Management kvality služeb v cestovním ruchu - kateřina ryglová, ida rašovská

Produkt Management kvality služeb v cestovním ruchu - kateřina ryglová, ida rašovská sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Management kvality služeb v cestovním ruchu - kateřina ryglová, ida rašovská upraviť a produkt hľadať znova.

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Detail

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská , Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha , Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7) , Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Znalostní management v cestovním ruchu / Knowledge Management in Tourism / Wissensmanagement im Tourismus - Eva Šimková, Martina Hoffmannová

Detail

Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Znalostní management v cestovním ruchu / Knowledge Management in Tourism / Wissensmanagement im Tourismus - Eva Šimková, Martina Hoffmannová , Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2)

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi - Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová - e-kniha

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi - Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová - e-kniha
Detail

eBook:,Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky CR, jako např. franchising nebo revenue/yield management, a specifické formy CR, jako je kongresový CR, CR na venkově či golfová turistika. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi - Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová - e-kniha , Bino farma v cestovním kufříku

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Detail

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)

Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková

Detail

Kniha obsahuje základy managementu všeobecně, management v ošetřovatelství a management kvality v ošetřovatelské perioperační péči na operačním sále pro zajištění bezpečnosti operovaného pacienta. Jsou rozebrána rizika ve zdravotnickém zařízení a rizika v perioperační péči, včetně skrytých rizikových faktorů na operačním sále. S riziky na pracovišti úzce souvisí i vznik mimořádných událostí, jejich řešení a následné vyhodnocení. Část publikace je zaměřená i na preventivní opatření v perioperační péči. To vše úzce souvisí s certifikací a akreditací pracoviště a s chováním všech pracovníků na sále.Publikace je určená všem perioperačním sestrám, studentům perioperačního ošetřovatelství i lékařství a lékařům, chirurgům, kteří přicházejí na operační sál. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková , Kněžíková kateřina, englichová kateřina: k2: kateřina kněžíková / kateřina englichová - cd (cr1134-2)

Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková - e-kniha

Detail

eBook: Kniha obsahuje základy managementu všeobecně, management v ošetřovatelství a management kvality v ošetřovatelské perioperační péči na operačním sále pro zajištění bezpečnosti operovaného pacienta. Jsou rozebrána rizika ve zdravotnickém zařízení a rizika v perioperační péči, včetně skrytých rizikových faktorů na operačním sále. S riziky na pracovišti úzce souvisí i vznik mimořádných událostí, jejich řešení a následné vyhodnocení. Část publikace je zaměřená i na preventivní opatření v perioperační péči. To vše úzce souvisí s certifikací a akreditací pracoviště a s chováním všech pracovníků na sále. Publikace je určená všem perioperačním sestrám, studentům perioperačního ošetřovatelství i lékařství a lékařům, chirurgům, kteří přicházejí na operační sál. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková - e-kniha , Xtendlan bezdrátová siréna ida-cw31 (ida-cw31)

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3) , Ekonomika cestovniho ruchu

Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál

Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál
Detail

Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál , Keramická aromalampa ida,

Management kvality pro 21. století - Nenadál Jaroslav

Management kvality pro 21. století - Nenadál Jaroslav
Detail

Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management kvality pro 21. století - Nenadál Jaroslav , Handel ida: ida haendel in prague - cd (su3782-2)

Management kvality a rizik psychiatrické péče - Žaludek Adam

Management kvality a rizik psychiatrické péče - Žaludek Adam
Detail

Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená dokumentace. Management rizik a sledování kvality zdravotní péče je důležitou součástí péče o psychiatrické pacienty. Stejně jako management nežádoucích událostí ve zdravotnictví je v současné době toto téma více než aktuální. S probíhající reformou psychiatrické péče souvisí právě otázka kvality a bezpečí v této oblasti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management kvality a rizik psychiatrické péče - Žaludek Adam , Kateřina aragonská: pravá královna

Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek

Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek
Detail

Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje.V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti.Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená dokumentace.Management rizik a sledování kvality zdravotní péče je důležitou součástí péče o psychiatrické pacienty. Stejně jako management nežádoucích událostí ve zdravotnictví je v současné době toto téma více než aktuální. S probíhající reformou psychiatrické péče souvisí právě otázka kvality a bezpečí v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek , Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena
Detail

Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena , Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - Šefčík Vladimír

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - Šefčík Vladimír
Detail

Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - Šefčík Vladimír , Management v obrazech (978-80-765-0259-8)

Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál - e-kniha

Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál - e-kniha
Detail

eBook:,Management kvality od A do Z Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál - e-kniha , Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek - e-kniha

Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená dokumentace. Management rizik a sledování kvality zdravotní péče je důležitou součástí péče o psychiatrické pacienty. Stejně jako management nežádoucích událostí ve zdravotnictví je v současné době toto téma více než aktuální. S probíhající reformou psychiatrické péče souvisí právě otázka kvality a bezpečí v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek - e-kniha , Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)

Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Nenadál, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2) , Notes kateřina bažantová linkovaný (8595054273521)

Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2)

Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál, 368 stran Management kvality od A do Z Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2) , Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7)

Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)

Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
Detail

Kniha - autor Adam Žaludek, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2) , Kněžíková kateřina: fantasie - cd (cr1125-2)

Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)

Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Adam Žaludek, 248 stran, česky Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2) , Tichá kateřina marie: sami - lp (3848635)

Cestovní ruch - Alena Lochmannová

Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Detail

Výuka pokrývá tato témata:1. Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti (co je cestovní ruch; historický vývoj cestovního ruchu; klasifikace cestovního ruchu; specifika současného cestovního ruchu; ekonomické aspekty cestovního ruchu; faktory ovlivňující cestovní ruch)2. Typologie cestovního ruchu (základní formy cestovního ruchu; specifické formy cestovního ruchu)3. Cestovní kanceláře a cestovní agentury (formy distribuce produktu; základní pojmy z oblasti subjektů poskytujících služby cestovního ruchu; cestovní kanceláře; rozdělení cestovních kanceláří; cestovní agentury; zájezd)4. Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu (informace v cestovním ruchu; typologie účastníků cestovního ruchu ve smyslu získávání informací; využití ICT v cestovním ruchu v současnosti; turistická informační centra; využití ICT v ubytovacím a stravovacím zařízení; využití ICT v dopravě; rezervační systémy)5. Dopravní procesy v cestovním ruchu (podstata dopravy; služby dopravy)6. Ubytovací služby v cestovním ruchu (smysl poskytování ubytovací služby; historie poskytování ubytovacích služeb; základní pojmy z oblasti problematiky ubytovacích služeb; ubytovací jednotka; další služby ubytovacího zařízení; prostory ubytovacího zařízení; kategorizace ubytovacích zařízení; specifická hotelová zařízení; rozdělení ubytovacích úseků hotelu podle funkcí; další služby ubytovacího zařízení; faktory ovlivňující standard služeb ubytovacích zařízení)7. Stravovací služby v cestovním ruchu (význam a poslání stravovacích služeb; rozčlenění stravovacích služeb; materiálně-technické podmínky stravovacích služeb; kategorizace hostinských zařízení; systém obsluhy ve stravovacích zařízeních; rychlé občerstvení a jeho formy; zážitková gastronomie)8. Průvodcovské a animační služby (vymezení osoby průvodce; historie průvodcovské činnosti; právní úprava průvodcovské činnosti; význam průvodcovské činnosti v cestovním ruchu; základní kategorie průvodcovské činnosti; osobnost a role průvodce; vzdělávání průvodců; příprava průvodce cestovního ruchu; druhy přípravy průvodce; animace a animační služby)9. Destinační management (vymezení problematiky managementu v oblasti cestovního ruchu; historický vývoj destinačních strategií; destinační management v současnosti)10. Marketing cestovního ruchu (potřeba uplatnění marketingu v oblasti cestovního ruchu; marketingový mix služeb v cestovním ruchu; segmentace na trhu cestovního ruchu)11. Služby pasových a celních orgánů (volný pohyb občanů členských zemí EU; cestovní doklady; celní kontrola; devizová kontrola; směnárenská činnost)12. Mezinárodní turismus (podstata pojmu mezinárodní turismus; rozvoj turismu v kontextu světové ekonomiky; turismus jako světový fenomén; subjekty mezinárodního turismu; regiony světového turismu)__________________________________________________________Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie práva. Špičková kvalita tisku, grafické zpracování a úprava.Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - Alena Lochmannová , Notes tenisky kateřina kynclová linkovaný (8595054261177)

