Marketing kulturního dědictví a umění - radka johnová - e-kniha

Produkt Marketing kulturního dědictví a umění - radka johnová - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing kulturního dědictví a umění - radka johnová - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenu

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0) , Industriální brněnsko: fascinující část našeho kulturního dědictví (978-80-264-3488-7)

Dalajlamova kočka a umění příst - David Michie - e-kniha

Dalajlamova kočka a umění příst - David Michie - e-kniha
Detail

eBook:,Než dalajlama odjede na přednáškové turné do Ameriky, uloží své milované kočce Jesce (JSK, Její Svatosti Kočce) určitý úkol: objevit pravou příčinu štěstí. Plnění úkolu zavede kočku do netušených dobrodružství! Napínavá honička ulicemi McLeod Gandže ji dovede k nečekanému zjištění o tom, jak je nebezpečná sebestřednost. Setkání s tajemným jogínem Tarčinem jí odhalí vlastní minulost – což má dramatické následky pro nás pro všechny. Útržky rozhovorů, které vyslechne v Himálajské literární kavárně, jí pomůžou odhalit podobnosti mezi vědou a buddhismem v klíčovém tématu štěstí – ať už při tom poslouchá vážené univerzitní profesory a psychology, vysoce postavené lamy nebo slavné spisovatele.Jiskřivá moudrost, srdečnost a kapka rošťáctví v Dalajlamově kočce a umění příst nám kouzelným způsobem ukazuje, proč se z Jesky stává jedna z nejmilovanějších koček na světě. Jaký je tedy skutečný důvod předení? Toto tajemství dalajlama šeptem prozradí, až se vrátí z cesty – jenom uším Jesky a těm, s nimiž má jeho kočka karmické spojení… což jste, milí čtenáři, právě vy! Tato knížka je volným pokračováním knížky Dalajlamova kočka. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dalajlamova kočka a umění příst - David Michie - e-kniha , Kniha čínského umění léčby: kniha čínského umění léčby (978-80-7263-806-2)

Sok na obzoru - Yahrah St. Johnová - e-kniha

Sok na obzoru - Yahrah St. Johnová - e-kniha
Detail

eBook:,Ryan Hathaway nechce připustit, aby si jeho kamarádka vzala toho nepravého. A už vůbec ne za situace, kdy tím pravým je on. Přesvědčit Jessii, že mohou být víc než pouzí přátelé, však rozhodně nebude snadné, a navíc tím může ohrozit své plány stát se generálním ředitelem významné investiční společnosti. Přestože po Jessii toužil už od školních let, vůbec netušil, jak krásné může být té touze podlehnout… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sok na obzoru - Yahrah St. Johnová - e-kniha , Siva a parvati josef fric e kniha

Zen a umění údržby motocyklu - Robert M. Pirsig - e-kniha

Zen a umění údržby motocyklu - Robert M. Pirsig - e-kniha
Detail

eBook:,„Hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou a zenový klid ve mně,“ nabízí se poznamenat po přečtení této knihy. Pirsig se svým Zkoumáním hodnot (jak zní podtitul svazku) vlétl do rozčarovaných 70. let jako sršeň do vosího hnízda a způsobil na literární, filosofické i vědecké scéně menší zemětřesení. Kniha se stala okamžitě bestsellerem, následovala vlna více či méně úspěšných epigonů a překlady do mnoha světových jazyků. Text tak v sobě spojuje zdánlivě neslučitelné žánry cestovního deníku, románu a filosofických úvah. Zážitky z cesty jsou komentovány a uváděny do souvislostí s vykládanou metafyzikou, která neméně závažně ovlivňuje vypravěčův vnitřní život a vztah k jeho synovi. Pirsig tu usiluje o smíření dvou zásadních směrů lidského chápání, které až doposud existovaly ve vzájemné opozici. Na jedné straně stojí západní, racionální, čili klasický způsob myšlení, na straně druhé přístup východní, emocionální, čili romantický. Takřka až detektivním pátráním dochází Pirsig k odhalení klíčového pojmu své filosofie, Kvality, váže jej k mystickým pojmům východních filosofií a svérázným způsobem se také vyrovnává s filosofickými „viníky“ ze starověkého Řecka, kteří v jeho interpretaci zapříčinili rozkol ve vnímání dobra a pravdy. Největším přínosem Pirsigových myšlenek je však skutečnost, že „zamazal filosofii od oleje“, což znamená, že ji převratně použil v každodenní realitě, ať už jde o údržbu motocyklu, překládání knih či umývání nádobí. Jinými slovy: filosofie, která nám nedokáže pomoci s (frustrací nad)strženým šroubem, je filosofií k ničemu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zen a umění údržby motocyklu - Robert M. Pirsig - e-kniha , Umění z ndr. dědictví na obtíž? (978-80-8644-352-2)

