Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Produkt Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2) , Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha , Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)

Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)

Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)
Detail

Kniha - autor Iva Mušálková; Šárka Mrvová, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5) , Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)

Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)

Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 190 stran Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9) , Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)

Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 184 stran Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3) , Toto je marketing (978-80-566-1627-7)

Abeceda nie je veda

Abeceda nie je veda
Detail

Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy preveria, ako dobre abecedu ovládajú. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Abeceda nie je veda , Co je? (978-80-875-9086-7)

Abeceda nie je veda - Mušálková Iva

Abeceda nie je veda - Mušálková Iva
Detail

Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy preveria, ako dobre abecedu ovládajú. (patro.cz)

Podobné produkty ako Abeceda nie je veda - Mušálková Iva , Kde je ta holka? (978-80-875-3018-4)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Píšovinky (978-80-875-1764-2) , Co je nového, kotě? (978-80-875-3035-1)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6) , Co je ironická věda (9788024635477)

Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)

Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Sichinger, 296 stran Píše se říjen 1946. Bolestné válečné dozvuky se mísí s radostnou přítomností, ale i s temnými tóny naznačujícími budoucnost. Nepřítel je najednou nejasný. A když už je rozeznán, jeho kroky jsou naprosto nevypočitatelné. Na jedné straně stojí Kilián Nowotný, slavný pašerák, Král Šumavy. Na druhé štábní kapitán Ladislav Kilián, velitel trofejního oddílu ministerstva vnitra. Oba ví o cenném paši, který odsunutí Němci schovali v domě pod vimperským zámkem. A mezi nimi se strážmistr Jan Firman, syn slavného fi nance, marně snaží odhalit, co se skrývá ve městě, z něhož všechny cennosti odvezly americké jednotky. Vimperský rodák Martin Sichinger potvrzuje i v tomto románu, že jeho trumfem je láska k místu, které zná. Duchové Šumavy jsou rekviem za dobou, kdy přes hranice chodili pašeráci a na hutích pracovali sklářští mistři. Zároveň jsou dramatickým příběhem, který ukazuje, jak obtížné bylo poválečné osídlení... (alza.cz)

Podobné produkty ako Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2) , Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Magická kuchařka (978-80-875-1706-2)

Magická kuchařka (978-80-875-1706-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Otomar Dvořák, 128 stran Nehledejte zde návody k výrobě alchymistických elixírů. Tahle kniha vás zavede do tajemně zakouřené černé kuchyně našich prababiček, do barokní a středověké vesnice, aby vám ukázala, že příprava jídla byla rituálem, udržujícím prosperitu rodu i řád světa. Málokoho dnes napadne, že zdobení koláče je vlastně vytváření mandaly, že koblihy jsou modelem koňského trusu, že ornament na velikonočním vejci je zaklínadlem a magickým záznamem, který lze přečíst a jímž dárce cosi sděluje obdarovanému. Najdete zde přehled rituálních jídel pro všechny svátky roku, z nichž některé jsou známé (velikonoce, vánoce), jiné zapomenuté (např. liščí neděle, rusalčí dny, a pod.). A víte, že moravští vrabci se původně dělali opravdu z vrabců? Kromě zajímavého vyprávění zde naleznete i desítky méně známých receptů. Ať už se rozhodnete uvařit „Hadí mord“, „Kaši pro duše nebožtíků“ nebo „Polévku proti upírům“, pokusíte se o „domácí pivo“... (alza.cz)

Podobné produkty ako Magická kuchařka (978-80-875-1706-2) , Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Vraní skála (978-80-875-1735-2)

