Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Podívejte se také Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...
Podívejte se také Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci
Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.
Podívejte se také 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)
Podívejte se také
- Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
- Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
- albatros harry potter 5 fenixuv rad 2 vydani
- albatros harry potter 2 tajemna komnata 5 vydani
- Ošetřovatelství v chirurgii I (978-80-247-3129-2)
- I v tom nejhorším (978-80-206-1739-2)
- Jak vydělávat v době recese
- Jak se vraždí v Čechách
- domaci
- Pecková Dagmar: Best Arias - CD (SU3758-2)
- Reminiscence známá i neznámá: v rodině, v nemocnici, ve škole i v obci (978-80-88290-81-0)
- Jak být šik v Paříži (978-80-762-5220-2)
- Turistická odysea: Krajinou soudobých dějin cestování a cestovního ruchu v Československu v letech 1 (978-80-246-4055-6)
- ekonomika cestovniho ruchu
- HOT - Jak uspět v digitálním světě
- Spát v moři hvězd - Kniha I.
- I v nemoci si buď přítelem ()
- Líheň I. – Smrt zrozená v Praze
- Pecková Dagmar: Sny (2x CD) - CD (SU4171-2)
- Janková.M., Kahánek,I.: Janáček: Moravská lidová poesie v písních, Ukvalská lidová poesie v písních (SU4183-2)
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
HOT - Jak uspět v digitálním světě
Audiokniha MP3 - Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. - autor Filip Dřímalka, čte Jakub Hejdánek Audiokniha Filipa Dřímalka vám pomůže, jak uspět v digitálním světěAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou.Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou...
Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě
Dvojitá výhra: Jak uspět v práci i osobním životě (978-80-88407-10-2)
Kniha - autor Megan Hyatt Miller; Michael Hyatt, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Je možné mít čas na kariéru, vztahy, a dokonce i sami na sebe? Všichni své kariéry rozjíždíme s dobrými úmysly. Jak se ale v práci zvyšuje stres a napětí, propadne řada z nás dříčské mýlce. Říkáme si: když ještě trochu přidám, zvládnu to. Ať ale makáme, jak chceme, povinnosti nás vždycky předběhnou. Pracujeme více a spíme méně, v kanceláři problémy řešíme a doma neustále nějaké vytváříme, chodíme na čím dál více schůzek a chybíme u čím dál více rodinných večeří a posezení s přáteli. Předpokládáme, že časem si budeme moci dopřát pauzu a věnovat se zdraví a vztahům. Z „časem“ se ale brzy stane synonymum pro „nikdy“. Jakmile někteří lidé objeví tuto nepříjemnou pravdu, dupnou na brzdu ctižádosti. Za tuhle volbu se ale také platí jistá daň. Skončíme s nevyužitým potenciálem, nižším příjmem a dalšími ztrátami. Stres a šílená pracovní doba nám už nedrtí zdraví ani osobní...
Objev podobné jako Dvojitá výhra: Jak uspět v práci i osobním životě (978-80-88407-10-2)
HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)
Kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat,...
Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)
HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha
eBook: „Vynikající čtení a návod, jak na digitální kulturu.“ – Rudolf Urbánek, CEO Microsoft CZ & SK „Chcete-li recept na lepší život, potřebujete tuto knihu. Mně a innogy už Filip to tajemství prozradil. Od té doby máme všichni více času na podstatné věci. A o zbytek se stará digitalizace.“– Erika Vorlová, Chief Services Officer společnosti GasNet Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji. A právě schopnost zapojit je do firemní komunikace, zpracování dat či inovace produktů rozhoduje o tom, zda vaši firmu čeká v budoucnu úspěch, nebo zánik. Filip Dřímalka vám ukáže, jak a kde začít, podpoří vás příklady z praxe mnoha českých firem, naučí experimentovat, testovat, propojovat týmy a nacházet inspiraci. Svět je plný možností, otevřený, efektivní. Využijte toho! H: HUMANSDigitální kompetence vašich lidí O: ORGANIZATIONSInovační atmosféra ve firmě T: TECHNOLOGIESSchopnost vybrat ty správné nástroje Mimo jiné se dozvíte:- Že digitálním lídrem, který nadchne ostatní, se může stát i řadový člen týmu- Jak sblížit a efektivně propojit členy IT oddělení s ostatními zaměstnanci- Kolik času vám ušetří zapojení chatbotů, hlasového ovládání a chytré automatizace- Jak posuzovat vhodnost nástrojů pomocí metody S.P.O.R.T. a kdy použít SPRINT- Jak vám agilita ve firemní kultuře zabrání upadnout do pasti „inovačního divadla“ O autoroviFilip Dřímalka se zabývá digitální transformací a využitím informačních technologií v byznysu. Je zakladatelem konzultační agentury EF1 a projektu Digiskills.cz, zaměřeného na rozvoj digitálních dovedností ve firmách. Spolupracuje například se společnostmi Škoda Auto, ČSOB, innogy, T-Mobile, Sodexo či Henkel. S manželkou a dvěma dětmi žije v Brně.
Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha
HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)
Elektronická kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat, testovat,...
Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovního ruchu.
Objev podobné jako Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová
Velké množství lidí se soustředí na úspěch ve vnějším světě. Co když skutečný úspěch musíte nejprve zažehnout uvnitř sebe? Kniha Jak uspět nejen jako náctiletý patří do rukou vám všem, kteří toužíte uspět. Nezáleží na tom, jestli začínáte přemýšlet nad svými sny ve dvaceti, či padesáti letech. Záleží na přístupu, kterým situaci vytváříte. Tak pojďme s pomocí této knihy z vašich snů udělat realitu.
Objev podobné jako Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová
Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)
Elektronická kniha - autor Jiří Adamec, 140 stran, česky Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení.
Objev podobné jako Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)
Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha
eBook: Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. * Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů. * Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů. * Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se. * Znovuobjevíte motivaci k telefonování. * Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.
Objev podobné jako Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ - e-kniha
Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)
Elektronická kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo váneziskovém sektoru — pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, vátéto knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, sájejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt sánovými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete kátomu, abyste zvýšili své výsledky zátelefonování o desítky i stovky procent.
Objev podobné jako Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)
Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová - e-kniha
eBook: Velké množství lidí se soustředí na úspěch ve vnějším světě. Co když skutečný úspěch musíte nejprve zažehnout uvnitř sebe? Kniha Jak uspět nejen jako náctiletý patří do rukou vám všem, kteří toužíte uspět. Nezáleží na tom, jestli začínáte přemýšlet nad svými sny ve dvaceti, či padesáti letech. Záleží na přístupu, kterým situaci vytváříte. Tak pojďme s pomocí této knihy z vašich snů udělat realitu.
Objev podobné jako Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová - e-kniha
Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha
eBook: Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení.
Objev podobné jako Jak uspět na internetu - Michal Prokop, Jiří Adamec - e-kniha
Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
eBook: Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.
Objev podobné jako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken
Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty, se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a odpovědí, které vám pomohou na cestě vpřed. Využijte tuto příležitost a naučte se znát dobře sami sebe.
Objev podobné jako Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům - Sylvia Löhken
Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)
Kniha - autor Guy Gilbert, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor odpovídá na otázky související s partnerským životem se svým osvědčeným pedagogickým a vypravěčským talentem. Za svého více než padesátiletého kněžského i výchovného působení už viděl množství neúspěchů, ale i úspěchů v partnerské lásce. Nabízí své názory, reflexe, rady, protkané krátkými příběhy ze života, jak je jeho zvykem, poskytuje opěrné body pro rozhodnutí v různých životních situacích. Věnuje se mladým lidem, střední generaci i seniorům. Zdůrazňuje velkou důležitost dobré vzájemné znalosti dvojice, nutnost uvědomovat si rozdíl mezi láskou a vášní, přikládat velkou váhu vzájemnému dialogu, potřebu ochraňovat intimitu navzdory tendencím současného života. Knihu ocení čtenáři se zájmem o myšlenky a činnost známého kněze a vychovatele delikventní mládeže, o jeho pohled na otázky partnerství a manželství. Guy Gilbert, známý francouzský vychovatel delikventní mládeže, kněz,...
Objev podobné jako Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)
(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Děti jen zrcadlí své rodiče. Začít je potřeba u sebe.Knížka je pro všechny budoucí i stávající rodiče i další dospělé, protože jsme všichni i děti svých rodičů. Často ani nechápeme, co a proč se nám v životě děje. Tudíž pochopením souvislostí s mým dětstvím a stávajícím životem dokážeme také nejlépe napravit výchovné omyly a převzaté vzorce chování od svých rodičů a vytvořit tak svým dětem to nejlepší zázemí pro jejich zdravý růst.Obsahuje 10 hlavních rodičovských omylů, 10 principů úspěšného rodiče a 13 praktických nástrojů, metod a technik, jak vytvořit doma pohodu a harmonii. Obsahuje 11 příběhů z koučinkového křesla. Je plná i konkrétních praktických příkladů a pomůcek k zapracování ve své rodině. Je to tudíž i praktický nástroj pro život.Motivuje dospělé a vede je začít pracovat nejdřív na sobě a svém partnerském vztahu a budování rodinného hnízda, protože to vše zásadně ovlivňuje a nastavuje děti pro...