Kdy: Věda a umění dokonalého načasování - Daniel H. Pink - e-kniha

Kdy: Věda a umění dokonalého načasování - Daniel H. Pink - e-kniha
Detail

eBook:,>> Co je klíčovou, a přitom podceňovanou ingrediencí každého úspěchu? Správné načasování. Žádné obchodní rozhodnutí, školní test, lékařský zákrok, důležitý rodinný rozhovor nebo změna zaměstnání bez něj nemůže dopadnout ideálně. Doposud jsme vhodné načasování považovali za intuitivní umění či dílo šťastné náhody. Daniel Pink však dokazuje, že ve skutečnosti jde o vědu – a ovládnout ji může každý z nás. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kdy: Věda a umění dokonalého načasování - Daniel H. Pink - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Rožmberské dědictví - Jan Bauer - e-kniha

Rožmberské dědictví - Jan Bauer - e-kniha
Detail

eBook:,V Krumlově leží na smrtelné posteli Jindřich III. z Rožmberka. Mnicha Blasia, Jindřichova nevlastního bratra, se tato situace velmi dotýká. Zcela jinak jsou na tom ovšem Jindřichova žena Alžběta a její milenec Čeněk z Vartemberka. Po Jindřichově smrti navíc dochází k několika překvapivým událostem. Nejprve se ztratí testament Jindřicha III. i testament jeho otce, a když se pak františkán Blasius vydá pomodlit ke katafalku svého nevlastního bratra, najde zde kaplana Zachariáše s proříznutým hrdlem. A aby toho nebylo málo, nalezne ve svém pokoji zkrvavený nůž, který ho přivede až do vězení. Blasiovi jde v tu chvíli o život a jediný, kdo mu může pomoci, je jeho přítel Jakub Protiva z Protivce, zástupce královského sudího. Ten má však jiné starosti, neboť musí v Praze řešit případ ukradeného svatovítského pokladu… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rožmberské dědictví - Jan Bauer - e-kniha , Marketing menších a středních firem

Dědictví zkázy - Jan Urban - e-kniha

Dědictví zkázy - Jan Urban - e-kniha
Detail

eBook:,Situace v hroutící se Praze se vymkla z rukou. Řád výjimečně nadaných českých vlastenců musel ve spěchu opustit město, aby si zachránil alespoň holý zadek. Trhlina mezi dimenzemi odolává pokusům o uzavření a nezvaní návštěvníci se skrz ni dál hrnou do pražských ulic jako turisté na Karlův most a Prahu i celou zemi nadále sužují cizáčtí mágové. Phobos, nový Představený Řádu, se proto rozhodne pro akci s krycím názvem Rekonkvista, jejímž cílem bude definitivní uzavření trhliny a osvobození Prahy. Mission Impossible? Zcela jistě! Toho však bohdá nebude, aby český řeholník z boje utíkal! Řádu nezbývá než vydat se na poslední štaci s jasně vytyčeným cílem: všem přeběhlickým okupantům rozšmelcovat ksicht a vystavit jednosměrnou jízdenku do pekla! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dědictví zkázy - Jan Urban - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenu

Zachráněné dědictví - Maisey Yatesová - e-kniha

Zachráněné dědictví - Maisey Yatesová - e-kniha
Detail

eBook:,Camilla odmítá opustit své milované koně, které po smrti jejího otce převzal miliardář Matías Navarro. Vydává se tedy za mladého chlapce a nechá se najmout jako ošetřovatel koní na jeho ranč. Jenže jak se říká – lež má krátké nohy –, a tak její podvod brzy vyjde najevo. Ani Matías nemá na růžích ustláno. Snoubenka ho opustila a on má čtrnáct dní na to, aby se oženil, jinak ranč připadne jeho proradnému bratrovi. Nabízí se skvělé řešení: Matías nabídne Camille manželství naoko za to, že po čase jí vrátí koně a jejich cesty se rozejdou. Vše jde podle plánu – až na svatební noc, kdy vášeň a neukojitelná touha zamíchá jejich kartami! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zachráněné dědictví - Maisey Yatesová - e-kniha , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Dědictví samurajů: japonské umění měče v moderní době (978-80-907324-8-3)

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Dědictví krve - Amélie Wen Zhao - e-kniha

Dědictví krve - Amélie Wen Zhao - e-kniha
Detail

eBook:,Princezna, co umí ovládat krev. Podrazák bez budoucnosti. Svět, který stojí za to zachránit. Princezna Ana strávila celý svůj život v paláci. Když ji obviní z vraždy jejího otce, musí uprchnout, aby našla pravého vraha a prokázala svoji nevinu. Sama to rozhodně nedokáže. Ale existuje vůbec někdo, kdo by jí byl ochoten pomoci? Jeden adept by tu byl: prohnilý podrazák Ramson se srdcem černějším než ta nejtemnější noc. Ten má sice vlastní plány a tajemství – ale brzy zjistí, že Ana je nebezpečnější, než si kdy vůbec představoval. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dědictví krve - Amélie Wen Zhao - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e kniha

Trauma: nechtěné dědictví - Mark Wolynn - e-kniha

Trauma: nechtěné dědictví - Mark Wolynn - e-kniha
Detail

eBook:,Jak nás formuje zděděné rodinné trauma a jak je překonat Deprese. Úzkosti. Chronické bolesti. Fobie. Obsedantní myšlenky. Tyto obtíže v některých případech nemívají žádnou konkrétní příčinu. Odkud se tedy berou? Kořeny těchto problémů se mohou skrývat v životě našich rodičů, prarodičů, a dokonce i praprarodičů. Nejnovější vědecké výzkumy podporují to, co mnozí již dlouho tušili – traumatická zkušenost se může předávat z generace na generaci. Dokonce i v případě, že osoba, která původní trauma utrpěla, zemřela, její příběh byl zapomenut či se o něm nemluvilo, mohou vzpomínky a pocity žít dál v jejích dětech a vnucích. Toto dědictví bývá často zakódované a sehrává v našem emocionálním a fyzickém zdraví mnohem větší roli, než by se zdálo. Mark Wolynn, přední americký odborník na zděděná rodinná traumata, jakožto ředitel Ústavu rodinných konstelací v San Francisku vycvičil ve svém oboru stovky lékařů. Je vyhledávaným lektorem a vede semináře o dopadu traumatických zkušeností na další generace v nemocnicích, na klinikách, konferencích a výukových centrech po celém světě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Trauma: nechtěné dědictví - Mark Wolynn - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Strážkyně brány - Dědictví - E.E. Holmesová - e-kniha

Strážkyně brány - Dědictví - E.E. Holmesová - e-kniha
Detail

eBook:,Milujete duchařské historky, nadpřirozeno a záhady? Pak budete nadšeni. "Brána je otevřená..." Tato záhadná slova probudí studentku univerzity Jess Ballardovou z děsivého snu do ještě děsivější reality. Život s věčně opilou matkou nikdy nebyl peříčko a ani teď, po její záhadné smrti, se to nezměnilo k lepšímu. Ve škole totiž potkává divné lidi: jsou mrtví. S pomocí své spolubydlící a lovce duchů, profesora Pierce, začne odkrývat příčinu jevů, které ji děsí. Jess brzy zjistí, že potkávání zemřelých je jen začátek... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strážkyně brány - Dědictví - E.E. Holmesová - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Mistborn: Pouta dědictví - Brandon Sanderson - e-kniha

