Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...
Podívejte se také Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné...
Podívejte se také Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Podívejte se také Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Podívejte se také
- Konec sebeklamu (978-80-88407-34-8)
- Konec hlídky (978-80-7306-857-8)
- Konec aneb Začátek (978-80-267-2229-8)
- Konec velkých prázdnin (978-80-204-4374-8)
- 20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)
- Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
- Vyber si svůj šťastný konec (978-80-754-4994-8)
- Bretaň: až na konec světa (978-80-88088-57-8)
- Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
- WordPress (978-80-271-0178-8)
- Kameny (978-80-271-3416-8)
- Psychologie (978-80-271-0532-8)
- Němčina (978-80-271-1717-8)
- Nasucho (978-80-271-3317-8)
- Běhání (978-80-271-3276-8)
- Cupcakes (978-80-271-2509-8)
- Háčkování (978-80-271-0785-8)
- Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
- Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
- Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)
Kniha - 96 stran, slovensky, pevná bez přebalu matná 20 príbehov o dievčatách a chlapcoch, ktorí vedeli snívať, mali obrovsků fantáziu a úžasnú vytrvalosť. Vďaka svojim inováciám sa zapísali do histórie!
Objev podobné jako 20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
Elektronická kniha - Učit ve 2. B není žádný med. Je to totiž třída plná malých zlobivců, na které je každý krátký. Když ale nová paní učitelka získá nečekaného kouzelného pomocníka, začnou se dít věci! Podaří se zlobivé děti přeci jen polepšit? - autor Zuzana Pospíšilová, 72 stran, česky Mysleli jste si, že se zlobivé děti nemůžou polepšit? Ale kdepak, jde to. Jen je k tomu někdy zapotřebí trochu čar a kouzel. Paní učitelka Lada to s 2. B nemá vůbec jednoduché. Je to totiž třída plná zlobivých dětí, kterou nechce nikdo učit. Naštěstí ale paní učitelka nečekaně získá kouzelného pomocníka, díky kterému se jí podaří se zlobením zatočit. Jak? To si přečtěte v jubilejní 100. knížce oblíbené dětské autorky Zuzany Pospíšilové.
Objev podobné jako Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
Kniha - autor Zuzana Pospíšilová; Daniela Skalová, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Mysleli jste si, že se zlobivé děti nemůžou polepšit? Ale kdepak, jde to. Jen je k tomu někdy zapotřebí trochu čar a kouzel. Paní učitelka Lada to s 2. B nemá vůbec jednoduché. Je to totiž třída plná zlobivých dětí, kterou nechce nikdo učit. Naštěstí ale paní učitelka nečekaně získá kouzelného pomocníka, díky kterému se jí podaří se zlobením zatočit. Jak? To si přečtěte v jubilejní 100. knížce oblíbené dětské autorky Zuzany Pospíšilové.
Objev podobné jako Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
Konec školní nudy (978-80-271-2254-7)
Elektronická kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu. Kniha také nabízí ukázkové...
Objev podobné jako Konec školní nudy (978-80-271-2254-7)
Počátek v konci (978-80-271-0554-0)
Elektronická kniha - autor Elaine Lóre, 296 stran Počátek v konci je příběhem nás dvou. Příběhem, který je sice zabalen ve fantaskním světě, ale události, které se v něm odehrávají, jsou mrazivě skutečné… Ne vždy byla naše rozhodnutí šťastná. Ne vždy jsme si vybrali cestu, která vedla tím správným směrem. Právě proto jsme se rozhodli, že Počátek v konci spatří světlo světa. Nechceme totiž utíkat před sebou… Před tím, čím jsme byli.
Objev podobné jako Počátek v konci (978-80-271-0554-0)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)
Elektronická kniha - autor Ailton Krenak, 136 stran, česky Globální pandemie, extrémní počasí a obrovské požáry definují naší éru, které se také říká antropocén. Ailton Krenak pochází z Brazílie, kde je brán za důležitý hlas přírodních národů. Ukazuje, jak současná environmentální krize je zakořeněna v poněkud mylné představě konceptu lidstva – myslíme si, že lidské bytosti jsou nadřazené ostatním formám přírody a proto je můžeme libovolně vykořisťovat. Abychom zastavili environmentální katastrofu, musíme podle Krenaka odmítnout důsledky této nadřazené perspektivy a přijmout novou formu snění, která nám umožní znovu nalézt své místo v přírodě. V této knize ukazuje jak na to.
