Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Internetový marketing s You Tube - Michael Miller
Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem. K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás vybaví obojím. Poskytne vám cenné informace a zaručené návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu.
Podívejte se také HERMAN MILLER Cosm černá (FLC253SFHG1G1G1SC8BK84501)
Internetový marketing - Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Podívejte se také Mac Miller: Swimming - CD (9362490603)
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Podívejte se také HERMAN MILLER Mirra s opěrkou Butterfly, pro měkké podlahy - černá
Podívejte se také
- HERMAN MILLER Mirra s opěrkou Butterfly, pro tvrdé podlahy - černá
- budik tube cerny
- anthelios eco tube
- Creality Tube Cutter
- Marketing menších a středních firem
- Steve Miller Band: The Album - CD (4260494433357)
- Miller Mac: Swimming (2x LP) - LP (9362490423)
- Michael Kors MK4667 (MK4667)
- Michael Kors MK3900 (MK3900)
- On Michael Jackson (1783784202)
- MICHAEL KORS MK2832 (4013496508130)
- Michael Kors MK7255 (MK7255)
- Michael Kors MK6651 (MK6651)
- Head Ball Tube (726423522041)
- WC set Tube, stříbrná
- gopro large tube mount
- Speedminton Tube MixPack (260030782062)
- Speedminton Tube MATCH (260030782239)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...
Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Giorgio Armani Because It´s You parfémová voda 50 ml
Její vůně je plná radosti, něhy a třpytu... je zkrátka neodolatelná jako lahodná zralá malina ve své nejdokonalejší a nejelegantnější přirozenosti, tedy pokud se spojí s neroli. Co tato uhrančivá mladá žena ukrývá ve svém srdci, které je neochvějně ženské, instinktivní a tak vášnivé? Jejího šarmu si nelze nevšimnout, stejně jako návykového a rafinovaného růžového absolutu. Vůně si pohrává se silou svůdnosti. Vanilka se snoubí s pižmem a odhaluje komplexní a neuvěřitelně hlubokou smyslnost. Je smělá, dokáže ihned zaujmout, vyjadřuje niterní touhu lásky, která si nenechá ujít žádnou příležitost, aby dala najevo, co je zač: BECAUSE IT'S YOU
Objev podobné jako Giorgio Armani Because It´s You parfémová voda 50 ml
Giorgio Armani Because It´s You parfémová voda 100 ml
Její vůně je plná radosti, něhy a třpytu... je zkrátka neodolatelná jako lahodná zralá malina ve své nejdokonalejší a nejelegantnější přirozenosti, tedy pokud se spojí s neroli. Co tato uhrančivá mladá žena ukrývá ve svém srdci, které je neochvějně ženské, instinktivní a tak vášnivé? Jejího šarmu si nelze nevšimnout, stejně jako návykového a rafinovaného růžového absolutu. Vůně si pohrává se silou svůdnosti. Vanilka se snoubí s pižmem a odhaluje komplexní a neuvěřitelně hlubokou smyslnost. Je smělá, dokáže ihned zaujmout, vyjadřuje niterní touhu lásky, která si nenechá ujít žádnou příležitost, aby dala najevo, co je zač: BECAUSE IT'S YOU
Objev podobné jako Giorgio Armani Because It´s You parfémová voda 100 ml
Armani Emporio Armani Because It´s You parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Armani Emporio Armani Because It´s You, 100 ml, Parfémované vody pro ženy, Neskrývejte svou vášnivou stránku osobnosti. Dámská parfémovaná voda Armani Emporio Armani Because It´s You je nabitá vzrušením, touhou a provokací a naladí na smyslnou notu vás i všechny kolem. sladká vůně ovocná vůně květinová vůně podtrhne smyslnost každé ženy vůně vhodná pro každodenní nošení
Objev podobné jako Armani Emporio Armani Because It´s You parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Armani Emporio Armani Because It´s You parfémovaná voda pro ženy 50 ml
Armani Emporio Armani Because It´s You, 50 ml, Parfémované vody pro ženy, Neskrývejte svou vášnivou stránku osobnosti. Dámská parfémovaná voda Armani Emporio Armani Because It´s You je nabitá vzrušením, touhou a provokací a naladí na smyslnou notu vás i všechny kolem. sladká vůně ovocná vůně květinová vůně podtrhne smyslnost každé ženy vůně vhodná pro každodenní nošení
Objev podobné jako Armani Emporio Armani Because It´s You parfémovaná voda pro ženy 50 ml
This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn To See (0241370140)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu matná Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas and phrases that have made their way into mainstream business language, from Permission Marketing to Purple Cow to Tribes to The Dip. Now, for the first time, Godin offers the core of his marketing wisdom in one accessible, timeless package. At the heart of his approach is a big idea: Great marketers don't use consumers to solve their company's problem; they use marketing to solve other people's problems. They don't just make noise; they make the world better. Truly powerful marketing is grounded in empathy, generosity, and emotional labour. This book teaches you how to identify your smallest viable audience; draw on the right signals and signs...
