Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....

Podívejte se také Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...

Podívejte se také Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

cena 299.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Podívejte se také Kniha Je tohle láska?: Být holka je dřina 2 (978-80-7529-339-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Toto je marketing (978-80-566-1627-7)

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.

Objev podobné jako Toto je marketing (978-80-566-1627-7)

cena 250.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...

Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...

Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 280.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 286.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 344.0 Kč
Detail

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné...

Objev podobné jako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

cena 299.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 429.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.

Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

cena 208.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 399.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 379.0 Kč
Detail

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.

Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

cena 261.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

cena 389.0 Kč
Detail

Online marketing (978-80-251-4155-7)

Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...

Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)

cena 189.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

cena 369.0 Kč
Detail

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.

Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

cena 300.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...

Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

cena 249.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)

Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...

Objev podobné jako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)

cena 660.0 Kč
Detail

Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 368 stran Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokové míře, finanční ústavě, deflační spirále a mnohém dalším. Zkušení autoři v knize srozumitelně vysvětlují všechny hlavní makroekonomické koncepty a jejich souvztažnost. Cílem této knihy je poskytnutí solidního poznatkového základu pro samostatné utváření názorů, a proto je čtenář seznamován s rozdílnými makroekonomickými doktrínami, aniž je k některé z nich záměrně směrován. Publikace je určena především studentům bakalářského studia na ekonomických vysokých školách a studentům MBA.

Objev podobné jako Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

cena 339.0 Kč
Detail

Běhání (978-80-271-3276-8)

Elektronická kniha Zlepšete svou sílu, rychlost i vytrvalost s knihou Běhání na anatomických základech. Najdete v ní 48 detailně popsaných efektivních cviků, které vám pomůžou dostat ze sebe to nejlepší. Přehledné barevné ilustrace vám pomohou pochopit, které svaly, vazy a šlachy jak pracují, když je vaše tělo v pohybu. Zjistíte, jak můžete konkrétní svaly posilovat a běhat účinněji. Autoři Joe Puleo a Patrick Milroy také vysvětlí, jaké mají na běhání vliv rozdílné venkovní podmínky nebo kvalitní vybavení. Kromě toho se také dozvíte, jak se vyhýbat zraněním, která běžce často trápí, jakou jsou natržené svaly či šlachy nebo bolest zad či kolenou.

Objev podobné jako Běhání (978-80-271-3276-8)

cena 339.0 Kč
Detail

Němčina (978-80-271-1717-8)

Elektronická kniha - autor Anežka Hanáková, 232 stran, česky Publikace je určena zejména střednímu zdravotnickému personálu, který plánuje pracovně nebo studijně vyjet do německy mluvících zemí. Vhodná je však i pro lékaře, studenty lékařských a zdravotnických fakult nebo středních zdravotnických škol. Pomáhá rychle se zorientovat v cizím prostředí vzhledem k výtahu nejdůležitější počáteční zdravotnické slovní zásoby. Publikace je uživatelsky přívětivá vzhledem k jasně dané struktuře a logice posloupnosti tematiky. Autorka vystudovala obor porodní asistence na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Získala mezinárodní jazykový certifikát úrovně C2 a má více než desetiletou zkušenost s výukou německého jazyka v jazykovém studiu. Zúčastnila se pracovní stáže v německé nemocnici, odkud také čerpala informace do své knihy. Pravidelně publikuje články týkající se oboru porodní asistence.

Objev podobné jako Němčina (978-80-271-1717-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Elektronická kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky Milá společnost, šálek kávy nebo čaje a cupcakes – malé dortíčky – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem, různých příchutí, zdobené voňavou skořicí, křupavými oříšky, čokoládou dodávající pocit štěstí, různými druhy ovoce, jedlými bylinkami nebo jen posypané cukrovými ozdůbkami. Vyzkoušejte některý z 60 úžasných receptů uvedených v této knize, které jsou náležitě ověřeny a odměnou vám bude nejen kus tvořivé práce, ale i zábava a radost. Patříte-li do široké skupiny těch, kteří rádi pečou sladké dobroty snadno a rychle, nahlédněte do této jedinečné publikace a nechejte se inspirovat fantazií chutí a barev. Zdařilé fotografie a lákavý design zdobených cupcakes vás budou náležitě inspirovat při jejich zdobení.

Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 280 stran, česky Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte. Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy. Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu. Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát.

Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)

cena 288.0 Kč
Detail

Kameny (978-80-271-3416-8)

Elektronická kniha - autor Rupert Hochleitner, 112 stran, česky V této knize najdeš asi 85 druhů minerálů, drahokamů, hornin a fosilií, které se u nás vyskytují nejčastěji. Určitě nebudeš moct všechny hned najít ve svém okolí. Když se však na své výpravy dobře připravíš a zjistíš si dostatek informací o dobrých nalezištích, nějaký z těchto kamenů objevíš. Přečti si, jak je nejlepší při plánování postupovat, na co je třeba určitě dávat pozor a kde můžeš získat důležité informace. Kniha je velmi přehledná, při určování ti pomohou detailní fotografie minerálů, drahokamů, hornin a fosilií. Najdeš zde i zajímavé informace o jejich sběru a tipy, co můžeš podnikat, zkoumat a vyzkoušet. Na klopách obálky si přečteš o barvě vrypu minerálů a rady, jak určovat typy hornin.

Objev podobné jako Kameny (978-80-271-3416-8)

cena 229.0 Kč
Detail

Nasucho (978-80-271-3317-8)

Elektronická kniha - autor Carolyn Dunsterová, 176 stran, česky Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se...

Objev podobné jako Nasucho (978-80-271-3317-8)

cena 339.0 Kč
Detail

WordPress (978-80-271-0178-8)

Elektronická kniha - autor Marek Laurenčík, 264 stran, česky Kniha se zabývá jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro tvorbu webových stránek – redakčním systémem WordPress. Tento systém umožňuje vytvářet jednoduché webové stránky a diskuzní fóra s využitím předem připraveného designu, ale také náročnější a složitější weby. Můžete při tom využívat vlastní programové moduly v jazyku PHP, vlastní formátování a vlastní datové tabulky. Čtenáři se seznámí s oběma přístupy. První část knihy je určena začátečníkům a popisuje použití systému WordPress na uživatelské úrovni. Druhá část popisuje komplexnější témata: principy použití vlastního kódu, vlastního formátování a vlastních programových modulů v rámci systému WordPress. Nechybí ani popis tvorby vlastní šablony. Součástí výkladu je i úvod do problematiky jazyků HTML a PHP, popis tvorby vlastních stylů CSS a základy jazyka SQL pro práci...

Objev podobné jako WordPress (978-80-271-0178-8)

cena 280.0 Kč
Detail

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Kniha - autor Michaela Pugnerová, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)

cena 294.0 Kč
Detail

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Cupcakes – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem a náplní, ochucené různými příchutěmi. Cupcakes mají velkou výhodu v tom, že nepotřebujete nádobí, jsou naporcované a dají se podávat k jakékoli příležitosti jako jsou svatby, zahradní slavnosti, dětské oslavy a jiné společenské události. Vyzkoušejte některý z 80 receptů a upečte si dortíčky podle své chuti. Ať už jste cukrář, hospodyňka, anebo jen rádi pečete sladké dobroty, nechte se inspirovat. Všechny v knize uvedené recepty jsou zárukou, že výsledek vaší práce bude dokonalý.

Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

cena 249.0 Kč
Detail

Háčkování (978-80-271-0785-8)

Elektronická kniha - autor Lenka Bednářová, 112 stran Nová Lenčina kniha přináší opět spoustu roztomilých figurek tentokrát zhotovených z jednoho druhu příze Camilla v pastelových barvách. V knize najdete 20 přehledných popisů s postupovými fotografiemi na uháčkování vodních i suchozemských zvířátek i ta létající. Ani tentokrát nechybí nová „školička“ háčkování. Novinkou je použití dvou typů popisů – klasický textový a také znakový, který je určen převážně zkušenějším háčkujícím.

Objev podobné jako Háčkování (978-80-271-0785-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Mlýn (978-80-271-0884-8)

Elektronická kniha - Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. - autor Michal Vaněček, 432 stran Fascinující příběh podle skutečné události. Dva bratři. Jeden mlýn. A jeden slib…Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. Lze takový slib dodržet za všech okolností? Může oddanost takovému závazku odolat i mašinériím totalitních režimů?Zcela ojedinělé zpracování neobyčejně silného životního příběhu rodiny z jižních Čech zahrnuje časové období přes sto let. Nelehké životní osudy jednotlivých postav dokreslují autentické zprávy z Rudého práva, při kterých vás možná i zamrazí. Mlýn je symbolem děsivého soukolí, kterým musela řada našich předků projít. Je symbolem víry v právo na svobodu, v právo rozhodovat sám o svém osudu a být připraven vzít na sebe zodpovědnost.Dva bratři svůj slib splnili. Uchránili svůj majetek proti nacistům,...