Vraní skála (978-80-875-1735-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Blahoslav Havránek, 128 stran Kniha Blahoslava Havránka zachycuje autentické vzpomínky pamětníka, rodáka ze Svaté a milovníka křivoklátského kraje, který očima svého dětství poodkrývá události na Berounsku od roku 1939, přes válečný čas, s důrazem na pohnuté události závěrečných let druhé světové války, až k době několika svobodných poválečných let. Nejedná se o odbornou historickou publikaci, ale o žánr vzpomínek, v kterých jsou popisovány události viděné dětským pohledem. O to více poutavěji vyznívá celkový text, protože se jedná o vzpomínky nezkreslené a autentické... Publikace se nesnaží události – jakkoli pohnuté a konfliktní - hodnotit politicky nebo k nim zaujímat vyhraněný postoj... Důležitou obsahovou i estetickou součást knihy tvoří dobové fotografie z archivu autora i kresby a ilustrace výtvarníka Jiřího Vydry, který je autorovým přítelem od dětských let a který také žije v tomto kraji. Touto... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vraní skála (978-80-875-1735-2) , Vraní skála (978-80-875-1735-2)

Smrt Krále Šumavy (978-80-875-0604-2)

Smrt Krále Šumavy (978-80-875-0604-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Sichinger, 240 stran Kdo byl ve skutečnosti slavný pašerák Kilián Nowotný, přezdívaný Král Šumavy? Na čem a kdy vydělal svůj první milion? A jak dokázal celé roky unikat přes česko-bavorskou hranici? Příběh ze současných Čech od Martina Sichingera, držitele Literární ceny Knižního klubu za román Cukrový klaun (2008), nás přivádí ke starým příběhům šumavského pohraničí. V roce 1959 vznikl podle scénáře Rudolfa Kalčíka film Král Šumavy, ve kterém příslušníci pohraničního praporu SNB Kiliána dopadnou a zabijí. Film zaznamenal nesmírný ohlas a od uvedení do kin ho viděly přes tři miliony diváků - přesto, že se Kiliána nikdy dopadnout nepodařilo. Na konci léta dvanáctiletý Tomáš odjíždí se svými rodiči na samotu poblíž Kvildy. Stejně jako jeho otce ho fascinuje pátrání po skutečném osudu Krále Šumavy, a cesta ho zavede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Smrt Krále Šumavy (978-80-875-0604-2) , Duchové šumavy (978-80-875-0620-2)

Hudba a my (978-80-875-0084-2)

Hudba a my (978-80-875-0084-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 308 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hudba a my (978-80-875-0084-2) , Kreativní ekonomika (978-80-247-3608-2)

MANTRY - Něžnost citu (978-80-875-9416-2)

MANTRY - Něžnost citu (978-80-875-9416-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Přemysl Dvořáček, 87 stran Titul MANTRY - Něžnost citu je součástí souboru na téma - učení s láskou. Mantry v titulu vyjadřují harmonii a souznění slov o různé délce textu. Podstata krásy mantry je ve vnímání prožitku citu v mysli. Harmonie mantry postupně zraje v mysli a probíhá neustále při každém opakovaném čtení. Při čtení mantry se nechte unášet pouze svým citem. Detaily knihy: Autor: Přemysl Dvořáček Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-875-9416-2 Počet stran: 87 (alza.cz)

Podobné produkty ako MANTRY - Něžnost citu (978-80-875-9416-2) , Smrt krále šumavy (978-80-875-0604-2)

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2) , Mantry - něžnost citu (978-80-875-9416-2)

Já a pan Darcy (978-80-875-3012-2)

Já a pan Darcy (978-80-875-3012-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Alexandra Potter, 290 stran Po sérii katastrofálních vztahů se Emily rozhodla odpočinout si od všech „dnešních“ mužů. Věnovat se chvíli sama sobě, dát si skleničku vína a strávit zas nějaký čas četbou milovaného románu Pýcha a předsudek. Vrátit se do časů pana Darcyho, kdy muži byli oddaní, čestní a elegantní. Když ji nejlepší kamarádka pozve na týdenní dovolenou do Mexika, přetékající margaritou a exotickými milenci, Emily dá přednost výletu do míst, kde žila Jane Austinová. V autobuse plném penzistů je jasné, že tady muže svých snů nepotká. Slibně nevypadá ani mizerně naladěný novinář, nedobrovolně vyslaný napsat článek, proč byl pan Darcy zvolen „NEJ“ mužem všech dob. Když Emily vstoupí do pokoje tváří v tvář samotnému panu Darcymu, všechny holčičí sny se náhle začnou plnit… (alza.cz)