Mistborn: Pouta dědictví - Brandon Sanderson - e-kniha
Detail

eBook:,Pouta dědictví jsou mýtické náramky, které před staletími nosil Pán Vládce, dokud ho o ně nepřipravila Následnice Hrdiny z Hathsinu a tím nezpůsobila jeho smrt. Náramky měly údajně schopnost předat komukoli, kdo je měl na těle, stejné schopnosti, jako měl Pán Vládce. Předpokládalo se, že byly nenávratně ztraceny. Waxilián Ladrian se však dovídá, že jejich existenci potvrdila jistá kandra. Moc skrytá v těchto náramcích by mohla způsobit katastrofu, protože v elendelské kotlině vře konflikt mezi Elendelem a venkovem. Waxilián odmítá nabídku vydat se po stopách ztracených náramků, protože se cítí podveden bohem Souladem, a jako svůj jediný cíl vidí osvobození své sestry Telsin ze zajetí Sboru vedeného jejich strýcem Edwarnem. Na cestě za tímto cílem ho provází jeho snoubenka Steris. Po stopách náramků se vydává Waxiliánův kolega Wayne se Sterisinou sestrou Marasi. Jejich cesty se však brzy spojí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mistborn: Pouta dědictví - Brandon Sanderson - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenu

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenu

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Dědictví (9788025738276)

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Detail

eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Světy a umění Blizzard Entertainment

Světy a umění Blizzard Entertainment
Detail

Doslova opulentní publikace nejen ze světa Warcraftu, ale i dalších herních hitů Blizzard Enterrainment - Diablo a Starcraft. Spousta nádherných barevných obrázků je doplněna nemenší spoustou zajímavostí ze zmiňovaných herních světů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Světy a umění Blizzard Entertainment , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Scénování a umění - Vostrý Jaroslav

Scénování a umění - Vostrý Jaroslav
Detail

V pozdní modernitě se požadavek tvořivosti a originality, spojené s vytvářením něčeho nového – požadavek vyhrazený do té doby zejména umění – stal čímsi všeobecně vyžadovaným. Aby také ne, vždyť stálý růst produkce nezbytně vyžaduje její permanentní inovaci i estetizaci a součástí trhu se stala také produkce zážitků! Je jasné, jaké důsledky na proměnu samotného pojmu i podobu umění může mít a má vznik a rozvoj kulturního průmyslu, obstarávajícího tyto komodifikované zážitky v rozsahu od televizní produkce po turismus. To činí problematiku vztahu scénování a umění zvlášť naléhavou. Tak bylo také důvodem pro napsání knihy Scénování a umění přesvědčení, že je důležité, ba nutné odlišit jistý druh tvorby – druh, pro který snad můžeme vyhradit název i status umění – od všeho ostatního, co se dnes pokládá za kreativní. V té souvislosti odlišuje autor také umělecké scénování od všeobecného scénování, které je pro dnešní svět příznačné. (patro.cz)

Podobné produkty ako Scénování a umění - Vostrý Jaroslav , Temne leto dan simmons e kniha

Světy a umění Blizzard Entertainment

Světy a umění Blizzard Entertainment
Detail

Výpravná publikace nejen ze světa Warcraftu, ale i dalších herních hitů společnosti Blizzard (Diablo, Starcraft a jiné). (patro.cz)

