Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing 6.0 - Philip Kotler, Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan - e-kniha

eBook: Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Podívejte se také Event marketing (80-247-0646-6)

cena 467.0 Kč
Detail

Marketing 6.0 - Philip Kotler, Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Podívejte se také Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

cena 491.0 Kč
Detail

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť.

Podívejte se také Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

cena 480.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

cena 1947.0 Kč
Detail

Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.

Objev podobné jako Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary

cena 894.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

cena 2050.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

cena 369.0 Kč
Detail

Kniha Prachu 1 - Philip Pullman

Kniha Prachu, první díl zamýšlené trilogie, nás zavádí do stejného prostředí, v němž se odehrávaly Jeho temné esence (tedy Zlatý kompas a spol.), Pullman ale děj posunul do doby o deset let dříve. Hrdinou je jedenáctiletý Malcolm Polstead, bystrý chlapec s výborným postřehem. Svou nenápadností je přímo předurčen stát se špionem. V hostinci jeho otce se schází celý Oxford. Malcolm a jeho daemon zde nepozorovaně vyslechnou spoustu novinek a klevet. Jenže pak se chlapci do rukou dostane tajná zpráva, v níž se mluví o nebezpečné substanci zvané Prach. Adresátka zprávy Malcolma vyhledá a požádá ho o spolupráci ohledně předávání informací. V hostinci Malcolmových rodičů se totiž začínají objevovat nezvyklí hosté, ať už z nejvyšších společenských a politických kruhů, nebo z podsvětí, a všichni jeví zájem o nemluvně jménem Lyra, kterou mají v péči jeptišky v nedalekém převorství. Turbulentní události a ničivá potopa nakonec způsobí, že se hrdina spolu s vesnickou dívkou Alicí ocitnou ve člunu “La Belle Sauvage”. Na palubě s nimi cestuje šestiměsíční Lyra, kterou čtenáři znají jako hlavní postavu Jeho temných esencí, a obě starší děti mají za úkol dostat ji do bezpečí k jejímu otci, lordu Asrielovi. V knize se opět kromě lorda Asriela setkáme i s Lyřinou matkou, paní Coulterovou, a s Romunem Coramem van Texelem.

Objev podobné jako Kniha Prachu 1 - Philip Pullman

cena 356.0 Kč
Detail

Event marketing (80-247-0646-6)

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)

cena 314.0 Kč
Detail

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...

Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

cena 459.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 314.0 Kč
Detail

Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...

Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

cena 249.0 Kč
Detail

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede...

Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

cena 319.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...

Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

cena 421.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

cena 199.0 Kč
Detail

Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...

Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

cena 428.0 Kč
Detail

Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti - Philip E. Tetlock

Z lepšího nahlížení do budoucnosti by měl prospěch každý, ať už jde o nákup akcií, sestavování politických opatření, uvádění nového produktu na trh, nebo jen plánování jídelníčku na týden dopředu. Lidé však obecně předpovídají budoucnost velice špatně. Kniha Superprognózy od jednoho z nejuznávanějších sociologů na světě je průlomovým dílem pojednávajícím o návycích mysli, které vedou k nejlepším prognózám. Profesor Philip Tetlock dokázal, že dokonce i prognózy odborníků jsou jen o málo přesnější než náhodné odhady. Jeho studie však vedla k dalšímu důležitému zjištění: někteří lidé skutečně dokážou předpovídat budoucnost. V posledních deseti letech se Tetlock snažil zjistit, proč tomu tak je. Díky čemu jsou tak dobří? Můžeme se této schopnosti naučit? Tetlock a Gardner čerpají z desítek let výzkumu a z výsledků obrovského prognostického turnaje financovaného americkou vládou. Good Judgment Project zapojuje desítky tisíc obyčejných lidí, kteří se rozhodli předpovídat globální události. Překvapivě se ukázalo, že někteří z nich jsou velice dobří. Překonali referenční hodnoty, své konkurenty i prognostické trhy a zpravodajské analytiky mající přístup k utajeným informacím. Jsou to „superprognostici“. V této průlomové a čtivé knize autoři ukazují, co a jak se od této elitní skupiny můžeme učit. Superprognózy nabízejí první prokazatelně účinný způsob, jak zlepšit naši schopnost předpovídat budoucnost – a to v podnikání, finančnictví, politice, mezinárodních vztazích i každodenním životě. V knize se dozvíte: Co je pohled zpoza špičky nosu Jaký je rozdíl mezi liškami a ježky K čemu je dobré pochybování Proč prognostici potřebují zpětnou vazbu Jak se vyhnout vágním pojmům Že k dobrým prognózám nejsou zapotřebí supervýkonné počítače ani záhadné metody Kde udělali analytici ze CIA chybu ohledně zbraní hromadného ničení v Iráku Co pro superprognostiky znamená jejich tým Proč by dobří lídři měli být dobrými prognostiky O autorovi Philip E. Tetlock je profesor působící na Pensylvánské univerzitě (Annenberg School) a na Wharton School. Zaměřuje se na psychologii a politologii. Společně se svou manželkou Barbarou Mellersovou vede Good Judgment Project, dlouholetou studii předpovídání budoucnosti. Je také autorem knihy Expert Political Judgment a spoluatorem (společně s Aaronem Belkinem) knihy Counterfactual Thought Experiments in World Politics.