Objev podobné jako This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn To See (0241370140)
Vysokohorské túry - Západní Alpy - Ralf Gantzhorn, Edwin Schmitt, Wolfgang Pusch, Waeber MIchael
Aktuální průvodce pro oblast švýcarských Západních Alp nejen podrobně popisuje výstupy na vrcholy velehor, ale současně je také atraktivní publikací, nad kterou je možné i doma snít o jejich dechberoucí kráse. Bohatý zdroj užitečných informací jak pro začátečníky, tak pro zkušené vysokohorské turisty a horolezce, kteří už mají něco za sebou. V knížce najdete: Podrobné aktuální popisy všech túr Barevné ilustrativní fotografie Situační snímky se zákresem tras Orientační mapky v měřítku 1 : 50 000 Klasifikace obtížnosti podle směrnic UIAA
Objev podobné jako Vysokohorské túry - Západní Alpy - Ralf Gantzhorn, Edwin Schmitt, Wolfgang Pusch, Waeber MIchael
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Rich Forever: What They Didn’t Teach You about Money, Finance and Investments in School - Bianca Miller-Cole, Byron Cole
Remember when talking about money was taboo? Times have changed and in our times, with so many radical and disruptive changes to the economy, the role of the entrepreneur now embedded at the centre of so much societal and technological change, and digital currencies changing the way we think about exchange, money has become a vital, insistent of conversation for everyone. All of us acknowledge it matters desperately; yet so few of us really understand it. The press and social media are awash with rags to riches stories, stories of kitchen table businesses that become multi-million-pound enterprises.Stories of teenagers and young adults investing in digital currencies from their bedrooms. On the flip side of these aspirational stories there is the reality of the everyday person who simply wants to understand what to and what not to do with their money. Should they save or invest, if they invest - what in, if they save - what for? Should they buy a home or rent, should they live for the moment or live for retirement.How does having credit provide more credit and would insurance be the best bet if all falls around you and what the hell is APR anyway?Finance and money are topics we all wish we learnt at school but instead we find ourselves having to 'learn on the job', having to do deep investigations and 'trust' the advice from online experts. There must be a better way and a better place to go to for this insight and here we have it, courtesy of two authors who have known hardship and huge success - "What they should have taught you about money, finance and investment at school' to fill that void.