Podobné produkty ako Já a pan Darcy (978-80-875-3012-2) , Hudba a my (978-80-875-0084-2)

Jiří Dienstbier - Rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2)

Jiří Dienstbier - Rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radioservis, 239 stran Výběr z rozhlasových reportáží zahraničního rozhlasového zpravodaje Jiřího Dienstbiera z 60. let minulého století - USA, Vietnam, Indonésie a další. Závěr knihy tvoří osobní vzpomínky Jiřího Dienstbiera na konec jeho působení v Československém rozhlase s mnoha zajímavými postřehy, které nebyly nikdy zveřejněny. Kniha je doplněna černobílými fotografiemi z osobního archivu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jiří Dienstbier - Rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2) , Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Jiří dienstbier - rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Zázračná věda (978-80-87258-80-4)

Kreativní ekonomika (978-80-247-3608-2)

Kreativní ekonomika (978-80-247-3608-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Kloudová, kolektiv a, 224 stran Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Autoři poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Autoři též poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopadem na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativní ekonomika (978-80-247-3608-2) , Věda to je určitě, ale o čem?: kapitoly z psychologie (978-80-7340-014-9)

Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2)

Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Jedinák, 108 stran Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální činnosti“ je tematicky členěna do tří bloků. V první části vymezujeme manažera, který vykonává svou profesi v organizacích veřejné správy, se zaměřením na výkon manažerských funkcí a jím zastávané role. V druhém bloku jsou zařazeny vybrané činnosti spadající pod naplňování manažerské funkce management lidských zdrojů (dříve personalistiku). V rámci třetího bloku zařazeny výstupy z provedených výzkumů k dané problematice. Publikace ve výzkumné rovině vychází z analýz získaných dat a respondenty těchto výzkumů byli zaměstnanci organizací veřejné správy, manažeři i řadoví pracovníci. Tato monografie byla zpracována na základě projektu vědeckovýzkumného úkolu č. 4/3, který je součástí Integrovaného výzkumného úkolu č. 4 na léta 2010 – 2015, realizovaného na Policejní akademii České republiky v Praze. (alza.cz)

Podobné produkty ako Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2) , Marketing základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2) , Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2) , Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Mylné domněnky vědy (978-80-7336-760-2)

Mylné domněnky vědy (978-80-7336-760-2)
Detail

Kniha - autor Rupert Sheldrake, 352 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nejmylnější domněnkou vědy je názor, že věda již pochopila podstatu reality – že základní otázky jsou už zodpovězeny a nyní zbývá pouze dořešit detaily. V této knize vám Rupert Sheldrake, jenden z nejvíce průkopnických vědců současnosti, názorně ukáže, že věda je spoutaná domněnkami, které se změnily v dogmata. „Vědecký pohled na svět“ se stal souborem pouhých domněnek a vírou. Veškerá realita je podle něj hmotná či fyzikální a svět je strojem, jenž je tvořen neživou hmotou. Příroda dle tohoto pohledu postrádá jakýkoli smysl a vědomí není ničím víc, než pouhou fyzickou aktivitou mozku. Svobodná vůle je iluzí a bůh existuje jenom jako představa v lidské mysli, uvězněn v naší lebce. Rupert Sheldrake vědecky prozkoumává tato dogmata a předkládá přesvědčivé důkazy, že vědě by se dařilo lépe bez nich – byla by svobodnější, zajímavější a zábavnější. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mylné domněnky vědy (978-80-7336-760-2) , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Odmaturuj! ze společenských věd (978-80-7358-243-2)

