Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)
Kniha - autor Vladimír Šefčík,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Podívejte se také ekonomika cestovniho ruchu
Turistická odysea: Krajinou soudobých dějin cestování a cestovního ruchu v Československu v letech 1 (978-80-246-4055-6)
Kniha - autor Lenka Krátká; Pavel Mücke, 672 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kolektivní monografie Turistická odysea představuje zásadní posun v bádání o různých formách a podobách cestovního ruchu v předlistopadovém Československu. Vedle základních tendencí celostátní i regionální politiky na tomto poli představuje v jednotlivých studiích nejrůznější aspekty dobových fenoménů, jako byly odborové či podnikové rekreace, turistická hnutí, lázeňská léčebná péče nebo chatařství a chalupářství i cizinecký cestovní ruch (včetně zájezdů z opačné strany železné opony). Výborně pramenně podložená kniha, opírající se rovněž o rozhovory s pamětníky a doprovázená dobovými fotografiemi, zalidňuje pomyslnou krajinu soudobých dějin konkrétními aktéry a jejich příběhy.
Podívejte se také Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha
eBook: Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky.
Podívejte se také Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Podívejte se také
- Management a hospodaření muzeí (9788024636535)
- Vladimir Solovjov a jeho doba (978-80-7465-330-8)
- Ženy a management (978-80-265-0150-3)
- Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Time Management nejvyšší generace
- Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
- Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)
- Vladimir 518: Ultra! Ultra! - CD (669204-2)
- Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094)
- Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
- Sofronitsky Vladimir: Sonata in A Minor / Piano Sonata No.1 / Polonaises - CD (RCD16184)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
- Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- Life management (80-247-1488-4)
- Management (978-80-7373-111-3)
- Management (978-80-247-4429-2)
- Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 152 stran, česky Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky.
Objev podobné jako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek
Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a vysokých hotelových škol a pracovníci cestovních kanceláří, informačních center a agentur k dalšímu vzdělávání.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek
Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha
eBook: Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a vysokých hotelových škol a pracovníci cestovních kanceláří, informačních center a agentur k dalšímu vzdělávání.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha
Zeměpis cestovního ruchu - Milan Holeček, Peter Mariot
Učebnice pro hotelové i jiné střední školy zabývající se problematikou cestovního ruchu a pro volitelné předměty i semináře ze zeměpisu na středních školách, pomůcka pro přípravu i praxi průvodců cestovního ruchu. Kromě obecných problémů cestovního ruchu se zabývá zejména regionálním zeměpisem cestovního ruchu Česka, Evropy a všech světadílů. Druhé vydání je ve všech kapitolách zaktualizováno a rozšířeno. 4. vydání
Objev podobné jako Zeměpis cestovního ruchu - Milan Holeček, Peter Mariot
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovního ruchu.
Objev podobné jako Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Elektronická kniha - autor Jaromír Beránek, 296 stran Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Česko-anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu - jak teoretické, tak praktické - nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v jednotlivých kapitolách velmi obsáhlou slovní zásobu ve všech stěžejních tématech, týkajících se aktivního využití volného času a cestování - dovolená u moře, dovolená na horách v zimě i v létě, pěší turistika, vodácký sport, letecká a železniční doprava, cestování automobilem, cestovní formality, ubytovací a stravovací služby vč. obsáhlé podkapitoly o gastronomii, lázeňství, poznávání historických památek, kulturní programy, pojištění v cestovním ruchu, a d. Samostatnou kapitolu tvoří česko-anglický seznam světových historických a kulturních památek. Obě jazykové verze slovníků mají doporučení České centrály cestovního ruchu a také Evropské unie.
Objev podobné jako Česko-anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
eBook: Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům vysokých škol a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu – jde např. o dobrodružný cestovní ruch, kulinářský cestovní ruch, filmový cestovní ruch, dobrovolnický cestovní ruch nebo cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se čtenáři seznámí s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Publikace přináší informace, náměty a příklady, které dosud v ucelené podobě nebyly na našem trhu publikovány a měly by inspirovat k dalšímu rozvoji cestovního ruchu.
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji...
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se...
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)
Kniha - autor Bohuslav Balcar, 330 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v jednotlivých kapitolách velmi obsáhlou slovní zásobu ve všech stěžejních tématech, týkajících se aktivního využití volného času a cestování – dovolená u moře, dovolená na horách v zimě i v létě, pěší turistika, vodácký sport, letecká a železniční doprava, cestování automobilem, cestovní formality, ubytovací a stravovací služby vč. obsáhlé podkapitoly o gastronomii, lázeňství, poznávání historických památek, kulturní programy, pojištění v cestovním ruchu, a d. Samostatnou kapitolu tvoří česko-anglický seznam světových...
