Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.
Podívejte se také Glass Philip: Itaipu, Canyon (2x LP) - LP (8719262014343)
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Podívejte se také Bowie David, Glass Philip: Low Symphony - LP (0028948201068)
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Podívejte se také Clark Gary Jr.: This Land - CD (9362490227)
Podívejte se také
- Moore Gary: A Different Beat - CD (4050538825824)
- Clark Gary Jr.: Pearl Cadillac - LP (5439193889)
- Marketing menších a středních firem
- Moore Gary: Live at Monsters of Rock - CD (5050749229229)
- Moore Gary: Live From London (2x LP) - LP (0810020506969)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Armstrong, Louis: Classics and Rarities (10x CD) - CD (600486)
- GRUND ARMSTRONG Koupelnová předložka 60x100 cm, bílá (B2790-016001014)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Baker Kenny: Kenny Baker plays Armstrong (10x CD) - CD (233358)
- Barlow Gary: Music Played By Humans (deluxe) (2x LP) - LP (3516939)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť.
Objev podobné jako Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
Hadí grál - Gardiner Philip, Gary Osborn
Tato kniha je příběhem neobyčejné cesty objevů, který vede k odhalení nejzazších tajemství a nevysvětlitelných záhad - včetně svatého grálu, elixíru života a kamene mudrců. Je to příběh kultu uctívání hada, ve starověku rozšířeného po celém světě, na jehož vliv narazíme ve všech velkých světových náboženstvích. Některá z nich dokonce získala svou moc díky tomu, že hada spojila se zlem, ovšem původní odkaz starověkých obřadů a rituálů je v nich zřetelný dodnes. Nejvýznamnějším obřadem hadího kultu bylo míšení hadího jedu s krví v obřadní misce, aby vznikl léčivý elixír. Dnešní věda prokázala, že tento prostředek zvyšuje reprodukci t-buněk, a tak posiluje lidský imunitní systém. Ve skutečnosti šlo o základ elixíru života a obřadní miska dostala jméno grál. Autoři této knihy ukazují, že - tajemné "hadí bytosti" nebo "hadí božstva" starověkých mýtů byli skuteční lidé, kteří dosáhli osvícení, - had byl chován v úctě pro životadárné vlastnosti svého jedu i své krve, a také pro schopnost svléknout kůži, a tudíž se znovu narodit, - grál, elixír života a kámen mudrců jsou totéž; jedná se o metaforická přirovnání znamenající duchovní osvícení. Kniha Hadí grál se vrací přes kořeny křesťanství, buddhismu, hinduismu, pohanství a starého Egypta tisíce let zpátky do starověkého Sumeru a Afriky. Pravda, po celá staletí pohřbená pod nánosem mýtů, symboliky, propagandy a historické manipulace, vychází na povrch a už ji nelze popírat.
Objev podobné jako Hadí grál - Gardiner Philip, Gary Osborn
Sebevražedný oddíl 1: Černá sféra - Jim Lee, Ivan Reis, Frank Gary, Philip Tan
PRO TUHLE PRÁCI NEMUSÍTE BÝT ŠÍLENÍ – ALE DOST TO POMÁHÁ! Harley Quinn. Deadshot. Killer Croc. Enchantress. Captain Boomerang. Katana. Jsou nebezpeční. Smrtící. Vážně duševně narušení… a představují naši jedinou naději. Říká se jim Sebevražedný oddíl.Je to tým, který sestavila neústupná veteránka zpravodajských služeb Amanda Wallerová a svěřila ho pod velení zneuctěného vojenského génia plukovníka Ricka Flaga. Tito muži, ženy a monstra ze Sebevražedného oddílu – alias Operační skupiny X – odvádějí práci, kterou by si žádný superhrdina rozhodně nechtěl ušpinit svůj čistoskvoucí kostým. Mise, která je čeká, vypadá poměrně přímočaře: mají nepřátele připravit o mocnou kosmickou zbraň nazvanou Černá sféra. Co se však stane, jakmile půjde do tuhého a naši antihrdinové zjistí, že jejich cíl brání Vyhlazovací brigáda, ruský protějšek Operační skupiny X, proti které vypadá Sebevražedný oddíl jako kroužek vyšívání pro pokročilé?Sebevražedný oddíl se ocitá v pasti umístěné stovky metrů pod hladinou arktických vod a čeká ho boj proti nejstrašnější hrozbě, jaké kdy čelil – a současně získá tajemného nového člena a o jednoho naopak přijde během zvratu tak brutálního, že ho ani sama Amanda Wallerová nedokázala předvídat!
