odvrátil pozornost. Jediné, co o něm policie ví, je, že lační po bohatství, krvi a pozornosti médií a že jeho chamtivost nezná hranic.

Objev podobné jako 19. Vánoce (978-80-7633-571-4)

cena 229.0 Kč
Detail

19. Vánoce (978-80-7633-571-4)

Kniha - autor James Patterson; Maxine Paetro, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Seržantka Lindsay Boxerová se chystá strávit svátky s rodinou. Když ale dostane tip, že se v San Francisku na vánoce chystá loupež století, její plány se hroutí. Strůjce zločinu se snaží ve městě rozpoutat pekelný chaos, aby od sebe odvrátil pozornost. Jediné, co o něm policie ví, je, že lační po bohatství, krvi a pozornosti médií a že jeho chamtivost nezná hranic.

Objev podobné jako 19. Vánoce (978-80-7633-571-4)

cena 227.0 Kč
Detail

Rodinné klubko (978-80-8111-571-4)

Kniha - autor Táňa Keleová-Vasilková, 232 stran, česky, pevná s přebalem lesklá V každé rodině to vře a klokotá… láskou, ale i situacemi, které přináší sám život. Rodina je jako klubko. Klubko svázané láskou, co narůstá s přibývajícími společnými roky, prožitými událostmi, co skrývá malá i větší tajemství, bolesti i prohry. Platí to i pro rodinu Sáry a Vlada. Jejich klubko je velké, protože mají čtyři děti a pořád se u nich něco děje. Ale co když se klubko naruší? Co potom?

Objev podobné jako Rodinné klubko (978-80-8111-571-4)

cena 253.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

cena 271.0 Kč
Detail

Zákon o zdravotnom poistení: Komentár (978-80-571-0467-4)

Kniha - autor Katarína Fedorová, 400 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Komentár k zákonu o zdravotnom poistení predstavuje svojím zameraním a komplexnosťou jedinečnú publikáciu v slovenskej odbornej literatúre zaoberajúcu sa problematikou zdravotného poistenia. Poskytuje podrobný výklad zákona č. 580/2004 Z. z. o zdravotnom poistení, pričom mapuje tiež relevantné súdne rozhodnutia slovenských a českých súdov, ako aj Súdneho dvora EÚ.Publikácia poskytuje užitočné odpovede na praktické otázky súvisiace s vykonávaním verejného zdravotného poistenia, pričom vzhľadom na desiatky novelizácií komentovaného zákona nebolo nachádzanie odpovedí jednoduchou úlohou. Keďže autorka má reálne skúsenosti s aplikáciou predmetného zákona v praxi, ponúka v publikácii závery, o ktoré sa čitateľ môže vo svojej praxi či štúdiu oprieť a prípadne ho aj podnietia k hlbšiemu zamysleniu nad podstatou a zmyslom verejného zdravotného poistenia. Komentár reaguje aj na novelu...

Objev podobné jako Zákon o zdravotnom poistení: Komentár (978-80-571-0467-4)

cena 829.0 Kč
Detail

Zákon o tepelnej energetike: Komentár (978-80-571-0540-4)

Kniha - autor Boris Balog; Rastislav Hanulák; Marek Franczel; Lenka Balog Ferenčáková, 192 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Na slovenskom trhu dosiaľ chýbalo dielo, ktoré by zrozumiteľným a praktickým spôsobom rozoberalo podmienky podnikania v tepelnej energetike. Snahou autorského kolektívu bolo túto medzeru vyplniť a priniesť detailný právny výklad k zákonu o tepelnej energetike. Zákon prešiel od svojho vyhlásenia veľkým počtom noviel, pričom rok 2022 takisto prináša jeho zásadnú novelizáciu. Právny výklad autorov preto reaguje aj na aktuálnejšie zmeny. Publikácia obsahuje podrobné vysvetlenie jednotlivých ustanovení zákona č. 657/2004 Z. z. o tepelnej energetike. Autori vnášajú do svojich textov vlastné praktické poznatky a skúsenosti nadobudnuté pri aplikácii zákona a, navyše, komentár je obohatený aj o relevantné súdne rozhodnutia na národnej úrovni. Kvalitu spracovania komentára podporuje aj zloženie autorského kolektívu, ktorý sa skladá z...