Objev podobné jako Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)
Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha
eBook: Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha
Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.
Objev podobné jako Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
Management v obrazech - Baslík Vladimír
Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. V knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost.
Objev podobné jako Management v obrazech - Baslík Vladimír
Management v obrazech - Baslík Vladimír - e-kniha
eBook: Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. První měsíce jsou plné stresu a metody pokus-omyl. Na cestě je plno výmolů, zatáček, tunelů a bez pomoci nemusí na konci svítit žádné světlo. Proto v knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost. Je nadsázkou. Je útokem na zaběhnuté postupy a stereotypy. Snaží se dostat rozum a emoce do rovnováhy.
Objev podobné jako Management v obrazech - Baslík Vladimír - e-kniha
Znalostní management a proces jeho zavádění - Vladimír Bureš - e-kniha
eBook: Firemní manažeři a studenti v knize najdou ucelený pohled na znalostní management jako moderní manažerskou disciplinu. Po seznámení se s základními pojmy se čtenáři dozví praktické informace o znalostním managementu z různých úhlů pohledu (technologického, manažerského, organizačního, implementačního aj.) a o procesu zavádění znalostního managementu do firmy či jiné organizace. Publikace je ojedinělá tím, že obsahuje ucelený systémový, systematický a srozumitelný popis problematiky znalostního managementu včetně například rozsáhlého přehledu a analýzy stávajících přístupů k zavádění znalostního managementu a detailního popisu jedné z existujících metodik, který není obsažen v žádné z existujících publikacích zabývajících se znalostním managementem.
Objev podobné jako Znalostní management a proces jeho zavádění - Vladimír Bureš - e-kniha
Fashion management - Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská - e-kniha
eBook: Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.
Objev podobné jako Fashion management - Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská - e-kniha
Zázraky - Valentín Šefčík
Kto neverí na zázraky, nech tú báseň nečíta... Týmto odporúčaním začína jedna z básní Valentína Šefčíka, autora poézie pre deti a mládež. Jeho najnovšia zbierka s názvom ZÁZRAKY ponúka mladým čitateľom štyridsať básní, štyridsať tém. Každá z nich je lyrickým obrazom každodenných malých i veľkých zázrakov nášho života. Mladí čitatelia dostávajú do rúk zbierku, s ktorou môžu nachádzať odpovede na otázky súvisiace so životom a s jeho hodnotami, so svetom i s miestom človeka v ňom. RÁNO i NOC, HUDBA, TICHO či obyčajné PIERKO, ŠŤASTIE, LÁSKA či naša FANTÁZIA... všetky tieto zázraky a ešte oveľa viac nájdete v novej knihe básní Valentína Šefčíka, ktoré sú ako stvorené na recitáciu. Knihu doplnila nádhernými ilustráciami Marta Matus.
Objev podobné jako Zázraky - Valentín Šefčík
Konkláve - Marcel Šefčík
Vakantný Apoštolský stolec. Takto sa označuje v obdobie, keď Cirkev nemá pápeža. Čo sa deje vo Vatikáne, keď pápež zomrie, alebo keď sa zriekne úradu? Autor tejto knihy sa podujal zmapovať všetky obdobia vakantného Apoštolského stolca od začiatku 20. storočia. Dozvieme sa tak o tom, za akých okolností boli volení pápeži od r. 1903. Ďalej si všimneme, ako sa menili v tomto období predpisy o voľbe pápeža. Najzaujímavejšou časťou celej knihy je tretia časť. Predstavuje čo možno najdetailnejšie presný priebeh prípravy pápežskej voľby a priebeh samotného konkláve. Hoci je konkláve v očiach mnohých ľudí opradené hustou pavučinou tajomstva, táto ustanovizeň ma presné pravidlá, bohatý duchovný obsah a krásne obrady, ktoré voľbu pápeža sprevádzajú. Ak chcete vedieť, čo sa deje za zatvorenými dverami Sixtínskej kaplnky, kým svet čaká na biely dymový signál o zvolení nového pápeža, začítajte sa…
Objev podobné jako Konkláve - Marcel Šefčík
Začínáme včelařit - Jozef Šefčík