Objev podobné jako Sebevražedný oddíl 1: Černá sféra - Jim Lee, Ivan Reis, Frank Gary, Philip Tan
Louis Armstrong - Louis Armstrong Meets Oscar Peterson (LP)
Subžánr: Jazz;Swing;Vocal Jazz Žánr: Jazz;Swing;Vocal Typ: Mono;LP deska;Otevírací obal;Nové vydání;Album Barva: Černá Vydavatelství: Verve Records Rok vydání: 2020.0 Varianta: Louis Armstrong Meets Oscar Peterson (Vinyl LP) Dekáda interpreta: 1950 - 1959;1920 - 1929;1930 - 1939;1960 - 1969;1970 - 1979;1940 - 1949;1910 - 1919 Datum vydání: 2020-08-28 Interpret / Téma: Louis Armstrong;Various Artists Rok nahrávky: 1957.0 Barva podle výrobce: Black Balení obsahuje: LP Země původu: Evropská unie Země interpreta: USA Hmotnost: 180 g Rychlost: 33 1/3 RPM Složení setu: 1 ks
Objev podobné jako Louis Armstrong - Louis Armstrong Meets Oscar Peterson (LP)
Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler
V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život.
Objev podobné jako Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler
Jak ukrást oheň (Defekt) - Jamie Wheal, Steven Kotler
V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život.
Objev podobné jako Jak ukrást oheň (Defekt) - Jamie Wheal, Steven Kotler
Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald & Louis Armstrong) (LP)
Země původu: Evropská unie Dekáda interpreta: 1930 - 1939;1950 - 1959;1910 - 1919;1940 - 1949;1960 - 1969;1970 - 1979;1920 - 1929 Balení obsahuje: LP Hmotnost: 180 g Žánr: Jazz;Swing;Pop;Blues;Soul Barva podle výrobce: Black Rychlost: 33 1/3 RPM Barva: Černá Typ: Album;LP deska Subžánr: Jazz;Swing;Traditional Pop;Dixieland;Vocal Jazz;Soul Složení setu: 1 ks Země interpreta: USA Vydavatelství: Verve Records;Universal Music Varianta: Ella and Louis (Ella Fitzgerald & Louis Armstrong) (Vinyl LP) Datum vydání: 2019-11-22 Rok nahrávky: 1956.0 Interpret / Téma: Louis Armstrong Rok vydání: 2019.0
Objev podobné jako Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald & Louis Armstrong) (LP)
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald and Louis Armstrong) (2 LP)
Barva: Černá Dekáda interpreta: 1940 - 1949;1960 - 1969;1930 - 1939;1910 - 1919;1950 - 1959;1920 - 1929;1970 - 1979 Rok vydání: 2020.0 Datum vydání: 2020-02-21 Subžánr: Traditional Pop;Dixieland;Vocal Jazz;Soul;Swing;Jazz Žánr: Blues;Pop;Soul;Swing;Jazz Vydavatelství: Verve Records Interpret / Téma: Louis Armstrong Barva podle výrobce: Black Typ: LP deska;Album Varianta: Ella and Louis (Ella Fitzgerald and Louis Armstrong) (2 LP) Země interpreta: USA Země původu: Evropská unie Rychlost: 33 1/3 RPM Balení obsahuje: LP Hmotnost: 180 g Složení setu: 2 ks
Objev podobné jako Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald and Louis Armstrong) (2 LP)
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Nightbirds - Kate J. Armstrong
In a dazzling new fantasy world full of whispered secrets and political intrigue, the magic of women is outlawed but four girls with unusual powers have the chance to change it all.The Nightbirds are Simta's best-kept secret: Girls with a unique and powerful magic they can gift with just a kiss. Some would kill to possess them; the church would kill them outright. But protected by the Great Houses, the Nightbirds are well-guarded treasures.As this Season's Nightbirds, Matilde, AEsa, and Sayer will spend their nights bestowing their gifts to well-paying clients. Once their season is through, they're each expected to marry a Great House lord and become mothers to the next generation of Nightbirds before their powers fade away. But as they find themselves at the heart of a political scheme that threatens not only their secrets, but their very lives, their future suddenly becomes uncertain.When they discover that there are other girls like them and that their magic is far more than they were told, they see the Nightbird system for what it is: a gilded cage. Now they must make a choice-to remain kept birds or take control, remaking the city that dared to clip their wings.