Management a kvalita sociálních služeb - 16

Management a kvalita sociálních služeb - 16
Detail

Kniha kolektivu autorů je pomocníkem a průvodcem všech manažerů v sociálních službách s ambicí obsáhnout podstatné oblasti a otázky, se kterými se právě manažeři potýkají. Zároveň se publikace věnuje kvalitě sociálních služeb, a to ze všech různých úhlů pohledu – určena je nejen pro manažery, ale i odborné pracovníky, kteří se kvalitou zabývají. Hlavním cílem autorů je zvýšit a zvyšovat kvalitu sociálních služeb v ČR a být oporou, ale i podporou manažerům v sociálních službách. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management a kvalita sociálních služeb - 16 , Ahome plecháček se jménem kateřina (23259)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Detail

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9) , Göttlichová kateřina: zimnice - cd (2664584-2)

Management a kvalita sociálních služeb - kolektiv autorů

Management a kvalita sociálních služeb - kolektiv autorů
Detail

Kniha kolektivu autorů je pomocníkem a průvodcem všech manažerů v sociálních službách s ambicí obsáhnout podstatné oblasti a otázky, se kterými se právě manažeři potýkají. Zároveň se publikace věnuje kvalitě sociálních služeb, a to ze všech různých úhlů pohledu – určena je nejen pro manažery, ale i odborné pracovníky, kteří se kvalitou zabývají. Hlavním cílem autorů je zvýšit a zvyšovat kvalitu sociálních služeb v ČR a být oporou, ale i podporou manažerům v sociálních službách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management a kvalita sociálních služeb - kolektiv autorů , Orion hrnek porc. ida luna 0,4 l

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)
Detail

Kniha - autor Vladimír Šefčík,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1) , Time management nejvyšší generace

Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha

Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha , Airthings monitor kvality ovzduší view pollution

Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)

Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 152 stran, česky Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7) , Airthings senzor kvality ovzduší wave mini

Management a kvalita sociálních služeb (978-80-88361-06-0)

Management a kvalita sociálních služeb (978-80-88361-06-0)
Detail

Kniha - autor kolektiv autorů, 348 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha kolektivu autorů je pomocníkem a průvodcem všech manažerů v sociálních službách s ambicí obsáhnout podstatné oblasti a otázky, se kterými se právě manažeři potýkají. Zároveň se publikace věnuje kvalitě sociálních služeb, a to ze všech různých úhlů pohledu – určena je nejen pro manažery, ale i odborné pracovníky, kteří se kvalitou zabývají. Hlavním cílem autorů je zvýšit a zvyšovat kvalitu sociálních služeb v ČR a být oporou, ale i podporou manažerům v sociálních službách. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a kvalita sociálních služeb (978-80-88361-06-0)

Cestovní ruch - Lachmanová Alena

Cestovní ruch - Lachmanová Alena
Detail

Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus (patro.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - Lachmanová Alena

Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Detail

Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus (alza.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch - Petr Houška, Zdenka Petrů

Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch - Petr Houška, Zdenka Petrů
Detail

