Management inovací (978-80-7261-423-3)

Produkt Management inovací (978-80-7261-423-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Management inovací (978-80-7261-423-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-7261-423-3) , Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-726-1423-3) , Management inovací (978-80-726-1423-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Detail

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)

Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)

Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Nenadál, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2) , Management (978-80-7373-111-3)

Management inovací - Jaromír Veber

Management inovací - Jaromír Veber
Detail

Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber , Projektový management (978-80-271-3619-3)

Management inovací - Veber Jaromír

Management inovací - Veber Jaromír
Detail

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Veber Jaromír , Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha , Zlatí a růžoví křižáci (978-80-720-7261-3)

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)
Detail

Kniha - autor Alena Polická, 290 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních neologismů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8) , Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)
Detail

Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Alena Polická, 289 stran, česky Kniha představuje aktuální trendy i historický vývoj teoretických konceptů studia neologismů a sociolektismů, včetně paralel a paradoxů v jejich slovníkovém zpracování, tj. otázky vzájemného vztahu neografie a sociolektografie. Na francouzském jazykovém materiálu jsou nastíněny možnosti, jak optikou sociolexikologie přistupovat k neustále se proměňujícím projevům generační či skupinové soudržnosti. Takto definovaná sociolingvistika inovací zahrnuje především modelizaci difuze neologismů, tedy hledání důvodů a způsobů šíření nových slov ve společnosti. Případové studie mimo jiné poukazují na možnosti extrakce lexikálních inovací z generačně příznakových sociolektů a jejich testování pomocí časosběrné dotazníkové metody. Pozornost je věnována také textům rapových písní, které jsou unikátním zdrojem informací o sémantickém vývoji identitárních... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8) , Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi (978-80-7261-382-3)

89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi (978-80-7261-382-3)
Detail

Kniha - autor James McGrath; Bob Bates, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své fi rmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc – jako bonus – i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich. (alza.cz)

Podobné produkty ako 89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi (978-80-7261-382-3) , Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Zlatí a růžoví křižáci (978-80-720-7261-3)

Zlatí a růžoví křižáci (978-80-720-7261-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Arnold Marx, 200 stran Publikace, edičně volně navazující na titul "Tajné figury Rosikruciánů z XVI. a XVII. století", je vyčerpávajícím souhrnem informací o činnosti a působení jednoho z nejvýraznějších esoterních celků vyskytujících se na území Evropy v době vrcholného osvícenství. Kniha se věnuje jak historii a různým legendám, tak i struktuře samotného řádu, jeho vztahu ke svobodnému zednářství a esoterické nauce, opírající se o alchymii, kabalu a magii. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zlatí a růžoví křižáci (978-80-720-7261-3) , Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Management (978-80-7373-111-3)

Management (978-80-7373-111-3)
Detail

Kniha - autor Radek Maxa, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-7373-111-3) , Makroekonomie (978-80-7261-596-4)

Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)

Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Emilie Franková, 256 stran Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3) , Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , 89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi (978-80-7261-382-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Projektový management (978-80-271-3619-3)

Projektový management (978-80-271-3619-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 432 stran, česky Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-271-3619-3) , Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8)

Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)

Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Kulhavý, 165 stran, česky Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3) , Spodoby (978-80-7443-423-5)

Makroekonomie (978-80-7261-596-4)

Makroekonomie (978-80-7261-596-4)
Detail

Kniha - autor Tomáš Pavelka; Jindřich Soukup; Vít Pošta; Pavel Neset, 552 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Učebnice makroekonomie předních českých pedagogů Vysoké školy ekonomické v Praze přináší systematický výklad teorií, které vysvětlují příčiny i důsledky makroekonomických procesů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Makroekonomie (978-80-7261-596-4) , Management (978-80-247-4429-2)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management (978-80-265-0150-3) , Rodina jako tým (978-80-7261-587-2)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena východiska investiční činnosti podniku včetně... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3) , Jindřich marco (978-80-7215-423-4)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Korecký, Václav Trkovský, 584 stran Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010, lze však použít pro všechny typy projektů. Publikaci ocení jak projektoví manažeři a specialisté na řízení rizik v praxi, tak lidé z akademické sféry. Čtenář díky knize získá přehled o stavu problematiky managementu rizik, seznámí se s fázemi, metodami a postupy managementu rizik projektů a také s vlastní metodikou managementu rizik, která byla vytvořena na základě zkušeností z aplikace teoretických poznatků při praktickém řízení rizik v průmyslových podnicích. Koncepce knihy umožňuje osvojení používaných postupů a metodik v praxi a použití knihy pro vybrané oblasti zájmu čtenáře. Hlavní postupy a metody jsou aplikovány na praktických příkladech. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management rizik projektů (978-80-247-3221-3) , Petrolejové lampy (978-80-7335-423-7)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)
Detail

Kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3) , Čarodějnické mandaly (978-80-7336-423-6)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Rektořík; Petr Pirožek; Jana Nová, 180 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovních akcí různého rozsahu a zaměření, stejně jako pro zpracování projektových záměrů (žádostí), jež tvoří nezbytný podklad k získání finančních prostředků z výzev územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy a evropských strukturálních fondů. Obsah publikace je přizpůsoben potřebám manažerů, ekonomů působících ve sportovních organizacích nebo pracovníků zabývajících se sportovní problematikou na různých úrovních. Kniha může dobře posloužit i zaměstnancům privátních projektových organizací, ve kterých se zpracovávají projekty se sportovní problematikou. A v neposlední řadě ji... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3) , Gembird cca-423 (cca-423)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Rektořík, 180 stran, česky Projektový management jako jeden z důležitých nástrojů řízení se stále více uplatňuje i v managementu sportu. Důležitou součástí je zpracování projektových záměrů jako nezbytných podkladů k získání finančních prostředků od územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy i z evropských strukturálních fondů. Tato kniha přináší teoretický přehled i praktické nástroje projektového managementu ve sportovně orientovaných záměrech. Pro názornost je doplněna také o případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Odemykání dětského potenciálu (978-80-7261-562-9)

Odemykání dětského potenciálu (978-80-7261-562-9)
Detail

Kniha - Každé dítě je génius, jen potřebuje objevit své přirozené talenty. Od autora bestselleru Pozitivní leader.- autor Jan Mühlfeit, Kateřina Novotná, 280 stran Každé dítě je génius, jen potřebuje objevit své přirozené talenty. Od autora bestselleru Pozitivní leader.Knižní zpracování unikátního semináře Odemykání dětského potenciálu, který vede světově uznávaný kouč Jan Mühlfeit spolu s lektorkou Katkou Novotnou, vám pomůže pochopit, v čem vaše děti vynikají. Odhalíte, proč je důležité pomoct dětem objevit skryté talenty a jak je můžete z pozice rodičů podpořit v rozvíjení jejich silných stránek, aby je začali efektivně využívat. V životě, ve studiu a později i v práci.Napsali o knize Odemykání dětského potenciálu"Syntéza koučinku, montessori a respektujícího přístupu. Nic závratně objevného, ale vše podstatné je zajímavě poskládáno dohromady. Zároveň se člověk při čtení může zamyslet i nad svým prokoučovaným životem. ;-) Pěkná knížka pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Odemykání dětského potenciálu (978-80-7261-562-9) , Česká energetika na křížovatce (978-80-7261-560-5)

Rodina jako tým (978-80-7261-587-2)

Rodina jako tým (978-80-7261-587-2)
Detail

Kniha - autor Jan Mühlfeit; Kateřina Novotná, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Rodina jako přístav, kam se rádi vracíme a odkud míříme za svými snyNejen firmy a sportovní kluby potřebují k úspěchu spokojené týmové hráče, smysluplnou misi a inspiraci. Skvělé týmy můžete budovat i se svými nejbližšími!Uznávaní lektoři Jan Mühlfeit a Kateřina Krůtová přinášejí ucelený pohled na nové způsoby vzdělávání, sebepoznání, práci s emocemi, komunikaci napříč generacemi a další rodinné aspekty.Vytvořte fungující rodinu, ve které je každý člen důležitý a z níž mohou děti získat základ pro celý život.Kniha obsahuje tipy na:1) jak zvládat náročnou rodičovskou roli a uchránit si nervy2) jak spolupracovat a pomáhat si3) jak se dělit o povinnosti4) jak otevřeně komunikovat5) jak nechat děti vyniknout6) jak respektovat odlišnosti ostatních a zároveň využívat jejich silné stránky (alza.cz)