Když se řekne „pilná jako včelička“, mnohdy si ani neumíme představit, co taková včelka během svého krátkého života stihne. Kvůli jednou kilogramu medu nalétá tisíce kilometrů. Ani v úlu nezahálí – čistí své obydlí, neustále krmí svou matku, aby mohla klást vajíčka, pečuje o včelí plod, staví si s geometrickou přesností své voskové buňky a střeží česno před cizími narušiteli. Fascinující dělba práce ve včelstvu uhranula už mnohé z nás. I proto se včelaření stalo pro značnou část lidí celoživotní náplní a láskou zároveň. Zájmovým včelařem se ale můžeme stát v každém věku. Těm, kdo by si chtěli tohoto příjemného a zdravého koníčka osvojit, nabízí tato knížka kompletní informace, které pro začátek potřebují. Zájemce o chov včel zde najde mnoho rad a návodů, jichž může využít v praxi. Kniha z pera dlouholetého praktického včelaře popisuje srozumitelným způsobem vše, co by měl začátečník vědět o včelách, různých typech úlů, rámkových mírách či potřebném technickém vybavení, aby krok za krokem mohl dospět k vlastnímu zdravému včelstvu a k první ochutnávce vlastního medu. Důraz je kladen na správné ošetřování včelstev v průběhu celého roku, aby byla schopna čelit závažným včelím nemocem (varroáza, mor včelího plodu), které dosud není možné zcela zvládnout léčivy.
Objev podobné jako Začínáme včelařit - Jozef Šefčík
Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Krátká, František Smetana
Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku
Objev podobné jako Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Krátká, František Smetana
Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Výuka pokrývá tato témata:1. Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti (co je cestovní ruch; historický vývoj cestovního ruchu; klasifikace cestovního ruchu; specifika současného cestovního ruchu; ekonomické aspekty cestovního ruchu; faktory ovlivňující cestovní ruch)2. Typologie cestovního ruchu (základní formy cestovního ruchu; specifické formy cestovního ruchu)3. Cestovní kanceláře a cestovní agentury (formy distribuce produktu; základní pojmy z oblasti subjektů poskytujících služby cestovního ruchu; cestovní kanceláře; rozdělení cestovních kanceláří; cestovní agentury; zájezd)4. Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu (informace v cestovním ruchu; typologie účastníků cestovního ruchu ve smyslu získávání informací; využití ICT v cestovním ruchu v současnosti; turistická informační centra; využití ICT v ubytovacím a stravovacím zařízení; využití ICT v dopravě; rezervační systémy)5. Dopravní procesy v cestovním ruchu (podstata dopravy; služby dopravy)6. Ubytovací služby v cestovním ruchu (smysl poskytování ubytovací služby; historie poskytování ubytovacích služeb; základní pojmy z oblasti problematiky ubytovacích služeb; ubytovací jednotka; další služby ubytovacího zařízení; prostory ubytovacího zařízení; kategorizace ubytovacích zařízení; specifická hotelová zařízení; rozdělení ubytovacích úseků hotelu podle funkcí; další služby ubytovacího zařízení; faktory ovlivňující standard služeb ubytovacích zařízení)7. Stravovací služby v cestovním ruchu (význam a poslání stravovacích služeb; rozčlenění stravovacích služeb; materiálně-technické podmínky stravovacích služeb; kategorizace hostinských zařízení; systém obsluhy ve stravovacích zařízeních; rychlé občerstvení a jeho formy; zážitková gastronomie)8. Průvodcovské a animační služby (vymezení osoby průvodce; historie průvodcovské činnosti; právní úprava průvodcovské činnosti; význam průvodcovské činnosti v cestovním ruchu; základní kategorie průvodcovské činnosti; osobnost a role průvodce; vzdělávání průvodců; příprava průvodce cestovního ruchu; druhy přípravy průvodce; animace a animační služby)9. Destinační management (vymezení problematiky managementu v oblasti cestovního ruchu; historický vývoj destinačních strategií; destinační management v současnosti)10. Marketing cestovního ruchu (potřeba uplatnění marketingu v oblasti cestovního ruchu; marketingový mix služeb v cestovním ruchu; segmentace na trhu cestovního ruchu)11. Služby pasových a celních orgánů (volný pohyb občanů členských zemí EU; cestovní doklady; celní kontrola; devizová kontrola; směnárenská činnost)12. Mezinárodní turismus (podstata pojmu mezinárodní turismus; rozvoj turismu v kontextu světové ekonomiky; turismus jako světový fenomén; subjekty mezinárodního turismu; regiony světového turismu)__________________________________________________________Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie práva. Špičková kvalita tisku, grafické zpracování a úprava.Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování.