Odmaturuj! ze společenských věd (978-80-7358-243-2)
Detail

Kniha - Publikace vhodná nejen na přípravu k maturitní zkoušce ze společenských věd, ale také na přijímací zkoušky humanitních oborůEdice Odmaturuj! je primárně určena na přípravu k maturitní zkoušce, a to především k maturitní zkoušce v části profilové, taktéž slouží k přípravě na přijímací zkoušky na vysoké školy s humanitním zaměřením. Titul Odmaturuj! ze společenských věd však v novém vydání doporučujeme také pro průběžnou přípravu v předmětu základy společenských věd či občanská výchova na středních školách. I když tituly z edice Odmaturuj! nejsou koncipovány jako učebnice, je do nich zařazeno z hlediska obsahové komplexnosti veškeré středoškolské učivo.Titul je zpracován dle RVP pro gymnázia a RVP pro střední odborné vzdělávání. Nové vydání bude aktualizované podle legislativy účinné k 1. 1. 2015, bude doplněno o nové teoretické poznatky v rámci jednotlivých vědních disciplín a o praktické příklady.Obsah knihy je členěn do následujících tematických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Odmaturuj! ze společenských věd (978-80-7358-243-2) , Online marketing (978-80-251-4155-7)

Ájurvéda: věda o samoléčení (978-80-7336-942-2)

Ájurvéda: věda o samoléčení (978-80-7336-942-2)
Detail

Kniha - autor Vasant Lad, česky (alza.cz)

Podobné produkty ako Ájurvéda: věda o samoléčení (978-80-7336-942-2) , Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)
Detail

Kniha - autor Matěj Ulvr, 172 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy! Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze. V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání. Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje. Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce na stránce: www.digiforce.cz/sed (alza.cz)

Podobné produkty ako 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2) , Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Naučte se používat barvu kreativně (978-80-7413-360-2)

Naučte se používat barvu kreativně (978-80-7413-360-2)
Detail

Kniha - autor Bryan Peterson; Susana Heida Schellenbergová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Svět je barevný. Je to tak samozřejmé, že často zapomeneme s barvami při fotografování pracovat. Bryan Peterson vám ukáže jak na to. Nestačí mít barevné fotografie, které věrně zachycují barevný svět kolem nás. Je potřeba naučit se barvy při fotografování používat. Fotograf by měl vědět, jak barvy fungují, jak je vnímáme a jak nás ovlivňují. Fotograf by měl vědět, které barvy spolu vzájemně ladí, které se zvýrazňují a vyčleňují svým kontrastem, které spolupůsobí a které mohou naopak soupeřit o divákovu pozornost. Bryan Peterson je známý zejména svými barevnými kompozicemi a v této své zatím poslední knize se právě barvám plně věnuje. Jestliže kniha českého profesionálního fotografa Jana Pohribného Kreativní barva ve fotografii je velmi rozsáhlým, komlexním, odborným a inspirativním pojednáním o barvách pro pokročilé fotografy, pak kniha Bryana Petersona... (alza.cz)

Podobné produkty ako Naučte se používat barvu kreativně (978-80-7413-360-2) , Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 61 stran Hrst písní – výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Šarlák (978-80-875-0638-7)

