Marketing v cestovním ruchu - jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - dagmar jakubíková

Produkt Marketing v cestovním ruchu - jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - dagmar jakubíková sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing v cestovním ruchu - jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - dagmar jakubíková upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Detail

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Hot - jak uspět v digitálním světě

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Detail

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská , Hot - jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Hot - jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7) , Bino farma v cestovním kufříku

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha , Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková , Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška
Detail

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška , Ošetřovatelství v chirurgii i: 2., přepracované a doplněné vydání (978-80-247-2900-8)

HOT - Jak uspět v digitálním světě

HOT - Jak uspět v digitálním světě
Detail

Audiokniha MP3 - Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. - autor Filip Dřímalka, čte Jakub Hejdánek Audiokniha Filipa Dřímalka vám pomůže, jak uspět v digitálním světěAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou.Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě , Chci uspět v it (978-80-251-4162-5)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)
Detail

Kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat,... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016) , 7 pilířů efektivního online marketingu: jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha

HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha
Detail

eBook:,„Vynikající čtení a návod, jak na digitální kulturu.“ – Rudolf Urbánek, CEO Microsoft CZ & SK „Chcete-li recept na lepší život, potřebujete tuto knihu. Mně a innogy už Filip to tajemství prozradil. Od té doby máme všichni více času na podstatné věci. A o zbytek se stará digitalizace.“– Erika Vorlová, Chief Services Officer společnosti GasNet Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji. A právě schopnost zapojit je do firemní komunikace, zpracování dat či inovace produktů rozhoduje o tom, zda vaši firmu čeká v budoucnu úspěch, nebo zánik. Filip Dřímalka vám ukáže, jak a kde začít, podpoří vás příklady z praxe mnoha českých firem, naučí experimentovat, testovat, propojovat týmy a nacházet inspiraci. Svět je plný možností, otevřený, efektivní. Využijte toho! H: HUMANSDigitální kompetence vašich lidí O: ORGANIZATIONSInovační atmosféra ve firmě T: TECHNOLOGIESSchopnost vybrat ty správné nástroje Mimo jiné se dozvíte:- Že digitálním lídrem, který nadchne ostatní, se může stát i řadový člen týmu- Jak sblížit a efektivně propojit členy IT oddělení s ostatními zaměstnanci- Kolik času vám ušetří zapojení chatbotů, hlasového ovládání a chytré automatizace- Jak posuzovat vhodnost nástrojů pomocí metody S.P.O.R.T. a kdy použít SPRINT- Jak vám agilita ve firemní kultuře zabrání upadnout do pasti „inovačního divadla“ O autoroviFilip Dřímalka se zabývá digitální transformací a využitím informačních technologií v byznysu. Je zakladatelem konzultační agentury EF1 a projektu Digiskills.cz, zaměřeného na rozvoj digitálních dovedností ve firmách. Spolupracuje například se společnostmi Škoda Auto, ČSOB, innogy, T-Mobile, Sodexo či Henkel. S manželkou a dvěma dětmi žije v Brně. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha , Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat, testovat,... (alza.cz)

Podobné produkty ako HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6) , Daně v účetnictví, 2. vydání (978-80-7676-344-9)

Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.

Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Detail

Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z. , Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec
Detail

Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec , Domácí zvířátka 10 ks v sáčku (8592386117073)

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. * Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů. * Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů. * Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se. * Znovuobjevíte motivaci k telefonování. * Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha , Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Adamec, 140 stran, česky Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6) , Světové osobnosti, jak je (možná) neznáte 2 (978-80-267-1062-2)

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha , Žaloba v civilním řízení - 2. vydání (999-00-018-5817-9)

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha

Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha
Detail

eBook:,Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha , Akupresura v praxi: překlad 2. vydání (978-80-271-0105-4)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo váneziskovém sektoru — pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, vátéto knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, sájejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt sánovými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete kátomu, abyste zvýšili své výsledky zátelefonování o desítky i stovky procent. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9) , Gdpr v personalistice: 2. doplněné vydání (978-80-7554-365-3)

Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken

Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken
Detail

Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty, se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a odpovědí, které vám pomohou na cestě vpřed. Využijte tuto příležitost a naučte se znát dobře sami sebe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken , Leasing v praxi, 5. aktualizované vydání (978-80-247-4081-2)

Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)

Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)
Detail

Kniha - autor Guy Gilbert, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor odpovídá na otázky související s partnerským životem se svým osvědčeným pedagogickým a vypravěčským talentem. Za svého více než padesátiletého kněžského i výchovného působení už viděl množství neúspěchů, ale i úspěchů v partnerské lásce. Nabízí své názory, reflexe, rady, protkané krátkými příběhy ze života, jak je jeho zvykem, poskytuje opěrné body pro rozhodnutí v různých životních situacích. Věnuje se mladým lidem, střední generaci i seniorům. Zdůrazňuje velkou důležitost dobré vzájemné znalosti dvojice, nutnost uvědomovat si rozdíl mezi láskou a vášní, přikládat velkou váhu vzájemnému dialogu, potřebu ochraňovat intimitu navzdory tendencím současného života. Knihu ocení čtenáři se zájmem o myšlenky a činnost známého kněze a vychovatele delikventní mládeže, o jeho pohled na otázky partnerství a manželství. Guy Gilbert, známý francouzský vychovatel delikventní mládeže, kněz,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8) , Ošetřovatelství v chirurgii i (978-80-247-3129-2)

(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)

(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)
Detail

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Děti jen zrcadlí své rodiče. Začít je potřeba u sebe.Knížka je pro všechny budoucí i stávající rodiče i další dospělé, protože jsme všichni i děti svých rodičů. Často ani nechápeme, co a proč se nám v životě děje. Tudíž pochopením souvislostí s mým dětstvím a stávajícím životem dokážeme také nejlépe napravit výchovné omyly a převzaté vzorce chování od svých rodičů a vytvořit tak svým dětem to nejlepší zázemí pro jejich zdravý růst.Obsahuje 10 hlavních rodičovských omylů, 10 principů úspěšného rodiče a 13 praktických nástrojů, metod a technik, jak vytvořit doma pohodu a harmonii. Obsahuje 11 příběhů z koučinkového křesla. Je plná i konkrétních praktických příkladů a pomůcek k zapracování ve své rodině. Je to tudíž i praktický nástroj pro život.Motivuje dospělé a vede je začít pracovat nejdřív na sobě a svém partnerském vztahu a budování rodinného hnízda, protože to vše zásadně ovlivňuje a nastavuje děti pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako (Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1) , I v tom nejhorším (978-80-206-1739-2)

Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)

Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)
Detail

Kniha - autor Sylvia Löhken, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4) , Jak vydělávat v době recese

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena
Detail

Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena , Jak se vraždí v čechách

Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová

Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová
Detail

Podle této knihy se naučíte vyrábět mnoho druhů domácích sýrů. Nepotřebujete vlastní krávy, kozy ani ovce, nemusíte bydlet na statku. Stačí se jen řídit pokyny zkušené autorky, sehnat si doporučované pomůcky a přísady a pečlivě dodržovat postupy. Vyrobíte si sýry jak s českou tradicí, tak i sýry zahraničního původu, dozvíte se, kam můžete v Evropě vyrazit na statky se sýrovou turistikou, a naleznete zde hodně zajímavých receptů, v nichž uplatníte své sýrové výrobky. Vše je doplněno názornými fotografiemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová , Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)

Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)
Detail

Kniha – Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla čas – autor Jana Florentýna Zatloukalová, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla časKuchařka pro všechny, kdo zatím v kuchyni tápou a hledají sebevědomí, povzbuzení a vysvětlení. Obsahuje všechny důležité recepty do začátku domácí kuchařské kariéry.Tahle knížka je jiná než ostatní kuchařky pro začátečníky, je psaná vtipně a s láskou. Nepřikazuje, nehemží se nejasnými pojmy, nezdráhá se přesně vysvětlovat, co se děje v hrnci, a ochotně upozorní na časté chyby. Naučí vás o vaření přemýšlet, vezme vás kamarádsky za ruku a pomůže odhalit kuchařská tajemství. Díky ní uvaříte dokonalé jídlo hned napoprvé. Zvládnete s ní vše, co budete potřebovat – od špaget po svíčkovou. Je to jediná kuchařka na trhu, kterou se můžete provařit od začátku až do konce, jeden... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9) , Technika masáže v rehabilitaci: překlad 19. vydání (978-80-247-2663-2)

Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil

Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil
Detail

Praktická příručka je přehledným průvodcem po nejdůležitějších změnách, které přinesl nový zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Je napsána z pohledu dodavatelů, kterým má pomoci správně sestavit nabídky, aby nemohly být z formálních důvodů vyřazeny ze soutěže. Přináší však také mnoho užitečných informací pro zadavatele, jakož i jiné zainteresované osoby v oblasti veřejných zakázek. Hlavní změny přinášené novým zákonem o zadávání veřejných zakázek jsou rozděleny do těchto tématických okruhů: 1. Rozvoj obchodu (nová zadávací řízení a instituty). 2. Kvalifikace. 3. Hodnocení. 4. Komunikace a uveřejňování. 5. Požadavky na dodavatele do podání nabídek. 6. Požadavky na dodavatele po podání nabídek. 7. Změny smluv. 8. Přezkum veřejných zakázek. V rámci těchto okruhů je popsáno 136 změn v jednotné popisné struktuře: – zákonný odkaz a vybraný relevantní text – oblast použití – popis změny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil , Zaměstnávání cizinců v české republice - 2. vydání (978-80-759-8648-1)

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)
Detail

Kniha - autor Petr Podhajský, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Cílem této knihy je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, zkušenosti s mentorováním tisíců obchodníků, je autorem serveru Finančník.cz a několika velice úspěšných knih o tradingu. Ve své nové knize plné poznatků z profesionální autorovy praxe s trhy vám ukáže ty nejdůležitější principy, které dnes vnímá jako absolutně nezbytné pro úspěch v trzích. Principy, jejichž opomenutí vede vesměs ke ztrátám času, financí a iluzí. Úspěšné obchodování v sobě kombinuje mnoho aspektů. Nejpodstatnější je ale především porozumět kontrole podstupovaného rizika a dlouhodobě systematicky přeměňovat příležitosti na reálné obchody. Nezáleží na tom, kolik toho umíte nyní a kolik máte... (alza.cz)

Podobné produkty ako Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5) , Znalecké dokazování v trestním řízení - 2. vydání (978-80-7676-063-9)

Angličtina - edice Maturita - 4. vydání - Dagmar El-Hmoudová

Angličtina - edice Maturita - 4. vydání - Dagmar El-Hmoudová
Detail

Tuto učebnici využijete nejen v průběhu celého středoškolského studia, ale následně i při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na vysokou školu. Koncepce knihy vychází z požadavků MŠMT k nové podobě maturitní zkoušky (výběr konverzačních témat, forma cvičení, slovní zásoba).Učebnice se zaměřuje na rozvíjení čtyř základních jazykových dovedností: čtení (READ ABOUT IT), poslechu (TUNE IN), mluvení (TALK ABOUT IT), psaní (WRITE ABOUT IT) a rozšiřování slovní zásoby (KEY WORDS AND EXPRESSIONS). Na konci každého tématu je zařazen shrnující rámcový seznam otázek a problémů, které by měly být zmíněny v rámci ústní části maturitní zkoušky (FEEDBACK). Přílohy obsahují vzorový maturitní test a instrukce pro psaní projektů. Nechybí ani klíč ke cvičením a přepisy poslechů. Od 4. vydání již není součástí učebnice audio CD – na četná přání studentů a vyučujících jsou všechny audio nahrávky, namluvené rodilými mluvčími, dostupné zdarma ke stažení na www.vyuka.cz (bez nutnosti registrace). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Angličtina - edice Maturita - 4. vydání - Dagmar El-Hmoudová , Naši lidé v kaddáfího libyi (2.vydání) (978-80-755-7132-8)

Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ

Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
Detail

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.* Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.* Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.* Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.* Znovuobjevíte motivaci k telefonování.* Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Detail

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová - e-kniha

Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová - e-kniha
Detail

eBook:,Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby! Podle této knihy se naučíte vyrábět mnoho druhů domácích sýrů. Nepotřebujete vlastní krávy, kozy ani ovce, nemusíte bydlet na statku. Stačí se jen řídit pokyny zkušené autorky, sehnat si doporučované pomůcky a přísady a pečlivě dodržovat postupy. Vyrobíte si sýry jak s českou tradicí, tak i sýry zahraničního původu, dozvíte se, kam můžete v Evropě vyrazit na statky se sýrovou turistikou, a naleznete zde hodně zajímavých receptů, v nichž uplatníte své sýrové výrobky. Vše je doplněno názornými fotografiemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová - e-kniha

Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary

Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary
Detail

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary

Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)

Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)
Detail

Elektronická kniha - Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby! - autor Petra Rubášová, 160 stran Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby!Podle této knihy se naučíte vyrábět mnoho druhů domácích sýrů. Nepotřebujete vlastní krávy, kozy ani ovce, nemusíte bydlet na statku. Stačí se jen řídit pokyny zkušené autorky, sehnat si doporučované pomůcky a přísady a pečlivě dodržovat postupy.Vyrobíte si sýry jak s českou tradicí, tak i sýry zahraničního původu, dozvíte se, kam můžete v Evropě vyrazit na statky se sýrovou turistikou, a naleznete zde hodně zajímavých receptů, v nichž uplatníte své sýrové výrobky. Vše je doplněno názornými fotografiemi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)

Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání - Kateřina Čuhelová - e-kniha

Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání - Kateřina Čuhelová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace se zabývá jevem provázejícím společnost od nepaměti, jímž je domácí násilí. Snaží se názornými příklady zodpovědět otázky, jak se má ohrožená osoba proti domácímu násilí bránit, zda je potřeba nástroj ochrany nabídnout jen ohrožené osobě, nebo také někomu dalšímu (např. rodičům, dětem), či zda je možné ohrožené osobě poskytnout ochranu i proti její vůli.Publikace zpracovává institut předběžného opatření upravený v zákoně o zvláštních řízeních soudních (tedy v občanském právu procesním), které má k dispozici osoba ohrožená domácím násilím nebo stalkingem a kterým týraná osoba může docílit dočasné ochrany.Autorka publikace se na danou problematiku specializuje v rámci své soudní praxe. Tato skutečnost se odráží i ve velmi názorném používání konkrétních případů z praxe. Druhé vydání reflektuje právní stav a rozhodovací praxi k 1. 10. 2019. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání - Kateřina Čuhelová - e-kniha