Objev podobné jako Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti - Philip E. Tetlock

cena 357.0 Kč
Detail

American Modern: Architecture; Community - Iwan Baan

The definitive book on one of the foremost modernist cities and architecture destinations in the USA: Columbus, Indiana The midwestern city of Columbus, Indiana, is more than a mecca of modern architecture; it is an example of how design can help foster a remarkable community. The dozens of buildings and projects by legendary architects – from mid-century titans such as Eero Saarinen and I. M. Pei to contemporary practitioners Deborah Berke and IwamotoScott – remain integral to its urban fabric. This book explores Columbus’s optimistic program of bold new architecture and landscapes, initiated by the legendary industrialist J. Irwin Miller and local leaders, and the generations-long quest to develop the ideal American city through design excellence. This is the first in-depth history of Columbus, Indiana, demonstrating the unique convergence of civic, industrial, and social forces that produced the pre-eminent laboratory of architectural modernism in the USA. It presents a rich showcase of outstanding, generation-spanning architects and is published in association with Landmark Columbus Foundation, the civic organization behind the progressive preservation and promotion of the city’s architectural heritage, as well as the producer of the acclaimed program Exhibit Columbus, a two-year cycle of events that uses the context of Columbus to host conversations around innovative ideas and then commissions site-responsive installations in a free, public exhibition.

Objev podobné jako American Modern: Architecture; Community - Iwan Baan

cena 1513.0 Kč
Detail

13 povídek pro Klub knihomolů 6 - Hana Militká - e-kniha

eBook: Autorka celé řady detektivních románů Hana Militká přináší již šestou sbírku povídek, které v průběhu roku psala pro Klub knihomolů.Předmluvu vytvořila Dagmar Gerlingerová.

Objev podobné jako 13 povídek pro Klub knihomolů 6 - Hana Militká - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Philip Zimbardo Paměti psychologa: Rozhovor s Danielem Harwigem (978-80-262-1748-0)

Kniha - autor Philip Zimbardo; Daniel Harwig, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V rámci Stanford Historical Society Oral History vznikly v roce 2017 nahrávky rozhovorů s předním současným psychologem Philipem Zimbardem (* 1933). V nich vzpomíná na své drsné dětství za hospodářské krize v chudinském čtvrti New Yorku v rodině sicilských emigrantů, svou touhu studovat, která ho dostala z těchto poměrů až na vysokou školu, začátky psychologické praxe v laboratoři se zvířaty, přátelství se Stanley Milgramem. Velkou část věnuje vzpomínkám na atmosféru na univerzitě v 60. a 70. letech a na okolnosti, průběh a důsledky svého světoznámého Stanfordského experimentu. Dále se ale věnuje i následujícím projektům (zkoumání stydlivosti), svému angažmá ve zkoumání vězeňských systémů, aféře kolem věznice Abú Ghrajb, své přednáškové činnosti po celém světě. Kniha přináší nejen unikátní, živě líčené, a přitom obsahově nabité paměti výrazné osobnosti světové...

Objev podobné jako Philip Zimbardo Paměti psychologa: Rozhovor s Danielem Harwigem (978-80-262-1748-0)

cena 349.0 Kč
Detail

The Sandman Volume 6 : Fables and Reflections - Neil Gaiman, Philip Craig Russell

The critically acclaimed The Sandman: Fables and Reflections continues the fantastical epic of Morpheus, the King of Dreams, as he observes and interacts with an odd assortment of historical and fictional characters throughout time. Featuring tales of kings, explorers, spies, and werewolves, this book of myth and imagination delves into the dark dreams of Augustus Caesar, Marco Polo, Cain and Abel, Norton I, and Orpheus to illustrate the effects that these subconscious musings have had on the course of history and mankind. Collects The Sandman #29-31, #38-40, #50 and Sandman: Special #1.