Objev podobné jako (Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)
Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...
Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)
Kniha - autor Sylvia Löhken, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a...
Objev podobné jako Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)
Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)
Kniha – Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla čas – autor Jana Florentýna Zatloukalová, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla časKuchařka pro všechny, kdo zatím v kuchyni tápou a hledají sebevědomí, povzbuzení a vysvětlení. Obsahuje všechny důležité recepty do začátku domácí kuchařské kariéry.Tahle knížka je jiná než ostatní kuchařky pro začátečníky, je psaná vtipně a s láskou. Nepřikazuje, nehemží se nejasnými pojmy, nezdráhá se přesně vysvětlovat, co se děje v hrnci, a ochotně upozorní na časté chyby. Naučí vás o vaření přemýšlet, vezme vás kamarádsky za ruku a pomůže odhalit kuchařská tajemství. Díky ní uvaříte dokonalé jídlo hned napoprvé. Zvládnete s ní vše, co budete potřebovat – od špaget po svíčkovou. Je to jediná kuchařka na trhu, kterou se můžete provařit od začátku až do konce, jeden...
Objev podobné jako Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)
Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)
Kniha - autor Petr Podhajský, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Cílem této knihy je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, zkušenosti s mentorováním tisíců obchodníků, je autorem serveru Finančník.cz a několika velice úspěšných knih o tradingu. Ve své nové knize plné poznatků z profesionální autorovy praxe s trhy vám ukáže ty nejdůležitější principy, které dnes vnímá jako absolutně nezbytné pro úspěch v trzích. Principy, jejichž opomenutí vede vesměs ke ztrátám času, financí a iluzí. Úspěšné obchodování v sobě kombinuje mnoho aspektů. Nejpodstatnější je ale především porozumět kontrole podstupovaného rizika a dlouhodobě systematicky přeměňovat příležitosti na reálné obchody. Nezáleží na tom, kolik toho umíte nyní a kolik máte...
Objev podobné jako Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)
Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil
Praktická příručka je přehledným průvodcem po nejdůležitějších změnách, které přinesl nový zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Je napsána z pohledu dodavatelů, kterým má pomoci správně sestavit nabídky, aby nemohly být z formálních důvodů vyřazeny ze soutěže. Přináší však také mnoho užitečných informací pro zadavatele, jakož i jiné zainteresované osoby v oblasti veřejných zakázek. Hlavní změny přinášené novým zákonem o zadávání veřejných zakázek jsou rozděleny do těchto tématických okruhů: 1. Rozvoj obchodu (nová zadávací řízení a instituty). 2. Kvalifikace. 3. Hodnocení. 4. Komunikace a uveřejňování. 5. Požadavky na dodavatele do podání nabídek. 6. Požadavky na dodavatele po podání nabídek. 7. Změny smluv. 8. Přezkum veřejných zakázek. V rámci těchto okruhů je popsáno 136 změn v jednotné popisné struktuře: – zákonný odkaz a vybraný relevantní text – oblast použití – popis změny.
Objev podobné jako Jak uspět při výběrovém řízení podle nového zákona o zadávání veřejných zakázek - Robert Krč, Petr Dovolil
Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.* Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.* Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.* Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.* Znovuobjevíte motivaci k telefonování.* Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.
Objev podobné jako Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová - e-kniha
eBook: Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby! Podle této knihy se naučíte vyrábět mnoho druhů domácích sýrů. Nepotřebujete vlastní krávy, kozy ani ovce, nemusíte bydlet na statku. Stačí se jen řídit pokyny zkušené autorky, sehnat si doporučované pomůcky a přísady a pečlivě dodržovat postupy. Vyrobíte si sýry jak s českou tradicí, tak i sýry zahraničního původu, dozvíte se, kam můžete v Evropě vyrazit na statky se sýrovou turistikou, a naleznete zde hodně zajímavých receptů, v nichž uplatníte své sýrové výrobky. Vše je doplněno názornými fotografiemi.
