Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...
Podívejte se také Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Podívejte se také Ákáša snadno a srozumitelně (978-80-8100-693-7)
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
Podívejte se také Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Podívejte se také
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Zdravotnictví a právo (978-80-7400-619-7)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Pracovněprávní spory (978-80-7400-581-7)
- Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
- Blackout (978-80-7565-693-3)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Společné jmění manželů (978-80-7400-565-7)
- Mezinárodní humanitární právo (978-80-7400-185-7)
- Mezinárodní správa společnosti (978-80-7400-482-7)
- Občanský zákoník: Komentář (978-80-7400-747-7)
- Pocta Milaně Hrušákové (978-80-7400-859-7)
- Generál Bagration (978-80-7268-693-3)
- Chorvatština konverzace: se slovníkem a gramatikou (978-80-7508-693-8)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Sedm smrtelných hříchů podniků: Úpadek a etika managementu (978-80-7400-495-7)
- Daně z příjmů: zákon s poznámkami a judikaturou (978-80-7400-833-7)
- Zápisky z války (978-80-7511-693-2)
- Na Betáni: O nevinnosti a jiných maličkostech (978-80-7215-693-1)
- Zbraně a střelivo (978-80-7400-843-6)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Ákáša snadno a srozumitelně (978-80-8100-693-7)
Kniha - autor Sandra Anne Taylorová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ákášické záznamy jsou zásobárnou informací a energie. Každý z nás touží změnit obtížné okolnosti, v nichž se nachází, pochopit, jak a proč se věci dějí tak, jak se dějí, uzdravit se a zlepšit svůj život. Informace z ákášických záznamů nám mohou pomoci toho všeho dosáhnout. Díky této knize získáte schopnost nahlédnout do záznamů svého věčného života a prohlédnout si dávnou minulost i možnou budoucnost. Navíc máte také možnost přepsat své záznamy z minulosti a změnit povahu svých současných záznamů, což povede k novým budoucím záznamům a mnohem lepšímu osudu.
Objev podobné jako Ákáša snadno a srozumitelně (978-80-8100-693-7)
Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Objev podobné jako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Kniha - autor Ladislav Tyll, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve...
Objev podobné jako Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
Pracovněprávní spory (978-80-7400-581-7)
Kniha - autor Miroslav Hromada, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se primárně věnuje procesnímu právu v pracovněprávních sporech a souvislostem s právem hmotným. Pracuje se stěžejními závěry judikatury a nabízí řešení sporných situací. Autor vysvětluje současnou problematiku pracovněprávních sporů, která v občanském soudním řádu není uceleně řešena, upozorňuje na jejich procesní specifika a poukazuje na zásadní změny a aktuální témata. Kniha je určena zejména pro soudce, účastníky pracovněprávních sporů a jejich zástupce.
Objev podobné jako Pracovněprávní spory (978-80-7400-581-7)
Mezinárodní správa společnosti (978-80-7400-482-7)
Kniha - autor Zuzana Čvančarová; Miroslav Hučka; Aleš Kubíček, 512 stran, česky V dnešní době podniky hledají především netradiční a nové cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, konkurenceschopnost a v neposlední řadě atraktivitu svého podnikání pro potenciální zahraniční investory. Jedním z významných nástrojů, jak zvýšení atraktivity pro investory dosáhnout, jsou systémy správy společností. Jedná se o oblast, které v podmínkách České republiky byla věnována zatím jen omezená pozornost. Postupující globalizace je faktor, který proniká do všech oblasti podnikání, tedy i do správy společností. Investice do důvěryhodných společností mají mezinárodní rozměr a investoři hledají podniky, do kterých by bez větších obav mohli vložit svůj volný kapitál. Aby investoři mohli s určitou mírou spolehlivosti posoudit úroveň systému správy společnosti u zahraničního podniku, měli by mít informace o tom, jaká je legislativní úroveň pro oblast správy společností v dané zemi,...
