Marketing v cestovním ruchu - dagmar jakubíková - e-kniha

Produkt Marketing v cestovním ruchu - dagmar jakubíková - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing v cestovním ruchu - dagmar jakubíková - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Detail

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Bino farma v cestovním kufříku

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha , Dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Detail

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská , Pamatny den v duxu patrik linhart e kniha

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7) , Lecba bolesti v primarni peci richard rokyta e kniha

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková , Ekonomika cestovniho ruchu

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha , Gdpr reseni problemu v praxi obci eva janeckova e kniha

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška
Detail

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha

Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Vysoce odborná monografie zahrnuje vrozené anomálie v oblasti hlavy a krku, i dosud v literatuře nepopsané, podle nejnovějších poznatků - uvádí etiologii, příznaky, diagnostiku a možnosti léčby.V úvodu každé kapitoly je stručný intrauterinní a postnatální vývoj, protože jeho znalost je důležitá k pochopení vzniku jednotlivých anomálií. U jednotlivých anomálií jsou zařazeny i syndromy, což umožňuje čtenáři zaměřit se na odhalení anomálií i jiných orgánů.U anomálií hltanu, hrtanu, průdušnice, jícnu a krku jsou zvláště u malých dětí nejzávažnějšími příznaky stridor a dysfagie. V přehledných tabulkách je uvedena diferenciální diagnostika těchto symptomů. To vše pomáhá lékaři ke stanovení správné diagnózy a léčebného postupu.Publikace je určena kromě lékařů ORL také pediatrům a neonatologům. Ocení ji zvláště lékaři, kteří se připravují na složení specializačních zkoušek.Jedinečnost knihy je v bohaté barevné obrazové dokumentaci (fotografie anomálií, endoskopické a radiodiagnostické nálezy). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha

Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a vysokých hotelových škol a pracovníci cestovních kanceláří, informačních center a agentur k dalšímu vzdělávání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha

Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace jako jediná na českém trhu přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím a hotelovým i dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. První část publikace je věnována analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu či prosazování principů udržitelnosti. K aktuálním tématům lze řadit i řešení agendy turismu v Evropské unii a výběr z legislativní úpravy turismu na úrovni Evropské unie. V z ávěru je rekapitulován vývoj mezinárodního turismu a podána vize jeho dalšího rozvoje. Výklad je doplňován praktickými příklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e kniha

Dagmar Pecková - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková - e-kniha

Dagmar Pecková - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková - e-kniha
Detail

eBook:,Dagmar Pecková by si dost možná zasloužila označení chameleon. Jaká tedy vlastně je? Má své vize, které chce uskutečnit. Nevzdává se. Srší nápady. Bývá pokaždé jiná: jednou něžná se zavřenýma očima a pohledem dovnitř duše, jindy ohnivý „Beran“. Rázná, ale zároveň empatická. Ví, co chce. Přímá, jako když vyšije. Životní názory má jasně dané a nebojí se je říkat nahlas. A když to nejde tudy, půjde to jinou cestou… I když se jeví všem na první pohled jako energický extrovert, je to naopak. Dalo by se říct, že je taková křížovka s tajenkou, podobně jako tato kniha. Nejprve se něco o Dáše dozvíte v úvodu a poté projdete kapitolkami, kde nesou své příběhy její šaty. Šaty a Dášin životní styl nám posloužily jako odrazový můstek k něčemu schovanému uvnitř. Až pak se vám složí výsledný obrázek, jako byste skládali puzzle… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dagmar Pecková - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

Kniha skřítků náladovníčků - Dagmar Medzvecová - e-kniha

Kniha skřítků náladovníčků - Dagmar Medzvecová - e-kniha
Detail

eBook:,Řádí u vás doma náladovníčci? Kniha vás naučí rozeznat je a rozkryje vám nejedno tajemství běžných situací, ve kterých se ocitáte se svými dětmi. Náladovníčci jsou malí skřítkové žijící bezpečně ukryti v tajemných cestách dětských hlaviček a v zákoutích jejich pokojíků. Mají na starosti nálady, rozhodování, rozmary, chování a mnoho dalšího. Pusťte se do čtení a sami se přesvědčte, zdali se u vás některý z náladovníčků také nezabydlel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kniha skřítků náladovníčků - Dagmar Medzvecová - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha

Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha
Detail

eBook:,Adrian dostal do vínku téměř vše - lásku, zdraví, pěknou tvář, bohatství. Bohužel k tomu ale také obrovskou dávku smůly. Ve třech letech jej opouští matka, v pěti letech přijde o otce a je umístěn do dětského domova. Protože má navíc zvláštní talent být ve špatnou chvíli na špatném místě, jeho život se stává spirálou událostí vedoucích až na úplné dno. Zlomí ho události, nebo najde sílu jim čelit? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Bartolomějové - Dagmar Lhotová - e-kniha

Bartolomějové - Dagmar Lhotová - e-kniha
Detail

eBook:,Bartoloměj bydlí v městečku Řeřichově a stále přemýšlí, jak by si přičaroval bratra, čtvrťáka jako je on. Tatínkův bratr bydlí v Hrabětově, je kouzelníkem a právě musí odjet na dvouměsíční turné. Jeho syn ale má zůstat doma, a proto prosí, jestli by se ho ujali hodná teta a jediný strýček. A tak jednoho dne vystoupí na nádraží kluk. Vypadá jako Bartoloměj, stejně se jmenuje, má i shodné datum narození. Přestože se bratranci nikdy neviděli, hned se skamarádili. A od té chvíle nastal čas plný dobrodružství, fantazie a velkého přátelství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bartolomějové - Dagmar Lhotová - e-kniha , Temne leto dan simmons e kniha

Styl - Dagmar Gabulová - e-kniha

Styl - Dagmar Gabulová - e-kniha
Detail

eBook:,KNIHA PRO ŽENY, KTERÉ CHTĚJÍ ZÁŘIT Dagmar Gabulová, první certifikovaná expertka na styl pro ČR a SR, přichází s jedinečnou knihou, do které s neobyčejnou originalitou otiskla svoje osobní i profesní poslání – ukázat ženám jejich skutečnou krásu, naučit je využívat ji na maximum a změnit tak nejen jejich vzhled, ale i pohled na sebe samé. Tento bohatě ilustrovaný osobní průvodce okořeněný praktickými cvičeními vás vezme na vzrušující cestu za nalezením vlastního stylu, sebevědomí a charismatu. Uvnitř každého výtisku naleznete originální věnovací list, díky kterému se kniha může stát milým stylovým dárkem. STYL není jen další módní publikací. - Poskytne vám praktický návod, jak si vybudovat vlastní osobní značku. - Představí vám barvy a střihy perfektně ladící k vašemu typu pleti a postavy. - Pomůže vám najít styl odrážející vaši osobnost. - Naučí vás nedělat módní kompromisy a z trendů vybírat jen to, co vám sluší. - Prozradí, jak si vytvořit dokonalý šatník i jak proplout nákupy s úsměvem. STYL je graficky a výtvarně unikátní kniha, ve které najdete: - 180 inspirativních fotografií oblečení a doplňků - 128 originálních fashion ilustrací - 4 barevné palety k osobnímu použití - motivační citáty od světových ikon z oblasti módy i byznysu - praktická cvičení k zamyšlení - příběhy o módě, životě i cestě k práci snů Získejte klíč ke své kráse. Objevte svou jedinečnost. Staňte se hvězdou svého života! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Styl - Dagmar Gabulová - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Pedagogika - Dagmar Čábalová - e-kniha

Pedagogika - Dagmar Čábalová - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k vlastnímu pedagogickému uvažování.Základním cílem učebnice je především podporovat samostatné pedagogické myšlení, tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení.Text je určen především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a putování pedagogickou teorií a praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pedagogika - Dagmar Čábalová - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Uteč! - Dagmar Česká - e-kniha