Objev podobné jako Zákon o tepelnej energetike: Komentár (978-80-571-0540-4)

cena 499.0 Kč
Detail

Zákon o regionálnej investičnej pomoci (978-80-571-0074-4)

Kniha - autor Vojtech Ferencz; Boris Balog; Boris Škoda, 208 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Nový zákon o regionálnej investičnej pomoci reaguje na meniace sa prostredie a stále nové vznikajúce trendy v oblasti podnikania. Vláda Slovenskej republiky preto priniesla úplne novú legislatívu obsahujúcu dôležité zmeny v systéme poskytovania investičnej pomoci. Základným cieľom novej legislatívy regionálnej investičnej pomoci je vytvorenie takého legislatívneho rámca, ktorý umožní na jednej strane podporu investícií smerujúcich do menej rozvinutých regiónov a na druhej strane umožní podporu zvyšovania konkurencieschopnosti slovenských podnikov v období potreby zvyšovania produktivity, zavádzania riešení automatizácie a robotizácie a ostatných trendov inteligentného priemyslu. Vzhľadom na novú legislatívu spracoval autorský kolektív praktický komentár k zákonu o regionálnej investičnej pomoci, pričom sa autori zameriavajú na praktický výklad jednotlivých...

Objev podobné jako Zákon o regionálnej investičnej pomoci (978-80-571-0074-4)

cena 161.0 Kč
Detail

Jazykové kurzy pre deti cudzincov (978-80-571-0201-4)

Kniha - autor Oľga Pivarníková, 80 stran, slovensky Zvyšujúci sa počet školopovinných detí cudzincov na Slovensku podnietil potrebu organizovania jazykových kurzov slovenského jazyka na prekonávanie komunikačných bariér. Praktická príručka „Jazykové kurzy pre deti cudzincov" prináša celú škálu odpovedí, ktoré sa pri organizácii takýchto kurzov v praxi vyskytnú. Čitateľ formou tejto príručky dostáva do rúk praktický návod, ako finančne a organizačne zabezpečiť jazykový kurz, ako pripraviť jeho obsahovú náplň, no získa aj komplexný pohľad na zameranie a priebeh kontroly kurzu. Veľmi hodnotnou súčasťou publikácie sú otázky z praxe vrátane odpovedí, odporúčané vzory dokumentov, ale aj ukážka vzorovej vyučovacej hodiny. Publikácia je určená pre všetkých, ktorí uvažujú o organizovaní kurzov slovenského jazyka pre deti cudzincov, ale ja pre tých, ktorí ich už organizujú, čím umožňujú deťom cudzincov skvalitniť svoju komunikáciu v slovenskom jazyku a rýchlo sa zaradiť...

Objev podobné jako Jazykové kurzy pre deti cudzincov (978-80-571-0201-4)

cena 150.0 Kč
Detail

J.R.R. Tolkien: Malí ľudia, veľké sny (978-80-556-5627-4)

Kniha - autor María Isabel Sánchez Vegara, 32 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Malý John Ronald Ruele Tolkien často premýšľal, kde a ako vznikajú slová a jazyky. Každý deň po škole sa stretával s kamarátmi a vymýšľali si tajný magický svet. V dospelosti rozprával svojim deťom príbehy, v ktorých sa hobiti, trpaslíci, elfovia, čarodeji a ľudia spojili, aby zachránili Ronaldovu vymyslenú Stredozem. Tolkien, otec modernej fantasy, nám ukázal krásu jazykov a nenahraditeľnosť priateľstva. Na konci knihy nájdeš skutočné fotografie Tolkiena a fakty z jeho života.