Publikace seznamuje čtenáře se systémem organizace spolupráce v cestovním ruchu mezi jednotlivými členskými zeměmi Evropské unie a stručně vysvětluje vývoj integrace v globální ekonomice a postavení služeb v tomto procesu. Definuje pozici konkrétních orgánů Evropské unie a jednotlivých členských zemí na poli cestovního ruchu v rámci společného trhu a hodnotí význam cestovního ruchu pro ekonomiku EU. Dále nás autoři seznamují se základními koncepčními dokumenty EU pro oblast cestovního ruchu a podávají přehled evropské legislativy související s vnitřním trhem EU a poskytováním služeb. Zmiňována je rovněž problematika udržitelnosti v cestovním ruchu, tak jak je nahlížena Evropskou komisí. V závěru publikace shrnuje problematiku financování rozvoje cestovního ruchu s využitím nástrojů EU.Oba autoři se dané problematice dlouhodobě věnují jak profesně, tak v rámci své pedagogické činnosti a ve své publikaci předkládají její podrobný a komplexní přehled. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch - Petr Houška, Zdenka Petrů

Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka

Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka
Detail

Monografické zpracování současného stavu poznání problematiky společenské odpovědnosti v cestovním ruchu s původními poznatky autorů. Poukazuje na mezioborové propojení poznatků o společenské odpovědnosti v cestovním ruchu s důrazem na aplikaci znalostí z ekonomie, environmentalistiky, sociologie, psychologie, marketingu a managementu. Popsány jsou přístupy a metody vedoucí k odpovědné realizaci cestovního ruchu a uvedeny ilustrativní případové studie, příklady dobré praxe a analýza vybraných udržitelných forem cestovního ruchu (dobrovolnický cestovní ruch, ekoturismus, geoturismus aj.), které předpokládají přijetí určité minimální míry odpovědnosti na straně nabídky i poptávky cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka

Zubní lékařka v cestovním kufru

Zubní lékařka v cestovním kufru
Detail

Pohotovostní zubní ordinace v přenosném kufříku je určena pro holčičky, které si rády hrají na lékařky. Obsah balení: cestovní kufřík, zuby, vrtačka stříkačku, nůžky, další doplňky Kupte holčičkám kufřík zubní lékařky! Vhodné pro děti od 3 let Rozměr kufříku: cca 23 x 30 cm Rozměry balení: 25 x 36 x 12 cm (hracky-4kids.cz)

Podobné produkty ako Zubní lékařka v cestovním kufru

Bino Farma v cestovním kufříku

Detail

Kufřík s postavičkami a se zvířátky z farmy. Dítě se může seznámit zábavnou formou se životem na farmě a prožít tak zvídavé odpoledne. Obsahuje sadu 13 kostek se zvířátky. (mall.cz)

Podobné produkty ako Bino Farma v cestovním kufříku

Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.

Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Detail

Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Management Základy managementu - Bačík Petr

Management Základy managementu - Bačík Petr
Detail

Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Bačík Petr

Cestovní ruch - Hesková Marie

Cestovní ruch - Hesková Marie
Detail

Publikace nabízí souhrn informací z oblasti cestovního ruchu. Důraz je kladen na pochopení cestovního ruchu v širším pohledu hospodářských oborů a v mezinárodním kontextu. Výklad sleduje vývoj poznání od klasické teorie až k novým směrům v daném oboru. Jednou z nových disciplín, které působí na rozvoj cestovního ruchu v regionech, je destinační management a marketing. Metodika zpracování jednotlivých kapitol je vedena snahou o dobrou orientaci čtenáře pomocí strukturovaného textu. Publikace je určena pro výuku základů cestovního ruchu a ekonomiky cestovního ruchu na vyšších odborných školách, bakalářském a magisterském stupni studia, dále pro všechny typy celoživotního vzdělávání pracovníků cestovního ruchu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - Hesková Marie