Podobné produkty ako Rodina jako tým (978-80-7261-587-2) , Kam odešlo mé hovínko? (978-80-242-7261-0)

Budování úspěšných týmů (978-80-7261-597-1)

Budování úspěšných týmů (978-80-7261-597-1)
Detail

Kniha - autor Jan Mühlfeit; Roman Pumprla, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Někdejší prezident Microsoftu v Evropě, kouč úspěšných manažerů i sportovců Jan Mühlfeit a bývalý kapitán české basketbalové reprezentace a konzultant v oblasti leadershipu Pavel Pumprla spojili síly. Odhalte s nimi tajemství úspěšných týmů! Jak dosáhnout všech svých cílů i za ztížených podmínek? A v čem spočívá hlavní role lídra? S řadou neocenitelných tipů z praxe najdete přitažlivou vizi právě pro svůj tým a využijete talentu svých svěřenců naplno. (alza.cz)

Podobné produkty ako Budování úspěšných týmů (978-80-7261-597-1) , Fashion management (978-80-271-2113-7)

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Oto Košta, 120 stran Zcela ojedinělá publikace na našem trhu seznamuje mediky — budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou a kteří vání mohou nalézt užitečné rady.Kniha přináší řadu praktických rad, poznatků, postřehů a doporučení, které pomohou čtenáři vyvarovat se zbytečných chyb při vykonávání lékařské praxe.Autor sám vede více než 30 let lékařskou praxi a přednáší problematiku jak medikům váposledních ročnících studia, tak várámci celoživotního vzdělávání na doškolovacích akcích apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3) , Time management (978-80-726-1480-6)

Česká energetika na křížovatce (978-80-7261-560-5)

Česká energetika na křížovatce (978-80-7261-560-5)
Detail

Kniha - česky (alza.cz)

Podobné produkty ako Česká energetika na křížovatce (978-80-7261-560-5) , Time management (978-80-247-4431-5)

Pozitivní leader: Jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu (978-80-7261-593-3)

Pozitivní leader: Jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu (978-80-7261-593-3)
Detail

Kniha - autor Jan Mühlfeit; Melina Costi, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak dosáhnout vytyčených výsledků a přitom si zachovat rovnováhu mezi úspěchem a štěstím. Zjistěte, jak se zbavit stresu a negativismu a odemkněte potenciál u sebe i u lidí, kteří vás obklopují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Pozitivní leader: Jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu (978-80-7261-593-3) , Finanční management (978-80-247-4047-8)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Principles of the Bata Management System (978-80-906540-3-7)

Principles of the Bata Management System (978-80-906540-3-7)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Rybka, 198 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá The book Principles of Bata Management System belongs to the so-called post-Bata literature. These books could only be published by the authors after 1990 due to political restrictions. Zdenek Rybka graduated from Bata School of Labour. He used Bata´s principles throughout his career not only in all the job positions he held, but also in his private life. The book presents dozens of Bata´s principles, which the author describes based on personal experience. It also describes Tomas Bata in his individual roles and positions. The chapters are readable, concise and short. The reader is thus able to get acquainted with the basic topics and areas of the Bata management system throughout the 30 chapters. The book is intended for anyone who needs to quickly get an overview of Bata management system and the personality of Tomas Bata. Also for anyone, who is at the same time interested in... (alza.cz)

Podobné produkty ako Principles of the Bata Management System (978-80-906540-3-7)

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)
Detail

Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

Vezměte život do svých rukou (978-80-7261-574-2)

