Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Produkt Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7) , Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Detail

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Detail

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha , Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Detail

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9) , Event marketing (80-247-0646-6)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0) , Ogangie (978-80-747-4209-5)

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6) , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)

Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 224 stran Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního cestovního ruchu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím, hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Věnuje se analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Zaměřuje se na regionální a subregionální rozložení mezinárodního cestovního ruchu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Autorka charakterizuje také vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU. V závěru je rekapitulován vývoj mezinárodního cestovního ruchu a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8) , Křeček v utajení (978-80-247-2302-0)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Sklepy v zahradě (978-80-247-3798-0)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9) , Peklo v duši (978-80-247-5851-0)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Bino farma v cestovním kufříku

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Móda v ulicích protektorátu (978-80-247-5020-0)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Předškoláci v pohybu 3 (978-80-247-3590-0)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6) , Lobbing v moderních demokraciích (978-80-247-3165-0)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8) , Výukové metody v pedagogice (978-80-247-4100-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Egypt - v nitru pyramidy (978-80-247-4759-0)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3) , Vlci v rouše beránčím (978-80-247-5653-0)

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Detail

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-5016-0) , Variácie záhad (978-80-556-4209-3)

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3) , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1) , Ošetřovatelská diagnostika v práci sestry (978-80-247-5538-0)

Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)

Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Beránek, 296 stran Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1) , Diverzanti a agenti v akci (978-80-247-5103-0)

Kontroling podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-217-9)

Kontroling podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-217-9)
Detail

Kniha - autor Marian Gúčik; Ľubica Šebová; Tibor Bajaník, 232 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia v desiatich kapitolách sprostredkúva informácie o postavení kontrolingu v systéme riadenia podniku cestovného ruchu, o plánovaní výnosov a nákladov, o kalkuláciách a rozpočtovaní, o kalkulovaní cien a cenovom kontrolingu, o finančnom plánovaní a finančnom kontrolingu, o investičnom kontrolingu, o informačnom systéme podniku a vyhodnocovaní výsledkov kontrolingu, ako aj o podnikateľskom riziku a krízovom vývoji podniku. Ťažisko sprostredkúvaných poznatkov je v operatívnom kontrolingu. Text každej kapitoly je v závere obohatený o modelové príklady a prípadové štúdie z prostredia podnikov cestovného ruchu, ktorých zámerom je ilustrovať teóriu na konkrétnych príkladoch v praxi. Poznatky obsiahnuté v tejto publikácii umožnia čitateľovi efektívnejšie využívať kontroling ako nástroj zameraný na plnenie cieľov podniku, aplikovať vhodné metódy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kontroling podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-217-9) , Klinické doporučené postupy v ošetřovatelství (978-80-247-5426-0)

Event marketing (80-247-0646-6)

Event marketing (80-247-0646-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Event marketing (80-247-0646-6) , Sanitky v československu a česku (978-80-247-5864-0)

Quilling (978-80-247-4366-0)

Quilling (978-80-247-4366-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Vašíčková Maiksnar, 112 stran Zavedeme vás do světa stáčení papírových proužků. A co s nimi vytvoříte? Třeba duhové náušnice, přání s ledovým květem, krabičku se srdíčky, roztomilé kuřátko a slepičku na Velikonoce a mnoho dalšího. (alza.cz)

Podobné produkty ako Quilling (978-80-247-4366-0) , Pravda a lež v partnerství (978-80-247-1846-0)

Superb (978-80-247-5682-0)

Superb (978-80-247-5682-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 144 stran První prototyp vozu Škoda Superb vyjel na silnice na podzim roku 1934, sériové automobily následovaly na jaře 1935. Tehdy se začala psát bohatá historie Superbu, která vyvrcholila na jaře roku 2015, kdy byl na trh uveden jeho nejnovější typ. (alza.cz)

Podobné produkty ako Superb (978-80-247-5682-0) , Lov zvěře v našich honitbách (978-80-247-3644-0)

Vikingové (978-80-247-4762-0)

Vikingové (978-80-247-4762-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Veronika Válková, 176 stran Ocitnout se mezi vikingy není žádný med. Smrdí cibulí, chrápou jako medvědi a neustále se vytahují, kdo pobil víc nepřátel. Jsou to ale vůbec vikingové, když nemají na přilbách rohy?! Téhle záhadě chce Bára přijít na kloub, v první řadě však musí překazit chystanou vraždu náčelníka dračí lodi Sigurda...Historička Veronika Válková ve svých knihách přenáší čtenáře do reálné historie, kde spolu s Bárou zažívají napínavé chvilky, zároveň se toho ale také hodně dozvědí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vikingové (978-80-247-4762-0) , Marketing základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Štukatérství (978-80-247-2175-0)