Cestovní ruch - Marie Hesková

Cestovní ruch - Marie Hesková
Detail

Publikace nabízí souhrn informací z oblasti cestovního ruchu. Důraz je kladen na pochopení cestovního ruchu v širším pohledu hospodářských oborů a v mezinárodním kontextu. Výklad sleduje vývoj poznání od klasické teorie až k novým směrům v daném oboru. Jednou z nových disciplín, které působí na rozvoj cestovního ruchu v regionech, je destinační management a marketing. Metodika zpracování jednotlivých kapitol je vedena snahou o dobrou orientaci čtenáře pomocí strukturovaného textu. Publikace je určena pro výuku základů cestovního ruchu a ekonomiky cestovního ruchu na vyšších odborných školách, bakalářském a magisterském stupni studia, dále pro všechny typy celoživotního vzdělávání pracovníků cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - Marie Hesková

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům vysokých škol a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu – jde např. o dobrodružný cestovní ruch, kulinářský cestovní ruch, filmový cestovní ruch, dobrovolnický cestovní ruch nebo cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se čtenáři seznámí s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Publikace přináší informace, náměty a příklady, které dosud v ucelené podobě nebyly na našem trhu publikovány a měly by inspirovat k dalšímu rozvoji cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek

Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek
Detail

Cestovní ruch z pohledu ekonomiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek

Kongresový cestovní ruch - Ján Orieška

Detail

Publikace je určena studentům oboru cestovní ruch a všem, kdo se profesionálně věnují rozvoji kongresového a incentivního cestovního ruchu. Seznamuje zároveň studenty s technikou kongresových služeb. Jejím cílem je poskytnout ucelený soubor informací o tomto odvětví cestovního ruchu, který v České republice v posledních letech zaznamenal významný rozvoj. Je doplněna slovníčkem nejfrekventovanějších výrazů ze sledované oblasti cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kongresový cestovní ruch - Ján Orieška

Fenomén cestovního ruchu - Jan Štemberk

Fenomén cestovního ruchu - Jan Štemberk
Detail

Cestovní ruch představuje jeden z atributů moderní společnosti. Cestování je obecně chápáno jako běžná součást životního stylu. Často se setkáváme s názorem, že se začal rozvíjet až ve druhé polovině 20. století. Pro země střední a východní Evropy se dokonce objevuje až rok 1989. To je však velmi zkreslený pohled. Předložená práce si klade za cíl osvětlit vývoj a stav cestovního ruchu v českých zemích a Československu v době významné fáze rozvoje mezi oběma světovými válkami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fenomén cestovního ruchu - Jan Štemberk

Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost

Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost
Detail

Učebnice je určena studentům středních odborných a vyšších odborných škol se zaměřením na cestovní ruch, obchodním akademiím pro volitelný předmět cestovní ruch, pro posluchače rekvalifikačních kurzů a též pro odbornou veřejnost v cestovním ruchu. Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých aspektů. Výkladový text je doplněn řadou příkladů z praxe a modelovými situacemi z průvodcovské činnosti. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol. Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018. (patro.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost
Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7), Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0), Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9), Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2), Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2), Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2), Bino Farma v cestovním kufříku, Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7), Kněžíková Kateřina, Englichová Kateřina: K2: Kateřina Kněžíková / Kateřina Englichová - CD (CR1134-2), XtendLan bezdrátová siréna IDA-CW31 (IDA-CW31), ekonomika cestovniho ruchu, Keramická aromalampa Ida,, Handel Ida: Ida Haendel in Prague - CD (SU3782-2), Kateřina Aragonská: Pravá královna, Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6), Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0), Management v obrazech (978-80-765-0259-8), Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6), Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1), Notes Kateřina Bažantová linkovaný (8595054273521), Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7), Kněžíková Kateřina: Fantasie - CD (CR1125-2), Tichá Kateřina Marie: Sami - LP (3848635), Notes Tenisky Kateřina Kynclová linkovaný (8595054261177), Ahome Plecháček se jménem Kateřina (23259), Göttlichová Kateřina: Zimnice - CD (2664584-2), Orion Hrnek porc. Ida LUNA 0,4 l , Time Management nejvyšší generace, AirThings Monitor kvality ovzduší View Pollution, AirThings Senzor kvality ovzduší Wave mini