Objev podobné jako Mezinárodní správa společnosti (978-80-7400-482-7)
Správní řád Komentář (978-80-7400-804-7)
Kniha - autor Lukáš Potěšil; David Hejč; Filip Rigel, 920 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nový komentář ke správnímu řádu se svým zpracováním vymyká již vydaným publikacím, na které otevřeně navazuje. Jeho cílem je poskytnout co nejpřehlednější výklad s důrazem na využitelnost a přínosnost v praxi. Autoři v maximální možné míře přibližují relevantní a aktuální judikaturu a správní praxi a přinášejí zcela konkrétní odpovědi na otázky, s nimiž se praxe potýká. Komentář je vhodný pro všechny, kteří se dostávají do kontaktu s veřejnou správou a správnímu orgány, ale stejně tak je užitečný pro aplikační praxi samotnou - tj. úřady a úředníky, kteří se správním řádem pracují.
Objev podobné jako Správní řád Komentář (978-80-7400-804-7)
Mezinárodní humanitární právo (978-80-7400-185-7)
Kniha - autor Jan Ondřej, 560 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Mezinárodní humanitární právo (978-80-7400-185-7)
Pocta Milaně Hrušákové (978-80-7400-859-7)
Kniha - autor Renáta Šínová, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Profesorka Milana Hrušáková je jednou z nejvýznamnějších osobností na poli rodinného práva. O tom svědčí nejen početné publikace z její bibliografie, ale i působení na akademické půdě, kde své bohaté zkušenosti předala celé řadě studentů a kde svého času byla i děkankou. Autoři statí v této publikaci s láskou vzpomínají na břitký humor, s jehož pomocí jim Milana Hrušáková zprostředkovávala vhled do rodinného práva. A někteří ve svých příspěvcích zužitkovali onen humorný nádech, který je v mnohdy tristních situacích, do nichž se rodiny (a jejich právníci) dostávají, tolik potřebný. Statí i autorů, kteří je sepsali, je v Poctě mnoho. Všechny jsou vysoce kvalitní. Pohybují se od pohledů na ryze české rodinné právo ve všech jeho souvislostech, přes náhledy do cizích jurisdikcí, až po mezinárodněprávní přesahy a konotace. Je vidět, že autoři přistupovali ke svým příspěvkům s láskou i úctou a...
Objev podobné jako Pocta Milaně Hrušákové (978-80-7400-859-7)
Záležitosti nesporného řízení (978-80-7400-916-7)
Kniha - autor Markéta Flanderková Šlejharová, 216 stran, česky Monografie se zaměřuje na právně-teoretické vymezení nesporného řízení dle nejvýznamnějších českých, rakouských a německých právně-teoretických koncepcí, na základě kterých jsou stanovena stěžejní diferenciační kritéria pro odlišování sporného a nesporného řízení. V návaznosti na vymezená kritéria je posuzována povaha konkrétních řízení projednávaných dle zákona o zvláštních řízeních soudních, a dále pak řízení, která jsou projednávána dle občanského soudního řádu a o jejichž povaze nepanuje v právní teorii jednotný názor. Povaha posuzovaných řízení je taktéž porovnávána (umožňuje-li to úprava dané matérie) se stávající německou a rakouskou právní úpravou a se závěry o jejich sporné či nesporné povaze v rovině právně-teoretické. Posuzovaná řízení jsou rozdělena celkem do čtyř skupin: 1. klasické jádro nesporných řízení, 2. nesporná řízení, jejichž projednání v režimu sporného řízení je ze své...