Objev podobné jako Domácí sýry, 2. rozšířené vydání - Petra Rubášová - e-kniha
Angličtina - edice Maturita - 4. vydání - Dagmar El-Hmoudová
Tuto učebnici využijete nejen v průběhu celého středoškolského studia, ale následně i při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na vysokou školu. Koncepce knihy vychází z požadavků MŠMT k nové podobě maturitní zkoušky (výběr konverzačních témat, forma cvičení, slovní zásoba).Učebnice se zaměřuje na rozvíjení čtyř základních jazykových dovedností: čtení (READ ABOUT IT), poslechu (TUNE IN), mluvení (TALK ABOUT IT), psaní (WRITE ABOUT IT) a rozšiřování slovní zásoby (KEY WORDS AND EXPRESSIONS). Na konci každého tématu je zařazen shrnující rámcový seznam otázek a problémů, které by měly být zmíněny v rámci ústní části maturitní zkoušky (FEEDBACK). Přílohy obsahují vzorový maturitní test a instrukce pro psaní projektů. Nechybí ani klíč ke cvičením a přepisy poslechů. Od 4. vydání již není součástí učebnice audio CD – na četná přání studentů a vyučujících jsou všechny audio nahrávky, namluvené rodilými mluvčími, dostupné zdarma ke stažení na www.vyuka.cz (bez nutnosti registrace).
Objev podobné jako Angličtina - edice Maturita - 4. vydání - Dagmar El-Hmoudová
Němčina - Přehledná gramatika (nové vydání) - Dagmar Březinová, Jana Navrátilová
Tato publikace obsahuje 65 gramatických tabulek zpracovaných s důrazem na přehlednost a rychlý vyhledávací systém.
Objev podobné jako Němčina - Přehledná gramatika (nové vydání) - Dagmar Březinová, Jana Navrátilová
Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)
Elektronická kniha - Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby! - autor Petra Rubášová, 160 stran Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby!Podle této knihy se naučíte vyrábět mnoho druhů domácích sýrů. Nepotřebujete vlastní krávy, kozy ani ovce, nemusíte bydlet na statku. Stačí se jen řídit pokyny zkušené autorky, sehnat si doporučované pomůcky a přísady a pečlivě dodržovat postupy.Vyrobíte si sýry jak s českou tradicí, tak i sýry zahraničního původu, dozvíte se, kam můžete v Evropě vyrazit na statky se sýrovou turistikou, a naleznete zde hodně zajímavých receptů, v nichž uplatníte své sýrové výrobky. Vše je doplněno názornými fotografiemi.
Objev podobné jako Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obc (978-80-247-5043-9)
Kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.
Objev podobné jako Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obc (978-80-247-5043-9)
Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání (978-80-759-8575-0)
Elektronická kniha - autor Kateřina Čuhelová, 138 stran, česky Publikace se zabývá jevem provázejícím společnost od nepaměti, jímž je domácí násilí. Snaží se názornými příklady zodpovědět otázky, jak se má ohrožená osoba proti domácímu násilí bránit, zda je potřeba nástroj ochrany nabídnout jen ohrožené osobě, nebo také někomu dalšímu (např. rodičům, dětem), či zda je možné ohrožené osobě poskytnout ochranu i proti její vůli.Publikace zpracovává institut předběžného opatření upravený v zákoně o zvláštních řízeních soudních (tedy v občanském právu procesním), které má k dispozici osoba ohrožená domácím násilím nebo stalkingem a kterým týraná osoba může docílit dočasné ochrany.Autorka publikace se na danou problematiku specializuje v rámci své soudní praxe. Tato skutečnost se odráží i ve velmi názorném používání konkrétních případů z praxe. Druhé vydání reflektuje právní stav a rozhodovací praxi k 1. 10. 2019.
