Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Znalostní management v cestovním ruchu / Knowledge Management in Tourism / Wissensmanagement im Tourismus - Eva Šimková, Martina Hoffmannová , Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská , Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (alza.cz)
Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7) , Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha , Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-knihaElektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Management v obrazech (978-80-765-0259-8)eBook:,Firemní manažeři a studenti v knize najdou ucelený pohled na znalostní management jako moderní manažerskou disciplinu. Po seznámení se s základními pojmy se čtenáři dozví praktické informace o znalostním managementu z různých úhlů pohledu (technologického, manažerského, organizačního, implementačního aj.) a o procesu zavádění znalostního managementu do firmy či jiné organizace. Publikace je ojedinělá tím, že obsahuje ucelený systémový, systematický a srozumitelný popis problematiky znalostního managementu včetně například rozsáhlého přehledu a analýzy stávajících přístupů k zavádění znalostního managementu a detailního popisu jedné z existujících metodik, který není obsažen v žádné z existujících publikacích zabývajících se znalostním managementem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Znalostní management a proces jeho zavádění - Vladimír Bureš - e-kniha , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)Elektronická kniha - autor Vladimír Bureš, 216 stran Firemní manažeři a studenti v knize najdou ucelený pohled na znalostní management jako moderní manažerskou disciplinu. Po seznámení se s základními pojmy se čtenáři dozví praktické informace o znalostním managementu z různých úhlů pohledu (technologického, manažerského, organizačního, implementačního aj.) a o procesu zavádění znalostního managementu do firmy či jiné organizace. Publikace je ojedinělá tím, že obsahuje ucelený systémový, systematický a srozumitelný popis problematiky znalostního managementu včetně například rozsáhlého přehledu a analýzy stávajících přístupů k zavádění znalostního managementu a detailního popisu jedné z existujících metodik, který není obsažen v žádné z existujících publikacích zabývajících se znalostním managementem. (alza.cz)
Podobné produkty ako Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8) , Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094)Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe. (patro.cz)
Podobné produkty ako Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - Šefčík Vladimír , Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)Hotelnictví představuje dynamicky se rozvíjející oblast, jehož nedílnou součástí je také znalost revenue managementu. V podmínkách české literatury jednoznačně absentuje komplexní popis této disciplíny ať už přímo pro revenue manažery nebo různé analytické pozice. Předložená kniha tuto mezeru úspěšně zaplňuje a představuje tak klíčový podklad pro širokou aplikovatelnost pro ubytovací zařízení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Revenue management v ubytovacích službách - Martin Petříček , Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)Kniha - autor Vladimír Šefčík,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe. (alza.cz)
Podobné produkty ako Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1) , Management (978-80-7373-111-3)eBook:,Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha , Management (978-80-247-4429-2)Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 152 stran, česky Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky. (alza.cz)
Podobné produkty ako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7) , Life management (80-247-1488-4)Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová , Fashion management (978-80-271-2113-7)eBook: (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Systém managementu bezpečnosti informací - Martin Drastich - e-kniha , Projektový management (978-80-271-3619-3)eBook: Hotelnictví představuje dynamicky se rozvíjející oblast, jehož nedílnou součástí je také znalost revenue managementu. V podmínkách české literatury jednoznačně absentuje komplexní popis této disciplíny ať už přímo pro revenue manažery nebo různé analytické pozice. Předložená kniha