Objev podobné jako Záležitosti nesporného řízení (978-80-7400-916-7)
Občanský zákoník: Komentář (978-80-7400-747-7)
Kniha - autor Jan Petrov; Michal Výtisk; Vladimír Beran, 3352 stran, česky - autor Jan Petrov; Michal Výtisk; Vladimír Beran, 3352 stran, česky Nové, aktuální vydání úplného komentář občanského zákoníku v jednom svazku. Více než 3200 stran výkladu spojuje hloubku "velkého" komentáře s přehledností příručního komentáře. Řeší problémy a otázky dosud jinde neřešené a novou judikaturou zatím nereflektované. Styl výkladu, provázanost a inovativní grafická podoba dovolily nabídnout plnohodnotný komentář celého předpisu, včetně všech jeho dosavadních novel. Komentář je psán praktickým, stručným a konkrétním stylem. Komentáře se opírají o zevrubnou rešerši relevantních rozhodnutí českých soudů a doktrinálních zdrojů. Odkazují ve velké míře i na použitelnou zahraniční judikaturu a literaturu. Text je přitom pečlivě strukturován a každý odstavec je nadepsán pro čtenářovu rychlou orientaci i přehled a jednotlivé části komentáře jsou propojeny vzájemnými odkazy. Do...
Objev podobné jako Občanský zákoník: Komentář (978-80-7400-747-7)
Zdravotnictví a právo (978-80-7400-619-7)
Kniha - autor Jaroslav Svejkovský; Petr Vojtek; Lenka Teska Arnoštová, 488 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace s takovým rozsahem a zaměřením je první a jedinečná v naší literatuře a poskytuje nejen právníkům, ale všem, kdo působí ve zdravotnictví, tedy lékařům, zdravotnickým profesionálům, pracovníkům managementu zdravotnických zařízení a pojišťoven, farmaceutických firem, ale také pacientům a v neposlední řadě i studentům podrobný přehled aktuální české legislativy. Každá část se uceleným a velmi přehledným způsobem věnuje danému tématu, ať se jedná o problematiku poskytovatelů zdravotnických služeb, zdravotního pojištění, zdravotnických pracovníků, léčiv, ale také otázky správních deliktů, občanskoprávní či trestní odpovědnosti. Rozsáhlá část je věnována klíčovému vztahu ve zdravotnictví, tedy vztahu pacienta – občana a poskytovatele – zdravotnického zařízení – lékaře, zdravotníka. Předností knihy je skutečnost, že autorský tým je tvořen...
Objev podobné jako Zdravotnictví a právo (978-80-7400-619-7)
Patentový zákon Komentář (978-80-7400-268-7)
Kniha - autor Vojtěch Chloupek; Kateřina Hartvichová; Pavel Hejl, 352 stran, česky, plátěný potah Jediný komentář zákona o vynálezech a zlepšovacích návrzích na trhu je praktickou pomůckou každého, kdo se setká s ochranou práv duševního vlastnictví. Nedostatek judikatury českých soudů publikace překonává přiléhavými odkazy na správní rozhodnutí Úřadu průmyslového vlastnictví a Evropského patentového úřadu. Související tituly: EKZ163 - Práva na označení a jejich vymáhání EJ91 - Sbírka správních a soudních rozhodnutí ve věcech průmyslového vlastnictví v letech 2007 - 2010. II.díl PP79 - Pojmové znaky duševního vlastnictví
Objev podobné jako Patentový zákon Komentář (978-80-7400-268-7)
Nesporná řízení II EPI87 (978-80-7400-606-7)
Kniha – autor Karel Svoboda, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Karel Svoboda, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhý díl monografie se zabývá výkladem řízení ve věcech péče soudu o nezletilé (§ 466 až 491 ZŘS) a normami upravujícími předběžné opatření ve věcech ochrany před domácím násilím (§ 400 až 414 ZŘS) a předběžné opatření o prozatímní úpravě poměrů dítěte (§ 452 až 465 ZŘS). Kniha se orientuje především na řešení praktických problémů. Doplňuje a prohlubuje výklad obsažený v "šedivém" komentáři zákona o zvláštních řízeních soudních. Do textu je zakomponována nejnovější judikatura. Autor upozorňuje i na použitelná dřívější rozhodnutí. Monografie je určena advokátům, soudcům a zaměstnancům veřejného sektoru, kteří se věnují problematice právních vztahů vznikajících v rámci rodiny a péče o dítě. Třetí díl monografie bude věnován řízení ve věcech manželských a partnerských, ve věcech svéprávnosti a ve věcech opatrovnictví...
