eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin , Kniha je tohle láska?: být holka je dřina 2 (978-80-7529-339-8)eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Godin Seth , Ego je vas nepritel ryan holiday e knihaeBook: INSPIRACE PRO TY KREATIVNÍ Z NÁS, KTEŘÍ SE SKRÝVAJÍ, VYČKÁVAJÍ NEBO ZAŽÍVAJÍ TVŮRČÍ BLOK. Vaše práce pokulhává? Chcete se zbavit pocitu marnosti? Přejete si najít odvahu k realizaci a sdílení toho, co tvoříte? Potřebujete vyhecovat, povzbudit a najít ten správný stimul? Autor bestsellerů Seth Godin přichází s inspirativním manifestem pro nás - kreativce, tvůrce a podnikatele - kteří potřebujeme povzbudit v odhodlání ukázat světu to nejlepší, co v nás je. Godin boří mýty o kreativní tvorbě. Kreativita podle něj není zvláštní talent vyhrazený pro vyvolené. Nemusíte čekat, až vás políbí múza. Musíte prostě jen začít a především - tvorbě se vytrvale a pravidelně věnovat. Hodně z toho, co vyprodukujete, samozřejmě nebude stát za starou bačkoru… To ale nevadí, protože v té velké hromadě škváry bude i jeden malý zlomek něčeho skvělého. Zažehněte motory své kreativní práci. Je na čase poslat ji do světa! „Jsem nadšený, že mohu sdílet myšlenky s tvůrci, lídry a umělci z České republiky. Svět je menší, než kdy byl, a každý z nás má šanci propojit se s ostatními a vytvořit něco magického. Díky, že děláte rozruch.“ SETH GODIN --- Konsistentně tvořit hodnotný obsah a sdílet ho se světem je jedna z nejtěžších a zároveň nejpřínosnějších věcí, kterou jsem se naučil. Seth Godin je na to tím nejpovolanějším mentorem a vzorem. Nyní konečně dává návod, jak na to. Dan Tržil, tvůrce podcastu Proti Proudu „Seth Godin už léta dokazuje, že o světě (nejen marketingovém) přemýšlí jinak. Do procesu přináší jedinečný pohled na jakoukoli tvůrčí činnost. Mýtus, že kreativita je něco zvláštního, co nám musí být darováno, je tímto vyvrácen. Tato kniha vás přiměje sednout si, tvořit, sdílet své dílo se světem a postupně ho vylepšovat.“ Tony Dúbravec, marketér a tvůrce podcastu Doba digitálna "This is the book I need right now. It’s an extraordinary and electrifying call to action for writers, artists and creators in every walk of life. I re-read passages and felt as if my own secret creed was being explained back to me, in words I hadn’t yet found." --Rosanne Cash, Grammy-winning singer-songwriter “The Practice is a user’s manual for finding your calling and an alchemist’s handbook for pursuing your dream.” --Steven Pressfield, author of The War of Art “Seth's book is a skeleton key specially molded to unlock the most creative version of you. Read it, and find yourself free to be who you know you really are.” --Brian Koppelman, co-producer and co-creator of Billions With surgical precision, The Practice attacks our predictable misconceptions about the creative process and replaces them with better ideas, one by one. This book will inspire you to make things, hone your craft, and nudge you to ship things you are proud of. Read it." --Tobi Lutke, CEO, Shopify “The Practice explains that what looks like a barrier is often a catalyst in disguise. Magic may not come from what we can see on the stage but from behind it, where the wood chopping happens." --Peter Gabriel, Musician (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Proces - Seth Godin - e-kniha , Tohle je háčkování (978-80-264-1593-0)eBook: Svět se změnil a stal se jednou velkou supersoutěží. Pokud v ní chceme obstát, nemůžeme být snadno nahraditelným ozubeným kolečkem v soukolí firmy. Musíme být jejím nepostradatelným pilířem. Jen takoví lidé dostávají nejlepší práci, plat, uznání i největší svobodu. Nepostradatelní jsou základními stavebními kameny prosperující firmy. Tak jako může na pár skrytých pilířích stát dům nebo most, stejně tak ani oni nemusejí být vidět, ale jsou tu a jsou skutečně nepostradatelní. A v dnešním světě dostávají právě ta nejlepší pracovní místa a s nimi i nejvíc svobody.