Objev podobné jako The Sandman Volume 6 : Fables and Reflections - Neil Gaiman, Philip Craig Russell

cena 549.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Philip Zimbardo - Paměti psychologa - Philip G. Zimbardo, Daniel Harwig

V rámci Stanford Historical Society Oral History vznikly v roce 2017 nahrávky rozhovorů s předním současným psychologem Philipem Zimbardem (* 1933). V nich vzpomíná na své drsné dětství za hospodářské krize v chudinském čtvrti New Yorku v rodině sicilských emigrantů, svou touhu studovat, která ho dostala z těchto poměrů až na vysokou školu, začátky psychologické praxe v laboratoři se zvířaty, přátelství se Stanley Milgramem. Velkou část věnuje vzpomínkám na atmosféru na univerzitě v 60. a 70. letech a na okolnosti, průběh a důsledky svého světoznámého Stanfordského experimentu. Dále se ale věnuje i následujícím projektům (zkoumání stydlivosti), svému angažmá ve zkoumání vězeňských systémů, aféře kolem věznice Abú Ghrajb, své přednáškové činnosti po celém světě. Kniha přináší nejen unikátní, živě líčené, a přitom obsahově nabité paměti výrazné osobnosti světové psychologie, ale podává i široký vhled do dějin celého oboru ve 20 století. Philip Zimbardo patří k nejznámějším současným psychologům na světě. Proslavil se mj. svou knihou Luciferův efekt. Portál chystá k vydání jeho knihu Nesmělost.Daniel Hartwig je historik, filozof a archivář Stanfordovy univerzity.

Objev podobné jako Philip Zimbardo - Paměti psychologa - Philip G. Zimbardo, Daniel Harwig

cena 357.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 429.0 Kč
Detail

Vagner Háček Ebro 4ks - 6/0,Vagner Háček Ebro 4ks - 6/0

Sumcové háčky EBRO jsou ve světě lovu sumců tou největší možnou klasikou. K lovu sumců se využívají téměř tři desetiletí a jejich unikátní tvar je odzkoušen rybáři i rybami na lokalitách po celé Evropě. Sumcové háčky EBRO jsou ve světě lovu sumců tou největší možnou klasikou. K lovu sumců se využívají téměř tři desetiletí a jejich unikátní tvar je odzkoušen rybáři i rybami na lokalitách po celé Evropě. Zcela jistě se jedná o nejpopulárnější sumcové háčky. Osvědčily se ale i při lovu jiných velkých sladkovodních a mořských druhů ryb. Háčky EBRO jsou vyrobeny z vysoce kvalitní uhlíkové oceli, která dává háčkům potřebnou pevnost a ostrost. Tyto háčky jsou ve svém použití velmi univerzální. Můžete je využít při lovu na trhačky, bójky, podvodní splávky, vábničku, splavování či je osadit i na své fireballové systémy při vertikálním rybaření. Všechny velikosti háčků mají zavařená očka, aby nedocházelo k přeříznutí návazcových materiálů při zdolávání trofejních ryb. První povrchová úprava v černém niklu zaručuje při rybolovu dlouhodobou ostrost a výbornou rezistenci proti korozi. Druhá povrchová úprava zvyšuje vaši bezpečnost při zdolávání sumců. Díky luminiscenční úpravě jsou háčky schopny absorbovat energii a znovu ji vyzařovat ve formě viditelného světla. Díky tomu jste při lehkém osvětlení schopni snadněji určit polohu háčků v sumčí tlamě. Háček pak lze rychle a šetrně vyndat. Navíc se vyvarujete nebezpečným poraněním, která hrozí vašim rukám. Jedinečné bezplastové papírové balení.

Objev podobné jako Vagner Háček Ebro 4ks - 6/0,Vagner Háček Ebro 4ks - 6/0

cena 222.0 Kč
Detail

Vagner Háček Livebait Pro 4ks - 6/0,Vagner Háček Livebait Pro 4ks - 6/0

Sumcové háčky Livebait Pro jsou skvělou volbou pro stacionární i aktivní rybolov. Sumcové háčky Livebait Pro jsou skvělou volbou pro stacionární i aktivní rybolov. Využívají se především na navazování šetrných „hair rig” systémů, kdy je nástraha prezentovaná na dvou jednoháčcích navázaných nad sebou. Tato metoda je velmi populární při lovu s podvodními splávky, na trhačky, bójky, ale stejně tak i při vertikálním rybolovu a rybaření s vábničkou. Háčky Livebait Pro jsou vyráběny v širokému spektru velikostí a mohou být využívány při nastražování jakýchkoliv nástrah, a to i různých velikostí. Tyto háčky se díky své extrémní pevnosti využívají i v malých velikostech. Jsou proto ideální i při rybolovu se sumcovými peletami a boilies. Všechny velikosti háčků mají zavařená očka, aby nedocházelo k přeříznutí návazcových materiálů při zdolávání trofejních ryb. První povrchová úprava v černém niklu zaručuje při rybolovu dlouhodobou ostrost a výbornou rezistenci proti korozi. Druhá povrchová úprava zvyšuje vaši bezpečnost při zdolávání sumců. Díky luminiscenční úpravě jsou háčky schopny absorbovat energii a znovu ji vyzařovat ve formě viditelného světla. Díky tomu jste při lehkém osvětlení schopni snadněji určit polohu háčků v sumčí tlamě. Háček pak lze rychle a šetrně vyndat. Navíc se vyvarujete nebezpečným poraněním, která hrozí vašim rukám. Jedinečné bezplastové papírové balení.