Objev podobné jako J.R.R. Tolkien: Malí ľudia, veľké sny (978-80-556-5627-4)

cena 201.0 Kč
Detail

Vousáči: Péče, střihy, trendy (978-80-7529-506-4)

Kniha - autor Peabody Captain Fawcett, 248 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Holičský rádce zevrubně prozkoumává veškeré aspekty vzhledu moderního džentlmenaV záležitostech stylu, ať už jde o nošení plnovousu, kníru nebo rozhodnutí chodit hladce vyholen, jde obvykle o osobní volbu jedince, neboť v moderním životě je jen málo oblastí, kde se trvá na přísně omezujícím stylu vousů či účesu. Holičský rádce moderního džentlmena je praktická příručka pro muže, kteří chtějí vypadat co nejlépe. Kniha čerpá z autorových bohatých kulturních zkušeností, jež získal na svých cestách po světě, a obsáhlého studia historických pramenů a nabízí úžasné postřehy získané od nejuznávanějších holičů na světě, lazebnických umělců, vyznavačů stylu a mistrů bradýřského oboru.Kapitán Fawcett vyzdvihuje roky ověřené postupy zdokonalené pro moderní použití a připojuje srozumitelné návody, jak na to. Text prošpikovaný vtipnými postřehy a podnětnými historickými a literárními citáty...

Objev podobné jako Vousáči: Péče, střihy, trendy (978-80-7529-506-4)

cena 309.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

cena 261.0 Kč
Detail

Rodinná mediácia: Ako deťom neublížiť rozvodom (978-80-571-0199-4)

Kniha - autor Dagmar Tragalová, 344 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Dagmar Tragalová, 344 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydanie publikácie sa zameriava na pomoc rodine pri riešení konfliktov, venuje sa potrebám jednotlivca, emóciám v konflikte a správaniu, ktoré možno od účastníkov konfliktu očakávať. Ponúka riešenia vzťahových konfliktov tak, ako ju riešia súdy a pomáhajúce profesie, intervenujúce v procese rozpadu rodiny. Titul mapuje vývoj rodinnej mediácie, právnu úpravu, proces mediačného konania, uvádza príklady a kazuistiky približujúce prácu mediátora, ponúka pohľad na pracovisko mediačného centra a prezentuje overené modely interdisciplinárnej spolupráce pomáhajúcich profesií, štátnych orgánov a súdov pri práci s rodinou. Cochemská prax v tejto súvislosti už nie je neznámy pojem a autorka ponúka názory sudcov, ktorí ju už aplikujú na svojich súdoch. Legislatívny rámec mediácie je daný. Záleží na ochote...

Objev podobné jako Rodinná mediácia: Ako deťom neublížiť rozvodom (978-80-571-0199-4)

cena 549.0 Kč
Detail

Zákon o registri partnerov verejného sektora (978-80-571-0227-4)

Kniha - autor Pavol Vargaeštok; Róbert Hronček; Veronika Košíková, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom komentára je priniesť širokej, odbornej i laickej verejnosti ucelený právny výklad jednotlivých ustanovení zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora, spolu s ustanoveniami iných súvisiacich zákonov v podmienkach slovenskej aj európskej legislatívy. Autori v rámci tohto výkladu prinášajú teoreticko-právny a praktický pohľad a vysvetlenia základných definičných pojmov zavedených a upravených zákonom č. 315/2016 Z. z., ako je zmluva v zmysle tohto zákona, subjekt verejnej správy, verejný podnik, partner verejného sektora (jeho pozitívne aj negatívne vymedzenie), oprávnená osoba či v neposlednom rade pojem „konečný užívateľ výhod partnera verejného sektora“. Autori približujú aj register partnerov verejného sektora, registrujúci orgán, registračné konanie a jeho základné charakteristiky. Komentár dôkladne vypovedá o...

Objev podobné jako Zákon o registri partnerov verejného sektora (978-80-571-0227-4)

cena 521.0 Kč
Detail

Základy a kazuistika kánonického manželského práva (978-80-571-0269-4)

Kniha - autor Veronika Čunderlík Čerbová, 124 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Predkladaná publikácia pojednáva o základných inštitútoch kánonického manželského práva latinského obradu. Čitateľa oboznamuje s teoreticko-praktickým podkladom chápania kánonického práva v korelácii a v strete s právom iných cirkví alebo náboženských spoločností či s právom štátu. Na podklade týchto poznatkov je následne predstavená matéria týkajúca sa typov manželstva, formy uzavretia manželstva, manželských prekážok, manželského súhlasu, zániku manželstva, procesné aspekty nápravy manželstva a zisťovania nulity manželstva. Publikácia originálne a novátorsky prináša na záver každej kapitoly praktické prípady, prostredníctvom ktorých čitateľ aplikuje získané vedomosti na konkrétne situácie. Autorka čerpala z vlastných pedagogických skúseností, a preto publikácia zohľadňuje didaktické a propedeutické hľadisko. Problematika publikácie je v dnešnej dobe nanajvýš aktuálna,...

