Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Podívejte se také Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.
Podívejte se také Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Podívejte se také
- KELLER Nerezový hrnec, 20 cm
- KELLER Nerezový hrnec, 16 cm
- ELICA LANE IX/A/52
- Děvčata z Firefly Lane (9788025738993)
- pouzdro na pistoli kevin
- ELICA LANE IX/A/72 (661OPPRF0157377)
- ELICA LANE WH/A/72 (661OPPRF0157394)
- ELICA LANE WH/A/52 (661OPPRF0157357)
- Balmuir Park Lane S black (BAL_145307250S)
- Glass Philip: Itaipu, Canyon (2x LP) - LP (8719262014343)
- Bowie David, Glass Philip: Low Symphony - LP (0028948201068)
- Marketing menších a středních firem
- Time Management nejvyšší generace
- BLAUER kalhoty, KEVIN 2.0 - USA (šedé) (motonad01864)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Management a hospodaření muzeí (9788024636535)
- Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094)
- The Ocean at the End of the Lane (1472283368)
- KEVIN MURPHY Thick.Again bezoplachová péče 100 ml (HKVMRWXN130127)
Marketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...
Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť.
Objev podobné jako Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Objev podobné jako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...
Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
eBook: Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.
Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
eBook: Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha
eBook: Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili. • Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny. • Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi. • Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin. • Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin!
Objev podobné jako Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha
Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...
Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Moderní time management - Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaní - Kevin Kruse
Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se:• Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula.• Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona.• Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili.• Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny.• Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi.• Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin.• Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin!
Objev podobné jako Moderní time management - Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaní - Kevin Kruse
Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler
V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život.
Objev podobné jako Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler
Tajemství Vánoc - Timothy Keller
Tajemství Vánoc - existuje vůbec ještě? Příběh o Ježíšově narození zná přeci každý zpaměti. Timothy Keller nabízí nové čtení dobře známého vyprávění. To, o čem jsme už tolikrát slyšeli, staví do nového světla a to, co bylo zapomenuté, znovu objevuje. Nabízí se nám možnost znovu zaslechnout dobrou zprávu: Bůh proměňuje svět svou blízkostí, která nikoho nenechává stranou.
Objev podobné jako Tajemství Vánoc - Timothy Keller
Hybridní politika - Jan Keller
Profesor Keller ve své nejnovější knize ukazuje, jak se změnil ráz politiky v západním světě, a proč se tak změnil. Proč "pravicové" strany přestaly hájit lidskou svobodu a proč "levicové" strany přestaly hájit zájmy chudých. Autor o ní říká v úvodu toto: "Žijeme ve velmi zvláštní době. Levicové politické strany prohrávají volby a prakticky ve všech zemích jsou na ústupu. Globální kapitalismus triumfuje ve stále dalších a dalších zemích. Všude se privatizuje. Sociální státy - někdejší pýcha levicové ideologie - jsou neúnosně zadluženy. Mluví se stále vážněji o agónii levice. Ve stejné době přitom zaznívá varování, že levicoví kulturní revolucionáři ovládli klíčové instituce a hrozí zlikvidovat celou západní kulturu. Z vysokých škol a z médií se šíří ideologie rovnostářství právě v době, kdy se rozevírají sociální nůžky a narůstají ekonomické nerovnosti v rovině příjmů i majetků. Velké nadnárodní koncerny a úspěšní miliardáři tyto revoluční výzvy, namířené údajně proti jejich moci, plně podporují. K vítězství levičáků toužících převychovat člověka dochází v téže době, kdy je každý člověk povinen pohlížet na sebe jako na "podnikatele se sebou samým" a všemožně usilovat o zhodnocení svého lidského kapitálu. Ve stejné době, kdy nadnárodní koncerny řízené v naprosté většině bílými muži diktují své podmínky celým státům a kontinentům, je bílý muž obviňován za svoji rasistickou a koloniální minulost. Z ekonomicky nejvyspělejších kapitalistických zemí přichází volání po kulturní revoluci ne nepodobné tomu, co mělo kdysi dovést ke komunismu rozvojovou Čínu. Ke kulturní revoluci se hlásí především dobře situovaní příslušníci vyšších středních vrstev. Chtějí dělat revoluci namířenou proti zastaralému myšlení nižších středních vrstev. Těm, kdo jsou úplně nahoře, to ani v nejmenším nevadí. Těm, kdo jsou úplně dole, to ani v nejmenším nepomáhá. Tato kniha pojednává o hybridní politice, tedy o velice zvláštní dělbě práce mezi pravicovými neoliberály, kteří zdeformovali liberalismus, a levicovými neomarxisty, kteří zkarikovali marxismus.