Uteč! - Dagmar Česká - e-kniha
Detail

eBook:,Je lepší postavit se svým démonům, nebo před nimi utéct? Hanna má všechno, po čem lidé obvykle touží: milující rodinu, bohatého partnera i vidinu úspěšné kariéry. Většina žen by po takovém životě skočila, Hanna se před ním rozhodla utéct. Na své pouti za nalezením odpovědí potká Jaye. Uzavřeného motorkáře, který ukrývá děsivou minulost. Pomůže mu pouto, které mezi nimi vzniká, překonat traumata, která ovlivňují celý jeho život? Najde Hanna to, co hledá, nebo jejich nebezpečná jízda skončí pohromou? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Uteč! - Dagmar Česká - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Pedagogika - Dagmar Šafránková - e-kniha

Pedagogika - Dagmar Šafránková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k rozvoji samostatného pedagogického uvažování. Základním cílem učebnice je především podporovat tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení. Nejde tedy o pouhé zvládnutí teorie poznání z oblasti výchovy a vzdělávání, ale především o hledání jeho smyslu a vývoje v různých kontextech. Naučíte se: • porozumět pedagogice jako vědě o člověku • pochopit proměny pedagogiky v 21. století s ohledem na digitalizaci vzdělávání a okolního světa • používat kritické myšlení při hodnocení změn, inovací a situací v pedagogickém procesu Druhé vydání knihy reaguje na současné proměny výchovy a vzdělávání v souvislosti s koncepty Průmysl 4.0 a Práce 4.0. Do textu jsou zařazeny nové informace a úkoly, které potvrzují nezbytnost změn v tomto ohledu. Kniha je určena především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a zajímá je putování pedagogickou teorií a praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pedagogika - Dagmar Šafránková - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e kniha

Neutečeš - Dagmar Galas - e-kniha

Neutečeš - Dagmar Galas - e-kniha
Detail

eBook:,Detektiv Richard Petera vyšetřuje zdánlivě nesouvisející vraždy a snaží se sblížit se soudní patoložkou Alicí Bártovou. Má pro ni slabost - ona by jednou stranou jeho city ráda opětovala, neboť je to po dlouhé době jediný chlap, který dokáže rozechvět její nervová vlákna, avšak na druhé straně jí v tom brání neblahá událost z minulosti. Stále před charismatickým detektivem kličkuje a vysílá k němu dvojsmyslné signály. I ona se má stát další obětí. Vražedkyně - žena s narušenou psychikou - neměla díky výchově svých rodičů jednoduché dětství - jejich pseudovýchova ji stále i v dospělosti pronásleduje a komplikuje život. Trpí averzí vůči mužům, ovšem je silně eroticky založená, takže své sexuální touhy řeší po svém... Nemá ve zvyku odpouštět způsobené křivdy, a ten, kdo jí jednou zkříží cestu, před ní neuteče. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Neutečeš - Dagmar Galas - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Vecere pane dan drapal e kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Detail

eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Nemusíš - Dagmar Digma Čechová - e-kniha

Nemusíš - Dagmar Digma Čechová - e-kniha
Detail

eBook:,Můžeš znovu naleštit konferenční stolek, aby si na něj manželovi kamarádi mohli odložit pivo a nohy. Můžeš vychovávat děti v podstatě sama a ignorovat svou vnitřní lvici, která touží po řádném soustu vášně. Smířit se s tím, že nic nového už nepřijde, a snažit se to nějak doklepat. Stejně tak můžeš studovat školu jenom proto, že si to přejí rodiče, i když tvůj vlastní sen mizí v dáli. Snažit se přežít ve světě, kde si na tebe dělají majetnické nároky nejen ti s „diagnózou chlap“, ale překvapivě i někteří ostatní. Katka a Marie, dvě na první pohled naprosto rozdílné ženy, o tom vědí své. A dost možná obě nakonec dojdou ke stejnému názoru. Nemusíš! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nemusíš - Dagmar Digma Čechová - e-kniha

Královna Dagmar - Hana Whitton - e-kniha

Královna Dagmar - Hana Whitton - e-kniha
Detail

eBook:,Markéta Přemyslovna se do dánského krále Valdemar II zamilovala na první pohled a ochotně přijala jeho nabídku stát se jeho chotí a přijmout tradiční jméno dánských královen – Dagmar. Valdemar nemůže uvěřit svému štěstí, že potkal ženu, kterou nevede zištnost, ale čistá láska. Jenže český král, udělal krok, který do srdce Valdemara vnesl zrnko pochobností. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Královna Dagmar - Hana Whitton - e-kniha