Objev podobné jako Nesporná řízení II EPI87 (978-80-7400-606-7)
Základy správního práva trestního (978-80-7400-680-7)
Kniha – autor Pavel Mates, česky, brožovaná bez přebalu matná - autor Pavel Mates, česky, brožovaná bez přebalu matná Učebnice Základy správního práva trestního obsahuje jako jediná publikace v této oblasti komplexní přehled správního trestání, a to včetně nástinu historického vývoje a ústavních dimenzí této problematiky a evropského správního práva trestního. Čtenáři se v ní mohou seznámit kromě platné úpravy přestupkového práva a jiných správních deliktů, a to jak části hmotněprávní, tak procesní, také s klasifikací správních deliktů a jejich vztahu k deliktům soudním. Výklad je prováděn na pozadí judikatury českých soudů i mezinárodních tribunálů. Třebaže jde svým hlavním určením o vysokoškolskou učebnici, může v ní nalézt cenné informace i širší odborná veřejnost, ostatně tak jako v předchozích šesti vydáních, která byla přijata příznivě.
Objev podobné jako Základy správního práva trestního (978-80-7400-680-7)
Patentové litigace s mezinárodním prvkem (978-80-7400-862-7)
Kniha - autor Petr Košík, 168 stran, česky, brožovaná Vývoj techniky s sebou nese rovněž problémy spojené s ochranou tohoto vývoje. Má-li ten, kdo daný předmět vyvíjí, s vývojem nějaké náklady, nebylo by férové, pokud by na výsledku mohli participovat všichni ostatní, aniž by z výsledku své činnosti měl vynálezce nějakou odměnu. V dnešní době uvedená situace přechází do tak zvaných patentových válek, jež jsou vedeny napříč zeměmi a právními systémy. Patentové války představují náročné patentové litigace, kdy je nutná (pro patentové strategie alespoň základní) znalost jednotlivých právních systémů a jejich pozitivněprávní úpravy, pokud jde o úpravu patentové ochrany a právní úpravu, na základě které se řídí soudní ochrana patentového práva. S tím souvisí vhodnost mít základní znalosti právní historie a filozofie zemí poskytujících patentovou ochranu. Pro úspěch ve věci je současně příhodné znát alespoň základní směry rozhodování příslušných autorit daných zemí,...
Objev podobné jako Patentové litigace s mezinárodním prvkem (978-80-7400-862-7)
Základy práva pro posluchače neprávnických fakult 7. vydání (978-80-7400-875-7)
Kniha - autor Martin Janků, 776 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sedmé vydání publikace „Základy práva pro posluchače neprávnických fakult“ je přizpůsobeno potřebě ozřejmit základní právní pojmy a instituty v jednotlivých oblastech veřejného i soukromého práva, jež jsou nezbytným předpokladem či východiskem studia platné právní úpravy (teorie práva, základy práva českého ústavního pořádku a EU). První část učebnice v dílčích kapitolách obsahuje základy veřejného práva (trestní právo, právní úprava veřejné správy) a soukromého práva (občanské právo, pracovní právo). Druhá část učebnice se věnuje právní úpravě podnikání. Přináší výklad jeho veřejnoprávního rámce (veřejné rejstříky, živnostenské právo a hospodářskou soutěž), ale objasňuje zejména jeho soukromoprávní jádro dané závazkovým a korporačním právem. Samostatná kapitola je věnována právní ochraně duševního vlastnictví. Nově jsou v textu učebnice zařazeny dvě kapitoly; první z nich se týká...
Objev podobné jako Základy práva pro posluchače neprávnických fakult 7. vydání (978-80-7400-875-7)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha
eBook: Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.
Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha
Realitní právo: Nemovitosti v realitní praxi (978-80-7400-776-7)
Kniha - autor Vladimír Syruček; Vencislav Sabotinov, 1320 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá O novém vydání stále platí, že jde o zcela ojedinělý počin nejen na poli "realitního" práva, ale rovněž svým záměrem a rozsahem. Kniha mapuje nemovitosti a reality ze všech úhlů - počínaje účastníky jednání, přes typické i netypické smlouvy, veřejné seznamy, ochranu práv, spory, exekuci a insolvenci až po finance a daně. A to není zdaleka vše. Ke slovu se dostanou i subjekty, které rovněž mají co do činění s "realitním obchodem", tedy notáři, znalci a odhadci, Česká obchodní inspekce atd. Autorský kolektiv je úctyhodný, protože každou oblast popisuje expert v daném oboru. Kniha se rozšířila o další kapitoly, např. o zvláštních subjektech jako SVJ, bytová družstva, obce či o zvláštních druzích zcizení jako aukce a dražby, nebo kapitoly o realitním zprostředkování a GDPR. Kniha je členěna do třinácti částí a 47 kapitol. Každá kapitola obstojí i jako samostatné dílo;...
Objev podobné jako Realitní právo: Nemovitosti v realitní praxi (978-80-7400-776-7)
Zákon o soudech a soudcích: Komentář (978-80-7400-888-7)
Kniha - autor Daniela Zemanová, 272 stran, česky Komentář k zákonu č. 6/2002 Sb., o soudech a soudcích, přísedících a státní správě a o změně některých dalších zákonů (zákon o soudech a soudcích), podává ucelený výklad jednotlivých ustanovení zákona, přičemž zdůrazňuje jejich vzájemné souvislosti. Přibližuje pravidla chodu soudů a činnosti soudců, zaměřuje se na problematické oblasti, včetně podrobného rozboru povinností soudce a kárného řízení. Objasňuje principy organizace soudní moci a výkon státní správy soudů. Komentář vychází z dlouholeté soudní praxe autorky, i z jejího výkonu funkce předsedkyně kárného senátu a též z působení ve vedení Soudcovské unie.
Objev podobné jako Zákon o soudech a soudcích: Komentář (978-80-7400-888-7)
Procesní legitimace v civilním sporném řízení (978-80-7400-763-7)
Kniha - autor Petr Coufalík, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je první ucelenou prací u nás, která podrobně zkoumá stejnojmenný právní institut. Procesní legitimace uspokojivě vysvětluje situace, kdy v řízení vystupuje svým vlastním jménem osoba ohledně práva či povinnosti náležející jiné osobě. Pozornost je věnována zejména vysvětlení pojmu procesní legitimace, její povaze a zdrojům, postavení procesně legitimovaného a nositele práv a povinností, vztahu procesní legitimace a právní moci. Stran pozornosti nezůstaly ani konkrétní případy procesní legitimace, jako je například poddlužnická žaloba, postavení správců ohledně spravovaného majetku, postavení státního podniku aj. Publikace se rovněž zaměřuje na navrženou právní úpravu procesní legitimace ve věcném záměru civilního řádu soudního a tu podrobuje kritické analýze. Vychází z dosavadních poznatků tuzemské právní vědy a judikatury, nezůstává však pouze u ní, když významně čerpá z...
Objev podobné jako Procesní legitimace v civilním sporném řízení (978-80-7400-763-7)
Rodina a dítě v občanském zákoníku (978-80-7400-578-7)
Kniha - autor Senta Radvanová, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Občanský zákoník č. 89/2012 Sb. přinesl řadu zásadních změn mimo jiné i v úpravě rodinného práva. Tou nejvíce viditelnou bylo zrušení zákona o rodině a vtělení převážné části úpravy rodinného práva do občanského zákoníku. Toto zpětné začlenění rodinného práva do materie základního soukromoprávního kodexu, diskutované odbornou veřejností více než dvě desetiletí, bylo provázeno novelizací celé řady dalších předpisů i přijetím zákonů zcela nových. To vše přineslo do úpravy rodinného práva celou řadu významných změn obsahových i systematických. Předložená publikace mapuje vybrané změny v úpravě právního postavení dětí. Pozornost je věnována teoretickým i praktickým otázkám nové hmotněprávní i procesní úpravy. Cílem knihy, která vznikla z iniciativy a pod autorským vedením Doc. JUDr. S. Radvanové CSc., není postihnout novou úpravu zcela komplexně. Důraz je kladen na nejvýraznější...