Objev podobné jako Nightbirds - Kate J. Armstrong
Falling Animals - Sheila Armstrong
A BBC 2 BETWEEN THE COVERS BOOK CLUB PICKSHORTLISTED FOR THE RSL ONDAATJE PRIZE 2024WATERSTONES IRISH BOOK OF THE MONTH JULY 2024‘Vivid, sensuous ... A subtle tale of loss, loneliness and disconnection’PAUL LYNCH, IRISH INDEPENDENT‘Lush, lyrical and cleverly-constructed. A beautiful book’LOUISE KENNEDY‘Beautifully written ... An unchained sea-melody of outsiders, pilgrims and castaways’ANNE ENRIGHTThe disquieting story of an unidentified man as told by those who crossed paths with him on the last day of his life, Sheila Armstrong’s debut novel is haunting, lyrical and darkly suspensefulOn an isolated, windswept beach, a pale figure sits serenely against a sand dune staring out to sea. His hands are folded neatly in his lap and there is a faint smile on his otherwise lifeless face. After months of fruitless investigation, the nameless stranger is buried in an unmarked grave, but the mystery of his life and death lingers on, drawing the nearby villagers into its wake.From strandings to shipwrecks, it is not the first time that strangeness has washed up on their shores.As a chorus of voices come together to unravel the story of one man, alone on a beach, a crosshatched portrait begins to emerge, threaded by lives both true and imagined, real and surreal, past and present.Reader Reviews‘Beautifully written and gently catches the reader with its meditative prose and deep humanity’‘Such a beautiful book’‘Gorgeous wild setting and achingly recognisable characters’
Objev podobné jako Falling Animals - Sheila Armstrong
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Fender Tim Armstrong Hellcat LH NA
Levoruká elektroakustická kytara Levoruký signature model akustické kytary Hellcat vychází ze specifik nástroje, na který Tim Armstrong, tj. producent a zakladatel vlivné punkové kapely Rancid, složil většinu svých písní. Jedná se o akustickou kytaru s kompaktnějším tělem typu Concert a celomahagonovým tělem, kdy je přední deska zhotovena z masivu. Dobrou rezonanci těla podporuje snížené žebrování. K javorovému krku je přilepen ořechový hmatník osazený devatenácti pražci. Orientaci po jeho ploše usnadňují stylové poziční značky v designu pekelných koček (Hellcats) a lebek. Stabilní ladění zaručuje ukotvení strun v chromovaných mechanikách s plastovými ladícími kolíky. Stylový vzhled podtrhuje čtyřvrtsvý pickguard z imitace želvoviny. Kytara je osazena aktivní elektronikou Fishman Isys III s integrovanou ladičkou. Není tak vhodná pouze na domácí hraní nebo k táboráku, ale své místo si najde i na stage. S rockovou kapelou, folkaři nebo punkáči; tato kytara se výborně prosadí a její zvuk harmonicky splyne se širokou škálou hudebních stylů.