Objev podobné jako Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Vatikán mojimi očami - Marcel Šefčík
Bývalý veľvyslanec Slovenskej republiky pri Svätej stolici v súčasnosti pôsobí na Ministerstve zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky. Autor mal možnosť vidieť Vatikán toto celosvetové centrum Katolíckej cirkvi, oplývajúce architektonickými a umeleckými pamiatkami jej dvetisícročnej histórie,z viacerích perspektív,a to aj z takých zorných uhlov, aké sa málokomu naskytli.
Objev podobné jako Vatikán mojimi očami - Marcel Šefčík
Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)
Kniha - autor František Smetana; Eva Krátká, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku.
Objev podobné jako Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)
Začínáme včelařit - Jozef Šefčík - e-kniha
eBook: Když se řekne „pilná jako včelička“, mnohdy si ani neumíme představit, co taková včelka během svého krátkého života stihne. Kvůli jednou kilogramu medu nalétá tisíce kilometrů. Ani v úlu nezahálí – čistí své obydlí, neustále krmí svou matku, aby mohla klást vajíčka, pečuje o včelí plod, staví si s geometrickou přesností své voskové buňky a střeží česno před cizími narušiteli. Fascinující dělba práce ve včelstvu uhranula už mnohé z nás. I proto se včelaření stalo pro značnou část lidí celoživotní náplní a láskou zároveň. Zájmovým včelařem se ale můžeme stát v každém věku. Těm, kdo by si chtěli tohoto příjemného a zdravého koníčka osvojit, nabízí tato knížka kompletní informace, které pro začátek potřebují. Zájemce o chov včel zde najde mnoho rad a návodů, jichž může využít v praxi. Kniha z pera dlouholetého praktického včelaře popisuje srozumitelným způsobem vše, co by měl začátečník vědět o včelách, různých typech úlů, rámkových mírách či potřebném technickém vybavení, aby krok za krokem mohl dospět k vlastnímu zdravému včelstvu a k první ochutnávce vlastního medu. Důraz je kladen na správné ošetřování včelstev v průběhu celého roku, aby byla schopna čelit závažným včelím nemocem (varroáza, mor včelího plodu), které dosud není možné zcela zvládnout léčivy.
Objev podobné jako Začínáme včelařit - Jozef Šefčík - e-kniha
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví - Karel Chadt
Monografie „Psychologie řízení a vedení v hotelnictví“ se zabývá psychologickými aspekty vedení a řízení lidí. V úvodní kapitole se zabývá základními psychologickými pojmy především z oblasti psychologie osobnosti, jako jsou schopnosti, inteligence, motivační dimenze osobnosti atd. Na to navazuje část týkající se osobnosti manažera. Jeho zařazením v systém managementu, kompetencemi, vlastnostmi a autoritou. V další kapitole jsou charakterizovány psychologické aspekty týkající se vedení zaměstnanců a uplatnění psychologie v manažerských funkcích. Závěrečná část je věnována náročnosti manažerské práce a duševní hygieně manažerů.
Objev podobné jako Psychologie řízení a vedení v hotelnictví - Karel Chadt
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví - Karel Chadt - e-kniha
eBook: Monografie „Psychologie řízení a vedení v hotelnictví“ se zabývá psychologickými aspekty vedení a řízení lidí. V úvodní kapitole se zabývá základními psychologickými pojmy především z oblasti psychologie osobnosti, jako jsou schopnosti, inteligence, motivační dimenze osobnosti atd. Na to navazuje část týkající se osobnosti manažera. Jeho zařazením v systém managementu, kompetencemi, vlastnostmi a autoritou. V další kapitole jsou charakterizovány psychologické aspekty týkající se vedení zaměstnanců a uplatnění psychologie v manažerských funkcích. Závěrečná část je věnována náročnosti manažerské práce a duševní hygieně manažerů.
Objev podobné jako Psychologie řízení a vedení v hotelnictví - Karel Chadt - e-kniha
Kongresový cestovní ruch - Ján Orieška
Publikace je určena studentům oboru cestovní ruch a všem, kdo se profesionálně věnují rozvoji kongresového a incentivního cestovního ruchu. Seznamuje zároveň studenty s technikou kongresových služeb. Jejím cílem je poskytnout ucelený soubor informací o tomto odvětví cestovního ruchu, který v České republice v posledních letech zaznamenal významný rozvoj. Je doplněna slovníčkem nejfrekventovanějších výrazů ze sledované oblasti cestovního ruchu.