Štukatérství (978-80-247-2175-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Miloš Gavenda, Ludvík Losos, 184 stran Na našem současném trhu ojedinělá publikace, přinášející zevrubnou informaci o štukatérském oboru, jehož největší rozkvět byl v českých zemích v 18. století. Nicméně toto pozoruhodné umělecké řemeslo přežilo až do současnosti a jeho mistři se dnes uplatňují při restaurování památek, dekoraci interiérů, ale i při realizaci výtvarných děl. Autoři se zevrubně věnují používaným historickým i současným materiálům a technologiím.V dalších kapitolách jsou podrobně popisovány jednotlivé techniky, ilustrované přehlednými kresbami a fotografiemi pracovních postupů. Kniha se zabývá i dnes málo známým speciálním technikám, jako je scagliola, umělé mramory, štukolustro apod.Závěrečná kapitola je pak věnována povrchovým úpravám. Kniha je určena širokému okruhu těch, kteří ve své činnosti přicházejí s touto technikou do styku, především pracovníkům památkové péče, studentům výtvarných škol, architektům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Štukatérství (978-80-247-2175-0) , Rose pod palbou (978-80-754-4209-3)

Ekonomika (978-80-247-5091-0)

Ekonomika (978-80-247-5091-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radomíra Kowalská, 192 stran Publikace vychází z učebních plánů pro zdravotnické obory, je zaměřena na problematiku trhu práce, pojišťovnictví, bankovnictví, daně a dále na oblast soukromého podnikání a finančního hospodaření firmy i domácností. Jednotlivá témata jsou procvičována pomocí příkladů ze zdravotnické praxe, vytvářením vlastních návrhů řešení, analyzováním grafů a tabulek apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ekonomika (978-80-247-5091-0)

Všímavost (978-80-247-5554-0)

Všímavost (978-80-247-5554-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Michael Sinclair, Josie Seydel, 224 stran Nic nestíháte, jste příliš zaneprázdnění, neustále v jednom kole? Všímavost neboli mindfulness je technika cvičení pro vaši mysl, která vám pomůže všechno dokončovat v klidu a s předstihem, být úspěšnější a sebevědomější. Proměňte svůj hektický a stresující život na klidný a spokojený! (alza.cz)

Podobné produkty ako Všímavost (978-80-247-5554-0)

Kyberšikana (978-80-247-4577-0)

Kyberšikana (978-80-247-4577-0)
Detail

Elektronická kniha - autor David Šmahel, 152 stran Kniha představuje relativně nový společenský jev, jemuž se v současnosti dostává velké pozornosti ve školství, v médiích i v akademickém světě. Čtenář se seznámí s jevy, které s kyberšikanou souvisejí (agrese a agresivní chování), s rozdíly oproti tradiční (školní) šikaně a s tím, jak je tato nová forma šikany formována specifickým charakterem online prostředí. Prostor je věnován i kyberšikaně v českém a světovém kontextu a jejímu mediálnímu obrazu. Podrobně jsou představeny charakteristiky jejích aktérů — obětí, agresorů i přihlížejících. Pozornost je upřena též na možné dopady kyberšikany a na způsoby, jakými se s ní její oběti vyrovnávají. Závěrečná část knihy je zaměřena na možnosti prevence a zvládání tohoto jevu na individuální, rodinné a institucionální rovině. Detaily knihy: Autor: David Šmahel Rok vydání: 2013 ISBN: 978-80-247-4577-0 Počet stran: 152 (alza.cz)

Podobné produkty ako Kyberšikana (978-80-247-4577-0)

Posilování (978-80-247-5075-0)

Posilování (978-80-247-5075-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Bret Contreras, 232 stran Účinný trénink kdykoli a kdekoli! Jestliže hledáte ověřený způsob, jak správně trénovat doma nebo na cestách, pořiďte si tuto knížku, která pro vás bude zdrojem užitečných inspirací, k nimž se můžete stále vracet. Naučíte se, jak tvarovat postavu bez činek, trenažérů a jiných drahých pomůcek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Posilování (978-80-247-5075-0)

Bible (978-80-247-3912-0)