Objev podobné jako Fender Tim Armstrong Hellcat LH NA
Fender Tim Armstrong Hellcat Acoustic
Elektroakustická kytara Signature model akustické kytary Hellcat vychází z nástroje, na který Tim Armstrong, tj. producent a zakladatel vlivné punkové kapely Rancid, složil většinu svých písní. Jedná se o limitovanou edici, takže případným zájemcům doporučujeme příliš neotálet, protože kdo zaváhá – nehraje. Vrchní deska této kytary typu Concert je z masivního mahagonu. Nástroj díky tomu disponuje vřelým, příjemným, zvukem. Luby a zadní deska jsou též z mahagonu (laminovaného). Javorový krk s profilem C a matnou úpravou povrchu nabízí dobré herní vlastnosti a příjemný dohmat po celé šíři hmatníku. Ten je, stejně jako kobylka, vyroben ze dřeva ořechu. Ladící mechaniky ve stylu vintage s plastovými kolíky dodávají kytaře vzhled staršího, léty prověřeného, nástroje. Kytara je osazena aktivní elektronikou Fishman s integrovanou ladičkou. Není tak vhodná pouze na domácí hraní nebo k táboráku, ale své místo si najde i na stage. S rockovou kapelou, folkaři nebo punkáči; tato kytara se výborně prosadí a její zvuk harmonicky splyne se širokou škálou hudebních stylů.
Objev podobné jako Fender Tim Armstrong Hellcat Acoustic
Armstrong FL650RI2 Koncertní příčná flétna
Příčná flétna vhodná pro začátečníky a studenty základních uměleckých škol. Nástroj má moderní mechaniku, požadované zvukové vlastnosti a snadnou hratelnost. Flétna je vyrobena z postříbřené alpaky, má otevřené klapky a řadovou G klapku. K nástroji se dodává i pevné pouzdro, čistící hadřík, mazadlo a šroubovák. Materiál: Silver plated Alpaca Typ ladění: E Země původu: USA Typ: Koncertní flétna Klapky: Uzavřené Systém: Offset G
Objev podobné jako Armstrong FL650RI2 Koncertní příčná flétna
The Young Team - Graeme Armstrong
The Times top ten bestsellerGranta Best of Young British NovelistsScots Book o the YearWinner of the Somerset Maugham Award & Betty Trask Award‘Trainspotting for a new generation’ – Independent‘An instant Scottish classic’ – The Skinny2005. Glasgow is named Europe’s Murder Capital, driven by a violent territorial gang and knife culture. In the housing schemes of adjacent Lanarkshire, Scotland’s former industrial heartland, wee boys become postcode warriors.2004. Azzy Williams joins the Young Team [YTP]. A brutal gang conflict with their deadly rivals, the Young Toi [YTB] begins.2012. Azzy dreams of another life. He faces his toughest fight of all – the fight for a different future.Expect Buckfast. Expect bravado. Expect street philosophy. Expect rave culture. Expect anxiety. Expect addiction. Expect a serious facial injury every six hours. Expect murder.Hope for a way out.Inspired by the experiences of its author, Graeme Armstrong, The Young Team is an energetic novel, full of the loyalty, laughs, mischief, boredom, violence and threat of life on these streets. It looks beyond the tabloid stereotypes to tell a powerful story about the realities of life for young people in Britain today.‘A swaggering, incendiary debut’ – Guardian‘Dialect that fizzes off the page’ – Observer‘One of the most admired young voices in British fiction’ – The Times
Objev podobné jako The Young Team - Graeme Armstrong
Armstrong FL650E Koncertní příčná flétna
Příčná flétna vhodná pro začátečníky a studenty základních uměleckých škol. Nástroj má moderní mechaniku, požadované zvukové vlastnosti a snadnou hratelnost. Flétna je vyrobena z postříbřené alpaky, má zavřené klapky, E mechaniku a předsunutou G klapku. K nástroji se dodává i pevné pouzdro, čistící hadřík, mazadlo a šroubovák. Země původu: USA Systém: Offset G Typ: Koncertní flétna Klapky: Uzavřené Typ ladění: C Materiál: Silver plated Alpaca
Objev podobné jako Armstrong FL650E Koncertní příčná flétna
Philip Zimbardo Paměti psychologa - Philip G. Zimbardo, Daniel Harwig
V rámci Stanford Historical Society Oral History vznikly v roce 2017 nahrávky rozhovorů s předním současným psychologem Philipem Zimbardem (* 1933). V nich vzpomíná na své drsné dětství za hospodářské krize v chudinském čtvrti New Yorku v rodině sicilských emigrantů, svou touhu studovat, která ho dostala z těchto poměrů až na vysokou školu, začátky psychologické praxe v laboratoři se zvířaty, přátelství se Stanley Milgramem. Velkou část věnuje vzpomínkám na atmosféru na univerzitě v 60. a 70. letech a na okolnosti, průběh a důsledky svého světoznámého Stanfordského experimentu. Dále se ale věnuje i následujícím projektům (zkoumání stydlivosti), svému angažmá ve zkoumání vězeňských systémů, aféře kolem věznice Abú Ghrajb, své přednáškové činnosti po celém světě. Kniha přináší nejen unikátní, živě líčené, a přitom obsahově nabité paměti výrazné osobnosti světové psychologie, ale podává i široký vhled do dějin celého oboru ve 20 století. Philip Zimbardo patří k nejznámějším současným psychologům na světě. Proslavil se mj. svou knihou Luciferův efekt. Portál chystá k vydání jeho knihu Nesmělost.Daniel Hartwig je historik, filozof a archivář Stanfordovy univerzity.
