Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede...

Podívejte se také Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 319.0 Kč
Detail

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

eBook: Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu.

Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 319.0 Kč
Detail

Scénování a umění (978-80-7437-333-6)

Kniha - autor Jaroslav Vostrý, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V pozdní modernitě se požadavek tvořivosti a originality, spojené s vytvářením něčeho nového – požadavek vyhrazený do té doby zejména umění – stal čímsi všeobecně vyžadovaným. Aby také ne, vždyť stálý růst produkce nezbytně vyžaduje její permanentní inovaci i estetizaci a součástí trhu se stala také produkce zážitků! Je jasné, jaké důsledky na proměnu samotného pojmu i podobu umění může mít a má vznik a rozvoj kulturního průmyslu, obstarávajícího tyto komodifikované zážitky v rozsahu od televizní produkce po turismus. To činí problematiku vztahu scénování a umění zvlášť naléhavou. Tak bylo také důvodem pro napsání knihy Scénování a umění přesvědčení, že je důležité, ba nutné odlišit jistý druh tvorby – druh, pro který snad můžeme vyhradit název i status umění – od všeho ostatního, co se dnes pokládá za kreativní. V té souvislosti odlišuje autor také umělecké scénování od všeobecného...

Podívejte se také Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 236.0 Kč
Detail

Stíny: V přírodě, životě a umění (978-80-7675-020-3)

Kniha - autor William Vaughan, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jaký je rozdíl mezi vlastním a vrženým stínem? Proč jsou stíny v západním umění tak důležité? Vidíme namísto skutečných předmětů pouze jejich stíny, jak tvrdil Platon? V této krásné knížce nás kunsthistorik William Vaughan provede dějinami stínů, od jejich role ve výtvarném umění až po jejich spojitost se smrtí a podvědomím. Připravte se na to, že po přečtení se možná už nikdy nebudete na svět dívat stejným způsobem!

Objev podobné jako Stíny: V přírodě, životě a umění (978-80-7675-020-3)

cena 169.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 314.0 Kč
Detail

Diletantismus a umění života: Od Montaigne k Bourgetovi (978-80-7294-970-0)

Kniha - autor Jan Staněk, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha na pomezí literární historie, dějin filozofie a estetiky je pohledem na vývoj ideálů kultivace člověka od renesance po konec 19. století — věnuje se hlavně jejich promýšlení v literatuře francouzské, s odbočkami k britským, ale též českým autorům. „Diletant“ se tu stává člověkem vyznačujícím se mimo jiné intelektuální všestranností, kosmopolitním založením a mondénními způsoby. Jedním z hlavních cílů knihy je ukázat, že diletanta tohoto typu je třeba chápat jako součást posloupnosti zmíněných ideálů kultivace, totiž jako pokračování linie, již tvoří především typ dokonalého dvořana, potom tzv. honnete homme, jeho obdoba známá jako gentleman a dále postava nazývaná v 18. století polite philosopher, francouzskými autory pak — opět se zvláštními konotacemi — philosophe.

Objev podobné jako Diletantismus a umění života: Od Montaigne k Bourgetovi (978-80-7294-970-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Neandertálci Naši příbuzní: Život, láska, smrt a umění neandrtálců (978-80-242-8136-0)

Kniha - autor Rebecca Wragg Sykesová, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Čím více se o neandertálcích dozvídáme, tím více vyvstává otázek a záhad. Archeologická naleziště Abric Romaní ve Španělsku, Denisova jeskyně na Sibiři nebo skalní přístřešek Le Moustier v srdci francouzského Périgordu nám přibližují jedinečné objevy jednadvacátého století a nabízejí základní stavební kameny příběhu tajemných souputníků moderního člověka. Neandertálci nejsou slepou vývojovou uličkou a jevem z dávné minulosti, jak se dříve předpokládalo, nýbrž jejich osud je mnohdy nečekaným způsobem vetkán i do osudu současného lidstva.