Bible (978-80-247-3912-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Gerlinde Baumann, 88 stran ak je to vlastně s Biblí: Kdo napsal tento první světový bestseller? Jaký význam má Starý zákon - pro křesťany a pro židy? O čem pojednává Nový zákon? Právě tady najdete jasný přehled a přesné informace o nejnovějších výsledcích bádání. Všechno, co jste chtěli vědět o Bibli - zde jsou odpovědi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Bible (978-80-247-3912-0)

HTML (978-80-247-5059-0)

HTML (978-80-247-5059-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Slavoj Písek, 192 stran Nové vydání jedinečného bestselleru Jazyk HTML je základním prostředkem k vytváření WWW stránek pro internet. Po jejím přečtení budou čtenáři schopni vytvářet vlastní jednoduché webové stránky, kvalitou srovnatelné s těmi, jež se dají najít během toulek internetem. Velmi jednoduše a názorně jsou zde probrány všechny základní aspekty HTML. Vše je vysvětlováno postupně od zobrazování textu, přes tvorbu odstavců a nadpisů, až k formátování dokumentu a nastavování barev. V jednotlivých kapitolách je možné naučit se používat seznamy, obrázky, vkládat na stránky citace, hypertextové odkazy a tabulky. Po těchto základech přijdou na řadu i některá pokročilejší témata. Čtenáři se naučí používat kaskádové styly, pomocí rámů budou umět zobrazit několik dokumentů současně. Kniha obsahuje mnoho názorných příkladů, na nichž si každý čtenář může prakticky vyzkoušet vše, co se právě naučil. Kromě toho je možné tyto příklady... (alza.cz)

Podobné produkty ako HTML (978-80-247-5059-0)

Batika (978-80-247-3660-0)

Batika (978-80-247-3660-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Helena Hošková, 64 stran Kniha nabízí zcela ojedinělý a neotřelý pohled do tajů voskové batiky a představí zájemcům nádhernou techniku zdobení voskem. Součástí knihy je stručné seznámení s historií a hlubokou symbolikou vzorů, doplněné autentickými fotografiemi, představení originálních materiálů a vzorů používaných při tvorbě původní Javánské batiky, rady, jak tyto materiály nahradit v našich podmínkách a podrobné pracovní postupy s množstvím postupových fotografií. V knize je i "odtajněno" několik dosud nezveřejněných postupů a triků, kterých autorka využívá ve vlastní tvorbě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Batika (978-80-247-3660-0)

Bonsaj (978-80-247-2414-0)

Bonsaj (978-80-247-2414-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Škvor, 160 stran Tento průvodce pěstováním bonsají je určen především začínajícím pěstitelům a obdivovatelům bonsají. Kniha si neklade za cíl být vysoce odborným dílem, ale spíše praktickou příručkou založenou na dlouholetých osobních zkušenostech autora.Čtenáři se v knize seznámí s různými technikami úpravy bonsají, s jednotlivými japonskými styly, naleznou v ní informace o možnostech získávání vhodných rostlin a jejich dostupnosti v našich podmínkách a mnoho dalších praktických rad. Kromě obecné části kniha obsahuje i přehled druhů s konkrétními pěstitelskými tipy.Publikaci doplňuje velké množství fotografií a originálních kreseb.Autor se pěstování bonsají věnuje již více než 25 let a je hrdým majitelem několika desítek krásných stromků, o něž se s láskou a pečlivostí stará. Detaily knihy: Autor: Petr Škvor Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2414-0 Počet stran: 160 (alza.cz)

Podobné produkty ako Bonsaj (978-80-247-2414-0)

Spam (978-80-247-2638-0)

Spam (978-80-247-2638-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Adámek, 168 stran Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spam (978-80-247-2638-0)

Pedagogika (978-80-247-2993-0)

Pedagogika (978-80-247-2993-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Čábalová, 272 stran Tato publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k vlastnímu pedagogickému uvažování.Základním cílem učebnice je především podporovat samostatné pedagogické myšlení, tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení.Text je určen především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a putování pedagogickou teorií a praxí. Detaily knihy: Autor: Dagmar Čábalová Rok vydání: 2011 ISBN: 978-80-247-2993-0 Počet stran: 272 (alza.cz)

Podobné produkty ako Pedagogika (978-80-247-2993-0)

Koučování (978-80-247-2047-0)