Objev podobné jako Mlýn (978-80-271-0884-8)

cena 339.0 Kč
Detail

Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Elektronická kniha - autor Chris Bailey, 248 stran, česky Praktický průvodce ovládáním pozornosti – jedinečný nástroj, který vám umožní být kreativnější, produktivnější a žít smysluplněji Naše pozornost nebyla nikdy tak rozptylována jako dnes. Řada z nás si uvědomuje, jak mozek trpí neustálou snahou dělat víc věcí najednou. Přesto si to nedokážeme odpustit a navrch trávíme spoustu času zbytečnostmi. Náš mozek přitom nabízí dva účinné režimy, které můžeme spustit, když účelně využijeme svou pozornost. Hyperfocus – režim stoprocentního soustředění, který umožňuje být produktivnější. A scatterfocus – režim rozptýleného soustředění, který umožňuje být kreativnější a spojovat myšlenky novými způsoby. S pomocí knihy Koncentrace se naučíte tyto režimy využívat a ovládat svou pozornost. Autor Chris Bailey se kromě jiného zabývá tématy jako: rozpoznání a zvládání čtyř hlavních druhů rozptylování vytvoření jednoduchého a uspořádaného...

Objev podobné jako Koncentrace (978-80-271-1324-8)

cena 280.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Síla hněvu (978-80-271-3403-8)

Elektronická kniha Také vás v dětství učili, že se nesmíte vztekat či mít zlost? Že hněv je něco špatného? To je ovšem velká chyba. Právě hněv je znakem naší duševní pohody. Pokud jej budete potlačovat a nevěnovat mu pozornost, dříve nebo později vás dožene. Autorka vám ukáže, jak se díky hněvu dostat blíže ke svým skutečným potřebám a přáním i jak můžete využít hněv pro autentický a spokojenější život. V knize najdete cvičení pro práci s hněvem a strategie, jak svůj hněv pozitivně využít ve svůj prospěch. Kdo říká „ano“ hněvu, říká „ano“ životu.

Objev podobné jako Síla hněvu (978-80-271-3403-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Třetí polovička (978-80-271-3289-8)

Kniha - autor Carola Loveringová, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Třetí polovička (978-80-271-3289-8)

cena 324.0 Kč
Detail

Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)

Kniha - česky Stromy nás obklopují jen zdánlivě tiše a němě. Buky, jabloně i ostatní druhy ve skutečnosti komunikují nejen mezi sebou navzájem, ale i s námi - pokud dokážeme porozumět jejich jazyku. Stromy přinášejí mnohem větší potěšení tomu, kdo ví, co v nich probíhá, kdo umí podle růstu a stavu listů nebo kůry poznat, jak se jim daří. Lesník Peter Wohlleben ve své knize nabízí překvapivé náhledy do světa stromů a napomáhá tak tomu, abychom se na ně dívali z jiné perspektivy. Díky vědomostem o stromech a ekologických souvislostech jejich existence o ně budeme moci i pečovat v souladu s přírodou. Odborné rady autora vám pomohou při výběru vhodného stromu na zahradu, při výsadbě a řezu nebo při péči o staré a nemocné stromy. Kniha pro všechny, kdo milují stromy, chtějí jim rozumět a správně o ně pečovat.

Objev podobné jako Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)

cena 287.0 Kč
Detail

Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)

Elektronická kniha - autor Lenka Farkačová, 176 stran, česky Každý den v novinách čteme, jak se vyvíjí inflace, jak posiluje či oslabuje koruna, že bitcoin je už na ústupu nebo že jeho cena naopak roste. Přijdou vám takové informace vytržené z širšího kontextu? Chtěli byste textům lépe rozumět? Právě pro vás je tato kniha! Cílem této publikace je přinést vhled do ekonomie běžného dne. Autorka, držitelka ceny prof. Vencovského pro ekonomy do 35 let, v knize srozumitelně vysvětluje aktuální vývoj ekonomiky v České republice nebo třeba rozhodování o investicích do kryptoměn. Klade také důraz na to, abychom si své názory nevytvářeli na základě pocitů a emocí, ale logických vazeb. Nečekejte žádnou strohou učebnici, tato kniha vám odlehčenou formou konečně přiblíží vše, co jste chtěli dosud vědět o ekonomii.