Objev podobné jako Vagner Háček Livebait Pro 4ks - 6/0,Vagner Háček Livebait Pro 4ks - 6/0

cena 251.0 Kč
Detail

Vagner Háček Power Octopus 4ks - 6/0,Vagner Háček Power Octopus 4ks - 6/0

Sumcové háčky Power Octopus jsou při rybolovu sumců velmi populární. Sumcové háčky Power Octopus jsou při rybolovu sumců velmi populární. Díky použití vysoce kvalitní uhlíkové oceli jsou nesmírně ostré, pevné a odolné proti ohybu, ale zároveň pozoruhodně tenké. Háčky Power Octopus jsou proto vhodné při rybolovu s rousnicemi, pijavicemi či kalamáry. Sumcům jsou díky tenkým a lehkým háčkům nástrahy prezentované čistě a přirozeně. Všechny velikosti háčků mají zavařená očka, aby nedocházelo k přeříznutí návazcových materiálů při zdolávání trofejních ryb. První povrchová úprava v černém niklu zaručuje při rybolovu dlouhodobou ostrost a výbornou rezistenci proti korozi. Druhá povrchová úprava zvyšuje vaši bezpečnost při zdolávání sumců. Díky luminiscenční úpravě jsou háčky schopny absorbovat energii a znovu ji vyzařovat ve formě viditelného světla. Díky tomu jste při lehkém osvětlení schopni snadněji určit polohu háčků v sumčí tlamě. Háček pak lze rychle a šetrně vyndat. Navíc se vyvarujete nebezpečným poraněním, která hrozí vašim rukám. Jedinečné bezplastové papírové balení.

Objev podobné jako Vagner Háček Power Octopus 4ks - 6/0,Vagner Háček Power Octopus 4ks - 6/0

cena 193.0 Kč
Detail

Vagner Háček Livebait Go 4ks - 6/0,Vagner Háček Livebait Go 4ks - 6/0

Sumcové háčky Livebait Go jsou ve světě lovu sumců novinkou. Dva roky předvýrobního testování nám však jasně ukázaly, že své místo při rybolovu rozhodně mají. Sumcové háčky Livebait Go jsou ve světě lovu sumců novinkou. Dva roky předvýrobního testování nám však jasně ukázaly, že své místo při rybolovu rozhodně mají. Díky použití vysoce kvalitní oceli se jedná o velmi lehké a pevné háčky. Jsou však postavené na slabém průměru drátu, nástraha tak může být prezentovaná zcela přirozeně. Unikátnost háčků je v deseti stupňovém vyosení hrotové části háčku, díky čemuž se zvýší úspěšnost proměnného záběru. Tyto háčky se osvědčily jako velmi univerzální z hlediska používaných nástrah i rybolovných technik. Všechny velikosti háčků mají zavařená očka, aby nedocházelo k přeříznutí návazcových materiálů při zdolávání trofejních ryb. První povrchová úprava v černém niklu zaručuje při rybolovu dlouhodobou ostrost a výbornou rezistenci proti korozi. Druhá povrchová úprava zvyšuje vaši bezpečnost při zdolávání sumců. Díky luminiscenční úpravě jsou háčky schopny absorbovat energii a znovu ji vyzařovat ve formě viditelného světla. Díky tomu jste při lehkém osvětlení schopni snadněji určit polohu háčků v sumčí tlamě. Háček pak lze rychle a šetrně vyndat. Navíc se vyvarujete nebezpečným poraněním, která hrozí vašim rukám. Jedinečné bezplastové papírové balení.

Objev podobné jako Vagner Háček Livebait Go 4ks - 6/0,Vagner Háček Livebait Go 4ks - 6/0

cena 212.0 Kč
Detail

Catkong Sumcové obratlíky 10ks - 6/0 165kg,Catkong Sumcové obratlíky 10ks - 6/0 165kg

Série velmi pevných sumcových obratlíků CATKONG, které slouží jako příslušenství pro výrobu různých koncových sestav. Na výběr je několik velikostí. Série velmi pevných sumcových obratlíků CATKONG, které slouží jako příslušenství pro výrobu různých koncových sestav. Na výběr je několik velikostí.