Cestovní ruch - Alena Lochmannová

Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Detail

Výuka pokrývá tato témata:1. Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti (co je cestovní ruch; historický vývoj cestovního ruchu; klasifikace cestovního ruchu; specifika současného cestovního ruchu; ekonomické aspekty cestovního ruchu; faktory ovlivňující cestovní ruch)2. Typologie cestovního ruchu (základní formy cestovního ruchu; specifické formy cestovního ruchu)3. Cestovní kanceláře a cestovní agentury (formy distribuce produktu; základní pojmy z oblasti subjektů poskytujících služby cestovního ruchu; cestovní kanceláře; rozdělení cestovních kanceláří; cestovní agentury; zájezd)4. Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu (informace v cestovním ruchu; typologie účastníků cestovního ruchu ve smyslu získávání informací; využití ICT v cestovním ruchu v současnosti; turistická informační centra; využití ICT v ubytovacím a stravovacím zařízení; využití ICT v dopravě; rezervační systémy)5. Dopravní procesy v cestovním ruchu (podstata dopravy; služby dopravy)6. Ubytovací služby v cestovním ruchu (smysl poskytování ubytovací služby; historie poskytování ubytovacích služeb; základní pojmy z oblasti problematiky ubytovacích služeb; ubytovací jednotka; další služby ubytovacího zařízení; prostory ubytovacího zařízení; kategorizace ubytovacích zařízení; specifická hotelová zařízení; rozdělení ubytovacích úseků hotelu podle funkcí; další služby ubytovacího zařízení; faktory ovlivňující standard služeb ubytovacích zařízení)7. Stravovací služby v cestovním ruchu (význam a poslání stravovacích služeb; rozčlenění stravovacích služeb; materiálně-technické podmínky stravovacích služeb; kategorizace hostinských zařízení; systém obsluhy ve stravovacích zařízeních; rychlé občerstvení a jeho formy; zážitková gastronomie)8. Průvodcovské a animační služby (vymezení osoby průvodce; historie průvodcovské činnosti; právní úprava průvodcovské činnosti; význam průvodcovské činnosti v cestovním ruchu; základní kategorie průvodcovské činnosti; osobnost a role průvodce; vzdělávání průvodců; příprava průvodce cestovního ruchu; druhy přípravy průvodce; animace a animační služby)9. Destinační management (vymezení problematiky managementu v oblasti cestovního ruchu; historický vývoj destinačních strategií; destinační management v současnosti)10. Marketing cestovního ruchu (potřeba uplatnění marketingu v oblasti cestovního ruchu; marketingový mix služeb v cestovním ruchu; segmentace na trhu cestovního ruchu)11. Služby pasových a celních orgánů (volný pohyb občanů členských zemí EU; cestovní doklady; celní kontrola; devizová kontrola; směnárenská činnost)12. Mezinárodní turismus (podstata pojmu mezinárodní turismus; rozvoj turismu v kontextu světové ekonomiky; turismus jako světový fenomén; subjekty mezinárodního turismu; regiony světového turismu)__________________________________________________________Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie práva. Špičková kvalita tisku, grafické zpracování a úprava.Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - Alena Lochmannová

Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání (978-80-759-8575-0)

Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání (978-80-759-8575-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Čuhelová, 138 stran, česky Publikace se zabývá jevem provázejícím společnost od nepaměti, jímž je domácí násilí. Snaží se názornými příklady zodpovědět otázky, jak se má ohrožená osoba proti domácímu násilí bránit, zda je potřeba nástroj ochrany nabídnout jen ohrožené osobě, nebo také někomu dalšímu (např. rodičům, dětem), či zda je možné ohrožené osobě poskytnout ochranu i proti její vůli.Publikace zpracovává institut předběžného opatření upravený v zákoně o zvláštních řízeních soudních (tedy v občanském právu procesním), které má k dispozici osoba ohrožená domácím násilím nebo stalkingem a kterým týraná osoba může docílit dočasné ochrany.Autorka publikace se na danou problematiku specializuje v rámci své soudní praxe. Tato skutečnost se odráží i ve velmi názorném používání konkrétních případů z praxe. Druhé vydání reflektuje právní stav a rozhodovací praxi k 1. 10. 2019. (alza.cz)

Podobné produkty ako Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání (978-80-759-8575-0)