# V knize se dozvíte- kdy a jak se změnil svět práce a proč si to mnozí lidé stále neuvědomují- že každý má možnost zvolit, zda se stane nepostradatelným, nebo zda se zařadí mezi průměrné a postradatelné- jak se stát pilířem firmy, co všechno to obnáší a co naopak poskytuje- jaké jsou hlavní dovednosti nepostradatelných a jak se dají rozvíjet- jak nepostradatelní pracují s emocemi, jak vytvářejí vztahy s lidmi kolem sebe- proč pro nepostradatelné neplatí žádná pracovní příručka, žádný itinerář- jakými mýty jsme obklopeni a proč brání správným rozhodnutím# O autoroviSETH GODIN je autorem řady mezinárodních bestsellerů, které změnily způsob, jímž manažeři myslí a jednají. Je jedním z nejvlivnějších bloggerů v oblasti podnikání na světě a trvale patří k jednadvaceti nejčtenějším bloggerům v angličtině.Současně je i zakladatelem a generálním ředitelem Squidoo.com a velmi oblíbeným řečníkem. Žije ve Westchesteru, New York. Navštivte www.SethGodin.com a pro přečtení blogu klikněte na jeho hlavu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nepostradatelní - Seth Godin - e-kniha , Ponici od stribrne reky vzdycky je nadeje amanda willsova e knihaeBook: Včely nečekají. Nečekají, až jim někdo poručí, nečekají na dokonalost, nečekají na pozdější dobu. Ani my nemusíme čekat. Dnešek nesmíme promarnit. Přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Proč má práce zrovna takovou podobu, jakou má, proč je čím dál tím víc vysilující a co můžeme my všichni – zejména lídři – udělat, aby měla novou, lidštější podobu? Ekonomická nejistota spolu s nárůstem práce na home office jsou příčinou toho, že se cítíme více odtržení od významu práce, kterou vykonáváme. Manažeři vyvedení tím z míry reagují tvrdšími podmínkami a sankcemi, propouštěním, zvýšenou kontrolou a povinnou účastí na schůzích. Zaměstnanci častěji opouštějí své pozice anebo odvádějí jen přesně tolik práce, kolik je nezbytně nutné. Vzdej se svých snů a své duše, přesvědčujeme se navzájem, a můžeš si koupit pár věcí, které ti zajistí status a spokojenost. ALE TAKHLE TO BÝT NEMUSÍ. Seth Godin, autor legendárních knih o podnikání a marketingu, se ve 144 slokách dotýká příčin toho, co je na práci jak pro pracovníky, tak pro management tolik bolestivé. Ukazuje, co stojí za těmito trendy a jak lépe a smysluplněji práci pojmout. Stojíme před jednoduchým rozhodnutím. Buď participovat na kocovině, kterou průmyslový kapitalismus prochází, dál uvažovat o lidech jako o nahraditelných součástkách stroje a účastnit se marného soutěžení s umělou inteligencí, alias závodu ke dnu. Nebo se propojit v zájmu vystavění organizace, která má větší význam, než jen generování zisku, ve které bude mít každý své místo, účel a důvěru, díky níž ze sebe bude moci vydávat to nejlepší – bez ohledu na to, z jakého místa práci vykonává. Tato kniha je určena ke sdílení se šéfy a kolegy, k diskuzi a k použití v praxi. Ať už zaujímáme jakoukoliv pozici, máme možnost něco změnit. Neboť, jak píše Godin: „LIDÉ NEJSOU ZDROJE. NEJSOU NÁSTROJEM. JSOU SMYSLEM.“ (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Smysluplná práce - Seth Godin - e-kniha , Toto je marketing (978-80-566-1627-7)Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8) , Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8) , Rybičky 48: tohle je rock'n'roll, vy buzny! - cd (pvp008-13)Našli jste někdy nové řešení starého problému? Objevili jste cestu, kterou ostatní minuli bez povšimnutí? Získali jste na svou stranu člověka, kterého jiní marně kontaktovali? Pak jste na dobré cestě patřit mezi „nepostradatelné“ – tj. významné, kreativní jedince, kteří se v dnešních firmách prosazují vedle tradičních skupin manažerů a „dělníků“. Jsou základními kameny společností, posouvají je vpřed, a za to si mohou diktovat podmínky: dostávají nejlepší práci, plat i největší svobodu. Autor několika bestsellerů Seth Godin vám ve své nové, objevné knize (v originále Linchpin), jež v USA sklidila bouři nadšení, ukáže, jak svoji nepostradatelnost rozvíjet a stát se skutečným pilířem („linchpin“) firmy, v níž působíte. Kniha vám umožní přehodnotit postoj k šéfovi, kolegům a především práci samotné. V jednoduchých krocích popisuje jak vyniknout, pracovat s emocemi a stát se nepostradatelným. V knize se dozvíte: kdy a jak se změnil svět práce a proč si to mnozí lidé stále neuvědomují že každý má možnost zvolit, zda se stane nepostradatelným, nebo zda se zařadí mezi