Objev podobné jako Neandertálci Naši příbuzní: Život, láska, smrt a umění neandrtálců (978-80-242-8136-0)

cena 418.0 Kč
Detail

Záchrana zvukového kulturního dědictví: aktuální situace, problémy, možnosti (978-80-7607-006-6)

Kniha - autor Michal Lorenz, 112 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je založena na zkušenostech kolektivu autorů s digitalizací zvukového dědictví. Zachycuje snahu autorů prozkoumat a zdokumentovat stav, v němž se nachází zvukové nosiče v paměťových institucích a v soukromém vlastnictví, formovat strategie pro jeho systematickou ochranu, včetně metodik popisu, konzervování zdrojů a digitalizace, pro záchranu degradací nejvíce ohrožených zvukových pramenů a pro zpřístupnění zvukového kulturního dědictví vědecké i široké veřejnosti k dalšímu využití. Obsah knihy je organizován dle modelu pracovního postupu projektu Nový fonograf, popisujícího cestu zvukového kulturního artefaktu do digitálních sbírek paměťových institucí v několika fázích: evidence, ochrana, fotografování, katalogizace, digitalizace, správa dat, zpřístupnění, vývoj, vzdělání. Autoři jednotlivých kapitol se věnují oblastem, v nichž se v praxi setkávají s nejvíce problémy a jejichž...

Objev podobné jako Záchrana zvukového kulturního dědictví: aktuální situace, problémy, možnosti (978-80-7607-006-6)

cena 109.0 Kč
Detail

Psychologie umění (978-80-247-2329-7)

Elektronická kniha - autor Jiří Kulka, 440 stran Vydání této monografie pokrylo mezeru v čs. bibliografii, kde doposud neexistuje psychologie umění ve vztahu ke všem uměleckým druhům. Kniha je pojednána na základě komunikace uměním, tedy tvůrce-dílo-vnímatel. Zabývá se metodologií, psychologií tvorby a vnímání. Je praktickou pomůckou nejen pro studenty uměleckých oborů a umělecké tvůrce, ale také pro všechny zájemce o tuto problematiku.

Objev podobné jako Psychologie umění (978-80-247-2329-7)

cena 492.0 Kč
Detail

Architektura - historie - umění (978-80-247-2032-6)

Elektronická kniha - autor Oldřich Ševčík, 332 stran Kniha je určena zájemcům o historii, učitelům, studentům gymnázií a vysokých škol a široké veřejnosti.Víceoborová publikace, která přináší pohled na vývoj evropské civilizace, evropského myšlení (filosofie) a na přímý dopad tohoto myšlení na architekturu a urbanismus. Kniha zahrnuje období od antického Řecka po osvícenství a počátek moderní doby, v několika úrovních podává nesmírné množství informací o architektuře, historii i filosofii. Informace jsou řazeny neobvyklým způsobem a umožní tak plasticky pochopit jak určité historické události, tak architektonické detaily a celky. Druhé vydání je rozšířeno o aktuální historické poznatky, výrazným způsobem je doplněno období třicetileté války a následný rozvoj zejména stavebnictví .

Objev podobné jako Architektura - historie - umění (978-80-247-2032-6)

cena 339.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 253.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 259.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Zen a umění údržby motocyklu (978-80-751-1378-8)

Elektronická kniha - autor Robert M. Pirsig, 344 stran Robert M. Pirsig v knize Zen a umění údržby motocyklu „zamazal filosofii od oleje“„Hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou a zenový klid ve mně,“ nabízí se poznamenat po přečtení této knihy.Pirsig se svým Zkoumáním hodnot (jak zní podtitul svazku) vlétl do rozčarovaných 70. let jako sršeň do vosího hnízda a způsobil na literární, filosofické i vědecké scéně menší zemětřesení. Kniha se stala okamžitě bestsellerem, následovala vlna více či méně úspěšných epigonů a překlady do mnoha světových jazyků. Text tak v sobě spojuje zdánlivě neslučitelné žánry cestovního deníku, románu a filosofických úvah. Zážitky z cesty jsou komentovány a uváděny do souvislostí s vykládanou metafyzikou, která neméně závažně ovlivňuje vypravěčův vnitřní život a vztah k jeho synovi.Pirsig tu usiluje o smíření dvou zásadních směrů lidského chápání, které až doposud existovaly ve vzájemné opozici. Na jedné straně stojí...

