Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Podívejte se také Online marketing (978-80-251-4155-7)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Podívejte se také Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Podívejte se také Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Podívejte se také
- Mainstream (978-80-882-4311-3)
- Copywriting (978-80-251-5017-7)
- Scrum (978-80-251-4650-7)
- Minecrafťák architekt (978-80-251-4944-7)
- Hľadač šťastia (978-80-8164-251-7)
- Pátá dohoda (978-80-7549-251-7)
- Fotografujeme architekturu (978-80-251-3743-7)
- Notebook pro seniory (978-80-251-3178-7)
- HTML5 a CSS3 (978-80-251-4465-7)
- Microsoft Word 2010 (978-80-251-3925-7)
- Ovládni svět Minecraftu (978-80-251-4890-7)
- Moudrost pouštních otců (978-80-7297-251-7)
- Deník maličkého Minecrafťáka (978-80-251-5088-7)
- Microsoft Office 2010 (978-80-251-3222-7)
- Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
- Minecraft - moje kniha receptů (978-80-251-5004-7)
- Programování pro úplné začátečníky (978-80-251-5059-7)
- Deník malého Minecrafťáka 2 (978-80-251-4861-7)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Internetové právo (978-80-251-4664-4)
Elektronická kniha - autor Lukáš Jansa, 432 stran Využíváte Internet ke své práci? Znáte všechny možné právní dopady, které může vaše působení na webu mít? Zorientujte se v problematice internetového práva v uceleném průvodci, který tuto oblast přehledně mapuje. Výklad srozumitelný i neprávníkům doplňuje řada příkladů z praxe. Kniha je určena širokému publiku, od tvůrců a provozovatelů stránek přes majitele e-shopů, až po právníky a manažery IT firem.
Objev podobné jako Internetové právo (978-80-251-4664-4)
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (978-80-251-3849-6)
Elektronická kniha - autor Mirek Sedlák, Petra Mikulášková, 336 stran Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete odkazy na další zdroje informací a slovníček pojmů. Mezi další konkrétní témata knihy patří: – Výběr zboží a tvorba cen – Dovoz zboží z EU i ostatních zemí – Volba vhodného jména domény – Tvorba obsahu webu – copywriting – Uživatelské testování – Zajištění návštěvnosti obchodu –...
Objev podobné jako Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (978-80-251-3849-6)
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (978-80-251-4390-2)
Elektronická kniha - autor Miroslav Sedlák, Petra Mikulášková, 408 stran V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.Aktualizované a rozšířené vydání bestselleruČeská republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě,...
Objev podobné jako Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (978-80-251-4390-2)
Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...
Objev podobné jako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Kouzelný svět bakterií: Dobrodružství Prvíků, nejmenších tvorečků na zemi (978-80-264-4311-7)
Kniha - autor Josef Lhotský; Halina Šimková, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Všude kolem nás, i v nás, se rozprostírá okem neviditelný svět plný těch nejmenších, nejstarších a nejúžasnějších tvorů na Zemi – bakterií. Dokázaly se přizpůsobit životu na nejneuvěřitelnějších místech a naučily se spolupracovat nejen mezi sebou, ale i se stvořeními mnohem většími: rostlinami, živočichy i člověkem. Jsou to geniální maličcí stavitelé, lékaři, umělci, vynálezci i sportovci a život na naší modré planetě by bez nich nikdy nemohl existovat.
Objev podobné jako Kouzelný svět bakterií: Dobrodružství Prvíků, nejmenších tvorečků na zemi (978-80-264-4311-7)
Internetový marketing - Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Copywriting (978-80-251-5017-7)
Kniha - autor Anna Sálová; Zuzana Veselá; Michaela Raková, 352 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.