Objev podobné jako Hybridní politika - Jan Keller
Králův kříž - Timothy Keller
Známý manhattanský pastor a myslitel označený časopisem Newsweek za "C. S. Lewise 21. století" předkládá čtenářům překvapivě svěží pohled na Ježíše Krista, v jehož příběhu vidí klíč ke smyslu našeho života i světa. Tak jako ostatní jeho knihy i tato je určena všem přemýšlivým čtenářům - věřícím, duchovně hledajícím i skeptikům.
Objev podobné jako Králův kříž - Timothy Keller
Naděje navzdory - Timothy Keller
Evangelijní svědectví o Ježíšově zmrtvýchvstání patří k nejpůsobivějším příběhům všech dob. Jednotlivé výpovědi se od sebe v mnohém liší, v jednom se ale shodují: vzkříšeného Krista nejprve nikdo z jeho následovníků nepoznával. Proč tomu tak bylo? V odpovědi na tuto otázku spočívá samotný základ křesťanství. Naděje navzdory je kniha o realitě vzkříšení a smyslu Velikonoc. S fascinujícím porozuměním biblickému textu i našemu aktuálnímu kontextu odhaluje čtenářům ústřední poselství křesťanské víry a představuje světu naději, která změnila - a ještě změní - svět.
Objev podobné jako Naděje navzdory - Timothy Keller
Jak ukrást oheň (Defekt) - Jamie Wheal, Steven Kotler
V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život.
Objev podobné jako Jak ukrást oheň (Defekt) - Jamie Wheal, Steven Kotler
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Date Me, Bryson Keller (0241435269)
Kniha - 336 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu matná
Objev podobné jako Date Me, Bryson Keller (0241435269)
Quiksilver Keller Shirt Košile Šedá
Keller Shirt Košile - Quiksilver - Šedá.
Objev podobné jako Quiksilver Keller Shirt Košile Šedá
Dává Bůh smysl? - Timothy Keller
Žijeme ve věku skepticismu. Naše společnost tak hluboce věří v empirický rozum, dějinný pokrok a procítěné emoce, že je snadné položit si otázku: Proč by vůbec někdo měl věřit v křesťanství? Proč by měl někdo potřebovat náboženství? Autor vyvrací mylný dojem, že pod vlivem sekularismu a lidského pokroku zaniká náboženství. Náboženství je důležitější, než si myslíte. Přesvědčení o individuální svobodě, lidských právech a rovnosti se neslučuje s představou, že se lidské bytosti staly tím, čím jsou, na základě přežití nejzdatnějších. Křesťanství dává smysl. Keller vysvětluje, proč je rozumné věřit v Boha, a proč dává největší smysl víra v křesťanství. Tato kniha je jednou z nejlepších Kellerových knih pro věřící i skeptiky. V dnešní době nedává větší smysl jen víra v křesťanského Boha jako taková, ale v tomto šíleném světě dává Bůh větší smysl i samotné lidské existenci.
Objev podobné jako Dává Bůh smysl? - Timothy Keller
Desigual Keller Fiona Peněženka Černá
Keller Fiona Peněženka - Desigual - Černá.
Objev podobné jako Desigual Keller Fiona Peněženka Černá
Desigual Keller Fiona Peněženka Červená
Keller Fiona Peněženka - Desigual - Červená.
Objev podobné jako Desigual Keller Fiona Peněženka Červená
Desigual Keller Hampton Batoh Černá
Keller Hampton Batoh - Desigual - Černá.
Objev podobné jako Desigual Keller Hampton Batoh Černá
Desigual Keller Hampton Batoh Červená
Keller Hampton Batoh - Desigual - Červená.
Objev podobné jako Desigual Keller Hampton Batoh Červená
Karl Kostka - Susanne Keller-Giger
Monografie o Karl Kostkovi (Carl Kostka, 1870-1957), senátoru a posledním demokratickém německém starostovi města Liberce, jakož i o Německé demokratické svobodomyslné straně (Deutsche Demokratische Freiheitspartei), jejímž předsedou byl tento muž až do jara 1939, nám nabízí pohled na zápasy o porozumění mezi Němci a Čechy v časech první Československé republiky, které tato malá strana - nakonec ovšem neúspěšně - sváděla. Ani poslední léta Kostkova života nebyla prostá hořkosti. Po nacistických šikanách v době protektorátu a manželčině násilné smrti v poválečných zmatcích žil Karel Kostka s oběma svými dětmi izolovaně a téměř zapomenut v Praze až do svého skonu v r. 1957.