Vezměte život do svých rukou (978-80-7261-574-2)
Detail

Kniha - autor Jan Urban, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha není jen jednou z mnoha o osobním rozvoji. Jan Urban, jehož příspěvky již několik let najdete na stránkách iDnes, vychází ze své dlouholeté praxe, a ví proto moc dobře, jakých chyb se nejčastěji dopouštíme na své cestě za úspěchem v práci i v osobním životě. Dozvíte se například: Jaké zvyky nás drží při zemi Osm falešných rad, které nám brání v cestě za našimi sny Tři kroky, jak dobít baterky Jak požádat o to, co chceme Proč příliš nevěřit „analytikům“ A spoustu dalších užitečných věcí, které si v hektickém běhu za povinnostmi často nestačíme uvědomit, ale které spolehlivě přehodí výhybku našich životů tím správným směrem. Takže: Neváhejte a chopte se opratí svého života. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vezměte život do svých rukou (978-80-7261-574-2)

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Detail

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených): Co dělat, když je vaše pracoviště zamořeno idioty (978-80-7261-580-3)

V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených): Co dělat, když je vaše pracoviště zamořeno idioty (978-80-7261-580-3)
Detail

Kniha - autor Thomas Erikson, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Thomas Erikson, autor bestselleru V obklíčení idiotů se tentokrát zaměřil na místo, kde trávíme třetinu dne. Málokde je taková příležitost ke konfliktům, nedorozuměním, podrazům a intrikám, ale taky k přátelství, vzájemné pomoci a solidaritě. Erikson opět pracuje se čtyřmi typy lidského chování, které rozlišuje podle barev - červené, modré, zelené a žluté. Dozvíte se, které kombinace fungují, které jsou problematické a jak správně jednat s představiteli každého barevného typu. (alza.cz)

Podobné produkty ako V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených): Co dělat, když je vaše pracoviště zamořeno idioty (978-80-7261-580-3)

Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)

Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Adam Novák, 208 stran Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe. Detaily knihy: Autor: Adam Novák Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0333-1 Počet stran: 208 (alza.cz)

Podobné produkty ako Inovace je rozhodnutí (978-80-271-0333-1)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, kolektiv a, 224 stran Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi — zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích — a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Koučování: Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. (978-80-7261-559-9)

Koučování: Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. (978-80-7261-559-9)
Detail

Kniha - autor John Whitmore, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Bestseller uznávaného britského poradce a jednoho z nejvyhledávanějších evropských koučů objasňuje přínos koučování pro uvolňování lidského potenciálu a zvyšování individuální výkonnosti, zkoumá dynamiku rozvoje týmu a rozebírá problematiku koučování v podmínkách globalizace. Nové vydání obsahuje navíc kapitoly věnované "pokročilému" stupni koučování vycházejícímu z emocionální a duchovní inteligence a nástrojů transpersonální psychologie, (alza.cz)

Podobné produkty ako Koučování: Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. (978-80-7261-559-9)

Spodoby (978-80-7443-423-5)

Spodoby (978-80-7443-423-5)
Detail

Kniha - autor Dominik Bárt, 72 stran, česky, Brožovaná bez přebalu matná - autor Dominik Bárt, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Poezii zdobí kde co. Málokdo v ní však hledá poctivost. A protože Dominik píše poctivě, je na světě o něco méně opuštěnosti. Pracuje se slovy, nikoliv jen s pocity a emocemi. Dokáže demonstrovat fakt, že vědět znamená sedět a mít mozoly i na prdeli... Po čertech ďáblech hledat prameny, „jako by hluchý kladl prsty na flétnu“. Bárt se vyhýbá zhovadilé popisnosti, jíž by jeho underground dýchal kyselostí ostravského piva a kýchal bohémskou nakvašeností Brna. Důležitější je, co se neopakuje, střízlivost ve světě, kde poezie nasedá do vlaků, které neřídí grafikon dopravy, a kde se současná básnická generace „stala nezávislou na poezii“. Bártovy verše pro kluky a holky střeží tajemství prožitků, deníkových iniciací a pozorování, nenesou ale jmenovky na zvoncích, cosi suchého a nezamilovaného tam praská, když „z prostoru vybírá... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spodoby (978-80-7443-423-5)

Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)

Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)