Objev podobné jako Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání (978-80-759-8575-0)
Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Výuka pokrývá tato témata:1. Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti (co je cestovní ruch; historický vývoj cestovního ruchu; klasifikace cestovního ruchu; specifika současného cestovního ruchu; ekonomické aspekty cestovního ruchu; faktory ovlivňující cestovní ruch)2. Typologie cestovního ruchu (základní formy cestovního ruchu; specifické formy cestovního ruchu)3. Cestovní kanceláře a cestovní agentury (formy distribuce produktu; základní pojmy z oblasti subjektů poskytujících služby cestovního ruchu; cestovní kanceláře; rozdělení cestovních kanceláří; cestovní agentury; zájezd)4. Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu (informace v cestovním ruchu; typologie účastníků cestovního ruchu ve smyslu získávání informací; využití ICT v cestovním ruchu v současnosti; turistická informační centra; využití ICT v ubytovacím a stravovacím zařízení; využití ICT v dopravě; rezervační systémy)5. Dopravní procesy v cestovním ruchu (podstata dopravy; služby dopravy)6. Ubytovací služby v cestovním ruchu (smysl poskytování ubytovací služby; historie poskytování ubytovacích služeb; základní pojmy z oblasti problematiky ubytovacích služeb; ubytovací jednotka; další služby ubytovacího zařízení; prostory ubytovacího zařízení; kategorizace ubytovacích zařízení; specifická hotelová zařízení; rozdělení ubytovacích úseků hotelu podle funkcí; další služby ubytovacího zařízení; faktory ovlivňující standard služeb ubytovacích zařízení)7. Stravovací služby v cestovním ruchu (význam a poslání stravovacích služeb; rozčlenění stravovacích služeb; materiálně-technické podmínky stravovacích služeb; kategorizace hostinských zařízení; systém obsluhy ve stravovacích zařízeních; rychlé občerstvení a jeho formy; zážitková gastronomie)8. Průvodcovské a animační služby (vymezení osoby průvodce; historie průvodcovské činnosti; právní úprava průvodcovské činnosti; význam průvodcovské činnosti v cestovním ruchu; základní kategorie průvodcovské činnosti; osobnost a role průvodce; vzdělávání průvodců; příprava průvodce cestovního ruchu; druhy přípravy průvodce; animace a animační služby)9. Destinační management (vymezení problematiky managementu v oblasti cestovního ruchu; historický vývoj destinačních strategií; destinační management v současnosti)10. Marketing cestovního ruchu (potřeba uplatnění marketingu v oblasti cestovního ruchu; marketingový mix služeb v cestovním ruchu; segmentace na trhu cestovního ruchu)11. Služby pasových a celních orgánů (volný pohyb občanů členských zemí EU; cestovní doklady; celní kontrola; devizová kontrola; směnárenská činnost)12. Mezinárodní turismus (podstata pojmu mezinárodní turismus; rozvoj turismu v kontextu světové ekonomiky; turismus jako světový fenomén; subjekty mezinárodního turismu; regiony světového turismu)__________________________________________________________Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie práva. Špičková kvalita tisku, grafické zpracování a úprava.Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování.
Objev podobné jako Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Pecivál domácí je hrdinou léta - Dagmar Medzvecová - e-kniha
eBook: Pecivál domácí je velký lenoch. Hoví si ve zrezivělé konvi a nevystrčí ven ani nos. I kdybyste ho lákali sebevíc. Vystačí si s pojídáním drobků a lenošením ve svém křesle. Jednoho dne se jeho kamarádi nevrátí z výletu domů. Ztratili se? Co když jsou v nebezpečí? Peciválovi nezbývá nic jiného než udělat odvážný krok a jít své kamarády hledat. Jak to všechno dopadne? Přečtěte si příběh o síle přátelství a touze změnit své špatné vlastnosti.
Objev podobné jako Pecivál domácí je hrdinou léta - Dagmar Medzvecová - e-kniha
Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus
Objev podobné jako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Najkrajšie slovenské svetové rozprávky (978-80-8154-091-2)
Kniha - autor Pavol Dobšinský, 180 stran, slovensky, imitace kůže Výber najkrajších slovenských svetových rozprávok, napr.: Škrupinový zámok, Zázračná lampa, Jelenček ...
Objev podobné jako Najkrajšie slovenské svetové rozprávky (978-80-8154-091-2)
Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka
Monografické zpracování současného stavu poznání problematiky společenské odpovědnosti v cestovním ruchu s původními poznatky autorů. Poukazuje na mezioborové propojení poznatků o společenské odpovědnosti v cestovním ruchu s důrazem na aplikaci znalostí z ekonomie, environmentalistiky, sociologie, psychologie, marketingu a managementu. Popsány jsou přístupy a metody vedoucí k odpovědné realizaci cestovního ruchu a uvedeny ilustrativní případové studie, příklady dobré praxe a analýza vybraných udržitelných forem cestovního ruchu (dobrovolnický cestovní ruch, ekoturismus, geoturismus aj.), které předpokládají přijetí určité minimální míry odpovědnosti na straně nabídky i poptávky cestovního ruchu.