Objev podobné jako Karl Kostka - Susanne Keller-Giger
Zábavné učení Spojování Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Tato kniha plná spojovaček a úloh, které zaujmou každou chytrou hlavičku, podporuje tvořivé hraní i fantazii s vytlačovacími obrázky a více než 250 samolepkami.
Objev podobné jako Zábavné učení Spojování Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Jediná vec - Keller Gary, Papasan Jay
12 knižných ocenení; 350 umiestnení v rôznych rebríčkoch bestsellerov,vrátane tých najrešpektovanejších vo Wall Street Journal, NewYorkTimes a USA Today; 27 jazykových mutácií a publikovanie vo vyše30 krajinách sveta; 1 z piatich najlepších biznisových kníh roka;1 zo sto najlepších biznisových kníh všetkých čias.Držíte v ruke jednu z najlepších kníh o tom, ako si vybudovať životpodľa vašich predstáv, lebo JEDINÁ VEC úspešne búra najškodlivejšiemýty, ktoré väčšine ľudí bránia dosiahnuť vytúžený úspech - či užv podnikaní, zamestnaní, súkromí alebo duchovnom raste, pričomv každej oblasti autori ponúkajú účinné a jednoduché riešenia. KonceptJEDINEJ veci je osvedčený spôsob, ako dosiahnuť mimoriadne výsledkyv práci, osobnom rozvoji, rodinnom a priateľskom zázemí a v duchovnejrovine. Začítajte sa do tejto výnimočnej knihy a zistite, čo je vašouJEDINOU vecou!
Objev podobné jako Jediná vec - Keller Gary, Papasan Jay
Desigual Keller Gales Long Kabelka Černá
Keller Gales Long Kabelka - Desigual - Černá.
Objev podobné jako Desigual Keller Gales Long Kabelka Černá
The Way of Wisdom - Timothy Keller
New York pastor Timothy Keller is known for his ability to connect a deep understanding of the Bible with contemporary thought and the practical issues we all face. In this devotional - consisting of all-new material - Keller offers inspiration for every day of the year, based on the book of Proverbs. Working through the entire book, Keller brings this ancient wisdom to life and shows how to apply it to the realities of our daily lives. Just as My Rock; My Refuge taught readers how to pray, so this inspiring new devotional teaches us how to live lives that are rooted in wisdom.
Objev podobné jako The Way of Wisdom - Timothy Keller
Svoboda sebezapomnění - Timothy Keller - e-kniha
eBook: Manhattanský kazatel bývá kritikou označován za C. S. Lewise 21. století. V této drobné knížce Timothy Keller představuje (s pomocí jedné pasáže z Pavlova 1. listu Korintským) křesťanskou metodu přístupu k vlastnímu egu, k vlastnímu já a k vidění sebe sama, jež se značně liší od metod tradičních i současných moderních a postmoderních kultur (i od současných metod psychologických). Na příkladech rozebírá povahu přirozeného lidského ega (jeho čtyři vlastnosti prázdnotu, bolavost, zaneprázdněnost a křehkost) a řešení potíží nemocného ega spatřuje v evangelijní pokoře, blaženém, požehnaném sebezapomnění, které neznamená ani myslet si o sobě víc (jak se doporučuje v moderních kulturách), ani myslet si o sobě méně (jak se doporučuje v kulturách tradičních), nýbrž prostě myslet na sebe méně. Autor proto všechny křesťany nabádá k rozvíjení evangelijní pokory a svobody sebezapomnění.
Objev podobné jako Svoboda sebezapomnění - Timothy Keller - e-kniha
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Tohle jsem já Elanor Best, ilustrace Charly Lane - Lane Charly, Elanor Best
Samolepková a vybarvovací knížka, kterou děti mohou vyplnit informacemi a představami o sobě a svém životě. Zábavnou a kreativní formou! Kreativní doplňovací knížka pro malé ručky, které právě začaly s malůvkami. Využívá velkých, jednoduchých tvarů a úkolů, jež aktivizují dětskou tvořivost. Zábavné stránky jsou plné barev, jednoduchých textů, které děti vyzývají, aby vyplnily něco o sobě a svém životě. Pokud jim vyplněný sešit schováte a předáte za pár let, budou mít jedinečnou památku na to, jak viděly život, svět a samy sebe, když byly malé. Knížka obsahuje samolepky a vytlačovací šablony k obkreslování. Dokonce i obálku si děti mohou ozdobit a přizpůsobit podle svého vkusu.