tuto mezeru úspěšně zaplňuje a představuje tak klíčový podklad pro širokou aplikovatelnost pro ubytovací zařízení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Revenue management v ubytovacích službách. Výstavba stochastického optimalizačního modelu - Martin Petříček - e-kniha , Osobnostní management (978-80-271-3114-3)eBook:,Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen projektů, ale i programů a projektových portfolií. Naučíte se, jak správně uchopit řízení projektu, abyste se zdárně dopracovali k jeho úspěšnému dokončení. Dvojice zkušených autorů nezapomněla ani na řadu příkladů z praxe, díky kterým probíraná témata snadněji pochopíte a vyvarujete se zbytečným chybám. Kniha je určena nejen projektovým manažerům, ale i řídicím pracovníkům, studentům a pedagogům, kteří se s rozsáhlejšími projekty setkávají na denní bázi. Publikace se mimo jiných věnuje následujícím tématům: - Vodopádový a agilní přístup k řízení projektů - Alternativní přístupy k řízení projektů - Role projektového manažera - Koncept a řízení programů - Řízení projektových portfolií - Procesy Project Portfolio Managementu O autorech: Ing. Drahoslav Dvořák, Ph.D. v současnosti řídí divizi Enterprise Project Management ve společnosti WBI Systems, a. s., kde vede implementační projekty podporující řízení projektových portfolií. Své dlouholeté zkušenosti sdílí v řadě odborných publikací, např. Řízení portfolia projektů – nejlepší praktiky portfolio managementu a Mistrovství v Microsoft Project 2010. Přednáší řízení projektů a podnikovou informatiku na Vysoké škole Škody Auto v Mladé Boleslavi. Je jediným specialistou v České republice s certifi kací Microsoft Most Valuable Professional pro oblast Project. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Project Portfolio Management - Drahoslav Dvořák, Martin Mareček - e-kniha , Management inovací (978-80-726-1423-3)Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Management Základy managementu - Bačík Petr , Time management (978-80-726-1480-6)(patro.cz)
Podobné produkty ako Menschen Im Beruf - Tourismus A2 , Time management (978-80-247-4431-5)Das Lehrwerk vermittelt und trainiert Wortschatz und häufig gebrauchte Ausdrücke und Redemittel, die Berufstätige in der Tourismusbranche für ihre Arbeit benötigen. In Band A1 lernen die Kursteilnehmer sich in verschiedenen Situationen im Hotel sprachlich zu verständigen. Typische Sprech- und Hörsituationen werden dabei aus der Perspektive der Hotelangestellten an der Rezeption und im Restaurant geübt. Parallel einsetzbar zu jedem allgemeinsprachlichen Lehrwerk der Niveaustufe A1 – wegen der übereinstimmenden Progression besonders geeignet als fachsprachliche Ergänzung zu dem Lehrwerk Menschen. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Menschen Im Beruf - Tourismus A1 , Finanční management (978-80-247-4047-8)Elektronická kniha - autor David Gruber, Jan Gruber, 23 stran This e-book is an almost accurate translation of David Gruber´s e-book „Time management nejvyssi generace v sesti krocich“ written in Czech. Some supplements and remarks were written by David´s son Jan Gruber who was the leading translator at the same time. Tato e-kniha je téměř přesným překladem česky psané e-knihy Davida Grubera „Time Management nejvyšší generace v šesti krocích“. Jeho syn Jan Gruber napsal některé dodatky a poznámky a byl hlavním překladatelem do angličtiny. (alza.cz)
Podobné produkty ako The Final Generation of Time Management in Six Steps (978-80-856-2491-5) , Marketing management (978-80-247-4150-5)Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k... (alza.cz)
Podobné produkty ako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4) , Management inovací (978-80-7261-423-3)Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva , Projektový management (978-80-271-0075-0)eBook: This Description Is Bilingual – English and Czech Tento popisek je dvojjazyčný, anglicko-český This e-book is an almost accurate translation of David Gruber´s e-book „Time management nejvyssi generace v sesti krocich“ written in Czech. Some supplements and remarks were written by David´s son Jan Gruber who was the leading translator at the same time. Tato e-kniha je téměř přesným překladem česky psané e-knihy Davida Grubera „Time Management nejvyšší generace v šesti krocích“. Jeho syn Jan Gruber napsal některé dodatky a poznámky a