Objev podobné jako Základy a kazuistika kánonického manželského práva (978-80-571-0269-4)

cena 360.0 Kč
Detail

Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon

cena 528.0 Kč
Detail

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,...

Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

cena 421.0 Kč
Detail

Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)

Elektronická kniha - autor Pavel Kohout, 272 stran Osvědčený a plně aktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům. Poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politickoekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností, ale také například studenti finančních a ekonomických oborů. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice.

Objev podobné jako Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)

cena 314.0 Kč
Detail

Génius včelstva (978-80-209-0438-6)

Kniha - autor Éric Tourneret; Sylla de Saint Pierre; Jürgen Tautz, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Autoři knihy přicházejí s novými úchvatnými fotografiemi pořízenými v srdci včelstva i v laboratoři a s textem mimořádné dokumentární solidnosti, ale i poetiky. Zjistíme, jak superorganismus funguje z hlediska komunikace, demokracie a rozhodování, jak bojuje proti nemocem nebo predátorům, jak se včely přizpůsobují, vybírají si matku, k jaké epigenetické proměně může dojít, také o podstatě snubního letu, tichém volání květů, alchymii nektaru, významu vůní a královského parfému, o tom, jak se chuť soli ocitne na konci jejich nohou a jiné zajímavosti. Pochopíme význam plástů pro komunikaci a důležitou roli prázdných buněk, poznáme existenci vnitřní sítě ve včelstvu, neuvěřitelné kognitivní schopnosti včel a jejich paměti. Povinná četba o fascinujícím „géniu včelstva“.

Objev podobné jako Génius včelstva (978-80-209-0438-6)

cena 519.0 Kč
Detail

Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (978-80-571-0045-4)

Kniha - autor Jozef Toman, 240 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Hoci dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru vznikli v úplne inom spoločenskom kontexte, ich použitie zamestnávateľmi je veľmi frekventované aj v súčasnosti. Na aké účely ich možno použiť a ako riešiť problémy v prípade už uzavretých dohôd? Odpovede na tieto otázky prináša publikácia „Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru“. JUDr. et Mgr. Jozef Toman, PhD., v nej detailne rozoberá tento inštitút pracovného práva a sústreďuje sa predovšetkým na praktické problémy súvisiace s jeho používaním. Čitateľ prostredníctvom publikácie získava ucelený pohľad na dobový kontext vzniku dohôd, ako aj na súčasné možnosti ich použitia. Témy ako rozdiely medzi jednotlivými typmi dohôd, súbeh dohody a pracovného pomeru, pravidlá, ktoré Zákonník práce ustanovuje pri každom type dohody, aplikácia jednotlivých ustanovení Zákonníka práce na dohody či možnosť poskytnutia dovolenky...

Objev podobné jako Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (978-80-571-0045-4)

cena 218.0 Kč
Detail

Ľudia a doba: Z môjho života (978-80-569-0000-0)

Kniha - autor Jozef Mikloško, 256 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Spomienky na detstvo, dospelosť a starobu, na cesty po svete, zaujímavé aj zabudnuté osobností. V rozhovoroch a úvahách o ľuďoch, rokoch a udalostiach Jozef Mikloško hodnotí dobu a prežitý život. Svoje poznania a skúsenosti opisuje otvorene a optimisticky, nikdy nestráca humor a neberie život, ani seba, príliš vážne.

Objev podobné jako Ľudia a doba: Z môjho života (978-80-569-0000-0)

cena 269.0 Kč
Detail

Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.

Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon

cena 528.0 Kč
Detail

IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

Kniha - autor Miloslav Keřkovský; Alena Hanzelková; Jitka Kominácká, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivity, efektivnosti, kvality, flexibility výroby a služeb. IS/IT jsou nezbytné vzhledem ke globalizaci a zvyšující se dynamice trhů, zkracování inovačních cyklů a zvyšování intenzity konkurenčního boje. Stále více rozhodují o podnikatelském úspěchu či neúspěchu. Zasahují do všech oblastí managementu a týkají se stále většího okruhu zainteresovaných osob (stakeholders). Na druhé straně, i přes trendy zvyšování výkonů a snižování jednotkových nákladů na IS/IT, zejména hardware, jsou...

Objev podobné jako IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

cena 500.0 Kč
Detail

Magnólie a démon (978-80-905-0438-7)

Elektronická kniha - autor Hanina Veselá, 359 stran Nekromantka, či telepatka? Od všeho něco, plus sex-appeal a vražedný instinkt kobry královské, to je Magnólie. Díky svým psychickým schopnostem a jazyku ostrému jako břitva se zatím dostala z každé šlamastiky. Nyní však narazila na tvrdší protivníky, než je ona, – na zombie. Vítejte ve světě, kde magie je běžnou součástí života, vaše myšlenky jsou zboží jako každé jiné a smrt není zdaleka to nejhorší, co vás může potkat!

Objev podobné jako Magnólie a démon (978-80-905-0438-7)

cena 89.0 Kč
Detail

Učíme se: Barvy (978-80-277-0438-5)

Kniha - 20 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Milí nejmenší, objevujte svět barev okolo sebe. S pomocí ilustrací se naučte poznat a pojmenovat věci, které nás obklopují.

Objev podobné jako Učíme se: Barvy (978-80-277-0438-5)

cena 237.0 Kč
Detail

Mějte se rádi! (978-80-271-0438-3)

Elektronická kniha - autor Claudia Croos-Müller, 48 stran Pátý díl barevné edice, kterým provází čtyři kreslené ovečky přinášející dobrou náladu ti ukážou, jak se pomocí snadných fyzických cvičení metodou Body2brain můžeš rychle přenastavit do režimu lásky a laskavosti! Tato malá cvičení ti pomohou probudit lásku a empatii. Můžeš je kdykoli v rychlosti provést, prostě jenom tak, mezi jinými činnostmi, nenápadně a snadno. Co je na nich zvláštního? Okamžitě ovlivní tvé pocity, tvé myšlenky a tvé činy. Mějte se víc rádi! Cvičení jsou nenáročná a snadno proveditelná, účinkují ihned a dlouhodobě, naladí tě na lásku a dodají ti sílu.

Objev podobné jako Mějte se rádi! (978-80-271-0438-3)

cena 127.0 Kč
Detail

Pláž v noci (978-80-726-0438-8)

Elektronická kniha - Krátký napínavý příběh od Eleny Ferrante, autorky tetralogie Geniální přítelkyně, je svou tematikou propojený s jejím dalším románem Temná dcera. - autor Elena Ferrante, 44 stran, česky Krátký napínavý příběh pro děti od Eleny Ferrante, autorky tetralogie Geniální přítelkyněKniha je svou tematikou propojený s jejím dalším románem Temná dcera. Ferrante rozvinula motiv ztracené panenky Celiny, která byla malou holčičkou jménem Mati ponechána na konci dne na pláži napospas svému osudu. Mati totiž dostala kotě, a Celina si připadá zrazená a opuštěná. V noci zažívá neuvěřitelná, často děsivá a tajemná dobrodružství, pociťuje strach a zakouší žárlivost. S východem slunce ale zjišťuje, že nic není takové, jaké se to předchozího dne zdálo být.Knížka je bohatě ilustrovaná Marou Cerri, jednou z nejžádanějších evropských ilustrátorek, která pravidelně spolupracuje s novinami a časopisy.Elena FerrantePublikující už od svého prvního románu Tíživá láska...