Objev podobné jako Zen a umění údržby motocyklu (978-80-751-1378-8)

cena 266.0 Kč
Detail

Dalajlamova kočka a umění příst (978-80-7370-286-1)

Kniha - autor David Michie, 254 stran, česky, pevná s přebalem matná Než dalajlama odjede na přednáškové turné do Ameriky, uloží své milované kočce Jesce (JSK, Její Svatosti Kočce) určitý úkol: objevit pravou příčinu štěstí. Plnění úkolu zavede kočku do netušených dobrodružství! Napínavá honička ulicemi McLeod Gandže ji dovede k nečekanému zjištění o tom, jak je nebezpečná sebestřednost. Setkání s tajemným jogínem Tarčinem jí odhalí vlastní minulost – což má dramatické následky pro nás pro všechny. Útržky rozhovorů, které vyslechne v Himálajské literární kavárně, jí pomůžou odhalit podobnosti mezi vědou a buddhismem v klíčovém tématu štěstí – ať už při tom poslouchá vážené univerzitní profesory a psychology, vysoce postavené lamy nebo slavné spisovatele.Jiskřivá moudrost, srdečnost a kapka rošťáctví v Dalajlamově kočce a umění příst nám kouzelným způsobem ukazuje, proč se z Jesky stává jedna z nejmilovanějších koček na světě. Jaký je tedy skutečný důvod...

Objev podobné jako Dalajlamova kočka a umění příst (978-80-7370-286-1)

cena 189.0 Kč
Detail

Světy a umění Blizzard Entertainment (978-80-7594-014-8)

Kniha - Výpravná publikace nejen ze světa Warcraftu, ale i dalších herních hitů společnosti Blizzard. - 376 stran, česky, Pevná s přebalem lesklá Výpravná publikace nejen ze světa Warcraftu, ale i dalších herních hitů společnosti BlizzardBěhem posledních dvou desetiletí měla společnost Blizzard Entertainment obrovský dopad na svět her a globální pop kulturu. Od svých pokorných začátků v roce 1991 jakožto tříčlenný tým vývojářů her pro konzole až po vytvoření trháků Warcraft, Diablo a StarCraft má za sebou Blizzard bohatou historii ve vytváření ohromujících fantasy a sci-fi světů. Osobité herní a příběhové styly společnosti zaujaly na celém světě desítky milionů lidí.Kniha se zaměřuje na tři vlajkové lodě společnosti - herní hity Warcraft, StarCraft a Diablo, ale obsahuje i sekci věnovanou neuskutečněným projektům. Těšit se můžete jak na návrhy ikonických postav, tak pak finální verze od slavných malířů. Najdete tu krajinky, zbraně, budovy, ale i specifické...

Objev podobné jako Světy a umění Blizzard Entertainment (978-80-7594-014-8)

cena 1129.0 Kč
Detail

Dalajlamova kočka a umění příst (978-80-737-0286-1)

Elektronická kniha - autor David Michie, 256 stran Než dalajlama odjede na přednáškové turné do Ameriky, uloží své milované kočce Jesce (JSK, Její Svatosti Kočce) určitý úkol: objevit pravou příčinu štěstí. Plnění úkolu zavede kočku do netušených dobrodružství! Napínavá honička ulicemi McLeod Gandže ji dovede k nečekanému zjištění o tom, jak je nebezpečná sebestřednost. Setkání s tajemným jogínem Tarčinem jí odhalí vlastní minulost – což má dramatické následky pro nás pro všechny. Útržky rozhovorů, které vyslechne v Himálajské literární kavárně, jí pomůžou odhalit podobnosti mezi vědou a buddhismem v klíčovém tématu štěstí – ať už při tom poslouchá vážené univerzitní profesory a psychology, vysoce postavené lamy nebo slavné spisovatele. Jiskřivá moudrost, srdečnost a kapka rošťáctví v Dalajlamově kočce a umění příst nám kouzelným způsobem ukazuje, proč se z Jesky stává jedna z nejmilovanějších...

Objev podobné jako Dalajlamova kočka a umění příst (978-80-737-0286-1)

cena 149.0 Kč
Detail

Umění ve vědě a věda v umění (978-80-247-1707-4)

Elektronická kniha - autor Michal Miovský, Ivo Čermák, Vladimír Chrz, kolektiv a, 368 stran Umění je kreativní aktivitou, k níž je jedinec puzen, činem, kterým je člověk obohacován. Monografie vám alespoň částečně zprostředkovává něco, co obvykle bývá při vnímání uměleckého díla skryto. Tematické spektrum knihy je však velice široké: na jednom konci začíná výtvarným dílem a psychologií, aby následně pokračovalo přes oblasti tvůrčího procesu, interpretaci díla, práci s filmovým materiálem až po básně. Celé dílo je výsledkem systematické práce několika výzkumných týmů v naší zemi a na Slovensku. Mezi několika pracovišti tak vznikla unikátní vazba prohlubovaná dnes již každoročním setkáváním na platformě česko-slovenské konference.