Objev podobné jako Copywriting (978-80-251-5017-7)
Scrum (978-80-251-4650-7)
Elektronická kniha - autor Josef Myslín, 168 stran Zkušený autor vás detailně provede filozofií agilního vývoje. Seznámíte se s rolemi lidí ve SCRUMu, ať už se jedná o projektový tým nebo zákazníka, s běžným průběhem projektu, ale i možnými problémy, které vás mohou potkat, a jejich řešením. Výklad je doplněn spoustou příkladů z praxe, na nichž snáze pochopíte možná úskalí při nasazování SCRUMu či jeho nesprávnou implementaci. Průvodce agilním vývojem softwaruChcete pracovat efektivněji v týmu? Potřebujete flexibilně reagovat na změny, které provází vývoj produktu? Nasaďte do vývojového procesu nejznámější agilní metodu, přejděte na SCRUM.Zkušený autor vás detailně provede filozofií agilního vývoje. Seznámíte se s rolemi lidí ve SCRUMu, ať už se jedná o projektový tým nebo zákazníka, s běžným průběhem projektu, ale i možnými problémy, které vás mohou potkat, a jejich řešením. Výklad je doplněn spoustou příkladů z praxe, na nichž snáze pochopíte možná úskalí při...
Objev podobné jako Scrum (978-80-251-4650-7)
Copywriting (978-80-251-5017-7)
Elektronická kniha - autor Zuzana Veselá, 352 stran, česky Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. • Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu. • Vyhnete se nejčastějším chybám. • Přizpůsobíte své copy různým...
Objev podobné jako Copywriting (978-80-251-5017-7)
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
Elektronická kniha Kniha Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. - Autor Tereza Semerádová, Petr Weinlich, 192 stran Posuňte váš marketing na vyšší level pomocí knihy Marketing na Facebooku a InstagramuOnline prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů.Avšak i přes...
Objev podobné jako Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
Fotografujeme architekturu (978-80-251-3743-7)
Elektronická kniha - autor Michal Bartoš, 168 stran Chcete-li jako fotografové poskytnout divákům víc, než jen prostý záznam toho, co se zrovna nacházelo před objektivem, musíte nejen dobře ovládat váš fotoaparát, ale také znát specifika toho, co fotíte. V případě architektury se takový přístup dokáže v ideálním případě divákům poskytnout nečekané pohledy a odhalit nové souvislosti v prostoru. Nechte si od zkušeného fotografa poradit, jak zvládnout tuto tradiční ale stále se proměňující disciplínu.
Objev podobné jako Fotografujeme architekturu (978-80-251-3743-7)
Python 3 (978-80-251-2737-7)
Elektronická kniha - autor Mark Summerfield, 584 stran Chcete se odlišit od davů dalších programátorů a zvolili jste Python jako prostředek? Výukový kurz vám nabídne široký záběr témat věnovaných poslednímu evolučnímu stupni Pythonu, se kterým zvládnete vyřešit drtivou většinu obvyklých zadání. Pronikněte i vy do světa krátkých a efektivních programů. Zkušený autor vás provede Pythonem od prvních jednoduchých programů až po komplexní projekty, které pracují se sítí, databázemi nebo ve více vláknech. Pro rychlé osvojení nových informací jsou v knize odkazy na podobná témata, která souvisejí s aktuálně probíranou látkou. Na konci každé kapitoly najdete příklady, krátké shrnutí a cvičení, které pomůže upevnit nově nabyté poznatky.Publikace vás mimo jiné naučí, jak: Vytvářet vlastní balíčky a moduly Zpracovávat soubory různých typů Rozložit zátěž do procesů a vláken Využít spolupráci s databázemi Efektivně ladit a testovat vyvíjené projekty Využít v...
Objev podobné jako Python 3 (978-80-251-2737-7)
Internetový marketing s You Tube - Michael Miller
Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem. K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás vybaví obojím. Poskytne vám cenné informace a zaručené návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu.
Objev podobné jako Internetový marketing s You Tube - Michael Miller
Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...
Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Notebook pro seniory (978-80-251-3178-7)
Elektronická kniha - autor Josef Pecinovský, 216 stran Možná se také trochu bojíte těch malých počítačů do klína, zdají se vám příliš komplikované, náročné na ovládání, titěrné a choulostivé. Na druhou stranu právě ony vám mohou ve spojení s dobrým průvodcem a systémem Windows 7 posloužit lépe než velké stroje. Uvidíte, jak snadné bude notebooku porozumět, spřátelit se s ním a využít všechny ty skvělé možnosti, které nabízí. Srozumitelný výklad je přizpůsoben potřebám seniorů, nevynechává žádný důležitý krok, vyhýbá se zdlouhavým i náhlým skokům, látku odměřuje v přiměřených dávkách, aby se čtenář neztratil v záplavě novinek. Kniha vás mimo jiné naučí:Ovládat perfektně klávesnici, myš i touchpadNastavit si notebook tak, aby se s ním dobře pracovaloPřipojit notebook k Internetu a propojit ho s fotoaparátemOrientovat se ve Windows 7, spouštět a instalovat programyPsát texty a e-maily, být přes Internet v kontaktu s rodinouSledovat na notebooku televizní a...
Objev podobné jako Notebook pro seniory (978-80-251-3178-7)
HTML5 a CSS3 (978-80-251-4465-7)
Elektronická kniha - autor Elizabeth Castro, Bruce Hyslop, 440 stran Zkušení autoři, kteří denně pracují s webovými technologiemi a mají za sebou řadu úspěšných titulů o tvorbě stránek, vás v jednadvaceti kapitolách postupně seznámí se všemi potřebnými postupy, jak vytvořit svou vlastní internetovou prezentaci. Nové techniky si vyzkoušíte na snadno pochopitelných a detailně popsaných krokových postupech, díky kterým budete rychle postupovat kupředu. Kniha je doslova prošpikována velkým množstvím praktických tipů, jak daný postup realizovat rychleji, elegantněji a efektivněji.Názorný průvodce tvorbou WWW stránekNaučte se vytvářet webové stránky díky světovému bestselleru z oblíbené edice názorných průvodců. Ovládněte nejnovější technologie, díky kterým vytvoříte atraktivní webovou prezentaci snadno a rychle.Zkušení autoři, kteří denně pracují s webovými technologiemi a mají za sebou řadu úspěšných titulů o tvorbě stránek, vás v jednadvaceti kapitolách postupně...
Objev podobné jako HTML5 a CSS3 (978-80-251-4465-7)
Deník maličkého Minecrafťáka (978-80-251-5088-7)
Kniha - autor Cube Kid, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Minus rozhodně není vesničan jako ostatní. Pěstování mrkve ho vůbec nezajímá a obchodování ještě méně. Jeho snem je stát se bojovníkem. Jednoho dne sebere odvahu a vydá se vstříc dobrodružství. Zombie, se kterou se setká, naopak sní o tom, že se stane člověkem. Společně je čeká spousta dobrodružství...
Objev podobné jako Deník maličkého Minecrafťáka (978-80-251-5088-7)
Microsoft Word 2010 (978-80-251-3925-7)
Elektronická kniha - autor Kateřna Pírková, 368 stran Pracujete s Wordem často a rádi byste s ním pracovali na vyšší úrovni, než je běžné, aby stoupla vaše produktivita? Potřebujete ve Wordu 2010 využívat hromadnou korespondenci, rádi byste v něm vytvářeli elegantní rejstříky, seznamy literatury a titulní strany nebo bezproblémově spolupracovali s dalšími lidmi na jednom dokumentu? Zajímají vás nové funkce Wordu 2010 a potřebujete se zorientovat v jeho proměněném prostředí? Podrobná uživatelská příručka, nejrozsáhlejší ryze česká publikace o Wordu, vás naučí, jak s jeho pomocí vytvářet profesionálně vypadající dopisy i mnohastránkové dokumenty obsahující řadu oddílů, záhlaví a zápatí, křížové odkazy, obsah, rejstřík i seznam zdrojů. Přehledně strukturovaný výklad nepopisuje suše uživatelské rozhraní, ale je orientován na konkrétní činnosti a dosažení praktických výsledků. Doplňuje ho množství ilustrativních obrázků, tipů a upozornění na důležité skutečnosti a...