Objev podobné jako Pláž v noci (978-80-726-0438-8)

cena 119.0 Kč
Detail

Fakta a trendy v současné české společnosti (9788024655673)

Elektronická kniha , česky Cílem knihy je na dostupných datech ukázat proměňující se podmínky života naší společnosti zhruba od začátku milénia. Vedle vývoje v čase kniha přináší řadu mezinárodních srovnání a také mapky ukazující diverzitu mnoha jevů uvnitř ČR. V knize se čtenář setká i s vybranými výsledky Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Je určena všem, kdo si kladou otázky týkající se společenských proměn a toho, nakolik jsme si jich vědomi. Všem, kteří se brání vlivu dezinformací a snaží se kriticky přistupovat k dostupným datům a tomu, jak jsou prezentována. Může se stát vhodnou pomůckou např. pro středoškolské hodiny Základů společenských věd, úvodní kurzy sociálněvědních oborů na vysokých školách atp.

Objev podobné jako Fakta a trendy v současné české společnosti (9788024655673)

cena 230.0 Kč
Detail

Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4)

Kniha - autor Pavel Kohout, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelněvysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice.

Objev podobné jako Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4)

cena 176.0 Kč
Detail

Judikatúra Súdneho dvora EÚ v oblasti colného práva s komentárom (978-80-571-0243-4)

Kniha - autor Peter Roháček; Maroš Prosman, 224 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia „Judikatúra Súdneho dvora EÚ v oblasti colného práva s komentárom“ spracúva doterajšiu judikatúru Súdneho dvora EÚ v oblasti colnej únie EÚ a pohybu tovaru cez colnú hranicu a identifikuje významné rozsudky týkajúce sa cla, ktoré výraznou mierou prispeli k objasneniu často neurčitých a nejednoznačných ustanovení colnej legislatívy a k ich výkladu. Publikácia oboznamuje čitateľa s obsahom judikátu, čo zahŕňa uvedenie čísla rozsudku a jeho názov, heslovitú charakteristiku predmetu sporu, presnú citáciu relevantnej prejudiciálnej otázky, výberu z odôvodnenia, návrhu generálneho advokáta (ak nebolo vo veci rozhodnuté bez jeho návrhov) a citáciu podstatných častí výroku. V záverečnej časti autori ponúkajú stručný komentár k judikátu, aby bolo zrejmé, čo je jeho predmetom, prečo je významný a či je (a z akého dôvodu) použiteľný aj v súčasnosti. Predkladaná...

Objev podobné jako Judikatúra Súdneho dvora EÚ v oblasti colného práva s komentárom (978-80-571-0243-4)

cena 340.0 Kč
Detail

Normálni ľudia (978-80-566-1594-2)

Elektronická kniha - Jeden z najoceňovanejších románov súčasnosti. Víťaz Costa Novel Award za najlepší román roka 2018 - autor Sally Rooneyová, 248 stran, slovensky - autor Sally Rooneyová, 248 stran, slovensky Literárny fenomén dekády! Jeden z najoceňovanejších románov súčasnostiJeden z najoceňovanejších románov súčasnosti. Víťaz Costa Novel Award za najlepší román roka 2018, nominácia na Man Bookerovu cenu za rok 2018 a množstvo ďalších cien.Connell a Marianne pochádzajú z jedného malého mestečka na západe Írska, no zdá sa, že tam sa podobnosť medzi nimi končí. Connell je v škole obľúbený, zatiaľ čo Marianne je samotárka. Marianne je z bohatej rodiny, Connel vyrastal bez otca a jeho matka je upratovačka. Keď však jedného dňa nadviažu rozhovor – síce trápny, no strhujúci – spustia lavínu, ktorá navždy zmení ich životy.Normálni ľudia sú príbehom o neprekonateľnej fascinácii, priateľstve a láske. O ľuďoch, ktorých vzájomná príťažlivosť a zároveň neznesiteľná...

Objev podobné jako Normálni ľudia (978-80-566-1594-2)

cena 250.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Geografie 4 pro střední školy: Geografie České republiky (978-80-7235-571-6)

Kniha - autor Jiří Kastner, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato publikace je součástí čtyřdílné řady učebnic geografie pro čtyřletá gymnázia a další typy SŠ, které mají ve svém učebním plánu vyučovací předmět geografie. Vychází z prvního vydání řady, avšak je zásadně graficky přepracovaná a aktualizovaná o nejnovější odborné a statistické údaje. Učivo je graficky rozlišeno na základní a rozšiřující. Formou výkladového textu, obrázků a statistického materiálu (tabulek a grafů) poskytuje studentům možnost nejen si rozšířit fyzicko-geografický, kulturní a politický rozhled, ale i upevnit schopnost klást si otázky, umět hodnotit informace, objevovat problémy a navrhovat jejich řešení. V závěru každé učebnice je zařazen rejstřík pojmů.