Objev podobné jako Umění ve vědě a věda v umění (978-80-247-1707-4)

cena 458.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

cena 271.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...

Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

cena 421.0 Kč
Detail

Kdy: Věda a umění dokonalého načasování (978-80-7555-052-1)

Kniha - autor Daniel H. Pink, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co je klíčovou, a přitom podceňovanou ingrediencí každého úspěchu? Správné načasování. Žádné obchodní rozhodnutí, školní test, lékařský zákrok, důležitý rodinný rozhovor nebo změna zaměstnání bez něj nemůže dopadnout ideálně. Doposud jsme vhodné načasování považovali za intuitivní umění či dílo šťastné náhody. Daniel Pink však dokazuje, že ve skutečnosti jde o vědu – a ovládnout ji může každý z nás. Dělejte ve správný čas ty správné věci. Pink vydestiloval z přelomových výzkumů a pozoruhodných příběhů knihu plnou praktických rad. Ukazuje, proč byste měli plánovat práci a odpočinek na základě svého chronotypu: takzvaní skřivani, sovy a „třetí ptáci“ totiž v různých fázích dne vynikají v různých typech činností. Porozumíte také psychologickým principům vnímání času, například proč často prokrastinujeme až do půlky projektu, kdy se konečně dostaví spásný „efekt ajaj“. Účinnost Pinkových...

Objev podobné jako Kdy: Věda a umění dokonalého načasování (978-80-7555-052-1)

cena 269.0 Kč
Detail

Kdy: Věda a umění dokonalého načasování (978-80-755-5052-1)

Elektronická kniha - Dělejte ve správný čas ty správné věci. Autor vydestiloval z přelomových výzkumů a pozoruhodných příběhů knihu plnou praktických rad. - autor H. Daniel Pink Věda a umění dokonalého načasování. Dělejte ve správný čas ty správné věci.Také každé ráno plánujete, kdy co uděláte? A stejně jako všichni se zatím rozhodujete spíše náhodně? A víte, že s chytrým přístupem dostanete z každého dne mnohem víc?Daniel Pink přichází v nejlepší chvíli s manuálem krotilele času, to abyste se i vy stali mistry správných startů a uměli plně využít své energetické vrcholy i propady. Vždyť víte, čas není to hlavní, čas je to jediné.Správné načasování. Bez něj nemůže žádné obchodní rozhodnutí, školní test, lékařský zákrok, důležitý rodinný rozhovor ani změna zaměstnání dopadnout ideálně. Doposud jsme vhodné načasování považovali za intuitivní umění nebo dílo šťastné náhody. Ve skutečnosti jde však o vědu založenou na poznatcích z psychologie, sociologie a...

Objev podobné jako Kdy: Věda a umění dokonalého načasování (978-80-755-5052-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Umění prodávat (978-80-247-3511-5)

Elektronická kniha - autor Alena Filipová, 208 stran Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Díky testům a úlohám zaměřeným na...

Objev podobné jako Umění prodávat (978-80-247-3511-5)

cena 229.0 Kč
Detail

Umění dialogu (978-80-247-3810-9)

Elektronická kniha - autor Alena Špačková, 200 stran V knize UMĚNÍ DIALOGU - Jak si s lidmi opravdu porozumět se dozvíte: * jak komunikovat bez předsudků, * jak cíleně využívat otázek a poctivě dokládat svůj názor, * jak propojit asertivitu s taktickým jednáním, * jak komunikovat s problematickým či hendikepovaným partnerem, * jak profesionálně telefonovat, * jak vystupovat v médiích. Nová knížka uznávané autorky vám na mnoha příkladech ukáže, jak zdvořilost usnadňuje porozumění, jak stručně, výstižně a s respektem k zájmům druhého vyjádřit svoje myšlenky či jak chránit hranici osobní a profesionální role. Nabízí praktická cvičení pro poznání vlastní osobnosti, tréninkové postupy pro rozvoj komunikace a antistresové techniky jako prevenci syndromu vyhoření. Naučí vás vnímat život z nadhledu.