Objev podobné jako Philip Zimbardo Paměti psychologa - Philip G. Zimbardo, Daniel Harwig
Hatchet - Gary Paulsen
There was a wild crashing sound, a ripping of metal, and the plane blew through the trees, out over the water and down, down to slam into the lake . . .Brian is a city boy. Not used to living rough. Until his plane crash-lands in the Canadian wilderness. All he has is a hatchet - and a desperate will to survive. Now Brian must learn to live the hard way - or die.
Objev podobné jako Hatchet - Gary Paulsen
Northwind - Gary Paulsen
From Gary Paulsen, the bestselling and much-loved author of Hatchet, comes another high-stakes survival story about a young boy on the knife-edge between life and death, where the raging seas meet a coastal wilderness.When a deadly plague reaches the small fish camp where he lives, an orphan named Leif is forced to take to the water in a cedar canoe. He flees northward, following a wild, fjord-riven shore, thrown from one danger to the next, unsure of his destination. Yet the deeper into his journey he paddles, the closer Leif comes to his truest self as he connects to the heartbeat of the ocean, the pulse of the sea.A stunning historical adventure with hints of Nordic mythology and an irresistible narrative pull, Northwind is Gary Paulsen at his captivating, adventuresome best.
Objev podobné jako Northwind - Gary Paulsen
Rockefeller - Gary Allen
Po generace byli Rockefellerové poháněni touhou po penězích a moci, která převyšuje i představy normálních lidí. John D. Rockefeller (1839–1937), ještě jako relativně mladý muž, založil Standard Oil Company. Skrz fúze a bezohledné rozdrcení konkurence, převážně prostřednictvím úplatků ze železničního průmyslu, ovládla jeho společnost americký ropný rafinérský průmysl. Ale Rockefeller senior nebyl zcela spokojen. Jeho cílem, „sen o dobytí“, jak mu někteří říkali, bylo vlastnit nejen největší, ale jediné rafinerie na světě. Povolaný, aby ospravedlnil své metody, prý poznamenal: „Konkurence je hřích.“ Rockefeller byl mistr Machiavellianismu, který začal intrikováním proti místním konkurentům a likvidací ostatních za účelem ekonomické kontroly nad světem. Ferdinand Lundberg ve své knize The Rich And The SuperRich poznamenává: „Jak jasně ukazuje historie Standard Oil od jakéhokoli autora, ať už byl pro nebo proti, Rockefeller byl hluboce spiklenecký, intrikující a vždy plánoval roky dopředu s jasnou vizí, která šla daleko nad rámec čehokoli, co mu někdo z jeho spolupracovníků mohl nabídnout.“ „Hluboce konspirační“ metody, které tak dobře fungovaly při budování jeho ropné říše, se také osvědčily při upevňování politické moci. Každou knihu přijímejte kriticky a vždy uvažujte samostatně. Vždy používejte více zdrojů k té či oné problematice a porovnávejte je.