Objev podobné jako Geografie 4 pro střední školy: Geografie České republiky (978-80-7235-571-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Formatívne hodnotenie: a jeho implementácia do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky (978-80-571-0483-4)

Kniha - autor Mária Ganajová, 296 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia sprístupuje teoretické poznatky o formatívnom hodnotení, jeho stratégiách, nástrojoch a možnostiach jeho implementácie do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky. Ide o kvalitatívne hodnotenie, ktoré sa chápe ako proces používaný učiteľmi a žiakmi počas výučby zameraný na poskytovanie spätnej väzby a následné prispôsobenie výučby s cieľom zlepšiť dosahovanie stanovených výsledkov. Prostredníctvom formatívneho hodnotenia sa žiaci naučia hodnotiť sami seba, svojich spolužiakov i skutočnosti okolo seba. To sa ukazuje ako jedna z dôležitých úloh súčasnej i budúcej školy. Dôvodom vzniku publikácie je aj opakovaná požiadavka analytikov OECD pre oblasť vzdelávania, aby sa do slovenského vzdelávacieho systému zaviedli „prvky formatívneho hodnotenia“, ktoré dokážu zachytiť nielen to, „čo“ a „s akým“ výsledkom sa žiaci učia, ale aj „ako“ sa učia. Teória je doplnená...

Objev podobné jako Formatívne hodnotenie: a jeho implementácia do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky (978-80-571-0483-4)

cena 461.0 Kč
Detail

Šport, futbal a právo: Vo svetle rozhodnutí Odvolacej komisie Slovenského futbalového zväzu (978-80-571-0016-4)

Kniha - autor Ján Svák; Lukáš Pitek, 228 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Slovenský futbalový zväz je nielen najväčším občianskym združením, ale aj lídrom medzi národnými športovými zväzmi v našej krajine. Pri takom veľkom počte členov je potrebné vytvoriť jasné pravidlá v rámci jeho fungovania. Nastavením takýchto pravidiel sa sleduje pri rozhodovaní jeho orgánov ich zákonnosť a zabezpečenie právnej istoty pre jeho členov. Práve dodržiavanie pravidiel predvída určitú udržateľnosť vo vnútri športového hnutia.Odvolacia komisia Slovenského futbalového zväzu vytvára také rozhodnutia, ktoré uplatňujú princípy, ktoré sú v stanovách Slovenského futbalového zväzu, a odôvodnenia Odvolacej komisie Slovenského futbalového zväzu sa stali inšpiratívne aj pre jeho iné orgány v rámci združenia, ako aj pre regionálne a oblastné futbalové zväzy.Publikácia má za cieľ priblížiť čitateľom rozsiahlu analýzu rozhodovacieho procesu pred Odvolacou komisiou Slovenského...

Objev podobné jako Šport, futbal a právo: Vo svetle rozhodnutí Odvolacej komisie Slovenského futbalového zväzu (978-80-571-0016-4)

cena 135.0 Kč
Detail

Pasce moci (978-80-571-0205-2)

Kniha - autor Vladimír Labáth, 120 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Moc. Fenomén, ktorý v mnohých vyvoláva prevažne negatívne asociácie. Je túžba po moci vlastná len určitej skupine ľudí a naozaj má len negatívnu podobu? Publikácia „Pasce moci“ prináša nevšedný pohľad na moc ako prejav prirodzených potrieb človeka a súčasť každej interakcie medzi ľuďmi. Autor nestranne podáva informácie o všeobecných charakteristikách moci na úrovni osobnej, interpersonálnej, skupinovej a systémovej, ako aj o širších aspektoch a dôsledkoch jej uplatnenia. Hoci na viacerých miestach publikácie upozorňuje, že moc má pozitívnu i negatívnu podobu, väčšiu pozornosť venuje jej deštruktívnej rovine a nástrahám. Originálny prístup k spracovaniu témy moci umocňuje skutočnosť, že autor čitateľovi svoj názor nevnucuje, vyhýba sa striktným hodnoteniam, tvrdeniam či nekritickému zovšeobecňovaniu, čím poskytuje čitateľovi priestor na vlastné úvahy. Publikácia je určená pre...