Objev podobné jako Catkong Sumcové obratlíky 10ks - 6/0 165kg,Catkong Sumcové obratlíky 10ks - 6/0 165kg

cena 127.0 Kč
Detail

Black Cat Obratlík 5ks - 6/0 170kg,Black Cat Obratlík 5ks - 6/0 170kg

Poskytuje optimální svobodu pohybu a je vhodný pro všechny moderní montáže. Pevnostní obratlík od firmy Black Cat. Poskytuje optimální svobodu pohybu a je vhodný pro všechny moderní montáže.

Objev podobné jako Black Cat Obratlík 5ks - 6/0 170kg,Black Cat Obratlík 5ks - 6/0 170kg

cena 108.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha

eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.

Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha

cena 220.0 Kč
Detail

Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha

eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.

Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Kniha dní - Patti Smith - e-kniha

eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.

Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha

cena 349.0 Kč
Detail

Kinetic Návazec Sabiki Makk Red - vel.6/0,Kinetic Návazec Sabiki Makk Red - vel.6/0

Velmi efektivní návazec s gumovými úhoříky nebo chcete-li papričkami. Tento návazec má pravděpodobně na svědomí historicky nejvíce úlovků. Velmi efektivní návazec s gumovými úhoříky nebo chcete-li papričkami. Tento návazec má pravděpodobně na svědomí historicky nejvíce úlovků. Používají ho i norští profesionální rybáři a to z jediného důvodu - chytá totiž nejvíce ryb. Je používán po generace a funguje stále stejně dobře. Kvalitní vlasec Niklové chemicky ostřené háčky Silikonová trubička Cílová ryba: treska, polak, treska tmavá

Objev podobné jako Kinetic Návazec Sabiki Makk Red - vel.6/0,Kinetic Návazec Sabiki Makk Red - vel.6/0

cena 78.0 Kč
Detail

Kinetic Návazec Sabiki Makk Green - vel.6/0,Kinetic Návazec Sabiki Makk Green - vel.6/0

Velmi efektivní návazec s gumovými úhoříky nebo chcete-li papričkami. Tento návazec má pravděpodobně na svědomí historicky nejvíce úlovků. Velmi efektivní návazec s gumovými úhoříky nebo chcete-li papričkami. Tento návazec má pravděpodobně na svědomí historicky nejvíce úlovků. Používají ho i norští profesionální rybáři a to z jediného důvodu - chytá totiž nejvíce ryb. Je používán po generace a funguje stále stejně dobře. Kvalitní vlasec Niklové chemicky ostřené háčky Silikonová trubička Cílová ryba: treska, polak, treska tmavá

Objev podobné jako Kinetic Návazec Sabiki Makk Green - vel.6/0,Kinetic Návazec Sabiki Makk Green - vel.6/0

cena 58.0 Kč
Detail

Jigovky Jigové hlavičky Sickle vel.6/0 5ks,Jigovky Jigové hlavičky Sickle vel.6/0 5ks

Jigové hlavičky SICKLE jsou prvotřídním produktem klasického tvaru s vysokou ostrostí a hrotem tvaru ORLÍHO DRÁPKU. Jigové hlavičky SICKLE jsou prvotřídním produktem klasického tvaru s vysokou ostrostí a hrotem tvaru ORLÍHO DRÁPKU. Ruční výroba a pečlivá kontrola každého kusu je samozřejmostí. Jigové hlavičky SICKLE také vynikají velice dobrou ostrostí a pevností. Absence nálitku neničí nástrahu a zabraňuje tak jejímu poškození. Dále umožňuje použití i pro nástrahy s tenkým tělem. Jigové hlavičky SICKLE jsou v klasickém nebarveném provedení. VLASTNOSTI velmi ostré a pevné optimání poměr pevnosti a pružnosti optimálně navržený poměr délky a hmotnosti absence nálitku, který neničí nástrahu DOPORUČUJEME vhodné pro lov okounů, candátů, štik a pstruhů gumová nástraha sklouzává z háčku minimálě, když už ano, kapka vteřinového lepidla mezi hlavičku a nástrahu to vyřeší Parametry: délka raménka háčku: 42 - 47 mm (dle váhy) ideální pro nástrahy o délce: 10 - 14 cm baleno po 5 ks