Objev podobné jako Tohle jsem já Elanor Best, ilustrace Charly Lane - Lane Charly, Elanor Best
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Zábavné učení Hádanky s čísly Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Tato kniha plná číselných hádanek, které zaujmou každou chytrou hlavičku, podporuje tvořivé hraní i fantazii s vytlačovacími obrázky a více než 250 samolepkami.
Objev podobné jako Zábavné učení Hádanky s čísly Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Zábavné učení Hledej a najdi Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Tato kniha plná hledaček a úloh, které zaujmou každou chytrou hlavičku, podporuje tvořivé hraní i fantazii s vytlačovacími obrázky a více než 250 samolepkami.
Objev podobné jako Zábavné učení Hledej a najdi Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Zábavné učení Kresli a vybarvuj Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Tato kniha plná kreativních úloh, které zaujmou každou chytrou hlavičku, podporuje tvořivé hraní i fantazii s vytlačovacími obrázky a více než 250 samolepkami.
Objev podobné jako Zábavné učení Kresli a vybarvuj Charly Lane, Stuart Lynch - Lane Charly, Lynch Stuart
Dějiny klasické sociologie - Jan Keller - e-kniha
eBook: Kniha podává výklad dějin sociologického myšlení s přihlédnutím k proměnám, jimiž prochází moderní společnost v dnešní době. Autor vychází z analogie mezi krizí tradiční společnosti, z níž se zrodila modernita, a současnou krizí organizované modernity, jejíž příchod byl z různých úhlů zachycen v teoriích klasiků sociologie. Kniha se tak snaží na jedné straně podat výklad základních kategorií sociologického myšlení u zhruba desítky předních sociologů 19. a počátku 20. století. Zároveň na druhé straně usiluje o teoretické propojení této myšlenkové tradice s nejaktuálnějšími problémy dnešní doby. Autor dospívá k názoru, že mnohé prvky sociologické tradice mohou posloužit k orientaci v současných proměnách modernity.Je dnešní vývoj triumfem modernity, anebo jejím selháním?Lze ještě vymyslet něco nového po Marxovi, Weberovi a Paretovi?Znamená proces individualizace nárůst svobody?Mýlili se více osvícenci, anebo konzervativní myslitelé?Byly organizace nadějí modernity, anebo jejím prokletím?Pohybuje se modernita v kruhu?
Objev podobné jako Dějiny klasické sociologie - Jan Keller - e-kniha
Společnost věčného mládí - Jan Keller - e-kniha
eBook: Kniha se zabývá dopady jedné z největších sociokulturních změn druhé poloviny 20. století, nebývalého nárůstu nové společenské kategorie – adolescentů. Autor rozebírá mentalitu těch, kdo se nalézají v přechodné životní fázi, pro kterou je charakteristická neuzavřenost životních voleb. Tato nová sociální kategorie co do svého počtu i významu neobyčejně sílí po druhé světové válce, tedy v období, které je přechodné též z hlediska celé společnosti na cestě od společnosti průmyslové k postindustriální. Kniha analyzuje, jak v této situaci došlo ke vzniku kultu věčného mládí, koncentrovaného kolem motivů touhy bez hranic, popření autorit a iluze neomezené individuální volby. Autor dokládá, nakolik kult věčného mládí inspiroval takzvané postmoderní myšlení. Dále ukazuje, jak tento způsob myšlení přetrvává i v situaci, kdy se od přelomu 70. a 80. let vynořují obrysy společnosti hypermoderní. Pečlivě budovaný kult mládí převrací skutečné vztahy ve společnosti. Pomáhá zakrývat fakt, že vlastnosti, které jsou přičítány mladé generaci, jsou ve skutečnosti požadavky přicházející zvenčí a vyvolávané logikou fungování firem, politiky a médií. Kult věčného mládí pomáhá zastírat poměry, ve kterých vyrůstají nové generace, a odvádí pozornost od skutečných problémů, jimž musejí čelit. Tento uměle pěstovaný kult neúprosně popohání k vyšší výkonnosti příslušníky všech generací v zájmu zvyšování profitu především velkých firem a finančních trhů.