Objev podobné jako Umění dialogu (978-80-247-3810-9)

cena 212.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Umělec, ateliér a umění: Obrazy z 19. století (978-80-7467-159-3)

Kniha - autor Roman Prahl, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha pojednává různé stránky umělectví coby postavení, v němž během 19. století výtvarní umělci vnímali sami sebe v souvislosti s tím i to, jak je posuzovala společnost. Fenomén umělectví v naší knize zahrnuje sebereflexi i sebeprezentaci výtvarných umělců; týká se tedy vlastních tvůrčích výkonů i ideologie spjaté s výtvarným uměním. Ukazuje, nakolik emancipace umělců souvisela s národními hnutími, a jak odpovídala vývoji evropské umělecké scény. Čeští umělci se stávali uznanou součástí proměňující se moderní společnosti. Představy o umělectví zobrazujeme ve škále od oficiality a uměleckých veličin až po tvůrčí hru s fikcemi ba i mystifikacemi. Mimořádnou přitažlivost knize poskytuje její výtvarná výbava zahrnující obrazy, kresby, grafiky, sochy od známých umělců i množství příkladů z tvorby méně známé.

Objev podobné jako Umělec, ateliér a umění: Obrazy z 19. století (978-80-7467-159-3)

cena 899.0 Kč
Detail

Umění z NDR. Dědictví na obtíž? (978-80-8644-352-2)

Elektronická kniha - autor Matěj Forejt (ed.), 143 stran, česky Kniha Umění z NDR. Dědictví na obtíž? je vůbec první publikací v českém jazyce, která se zabývá výtvarným uměním někdejší Německé demokratické republiky. Ačkoli existence tohoto státu trvala jen čtyři desetiletí, jeho výtvarné dědictví vstoupilo do zcela nové etapy po znovusjednocení Německa. Editor Matěj Forejt (nar. 1993) proto publikaci nesestavil jako přehled uzavřených dějin, ale zaměřil se naopak na témata a příběhy překračující geografické i časové hranice. Přibližuje je prostřednictvím dvanácti textů celkem čtrnácti autorů a autorek. Proč po znovusjednocení Německa v roce 1990 vypukl dlouhotrvající spor o tvorbu umělců z bývalé NDR? Koho v 70. a 80. letech na Západě zajímalo umění z východního Německa a komu bylo trnem v oku? Co se dělo na ilegální galerijní scéně východního Německa? Jak malíře Gerharda Richtera ovlivnilo studium v NDR? Kde je v současném německém malířství ukrytý...

Objev podobné jako Umění z NDR. Dědictví na obtíž? (978-80-8644-352-2)

cena 249.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Umění slovní sebeobrany (978-80-247-0919-2)

Elektronická kniha - autor Matthias Nöllke, 112 stran Kritizuje vás nespravedlivě šéf? Pošťuchují vás kolegové v práci? Vytáčí vás arogantní chování prodavačky v obchodě? Vyvolává právě partner hádku? Vyzkoušejte si na praktických příkladech a testech techniky, jak usměrnit diskusi trefnou replikou ve svůj prospěch a jak získat navrch.

Objev podobné jako Umění slovní sebeobrany (978-80-247-0919-2)

cena 144.0 Kč
Detail

Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)

Elektronická kniha - autor James Borg, 240 stran V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech — ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.

Objev podobné jako Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Umění přirozeného vzhledu (978-80-247-2718-9)

Elektronická kniha - autor Tea Flak, 200 stran Chtěly byste být upravené a krásné každý den? Mnohé z vás jistě odpoví: "No jo, ale co to stojí práce. Stát každé ráno hodinu před zrcadlem zabere moc času..." Nezoufejte. Tea Flak vás doprovodí na cestě za přirozenou krásou, která se skrývá v každé z nás. Stačí ji jen objevit. To, jak vypadáme, ovlivňuje i naše chování a projev. Žádná z nás by však neměla zapomenout, že to platí i obráceně - když máme ze sebe dobrý pocit, vyzařuje to nás a ovlivňujeme tím i pohled ostatních na nás samé. Najednou se zdáme milejší a mnohem přitažlivější. Tomu všemu pomáhá dobře provedený make-up, precizně ostříhané vlasy a padnoucí oblečení. Tea Flak se zaměřila zejména na to první - na make-up. Přináší vám ukázky praktických a velice jednoduchých postupů líčení, pro běžný den. Modelkami se jí na chvíli staly známé české osobnosti, ženy mnoha profesí. Celá kniha je především o individualitách, osobitosti a přirozenosti vybroušené...