Objev podobné jako Pasce moci (978-80-571-0205-2)

cena 266.0 Kč
Detail

Podnikové hospodárstvo (978-80-571-0271-7)

Kniha - autor Helena Majdúchová, 424 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá 2., aktualizované a prepracované vydanie Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik. V prvej časti sa zameriava na vymedzenie podstaty podniku a podnikania, charakteristiku podnikov podľa právnej formy, združovanie podnikov a ochranu hospodárskej súťaže. Ďalej rozoberá produkčné faktory, teda majetok podniku a kvalitu ľudských zdrojov, kde sa okrem iného zameriava na využívanie motivačných faktorov ako nástroja na zvyšovanie výkonnosti zamestnancov, a tým aj podniku. Druhá polovica publikácie sa venuje podnikovým činnostiam ako zásobovaniu, výrobe, predaju, nákladom, ohodnocovaniu podniku a finančnému hospodárstvu. Záver učebnice sa zameriava na etický aspekt podnikania. Publikácia priamo nadväzuje na učebné texty pod rovnomerným názvom Podnikové...

Objev podobné jako Podnikové hospodárstvo (978-80-571-0271-7)

cena 612.0 Kč
Detail

Hlavný kontrolór (978-80-571-0565-7)

Kniha - autor Ingrid Konečná Veverková, 204 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografia „Hlavný kontrolór. Otázky a odpovede" predstavuje praktickú a užitočnú pomôckou na zvládnutie náročnej funkcie hlavného kontrolóra územnej samosprávy. Autorka pri písaní využila všetky svoje teoretické aj praktické vedomosti, skúsenosti a znalosti, ktoré získala počas svojej dlhoročnej praxe hlavnej kontrolórky, autorky, ale aj lektorky. V monografii je spracovaných 214 otázok a odpovedí čitateľov a tento rozsah je dôkazom toho, ako sa prostredie, v ktorom hlavní kontrolóri vykonávajú svoju náročnú činnosť, neustále mení v dôsledku širokého spektra činností, ktoré kontrolujú, ako aj špecifických problémov, s ktorými sa vo svojej každodennej praxi stretávajú. Súčasťou monografie sú praktické poznatky a vedomosti z vykonávania kontrol, z plnenia úloh, ktoré hlavnému kontrolórovi vyplývajú z osobitných predpisov. Publikácia vám pomôže zorientovať sa v...

Objev podobné jako Hlavný kontrolór (978-80-571-0565-7)

cena 469.0 Kč
Detail

Katastrálny zákon (978-80-571-0414-8)

Kniha - autor Ondrej Halama, 168 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Ak predávate alebo kupujete nehnuteľnosť, kataster kontroluje, či je vaša kúpna zmluva v poriadku. Kontrolu zmluvy vykonávajú orgány katastra podľa katastrálneho zákona. Tento komentár poslúži každému, kto sa snaží porozumieť strohému a niekedy ťažko zrozumiteľnému textu tohto právneho predpisu. Je vhodný tak pre advokátov, ako aj pre realitných maklérov, geodetov, úradníkov a pre každého občana, ktorý chce samostatne nakladať so svojimi nehnuteľnosťami a chrániť svoje vlastnícke práva. Popri vysvetľovaní jednotlivých paragrafov sa autor nevyhýba ani riešeniu komplikovaných teoretických problémov, ako sú účinky odstúpenia od zmluvy, „technická jednota listiny" alebo otázka postupu katastra pri námietke relatívnej neplatnosti. Pri jednotlivých ustanoveniach tiež poukazuje na publikované názory súdov (judikáty), ako aj na nedostatky a vnútorné rozpory katastrálneho zákona. V texte sa...

Objev podobné jako Katastrálny zákon (978-80-571-0414-8)

cena 619.0 Kč
Detail

Podívejte se také