Koučování (978-80-247-2047-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Michaela Daňková, 112 stran Možná jste už také někde slyšeli věty typu "tak jsem ho zkoučoval, kouč nám dobře poradil, jak máme zlepšit prodeje, nejsem na tom tak špatně, abych měl koučee" a podobně. Jak je vidět, pod pojmem koučování si každý představuje trochu něco jiného. Co to tedy vlastně to koučování je? Může koučovat i ten, kdo není profesionálním koučem? A jak na to? Koučování není všelék, ale je to účinný způsob řízení, který vám může hodně pomoci. Inspirací vám může být právě kniha Koučování - kdy, jak a proč, díky níž si můžete obohatit svůj rejstřík práce s lidmi, pochopit hlavní principy koučování a učit se je naplňovat v každodenní praxi. Přejeme vám proto mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Koučování (978-80-247-2047-0)

Komíny (978-80-247-2823-0)

Komíny (978-80-247-2823-0)
Detail

Elektronická kniha - autor František Jiřík, 128 stran Třetí vydání publikace aktuálně (podle nových evropských norem) a srozumitelně seznamuje čtenáře s problematikou odvodu spalin od spotřebičů na tuhá, kapalná a plynná paliva. Dotýká se jak novostaveb, tak i rekonstrukcí. U plynových spotřebičů se zabývá konstrukcemi komínů v závislosti na teplotě spalin a požadovaném podtlaku či přetlaku. Popisuje zásady a způsob stavby keramických komínů, kovových komínů a i nových typů komínů, způsoby a návody na rekonstrukce komínů vložkováním pro spotřebiče na kapalná a plynná paliva. Samostatná kapitola je věnována závadám jednotlivých typů komínů, způsobu jejich odstraňování, kontrole a čištění komínů. Autor se podílí na zpracování českých komínových norem a spolupracuje i na tvorbě dalších předpisů v oblasti komínů, současně je dlouholetým soudním znalcem v oboru stavebním se zvláštní specializací kominictví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komíny (978-80-247-2823-0)

Florbal (978-80-247-3615-0)

Florbal (978-80-247-3615-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Kysel, 144 stran Nová moderní učebnice florbalu, určená trenérům, učitelům, vedoucím sportovních kroužků a hráčům, se jistě stane vítaným pomocníkem v oblasti soutěžního, rekreačního i školního florbalu, zejména při přípravě dětí a mládeže. Na velkém množství barevných fotografií jsou demonstrovány herní činnosti jednotlivce a hra brankáře. Autor uspořádal 120 příkladů herních cvičení a 20 konkrétních tréninkových jednotek, na kterých se můžete inspirovat, jakým způsobem florbal trénovat, jak ho vhodně zapojovat do výuky a jak správně učit základním florbalovým dovednostem i taktice hry. Součástí publikace je také výklad pravidel, včetně jejich úprav pro školní prostředí, a obrazový průvodce signály rozhodčího. (alza.cz)

Podobné produkty ako Florbal (978-80-247-3615-0)

Karate (978-80-247-1932-0)

Karate (978-80-247-1932-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Karel Strnad, 192 stran Právo nosit černý pás na kimonu je cílem každého vyznavače bojových umění. Stejně tak je tomu i ve světě nejrozšířenějšího stylu karatedo - Shotokan ryu. Nejdříve je třeba úspěšně složit až osm zkoušek na žákovské technické stupně - kyu a zkoušku na mistrovský technický stupeň - dan. Autor, mezinárodní zkušební komisař karatedo stylu Shotokan ryu, všechny zájemce o bojová umění, sportovce a jejich trenéry seznámí s tím, co musí adept mistrovského stupně zvládnout, aby obstál u zkoušky na mistrovský stupeň 1. dan. S využitím více než 1000 fotografií uspořádaných do pohybových kinogramů ukazuje, jak zvládnout 13 sestav (kata) s využitím technik (kihon) a přidává popis forem zápasu (kumite). U každé z jednotlivých částí - kata, kihon i kumite - rovněž upozorňuje na chyby a nedostatky, které nemohou být u zkoušek tolerovány. Součástí publikace jsou i kapitoly věnované etice a etiketě, historii a všeobecnému... (alza.cz)

Podobné produkty ako Karate (978-80-247-1932-0)

Informačné technológie v cestovnom ruchu (978-80-8168-587-3)