Objev podobné jako Microsoft Word 2010 (978-80-251-3925-7)
Ovládni svět Minecraftu (978-80-251-4890-7)
Elektronická kniha - autor Pedro, 224 stran Chceš se naučit hrát Minecraft jako opravdový profík? Máš rád youtubery a videa z počítačových her? Pak držíš v ruce tu správnou knihu! V této příručce od youtubera Pedra, jednoho z nejznámějších českých Let’s Playerů, se dozvíš všechno, co potřebuješ k ovládnutí světa Minecraftu. Naučíš se bez problémů přežít první noc, porazit nepřátelská monstra, rychle a bezpečně natěžit potřebné materiály, zapojovat ruditové obvody a mnoho dalšího! Kromě návodů a užitečných tipů v knize také najdeš obsáhlý rozhovor s Pedrem o Minecraftu a spoustu vtipných a zajímavých příběhů z jeho hraní i natáčení. Ilustrace, které najdete uvnitř, nakreslil youtuber a hlavní stavitel serveru Survival-Games.cz – Kel0hap!V této knize se dozvíš, jak:• Nastavit hru tak, aby seděla tvému stylu hraní• Přežít první noci a co nejdříve získat pořádné nástroje• Bezpečně natěžit hromady diamantů a dalších rud• Vyzrát na všechny nepřátele včetně silných bossů
Objev podobné jako Ovládni svět Minecraftu (978-80-251-4890-7)
Microsoft Office 2010 (978-80-251-3222-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 496 stran Potřebujete se zorientovat v inovovaném rozhraní a nových funkcích Office 2010? Rádi byste se prostřednictvím zasvěceného výkladu naučili ovládat na uživatelské úrovni všechny programy tohoto dominantního kancelářského balíku? Podrobná uživatelská příručka, nejpodrobnější publikace o sadě Office od českých autorů, vás naučí, jak s její pomocí zvýšit přesnost, efektivitu a možnosti vaší každodenní práce. Přehledně strukturovaný výklad nepopisuje suše uživatelské rozhraní, ale je orientován na konkrétní činnosti a dosažení praktických výsledků. Doplňuje ho množství ilustrativních obrázků, tipů, upozornění na možná úskalí a přehled novinek a užitečných klávesových zkratek. Kromě stěžejních programů, jimiž jsou Word, Excel, Outlook, PowerPoint a Access, se kniha věnuje také aplikacím OneNote, InfoPath, Publisher a Visio. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Instalace sady Office 2010 ve Windows 7, Vista i XP -...
Objev podobné jako Microsoft Office 2010 (978-80-251-3222-7)
Zlovůle (978-80-7662-251-7)
Kniha - autor Jorn Lier Horst, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nenapravitelný sériový vrah sedí za mřížemi – je možné, že ho ani ty nezastaví? Vězeň odsouzený na doživotí za vraždu dvou dívek se rozhodne policii ukázat, kam skryl nikdy nenalezené tělo třetí oběti. Připravená prověrka na místě se však zvrtne a vrah za dramatických okolností uprchne. Wisting i jeho kolega Stiller z oddělení dlouhodobě nevyřešených případů jsou přesvědčení, že mu pomáhal tajemný Komplic, jehož se dosud nepodařilo dopadnout. Stop je ale málo a času ještě méně. Když někdo unese mladou policistku, jde už o vteřiny.Napsali o knize ZlovůleKvalitní přírůstek do série. Jen mi - a nejen v tomto příběhu - chybí větší hloubka a vřelost ve vztazích ve Wistingově rodině, připadají mi jako roboti. Wistingův otec, který se v jedné epizodě krátce objevil, protože se to hodilo do zápletky, hned zase zmizel v propadlišti dějin. Amálčina otce sice známe, ale dlí na stejném místě...
Objev podobné jako Zlovůle (978-80-7662-251-7)
Minecraft - moje kniha receptů (978-80-251-5004-7)
Elektronická kniha - ze série Minecraft, autor kolektiv a Více autorů, 128 stran, česky Chtěli jste vždycky zkusit hranatý cheeseburger? Dát si jedovatou bramboru? Nebo ochutnat slavné zlaté jablko z oblíbené videohry? S těmito 30 snadnými recepty inspirovanými hrou Minecraft si splníte všechny své kulinářské sny! Vyzkoušejte ikonické recepty ze hry a vytvořte výborné pokrmy hodné Minecraftu. Chutí, tvarem i barvami... Předkrmy, hlavní jídla, dezerty, nápoje... vše inspirované legendární videohrou!