Objev podobné jako Společensky odpovědný cestovní ruch - Martina Pásková, Josef Zelenka
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Svetové hviezdy futbalu
V tejto prima XL samolepkovej knihe, nájdeš stránky s futbalovými hviezdami, s tými najlepšími z celého sveta. Ty len musíš dolepiť samolepky so správnymi dresmi, aby kniha bola úplná. Navyše môžeš označiť hviezdičkami svojich favoritov, aby si mohol zostaviť svoj dokonalý Tím snov. Kniha obsahuje 382 samolepiek, stránky s 20 reprezentačnými družstvami.
Objev podobné jako Svetové hviezdy futbalu
Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha
eBook: Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře. Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol * Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT procesů se zabývá od roku 2005. V současné době se věnuje převážně optimalizací IT projektů u korporátního segmentu. Optimalizací vycházející z využití toho nejlepšího z ITIL, Prince2, COBIT, CMMI, PMI a Six Sigma.
Objev podobné jako Chci uspět v IT - Martin Knotek - e-kniha
Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)
Elektronická kniha - autor Martin Knotek, 96 stran Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře.Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol* Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů***O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT...
Objev podobné jako Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)
Tenerife - 2. vydání
Tenerife je největší ze sedmi ostrovů kanárského souostroví. Za jasného dne jsou všechny ostrovy vidět z vrcholu tenerifské sopky El Teide, která je se svými 3 718 m nejvyšší horou Španělska. Vládne zde celoročně příjemné klima a právě díky němu se Tenerife stal jednou z nejoblíbenějších prázdninových destinací. Na ostrově se vyskytuje celá řada unikátních rostlin a živočichů, svou jedinečností se může přirovnat ke Galapágám. Většina zahraničních turistů míří do megaletovisek, vyhlášených akčními zájezdovými balíčky a noční zábavou. V posledních letech je však návštěvníky stále více vyhledáván zelenější, klidnější a tradičnější sever Tenerife. Zdejší nové hotely, mnohdy ve venkovském nebo tradičním kanárském stylu, se zaměřují na návštěvníky, kteří chtějí zažít něco nového. Ostrov se snaží změnit svou pověst laciné prázdninové destinace. K tomu mají pomoci butikové a luxusní hotely, golfová hřiště, gurmánské restaurace a atraktivní nabídka outdoorových aktivit včetně cykloturistiky, pěší turistiky a pozorování velryb. Náš průvodce představuje to nejzajímavější. Najdete v něm také praktické turistické tipy a mapku Tenerife. Naleznete v něm také stručný slovníček, který vám usnadní výběr z jídelního lístku. Publikace nabízí mnoho tipů k návštěvě zajímavých míst: Severovýchod ostrova: Santa Cruz de Tenerife, San Cristóbal de La Laguna, Pohoří Anaga Severní pobřeží: Puerto de la Cruz, La Orotava, Vinařství v Tacoronte, na západ od Puerta de la Cruz El Teide: Kaldera Las Cañadas, Do nitra parku, Lanovka a parador Severozápad ostrova: Garachico, Na západ od Garachika, Masca, El Tanque, Los Gigantes a San Juan Jih ostrova: Velká letoviska, Los Cristianos,Podél jižního pobřeží, Granadilla de Abona a Güímar, Starobylé chrámy, Candelaria
Objev podobné jako Tenerife - 2. vydání
Sami v moři konkurence ()
Audiokniha MP3 - Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeníchPři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet.
Objev podobné jako Sami v moři konkurence ()
Podívejte se také
- Jak jsem zachránil ZOO v Táboře (978-80-906605-0-2)
- domaci papuce
- domaci saty
- domaci ubor
- HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)
- Člověk ve zdraví i v nemoci (9788024638294)
- Mládí v hajzlu 2: Mladík v okovech ()
- Dítě v rodičovském konfliktu: Jak zůstat dobrým rodičem i po rozchodu (978-80-7502-342-1)
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- Safe: Jak zůstat v bezpečí v nebezpečném světě (978-80-206-1757-6)
- enchantimals domaci pohoda
- domaci obuv zeny
- domaci zvirata schleich
- panske domaci pantofle
- domaci obleceni buffalo
- diverzanti a agenti v akci specialni operace od prvni svetove valky do soucasnosti 978 80 247 5103 0
- Bezmocná: Jak jsem uvízla v síti nucené prostituce (978-80-7633-096-2)
- Tucet rad, jak být úspěšnější v práci 2 (978-80-856-2460-1)
- Jeď dál: Deset způsobů, jak zůstat kreativní v časech dobrých i zlých (978-80-7555-080-4)
- Pecková Dagmar, Král Darek: The Magical Gallery - CD (SU6569-2)
- Aktualizace V/2 (9771802832137)
- Angličtina v pohode 2