Objev podobné jako Jigovky Jigové hlavičky Sickle vel.6/0 5ks,Jigovky Jigové hlavičky Sickle vel.6/0 5ks

cena 82.0 Kč
Detail

Catkong Trojháček SuPower Treble - vel.6/0 3ks,Catkong Trojháček SuPower Treble - vel.6/0 3ks

Na extrémně pevný sumcový trojháček CATKONG SuPower TREBLE se můžete spolehnout v kritických situacích. Tento typ je vyhotoven pomocí technologie Nor-Temper, což znamená, že je lehčí než standardní trojháčky a o 30% pevnější. Na extrémně pevný sumcový trojháček CATKONG SuPower TREBLE se můžete spolehnout v kritických situacích. Tento typ je vyhotoven pomocí technologie Nor-Temper, což znamená, že je lehčí než standardní trojháčky a o 30% pevnější. Zároveň se při extrémní zátěži nezlomí. Můžete jimi vyzbrojit vaše oblíbené velké plandavky, woblery či pilkery pokud plánujete lovit ve slané vodě. CATKONG SuPower TREBLE má speciální povrchovou úpravu proti korozi. Stejně dobře poslouží na montáži jako samostatný háček či v kombinaci s jinými sumcovými háčky. Pokud potřebujete prvotřídní kvalitu při lovu obrovských dravců, sáhněte po CATKONG SuPower TREBLE.

Objev podobné jako Catkong Trojháček SuPower Treble - vel.6/0 3ks,Catkong Trojháček SuPower Treble - vel.6/0 3ks

cena 151.0 Kč
Detail

Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha

eBook: Tragikomický román o šesťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia opisuje nástup rokenrolu a elektrických gitár v malom meste na Slovensku. Doteraz najosobnejší text autora opisuje jeho brata, rockového gitaristu, ktorý prejde mnohými skupinami od bigbeatových až po barové kapely, aby nakoniec v osemdesiatych rokoch emigroval do Západného Nemecka, kde spácha samovraždu. Kniha je zároveň aj príbehom mnohých ľudí, ktorí chceli opustiť komunistické Československo, ohradené elektrickým plotom a miestami zámerne pripomína romány Julesa Verna: útek ponorkou, balónom, obrneným autom... Román, jemne balansujúci medzi čiernym humorom a melanchóliou, je poctou básnikom Beat generation aj nespočetným rockovým skupinám, pri ktorých hudbe dospeli viaceré generácie dnešných Slovákov. Viliam Klimáček (1958), dramatik, básnik, prozaik, režisér, scenárista a herec divadla GUnaGU, autor kníh pre deti a mládež. Narodil sa v Trenčíne, žil na Starej Turej, býva v Bratislave. Vyštudoval medicínu a po deväťročnej praxi zo zdravotníctva odišiel. Založil divadlo GUnaGU, v ktorom režíruje. Píše aj pre iné domáce a zahraničné divadlá, tiež pre rozhlas, televíziu a film. Napísal vyše šesťdesiat divadelných hier, vyšla mu dvadsiatka kníh. Konceptuálne rozprávky Noha k nohe zaradila poľská sekcia IBBY do Kánonu 100 najkrajších detských kníh sveta, román Námestie kozmonautov bol vo finále Anasoft litera 2008, Horúce leto 68 vyšlo v Arabských emirátoch, Francúzsku, Litve a v USA.

Objev podobné jako Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Putin - Philip Short

Obsáhlá biografie zkoumající osobnost, myšlenky a mocenské ambice záhadného a bezohledného ruského vůdce do nebývalé hloubky. Vladimir Putin je pro Západ vyvrhelem. Jako jediný mezi světovými vůdci má moc proměnit Spojené státy a Evropu v jaderný popel a také hrozí, že tak učiní. Napadá své sousedy, vměšuje se do západních voleb a nařizuje vraždy v Rusku i mimo něj. Režim, v jehož čele stojí, je autokratický a zkorumpovaný, přesto ho většina Rusů nadále podporuje. Rusko se pod Putinovým vedením opět stalo silou, s níž je třeba počítat. Obsáhlá biografie Philipa Shorta zkoumá osobnost záhadného a bezohledného ruského vůdce do nebývalé hloubky a boří mnohé z našich předsudků o Putinově Rusku. Od roku 2000, kdy se stal prezidentem, je jeho posedlostí obnovit status Ruska jako velmoci nesvázané západními pravidly. Jaké síly a zkušenosti ho formovaly? Co ho vedlo k tomu, že se postavil světovému řádu, který udržoval mír od konce studené války? Vysvětlovat neznamená ospravedlňovat. Putinův režim je temný. Neúnavně sleduje své cíle všemi prostředky, které považuje za vhodné. Při bližším zkoumání se však ukáže, že většina toho, co si myslíme, že o něm víme, spočívá na polopravdách a domněnkách. Philip Short strávil osm let studiem nejrůznějších pramenů a zpovídáním bezmála dvou set osobností, které ruského vládce poznaly osobně, v Rusku i ve světě. Výsledkem je poutavý a nekompromisně objektivní životní příběh vynikající schopností proniknout krunýřem, který kolem sebe Putin vybudoval a odhalit, kým ve skutečnosti je.