Objev podobné jako Rodina a dítě v občanském zákoníku (978-80-7400-578-7)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Finanční analýza organizace z pohledu zájmových skupin (978-80-7400-664-7)
Kniha - autor Jindřich Špička, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Finanční analýza není jen mechanický výpočet soustav finančně analytických ukazatelů z účetní závěrky a komentování trendu jejich vývoje. Je především o hledání vhodné kombinace ukazatelů vzhledem k potřebám a očekávání uživatele výsledků, je o hledání příčin významných změn v ekonomické situaci podnikatelského subjektu, na něž navazují manažerská rozhodnutí. Na rozdíl od jiných publikací zaměřených na finanční analýzu kniha přináší několik nových aspektů. Kromě přehledu metod a vysvětlení silných a slabých stránek jejich použití jsou v textu objasněny vazby finanční analýzy na strategickou analýzu a strategické řízení podniku. Větší měrou se kniha soustředí na metody mezipodnikového srovnání, benchmarking a stanovení doporučených hodnot pro jednotlivé sektory hospodářství. Na hodnocení finanční situace organizace je přitom pohlíženo jiným způsobem, a to z hlediska zájmových skupin...
Objev podobné jako Finanční analýza organizace z pohledu zájmových skupin (978-80-7400-664-7)
Právní postavení člena statutárního orgánu řízené akciové společnosti (978-80-7400-903-7)
Kniha - autor Silvie Štaňko, 160 stran, česky Publikace se zabývá problematikou právního postavení člena statutárního orgánu řízené akciové společnosti v situaci, kdy do jeho působnosti zasahuje vliv řídící osoby koncernu. Pozornost je věnována zejména vymezení hranic péče řádného hospodáře a otázce závaznosti koncernových pokynů. Publikace předkládá vyčerpávající analýzu tuzemské právní úpravy, odborné literatury a judikatury. Autorka za účelem zasazení tématu do širšího kontextu nabízí také interdisciplinární pohled na koncerny a s nimi související problémy (institucionální ekonomie, corporate governance, management aj.). Publikace dále obsahuje pojednání o evropském, německém a britském pohledu na modifikaci péče řádného hospodáře v koncernových vztazích a podmínky závaznosti koncernových pokynů. Významným přínosem je rozsáhlé zpracování odborné literatury anglofonní a germanofonní provenience, odborné úvahy doplňuje zahraniční judikatura. Monografie je...
Objev podobné jako Právní postavení člena statutárního orgánu řízené akciové společnosti (978-80-7400-903-7)
Daně z příjmů: zákon s poznámkami a judikaturou (978-80-7400-833-7)
Kniha - autor Vladimír Pelc, 664 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje aktuální znění zákona o daních z příjmů pro zdaňovací období let 2020 a 2021. Jde o systematický a přehledný výklad základních institutů daní z příjmů, v poznámkách k ustanovením zákona jsou popsány daňověprávní skutečnosti. Reflektuje nejnovější teoretické poznatky a odbornou literaturu, aktuální vývoj zachycený v judikatuře českých soudů a Soudního dvora EU. Je metodickou pomůckou pro kvalifikované posouzení daňových režimů plynoucích ze zákona o daních z příjmů. Publikace je určena daňovým subjektům - fyzickým i právnickým osobám, daňovým specialistům, právníkům, ekonomům, manažerům, posluchačům zejména právnických a ekonomických fakult vysokých škol i dalším zájemcům. Navazuje na dva předchozí komentáře vydané v Nakladatelství C. H. Beck (2012, 2015).