Šarlák (978-80-875-0638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Mano, 160 stran Šarlák nás zavádí do jihočeského Písku 80. a 90. let minulého století Manova autobiografická kniha ukazuje jeho odvrácenou tvář – všední a syrové žití v bezútěšné době, kde jakýkoli cíl jako by byl předem odsouzen k nedosažitelnosti a vše kolem plulo v podivném bezčasí. Autor popisuje svých dvanáct zaměstnání, která vystřídal v průběhu dvánácti let, a jedinečně vykresluje génia míst v atmosféře doby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Šarlák (978-80-875-0638-7)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 136 stran, česky Hrst písní - výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Sabrina D. Harris, 225 stran Román vypráví o dívce Valentině, která po automobilové nehodě upadne do komatu. Zatímco však v současnosti leží v nemocnici a lékaři si lámou hlavu, jak ji probudit, ona se ocitne ve středověké Anglii za vlády Edwarda III v ženském klášteře u opatství Canterbury. I když ji velmi trápí, že nemá žádné vzpomínky a neví, kdo vlastně je, zapojí se do běžného řeholního života a pomáhá sestrám s nemocnými. V Anglii se v té době začíná mor rozlézat po celé zemi a kosí její obyvatele po tisících. Valentina zjišťuje, že má na léčení velké nadání, čímž si ale některé sestry znepřátelí. Do jejího osamělého srdce se pomalu vkrádá láska, kterou chová k Frederikovi, bratrovi matky představené, který přijel do kláštera na návštěvu. Jako chudý rytíř krále Edwarda bojuje s povinností zajistit rodině majetek sňatkem s bohatou dědičkou a s láskou k Valentině. Situace se však komplikuje, když si Valentina znepřátelí smírčího... (alza.cz)

Podobné produkty ako Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Nobelovy ceny a přírodní vědy (978-80-200-2189-2)

Nobelovy ceny a přírodní vědy (978-80-200-2189-2)
Detail

Kniha - autor Erling Norrby, 360 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Nobelovy ceny udělované v oblasti přírodních věd patří k nejvyšším oceněním vědeckých úspěchů. Tato kniha přináší přehled jejich nositelů, zejména z oborů chemie, fyziologie a medicíny. I díky archivním materiálům, postupně zveřejňovaným poté, co byly padesát let skryty před zraky veřejnosti, v ní autor mohl přiblížit minulé i současné mechanismy výběru laureátů. Mnohé z cen, jež vzešly z mimořádně náročného posuzovacího procesu, se váží k objevům v oblasti infekčních onemocnění a v interdisciplinárním oboru genetika. Kniha se nevěnuje pouze jednotlivcům, ale popisuje také prostředí, které k vědecké tvořivosti neodmyslitelně patří. Nikde se této tajemné činnosti – hlavnímu hybateli zlepšování lidského údělu – nedostává tolik pozornosti jako při nominacích jedinců, kteří jsou Nobelovy ceny hodni. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nobelovy ceny a přírodní vědy (978-80-200-2189-2)

Vraní skála - místo vzpomínek na roky válečné i čas svobody (978-80-875-1735-2)

Vraní skála - místo vzpomínek na roky válečné i čas svobody (978-80-875-1735-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Blahoslav Havránek, 128 stran Kniha Blahoslava Havránka zachycuje autentické vzpomínky pamětníka, rodáka ze Svaté a milovníka křivoklátského kraje, který očima svého dětství poodkrývá události na Berounsku od roku 1939, přes válečný čas, s důrazem na pohnuté události závěrečných let druhé světové války, až k době několika svobodných poválečných let.Nejedná se o odbornou historickou publikaci, ale o žánr vzpomínek, v kterých jsou popisovány události viděné dětským pohledem. O to více poutavěji vyznívá celkový text, protože se jedná o vzpomínky nezkreslené a autentické...Publikace se nesnaží události - jakkoli pohnuté a konfliktní - hodnotit politicky nebo k nim zaujímat vyhraněný postoj...Důležitou obsahovou i estetickou součást knihy tvoří dobové fotografie z archivu autora i kresby a ilustrace výtvarníka Jiřího Vydry, který je autorovým přítelem od dětských let a který také žije v tomto kraji. Touto spoluprácí autora textu s autorem... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vraní skála - místo vzpomínek na roky válečné i čas svobody (978-80-875-1735-2)

Kvantová kreativita: Myslete kvantově, buďte kreativní (978-80-7554-050-8)

Kvantová kreativita: Myslete kvantově, buďte kreativní (978-80-7554-050-8)
Detail