Objev podobné jako Umění přirozeného vzhledu (978-80-247-2718-9)

cena 279.0 Kč
Detail

Umění slovní sebeobrany (978-80-247-4795-8)

Elektronická kniha - autor Matthias Pöhm, 200 stran Tato knížka plná jasných a praktických rad a příkladů vám pomůže čelit všem slovním útokům a provokacím. Jde o jednu z nejlepších a nejužitečnějších knih na toto téma, při jejímž čtení se budete zároveň dobře bavit. Zjistíte, že na slovní útoky a provokace můžete použít 23 nejosvědčenějších technik, od těch velmi rychlých, díky nimž odpovíte krátce a ostře, přes šest opravdu špičkových technik slovní sebeobrany, až po techniky s použitím humoru či působící na city. Na mnoha příkladech ze života uvidíte, jak jednotlivé techniky použít, a na závěr si můžete vyzkoušet, zda na ukázkové slovní útoky již dokážete správně odpovědět. Ať se vám nejen ve slovní sebeobraně daří!

Objev podobné jako Umění slovní sebeobrany (978-80-247-4795-8)

cena 220.0 Kč
Detail

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě.

Objev podobné jako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

cena 144.0 Kč
Detail

Kincugi: Umění nápravy (978-80-247-2503-1)

Kniha - 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kincugi je japonský způsob opravy rozbitého porcelánu pomocí práškového zlata. Den po dni, týden po týdnu, krok po kroku se objekt očišťuje, opečovává, opravuje a nakonec obohatí o zlato. Nejde jen o metodu opravy porcelánu, ale stále více rozšířenou terapeutickou metodu využívanou metaforicky i při léčení lidí. "Legenda praví, že šógun Jošimasa Ašikaga (1435–1490) používal během čajového obřadu vždy svou oblíbenou misku (chawan). Jednoho dne se však rozbila. Poslal ji proto do Číny, odkud pocházela, aby ji tam opravili. Z výsledku byl ovšem velmi zklamaný. Po mnoha měsících se mu vrátila miska opravená pomocí ošklivých kovových háčků, které ji nejen hyzdily, ale zároveň nebyly nepropustné. Pověřil proto své japonské umělce, aby našli jiné, efektivnější, a především estetičtější řešení. A tak se zrodilo umění kincugi." "Dokonce se říká, že umění kincugi je natolik ceněné, že někteří estéti schválně...

Objev podobné jako Kincugi: Umění nápravy (978-80-247-2503-1)

cena 309.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Naruto 40 Absolutní umění (978-80-7449-512-0)

Kniha - autor Masaši Kišimoto, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Souboj Deidary se Sasukem vrcholí a nejvýbušnější z Akacuki se pomalu ale jistě dostává do úzkých. Odhodlán neskončit opět v zajetí šaringanu, rozhoduje se Deidara použít nejsilnější ze svých technik, která zničí vše v okruhu několika kilometrů. Daleko od probíhajícího střetu se k akci rozhoupává vůdce Akacuki a s konečnou platností vydává rozkaz ulovit hostitele devítiocasého.

Objev podobné jako Naruto 40 Absolutní umění (978-80-7449-512-0)

cena 179.0 Kč
Detail

Kunst-lehre: Nauka umění (978-80-87258-17-0)

Kniha - autor Paul Klee, 138 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Paul Klee, který je vedle P. Picassa asi největším výtvarníkem 20. století, byl činný i na poli literárním. Antologie jeho klíčových textů z let 1900-1929 zahrnuje recenze výstav, příležitostné texty na počest malířských kolegů a hlavně teoretické traktáty osvětlující základní formální principy jeho malířské tvorby. Kleeovy texty jsou doplněny překladem manifestu Bauhausu od Waltera Gropia a pozoruhodným pokusem o filosofickou reflexi Kleeova malířství z pera Martina Heideggera, jehož poznámky z pozůstalosti představují skutečnou raritu.

Objev podobné jako Kunst-lehre: Nauka umění (978-80-87258-17-0)

cena 164.0 Kč
Detail

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...

Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

cena 369.0 Kč
Detail

Rukopisy královédvorský a zelenohorksý v kultuře a umění: I. svazek (978-80-200-2918-8)

Kniha - autor Dalibor Dobiáš, 1756 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Rukopisy královédvorský a zelenohorský představují nejen nejznámější česká falza, ale i takřka po sedm desetiletí uctívané a hájené obrazy původní české minulosti a jejích eticko- estetických hodnot. Jako takové mocně rezonovaly v kultuře a umění českých zemí i v Evropě 19. století vůbec. Kolektivní monografie s příspěvky badatelů z Akademie věd ČR a českých a zahraničních univerzit usiluje o postižení tohoto fenoménu v souřadnicích evropského romantického nacionalismu a uvažuje, nakolik recepce Rukopisů reprezentuje českou kulturní historii 19. století jako celek. Přispěvatelé nově nahlížejí i na realistickou kritiku Rukopisů z roku 1886 a zužující optiku autenticity, jíž se s oběma falzy vyrovnávala moderní česká společnost. Publikace volně navazuje na monografii Rukopisy královédvorský a zelenohorský a česká věda (1817–1885).

Objev podobné jako Rukopisy královédvorský a zelenohorksý v kultuře a umění: I. svazek (978-80-200-2918-8)

cena 935.0 Kč
Detail

Strážkyně brány - Dědictví (978-80-253-4590-0)

Elektronická kniha - autor E.E. Holmesová, 328 stran, česky Milujete duchařské historky, nadpřirozeno a záhady? Pak budete nadšeni. "Brána je otevřená..." Tato záhadná slova probudí studentku univerzity Jess Ballardovou z děsivého snu do ještě děsivější reality. Život s věčně opilou matkou nikdy nebyl peříčko a ani teď, po její záhadné smrti, se to nezměnilo k lepšímu. Ve škole totiž potkává divné lidi: jsou mrtví. S pomocí své spolubydlící a lovce duchů, profesora Pierce, začne odkrývat příčinu jevů, které ji děsí. Jess brzy zjistí, že potkávání zemřelých je jen začátek...

Objev podobné jako Strážkyně brány - Dědictví (978-80-253-4590-0)

cena 209.0 Kč
Detail

Umění jednat s lidmi 3 (978-80-247-1527-8)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Štěpaník, 168 stran Třetí díl úspěšné série knih o praktické psychologii se věnuje problematice, s níž má asi každý bohaté zkušenosti - jedná se o stresy, frustrace a konflikty, které na každého člověka nezbytně každý den útočí. Jak se jim vyhnout, jak se s nimi vyrovnat? Autor nabízí dokonalý přehled o pozitivních i negativních vlivech stresových situací, poukazuje na nejčastější mechanismy přizpůsobení a seznamuje čtenáře se způsoby prevence a řešení. Ilustrativní testy a cvičení mohou napovědět, k jaké formě reakcí čtenář inklinuje a kde by svůj přistup mohl zlepšit, aby se s každodenními problémy účinněji vyrovnal.

Objev podobné jako Umění jednat s lidmi 3 (978-80-247-1527-8)

cena 161.0 Kč
Detail

Síla Čchi a vnitřních bojových umění (978-80-7336-579-0)

Kniha - autor Bruce Frantzis, 330 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato kniha se stala klasikou bojových umění. Odhaluje, jak bojové strategie a rozvoj energie ČCHI ve vnitřních bojových uměních - TAJEMSTVÍ TCHAJ-ŤI, PA-KUA A SING-I - jim poskytují mocnou výhodu oproti vnějším bojovým uměním jako JUDO, TAEKWONDO, KARATE a KUNG-FU. Nikdy předtím liniový mistr neposkytl tak podrobné informace a NEJ-KUNGU (NEJJIAQUAN) - propracovaném systému staré Číny na kultivaci a pohybování energie ČCHI v tělě. Odhalte: Jak může energie ČCHI zvýšit rychlost, výdrž a sílu jakéhokoliv bojového umění. Jak může energie ČCHI zlepšit zdraví, zredukovat stres a vyvážit emoce. Fascinující příběhy velkých mistrů vnitřních i vnějších bojových umění, u nichž Frantzis trénoval v Číně a Japonsku. Novou kapitolu ,,TAO DUCHOVNÍCH BOJOVÝCH UMĚNÍ", která odhaluje, jak může taoistická meditace posílit vnitřní bojová umění tak, aby se stala duchovní cestou.