Objev podobné jako Společnost věčného mládí - Jan Keller - e-kniha
Dává Bůh smysl? - Timothy Keller - e-kniha
eBook: Proč by měl někdo potřebovat náboženství? Autor vyvrací mylný dojem, že pod vlivem sekularismu a lidského pokroku zaniká náboženství. Náboženství je důležitější, než si myslíte. Přesvědčení o individuální svobodě, lidských právech a rovnosti se neslučuje s představou, že se lidské bytosti staly tím, čím jsou, na základě přežití nejzdatnějších. Křesťanství dává smysl. Keller vysvětluje, proč je rozumné věřit v Boha, a proč dává největší smysl víra v křesťanství. Tato kniha je jednou z nejlepších Kellerových knih pro věřící i skeptiky. V dnešní době nedává větší smysl jen víra v křesťanského Boha jako taková, ale v tomto šíleném světě dává Bůh větší smysl i samotné lidské existenci.
Objev podobné jako Dává Bůh smysl? - Timothy Keller - e-kniha
The One Thing - Keller Gary, Papasan Jay
YOU WANT LESS.You want fewer distractions and less on your plate. The daily barrage of e-mails, texts, tweets, messages, and meetings distract you and stress you out. The simultaneous demands of work and family are taking a toll. And what's the cost? Second-rate work, missed deadlines, smaller pay cheques, fewer promotions-and lots of stress. AND YOU WANT MORE.You want more productivity from your work. More income for a better lifestyle. You want more satisfaction from life, and more time for yourself, your family, and your friends.NOW YOU CAN HAVE BOTH-LESS AND MORE.In The ONE Thing, you'll learn tocut through the clutterachieve better results in less timebuild momentum toward your goaldial down the stressovercome that overwhelmed feeling revive your energy stay on trackmaster what matters to youThe ONE Thing is the New York Times bestseller which delivers extraordinary results in every area of your life-work, personal, family, and spiritual.WHAT'S YOUR ONE THING?
Objev podobné jako The One Thing - Keller Gary, Papasan Jay
The Story of My Life - Helen Keller
When she was 19 months old, Helen Keller (1880-1968) suffered a severe illness that left her blind and deaf. Not long after, she also became mute. Her tenacious struggle to overcome these handicaps -- with the help of her inspired teacher, Anne Sullivan -- is one of the great stories of human courage and dedication. In this classic autobiography, first published in 1903, Miss Keller recounts the first 22 years of her life, including the magical moment at the water pump when, recognizing the connection between the word "water" and the cold liquid flowing over her hand, she realized that objects had names. Subsequent experiences were equally noteworthy: her joy at eventually learning to speak, her friendships with Oliver Wendell Holmes, Edward Everett Hale and other notables, her education at Radcliffe (from which she graduated cum laude), and-underlying all-her extraordinary relationship with Miss Sullivan, who showed a remarkable genius for communicating with her eager and quick-to-learn pupil. These and many other aspects of Helen Keller's life are presented here in clear, straightforward prose full of wonderful descriptions and imagery that would do credit to a sighted writer. Completely devoid of self-pity, yet full of love and compassion for others, this deeply moving memoir offers an unforgettable portrait of one of the outstanding women of the twentieth century.
Objev podobné jako The Story of My Life - Helen Keller
A Biblia má predsa pravdu - Werner Keller
Už päťdesiat rokov potvrdzuje táto kniha na základe vedeckých poznatkov, že o historickej pravde Biblie nemožno pochybovať. Odborne fundovaná, náučná a zároveň vzdelávajúca publikácia sa už mnoho rokov považuje za štandardnú prácu o biblickom výskume. Werner Keller novátorsky, až úzkostlivo pedantne spracoval a objasnil mnohé archeologické nálezy s fascinujúcimi popismi vykopávok a analýzou starých textov. Nedávno knihu doplnil jeho kolega Joachim Rehork o nové fakty a poznatky, pretože v biblickej archeológii sa vždy deje a objavuje niečo neočakávané. Premýšľali ste o fascinujúcej histórii Biblie alebo o vedeckých a historických štúdiách, ktoré ju podporili? V knihe nájdete: Pozoruhodné dôkazy potvrdzujúce niektoré z najvýznamnejších aj kontroverzných udalostí v Biblii vrátane zničenia Sodomy a Gomory. Dešifrované texty z antického sveta ponúkajú zaujímavý pohľad na vznik Desatora prikázaní. Mimoriadne techniky, ktoré sa snažili dokázať autentickosť Turínskeho plátna. …a ešte omnoho viac! S knihou A Biblia má predsa pravdu sa vydáte na úžasnú cestu do Svätej zeme i do tajomstiev Svätého písma, ktoré predstavuje svetové duchovné dedičstvo a jednu z najkrajších duchovných hádaniek v dejinách ľudstva.