Objev podobné jako Putin - Philip Short

cena 714.0 Kč
Detail

Catkong Sumcový jednoháček SuPOWER 4ks - 6/0 BEND-O,Catkong Sumcový jednoháček SuPOWER 4ks - 6/0 BEND-O

Vyhnuté očko háčku CATKONG SuPower BEND-O předurčuje tento typ pro použití do sumcové montáže v sestavě s jiným typem háčku. Tento tvar se většinou využívá jako druhý háček (blíže k prutu) při lovu na živou či mrtvou rybu. Vyhnuté očko háčku CATKONG SuPower BEND-O předurčuje tento typ pro použití do sumcové montáže v sestavě s jiným typem háčku. Tento tvar se většinou využívá jako druhý háček (blíže k prutu) při lovu na živou či mrtvou rybu. Chemicky ostřený, kovaný háček je extrémně pevný a neláme se ani při velké zátěži. Hrot háčku při zaseknutí velmi dobře drží. Háčky CATKONG SuPower jsou vyrobeny pomocí technologie Nor-Temper, tedy zahřátím a následným pomalým chladnutím kovu. Tento proces má za následek vyšší pevnost a mírnou flexibilitu háčku. To znamená, že při silovém zdolávání se háček nezlomí, nehrozí tak ztráta ryby. Tento typ je velmi vhodný i při mořském rybolovu, pokud se zaměřujete na mořské mníky, platýse či tresky nebo lovíte stylem "big game" v teplých mořích.

Objev podobné jako Catkong Sumcový jednoháček SuPOWER 4ks - 6/0 BEND-O,Catkong Sumcový jednoháček SuPOWER 4ks - 6/0 BEND-O

cena 63.0 Kč
Detail

Šlabikár multi level marketingu

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...

Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu

cena 129.0 Kč
Detail

Absolutní základy moderního marketingu

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...

Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu

cena 290.0 Kč
Detail

Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha

eBook: Zdravím tě, čtenáři,vydej se se mnou na cestu šílenství a krve. Pojďme se podívat, jak si povedou prchající nacisté nebo děda hlídající malé vnuky. Nahlédněme pod pokličku vodního spiknutí i do očí, které viděly víc než kterýkoliv člověk. Přijmi knihu a přidej se mezi nás. Staň se pánem Nefritové knihy.

Objev podobné jako Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha

V době, kdy je snadné podlehnout beznaději, přichází Jane Goodallová s výjimečně silným poselstvím: Naděje není naivní iluze, ale čin. Je to rozhodnutí dívat se pravdě do očí – a přesto věřit, že každý z nás může něco změnit. Spolu s autorem Douglasem Abramsem hledá v knize čtyři základní zdroje naděje: lidský intelekt, sílu přírody, odhodlání mladých lidí a nezdolného lidského ducha. Jane Goodallová se nevyhýbá těžkým otázkám: Co dělat, když příroda umírá? Když svět ovládá nenávist? Když se věci hroutí? Odpovědi hledá nejen ve vědě a svých zkušenostech, ale i ve spiritualitě, osobních příbězích a setkáních s lidmi, kteří jí změnili život. Tato kniha není jen čtením – je výzvou k proměně. Dává naději, která stojí na pravdě, soucitu a odvaze jednat. Je určena všem, kdo věří, že i v temnotě lze najít světlo – a že každý z nás má moc přispět k lepšímu světu. Pro koho je kniha určena Pro každého, kdo cítí úzkost z budoucnosti Pro čtenáře duchovní literatury a osobního rozvoje Pro mladé aktivisty i unavené rodiče Pro lidi, kteří chtějí jednat, ale neví, kde začít Pro ty, kdo hledají hlubší smysl a klid ve světě plném chaosu Proč si tuto knihu přečíst Přináší praktické i duchovní nástroje, jak zvládat krize Spojuje vědu, víru i osobní příběhy v jeden celek Ukazuje, že naděje není slabost – ale síla Nabízí příběhy, které vám zůstanou dlouho v srdci Co vám kniha přinese Naučí vás vidět svět jinýma očima Posílí vaši vnitřní odolnost Ukáže vám, jak mluvit s dětmi o těžkých tématech Pomůže vám spojit se znovu s přírodou i s druhými lidmi „Vím, že mnozí se na současný svět dívají s hlubokým pesimismem. Ale já jsem si naprosto jistá, že pokud budeme spolupracovat – příroda a lidé – máme stále šanci. A já mám naději. Stále ji mám.“ Doporučení nakladatele „Jane Goodallová je jednou z těch výjimečných osobností, které mluví pravdivě – a přitom s laskavostí. Tato kniha nám připomíná, že naděje je volba, která může proměnit svět. Četli jsme ji se vděčností a vírou, že právě takové knihy dnes nejvíce potřebujeme.“ - Michaela a Václav Kazdovi O autorech Jane Goodallová Britská antropoložka, bioložka a ekoložka Jane Goodallová se o zvířata zajímala už v dětství. Proslula tím, že v africkém pralese v Gombe studovala život a chování šimpanzů ve volné přírodě. Jejich výzkumu a ochraně přírody se věnuje celý život a patří mezi největší odborníky na chování primátů. V roce 1977 založila Institut Jane Goodallové (The Jane Goodall Institute), jehož cílem je výzkum, vzdělávání a ochrana divoké přírody. Časopis Time ji zařadil mezi 100 nejvlivnějších lidí světa. Je autorkou řady knih a studií, o jejím pozoruhodném životě vznikají filmy i dokumenty. Douglas Abrams Douglas Abrams píše pro New York Times, založil literární agenturu Idea Architects, která má vizionářům pomáhat vytvářet moudřejší, zdravější a spravedlivější svět.