Objev podobné jako Kongresový cestovní ruch - Ján Orieška
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 188 stran, česky Monografie „Psychologie řízení a vedení v hotelnictví“ se zabývá psychologickými aspekty vedení a řízení lidí. V úvodní kapitole se zabývá základními psychologickými pojmy především z oblasti psychologie osobnosti, jako jsou schopnosti, inteligence, motivační dimenze osobnosti atd. Na to navazuje část týkající se osobnosti manažera. Jeho zařazením v systém managementu, kompetencemi, vlastnostmi a autoritou. V další kapitole jsou charakterizovány psychologické aspekty týkající se vedení zaměstnanců a uplatnění psychologie v manažerských funkcích. Závěrečná část je věnována náročnosti manažerské práce a duševní hygieně manažerů.
Objev podobné jako Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7)
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7)
Kniha - autor Karel Chadt, 188 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie „Psychologie řízení a vedení v hotelnictví“ se zabývá psychologickými aspekty vedení a řízení lidí. V úvodní kapitole se zabývá základními psychologickými pojmy především z oblasti psychologie osobnosti, jako jsou schopnosti, inteligence, motivační dimenze osobnosti atd. Na to navazuje část týkající se osobnosti manažera. Jeho zařazením v systém managementu, kompetencemi, vlastnostmi a autoritou. V další kapitole jsou charakterizovány psychologické aspekty týkající se vedení zaměstnanců a uplatnění psychologie v manažerských funkcích. Závěrečná část je věnována náročnosti manažerské práce a duševní hygieně manažerů.
Objev podobné jako Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7)
Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)
Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k...
Objev podobné jako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)
Cestovný ruch, hotelierstvo, pohostinstvo - Marian Gúčík
Slovník obsahuje 1000 najpoužívanejších pojmov z oblasti cestovného ruchu, podnikovej ekonomiky, hotelového a gastronomického manažmentu. Jednotlivé pojmy sa popri slovenskej verzii uvádzajú v anglickom, nemeckom a vo francúzskom jazyku. Slovník bude pomôckou pre všetkých, ktorí po ňom siahnu - študentov a pedagógov, ako aj praktikov pôsobiacich v oblasti cestovného ruchu, v hotelierstve a pohostinstve. Kolektív autorov tvoria vysokošpecializovaní odborníci, ktorí majú medzinárodný prehľad a venujú sa problematike cestovného ruchu už niekoľko rokov.
Objev podobné jako Cestovný ruch, hotelierstvo, pohostinstvo - Marian Gúčík
Cestovní ruch pro SŠ a veřejnost - Eva Morávková, Daniela Drobná
Publikace poskytuje základní orientaci v oblasti cestovního ruchu. Je určena především žákům středních škol (zejména pro studijní obor hotelnictví a turismus), ale i těm, kteří by chtěli v této sféře podnikat. Řadu poznatků mohou využít i účastníci cestovního ruchu.Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých úhlů pohledu. Výkladový text je doplněn příklady z praxe, modelovými situacemi z průvodcovské činnosti, ale také odkazy na zdroje poskytující rozšiřující poznatky – např. na webové adresy a čísla základních právních norem. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol.Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018, má novou grafickou úpravu a je oproti předešlému vydání barevné
Objev podobné jako Cestovní ruch pro SŠ a veřejnost - Eva Morávková, Daniela Drobná
Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus
Objev podobné jako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Cestovní ruch pod dohledem třetí říše (9788024641706)
Elektronická kniha - autor Jan Štemberk a Ivan Jakubec, 310 stran, česky Cestovní ruch a druhá světová válka, to je na první pohled paradoxní spojení. Historici Ivan Jakubec a Jan Štemberk však revidují zažitou představu, že tehdy nebyla na cestování vhodná doba. Kniha se zaměřuje na protektorát Čechy a Morava, ale autoři se zabývají i oddělenými částmi Československa a zahrnují kontext říše. Jejich mimořádně erudovaná pramenná práce věnuje pozornost státní politice, administrativě, antisemitským opatřením i dopravě, stravování a ubytování. Publikace, doprovázená dobovými fotografiemi a reklamními materiály a doplněná barevnou obrazovou přílohou, představuje zásadní posun v bádání o tomto dosud málo zmapovaném fenoménu.