průměrné a postradatelné jak se stát pilířem fimy, co všechno to obnáší a co naopak poskytuje jaké jsou hlavní dovednosti nepostradatelných a jak se dají rozvíjet jak nepostradatelní pracují s emocemi, jak vytvářejí vztahy s lidmi kolem sebe proč pro nepostradatelné neplatí žádná pracovní příručka, žádný itinerář ... a mnoho dalšího. Média:"Linchpin mohu doporučit k přečtení, a to hlavně dvěma typům lidí. Ušlápnutým zaměstnancům, kteří si myslí, že mají na víc, kniha vpíchne koňskou dávku sebevědomí a trochu know-how. Prolistovat by si ji měli i mentální brontosauři české politiky, kteří si myslí, že stačí v Česku postavit dost automobilek, dát nahraditelným lidem práci u pásu a pak už se budeme mít všichni dobře." – Michal Kašpárek, FinMag.cz „Tato kniha je dar."- Jacqueline Novogratzová, zakladatelka The Acumen Fund „Kdyby Seth Godin neexistoval, museli bychom si ho vymyslet - tak je nepostradatelný! V rukou držíte čtivou, podmanivou a smysluplnou knihu. Přečtěte si ji a prokážete si tím velkou laskavost. vaše budoucnost vám poděkuje.“ – Alan Webber, zakladatel společnosti Fast O autorovi:Seth Godin je autorem řady mezinárodních bestsellerů, které změnily způsob, jímž manažeři myslí a jednají. Jeho knihy byl přeloženy do 33 jazyků. Je také jedním z nejvlivnějších bloggerů v oblasti podnikání na světě a trvale patří k jednadvaceti nejčtenějším blogerům v angličtině. Současně je zakladatelem a generálním ředitelem Squidoo.com a velmi oblíbeným řečníkem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nepostradatelní - Seth Godin , Godin nylon hard tension (hn161508)Audiokniha:,Nepostradatelným pilířem je člověk, který dokáže vstoupit do chaosu a nastolit řád. Člověk, který umí vynalézat, navazovat kontakty, tvořit a dotahovat věci do konce. Každá instituce, která za něco stoji, má nepostradatelné lidi, kteří tímto způsobem vnášejí změny. Milují svou práci a vydávají ze sebe to nejlepší. Přinášejí radost i výzvy svým zákazníkům a kolegům. Vytvářejí totiž vztahy s lidmi kolem sebe, pracují s emocemi a své dovednosti rozvíjejí. Nepostradatelní nečekají na pokyny, ale místo toho sami vymýšlejí, co dál dělat. Tato audiokniha vám ukáže, jak se stát jedním z nich. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nepostradatelní - Seth Godin - audiokniha , Houbarka viktorie hanisova e knihaOduševnělé přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Píseň o významu je strhující úvaha o práci: proč je taková, jaká je, proč se tak zhoršila a co můžeme všichni – zejména vedoucí pracovníci – udělat pro to, aby se zlepšila. Ekonomická nestabilita a vzestup práce na dálku způsobily, že jsme odloučení a neangažovaní. Znepokojení manažeři reagují tvrdými nařízeními shora, propouštěním, dohledem a povinnými schůzemi. Pracovníci reagují tichým odchodem a prací za svou mzdu. Ale nemusí to tak být. Legendární autor knih o podnikání Seth Godin se prostřednictvím 144 provokativních strof dostává k jádru toho, co nás trápí; ukazuje, co je skutečným důvodem těchto trendů, a vyzývá nás, abychom se zlepšili způsobem, který má smysl. Volba je jednoduchá. Můžeme snášet kocovinu průmyslového kapitalismu, nadále zacházet s lidmi jako s věcmi na jedno použití a připojit se k závodu ke dnu poháněnému umělou inteligencí. Nebo se spojíme, abychom vybudovali významnou organizaci, která každého zařadí, posílí a bude mu důvěřovat, aby odváděl svou nejlepší práci bez ohledu na to, kde se nachází. Tuto knihu je třeba sdílet se šéfy a spolupracovníky, diskutovat o ní a uvádět ji do praxe. Bez ohledu na naši roli je v našich silách něco změnit. Protože, jak píše Godin: „“Lidé nejsou zdroj. Jsou smyslem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Smysluplná práce - Seth Godin , Korist paul finch e knihaINSPIRACE PRO TY KREATIVNÍ Z NÁS, KTEŘÍ SE SKRÝVAJÍ, VYČKÁVAJÍ NEBO ZAŽÍVAJÍ TVŮRČÍ BLOK. Vaše práce pokulhává? Chcete se zbavit pocitu marnosti? Přejete si najít odvahu k realizaci a sdílení toho, co tvoříte? Potřebujete vyhecovat, povzbudit a najít ten správný stimul? Autor bestsellerů Seth Godin přichází s inspirativním manifestem pro nás - kreativce, tvůrce a podnikatele - kteří potřebujeme povzbudit v odhodlání ukázat světu to nejlepší, co v nás je. Godin boří mýty o kreativní tvorbě. Kreativita podle něj není zvláštní talent vyhrazený pro vyvolené. Nemusíte čekat, až vás políbí múza. Musíte prostě jen začít a především - tvorbě se vytrvale a pravidelně věnovat. Hodně z toho, co vyprodukujete, samozřejmě nebude stát za starou bačkoru… To ale nevadí, protože v té velké hromadě škváry bude i jeden malý zlomek něčeho skvělého. Zažehněte motory své kreativní práci. Je na čase poslat ji do světa! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Proces / Tvořte, vytrvejte, vypusťte to do světa - Seth Godin , Madarsko richard prazak e knihaElektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Toto je marketing (978-80-566-1627-7) , Buzicci jan folny e knihaeBook:,Nechte se provést světem háčkování od zkušené lektorky! Kniha je členěna do kapitol dle náročnosti, a tak se ke všemu dopracujete pěkně krok za krokem. V každé části se naučíte jeden nový postup a procvičíte si ho na výrobku, který je pro něj jako stvořený. A až se dostanete na poslední stránku, budete mít doma nejen moderní polštář, huňatou čepku, slušivou květinku nebo hřejivou deku, pod níž je v zimě radost se schoulit, ale také dovednost, která vám bude dělat každý den radost. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tohle je háčkování - Pavlína Martiňáková - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e knihaeBook: Bezpilotní letouny mají opravdu široké využití v civilní i vojenské sféře. Dronům prostě patří budoucnost! Drony jsou stroje budoucnosti! Bezpilotní letouny mění nejen civilní, ale i vojenský sektor a jejich vývoj rozhodně nepolevuje. Technologické společnosti se předhánějí ve vývoji laserů, mikrovlnných zbraní a technologií nezbytných pro boj s budoucími hrozbami, které drony představují. Seth J. Frantzman zavede v knize Drony Bitvy budoucnosti (Drone Wars: Pioneers, Killing Machines, Artificial Intelligence, and the Battle for the Future) čtenáře na půlnoční cvičení s elitními izraelskými bojovníky s drony i do centrály CIA, kde byly drony v 90. letech schváleny a vyslány do vzduchu s cílem nalézt a zabít Usámu bin Ládina. Drony mění bojiště od Sýrie po Libyi a Jemen. V rukou teroristů ISIS během bitvy o ulice iráckého Mosulu udělaly irácké armádě a civilistům ze života peklo. Pro hlavní uživatele drahých bezpilotních letounů, což jsou armády a bezpečnostní agentury, se trh rovněž zvětšuje; do roku 2020 bylo v provozu přes 20 000 vojenských dronů. Kdysi byly bezpilotní létající stroje doménou jen několika málo armád, dnes se vyrábějí v Turecku, Číně, Rusku a na trh s vojenskými drony mohou vstupovat i menší země, jako je Tchaj-wan. Je to současně velký byznys – v následující dekádě bude na drony vynaloženo 100 miliard dolarů. Armády za ně budou možná brzy utrácet víc než za tanky, podobně jako kdysi námořnictva přešla od obřích, ale zranitelných bitevních lodí, k menším a obratnějším. Budoucí války se budou vést pomocí bezpilotních letounů a vyhraje je ten, kdo bude mít nejdokonalejší technologii. Bezpilotní letouny mění způsob vedení války, což vede k soupeření mezi USA, Čínou, Izraelem a Íránem. Kdo bude dronovou velmocí budoucnosti? O autoroviNarodil se v Maine, je vysokoškolským pedagogem, spisovatelem a novinářem. Píše pro The Jerusalem Post, The Spectator, The Forward, Al-Jazeera, Jüdische Allgemeine, The National Interest, the National Post a další. Je také autorem oceňované knihy After ISIS: America, Iran and the Struggle for the Middle East. Coby válečný zpravodaj pokrýval konflikty v Iráku, Turecku, Jordánsku, Egyptě a Izraeli. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Drony - Seth J. Frantzman - e-kniha , Slib lisa kleypas e knihaeBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Kra pavel obluk e knihaeBook:,Každý klame ponúka fascinujúce, prekvapujúce a niekedy aj smiešne nahliadnutia do všetkého, od ekonómie po etiku, šport, od rasy po pohlavie a ďalšie, všetky čerpané zo sveta Big data. Aké percento bielych voličov nehlasovalo za Baracka Obamu, pretože je čierny? Ovplyvňuje to, kam chodíte do školy, akí ste v živote úspešní? Uprednostňujú rodičia tajne synov pred dcérami? Ovplyvňujú násilné filmy mieru kriminality? Dokážete poraziť akciový trh? Ako pravidelne klameme o našom sexuálnom živote a kto si menej verí, keď ide o sex, muži alebo ženy? Seth Stephens-Davidowitz skúma tieto otázky a ponúka odhalenia, ktoré nám môžu pomôcť lepšie porozumieť sebe a nášmu životu. Odhaľuje predpojatosti hlboko zabudované v nás, informácie, ktoré môžeme použiť na zmenu našej kultúry, a otázky, ktoré sa bojíme opýtať a ktoré by mohli mať zásadný význam pre naše zdravie – psychické aj fyzické. Každý z nás je obklopený Veľkými dátami a ich vplyv sa znásobuje. Každý klame nás vyzýva, aby sme premýšľali inak o tom, ako vidíme svet. „Stephens-Davidowitz, bývalý dátový analytik v spoločnosti Google, strávil posledné štyri roky skúmaním údajov o internetovom vyhľadávaní... Zistil, že údaje o internetovom vyhľadávaní môžu byť svätým grálom, pokiaľ ide o pochopenie skutočnej povahy ľudstva.“ (New York Post) „Empirické zistenia v knihe Každý klame sú také zaujímavé, že kniha by bola pútavá, aj keby bola štruktúrovaná ako obyčajný zoznam bielizne.“ (The Economist) (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Každý klame - Seth Stephens-Davidowitz - e-kniha , Site petra dvorakova e knihaeBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Godin radiator bourbon burst rn (hn210367)eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e knihaeBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e knihaeBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e knihaeBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e knihaeBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e knihaeBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha , Temne leto dan simmons e knihaeBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e knihaeBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e knihaeBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e knihaeBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e knihaeBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e knihaeBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-knihaeBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-knihaeBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-knihaeBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-knihaeBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-knihaeBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-knihaeBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-knihaeBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-knihaeBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-knihaeBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-knihaeBook:,Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-knihaeBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-knihaeBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-knihaeBook:,Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-knihaeBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-knihaeBook:,Tento světový bestseller je skvělým pomocníkem každému, kdo trpí poruchami nálady, úzkostí nebo intenzivním vztekem. Najdete zde chytrý a snadný způsob, jak dosáhnout trvalé úlevy od nepříjemných psychických stavů s využitím známé kognitivně behaviorální terapie a s pomocí jednoduché techniky založené na principu Mysli, jednej, buď! Autor používá srozumitelné návody, ukazuje, jak popisované principy uplatnit v každodenním životě a pro ilustraci účinnosti postupů přidává osobní příběhy svých pacientů. Seth J. Gillihan, Ph.D. pracuje jako psycholog na katedře psychiatrie na Pensylvánské univerzitě. Ve své soukromé praxi se specializuje na na kognitivně behaviorální terapie a intervence proti úzkosti, depresi a dalším souvisejícím stavům na základě mindfulness (všímavosti). Více o něm najdete na http://sethgillihan.com/. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako 10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody - PhD., Seth J. Gillihan - e-knihaeBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-knihaeBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-knihaeBook:,Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-knihaeBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha