Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...

Podívejte se také Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 421.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Podívejte se také Emoce (978-80-247-5128-3)

cena 421.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...

Podívejte se také Emoce a interpersonální vztahy (978-80-247-3311-1)

cena 253.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 259.0 Kč
Detail

Jak využít emocí pro profesní růst (978-80-247-2735-6)

Kniha - autor Ingo Vogel, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Jak využít emocí pro profesní růst (978-80-247-2735-6)

cena 84.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Emoce (978-80-247-5128-3)

Elektronická kniha - autor Šolcová Iva Poláčková, 240 stran Kniha se zabývá složitou otázkou, co jsou emoce a jak s nimi zacházet. Projevovat je, či neprojevovat? Okřiknout dítě, aby se uklidnilo, nebo ho nechat vyvztekat? Potlačovat pocity osamělosti, anebo se s nimi svěřit blízkým lidem? Strpět nepřátelství kolegy, či položit na stůl výpověď? Emoce hrají v každodenním životě významnou roli, stejně jako myšlení, vzpomínání či chuť něčeho dosáhnout. Nejsou ničím nadbytečným, obtěžujícím ani dětinským: ukazují na jevy, které pro nás mají v životě význam. Vývoj emocí a jejich regulace jsou napínavým a fascinujícím procesem, a ačkoliv k dramatickým vývojovým skokům dochází především v průběhu dětství, dětstvím kapitola vývoje nekončí. Kniha se zabývá regulací emocí a jejich vývojem od narození až po stáří, upozorňuje na kritické momenty, věnuje se některým mýtům v emoční výchově dětí a poukazuje na významné souvislosti mezi emocemi a zdravím člověka.

Objev podobné jako Emoce (978-80-247-5128-3)

cena 280.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Event marketing (80-247-0646-6)

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)

cena 314.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

cena 271.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 314.0 Kč
Detail

Emoce a interpersonální vztahy (978-80-247-3311-1)

Elektronická kniha - autor Ivan Slaměník, 208 stran Publikace objasňuje problematiku emocí v historickém průřezu klíčových koncepcí až po současné pojetí, které připisuje při vzniku a vysvětlování emocí rozhodující roli poznávacím procesům. Průběh a projevy emocí podléhají regulaci zejména s ohledem na sociální situace, ale samy o sobě jsou emoce podstatným činitelem regulace chování člověka. Ačkoli nelze popřít jisté geneticky předávané vzorce prožívání, v důsledku socializace nabývají emoce neobyčejně širokou a pestrou škálu projevů, jež má sociokulturní podmíněnost. Nejvýznamnějším zdrojem emocí jsou interpersonální vztahy. V nich se projevují jednoduché emoce vyskytujících se v běžných mezilidských interakcích i složitější sociální emoce. U těsných vztahů tvoří emoce jejich podstatnou charakteristiku. Práce je určena odborné veřejnosti, ale může být přínosná i pro širší okruh čtenářů, zajímajících se o roli emocí ve vztazích mezi lidmi.

Objev podobné jako Emoce a interpersonální vztahy (978-80-247-3311-1)

cena 271.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede...

Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

cena 319.0 Kč
Detail

Jak zvládat emoce pomocí obrazů živlů (978-80-247-4609-8)

Elektronická kniha - autor Vladimír Jelínek, 160 stran Pracovat se svými emocemi je jistý druh umění. Díky této knížce pochopíte zákonitosti lidských emocí a dokážete pracovat se slabými stránkami vlastní emocionality. Zkušený autor vás seznámí s pěti základními emocemi, jejichž sebereflexivní pochopení je nezbytným základem pro zvládnutí dále uvedených technik. Poznáte deset emocionálních situací, kterými každý člověk opakovaně prochází a podle svojí povahy a emocionální výbavy je zvládá s menším či větším úspěchem. Pomocí vizualizace základních přírodních obrazů - živlů (oheň, voda, dřevo, země, kov) se naučíte pracovat se svými emocemi na nejhlubší úrovni lidské duše. Knížka je oproti jiným, které se zabývají emocionalitou nebo problematikou živlů, jedinečná tím, že srozumitelně popisuje, jak obrazy živlů fungují a jak s nimi prakticky a zábavně pracovat, aby se člověk zcela zásadně emocionálně posunul, dosáhl citové stability, štěstí a kvalitních...

Objev podobné jako Jak zvládat emoce pomocí obrazů živlů (978-80-247-4609-8)

cena 212.0 Kč
Detail

Jak (ne)rozumět emocím stárnoucích rodičů (978-80-247-5152-8)

Elektronická kniha - autor Tomáš Novák, 112 stran Přichází žena lehce po třicítce, možná starší. Pečuje o rodinného příslušníka — seniora či seniorku. Má mnoho úkolů v různých oblastech a sociálních sférách. Dělá, co může, aby vše zvládla, ovšem den má pouze čtyřiadvacet hodin a někdy se také musí jíst a spát. Není ani stonožka, ani „storučka“, tudíž nestíhá tak, jak by si představovala. Není světice a svého „postu“ má občas plné zuby. I přesto pokračuje. Žádné „díky“ nepřichází, zato kritiky je na rozdávání. Uštědřuje si ji především sama: „Musíš být lepší, rychlejší, usměvavějšíů musíš být dokonalá.“ Omyl. Nemusí.

Objev podobné jako Jak (ne)rozumět emocím stárnoucích rodičů (978-80-247-5152-8)

cena 161.0 Kč
Detail

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...

Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...

Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

cena 249.0 Kč
Detail

Řeč emocí: Co se vám emoce snaží říct (978-80-8111-311-6)

Kniha - autor Karla McLaren, 424 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Emoce – zejména temné a nerespektované – v sobě obsahují obrovské množství energie. Všichni víme, co se může stát, když je vytěsníme nebo slepě vyjádříme. V knize Řeč emocí empatická léčitelka Karla McLarenová popisuje, jak se ke svým emocím stavět a jak uchopit jejich životně důležitou moudrost, která vás bezpečně nasměruje k rozřešení a vnitřní rovnováze. Předkládá praktická cvičení k celému spektru pocitů od hněvu, strachu a studu až k žárlivosti, smutku, radosti a dalším. Pomocí těchto cvičení se naučíte obratně a odborně pracovat s vlastními emocemi i s pocity druhých lidí. Dostává se vám do rukou v dnešní době tak velmi potřebný zdroj revolučních informací a dovedností, který učí navázat nový a posilující vztah s vlastními emočními stavy.

Objev podobné jako Řeč emocí: Co se vám emoce snaží říct (978-80-8111-311-6)

cena 349.0 Kč
Detail

Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...

Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

cena 428.0 Kč
Detail

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...

Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Psi: Signály a emoce (978-80-7428-449-6)

Kniha - autor Katja Kraußová; Gabi Maueová, 480 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Existuje řada skvělých knih, které se pokoušely proniknout a rozluštit složitý způsob, jakým psi komunikují se psy, lidmi a jinými druhy. Ale PSI – Signály a emoce, dílo dvou předních evropských behavioristek, Gabi Maueové a Katji Kraußové, posouvá tuto cestu průzkumu na novou úroveň. Autoři využili každou příležitost, aby byli svědky situací a interakcí, aby si vybudovali své znalosti, a strávili více než deset let shromažďováním knihovny fotografií, které demonstrují nesčetné množství způsobů, jak psi dávají najevo svou náladu a záměry. Výsledkem je tato mimořádná obrazová cesta emocionálním světem psa s více než 1300 fotografiemi, všechny odborně analyzovány. Pomocí fotografování ve zlomku sekundy můžeme vidět ty nejjemnější znaky, které nám říkají, co pes prožívá, okamžik za okamžikem a jak tuto zkušenost zpracovává. Nejen, že to poskytuje fascinující studii chování...

Objev podobné jako Psi: Signály a emoce (978-80-7428-449-6)

cena 1049.0 Kč
Detail

Opak věčnosti (978-80-754-4843-9)

Elektronická kniha - autor Justin A. Reynolds, 448 stran, česky Jack je mistrem v „málem“. Málem byl nejlepší v ročníku. Málem se dostal do reprezentace. Málem získal dívku snů… Když se Jack a Kate potkají na party, je z toho láska na první pohled. A tak spolu žijí šťastně až navěky… ale jen málem. Protože Kate zemře. Tím ale jejich příběh nekončí. Kateina smrt totiž přenese Jacka zpět do chvíle, kdy se poprvé setkali. Dívka jeho snů je zpět, živá a zdravá. Zato Jack o svém psychickém zdraví pochybuje. Jestli ale existuje šance, že by mohl Kateině smrti zabránit, rozhodně se jí nevzdá a uvěří i na cestování časem…

Objev podobné jako Opak věčnosti (978-80-754-4843-9)

cena 249.0 Kč
Detail

Mediace (978-80-247-5031-6)

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 168 stran Kniha prvního českého mediátora s dlouholetou praxí je plná praktických rad a příkladů. Představuje způsob řešení sporů, při němž účastníkům konfliktu pomáhá s nalezením dohody nestranný odborník – mediátor. Dozvíte se, jaké jsou principy a předpoklady mediace a jaké nástroje může mediátor použít. Zjistíte, jak mediátor může zvládat různé obtíže, pro které případy lze užít mediaci a čím se liší mediace od facilitace.

Objev podobné jako Mediace (978-80-247-5031-6)

cena 212.0 Kč
Detail

Písmenka (978-80-247-3262-6)

Elektronická kniha - autor Petra Řezníčková, 24 stran Už vašeho malého předškoláčka nebaví jenom si prohlížet obrázky a chtělo by rozpoznávat jednotlivá písmena? Vybrali jsme známá lidová říkadla a doplnili je krásnými obrázky tak, aby se děti jednoduše a nenásilně seznámily s většinou písmenek naší abecedy. Veselé obrázky na každé stránce jistě využijete nejen k procvičování písmen, ale i ke hrám se slovy. Již od útlého věku tak můžete podporovat jejich zájem a čtení.Nová ediční řada Předškoláček, určená pro děti od 3 let, přináší říkanky, básničky, veselá zvířátka, zajímavé úkoly, to vše vycházející z českého prostředí. Tyto barevné knížky s veselými obrázky jsou zdrojem zábavy i poučení, mohou se stát odrazovým můstkem na cestě vašich dětí do světa literatury a poznání.

Objev podobné jako Písmenka (978-80-247-3262-6)

cena 125.0 Kč
Detail

Hepatologie (978-80-247-3118-6)

Elektronická kniha - autor Jiří Ehrmann, Petr Hůlek, kolektiv a, 616 stran Stěžejní, vysoce odborná publikace v oboru představuje komplexní soubor aktuálních poznatků a informací. Na jejím vzniku se podílelo několik desítek autorů — předních osobností svých oborů. Monografie je určena především specialistům z oborů hepatologie, gastroenterologie a vnitřního lékařství, ale také pro obory chirurgické, infekční lékařství, odborníky z oblasti zobrazovacích metod, patology a odborníky z oblasti aplikovaného výzkumu.Celobarevnou publikaci doplňuje 315 obrázků a 110 tabulek.

Objev podobné jako Hepatologie (978-80-247-3118-6)

cena 1359.0 Kč
Detail

Udírny (978-80-247-1828-6)

Elektronická kniha - autor Václav Vlk, 112 stran Originální kniha, která vychází vstříc poptávce po jedinečnosti, po výrobku, který není prefabrikovaný, který nemá soused a který nelze koupit v stavebně kutilských obchodních řetězcích. V českém prostředí roste potřeba společenské konzumace dobrého jídla připraveného pokud možno na zahradě a s rodinou nebo přáteli. Také skutečnost, že uzeniny jsou velice často vyráběny spíše chemickou cestou než skutečným uzením, vede k zájmu o přípravu uzených pochoutek doma.Čtenář získá podrobné informace o typech udíren, jejich konstrukcích, vnějším i vnitřním uspořádání. V knize najde přínosné návody jak si takovou udírnu postavit, a to včetně materiálů, stavebních postupů, bezpečnostních pokynů a rad i řešení optimálního umístnění v zahradě.Vyvrcholením díla je pak vlastní uzení a konzumace. Čtenář se poučí o tom, co to vlastně uzení je, že se nejedná jenom o amatérské douzování, jaké jsou problémy při uzení, co a jak je...

Objev podobné jako Udírny (978-80-247-1828-6)

cena 186.0 Kč
Detail

Onkogynekologie (978-80-247-2665-6)

Elektronická kniha - autor David Cibula, Luboš Petruželka, kolektiv a, 616 stran Kniha je určena lékařům i zdravotnickému personálu zabývajícímu se diagnostikou, léčbou a sledováním pacientek se zhoubnými nádory. Podává ucelený přehled od přednádorových stavů, epidemiologie nádorů, diagnostiky a stagingu, možností screeningu, rizikových a prognostických faktorů, histopatologie až po komplexní zpracování léčebných modalit. Přiložené CD obsahuje obrazovou dokumentaci histologických preparátů, peroperačních fotografií, snímků ze zobrazovacích vyšetření nebo kolposkopických obrazů.

Objev podobné jako Onkogynekologie (978-80-247-2665-6)

cena 1274.0 Kč
Detail

Modeling (978-80-247-3288-6)

Elektronická kniha - autor Karolína Bosáková, 176 stran První publikace, která zcela otevírá doposud skryté karty této branže, autorka v ní nechává nahlédnout do dráždivého přitažlivého světa módy, módních přehlídek, pózování, fotografování. Obsahuje návod, jak rozpoznat seriózní modelingové agentury, co by měla obsahovat smlouva s modelingovou agenturou, jak se pohybovat v metropolích světa módy, jak mají vypadat "snap shoty", co si obléci na casting, základy správné chůze, téma bulimie, anorexie a drog a v neposlední řadě také mapuje modelingové trhy podle jejich specifk.Téma je pojato pohledem profesionální modelky, která vše prožila na vlastní kůži. Praktické rady jsou doplněny konkrétními příběhy aktivních modelek. "Modelingová důchodkyně" jasně a s humorem a nadhledem přiblíží toto atraktivní prostředí, ale také jeho povrchní stránku s falešnými lákadly.

Objev podobné jako Modeling (978-80-247-3288-6)

cena 254.0 Kč
Detail

Učitel (978-80-247-2863-6)

Elektronická kniha - autor Radmila Dytrtová, Marie Krhutová, 128 stran Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.

Objev podobné jako Učitel (978-80-247-2863-6)

cena 144.0 Kč
Detail

Pediatrie (978-80-247-4588-6)

Elektronická kniha - autor Ania Carolina Muntau, 608 stran Základní učebnice v oboru, vynikající svým pojetím, aktuálností, rozsahem i zpracováním. Informace v ní obsažené jsou pravidelně aktualizovány, rozsah je ideální a pojetí přehledné. Publikace je mimořádně zajímavá i díky bohaté obrazové příloze. Knihu využijí jak medici, tak graduovaní pediatři.

Objev podobné jako Pediatrie (978-80-247-4588-6)

cena 1359.0 Kč
Detail

Tibet (978-80-247-3910-6)

Elektronická kniha - autor Uli Franz, 88 stran Patří Tibet Tibeťanům, nebo je už dávno multikulturní zemí? Jakou roli dnes hraje dalajláma? Co přinese Tibetu budoucnost? Nepokoje ve Lhase a celosvětové protesty proti čínské politice v Tibetu ukazují, že Tibet je pro mnohé fascinující a tajemnou zemí. "Střecha světa" dříve a dnes - Uli Franz přináší ve své knize důležitá a málo známá fakta.

Objev podobné jako Tibet (978-80-247-3910-6)

cena 135.0 Kč
Detail

Maska (978-80-247-2470-6)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ebelová, 272 stran Výpravná publikace s více jak 700 barevnými fotografiemi a kresbami je zaměřena na odborníky i laickou veřejnost se zájmem o masky, výtvarné umění, sběratelství.Rukopis je ve své koncepci jedinečný tím, že spojuje proměny identity člověka jak maskou, líčením a trvalou proměnou skarifikací. Postihuje historické i současné trendy dekorativního i kultovního "maskování" člověka v kultuře různých světadílů. V takové podobě nebylo téma dosud nikde zpracováno a je zcela originální. prof. PhDr. Ludvík Baran, DrSc., DrHc.Předmětem mimořádně dobře zpracované knihy Kateřiny Ebelové je fenomén masek v mezikulturní a historické perspektivě. V současné době neexistuje takto koncipovaná práce, která by zájemcům o fenomén masek umožnila orientovat se v dané problematice.PhDr. Václav Soukup, CSc.

Objev podobné jako Maska (978-80-247-2470-6)

cena 475.0 Kč
Detail

Dopis (978-80-247-5747-6)

Elektronická kniha - Román, který uchvátil miliony čtenářek po celém světě. Příběh, který nám připomíná, že i v naší nejtemnější chvíli stále hoří plamínky naděje - autor Kathryn Hughesová, 320 stran Román, který uchvátil již miliony čtenářek po celém světěTina Craigová pracuje do úmoru, a ještě k tomu o sobotách prodává v dobročinném obchodě, aby ve svém nešťastném domově trávila co nejméně času. Když prohledává kapsy starého obleku, který někdo charitě věnoval, objeví dopis se zalepenou ofrankovanou obálkou bez razítka. Dopis otevře a přečte si ho – a to změní směr jejího života navždy.Billy Stirling ví, že se nezachoval právě hezky, ale doufá, že může ještě všechno napravit. 4. září 1939 se posadí a napíše dopis, o němž doufá, že změní budoucnost. A to se také stane – ale více způsoby, než by si kdokoliv dokázal představit.Je načase otevřít Dopis...Napsali o knize Dopis„Román Kathryn Hughesové se vyznačuje svižným tempem, postavami, které utkví v paměti, a...

Objev podobné jako Dopis (978-80-247-5747-6)

cena 297.0 Kč
Detail

Patologie (978-80-247-3530-6)

Elektronická kniha - autor Jirka Mačák, Jana Mačáková, Jana Dvořáčková, 376 stran Druhé upravené vydání úspěšné odborné učebnice je určeno studentům magisterského a bakalářského studia na lékařských fakultách. Rozsah se řídí současnými osnovami výuky patologie tohoto typu studia. Je zvláště vhodná pro studenty oboru ošetřovatelství a zubního lékařství. Předkládané texty s obrazovou dokumentací mohou sloužit studentům především v získávání přehledu o jednotlivých patologických lézích, rychlé orientaci v názvosloví a k opakování. S určitým omezením mohou text využít i žáci pomaturitního studia. Probíraná látka nepostihuje (a svým rozsahem ani nemůže postihnout) celou problematiku oboru. Jejím úkolem je seznámit studenty se základními pojmy obecné patologie, novějšími vyšetřovacími metodami, novým zařazením patologických procesů, současnými klasifikacemi a nejdůležitějšími nozologickými jednotkami speciální patologie.

Objev podobné jako Patologie (978-80-247-3530-6)

cena 365.0 Kč
Detail

Fagi (978-80-247-5354-6)

Elektronická kniha - autor Fagi, 80 stran Fagi je třináctiletá holka. Má kamaráda Patrika. Patrik miluje Fagi, Fagi Patrika ne. Možná je znáte z facebooku. Pokud je neznáte, máte se na co těšit. Přinášíme vám nové stripy a vtipy, u kterých se pobavíte vy a pobaví se i vaši přátelé, pokud jim představíte svět podle Fagi.

Objev podobné jako Fagi (978-80-247-5354-6)

cena 104.0 Kč
Detail

Powerjóga (978-80-247-4757-6)

Elektronická kniha - autor Václav Krejčík, 208 stran Powerjóga, relaxace, řízené dýchání, způsoby detoxikace organismu a vhodná strava jsou prostředky, které po začlenění do každodenního programu pomohou všem zájemcům ke zdraví a pohodě. Vydejte se na cestu sebepoznávání a odpovědnosti vůči sobě samým. V knize naleznete mimo jiné popis správného provedení jednotlivých ásan včetně konkrétních fotografií a jejich sestavení do různých cvičebních sekvencí powerjógy. Autor na základě vlastních dlouholetých zkušeností připravil vybrané techniky správného dýchání, relaxace a meditací a návod na detoxikaci v pravidelných rituálech souvisejících s ročním obdobím s doporučenou stravou a recepty. Dále vás bude s obrovským osobním procítěním detailně provázet dvanáctitýdenním domácím kurzem, ve kterém získáte správné pohybové, stravovací, relaxační a očistné návody, jak prožít svůj život zdravěji!