Objev podobné jako Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)
Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)
Kniha - autor Ailton Krenak, 136 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Globální pandemie, extrémní počasí a obrovské požáry definují naší éru, které se také říká antropocén. Ailton Krenak pochází z Brazílie, kde je brán za důležitý hlas přírodních národů. Ukazuje, jak současná environmentální krize je zakořeněna v poněkud mylné představě konceptu lidstva – myslíme si, že lidské bytosti jsou nadřazené ostatním formám přírody a proto je můžeme libovolně vykořisťovat. Abychom zastavili environmentální katastrofu, musíme podle Krenaka odmítnout důsledky této nadřazené perspektivy a přijmout novou formu snění, která nám umožní znovu nalézt své místo v přírodě. V této knize ukazuje jak na to.
Objev podobné jako Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)
Kniha - autor Klein Zach, 328 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obrazová publikace pro všechny milovníky chataření, přírody, ale také architektury„Každý z nás v sobě nosí představu domova, který čeká jenom na to, až ho postavíme.“ To je hlavní myšlenka publikace Cabin Porn. Tento domov může mít podobu chatičky, srubu nebo přístřešku. Je však něčím víc - je to náš úkryt před světem, naše útočiště, kde je klid a kam můžeme zvát své nejbližší a sdílet se s nimi.Kniha dokumentuje příběhy 200 chat, srubů a přístřešků, postavených z materiálů nalezených v jejich bezprostředním okolí. Deseti z nich je věnován obsáhlejší materiál, jak textový, tak obrazový. Inspirace pro všechny, kdo se chtějí vracet do lůna přírody.
Objev podobné jako Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)
Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)
Elektronická kniha - autor Zach Klein, 328 stran „Každý z nás v sobě nosí představu domova, který čeká jenom na to, až ho postavíme.“ To je hlavní myšlenka publikace Cabin Porn. Tento domov může mít podobu chatičky, srubu nebo přístřešku. Je však něčím víc - je to náš úkryt před světem, naše útočiště, kde je klid a kam můžeme zvát své nejbližší a sdílet se s nimi. Kniha dokumentuje příběhy 200 chat, srubů a přístřešků, postavených z materiálů nalezených v jejich bezprostředním okolí. Deseti z nich je věnován obsáhlejší materiál, jak textový, tak obrazový. Inspirace pro všechny, kdo se chtějí vracet do lůna přírody.
Objev podobné jako Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
Kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu. Kniha také nabízí...
Objev podobné jako Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...
Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 368 stran Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokové míře, finanční ústavě, deflační spirále a mnohém dalším. Zkušení autoři v knize srozumitelně vysvětlují všechny hlavní makroekonomické koncepty a jejich souvztažnost. Cílem této knihy je poskytnutí solidního poznatkového základu pro samostatné utváření názorů, a proto je čtenář seznamován s rozdílnými makroekonomickými doktrínami, aniž je k některé z nich záměrně směrován. Publikace je určena především studentům bakalářského studia na ekonomických vysokých školách a studentům MBA.
Objev podobné jako Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
Běhání (978-80-271-3276-8)
Elektronická kniha Zlepšete svou sílu, rychlost i vytrvalost s knihou Běhání na anatomických základech. Najdete v ní 48 detailně popsaných efektivních cviků, které vám pomůžou dostat ze sebe to nejlepší. Přehledné barevné ilustrace vám pomohou pochopit, které svaly, vazy a šlachy jak pracují, když je vaše tělo v pohybu. Zjistíte, jak můžete konkrétní svaly posilovat a běhat účinněji. Autoři Joe Puleo a Patrick Milroy také vysvětlí, jaké mají na běhání vliv rozdílné venkovní podmínky nebo kvalitní vybavení. Kromě toho se také dozvíte, jak se vyhýbat zraněním, která běžce často trápí, jakou jsou natržené svaly či šlachy nebo bolest zad či kolenou.