Objev podobné jako Cestovní ruch pod dohledem třetí říše (9788024641706)
Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha
eBook: Publikace jako jediná na českém trhu přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím a hotelovým i dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. První část publikace je věnována analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu či prosazování principů udržitelnosti. K aktuálním tématům lze řadit i řešení agendy turismu v Evropské unii a výběr z legislativní úpravy turismu na úrovni Evropské unie. V z ávěru je rekapitulován vývoj mezinárodního turismu a podána vize jeho dalšího rozvoje. Výklad je doplňován praktickými příklady.
Objev podobné jako Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha
Management Základy managementu: Cvičebnice Řešení (978-80-7402-173-2)
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat.
Objev podobné jako Management Základy managementu: Cvičebnice Řešení (978-80-7402-173-2)
Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu.
Objev podobné jako Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)
Cestovní ruch - Halina Kotíková, Eva Schwartzhoffová - e-kniha
eBook: Publikace je zaměřena na cestovní ruch. Její první část je věnována všeobecně základním tématům, jako je typologie, účastník cestovního ruchu, destinace, potenciál pro rozvoj cestovního ruchu a odborné organizace působící v tomto odvětví. Vedle základního pojmosloví a terminologie je zde popsán současný stav cestovního ruchu u nás i ve světě a jsou zmíněny jak aktuální problémy jeho rozvoje, tak současné trendy. Druhá část obsahuje popis základních služeb cestovního ruchu a objasnění jejich realizace. A to především služeb stravovacích, ubytovacích, dopravních, zprostředkovatelských. Vedle popisu a vymezení obsahové náplně jednotlivých služeb jsou uvedeny také jejich zvláštnosti, kategorizace subjektů poskytujících danou službu a způsob, jakým je hodnocena jejich kvalita.
Objev podobné jako Cestovní ruch - Halina Kotíková, Eva Schwartzhoffová - e-kniha
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr
Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.Publikace je celobarevná, bohatě doplněná radou praktických příkladu, ukázek a ilustrací, tipu a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice.
Objev podobné jako Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr
Time management
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške Máte dost času na všechno, co chcete udělat? Většina z nás na takovou otázku odpoví "ne". Ve skutečnosti má každý více času, než si myslí, jen neví, jak jej lépe zorganizovat. Lidé, kteří se začali řídit zásadami představenými v audioprogramu "Time Management", shodně tvrdí, že se jim díky tomu podařilo ušetřit průměrně 2 hodiny každý den. Lidé, kteří umí řídit svůj čas, jsou produktivnější, šťastnější a umí se vyhnout stresu. Time management je velmi důležitou součástí úspěchu, ale často bývá podceňován. Přitom tato dovednost může doslova změnit váš život. V dnešní ekonomice jsou náročnější podmínky než dříve. Lidé v každém oboru musí pracovat lépe a dokázat, že si své místo zaslouží. Nemáte - li schopnost plnit dobře a rychle své úkoly, můžete být pozadu. Program "Time Management" vás naučí dovednostem a technikám, které potřebujete nejen k přežití v této náročné době, ale také k prosperitě.
Objev podobné jako Time management
Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)
Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 224 stran Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního cestovního ruchu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím, hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Věnuje se analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Zaměřuje se na regionální a subregionální rozložení mezinárodního cestovního ruchu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Autorka charakterizuje také vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU. V závěru je rekapitulován vývoj mezinárodního cestovního ruchu a...
Objev podobné jako Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)
Podívejte se také
- Sofronitsky Vladimir: Etudes, Preludes, Poems and Dances - CD (4600383161983)
- Sofronitsky Vladimir: Mazurkas and Preludes Op. 28 - CD (4600383161822)
- Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
- Finanční management (978-80-247-4047-8)
- Projektový management (978-80-271-0075-0)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Management inovací (978-80-7261-423-3)
- Management inovací (978-80-726-1423-3)
- Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
- Projektový management (978-80-271-3619-3)
- Sofronitsky Vladimir: Kreisleriana, Op. 16 / Chopin: Nocturnes, Barcarolle - CD (RCD16187)
- Sofronitsky Vladimir: Sixteen Preludes Ten Poems Two Dances - CD (4600383162911)
- Myslivost 2. díl: Myslivecký management chovu a lovu zvěře (978-80-901775-9-8)
- Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)
- Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)
- E-mail management (978-80-856-2445-8)
- Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)
- Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
- E-mail management (999-00-033-5983-4)
- Leadership & management development (978-80-247-5721-6)
- Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)
- Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)