Objev podobné jako Powerjóga (978-80-247-4757-6)

cena 246.0 Kč
Detail

Proč? (978-80-247-4616-6)

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, Michal Sušina, 88 stran Proč je něco tak, a ne jinak? Proč není moře sladké? Proč nám tluče srdce? Proč mají houby klobouk? Rozverné verše a zábavné ilustrace s humornou nadsázkou odpovídají na všechny důležité dětské otázky o přírodě, věcech a lidech. Pro zvědavé děti od 3 let a dospěláky, kteří se nezapomněli divit.

Objev podobné jako Proč? (978-80-247-4616-6)

cena 169.0 Kč
Detail

Koloskopie (978-80-247-5284-6)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 320 stran, česky V současné době hraje koloskopie nezastupitelnou roli v diagnostice a sledování neoplazií tlustého střeva a stala se i metodou volby v léčbě časných neoplastických lézí. Má také klíčové postavení v diagnostice jiných kolorektálních chorob. Indikace ke koloskopii lze rozdělit na preventivní u pacientů v průměrném riziku kolorektálního karcinomu, dispenzární při zvýšeném riziku a vyšetření u symptomatických pacientů s podezřením na onemocnění tlustého střeva. Publikace je společným dílem předních českých odborníků z řad gastroenterologů, dětských gastroenterologů, chirurgů a radiologů. Kniha se jako zatím jediná na českém trhu komplexně a aktuálně zabývá všemi aspekty koloskopického vyšetření. Je určena pro všechny endoskopisty, gastroenterology, endoskopické sestry, chirurgy, onkology, radiology i lékaře a sestry jiných odborností se zájmem o koloskopii a choroby tlustého střeva. Jejím hlavním úkolem je...

Objev podobné jako Koloskopie (978-80-247-5284-6)

cena 208.0 Kč
Detail

Snowboarding (978-80-247-1378-6)

Elektronická kniha - autor Oto Louka, Martin Večerka, 148 stran Nejen začínajícím „snowboarďákům“, ale i těm, kteří se tomuto sportu věnují již několik let je určena nová barevná kniha s bohatou obrazovou dokumentací. Zabývá se především nejoblíbenějšími disciplínami snowboardingu freestylem i freeridingem, a přináší řadu doporučení, „jak na to“.

Objev podobné jako Snowboarding (978-80-247-1378-6)

cena 223.0 Kč
Detail

Snowboarding (978-80-247-3981-6)

Elektronická kniha - autor Lukáš Binter, kolektiv a, 160 stran Nové vydání úspěšného bestseleru, ve kterém všichni vyznavači tohoto krásného a dynamického sportu mimo jiné naleznou novou techniku alpské jízdy, která je přizpůsobena freestylovým snowboardům a spoustu detailně popsaných triků pro freestyle. Autoři, bývalí úspěšní snowboardový závodníci a současní trenéři a instruktoři, pojímají snowboarding jako životní styl a především jako sport pro volný čas. Hlavní část knihy věnují technice jízdy i freestylu, poradí vám s výběrem vhodného "prkna" i ostatního sportovního vybavení a přinášejí nejnovější poznatky ze snowboardového světa.

Objev podobné jako Snowboarding (978-80-247-3981-6)

cena 144.0 Kč
Detail

Koučování (978-80-247-5549-6)

Elektronická kniha - autor Michaela Daňková, 168 stran S koučováním se poslední dobou „roztrhl pytel“. Koučuje kdekdo, kdekoho a kdeco. Je ale zrovna váš kouč pro vás ten pravý? Jste vy ta správná osoba pro koučování? Jak vůbec koučovat ve své manažerské praxi? Na to a mnohé další odpoví Michaela Daňková.

Objev podobné jako Koučování (978-80-247-5549-6)

cena 229.0 Kč
Detail

Pediatrie: Překlad 6.vydání (978-80-247-4588-6)

Kniha - autor Carolina Ania Muntau, 608 stran, česky, pevná bez přebalu matná Základní učebnice v oboru, vynikající svým pojetím, aktuálností, rozsahem i zpracováním. Informace v ní obsažené jsou pravidelně aktualizovány, rozsah je ideální a pojetí přehledné. Publikace je mimořádně zajímavá i díky bohaté obrazové příloze. Knihu využijí jak medici, tak graduovaní pediatři.