byl hlavním překladatelem do angličtiny. This e-book is targeted a) to native English speakers or people who don´t know Czech but their knowledge of English as a foreign language is on the level intermediate or higher. They may read only this e-book, i. e. only English text and they use its know-how to economizing their time etc., b) to native Czechs who command English as a foreign language on the level intermediate or higher. They read it as the simultaneous reading; usually, reading a part (paragraph, page, chapter) of the English text here. And, after it, opening the other e-book, the above mentioned Czech equivalent for checking the sections of the text which weren´t understood as well as they wished. Those readers pursue two intentions: They improve their time management skills and their English simultaneously. Tato e-kniha je určena a) rodilým anglickým mluvčím nebo anglicky aspoň středně pokročile mluvícím a čtoucím lidem neumějícím česky. ti čtou pouze tuto e-knihu, b) rodilým Čechům na angličtinové úrovni střední a vyšší. Ti využívají tuto e-knihu k simultánní četbě. Obvykle tak, že čtou část anglického textu (odstavec, stránku, kapitolu) a poté si v další e-knize, výše již zmíněné, kontrolují ty čtené úseky, kterým neporozuměli tak dobře, jak by si přáli. Takovíto čtenáři zabijí dvě mouchy jednou ranou. Zlepší své hospodaření s časem i svou angličtinu. Among others, this e-book contains: Why may we speak about the final generation? History of Five Generations of Time Management What is a “psychula” (= psychomathematical formula)? How can it help you? Time Management in Six Steps - DAVID-G System: Determine – Absorb - Value – Initiate – Do – Give How to manage rests, how to optimize your work with rotting out Tato e-kniha mimo jiné obsahuje: Proč si můžeme dovolit mluvit o nejvyšší generaci time managementu? Historie pěti generací time managementu Co je to „psychovzorec“ (= psychomatematický vzorec)? K čemu vám může být užitečný? Time management v šesti krocích – metoda SOUSTO: Stanovte – ovládněte – uvědomte si – sestavujte – tvořte – ošetřujte. Jak zvládat resty a optimalizovat vyhnívání úkolů (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako The Final Generation of Time Management in Six Steps - David Gruber, Jan Gruber - e-kniha , Management v obrazech: bez návalů korektnosti (978-80-7650-259-8)Význam správy majetku v kontextu nákladů životního cyklu staveb stále roste. Kniha sumarizuje povinnosti vlastníků budov ve vztahu k stavební části a k zařízením techniky prostředí staveb, přináší standardní metody monitorování technického stavu budov, jejich systematické údržby a oprav. Bude sloužit k plánování a posuzování stavu údržby objektu jak jeho majiteli, tak případnému zájemci o jeho koupi. Z obsahu: Ekonomika správy majetku; Výkon správy majetku; Povinnosti vlastníka budov; Facility management ve správě majetku; Dokumentace managementu ekonomiky správy majetku; Stavební objekt v průběhu životního cyklu; Moderní postupy datové správy majetku atd. Knihu doplňuje mnoho barevných tabulek a grafů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management ekonomiky správy majetku - Václav Beran, Petr Dlask, František Kuda, Wernerová Eva , The final generation of time management in six steps (978-80-856-2491-5)Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5) , Time management nejvyšší generace v šesti krocích (999-00-032-7591-2)Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat. (alza.cz)
Podobné produkty ako Management Základy managementu: Cvičebnice Řešení (978-80-7402-173-2) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. V knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost. (patro.cz)
Podobné produkty ako Management v obrazech - Baslík Vladimír , Time management nejvyšší generace v šesti krocích (978-80-856-2442-7)Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. V knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management v obrazech - Baslík Vladimír , Management chronických ran (978-80-271-0620-2)Nové tituly vytvořené speciálně pro obchod, dodavatele a management, korporátní finance, investice a logistiku. Řada učebnic In Company 3.0 je nyní rozšířena o nové tituly odborné angličtiny (ESP). Ať je vaší specializací kterýkoli z výše zmíněných oborů, naše nové učebnice odborné angličtiny vám poskytnou dostatek materiálu pro výuku. Učebnice mají stejnou strukturu jako oblíbené učebnice In Company 3.0. Tyto učebnice odborné angličtiny mají ucelený obsah a jsou určeny pro krátkodobé kurzy. Mohou být používány buď s učebnicí In Company 3.0, samostatně nebo s kteroukoliv jinou učebnicí. Každý titul umožňuje přístup do Student's nebo Teacher's Resource Centre včetně Presentation Kit. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako In Company 3.0: Supply Chain Management Student´s Pack - Allison JohnModerní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.Publikace je celobarevná, bohatě doplněná radou praktických příkladu, ukázek a ilustrací, tipu a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík PetrUčebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová JaroslavaAudiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške Máte dost času na všechno, co chcete udělat? Většina z nás na takovou otázku odpoví "ne". Ve skutečnosti má každý více času, než si myslí, jen neví, jak jej lépe zorganizovat. Lidé, kteří se začali řídit zásadami představenými v audioprogramu "Time Management", shodně tvrdí, že se jim díky tomu podařilo ušetřit průměrně 2 hodiny každý den. Lidé, kteří umí řídit svůj čas, jsou produktivnější, šťastnější a umí se vyhnout stresu. Time management je velmi důležitou součástí úspěchu, ale často bývá podceňován. Přitom tato dovednost může doslova změnit váš život. V dnešní ekonomice jsou náročnější podmínky než dříve. Lidé v každém oboru musí pracovat lépe a dokázat, že si své místo zaslouží. Nemáte - li schopnost plnit dobře a rychle své úkoly, můžete být pozadu. Program "Time Management" vás naučí dovednostem a technikám, které potřebujete nejen k přežití v této náročné době, ale také k prosperitě. (alza.cz)
Podobné produkty ako Time managementKniha se zabývá nanejvýš aktuálním tématem age managementu, zejména pak dopady změn ve věkové struktuře zaměstnanců v souvislosti s demografickým vývojem, především s ohledem na zajištění optimálního využití potenciálu věkové kategorie 50+. Hlavním cílem monografie je prezentovat ucelenou aktuální teorii k age managementu společně s propojením s výstupy z provedených primárních výzkumů v dané oblasti a je nejen výborným studijním materiálem pro tuto problematiku, ale umožňuje i důkladné seznámení s ní. Publikace je určena personalistům, manažerům organizací, pracovníkům personálních agentur, studentům ekonomických a společenských směrů zabývajících se lidským faktorem i všem ostatním, pro které je problematika uchování znalostí aktuální, potřebná nebo zajímavá. (patro.cz)
Podobné produkty ako Age management v organizacích - Urbancová HanaKniha se zabývá nanejvýš aktuálním tématem age managementu, zejména pak dopady změn ve věkové struktuře zaměstnanců v souvislosti s demografickým vývojem, především s ohledem na zajištění optimálního využití potenciálu věkové kategorie 50+. Hlavním cílem monografie je prezentovat ucelenou aktuální teorii k age managementu společně s propojením s výstupy z provedených primárních výzkumů v dané oblasti a je nejen výborným studijním materiálem pro tuto problematiku, ale umožňuje i důkladné seznámení s ní. Publikace je určena personalistům, manažerům organizací, pracovníkům personálních agentur, studentům ekonomických a společenských směrů zabývajících se lidským faktorem i všem ostatním, pro které je problematika uchování znalostí aktuální, potřebná nebo zajímavá. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Age management v organizacích - Hana UrbancováKniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání. (patro.cz)
Podobné produkty ako Management - Maxa RadekPublikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k ověření znalostí. Učebnice je vhodná pro výuku problematiky základů managementu, a to pro školy se studijními obory: Ekonomika a podnikání; Management; Ekonomika a management; Obchod a podnikání; Personální management; Personální práce; Personální řízení; Logistické a finanční služby, Bankovnictví apod. (patro.cz)