Objev podobné jako Daně z příjmů: zákon s poznámkami a judikaturou (978-80-7400-833-7)
Sedm smrtelných hříchů podniků: Úpadek a etika managementu (978-80-7400-495-7)
Kniha - autor Eva Kislingerová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha přináší nevšední pohled na problematiku úpadků, bankrotů a insolvence podniků. Snaží se najít odpověď na otázku: Proč podniky krachují? Je vliv státních zásahů a subvencí větší než vliv výše zdanění? Nebo je podíl lidských chyb v rozhodování absolutní a všechny ostatní důvody neúspěchu podniku jsou jen projevem doprovodným? Mohla by existovat taková tržní a svobodná ekonomika, která by neznala krachující podniky? Publikace podává nejen ryze ekonomický pohled na problematiku úpadku podniků (např. struktura kapitálu jako nástroj snižování rizika úpadku, kolektivní charakter a náklady insolvence, motivace věřitelů dlužníka v defaultu), ale velká pozornost je věnována také chybám manažerského rozhodování v klíčových otázkách. Nakolik mohou být charakterové vlastnosti manažerů fundamentální příčinou chybného rozhodnutí s fatálními následky pro budoucnost podniku? Součástí knihy...
Objev podobné jako Sedm smrtelných hříchů podniků: Úpadek a etika managementu (978-80-7400-495-7)
Vývojové tendence velkých podniků: Podniky v 21. století (978-80-7400-198-7)
Kniha - autor Miroslav Hučka; Eva Kislingerová; Milan Malý, 276 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autoři publikace Vývojové tendence velkých podniků hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum. Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím podnikové sféry. V rámci tohoto tématu srovnává institu - cionální rámec dvou typů tržních ekonomik – liberální a koordinované. Přináší také pohled na vývojové tendence ziskových i neziskových organizací. V tematické oblasti strategického řízení podniků naznačuje měnící se charakter strategického řízení v podmínkách globalizace a hyperkonkurence a prezentuje nové směry ve strategiích podniků. V další části je analyzována konkurenceschopnost a úspěšnost podniků v podmínkách globalizace a jsou naznačeny světové trendy vývoje konkurenceschopnosti podniků. Jedním z témat je...
Objev podobné jako Vývojové tendence velkých podniků: Podniky v 21. století (978-80-7400-198-7)
Cenné papíry v novém občanském zákoníku: Komentář § 514-544 (978-80-7400-466-7)
Kniha - autor Radan Marek; Václav Ježek, 432 stran, česky, plátěný potah Právem cenných papírů se rozumí účelový souhrn právních norem, jejichž předmětem úpravy jsou cenné papíry jako zvláštní objekty právních vztahů a vztahy mezi subjekty práva vznikající v souvislosti s vydáváním cenných papírů, s dispozicemi s nimi a s realizací práv do cenných papírů vtělených. Nový občanský zákoník opustil třídění cenných papírů dle podoby na listinné a zaknihované a považuje je za různé věci v právním smyslu. Protože se však ustanovení o cenných papírech v NObčZ použijí i na zaknihované cenné papíry, pokud to nevylučuje jejich povaha nebo právní předpis, lze i po účinnosti nového kodexu pojednat o nich současně. Cílem komentáře je podat výklad těch ustanovení NObčZ (zejm. § 514 až § 544), která se cenných papírů a zaknihovaných cenných papírů týkají. Autoři především usilují o přiblížení podstaty nové úpravy, vysvětlení změn oproti úpravě dosavadní a o výklad užitečný...
Objev podobné jako Cenné papíry v novém občanském zákoníku: Komentář § 514-544 (978-80-7400-466-7)
Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR: svazek 85 + CD (978-80-7400-734-7)
Kniha - 992 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR: svazek 85 + CD (978-80-7400-734-7)
Blackout (978-80-7565-693-3)
Elektronická kniha - autor Nicola Yoonová, 239 stran, česky Šestice bestsellerových autorek přináší okouzlující, vtipné a dojemné příběhy plné vřelého pohlazení a lásky, která jasným světlem září skrze temnotu.V horkém letním New Yorku vypadne proud. Jiskry lásky a přátelství ale žádná temnota nezastaví.Přímo uprostřed rozpáleného města si k sobě nachází cestu šest dvojic. Někteří se vidí poprvé v životě, jiní už spolu nechtějí mít nic společného. Avšak neočekávaná událost změní plány všem. Přichází čas nových lásek, osobních prozření a dost možná se všichni setkají na jednom místě. Město bez elektřiny má moc spojovat to, co se zdálo navždy rozdělené. Šestice autorek vytvořilo moderní příběh o lásce, kterou najdete tam, kde byste to nečekali. Jejich postavy si zamilujete – mají své chyby, ale uvědomují si své místo na světě a sílu lásky. Tak jako my všichni. Když zhasnou světla, lidé odhalí své skryté pravdy. Láska rozkvétá, přátelství se proměňuje a objevují...