Objev podobné jako Minecraft - moje kniha receptů (978-80-251-5004-7)
Programování pro úplné začátečníky (978-80-251-5059-7)
Kniha - autor Radek Hylmar, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete proniknout do základů programování, ale všechny příručky se vám zdají složité? Ať už se učíte programovat ve škole, nebo jako samouk, kniha vás prvními kroky provede přístupnou formou. Na praktických příkladech a cvičeních v jazyce Pascal se naučíte vytvářet své první prográmky. Výuka probíhá postupně, po malých dávkách a srozumitelně. Kniha nevyžaduje naprosto žádné znalosti programování.
Objev podobné jako Programování pro úplné začátečníky (978-80-251-5059-7)
Minecraft moje kniha receptů (978-80-251-5004-7)
Kniha - 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chtěli jste vždycky zkusit hranatý cheeseburger? Dát si jedovatou bramboru? Nebo ochutnat slavné zlaté jablko z oblíbené videohry? S těmito 30 snadnými recepty inspirovanými hrou Minecraft si splníte všechny své kulinářské sny! Vyzkoušejte ikonické recepty ze hry a vytvořte výborné pokrmy hodné Minecraftu. Chutí, tvarem i barvami... Předkrmy, hlavní jídla, dezerty, nápoje... vše inspirované legendární videohrou!
Objev podobné jako Minecraft moje kniha receptů (978-80-251-5004-7)
Microsoft Windows 7 Jednoduše (978-80-251-2853-4)
Elektronická kniha - autor Pavel Roubal, Michal Janko, 136 stran Potřebujete se co nejrychleji seznámit s prostředím a možnostmi Windows 7 a naučit se počítač využívat k plné spokojenosti v zaměstnání, doma či při studiu? S touto publikací z edice Jednoduše se za víkend či pár večerů naučíte vše potřebné, co budete skutečně potřebovat. Potřebujete se co nejrychleji seznámit s prostředím a možnostmi Windows 7 a naučit se počítač využívat k plné spokojenosti v zaměstnání, doma či při studiu? S touto publikací z edice Jednoduše se za víkend či pár večerů naučíte vše potřebné, co budete skutečně potřebovat. V tematických lekcích se postupně naučíte, jak se vypořádat s nejpotřebnějšími funkcemi a součástmi moderního operačního systému, jejichž ovládání patří k základním dovednostem běžného uživatele počítače.S knihou se mimo jiného naučíte:Jak se přihlásit a zorientovat na obrazovce WindowsJak spustit a ukončit program a přepínat se mezi spuštěnými programyJak...
Objev podobné jako Microsoft Windows 7 Jednoduše (978-80-251-2853-4)
Deník malého Minecrafťáka 2 (978-80-251-4861-7)
Kniha - autor Cube Kid, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stát se bojovníkem, to není žádná legrace. Nestačí jen chodit do školy a být mezi nejlepšími. Ve vesnici je pořád živo – mám nového mazlíčka (a je to maličký slizounek), jde po mně parta spolužáků, co si taky brousí zuby na kariéru bojovníka, les za hradbami se nebezpečně přibližuje k vesnici a pořád mě sleduje jedna holka. Ale já se nevzdám. Jako že se Minus jmenuju.