Objev podobné jako Rich Forever: What They Didn’t Teach You about Money, Finance and Investments in School - Bianca Miller-Cole, Byron Cole
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Hama DIR3020 Internetové rádio
- digitální a internetové rádio pro příjem a přehrávání přes FM, DAB / DAB +- pro snadný přístup k více stanicím, intuitivní ovládání- 2,5" LCD displej s podsvícením- stereo reproduktory 2x 3 W (RMS)- čtyři tlačítka pro přímou volbu stanic- díky dvoupásmová WiFi připojení 2,4 Ghz a 5 Ghz komunikuje zařízení vždy na té nejlepší frekvenci- síťové přehrávání hudby uložené na domácím serveru nebo na libovolných zařízeních připojených do domácí sítě- zabudovaná anténa- CZ/SK menu Šířka (cm): 30.0 Balení obsahuje: Adaptér;Manuál Typ: Streamer;Internetové rádio Výkon (Watt): 6.0 Napájení: Adaptér Rádio: DAB;FM;Internetové rádio Výška (cm): 13.0 Hloubka (cm): 14.0 Hmotnost netto (kg): 1.45 Sluchátkový výstup: Ano Barva: Černá Adaptér součástí: Ano Vestavěný reproduktor: Ano WiFi: Ano Displej: Ano Provoz na baterie: Ne CD-R/RW: Ne Ethernet: Ne Bluetooth: Ne Země původu: Čína
Objev podobné jako Hama DIR3020 Internetové rádio
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Denver IR-122 Internetové rádio
Poslechněte si nejčerstvější zprávy z celého světa díky internetovému rádiu Denver IR-122. Stylové a kompaktní rádio, které si díky své velikosti najde svoje místo v ložnici, kuchyni nebo obývacím pokoji, jednoduše připojíte k síti pomocí bezdrátového připojení Wi-Fi, nebo spárujete se svým chytrým telefonem přes Bluetooth.2,4" barevný TFT displejWi-Fi připojení (802.11 b/g/n)duální budík s funkcí opakovaného buzeníspárování smartphonu a streamování hudby přes Bluetoothčasovač vypnutívýstup signálu LINE-OUT 3,5 mm - můžete připojit například ke svému audio systému bez internetového rádiaUpnP - připojte se ke svému PC a přehrávejte hudbumenu v CZ i SKmaximální výstupní výkon 20W (2W RMS)napájecí adaptér 230 V součástí balenírozměry: 19 x 11,7 x 12,5 cm (šxhxv) Napájení: Adaptér Balení obsahuje: Adaptér Výstupy: Sluchátkový jack 3,5 mm TRS Typ: Internetové rádio Vestavěný reproduktor: Ano USB: Ne Ethernet: Ne CD-R/RW: Ne Provoz na baterie: Ne AUX IN: Ne Sluchátkový výstup: Ano Bluetooth: Ano Displej: Ano WiFi: Ano Barva: Černá Výkon (Watt): 20.0 Šířka (cm): 19.0 Výška (cm): 13.0 Hloubka (cm): 10.0 Hmotnost netto (kg): 0.6
Objev podobné jako Denver IR-122 Internetové rádio
Hama DIR355BT Black Internetové rádio
Digitální a internetové rádio pro příjem a přehrávání přes FM, DAB / DAB +, internetové rádio a Bluetooth.Obsahuje barevný 2,4" (6,1 cm) displej, otočný ovladač pro intuitivní ovládání, sedm tlačítek pro přímou volbu stanic a mono reproduktor (5 W). Senzor osvětlení má funkci intenzity podsvícení, která se přizpůsobí aktuálním světelným podmínkám, displej je čitelný a neoslepuje (možnost manuálního nastavení). Internetové rádio- celosvětový příjem více než 20 000 radiostanic a 10 000 podcastů bez zapnutého PC- 30 pozic pro uložení oblíbených internetových radiostanic DAB / DAB + / FM- užijte si poslech bez rušení v DAB + vysílání- možnost příjmu regionálních stanic v digitální kvalitě (DAB +) a FM (VKV) vysílání- 30/30 pozici pro uložení oblíbených radiostanic (DAB + / FM) Další funkce- Bluetooth umožňuje přehrávání hudby z vašeho smartphonu nebo tabletu- síťové přehrávání přes UPnP / DLNA- ovládání pomocí mobilní aplikace UNDOK pro Android / iOS- budík se dvěma časy Připojení- bezdrátové připojení do sítě WLAN IEEE 802.11 b / g / n- Bluetooth receiver (Rx) pro přehrávání z BT zařízení- kompatibilní se Spotify Connect WiFi: Ano Dálkové ovládání: Mobile Application Barva: Černá Země původu: Čína Provoz na baterie: Ne CD-R/RW: Ne Ethernet: Ne Sluchátkový výstup: Ano Napájení: Adaptér;230V Barva podle výrobce: Černá;Black Streamovací služby: Spotify Rádio: FM;DAB;Internetové rádio Výkon (Watt): 5.0 Balení obsahuje: Adaptér;Manuál Adaptér součástí: Ano AUX IN: Ano Bluetooth: Ano Displej: Ano Vestavěný reproduktor: Ano USB: Ano Hloubka (cm): 21.0 Hmotnost netto (kg): 1.5 Šířka (cm): 7.3 Výška (cm): 21.0 Výstupy: Sluchátkový jack 3,5 mm TRS Podporované formáty: MP3;AAC Typ: Internetové rádio