Objev podobné jako Rockefeller - Gary Allen
Hnev - Gary Chapman
Hnev zažívajú ľudia bez ohľadu na vek či spoločenské postavenie. Brian, vysokoškolák, sa hnevá na učiteľku, ktorá mu zapísala nedostatočnú. Liz, Brianova učiteľka, sa hnevá na svojho bývalého partnera, pretože neposiela načas výživné. Alex sa hnevá len tak všeobecne, pretože si nedokáže nájsť prácu a cíti sa spoločnosťou opomenutý. Viete, že hnev vám ničí život, ale neviete, čo s tým robiť. Život prináša veľa frustrácií. Aj keď možno nemávate záchvaty zúrivosti, je ľahké kvôli sklamaniu, zraneniu, odmietnutiu či zahanbeniu zatrpknúť a živiť v sebe hnev. Hnev je súčasťou života, ale nemusí váš život ovládať. Dá sa využiť aj pozitívne a dokonca vám môže pomôcť zmeniť životnú situáciu. Gary Chapman ponúka užitočné a často prekvapivé pohľady na to, prečo sa hneváme a čo s tým môžeme urobiť. V knihe nájdete skutočné príbehy a na nich autor vysvetľuje, ako: 1. lepšie pochopiť samého seba,2. prekonať hanbu, popieranie a zatrpknutosť,3. odlíšiť dobrý hnev od zlého,4. konštruktívne zvládať hnev a konflikt,5. urobiť pozitívne zmeny vo vašom živote,6. pomôcť iným zvládať hneva oveľa viac. Gary Chapman je autor, spíker a poradca. Je autorom série kníh Päť jazykov lásky, ktoré sa stali bestsellermi, a riaditeľom organizácie Marriage and Family Life Consultants, Inc.
Objev podobné jako Hnev - Gary Chapman
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Internetový marketing - Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Energetic marketing - Lenka Lutonská
HLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné.
Objev podobné jako Energetic marketing - Lenka Lutonská
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Excerpts from Experts: Marketing
''Excerpts from Experts - Marketing'' is a compendium of insight, advice and anecdotes from more than 200 of the leading names in marketing. These wonderful people have generously contributed their time and wisdom to raise money in aid of NHS Charities Together. Whether you''re an aspiring graduate, experienced professional, marketing guru, or just vaguely interested in the magical world of brands and marketing, this book is a must read.
Objev podobné jako Excerpts from Experts: Marketing
Digitálny marketing - Martin Kuchta
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
Objev podobné jako Digitálny marketing - Martin Kuchta
Konec marketingu - Gil Carlos
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Biznis marketing - Milan Oreský
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.
Objev podobné jako Biznis marketing - Milan Oreský
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Od Armstronga k Bécaudovi - Michal Bystrov
Kniha, na níž její autor pracoval přes deset let, není pouhou rekonstrukcí dvacítky návštěv legendárních světových hudebníků v Československu mezi lety 1928 a 1989. Vyprávění o těchto (mnohdy rozporuplných) umělcích, kteří přišli doslova z jiné reality, na chvíli zakusili zdejší skutečnost a museli se s ní vnitřně vyrovnat, má mnohem širší společenský, kulturní i politický přesah. Údajný sluha komunistického režimu Paul Robeson, pomýlený a později napravený Yves Montand, vůči represím zdánlivě apatičtí Louis Armstrong a Duke Ellington, takticky manévrující Gilbert Bécaud, v Americe zakázaný a u nás pro své ideály vysmívaný Pete Seeger či vlastními démony zmítaný Johnny Cash - ti všichni se na českém území ocitli ve vypjatých časech, přičemž o jejich složité osobní situaci nikdo z diváků a kritiků nepřemýšlel. Michal Bystrov na tyto události nahlíží z obou stran, přemýšlí, jak nás ikoničtí muzikanti změnili (a my změnili je). Na základě podrobného studia zahraničních pramenů pak nabízí nový, překvapivý pohled na dny, v nichž byl šedivý československý socialismus narušen příjezdem velvyslanců dobré hudby ze svobodnějších, téměř bájných krajin.
Objev podobné jako Od Armstronga k Bécaudovi - Michal Bystrov
The Book of Bok - Neil Armstrong
First man on the Moon Neil Armstrong reveals the adventure of the first Moon landing, and how the Earth and the Moon came to be, in this unique non-fiction picture book.A young boy sits up in bed and gazes at the distant Moon through his window. He wonders if, one day, a human will stand on its surface and look back at the Earth. But Earth is already being studied from the Moon. An all-seeing Moon rock of almost impossible age, called Bok, has been looking down at our blue and green planet for millennia.Geologists - people who study rocks - have a saying: 'Rocks remember'. During his time, Bok has witnessed some truly wondrous things. Created in the Earth-shattering collision 4.5 billion years ago that led to the formation of the Moon, he has seen stars burst into being and meteors streak through the solar system. He has seen his own Moon surface be transformed with craters, and he has watched a fiery, volcanic planet transform into the haven we know today - as mountain ranges rose up, oceans appeared and dinosaurs roamed the Earth.And he found himself rudely awoken one early lunar morning by a strange creature picking him up and throwing him into a box.That is how Bok and Neil Armstrong first met, and this is their (true) story.