Objev podobné jako Deník malého Minecrafťáka 2 (978-80-251-4861-7)
Kontingenční tabulky a grafy (978-80-251-4113-7)
Elektronická kniha - autor Milan Myšák, 224 stran Potřebujete v Excelu zpracovávat velké množství dat? Chcete ovládnout Excel na úrovni, kterou zcela jistě ocení i váš zaměstnavatel? Potřebujete z komplexních tabulek vytvářet a prezentovat rychlé přehledy a grafy? Pomocí tohoto výukového průvodce se naučíte na praktických postupech krok za krokem kontingenční tabulky a grafy naplno využívat, filtrovat a seskupovat v nich data přesně tak, jak to budete zrovna potřebovat. Stanete se z běžného uživatele Excelu expertem.Výukový průvodcePotřebujete v Excelu zpracovávat velké množství dat? Chcete ovládnout Excel na úrovni, kterou zcela jistě ocení i váš zaměstnavatel? Potřebujete z komplexních tabulek vytvářet a prezentovat rychlé přehledy a grafy?Pomocí tohoto výukového průvodce se naučíte na praktických postupech krok za krokem kontingenční tabulky a grafy naplno využívat, filtrovat a seskupovat v nich data přesně tak, jak to budete zrovna potřebovat. Stanete se z...
Objev podobné jako Kontingenční tabulky a grafy (978-80-251-4113-7)
Hľadač šťastia (978-80-8164-251-7)
Kniha - autor Zdenka Wenzlová Švábeková; Julien Dan, 232 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Adam po tragickej udalosti prišiel o všetko, čo mu bolo najmilšie. Zanevrel na svet, na ľudí, na lásku a celý svoj ďalší život zasvätil práci sudcu. Odo dňa, keď mu diagnostikovali vážnu chorobu, jeho život dostáva inú podobu. Posledný deň v súdnej sieni vynesie prekvapivý rozsudok a navždy ukončí svoje pôsobenie na súde. Cestou na chalupu stretáva vo vlaku Stelu, ženu, ktorá mu nešetrným spôsobom dáva najavo, ako opovrhuje takými ľuďmi, akým je práve on. Počas dní strávených v horách premýšľa nad ich rozhovorom. Čo ak mala pravdu a on o živote bežného človeka nevie vôbec nič? Rozhodne sa odísť z chalupy a začne sa túlať svetom. Spoznáva osudy neznámych ľudí, medzi ktorých patrí aj tajomný Ivan s dvomi šálkami čaju. Adam začne neplánovane žiť život, o akom sa mu v súdnej sieni ani nesnívalo. Zmení niečo myslenie muža, ktorý sa snaží nájsť v sebe to, čo je v...
Objev podobné jako Hľadač šťastia (978-80-8164-251-7)
Pátá dohoda (978-80-7549-251-7)
Kniha - autor Don Miguel Ruiz; Don Jose Ruiz, 208 stran, česky, pevná bez přebalu matná Učení dona Miguela Ruize, shrnuté v slavné knize Čtyři dohody, se dočkalo neméně proslulého pokračování, a to díla Pátá dohoda. Tento „praktický průvodce cestou sebeovládání“ vám pomůže přetvořit vlastní život, neboť se zbavíte bezpočtu omezujících dohod, které jste uzavřeli nejen sami se sebou či s ostatními lidmi, ale i se samotným životem. „Kniha vás dovede k tomu, kým opravdu jste. Je nástrojem, který z vašeho života vytvoří umělecké dílo – vybroušený diamant.“
Objev podobné jako Pátá dohoda (978-80-7549-251-7)
Adobe Illustrator: Oficiální výukový kurz (978-80-251-5062-7)
Elektronická kniha - autor Brian Wood, 472 stran, česky Nejrychlejší, nejsnadnější a nejpraktičtější způsob, jak se naučit pracovat v Adobe Illustratoru Vyzkoušejte si, jak snadné je v Adobe Illustratoru vytvářet profesionální vektorovou grafiku pro web i tisk. Naučte se kreslit základní i pokročilé tvary, kombinovat je a ořezávat. Pronikněte do tajů textových efektů a filtrů, ovládněte práci s vrstvami, průhledností a prolínáním barev. Objevte všechny užitečné funkce Adobe Illustratoru a využijte celou škálu možností exportu a tisku, které tento výkonný vektorový software nabízí. Oficiální výukový kurz pro Adobe Illustrator obsahuje 16 výukových lekcí, v nichž se sami krok za krokem naučíte vše od základů ovládání a práce s objekty až po práci s trojrozměrnými efekty a perspektivní mřížkou. Kniha poskytuje množství praktických tipů a technik, díky nimž budete ve své práci s Illustratorem produktivnější. V jednotlivých lekcích získáte praktické dovednosti,...