Kniha - autor Amit Goswami, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V knize Kvantová kreativita zkoumá Amit Goswami, fyzik a autor knihy Uvědomělý vesmír, lidskou kreativitu skrze unikátní pohled na kvantovou fyziku a nabízí čtenářům nový způsob výživy a pozvednutí jejich vlastní kreativity – nejlepší zdroj radosti a naplnění. KREATIVITA z vědeckého pohledu V této jedinečné práci Goswami představuje otázky, které zkoumají pramen kreativity, jež je v každém z nás. Co je kreativita? Může být každý kreativní? Jaké druhy kreativity existují? Goswami se zaměřuje na tento nestálý objekt očima vědce. KREATIVITA a kvantová fyzika? Pomocí kombinace umění kreativity a objektivity vědy nabízí autor příručku k pochopení síly mysli pro dosažení kreativity úplně novým způsobem. Vzhledem ke kvantové fyzice se realita objevuje na dvou úrovních: pravděpodobnosti a skutečnosti. Goswami používá tuto stejnou dualitu k probádání toho, co nazývá „kvantové myšlení“, které... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kvantová kreativita: Myslete kvantově, buďte kreativní (978-80-7554-050-8)

Věda v kostce: Věda, jak jste se s ní nikdy předtím nesetkali (978-80-7617-649-2)

Věda v kostce: Věda, jak jste se s ní nikdy předtím nesetkali (978-80-7617-649-2)
Detail

Kniha - 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Ohromující fotografie a 3D ilustrace doprovázené přehledným informativním textem umožňují seznámení s jednotlivými vědními obory naprosto jedinečným způsobem. Jaká je struktura krystalu? Jak probíhá proces, při němž se utvářejí horniny? Jaký je princip působení energie, která pohání vesmír? Jaké síly uvádějí do pohybu motor a jaké zákonitosti umožnují člověku létat, plavit se a objevovat hlubiny? Jaké vrstvy a tajemství ukrývá deštný prales? – S další knihou ze zavedené edice poznáte vědní obory tak, jak jste se s nimi nikdy předtím nesetkali. (alza.cz)

Podobné produkty ako Věda v kostce: Věda, jak jste se s ní nikdy předtím nesetkali (978-80-7617-649-2)

Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)

Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)

Meyrovo sklo (978-80-875-0650-9)

Meyrovo sklo (978-80-875-0650-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Sichinger, 216 stran Román z prostředí Šumavy od držitele Literární ceny Knižního klubu. Několik dní po invazi v srpnu 1968 ohlásí sovětská vojenská delegace návštěvu ve vimperské sklárně. Důstojníci si chtějí prohlédnout sklo, které se posílalo carevně Kateřině Veliké, a navázat přátelské styky s dělníky-komunisty. V posledním okamžiku však jeden z místních sklářů pochopí, co je účelem bratrské návštěvy, a vzácné sklo skryje na místě, kde by ho nikdo nehledal… Příběh o hledání tohoto pokladu je možné také číst jako příběh šumavského sklářství, které od předválečných vítězství na světových výstavách došlo v důsledku socialistického hospodářství a následné privatizaci k úplnému krachu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Meyrovo sklo (978-80-875-0650-9)

Vánoční kuchařka (978-80-875-1774-1)

Vánoční kuchařka (978-80-875-1774-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Klein, 110 stran Tato jedinečná kuchařka nabízí mnoho desítek tradičních i nevšedních receptů, jak si obohatit vánoční pohodu výborným kulinářským zážitkem. Čtenáři zde naleznou nejen návody na výrobu cukroví a moučníků, ale i recepty na nápoje, saláty, nádivky, tradiční česká jídla a celou řadu dalších. Kuchařka samozřejmě najde uplatnění nejen v čase Vánoc, ale při vaření po celý rok. Kuchařka vychází pouze ve formě elektronické knihy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vánoční kuchařka (978-80-875-1774-1)

Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

Československý syndrom (978-80-875-1797-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Elvíra Filipovičová - Ptáková, 224 stran, česky Kniha se pokouší vystihnout složité a často velmi bolestné vztahy Rusů a Čechů - Rusů v Čechách a Čechů v Rusku - na pozadí historických událostí minulého století, které vztahy obou národů formovaly a poznamenaly. Autorka – sama Ruska – přináší žánrově pestrou knihu zahrnující vlastní deníkové zápisky od počátku padesátých let, vzpomínky pamětníků, črty, zápisky, vše bohatě doplněno fotografickými dokumenty. Na pozadí jednotlivých autentických událostí z osobního života obyčejných Rusů vyvstává obraz politicky složité doby. Pro českého čtenáře je kniha poutavým čtením zejména díky pohledu Rusů na vzájemné vztahy a zlomové historické události. Nejprve to byli příslušníci NKVD a „Smerše“, v podstatě zločinci obdaření mocí, kteří v pětačtyřicátém roce zákeřně vylákávali Rusy žijící v Praze (zejména z kruhů emigrantů, kteří se domnívali najít svoji novou budoucnost v meziválečném... (alza.cz)

Podobné produkty ako Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)
Detail

Elektronická kniha - Reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše - autor Jaroslav Kmenta, 352 stran Boss Babiš - reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše Jaroslav Kmenta, přední český investigativní novinář, v knize shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak zbohatl, s kým se zapletl a co všechno ještě tají. Kniha Boss Babiš popisuje nejen jeho skutečný podnikatelský zrod a nemilosrdné praktiky v byznysu, ale přibližuje i jeho roli ve polosvětě kolem kmotrů Františka Mrázka, Tomáše Pitra či Radovana Krejčíře. Kniha je zčásti postavená na reportážích časopisu Reportér. Přináší však celou řadu novinek a dosud nepublikovaných informací, které tvoří zatím nejucelenější obraz oligarchy Babiše. Napsali o knize Boss Babiš „Shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

Chvála pomalosti (978-80-875-0622-6)

Chvála pomalosti (978-80-875-0622-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Carl Honoré, 296 stran Carl Honoré představuje novou pomalou filosofii, která se staví do opozice proti kultu rychlosti. Trefně ukazuje na paradoxy a smutné následky neustálého zrychlování. Snaží se najít a nabídnout způsob, jak žít co nejlépe v rovnováze mezi rychlým a pomalým.Carl Honoré představuje novou pomalou filosofii, která se staví do opozice proti kultu rychlosti. Trefně ukazuje na paradoxy a smutné následky neustálého zrychlování. Snaží se najít a nabídnout způsob, jak žít co nejlépe v rovnováze mezi rychlým a pomalým.Chvála pomalosti byla přeložena do 33 jazyků a v řadě zemí se ihned po vydání stala bestsellerem.Čím rychleji, tím lépe – tak zní neúprosný diktát dnešní doby. Přestože si denně stěžujeme na zrychlující se životní tempo, dobrovolně mu podřizujeme nejen naši práci, ale i zdraví a vztahy.Provede nás stručnou „historií zrychlování“ a poté nás vezme kolem světa k tokijským meditujícím manažerům, do newyorské... (alza.cz)

Podobné produkty ako Chvála pomalosti (978-80-875-0622-6)

Škola úspěchu (978-80-875-2413-8)

Škola úspěchu (978-80-875-2413-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Frank Bettger, 173 stran Kniha Škola úspěchu - JAK JSEM SVŮJ NEÚSPĚCH V PRODEJI OBRÁTIL NA ÚSPĚCH je pro všechny,kteří se zabývají odvětvím obchodu. Ať už jste realitní makléř nebo prodáváte podílové fondy, reklamu či nápady - tato kniha je právě pro vás. (alza.cz)

Podobné produkty ako Škola úspěchu (978-80-875-2413-8)

Rudý Zeman (978-80-875-6935-1)