Objev podobné jako Běhání (978-80-271-3276-8)
Němčina (978-80-271-1717-8)
Elektronická kniha - autor Anežka Hanáková, 232 stran, česky Publikace je určena zejména střednímu zdravotnickému personálu, který plánuje pracovně nebo studijně vyjet do německy mluvících zemí. Vhodná je však i pro lékaře, studenty lékařských a zdravotnických fakult nebo středních zdravotnických škol. Pomáhá rychle se zorientovat v cizím prostředí vzhledem k výtahu nejdůležitější počáteční zdravotnické slovní zásoby. Publikace je uživatelsky přívětivá vzhledem k jasně dané struktuře a logice posloupnosti tematiky. Autorka vystudovala obor porodní asistence na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Získala mezinárodní jazykový certifikát úrovně C2 a má více než desetiletou zkušenost s výukou německého jazyka v jazykovém studiu. Zúčastnila se pracovní stáže v německé nemocnici, odkud také čerpala informace do své knihy. Pravidelně publikuje články týkající se oboru porodní asistence.
Objev podobné jako Němčina (978-80-271-1717-8)
Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Elektronická kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky Milá společnost, šálek kávy nebo čaje a cupcakes – malé dortíčky – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem, různých příchutí, zdobené voňavou skořicí, křupavými oříšky, čokoládou dodávající pocit štěstí, různými druhy ovoce, jedlými bylinkami nebo jen posypané cukrovými ozdůbkami. Vyzkoušejte některý z 60 úžasných receptů uvedených v této knize, které jsou náležitě ověřeny a odměnou vám bude nejen kus tvořivé práce, ale i zábava a radost. Patříte-li do široké skupiny těch, kteří rádi pečou sladké dobroty snadno a rychle, nahlédněte do této jedinečné publikace a nechejte se inspirovat fantazií chutí a barev. Zdařilé fotografie a lákavý design zdobených cupcakes vás budou náležitě inspirovat při jejich zdobení.
Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Psychologie (978-80-271-0532-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 280 stran, česky Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte. Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy. Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu. Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát.
Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)
Kameny (978-80-271-3416-8)
Elektronická kniha - autor Rupert Hochleitner, 112 stran, česky V této knize najdeš asi 85 druhů minerálů, drahokamů, hornin a fosilií, které se u nás vyskytují nejčastěji. Určitě nebudeš moct všechny hned najít ve svém okolí. Když se však na své výpravy dobře připravíš a zjistíš si dostatek informací o dobrých nalezištích, nějaký z těchto kamenů objevíš. Přečti si, jak je nejlepší při plánování postupovat, na co je třeba určitě dávat pozor a kde můžeš získat důležité informace. Kniha je velmi přehledná, při určování ti pomohou detailní fotografie minerálů, drahokamů, hornin a fosilií. Najdeš zde i zajímavé informace o jejich sběru a tipy, co můžeš podnikat, zkoumat a vyzkoušet. Na klopách obálky si přečteš o barvě vrypu minerálů a rady, jak určovat typy hornin.
Objev podobné jako Kameny (978-80-271-3416-8)
Nasucho (978-80-271-3317-8)
Elektronická kniha - autor Carolyn Dunsterová, 176 stran, česky Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se...
Objev podobné jako Nasucho (978-80-271-3317-8)
WordPress (978-80-271-0178-8)
Elektronická kniha - autor Marek Laurenčík, 264 stran, česky Kniha se zabývá jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro tvorbu webových stránek – redakčním systémem WordPress. Tento systém umožňuje vytvářet jednoduché webové stránky a diskuzní fóra s využitím předem připraveného designu, ale také náročnější a složitější weby. Můžete při tom využívat vlastní programové moduly v jazyku PHP, vlastní formátování a vlastní datové tabulky. Čtenáři se seznámí s oběma přístupy. První část knihy je určena začátečníkům a popisuje použití systému WordPress na uživatelské úrovni. Druhá část popisuje komplexnější témata: principy použití vlastního kódu, vlastního formátování a vlastních programových modulů v rámci systému WordPress. Nechybí ani popis tvorby vlastní šablony. Součástí výkladu je i úvod do problematiky jazyků HTML a PHP, popis tvorby vlastních stylů CSS a základy jazyka SQL pro práci...