Objev podobné jako Hama DIR355BT Black Internetové rádio
Hama DiR355SBT White Internetové rádio
Digitální a internetové rádio pro příjem a přehrávání přes FM, DAB / DAB +, internetové rádio a Bluetooth.Obsahuje barevný 2,4" (6,1 cm) displej, otočný ovladač pro intuitivní ovládání, sedm tlačítek pro přímou volbu stanic a mono reproduktor (5 W). Senzor osvětlení má funkci intenzity podsvícení, která se přizpůsobí aktuálním světelným podmínkám, displej je čitelný a neoslepuje (možnost manuálního nastavení). Internetové rádio- celosvětový příjem více než 20 000 radiostanic a 10 000 podcastů bez zapnutého PC- 30 pozic pro uložení oblíbených internetových radiostanic DAB / DAB + / FM- užijte si poslech bez rušení v DAB + vysílání- možnost příjmu regionálních stanic v digitální kvalitě (DAB +) a FM (VKV) vysílání- 30/30 pozici pro uložení oblíbených radiostanic (DAB + / FM) Další funkce- Bluetooth umožňuje přehrávání hudby z vašeho smartphonu nebo tabletu- síťové přehrávání přes UPnP / DLNA- ovládání pomocí mobilní aplikace UNDOK pro Android / iOS- budík se dvěma časy Připojení- bezdrátové připojení do sítě WLAN IEEE 802.11 b / g / n- Bluetooth receiver (Rx) pro přehrávání z BT zařízení- kompatibilní se Spotify Connect Podporované formáty: AAC;MP3 Balení obsahuje: Manuál;Adaptér Výstupy: Sluchátkový jack 3,5 mm TRS Typ: Internetové rádio Rádio: Internetové rádio;DAB;FM Napájení: 230V;Adaptér Výkon (Watt): 5.0 Země původu: Čína Barva podle výrobce: Bílá;White Sluchátkový výstup: Ano Adaptér součástí: Ano AUX IN: Ano Bluetooth: Ano Displej: Ano Vestavěný reproduktor: Ano USB: Ano WiFi: Ano Provoz na baterie: Ne CD-R/RW: Ne Ethernet: Ne Barva: Bílá Streamovací služby: Spotify Dálkové ovládání: Mobile Application Šířka (cm): 7.3 Hmotnost netto (kg): 1.5 Výška (cm): 21.0 Hloubka (cm): 21.0
Objev podobné jako Hama DiR355SBT White Internetové rádio
Technaxx TX-153 Internetové rádio
Internetové stereo rádio, Paměť na 250 oblíbených stanic, 2W stereo reproduktor, USB port pro přehrávání médií, Výstup pro sluchátka, 2.4” TFT obrazovka. Šířka (cm): 28.0 Napájení: Adaptér Výkon (Watt): 2.0 Podporované formáty: FLAC;WMA;MP3;WAV;AAC Typ: Internetové rádio Vestavěný reproduktor: Ano USB: Ano Displej: Ano Barva: Černá Země původu: Čína Adaptér součástí: Ano Provoz na baterie: Ne WiFi: Ano CD-R/RW: Ne Sluchátkový výstup: Ano Ethernet: Ne Rádio: Internetové rádio Výška (cm): 11.0 Hmotnost netto (kg): 0.59 Hloubka (cm): 9.5
Objev podobné jako Technaxx TX-153 Internetové rádio
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Energetic marketing - Lenka Lutonská
HLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné.
Objev podobné jako Energetic marketing - Lenka Lutonská
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Excerpts from Experts: Marketing
''Excerpts from Experts - Marketing'' is a compendium of insight, advice and anecdotes from more than 200 of the leading names in marketing. These wonderful people have generously contributed their time and wisdom to raise money in aid of NHS Charities Together. Whether you''re an aspiring graduate, experienced professional, marketing guru, or just vaguely interested in the magical world of brands and marketing, this book is a must read.
Objev podobné jako Excerpts from Experts: Marketing
Digitálny marketing - Martin Kuchta
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
Objev podobné jako Digitálny marketing - Martin Kuchta
Konec marketingu - Gil Carlos
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos
Biznis marketing - Milan Oreský
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.