Objev podobné jako A Biblia má predsa pravdu - Werner Keller
Současná francouzská sociologie - Jan Keller - e-kniha
eBook: Kniha prezentuje hlavní rysy vývoje francouzského sociologického myšlení od poloviny 20. století do současnosti. V této souvislosti sleduje přechod od průmyslové společnosti ke společnosti postindustriální, od společnosti národní ke globální a od modernity k postmodernitě. Tyto proměny sleduje nejen v teoretické rovině, ale také v jednotlivých oblastech společenského dění a v rovině každodenního života. Sleduje přitom nejen to, jak se mění samotná sociální realita, ale prezentuje také zásadní spory a diskuse, které se v souvislosti s tím ve francouzské sociologii odehrály a odehrávají.Právě francouzská sociologie má pro takový rozbor ty nejvhodnější parametry. Jako jediná národní sociologie totiž disponuje právě již od poloviny 20. století nástrojem pro zachycení proměn sociální struktury. Má podobu „socioprofesních kategorií“ a umožňuje sledovat trendy vývoje profesní struktury a v souvislosti s tím dráhy sociální mobility. V tomto rámci jsou vyloženy proměny ve světě práce a zaměstnání, fungování formálních organizací v soukromé i veřejné sféře a proměny v oblasti školství. Dalšími tematickými oblastmi jsou pak sociologie rodiny, která reaguje na výrazné proměny jak ve vztazích mezi manžely a partnery, tak ve vztazích mezi rodiči a dětmi, a sociologie města, kde se probíhající diskuse týkají problematiky sociální segregace a tzv. sociálně citlivých čtvrtí, vyjadřují se ke zdrojům násilí v městském prostředí, ale mapují také rezidenční přesuny různých kategorií obyvatel.Ve dvou závěrečných částech knihy je těchto dílčích analýz využito pro formulování odpovědí na otázky naznačené úvodem. Je ukázáno, jakými způsoby řeší francouzská sociologie napětí mezi tradičním důrazem na sociální integraci a aktuálními trendy posilujícími riziko sociální exkluze. Je rovněž ukázáno, jakým způsobem se přistupuje k otázce sociální regulace v prostředí postupující individualizace. Je zřejmé, že uspokojivost odpovědí na tyto otázky má zásadní dopad nejen na další vývoj francouzské i naší sociologie, ale rovněž zásadním způsobem ovlivňuje také perspektivy sociologie jako uznávané vědní disciplíny obecně.Dochází k proměnám modernity, anebo je moderní nazývat novými slovy stále totéž?Do jaké míry zůstává sociologie národní sociologií?Nakolik jsou životní osudy lidí určovány jejich sociální příslušností?Ztratila sociální identita význam pro budování identity individuální?Byla sociální nerovnost nahrazena nekonečnou růzností?Může se stát anomie normálním stavem společnosti?Vracíme se do dob před vznikem společnosti zaměstnání?Dochází k rozpojení placené práce a sociálních jistot?Je člověk obětí velkých organizací, anebo jejich komplicem?Je přechod od pyramidálních organizací na síťovou strukturu mocensky neutrální?Co sbližuje a co rozděluje fungování organizací působících v soukromém a ve veřejném sektoru?V čem spočívá rozdíl mezi zmasověním školství a jeho demokratizací?Přeměňuje škola aristokratická privilegia v meritokratická práva?Dává vzdělání přístup k moci?Stane se rodina kontraktem na dobu určitou?Je větší výhrou dobrý sňatek, anebo dobrý rozvod?Hrozí nám válka generací?Kolik rychlostí má město?Stanou se metropole městskými státy?Snižuje individualismus míru sociální segregace?Je individualismu právem, anebo povinností moderního člověka?K čemu všemu lze využít individualismus? A k čemu ho lze zneužít?
Objev podobné jako Současná francouzská sociologie - Jan Keller - e-kniha
Podívejte se také
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Life management (80-247-1488-4)
- Management (978-80-7373-111-3)
- Management (978-80-247-4429-2)
- Funko POP! Football - Manchester City Kevin De Bruyne (5908305240082)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Finanční management (978-80-247-4047-8)
- Projektový management (978-80-271-0075-0)
- Management inovací (978-80-7261-423-3)
- Management inovací (978-80-726-1423-3)
- Osobnostní management (978-80-271-3114-3)