Objev podobné jako WordPress (978-80-271-0178-8)
Psychologie (978-80-271-0532-8)
Kniha - autor Michaela Pugnerová, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)
Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Cupcakes – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem a náplní, ochucené různými příchutěmi. Cupcakes mají velkou výhodu v tom, že nepotřebujete nádobí, jsou naporcované a dají se podávat k jakékoli příležitosti jako jsou svatby, zahradní slavnosti, dětské oslavy a jiné společenské události. Vyzkoušejte některý z 80 receptů a upečte si dortíčky podle své chuti. Ať už jste cukrář, hospodyňka, anebo jen rádi pečete sladké dobroty, nechte se inspirovat. Všechny v knize uvedené recepty jsou zárukou, že výsledek vaší práce bude dokonalý.
Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Háčkování (978-80-271-0785-8)
Elektronická kniha - autor Lenka Bednářová, 112 stran Nová Lenčina kniha přináší opět spoustu roztomilých figurek tentokrát zhotovených z jednoho druhu příze Camilla v pastelových barvách. V knize najdete 20 přehledných popisů s postupovými fotografiemi na uháčkování vodních i suchozemských zvířátek i ta létající. Ani tentokrát nechybí nová „školička“ háčkování. Novinkou je použití dvou typů popisů – klasický textový a také znakový, který je určen převážně zkušenějším háčkujícím.
Objev podobné jako Háčkování (978-80-271-0785-8)
Mlýn (978-80-271-0884-8)
Elektronická kniha - Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. - autor Michal Vaněček, 432 stran Fascinující příběh podle skutečné události. Dva bratři. Jeden mlýn. A jeden slib…Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. Lze takový slib dodržet za všech okolností? Může oddanost takovému závazku odolat i mašinériím totalitních režimů?Zcela ojedinělé zpracování neobyčejně silného životního příběhu rodiny z jižních Čech zahrnuje časové období přes sto let. Nelehké životní osudy jednotlivých postav dokreslují autentické zprávy z Rudého práva, při kterých vás možná i zamrazí. Mlýn je symbolem děsivého soukolí, kterým musela řada našich předků projít. Je symbolem víry v právo na svobodu, v právo rozhodovat sám o svém osudu a být připraven vzít na sebe zodpovědnost.Dva bratři svůj slib splnili. Uchránili svůj majetek proti nacistům,...
Objev podobné jako Mlýn (978-80-271-0884-8)
Koncentrace (978-80-271-1324-8)
Elektronická kniha - autor Chris Bailey, 248 stran, česky Praktický průvodce ovládáním pozornosti – jedinečný nástroj, který vám umožní být kreativnější, produktivnější a žít smysluplněji Naše pozornost nebyla nikdy tak rozptylována jako dnes. Řada z nás si uvědomuje, jak mozek trpí neustálou snahou dělat víc věcí najednou. Přesto si to nedokážeme odpustit a navrch trávíme spoustu času zbytečnostmi. Náš mozek přitom nabízí dva účinné režimy, které můžeme spustit, když účelně využijeme svou pozornost. Hyperfocus – režim stoprocentního soustředění, který umožňuje být produktivnější. A scatterfocus – režim rozptýleného soustředění, který umožňuje být kreativnější a spojovat myšlenky novými způsoby. S pomocí knihy Koncentrace se naučíte tyto režimy využívat a ovládat svou pozornost. Autor Chris Bailey se kromě jiného zabývá tématy jako: rozpoznání a zvládání čtyř hlavních druhů rozptylování vytvoření jednoduchého a uspořádaného...