Podobné produkty ako Management - Bellová JanaKniha obsahuje originální popis struktury a obsahu modelu řízení podnikové informatiky (Management of Business Informatics, MBI). Přináší pracovníkům, kteří řídí informatiku v podnicích, pro něž nejsou informační technologie hlavním předmětem podnikání, konzistentní a flexibilní metodickou podporu řízení podnikové informatiky a nejlepší praktiky oboru. Aplikaci tohoto modelu by měl podnik dosáhnout zvýšení výkonnosti podnikové informatiky a tím i zvýšení konkurenceschopnosti a výkonnosti v oblasti svého podnikání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management podnikové informatikySpojení slov „management“ a „veřejná správa“ se začalo objevovat přibližně od 80. let 20. století v rámci rozličných reforem veřejné správy. Za klasický model managementu je považována byrokracie, naše publikace však představuje i jeho alternativy. Větší pozornost věnuje oblastem managementu, které mají zásadní význam pro každou organizaci, například strategický management, finanční management a lidské zdroje. Autorky nastiňují také možnosti marketingu ve veřejné správě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management veřejné správyAudiokniha MP3 David Gruber, čte David Gruber Soubor rad od Davida Grubera, 1. českého lektora a nejčtenějšího autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills, jak na e-mailovou poštu: Abychom se jí nenechali zahltit nebo naopak abychom něco nezanedbali, prostě komplexní návod pro lajdáky i puntičkáře, jak si poradit se záplavou mailů, která se nás v posledních letech řítí stále víc. (alza.cz)
Podobné produkty ako E-mail ManagementeBook:,Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management v ošetřovatelství - Ilona Plevová - e-knihaeBook:,Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. První měsíce jsou plné stresu a metody pokus-omyl. Na cestě je plno výmolů, zatáček, tunelů a bez pomoci nemusí na konci svítit žádné světlo. Proto v knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost. Je nadsázkou. Je útokem na zaběhnuté postupy a stereotypy. Snaží se dostat rozum a emoce do rovnováhy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management v obrazech - Baslík Vladimír - e-knihaNa trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s management cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na marketingové aktivity cestovní kanceláře a agentury a sestavení základního podnikatelského plánu pro jejich činnost s důrazem na marketing a finanční analýzu. Třetí část je orientována na řízení kvality v návaznosti na principy udržitelnosti. V dalších částech knihy jsou shrnuty základy mezinárodních operací v činnosti cestovních kanceláří a agentur, základy směnárenských a průvodcovských služeb a pasové a vízové techniky z hlediska cestovní kanceláře či agentury. Závěr patří pohledu na trh cestovních kanceláří a agentur v ČR i stručnému pohledu na trh evropský. Publikace je doplněna příklady a případovými studiemi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef ŠestákeBook:,Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kreativní management v praxi - Ivana Hospodářová - e-knihaeBook:,Time Management nejvyšší generace – unikátní metoda SOUSTO - Stanovte – ovládněte – uvědomte si - sestavujte – tvořte – ošetřujte - od Davida Grubera, 1. českéhoho lektora a nejčtenější autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills. Dozvíte se to základní podstatné o dosavadních čtyřech generacích a vychutnáte si výhody té páté, která místo pouhých metod zavádí multimetody a unimetodu. S nimi budete time management nejen lépe využívat, ale také jej rychleji ovládnete, osvojíte si jej. Je to jako v cestě za svými cíli přesednout z koňského kočáru do bugatti veyron. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Time management v kostce - David Gruber - e-knihaElektronická kniha - autor Ilona Plevová, kolektiv a, 304 stran Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace. (alza.cz)
Podobné produkty ako Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)Elektronická kniha - autor Vladimír Baslík, 216 stran, česky Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. První měsíce jsou plné stresu a metody pokus-omyl. Na cestě je plno výmolů, zatáček, tunelů a bez pomoci nemusí na konci svítit žádné světlo. Proto v knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost. Je nadsázkou. Je útokem na zaběhnuté postupy a stereotypy. Snaží se dostat rozum a emoce do rovnováhy. (alza.cz)
Podobné produkty ako Management v obrazech (978-80-765-0259-8)Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Management Základy managementu - Ing. Jana Bellová Ph.D., Petr Bačík, Ing. Jaroslav Zlámal Ph.D. - Bačík Petr