Objev podobné jako The Book of Bok - Neil Armstrong
Gretsch G5191 Electromatic Tim Armstrong BLK
Semiakustická kytara GRETSCH G5191 TIM ARMSTRONG ELECTROMATIC Elektrické kytary typu Nashville, ať už jde o modely ze základní řady Electromatic, vyšší Professional, či top série U.S. Custom Collection, spojuje použití lubového těla s jedním nebo dvěma výřezy. Jde o nástroje s typickým Gretsch zvukem, které bez problémů využijete v řadě hudebních stylů. Jak je u Grestch zvykem, použití prvotřídních materiálů, precizní zpracování a top zvuk jsou zde samozřejmostí. Tělo a krk Konkrétně model Tim Armstrong má tělo vyrobené z přední desky z laminovaného javoru a lubů a zadní desky ze stejného materiálu. Celé tělo je hluboké 70 milimetrů. Krk, který je k tělu přilepen, pochází z javoru. Použit je palisandrový hmatník s rádiusem 12,5 palce. Na menzuře 618 milimetrů naleznete 22 pražců typu Jumbo. Šířka nultého pražce ze grafitu je 43 milimetrů. Snímače a elektronika Na nástroji naleznete dva snímače typu Humbucker, které jsou vyrobené přímo u Gretsch a nesou označení Blacktop Filter‘Tron. Mezi nimi lze přepínat 3polohovým switchem, zvuk se ovládá potenciometry hlasitosti a tónové clony, které jsou zvlášť pro každý snímač a master volume. Hardware Struny jsou ukotveny v tailpiece, kam vedou přes nastavitelnou pevnou kobylku typu Adjusto-Matic s palisandrovou základnou. Na druhé straně vedou do spolehlivých ladících mechanik Grover. Hardware je zlacený. Gretsch G5191 je unikátní nástroj, který zaujme při prvním rozeznění strun. Přijďte si ho ozkoušet a sami a pochopíte...
Objev podobné jako Gretsch G5191 Electromatic Tim Armstrong BLK
Výkonnost open source aplikací - Tavish Armstrong
Kniha Výkonnost open source aplikací obsahuje dvanáct případových studií, jejichž autoři popisují řadu metod a triků vedoucích ke zlepšení výkonu. Škála je opravdu široká: počínaje spekulativními optimalizacemi, díky nimž nás moderní webové prohlížeče udivují svou předvídavostí, přes sofistikované algoritmy syntaktické analýzy, až po specifika mobilních zařízení.
Objev podobné jako Výkonnost open source aplikací - Tavish Armstrong
BJ Armstrong & Norah Jones - Foreverly (LP)
Složení setu: 1 ks Země původu: Evropská unie Typ: Otevírací obal;Album;LP deska Země interpreta: USA Rychlost: 33 1/3 RPM Balení obsahuje: LP Dekáda interpreta: 2010 - 2019;2020 - 2029 Hmotnost: 180 g Datum vydání: 2013-11-25 Varianta: Foreverly (Vinyl LP) Subžánr: Country Rock;Folk Rock;Bluegrass;Rock & Roll Vydavatelství: Reprise Records Barva podle výrobce: Black Žánr: World Music Rok nahrávky: 2013.0 Interpret / Téma: BJ Armstrong & Norah Jones Rok vydání: 2014.0 Barva: Černá
Objev podobné jako BJ Armstrong & Norah Jones - Foreverly (LP)
Evenfall: The Golden Linnet - Alexander Armstrong
Discover the thrilling children’s debut novel from Alexander Armstrong. A modern classic for children aged 9-12, bursting with ancient magic, secret societies and fearsome foes! For fans of Philip Pullman’s Dark Materials, Skandar, Percy Jackson and Harry Potter.‘A Da Vinci Code for kids’ – RICHARD OSMAN''A wild-winged adventure that soars effortlessly to the greatest heights of fantasy!’ – BEN MILLER“A fabulous quest story … a total page turner.” – TOPPSTA READER REVIEW ⭐⭐⭐⭐⭐………An ancient magic. A deadly enemy. A reluctant hero.12-year-old Sam’s world is blown apart when he discovers that his family was once at the heart of a secret society – The Order of the Evening – that had long protected the world. Now a powerful enemy is closing in, destroying all in its path to find the Order’s hidden palace of Bellasis and the source of its powerful magic. Only Sam can stop them. But first, he must bring the Order together again.The clock is ticking. Dark forces are massing. Sam must undertake perilous journeys, determine friend and foe, and discover his true powers. For this boy holds the future of the world in his hands …It’s time to enter a world of magic, intrigue, danger and glory … if you dare!