Objev podobné jako Koncentrace (978-80-271-1324-8)
Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Námesačný (978-80-222-1296-0)
Kniha - 232 stran, slovensky, pevná s přebalem matná To, čo ráno vidí na videu, prekračuje hranice jeho najtemnejšej predstavivosti...Ako mladý muž trpel Leon Nader nespavosťou.V námesačnosti sa dokonca počas nočných výletov uchýlil k násiliu, kvôli čomu sa následne liečil na psychiatrii. Z liečebne ho prepustili ako vyliečeného, no jedného dňa, o niekoľko rokov neskôr, zmizne Leonova žena za záhadných okolností. Je možné, že jeho choroba opäť prepukla?Aby zistil, ako sa správa v spánku a či je možné, že má na zmiznutí manželky nejakú vinu, pripevní si na čelo pohybom aktivovanú kameru- to, čo ráno vidí na videu, prekračuje hranice jeho najtemnejšej predstavivosti...VypnutoSebastian FitzekSebastian Fitzek (1971) je nemecký autor psychotrilerov. Jeho debut Terapia (Die Therapie) vyšiel v roku 2006 a razom sa stal bestsellerom. Nositeľ ceny Friedricha Glausera má na konte množstvo úspešných titulov, ktoré boli medzičasom preložené do dvadsiatich štyroch jazykov a...
Objev podobné jako Námesačný (978-80-222-1296-0)
Síla hněvu (978-80-271-3403-8)
Elektronická kniha Také vás v dětství učili, že se nesmíte vztekat či mít zlost? Že hněv je něco špatného? To je ovšem velká chyba. Právě hněv je znakem naší duševní pohody. Pokud jej budete potlačovat a nevěnovat mu pozornost, dříve nebo později vás dožene. Autorka vám ukáže, jak se díky hněvu dostat blíže ke svým skutečným potřebám a přáním i jak můžete využít hněv pro autentický a spokojenější život. V knize najdete cvičení pro práci s hněvem a strategie, jak svůj hněv pozitivně využít ve svůj prospěch. Kdo říká „ano“ hněvu, říká „ano“ životu.
Objev podobné jako Síla hněvu (978-80-271-3403-8)
Třetí polovička (978-80-271-3289-8)
Kniha - autor Carola Loveringová, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Třetí polovička (978-80-271-3289-8)
Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
Kniha - česky Stromy nás obklopují jen zdánlivě tiše a němě. Buky, jabloně i ostatní druhy ve skutečnosti komunikují nejen mezi sebou navzájem, ale i s námi - pokud dokážeme porozumět jejich jazyku. Stromy přinášejí mnohem větší potěšení tomu, kdo ví, co v nich probíhá, kdo umí podle růstu a stavu listů nebo kůry poznat, jak se jim daří. Lesník Peter Wohlleben ve své knize nabízí překvapivé náhledy do světa stromů a napomáhá tak tomu, abychom se na ně dívali z jiné perspektivy. Díky vědomostem o stromech a ekologických souvislostech jejich existence o ně budeme moci i pečovat v souladu s přírodou. Odborné rady autora vám pomohou při výběru vhodného stromu na zahradu, při výsadbě a řezu nebo při péči o staré a nemocné stromy. Kniha pro všechny, kdo milují stromy, chtějí jim rozumět a správně o ně pečovat.
Objev podobné jako Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)
Elektronická kniha - autor Lenka Farkačová, 176 stran, česky Každý den v novinách čteme, jak se vyvíjí inflace, jak posiluje či oslabuje koruna, že bitcoin je už na ústupu nebo že jeho cena naopak roste. Přijdou vám takové informace vytržené z širšího kontextu? Chtěli byste textům lépe rozumět? Právě pro vás je tato kniha! Cílem této publikace je přinést vhled do ekonomie běžného dne. Autorka, držitelka ceny prof. Vencovského pro ekonomy do 35 let, v knize srozumitelně vysvětluje aktuální vývoj ekonomiky v České republice nebo třeba rozhodování o investicích do kryptoměn. Klade také důraz na to, abychom si své názory nevytvářeli na základě pocitů a emocí, ale logických vazeb. Nečekejte žádnou strohou učebnici, tato kniha vám odlehčenou formou konečně přiblíží vše, co jste chtěli dosud vědět o ekonomii.