Objev podobné jako Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)

cena 203.0 Kč
Detail

Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)

Elektronická kniha - autor Josef Slowík, 168 stran Snaha léčit choroby a napravovat vady či poruchy je stejně stará jako nemoci a postižení. Ovšem i tam, kde léčba není možná, lze usilovat o kvalitní výchovu, vzdělávání, osobnostní rozvoj a začlenění handicapovaného člověka do společnosti. Tato úspěšná publikace přináší základní přehled o oboru speciální pedagogika. Detaily knihy: Autor: Josef Slowík Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0095-8 Počet stran: 168

Objev podobné jako Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)

cena 246.0 Kč
Detail

Noční lov (978-80-271-0404-8)

Kniha - autor Robert Bryndza, 432 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pokud tě někdo sleduje, jsi mrtvý… Jedné horké červnové noci je detektiv šéfinspektor Erika Fosterová přivolána k vraždě. Oběť, vážený praktický lékař, je nalezen ve své posteli udušený. Zápěstí má svázaná a oči pod průhledným sáčkem utěsněným pod hlavou vypoulené. O několik dní později umírá za podobných okolností další muž a Erika a její tým tuší, že čelí sériovému vrahovi. Ten své oběti sleduje, pozoruje a čeká na vhodný moment, kdy udeří. Co mají oba mrtví společného? Je v jejich minulosti nějaké tajemství, které by je mohlo spojovat? A co je spojuje s vrahem? Erika udělá vše pro to, aby Nočního lovce zastavili a dopadli, i když opět riskuje a dostává se do konfliktů s nadřízenými. A navíc možná vrah sleduje i ji…

Objev podobné jako Noční lov (978-80-271-0404-8)

cena 369.0 Kč
Detail

Včerejší noci (978-80-271-3531-8)

Elektronická kniha - autor Mhairi McFarlaneová, 376 stran, česky Eve už roky tajně miluje Eda, jednoho ze svých nejlepších přátel. Zní to sice jako scénář hloupého romantického filmu, ale je to pravda. I když je Ed zadaný, ona věří, že jsou si souzeni a mají být spolu. Tedy – věřila. Pak jedna jediná událost otřese přes noc celou partou jejich přátel a odhalí pečlivě střežená tajemství, která je ukazují v úplně novém světle. A Eve neví, komu věřit.

Objev podobné jako Včerejší noci (978-80-271-3531-8)

cena 424.0 Kč
Detail

Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)

Elektronická kniha - autor Grossman Gail Boorstein, 256 stran, česky Název vychází z anglického slova restore, které znamená obnovit, ozdravit nebo znovu nastolit rovnováhu. Narozdíl od často dynamických a fyzicky náročných poloh hatha jógy nebo aštánga jógy se pozice drží delší dobu a cíleně napomáhájí odpočinku a uvolnění. Tato forma jógy je vhodná i při rekonvalescenci po zranění nebo nemoci, může pomoci překonat slabší deprese a úzkosti i vyrovnat se s traumatickými událostmi. Tato jóga je vhodná i v období menstruace a v těhotenství. V restorativní józe pozice využívají pomůcky (polštáře, bločky, pásky, bolstery, deky, případně židle), kterými se tělo vypodkládá a podepírá. Principy používání pomůcek jsou v knize podrobně popsány.

Objev podobné jako Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)

cena 339.0 Kč
Detail

Kocour Josef (978-80-271-0280-8)

Elektronická kniha - autor Lenka Rožnovská, 88 stran Kočičí život je někdy pod psa. Tohle kotě se ale nikdy nevzdává! Kocourek Josef má jméno po Josefu Ladovi. Se slavným malířem ho spojuje zraněné oko a touha malovat. Nezdolný kocourek maluje obrázky pro svou kočičí mámu a vypráví podivuhodná dobrodružství všem malým čtenářům, kterým se osvědčuje genetická metoda čtení.

Objev podobné jako Kocour Josef (978-80-271-0280-8)

cena 169.0 Kč
Detail

Podívejte se také