Rudý Zeman (978-80-875-6935-1)
Detail

Elektronická kniha - Investigativní portrét prezidenta Miloše Zemana od autora bestselleru Boss Babiš. - autor Jaroslav Kmenta, 470 stran, česky Investigativní portrét prezidenta Miloše Zemana od autora bestselleru Boss BabišNová kniha novináře Jaroslava Kmenty s názvem Rudý Zeman. Jde o investigativní portrét prezidenta Miloše Zemana. Autor v ní hledá odpověď na otázku, kdo stál za financováním jeho předvolební kampaně. Přináší nové informace a souvislosti o lidech z blízkého okolí prezidenta Zemana. Důkladně rozebírá také to, komu a proč se Miloš Zeman mstí.Rudý Zeman vykresluje politickou atmosféru doby, v níž žijeme. Jde v ní nejen o vliv a moc, ale i o peníze a geostrategické zájmy rozděleného světa. Rudý Zeman je opět příběhem novinářského pátrání, které jde do hloubky zásadních politických etap Miloše Zemana a jeho vztahů. A rozebírá také okolnosti mocenského paktu s oligarchou Andrejem Babišem.Rudý Zeman tak volně navazuje na knihu Boss Babiš, která... (alza.cz)

Podobné produkty ako Rudý Zeman (978-80-875-6935-1)

Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)

Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 206 stran, česky Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)

Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)

Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Maurer, 128 stran Pavel Maurer, propagátor kvalitního stravování, nemilosrdný kritik úrovně českých restaurací a milovník dobrého jídla i pití, pravidelně na Radiožurnálu glosuje úroveň gastronomie v Čechách. Nyní vycházejí jeho zamyšlení i knižně. Zajímá vás, co si kladete dennodenně dobrovolně na talíř? Víte, jak poznat dobrou restauraci? Slyšeli jste někdy o kulinářském trendu zvaném fusion? A chcete se dozvědět, kde natrefit na dobrý chleba, kvalitní med nebo pravou českou marmeládu? To vše obsahují glosy Pavla Maurera, který týden co týden vyzývá posluchače Českého rozhlasu: „Nejezte blbě!“ (alza.cz)

Podobné produkty ako Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)

Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)

Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Michael E. Gerber, 224 stran Rozšířená edice této fenomenální knihy pro start a růst vaší firmy se stala bestsellerem Konzultant Michael E. Gerber díky zkušenostem z malého a středního podnikání vysvětluje, jak z obyčejné firmy udělat úspěšný byznys a vyhnout se problémům, které pohltí v začátcích 80% malých firem. Michael Gerber vás provede všemi kroky, které je nutné v životě společnosti udělat - od dětských podnikatelských let přes dospívání až po dospělou fungující a perspektivní firmu. Kniha je průvodcem k úspěchu pro veškeré druhy byznysu. Vysvětluje, jak přenést řešení, která nabízí úspěšně fungující systém franchisingu, do vaší firmy. Dozvíte se často přehlíženou skutečnost - jaký je rozdíl pracovat na vaší firmě a ve vaší firmě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)
Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2), Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3), Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9), Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8), Toto je marketing (978-80-566-1627-7), Co je? (978-80-875-9086-7), Kde je ta holka? (978-80-875-3018-4), Co je nového, kotě? (978-80-875-3035-1), Co je ironická věda (9788024635477), Píšovinky (978-80-875-1764-2), Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2), Vraní skála (978-80-875-1735-2), Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2), Kreativní ekonomika (978-80-247-3608-2), Smrt Krále Šumavy (978-80-875-0604-2), MANTRY - Něžnost citu (978-80-875-9416-2), Hudba a my (978-80-875-0084-2), Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2), Jiří Dienstbier - Rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2), Zázračná věda (978-80-87258-80-4), Věda to je určitě, ale o čem?: Kapitoly z psychologie (978-80-7340-014-9), Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6), Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8), Obsahový marketing (978-80-251-4152-6), Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1), Online marketing (978-80-251-4155-7), Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4), Internetový marketing (978-80-251-5016-0), Sportovní marketing (978-80-271-0560-1), Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)