Objev podobné jako Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)
Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)
Elektronická kniha - autor Josef Slowík, 168 stran Snaha léčit choroby a napravovat vady či poruchy je stejně stará jako nemoci a postižení. Ovšem i tam, kde léčba není možná, lze usilovat o kvalitní výchovu, vzdělávání, osobnostní rozvoj a začlenění handicapovaného člověka do společnosti. Tato úspěšná publikace přináší základní přehled o oboru speciální pedagogika. Detaily knihy: Autor: Josef Slowík Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0095-8 Počet stran: 168
Objev podobné jako Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)
Noční lov (978-80-271-0404-8)
Kniha - autor Robert Bryndza, 432 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pokud tě někdo sleduje, jsi mrtvý… Jedné horké červnové noci je detektiv šéfinspektor Erika Fosterová přivolána k vraždě. Oběť, vážený praktický lékař, je nalezen ve své posteli udušený. Zápěstí má svázaná a oči pod průhledným sáčkem utěsněným pod hlavou vypoulené. O několik dní později umírá za podobných okolností další muž a Erika a její tým tuší, že čelí sériovému vrahovi. Ten své oběti sleduje, pozoruje a čeká na vhodný moment, kdy udeří. Co mají oba mrtví společného? Je v jejich minulosti nějaké tajemství, které by je mohlo spojovat? A co je spojuje s vrahem? Erika udělá vše pro to, aby Nočního lovce zastavili a dopadli, i když opět riskuje a dostává se do konfliktů s nadřízenými. A navíc možná vrah sleduje i ji…
Objev podobné jako Noční lov (978-80-271-0404-8)
Včerejší noci (978-80-271-3531-8)
Elektronická kniha - autor Mhairi McFarlaneová, 376 stran, česky Eve už roky tajně miluje Eda, jednoho ze svých nejlepších přátel. Zní to sice jako scénář hloupého romantického filmu, ale je to pravda. I když je Ed zadaný, ona věří, že jsou si souzeni a mají být spolu. Tedy – věřila. Pak jedna jediná událost otřese přes noc celou partou jejich přátel a odhalí pečlivě střežená tajemství, která je ukazují v úplně novém světle. A Eve neví, komu věřit.
Objev podobné jako Včerejší noci (978-80-271-3531-8)
Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)
Elektronická kniha - autor Grossman Gail Boorstein, 256 stran, česky Název vychází z anglického slova restore, které znamená obnovit, ozdravit nebo znovu nastolit rovnováhu. Narozdíl od často dynamických a fyzicky náročných poloh hatha jógy nebo aštánga jógy se pozice drží delší dobu a cíleně napomáhájí odpočinku a uvolnění. Tato forma jógy je vhodná i při rekonvalescenci po zranění nebo nemoci, může pomoci překonat slabší deprese a úzkosti i vyrovnat se s traumatickými událostmi. Tato jóga je vhodná i v období menstruace a v těhotenství. V restorativní józe pozice využívají pomůcky (polštáře, bločky, pásky, bolstery, deky, případně židle), kterými se tělo vypodkládá a podepírá. Principy používání pomůcek jsou v knize podrobně popsány.
Objev podobné jako Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)
Podívejte se také
- Z Čech až na konec světa (978-80-7497-151-8)
- Žoldnéř 8. Rok 1000: Konec světa (978-80-7679-245-6)
- Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)
- Noční lov (978-80-271-0404-8)
- Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)
- Znovu já (978-80-271-0149-8)
- Včerejší noci (978-80-271-3531-8)
- Dědečkovy povídačky (978-80-271-2851-8)
- Síla hněvu (978-80-271-3403-8)
- Psí hrdinové (978-80-271-2538-8)
- Třetí polovička (978-80-271-3289-8)
- Děti prérie (978-80-271-0602-8)
- Windows 10 (978-80-271-2439-8)
- Alzheimerova demence (978-80-271-0561-8)
- Vizionáři architektury (978-80-271-1283-8)
- Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
- Kocour Josef (978-80-271-0280-8)
- Buďte výjimeční (978-80-271-3304-8)
- DPH 2019 (978-80-271-2244-8)
- Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)
- Rozmarné léto (978-80-7287-271-8)