Objev podobné jako Blackout (978-80-7565-693-3)
Zákon o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru...: Komentář (978-80-7400-792-7)
Kniha - autor Alice Frýbová; Klára Dvořáková, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Právní úprava smlouvy o zájezdu ukládá pořadateli zájezdu, kterým je v praxi cestovní kancelář, v situaci, kdy nemůže zájezd poskytnout, povinnost vrátit zákazníkovi platby přijaté za neuskutečněné zájezdy nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy o zájezdu. Lex voucher se použije na zájezdy s termínem zahájení od 20. 2. 2020 do 31. 8. 2020, které byly zrušeny nebo od kterých bylo odstoupeno v souvislosti s pandemií COVID-19. Komentář poskytuje cestovním kancelářím, jejich zákazníkům a právníkům obou stran ucelenou informaci o jejich právech a povinnostech. Výkladových sporů může v souvislosti s lex voucher vznikat mnoho. Zásadní jsou spory o to, zda pořadatel dluží zákazníkovi peníze v souvislosti s neuskutečněným zájezdem nebo zda je naopak zákazník dlužníkem ohledně platby odstupného.
Objev podobné jako Zákon o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru...: Komentář (978-80-7400-792-7)
Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR, svazek 77: Obsahuje CD (978-80-7400-635-7)
Kniha - 992 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Sbírka obsahuje v chronologickém pořadí všechny přijaté nálezy a vybraná usnesení Ústavního soudu. Pro odbornou, ale i laickou veřejnost je publikace nepostradatelnou pomůckou k interpretaci a aplikaci právních norem. Zdrojem poučení jsou nejen odůvodnění výroků nálezů a usnesení, ale i tzv. dissenty odlišná stanoviska soudců, kteří nesouhlasí s většinovým názorem Ústavního soudu. Publikace je přehledně a systematicky zpracována, přičemž každý nález je opatřen výstižným názvem a právní větou, která umožňuje rychlou a věcnou orientaci. V každém díle také naleznete seznam právních předpisů použitých v textu. Díky Sbírce nálezů a usnesení získáte aktuální přehled rozhodovací praxe Ústavního soudu.
Objev podobné jako Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR, svazek 77: Obsahuje CD (978-80-7400-635-7)
Generál Bagration (978-80-7268-693-3)
Kniha - autor Pavel B. Elbl, 480 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Objev podobné jako Generál Bagration (978-80-7268-693-3)
V kleci (978-80-7335-693-4)
Kniha - autor Henry James, česky
Objev podobné jako V kleci (978-80-7335-693-4)
Podívejte se také
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Marketing menších a středních firem
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů pohledem judikatury a praxe (978-80-7400-718-7)
- Základy práva pro posluchače neprávnických fakult 7. vydání (978-80-7400-875-7)
- Lidka z Malé Strany (978-80-7229-693-4)
- Vyvlastnění a ochrana investic (978-80-7400-708-8)
- Ovládnutí a převzetí firem (978-80-7400-442-1)
- Honitba: Tvorba a využití (978-80-7400-844-3)
- Obchodní společnosti a družstva (978-80-7400-867-2)
- Věřitelé a uplatňování pohledávek v insolvenčním řízení Komentář § 165-204 (978-80-7400-549-7)
- Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR, svazek 77: Obsahuje CD (978-80-7400-635-7)
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Realitní právo: Nemovitosti v realitní praxi (978-80-7400-776-7)