Objev podobné jako Síla Čchi a vnitřních bojových umění (978-80-7336-579-0)

cena 279.0 Kč
Detail

Umění vyjednávat a přesvědčit v obtížných situacích (978-80-247-3609-9)

Elektronická kniha - autor Matthias Schranner, 208 stran Všichni denně vyjednáváme o různých záležitostech, ať už se zákazníky, obchodními partnery nebo doma, v rodině. Mnohá vyjednávání přitom z řady důvodů neprobíhají hladce, zvlášť když druhá strana odmítá spolupracovat a dosáhnout uspokojivé dohody. Čelíme pak agresivnímu či neférovému jednání, jsme ve stresu a nedokážeme najít východisko ze situace. Tato ojedinělá knížka je plná speciálních strategií a taktik, které vás připraví na vyjednávání právě v těchto složitých případech. Rádcem vám bude uznávaný autor, který trénuje manažery pro náročná vyjednávání a úspěšně pracoval jako vyjednavač pro policii.

Objev podobné jako Umění vyjednávat a přesvědčit v obtížných situacích (978-80-247-3609-9)

cena 271.0 Kč
Detail

Asertivita Umění být silný v každé situaci (978-80-247-5197-9)

Kniha - autor Conrad Potts; Suzanne Potts, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Není potřeba vyvíjet nátlak, abyste dosáhli toho, co chcete. Existují jednoduché způsoby, jak se prosadit, které vám přináší tato kniha. Poradí vám a na příkladech ukáže, jak jednat asertivně, vybaví vás praktickými nástroji a technikami ke zvládnutí celé řady situací v práci i osobním životě a poradí vám, jak: * získat na pracovišti respekt, který si zasloužíte, * vyjít s rodinou, přáteli a sousedy a poradit si ve složitých společenských situacích, * být sebejistí během prezentací a porad, * získat plnohodnotné služby od obchodníků, řemeslníků či na úřadech, * zvládnout nepříjemné chování nebo jednání a vyrovnat se s konflikty, * vyjít se svým nadřízeným a dokázat říci „ne“, * udržet si svoji asertivitu a s ní i kvalitní a vyvážený život. Nenechte se odstrkovat – naučte se, jak se prosadit a vyrovnat se s každou choulostivou situací s důstojností a sebevědomím. JE NA...

Objev podobné jako Asertivita Umění být silný v každé situaci (978-80-247-5197-9)

cena 264.0 Kč
Detail

Asertivita - umění být silný v každé situaci (978-80-247-5197-9)

Elektronická kniha - autor Conrad Potts, Suzanne Potts, 208 stran Nenechte se odstrkovat — naučte se prosadit a vyrovnat se s každou náročnou situací Návod najdete v knížce, která vám poradí a na příkladech ukáže, jak asertivně jednat a zajistit, aby váš hlas byl slyšet. Čtivá a v životě snadno využitelná knížka posílí vaše sebevědomí, pohodu a vyrovnanost.

Objev podobné jako Asertivita - umění být silný v každé situaci (978-80-247-5197-9)

cena 229.0 Kč
Detail

Quilling (978-80-247-4366-0)

Elektronická kniha - autor Jana Vašíčková Maiksnar, 112 stran Zavedeme vás do světa stáčení papírových proužků. A co s nimi vytvoříte? Třeba duhové náušnice, přání s ledovým květem, krabičku se srdíčky, roztomilé kuřátko a slepičku na Velikonoce a mnoho dalšího.

Objev podobné jako Quilling (978-80-247-4366-0)

cena 254.0 Kč
Detail

Bonsaj (978-80-247-2414-0)

Elektronická kniha - autor Petr Škvor, 160 stran Tento průvodce pěstováním bonsají je určen především začínajícím pěstitelům a obdivovatelům bonsají. Kniha si neklade za cíl být vysoce odborným dílem, ale spíše praktickou příručkou založenou na dlouholetých osobních zkušenostech autora.Čtenáři se v knize seznámí s různými technikami úpravy bonsají, s jednotlivými japonskými styly, naleznou v ní informace o možnostech získávání vhodných rostlin a jejich dostupnosti v našich podmínkách a mnoho dalších praktických rad. Kromě obecné části kniha obsahuje i přehled druhů s konkrétními pěstitelskými tipy.Publikaci doplňuje velké množství fotografií a originálních kreseb.Autor se pěstování bonsají věnuje již více než 25 let a je hrdým majitelem několika desítek krásných stromků, o něž se s láskou a pečlivostí stará. Detaily knihy: Autor: Petr Škvor Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2414-0 Počet stran: 160

Objev podobné jako Bonsaj (978-80-247-2414-0)

cena 280.0 Kč
Detail

Podívejte se také