Smrtící láska - Dagmar Galas - e-kniha

Smrtící láska - Dagmar Galas - e-kniha
Detail

eBook:,Jane Hartová, majitelka jazykové školy, dala na úsudek svých kolegů a z nutnosti přijala novou učitelku španělštiny. Kdyby se ale bývala poslechla, její život by se teď ubíral úplně jinudy. Její manžel Daniel podlehl svodům Emily Hamiltonové, která nastoupila na toto místo, čehož bude zanedlouho trpce litovat a nebude se stačit divit jaký směr události naberou. Amy Smithová zahlédla na vánočním večírku pro zaměstnance školy, který se konal v domě Hartových, něco, co vidět neměla a stala se tak lovnou zvěří. Její pronásledovatel se ji snaží umlčet i přesto, že ji nechala policie hlídat. Amy se rozhodne uprchnout a vyhledá Briana Scotta - bývalého příslušníka námořní pěchoty - u kterého se snaží najít pomoc. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smrtící láska - Dagmar Galas - e-kniha

Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha

Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je souborem úvah o knize, která stála u zrodu jedné ze zásadních diskuzí o české povaze. Autorka popisuje kladné i záporné reakce, které vyvolalo její první vydání. Zároveň konfrontuje hlavního hrdinu Herrmannova románu s dalšími známými postavami české literatury a hodnotí motiv každodenního měšťanského života v české románové tvorbě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha

Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha

Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha
Detail

eBook:,Autorka analyzuje příčiny ztroskotání výmarské demokracie na vnitropolitické, zahraničněpolitické, hospodářské a kulturní rovině od konce první světové války do jmenování Adolfa Hitlera říšským kancléřem v lednu 1933. V jednotlivých kapitolách se soustřeďuje na podstatné faktory ovlivňující vývoj demokratického politického systému. V centru pozornosti je i zahraniční politika, kdy vztahy k dalším evropským státům sleduje v kontextu mezinárodněpolitického postavení Německa. Ve druhé části práce kriticky rekapituluje dosavadní výzkum dějin Výmarské republiky včetně různorodé interpretace řady osob a událostí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha

Profesní poradenství - Dagmar Svobodová - e-kniha

Profesní poradenství - Dagmar Svobodová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace zdůrazňuje, aby klienti upřesňovali cíle osobního a odborného rozvoje, včetně aktivního přístupu k budování jejich profesní kariéry. Obsahuje charakteristiku aktivit, které přispívají k vyjasňování profesních představ a očekávání klientů na trhu práce, a model tvorby profesního portfolia. Na základě vybraných příkladů jsou předkládány návrhy poradenských nástrojů k formování profesní kariéry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Profesní poradenství - Dagmar Svobodová - e-kniha

Tichý bojovník - Dagmar Kůtková - e-kniha

Tichý bojovník - Dagmar Kůtková - e-kniha
Detail

eBook:,Daniel žije se svojí ženou a jejich předškolním chlapečkem celkem běžný a víceméně šťastný život. Má hezkou rodinu,dobrou práci a je obklopen pozitivními lidmi. Z předchozího vztahu má ještě dospělého syna. Brzy se ovšem od lékaře dozví, že trpí nevyléčitelnou formou rakoviny. Nechce podstoupit chemoterapii, jejichž následků se obává, a nakonec po dlouhém přemýšlení odejde od rodiny, aby se pokusil zbavit nemoci alternativním způsobem. Setká se se ženou, která jej sblíží s přírodou, naučí ho poslouchat vlastní tělo a vnímat intenzivněji každou chvíli. Součástí léčby je zároveň regresní terapie, která ho zavede do dob dávno minulých. Je Daniel opravdový bojovník, který se dokáže postavit zažitým zvyklostem a uzdravit i navzdory lékařské prognóze? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tichý bojovník - Dagmar Kůtková - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Detail

eBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům vysokých škol a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu – jde např. o dobrodružný cestovní ruch, kulinářský cestovní ruch, filmový cestovní ruch, dobrovolnický cestovní ruch nebo cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se čtenáři seznámí s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Publikace přináší informace, náměty a příklady, které dosud v ucelené podobě nebyly na našem trhu publikovány a měly by inspirovat k dalšímu rozvoji cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha

Žítkovské bohyně - Dagmar Pintířová Dobšovičová - e-kniha

Žítkovské bohyně - Dagmar Pintířová Dobšovičová - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé, rozšířené vydání úspěšné publikace Ústavu evropské etnologie Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Práce vychází z autentických terénních výzkumů uskutečněných autorkou v letech 1990–1992 u dvou posledních žijících bohyní Irmy Gabrhelové a Kateřiny Hodulíkové na Žítkové v Bílých Karpatech. S odstupem několika let (1995–1996) na ně navázaly další terénní sběry, které jsou věnovány již výhradně bohyni I. Gabrhelové, její osobnosti a praktikám. Práci uzavírají terénní výzkumy z let 2013–2014 sledující pamětníky, kterým je toto téma blízké především v souvislosti s jejich dětstvím. V úvodních částech publikace osvětluje autorka počátky zájmu o problematiku bohyní na Moravských Kopanicích ve vlastivědné a národopisné literatuře. Připomíná také některé klíčové osobnosti badatelského zájmu o bohyně, jakými byli např. František Bartoš, Ferdinand Dúbravský či Josef Hofer. V následujících kapitolách je uveden rozbor jednotlivých autentických zaříkávání a magických praktik, dále rozbor magického obřadu s ohledem na praktikování homeopatické a kontaktní magie. Závěr práce je věnován logice magického myšlení a sledování styčných bodů se současnými podobami magie u recentních léčitelů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žítkovské bohyně - Dagmar Pintířová Dobšovičová - e-kniha

Otec seče trávu - Dagmar Urbánková - e-kniha

Otec seče trávu - Dagmar Urbánková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhá básnická sbírka básnířky, výtvarnice, prozaičky... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Otec seče trávu - Dagmar Urbánková - e-kniha

Dobrodružství kocoura Felixe - Dagmar Galas - e-kniha

Dobrodružství kocoura Felixe - Dagmar Galas - e-kniha
Detail

eBook:,Tenhle rezavý kocourek jménem Felix se v životě neztratí.Není dne, aby neprožil nějakou dobrodružnou příhodu - ať už s lidmi nebo ostatními kočkami. Dokáže bravurně vyřešit každou zapeklitou situaci a své vyprávění ještě navíc okořeňuje humornými komentáři.Malí čtenáři najdou v knize také kočičí omalovánky a početní hádanky související s příběhem... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dobrodružství kocoura Felixe - Dagmar Galas - e-kniha

Sesterstvo Milosrdných bratří - Dagmar Galas - e-kniha

Sesterstvo Milosrdných bratří - Dagmar Galas - e-kniha
Detail

eBook:,Grace Grahamová si žije poklidným životem šťastně rozvedené mladé ženy. To se ale změní během víkendového relaxu, na který se nechá zlákat svými kolegyněmi - sestrami z nemocnice. Pod vlivem opiátů je donucena přísahat k věcem, které jsou proti etice zdravotníka, nedobrovolně se stává členkou Sesterstva a je zatažena do smrtící hry, ze které se nelze bez cizí pomoci vymanit. Vydává se do hor na svá oblíbená místa, aby si zde vyčistila hlavu a ujasnila si, jaké stanovisko by měla k této situaci zaujmout. Její plány však zhatí příhoda, po které se probere z bezvědomí v cizí lovecké chatě, s neznámým mužem u lůžka, jež tvrdí, že ji zachránil. Grace mu ale nevěří, neboť jeho chování si neustále protiřečí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sesterstvo Milosrdných bratří - Dagmar Galas - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0), Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7), Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9), Bino Farma v cestovním kufříku, dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha, pamatny den v duxu patrik linhart e kniha, lecba bolesti v primarni peci richard rokyta e kniha, ekonomika cestovniho ruchu, gdpr reseni problemu v praxi obci eva janeckova e kniha, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha, devet dni zuzana strachotova e kniha, vecere pane dan drapal e kniha, sexualni dohody amara charlesova e kniha