Objev podobné jako Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha

cena 287.0 Kč
Detail

Kinetic Nástraha Gummi-Makk Red 5ks - vel.6/0,Kinetic Nástraha Gummi-Makk Red 5ks - vel.6/0

Chytání s "papričkama" má ve Skandinávii dlouho tradici. Drasticky zvýší počet vašich úlovků a to i ve dnech, kdy ryby moc neberou. Chytání s "papričkama" má ve Skandinávii dlouho tradici. Drasticky zvýší počet vašich úlovků a to i ve dnech, kdy ryby moc neberou. Ultra ostré chemicky ostřené háčky Gumové trubičky Cílová ryba: treska tmavá, treska obecná, polak

Objev podobné jako Kinetic Nástraha Gummi-Makk Red 5ks - vel.6/0,Kinetic Nástraha Gummi-Makk Red 5ks - vel.6/0

cena 93.0 Kč
Detail

Jigovky Jigové hlavičky Sickle StandUp vel.6/0 5ks,Jigovky Jigové hlavičky Sickle StandUp vel.6/0 5ks

Jigové hlavičky SICKLE jsou prvotřídním produktem klasického tvaru s vysokou ostrostí a hrotem tvaru ORLÍHO DRÁPKU. Jigové hlavičky SICKLE "StandUp" jsou prvotřídním produktem s vysokou ostrostí a hrotem tvaru ORLÍHO DRÁPKU. Ruční výroba a pečlivá kontrola každého kusu je samozřejmostí. Jigové hlavičky SICKLE "StandUp" také vynikají velice dobrou ostrostí a pevností. Absence nálitku neničí nástrahu a zabraňuje tak jejímu poškození. Dále umožňuje použití i pro nástrahy s tenkým tělem. Jigové hlavičky SICKLE "StandUp" jsou v klasickém nebarveném provedení. Jigové hlavičky SICKLE "StandUp" byly vyvinuty předevších pro chytání dravců ve vázkách a na řekách. Tvar jigové hlavičky znemožňuje uváznutí mezi kameny, či jinými překážkami a také, že nástraha je ve vzpřímené pozici po položení na dno. Také tvar jigové hlavičky napodobuje siluetu rybí hlavy a tím přidává na dráždivosti! VLASTNOSTI dokonale stojí na dně a imituje rybičku krmící se ze dna- háček pod úhlem 35 - 40° - velmi ostré a pevné optimání poměr pevnosti a pružnosti optimálně navržený poměr délky a hmotnosti absence nálitku, který neničí nástrahu DOPORUČUJEME vhodné pro lov okounů, candátů, štik a pstruhů gumová nástraha sklouzává z háčku minimálě, když už ano, kapka vteřinového lepidla mezi hlavičku a nástrahu to vyřeší Parametry délka raménka háčku: 41 - 44 mm (dle váhy) ideální pro nástrahy o délce: 9,5 - 13 cm baleno po 5 ks

Objev podobné jako Jigovky Jigové hlavičky Sickle StandUp vel.6/0 5ks,Jigovky Jigové hlavičky Sickle StandUp vel.6/0 5ks

cena 92.0 Kč
Detail

Podívejte se také