Objev podobné jako Adobe Illustrator: Oficiální výukový kurz (978-80-251-5062-7)
Informační systémy v podnikové praxi (978-80-251-2878-7)
Elektronická kniha - autor Hana Klčová, Petr Sodomka, 504 stran Autoři se v knize zabývají nejen teoretickými principy vytváření a řízení podnikových informačních systémů, ale také praktickými projekty a jejich přínosy v konkrétních organizacích. Publikace je protkána množstvím příkladů a případových studií ze známých společností, například Austin Detonator, Karlovarská Becherovka, Fuji Koyo Czech, Otavské strojírny, Imtradex, Česká spořitelna, Rodinný pivovar Bernard nebo SIKO Koupelny.Doporučení odborníků, analýzy a výzkumy trhu, praktické příklady a případové studiePotřebujete ke studiu knihu, v níž by byly odpovědi na otázky týkající se budování a provozu informačního systému? Nebo jste ve své společnosti odpovědní za výběr podnikových aplikací a jejich dodavatelů? Zkušení pedagogové vám v této metodicky brilantně koncipované monografii poradí vše, co budete k práci potřebovat.Autoři se v knize zabývají nejen teoretickými principy vytváření a řízení...
Objev podobné jako Informační systémy v podnikové praxi (978-80-251-2878-7)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Moudrost pouštních otců (978-80-7297-251-7)
Kniha - autor Camille de Prévaux; Jean Trolley, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výroky pouštních otců a epizody z jejich života se po staletí těší velké oblibě. Je až překvapivé, jak jsou nadčasové, jak mocně promlouvají k srdcím dnešních křesťanů. A skvělé komiksové ilustrace jejich sdělení kupodivu nezlehčují, spíše umocňují. Nejde tedy o sbírku křesťanských vtipů, jak by se mohlo zdát, ale o působivou duchovní četbu.
Objev podobné jako Moudrost pouštních otců (978-80-7297-251-7)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Čeští panovníci byli taky jenom lidi (978-80-251-2683-7)
Elektronická kniha - autor Vojtěch Otčenášek, Martina Drijverová, 104 stran Vládli v naší zemi. Někteří lépe, jiní hůř. Králové a císaři. Vedli války, jezdili do bitev, řešili spory… Drželi se pevně svých názorů – nebo je taky den ze dne měnili. Prožívali dny slavné a veselé… i dny nešťastné a smutné. Měli přátele i nepřátele, milovali i nenáviděli. Měli různé chutě a záliby. Čeští panovníci. Měli velkou moc. Ale byli to taky jenom lidi – jako my ostatní. O tom je tahle knížka.Vratislav II.Přemysl Otakar I.Václav I.Jednooký Přemysl Otakar II.Václav II.Václav III.Rudolf HabsburskýJan LucemburskýKarel IV.Václav IV.Zikmund LucemburskýLadislav PohrobekJiří z PoděbradVladislav JagellonskýLudvík JagellonskýFerdinand HabsburskýRudolf II.Ferdinand II. HabsburskýFerdinand III.Leopold I.Karel II.Marie TerezieJosef II.Leopold II.František I.Ferdinand DobrotivýFrantišek Josef I.
Objev podobné jako Čeští panovníci byli taky jenom lidi (978-80-251-2683-7)
Podívejte se také
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Informační systémy v podnikové praxi (978-80-251-2878-7)
- Adobe Illustrator: Oficiální výukový kurz (978-80-251-5062-7)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Čeští panovníci byli taky jenom lidi (978-80-251-2683-7)
- Učebnice současné italštiny, 1. díl + MP3 (978-80-251-3095-7)
- Inkscape – Praktický průvodce tvorbou vektorové grafiky (978-80-251-3813-7)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Notebook pro seniory: Vydání pro Windows 10 (978-80-251-4858-7)
- Chainsaw Man 1: Pes a motorová pila (978-80-7679-251-7)
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Copywriting (978-80-251-4589-0)
- ECDL (978-80-251-4760-3)
- arduino 978 80 251 4840 2