Informačné technológie v cestovnom ruchu (978-80-8168-587-3)
Detail

Kniha - autor Tomáš Gajdošík; Zuzana Gajdošíková; Radka Marčeková, 208 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje najnovšie trendy vo výučbe informačných technológií a je členená podľa nákupného správania spotrebiteľa, ktoré zohľadňuje hľadanie informácií a rezervovanie v cestovnom ruchu, cestovanie, pobyt v cieľovom mieste a aktivity po návrate. V desiatich kapitolách je prezentovaný význam informačných technológií v cestovnom ruchu, využitie internetu a sociálnych médií v cestovnom ruchu, systémy rezervovania a informačné technológie v cestovných kanceláriách. Zameriava sa na využívanie informačných technológií v doprave, hotelierstve, pohostinstve a cieľových miestach cestovného ruchu. Zohľadňuje využívanie mobilných technológií v cestovnom ruchu, ako aj využívanie informačných technológií po... (alza.cz)

Podobné produkty ako Informačné technológie v cestovnom ruchu (978-80-8168-587-3)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)
Detail

Kniha - autor Vladimír Šefčík,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)

Ošetřovatelství II (978-80-247-3558-0)

Ošetřovatelství II (978-80-247-3558-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, kolektiv a, 224 stran Učebnice ošetřovatelství s ucelenými a aktuálními informace zahrnuje všechna témata, která jsou nutná ke zvládnutí studijních požadavků daného předmětu: komunikace, etika, člověk, jeho motivace a potřeby, paliativní péče, transkulturní ošetřovatelství a výchova ke zdraví. Tato učebnice je určena pro studenty bakalářského a magisterského oboru všeobecná sestra, porodní asistentka a všeobecné lékařství a dále pro studenty všech zdravotnických oborů, kteří mají součástí svého studia předmět ošetřovatelství. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ošetřovatelství II (978-80-247-3558-0)

Skútr Čezeta (978-80-247-4168-0)

Skútr Čezeta (978-80-247-4168-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcel Malypetr, 172 stran Druhé vydání knihy Skútr Čezeta vzniklo na základě četných dotazů čtenářů, kteří požadovali doplnění informací týkajících se provozu těchto krásných a čím dál populárnějších veteránů. Vzhledem k "pokročilému věku" těchto strojů jsou už také s jejich "životy" spojeny poruchy, které vyžadují opravy, seřizování, renovace a další úpravy. V knize najdete kromě praktických rad i informace o vzniku a historii skútrů Čezeta.Pro zájemce uvádíme podrobná technická data všech typů, seřizovací tabulky i přehled všech použitých karburátorů, což určitě ocení všichni řidiči i renovátoři. Kniha je určena všem, jimž se líbí ojedinělý design strojů Čezeta, ať už se jedná o příznivce či sběratele. Určitě potěší také ty čtenáře, kteří se chtějí dozvědět více o historii skútrů v našich zemích. Zároveň se mohou seznámit s přehledem všech typů Čezet i s jejich technickými údaji. (alza.cz)

Podobné produkty ako Skútr Čezeta (978-80-247-4168-0)

Dlouhodobá péče (978-80-247-5439-0)

Dlouhodobá péče (978-80-247-5439-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Iva Holmerová, 176 stran Publikace se zabývá problematikou dlouhodobé péče, a to převážně s ohledem na pacienty vyššího věku v ústavní péči. Jedná se o důležitou problematiku, stále více diskutovanou i na mezinárodních fórech. V domácím odborném písemnictví je tato publikace zcela ojedinělá. Detaily knihy: Autor: Iva Holmerová Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5439-0 Počet stran: 176 (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobá péče (978-80-247-5439-0)
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0), Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7), Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6), Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9), Marketing management (978-80-247-4150-5), Internetový marketing (978-80-251-5016-0), Event marketing (80-247-0646-6), Ogangie (978-80-747-4209-5), Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), Křeček v utajení (978-80-247-2302-0), Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0), Sklepy v zahradě (978-80-247-3798-0), Peklo v duši (978-80-247-5851-0), Bino Farma v cestovním kufříku, Móda v ulicích protektorátu (978-80-247-5020-0), Předškoláci v pohybu 3 (978-80-247-3590-0), Lobbing v moderních demokraciích (978-80-247-3165-0), Výukové metody v pedagogice (978-80-247-4100-0), Egypt - V nitru pyramidy (978-80-247-4759-0), Vlci v rouše beránčím (978-80-247-5653-0), Variácie záhad (978-80-556-4209-3), Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), Ošetřovatelská diagnostika v práci sestry (978-80-247-5538-0), Diverzanti a agenti v akci (978-80-247-5103-0), Klinické doporučené postupy v ošetřovatelství (978-80-247-5426-0), Sanitky v Československu a Česku (978-80-247-5864-0), Pravda a lež v partnerství (978-80-247-1846-0), Lov zvěře v našich honitbách (978-80-247-3644-0), Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0), Rose pod palbou (978-80-754-4209-3)