Jak fungují inovace: A proč se jim nejvíc daří ve svobodné společnosti (978-80-7675-017-3)

Jak fungují inovace: A proč se jim nejvíc daří ve svobodné společnosti (978-80-7675-017-3)
Detail

Kniha - autor Matt Ridley, 272 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Nová kniha známého britského zoologa a popularizátora vědy navazuje na bestsellery Racionální optimista a Evoluce všeho, v nichž líčí cestu lidstva od doby kamenné k současné prosperitě. Základním faktorem na této cestě jsou inovace, záhadný a nedoceňovaný proces, který vskrytu formuje historii lidské civilizace a je obdobou biologické evoluce. Inovace se zásadně liší od vynálezů, protože při nich nevzniká něco zcela nového, ale již existující vynálezy a myšlenky se přetvářejí ve spolehlivé, prakticky upotřebitelné a masově dostupné věci. Jde o postupný, nepředvídatelný, zdola poháněný proces, který často provází šťastná náhoda. Inovace také nejsou dílem jednotlivců, ale plodem spolupráce a výměny myšlenek mnoha lidí. V řadě příběhů se seznámíme s inovacemi od vzniku zemědělství přes parní stroj a očkování až po sociální média a sdílenou ekonomiku. Vůbec první a nejdůležitější inovací je však... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak fungují inovace: A proč se jim nejvíc daří ve svobodné společnosti (978-80-7675-017-3)

Odemykání dětského potenciálu: Každé dítě je originál (978-80-7261-594-0)

Odemykání dětského potenciálu: Každé dítě je originál (978-80-7261-594-0)
Detail

Kniha - autor Kateřina Krůtová-Novotná; Jan Mühlfeit, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Knižní zpracování kurzů a seminářů pro rodiče, děti a studenty, které vedou světově uznávaný kouč Jan Mühlfeit spolu s lektorkou Katkou Novotnou, vám pomůže pochopit, v čem vaše děti vynikají. Odhalíte, proč je důležité pomoct dětem objevit přirozené talenty a jak je můžete z pozice rodičů podpořit v rozvíjení jejich silných stránek, aby je začaly efektivně využívat. V životě, ve studiu a později i v práci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Odemykání dětského potenciálu: Každé dítě je originál (978-80-7261-594-0)

Digitalizace ekonomiky a společnosti: Výhody, rizika, příležitosti (978-80-7261-554-4)

1967 Rok, kdy jsem se narodil(a) (978-80-7261-495-0)

1967 Rok, kdy jsem se narodil(a) (978-80-7261-495-0)
Detail

Kniha - Za mých mladých let… Narodili jste se v roce 1967 a letos slavíte padesátiny? Připomeňte si, co se v tom skvělém roce stalo. Jaké události plnily stránky novin, kolik stál lístek na tramvaj, jaká auta byla nejvíc IN nebo jak vypadala Miss World a jaké filmy běžely v kinech. V této narozeninové knize si také zavzpomínáte na hospody, písničky i knížky z doby, kdy vám bylo sladkých osmnáct. (alza.cz)

Podobné produkty ako 1967 Rok, kdy jsem se narodil(a) (978-80-7261-495-0)

Manažerské účetnictví: 4. rozšířené a aktualizované vydání (978-80-7261-568-1)

Manažerské účetnictví: 4. rozšířené a aktualizované vydání (978-80-7261-568-1)
Detail

Kniha - autor Bohumil Král, 792 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Reedice vynikající domácí monografie nepopisuje pouze tradiční účetní metody a postupy; dokumentuje také vývoj ve využití progresivních metod řízení výnosnosti kapitálu, finanční pozice a peněžních toků. Přibližuje vztah manažerského účetnictví a systému řízení na bázi controllingu – vývoje controllingu a využití jeho principů v systému podnikového řízení a rovněž nové vývojové tendence manažerského účetnictví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Manažerské účetnictví: 4. rozšířené a aktualizované vydání (978-80-7261-568-1)

Typologie osobnosti v medicíně: lékaři, sestry, pacienti (978-80-7261-496-7)

Typologie osobnosti v medicíně: lékaři, sestry, pacienti (978-80-7261-496-7)
Detail