Objev podobné jako Pediatrie: Překlad 6.vydání (978-80-247-4588-6)

cena 1499.0 Kč
Detail

Fiat 500 (978-80-247-2933-6)

Elektronická kniha - autor Jiří Fiala, 208 stran Dítě poválečné euforie, Fiat 500, doslova posadil Itálii na čtyři kola. Byl symbolem mládí, optimismu a všeho italského. První souborná česká publikace poskytuje neuvěřitelně podrobný přehled technických, ekonomických i historických faktů o tomto sympatickém automobilu. Velmi kompaktní a jednoduchý vůz se narodil v roce 1957 a do počátku osmdesátých let jich v různých zemích vyrobili necelých pět milionů. Kniha začíná zevrubnou zmínkou o předválečných malých Fiatech 500, zvaných Topolino a o jejich poválečné generaci. Na ně navázala "Nová pětistovka", která se později stala světovou ikonou nejmenších lidových vozů. Samostatnou kapitolu tvoří sportovní varianty úpravců Abarth a Giannini, formule i rekordní vozy. Popisy jednotlivých verzí jsou doplněny základními technickými daty, obrázky a příklady původních prospektů. Zajímavá je i kapitolka o pětistovkách v Československu. Kniha je završena představením velmi...

Objev podobné jako Fiat 500 (978-80-247-2933-6)

cena 254.0 Kč
Detail

PowerPoint 2010 (978-80-247-3639-6)

Elektronická kniha - autor Josef Pecinovský, 96 stran Tato kniha je proto určena všem, kteří se chtějí seznámit se základy programu MS PowerPoint 2010 a chtějí s jeho pomocí vytvářet jednoduché prezentace. U čtenáře se předpokládá základní znalost práce s počítačem a operačním systémem Windows. Je potřeba jistá zručnost při práci s myší, zejména při formátování grafických objektů. Po prostudování této knihy by měl být čtenář schopen sestavit jednoduchou prezentaci prakticky s libovolným námětem.

Objev podobné jako PowerPoint 2010 (978-80-247-3639-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Manažerská psychologie (978-80-247-1349-6)

Elektronická kniha - autor Milan Mikuláštík, 384 stran Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je však pravdou. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj je závislý na tom, jak pracujeme s lidmi. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede jednat s lidmi, organizovat je, komunikovat s nimi. Když má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout, je schopen svou práci humanizovat. Všechny aktivity manažera mohou mít profesionální úroveň. Jak je to však v praxi? Je možné uvést do reality? Na to vše vám odpoví kniha Manažerská psychologie - průvodce pro manažery v praxi a pro studenty, kteří se připravují studiem na vysokých školách na...

Objev podobné jako Manažerská psychologie (978-80-247-1349-6)

cena 407.0 Kč
Detail

Husitský válečník (978-80-247-5156-6)

Elektronická kniha - autor Matěj Matuška, Jan Syka, 168 stran Podle vlastních zkušeností se autoři pokusili věrně rekonstruovat vojenský život 15. století a přiblížit dnešnímu čtenáři každodenní život i boj husitských válečníků. Překvapivě se před námi objevují v novém světle: nikoli jen jako cepy vyzbrojený a v hadrech oděný lid, ale jako dobře organizované a vyzbrojené vojsko, které reprezentovalo kromě šlechty i sílící a sebevědomý měšťanský stav.

Objev podobné jako Husitský válečník (978-80-247-5156-6)

cena 254.0 Kč
Detail

Dupuytrenova nemoc (978-80-247-5424-6)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 160 stran Dupuytrenova kontraktura je jedním z nejčastějších onemocnění ruky, které ve svém důsledku vede k omezení její funkce, invalidizuje nemocného a z pohledu pracovních i zájmových aktivit tak významně ovlivňuje kvalitu života a stává se i sociálním problémem. Detaily knihy: Autor: kolektiv a Rok vydání: 2017 ISBN: 978-80-247-5424-6 Počet stran: 160

Objev podobné jako Dupuytrenova nemoc (978-80-247-5424-6)

cena 220.0 Kč
Detail

Podívejte se také