Objev podobné jako Biznis marketing - Milan Oreský
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Kenwood CR-ST100S Black Internetové rádio
Kompaktní inteligentní rádio s DAB+, internetovým rádiem, FM-RDS, Spotify Connect, Bluetooth, USB, Wi-Fi a barevným displejem TFT. Svou oblíbenou hudbu můžete navíc poslouchat přes Bluetooth nebo přes Wi-Fi prostřednictvím Spotify Connect. Své MP3 přehrajete i připojením USB klíče, nebo z jiného externího zařízení připojeného přes 3,5 mm jack konektor. Barva podle výrobce: Black;Černá Napájení: Adaptér Výkon (Watt): 10.0 Balení obsahuje: Manuál Země původu: Čína Typ: Internetové rádio Rádio: FM;DAB Sluchátkový výstup: Ne Provoz na baterie: Ne CD-R/RW: Ne Barva: Černá Výstupy: Line OUT Šířka (cm): 24.5 USB: Ano Vestavěný reproduktor: Ano WiFi: Ano Výška (cm): 14.5 Hmotnost netto (kg): 1.7 AUX IN: Ano Bluetooth: Ano Adaptér součástí: Ano Displej: Ano Dálkové ovládání: Ano Hloubka (cm): 11.5
Objev podobné jako Kenwood CR-ST100S Black Internetové rádio
Denver IDA-430 Black Internetové rádio
Adaptér internetového rádia pro připojení k zesilovači nebo aktivním reproduktorům pomocí 3,5 mm audio a optického výstupu. Má funkce DAB & FM rádia + funkce Bluetooth. Jednoduše umožňuje vašemu stávajícímu hudebnímu systému přijímat internetové rádio, DAB, FM stanice a streamovat zvuk. Obsahuje přehledný 2,8” TFT barevný displej se zobrazením aktuální rádio stanice, hodin a zvoleného režimu. Funkce duálního budíku umožňuje nastavit buzení pomocí rádia nebo bzučáku. S funkcí časovač spánku můžete pohodlně usínat při puštěné hudbě, která se po čase automaticky vypne. Na rádiu lze nastavit až 150 předvoleb stanic pro internetové rádio, DAB a FM. Balení obsahuje dálkový ovladač. WiFi: Ano Bluetooth: Ano Sluchátkový výstup: Ne Výška (cm): 10.3 Hloubka (cm): 4.5 USB: Ne Hmotnost netto (kg): 0.49 Barva: Černá Ethernet: Ne AUX IN: Ne Vestavěný reproduktor: Ne Šířka (cm): 17.0 CD-R/RW: Ne Rádio: DAB+;FM Adaptér součástí: Ano Dálkové ovládání: Ano Provoz na baterie: Ne Displej: Ano Barva podle výrobce: Black Balení obsahuje: Dálkový ovladač;Manuál;Adaptér;Antenna Výstupy: Optická;Jack 3,5 mm Země původu: Čína Typ: Internetové rádio Napájení: Adaptér
Objev podobné jako Denver IDA-430 Black Internetové rádio
Kenwood CR-ST100S White Internetové rádio
Kompaktní inteligentní rádio s DAB+, internetovým rádiem, FM-RDS, Spotify Connect, Bluetooth, USB, Wi-Fi a barevným displejem TFT. Svou oblíbenou hudbu můžete navíc poslouchat přes Bluetooth nebo přes Wi-Fi prostřednictvím Spotify Connect. Své MP3 přehrajete i připojením USB klíče, nebo z jiného externího zařízení připojeného přes 3,5 mm jack konektor. Rádio: FM;DAB CD-R/RW: Ne Sluchátkový výstup: Ne Provoz na baterie: Ne Displej: Ano Bluetooth: Ano USB: Ano WiFi: Ano Dálkové ovládání: Ano Vestavěný reproduktor: Ano AUX IN: Ano Adaptér součástí: Ano Typ: Internetové rádio Země původu: Čína Napájení: Adaptér Balení obsahuje: Manuál Barva podle výrobce: Bílá;White Výstupy: Line OUT Šířka (cm): 24.5 Výkon (Watt): 10.0 Výška (cm): 14.5 Hloubka (cm): 11.5 Barva: Bílá Hmotnost netto (kg): 1.7
Objev podobné jako Kenwood CR-ST100S White Internetové rádio
Lenco PIR-645WH White Internetové rádio
Lenco PIR-645BK je plně přenosné SMART rádio, které vám umožní poslouchat rozhlasové stanice z celého světa. Rádio DAB+ přijímá frekvence DAB+ i FM bez rušení. Své 4 oblíbené rozhlasové stanice si můžete uložit přímo do paměti jako předvolby. Disponuje připojením Bluetooth 4.2, takže svůj oblíbený seznam skladeb můžete streamovat i z chytrého telefonu nebo tabletu. Přes AUX vstup lze připojit další zdroje hudby pomocí 3,5mm konektoru, připojit můžete také sluchátka. Pro pohodlí ovládejte radiobudík z postele pomocí přiloženého dálkového ovladače. Funkce duálního budíku umožňuje nastavit dva různé časy buzení. Rádio má funkci hodin, které jsou snadno čitelné na 2,4" TFT displeji. Dálkové ovládání: Ano AUX IN: Ano Provoz na baterie: Ano Bluetooth: Ano Displej: Ano Adaptér součástí: Ano Vestavěný reproduktor: Ano WiFi: Ano Sluchátkový výstup: Ano Rádio: FM;DAB+ CD-R/RW: Ne Ethernet: Ne USB: Ne Šířka (cm): 26.0 Barva: Bílá Hloubka (cm): 11.5 Výška (cm): 18.0 Výkon (Watt): 6.0 Typ: Internetové rádio Podporované formáty: WAV;AAC;MP3 Balení obsahuje: Manuál;USB kabel Napájení: Adaptér nebo Baterie Země původu: Čína Typ baterie: Integrované Barva podle výrobce: White Výstupy: Sluchátkový jack 3,5 mm TRS
Objev podobné jako Lenco PIR-645WH White Internetové rádio
EMOS Držák internetové antény, 25cm J60110
Univerzální držák antén s křížem pro instalaci na zeď. Vhodný zejména pro antény menších rozměrů, např. WiFi antény. Průměr trubky je 28mm, výška 160mm a délka od základny (zdi) je 250mm. Držák je povrchově upraven galvanickým zinkováním.
Objev podobné jako EMOS Držák internetové antény, 25cm J60110
Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha
eBook: Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.
Objev podobné jako Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha
Solight Držák internetové antény, 25cm 5O10
Univerzální držák antén s křížem pro instalaci na zeď. Vhodný zejména pro antény menších rozměrů, např. WiFi antény. Průměr trubky je 28mm, výška 100mm a délka od základny (zdi) je 250mm. Držák je povrchově upraven galvanickým zinkováním.
Objev podobné jako Solight Držák internetové antény, 25cm 5O10
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing (80-7168-979-3)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)
Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Podívejte se také
- Steve Miller Band: Live! Breaking Ground - CD (3568999)
- Miller Mac: Faces (Coloured) (3x LP) - LP (9362488139)
- MICHAEL KORS PYPER MK2741 (4051432430763)
- MICHAEL KORS RITZ MK6357 (4053858642362)
- MICHAEL KORS PYPER MK2857 (4013496529395)
- MICHAEL KORS PORTIA MK3844 (4053858991248)
- MICHAEL KORS Lexington MK5735 (4051432739385)
- Bublé Michael: Higher - CD (9362487485)
- Bublé Michael: Higher - LP (9362487487)
- MICHAEL KORS PYPER MK2748 (4013496007350)
- MICHAEL KORS RITZ MK6356 (4053858642355)
- MICHAEL KORS Pyper MK2859 (4013496529401)
- Bublé Michael: Love - CD (9362490343)
- MICHAEL KORS PYPER MK4340 (4013496283877)
- MICHAEL KORS PARKER MK5353 (4048803954812)
- MICHAEL KORS PYPER MK2740 (4051432430756)
- MICHAEL KORS PYPER MK2747 (4013496007336)
- MICHAEL KORS PORTIA MK3640 (4053858822955)
- CoolPack Tube abstract yellow (5907620132614)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)