Kniha - autor Michal Čakrt, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Další kniha o osobnostní typologii Michala Čakrta se tentokrát obrací k lékařskému stavu a pracovníkům ve zdravotnictví. Výzkumy ukazují, že lékaři, vedeni těmi nejšlechetnějšími úmysly, často zacházejí s pacienty tak, jak by chtěli, aby s nimi bylo zacházeno, pokud by se sami ocitli v obdobné situaci. Pacienti se však mnohdy velmi liší od osobnostního typu poskytovatelů péče, jimž kniha poradí, jak s pacienty, ve shodě s jejich typem osobnosti, jednat. Zkušenosti z velkých zdravotnických organizací, například Kaiser Permanente nebo Mayo Clinic v USA, dokazují, že odměnou jim bude vyšší adherence, větší úspěšnost léčby, méně recidiv, stížností a možná i soudních sporů. Medicínští profesionálové najdou v knize cenné rady, jak v souladu se svým osobnostním typem lépe řídit svůj čas, jak sdělovat pacientovi nepříjemnou zprávu i jak ho přesvědčit o nezbytnosti změny životního stylu. Získané... (alza.cz)

Podobné produkty ako Typologie osobnosti v medicíně: lékaři, sestry, pacienti (978-80-7261-496-7)

Princip hokejky: Čtyři kroky k úspěšnému byznysu (978-80-7261-450-9)

Princip hokejky: Čtyři kroky k úspěšnému byznysu (978-80-7261-450-9)
Detail

Kniha - autor Martin Bobby, 292 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá 92 pravidel jak dosáhnout růstu podle principu hokejové hole 92 pravidel jak dosáhnout růstu podle principu hokejové hole 92 pravidel jak dosáhnout růstu podle principu hokejové hole. Bobby Martin přirovnává podnikání k hokejovému zápasu: nejdříve se musíte naučit bruslit, pak dlouho trénovat, najít si dobrý tým a pár hvězdných hráčů, vstoupit do té nejvyšší možné soutěže – a pokud do toho dáte všechno, na konci vás možná čeká vítězství. Vychází z analýzy vývoje 172 firem v prvních sedmi letech jejich existence a dochází k závěru, že firmy, které se na trhu úspěšně etablovaly, spojuje jedna věc: křivka jejich růstu připomíná tvarem hokejovou hůl. (alza.cz)

Podobné produkty ako Princip hokejky: Čtyři kroky k úspěšnému byznysu (978-80-7261-450-9)

Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)

Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Raška, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií... (alza.cz)

Podobné produkty ako Inovace ve finančním řízení (978-80-87197-90-5)

Kam odešlo mé hovínko? (978-80-242-7261-0)

Kam odešlo mé hovínko? (978-80-242-7261-0)
Detail

Kniha - autor Jo Lindley, 32 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Kam odešlo mé hovínko? (978-80-242-7261-0)
Management inovací (978-80-7261-423-3), Management inovací (978-80-726-1423-3), Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2), Management (978-80-7373-111-3), Projektový management (978-80-271-3619-3), Osobnostní management (978-80-271-3114-3), Zlatí a růžoví křižáci (978-80-720-7261-3), Management rizik projektů (978-80-247-3221-3), Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3), Ženy a management (978-80-265-0150-3), Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3), Makroekonomie (978-80-7261-596-4), Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3), 89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi (978-80-7261-382-3), Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3), Dynamika šíření lexikálních inovací (978-80-280-0031-8), Spodoby (978-80-7443-423-5), Management (978-80-247-4429-2), Rodina jako tým (978-80-7261-587-2), Jindřich Marco (978-80-7215-423-4), Petrolejové lampy (978-80-7335-423-7), Čarodějnické mandaly (978-80-7336-423-6), Gembird CCA-423 (CCA-423), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3), Česká energetika na křížovatce (978-80-7261-560-5), Kam odešlo mé hovínko? (978-80-242-7261-0), Fashion management (978-80-271-2113-7), Time management (978-80-726-1480-6), Time management (978-80-247-4431-5), Finanční management (978-80-247-4047-8)