Objev podobné jako Evenfall: The Golden Linnet - Alexander Armstrong
Neil Armstrong - Maria Isabel Sanchez Vegara
In this book from the critically acclaimed, multimillion-copy bestselling Little People, BIG DREAMS series, discover the life of Neil Armstrong, the first person to walk on the moon. Little Neil’s dreams took flight when he rode on his first airplane as a child. After studying aeronautical engineering and time spent in the Navy, he became a pilot. From there, he was selected to take a trip to where no human had gone before – the moon! Along with his team, Buzz and Mike, he was the captain of the Apollo 11. And Neil took a giant step for humankind as the first person to ever step onto the surface of the moon. This inspiring book features stylish and quirky illustrations and extra facts at the back, including a biographical timeline with historical photos and a detailed profile of the legendary astronaut. Little People, BIG DREAMS is a bestselling biography series for kids that explores the lives of outstanding people, from designers and artists to scientists and activists. All of them achieved incredible things, yet each began life as a child with a dream. This empowering series of books offers inspiring messages to children of all ages, in a range of formats. The board books are told in simple sentences, perfect for reading aloud to babies and toddlers. The hardback and paperback versions present expanded stories for beginning readers. With rewritten text for older children, the treasuries each bring together a multitude of dreamers in a single volume. You can also collect a selection of the books by theme in boxed gift sets. Activity books and a journal provide even more ways to make the lives of these role models accessible to children.Inspire the next generation of outstanding people who will change the world with Little People, BIG DREAMS!
Objev podobné jako Neil Armstrong - Maria Isabel Sanchez Vegara
Sir Philip Sidney (Oxford World´s Classics New Edition) - Sidney Philip
This authoritative edition was originally published in the acclaimed Oxford Authors series under the general editorship of Frank Kermode. It brings together a unique combination of Sidney's poetry and prose - all the major writing, complemented by letters and elegies - to give the essence of his work and thinking. Born in 1554, Sir Philip Sidney was hailed as the perfect Renaissance patron, soldier, lover, and courtier, but it was only after his untimely death at the age of 31 that his literary accomplishments were truly recognized. This collection ranges more widely through Sidney's works than any previous volume and includes substantial parts of both versions of the Arcadia, The Defence of Poesy and the whole of the sonnet sequence Astrophil and Stella. Supplementary texts,such as his letters and the numerous elegies which appeared after his death, help to illustrate the whole spectrum of his achievements, and the admiration he inspired in his contemporaries.
Objev podobné jako Sir Philip Sidney (Oxford World´s Classics New Edition) - Sidney Philip
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Podívejte se také
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Armstrong Louis & Ellington Duke: Together For The First Time - LP (9029596138)
- Armstrong, Louis: Milestones of a Jazz Legend (10x CD) - CD (600268)
- Armstrong Louis: Louis Wishes You a Cool Yule (Coloured) - LP (4811604)
- Princ Philip jak ho neznáte: Ve sluužbách britské monarchie (978-80-249-4455-5)
- Armstrong Louis: And the Good Book + Louis and the Angels - CD (8436563184369)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Neil Armstrong: První člověk, který stanul na Měsíci (978-84-135-4518-9)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)