Pecivál domácí je hrdinou léta - Dagmar Medzvecová

Pecivál domácí je hrdinou léta - Dagmar Medzvecová
Detail

Pecivál domácí je velký lenoch. Hoví si ve zrezivělé konvi a nevystrčí ven ani nos. I kdybyste ho lákali sebevíc. Vystačí si s pojídáním drobků a lenošením ve svém křesle.Jednoho dne se jeho kamarádi nevrátí z výletu domů. Ztratili se? Co když jsou v nebezpečí? Peciválovi nezbývá nic jiného než udělat odvážný krok a jít své kamarády hledat. Jak to všechno dopadne?Přečtěte si příběh o síle přátelství a touze změnit své špatné vlastnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pecivál domácí je hrdinou léta - Dagmar Medzvecová

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Cestovní ruch - Lachmanová Alena

Cestovní ruch - Lachmanová Alena
Detail

Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus (patro.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch - Lachmanová Alena

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Detail

Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus (alza.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Najkrajšie slovenské svetové rozprávky (978-80-8154-091-2)

Najkrajšie slovenské svetové rozprávky (978-80-8154-091-2)
Detail

Kniha - autor Pavol Dobšinský, 180 stran, slovensky, imitace kůže Výber najkrajších slovenských svetových rozprávok, napr.: Škrupinový zámok, Zázračná lampa, Jelenček ... (alza.cz)

Podobné produkty ako Najkrajšie slovenské svetové rozprávky (978-80-8154-091-2)

Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka

Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka
Detail

Monografické zpracování současného stavu poznání problematiky společenské odpovědnosti v cestovním ruchu s původními poznatky autorů. Poukazuje na mezioborové propojení poznatků o společenské odpovědnosti v cestovním ruchu s důrazem na aplikaci znalostí z ekonomie, environmentalistiky, sociologie, psychologie, marketingu a managementu. Popsány jsou přístupy a metody vedoucí k odpovědné realizaci cestovního ruchu a uvedeny ilustrativní případové studie, příklady dobré praxe a analýza vybraných udržitelných forem cestovního ruchu (dobrovolnický cestovní ruch, ekoturismus, geoturismus aj.), které předpokládají přijetí určité minimální míry odpovědnosti na straně nabídky i poptávky cestovního ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Detail

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)
Detail

Kniha - autor Matěj Ulvr, 172 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy! Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze. V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání. Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje. Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce na stránce: www.digiforce.cz/sed (alza.cz)

Podobné produkty ako 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha

Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha
Detail

eBook:,Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře. Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol * Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT procesů se zabývá od roku 2005. V současné době se věnuje převážně optimalizací IT projektů u korporátního segmentu. Optimalizací vycházející z využití toho nejlepšího z ITIL, Prince2, COBIT, CMMI, PMI a Six Sigma. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0), HOT - Jak uspět v digitálním světě, Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7), HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016), HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6), Bino Farma v cestovním kufříku, Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9), Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci, Ošetřovatelství v chirurgii I: 2., přepracované a doplněné vydání (978-80-247-2900-8), Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5), 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2), Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6), Daně v účetnictví, 2. vydání (978-80-7676-344-9), Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6), Domácí zvířátka 10 ks v sáčku (8592386117073), Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6), Světové osobnosti, jak je (možná) neznáte 2 (978-80-267-1062-2), Žaloba v civilním řízení - 2. vydání (999-00-018-5817-9), Akupresura v praxi: Překlad 2. vydání (978-80-271-0105-4), GDPR v personalistice: 2. doplněné vydání (978-80-7554-365-3), Leasing v praxi, 5. aktualizované vydání (978-80-247-4081-2), Ošetřovatelství v chirurgii I (978-80-247-3129-2), I v tom nejhorším (978-80-206-1739-2), Jak vydělávat v době recese, Jak se vraždí v Čechách, Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9), Technika masáže v rehabilitaci: Překlad 19. vydání (978-80-247-2663-2), Zaměstnávání cizinců v České republice - 2. vydání (978-80-759-8648-1), Znalecké dokazování v trestním řízení - 2. vydání (978-80-7676-063-9), Naši lidé v Kaddáfího Libyi (2.vydání) (978-80-755-7132-8)