Podobné produkty ako Světy a umění Blizzard Entertainment

Dalajlamova kočka a umění příst

Dalajlamova kočka a umění příst
Detail

Audiokniha MP3 David Michie, čte Ivana Jirešová Než dalajlama odjede na přednáškové turné do Ameriky, uloží své milované kočce Jesce (JSK, Její Svatosti Kočce) určitý úkol: objevit pravou příčinu štěstí. Plnění úkolu zavede kočku do netušených dobrodružství! Napínavá honička ulicemi McLeod Gandže ji dovede k nečekanému zjištění o tom, jak je nebezpečná sebestřednost. Setkání s tajemným jogínem Tarčinem jí odhalí vlastní minulost – což má dramatické následky pro nás pro všechny. Útržky rozhovorů, které vyslechne v Himálajské literární kavárně, jí pomůžou odhalit podobnosti mezi vědou a buddhismem v klíčovém tématu štěstí – ať už při tom poslouchá vážené univerzitní profesory a psychology, vysoce postavené lamy nebo slavné spisovatele. Jiskřivá moudrost, srdečnost a kapka rošťáctví v Dalajlamově kočce a umění příst nám kouzelným způsobem ukazuje, proč se z Jesky stává jedna z nejmilovanějších koček na světě. Jaký je tedy skutečný důvod předení? Toto tajemství... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dalajlamova kočka a umění příst

Industriální Brněnsko: Fascinující část našeho kulturního dědictví (978-80-264-3488-7)

Industriální Brněnsko: Fascinující část našeho kulturního dědictví (978-80-264-3488-7)
Detail

Kniha - autor Karel Sklenář, 176 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Industriální Brněnsko: Fascinující část našeho kulturního dědictví (978-80-264-3488-7)

Velká kniha automobilů - Radek Chajda - e-kniha

Velká kniha automobilů - Radek Chajda - e-kniha
Detail

eBook:,Pro malé i velké nadšence automobilového světa! Dozvíte se vše od počátků automobilismu až po nejnovější novinky techniky. Který vůz je nejrychlejší? A který nejmenší? A proč jezdíme na benzín a naftu? Jsou elektromobily řešením pro budoucnost? Nejen na tyto otázky odpovídá publikace popularizátora vědy Radka Chajdy. Čeká vás řada šílených vynálezů k pobavení, ale i kvízové otázky a úkoly, které prohloubí vaše znalosti. Sedni za volant a projeď se světem na čtyřech kolech! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha automobilů - Radek Chajda - e-kniha

Dědictví barona von Popundekla - Stanislava Reschová - e-kniha

Dědictví barona von Popundekla - Stanislava Reschová - e-kniha
Detail

eBook:,Hledání pokladu za velmi tajuplných okolností. Anna se přestěhovala do malého města. Když tak jednou bloumá uličkami, objeví krámek s podivným mužíčkem. Anna zjistí, že je šlechtického původu a že jeho strýc, badatel a zámožný muž, mu zanechal závěť s tajemným odkazem. Kryštof Popundekl má objevit, kde příbuzný schoval poklad, a bude jeho. Anna mu chce pomoct, a tak pátrá v nedalekém zámku i v zahradě se skleníkem. Chytrá a odvážná Anna získá kamaráda, který se pustí do pátrání s ní. A překvapivé rozuzlení na sebe nedá dlouho čekat! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dědictví barona von Popundekla - Stanislava Reschová - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Detail

eBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Nelítostně - Hromuško Radek - e-kniha

Nelítostně - Hromuško Radek - e-kniha
Detail

eBook:,Dramatický příběh o chladnokrevném plánování vraždy, jež před více než deseti lety otřásla českou společností. Tehdy trojice středoškoláků z Bíliny surově a zcela bezdůvodně zavraždila nevinnou spolužačku Kamilu.Autor na základě deníku oběti, zápisků jednoho z pachatelů a policejního protokolu odhaluje pozadí celé vraždy i vztah jednotlivých spolužáků, kteří si s myšlenkou na vraždu zpočátku jen pohrával, navzájem se provokovali, až nakonec nedokázali přestat. Autor součsně v knize ukazuje, že Kamila byla skutečně jen náhodnou obětí a že rozhodně neměla být poslední. Soud v roce 2005 sice brutalitu oněch tří vrahů potrestal celkem 58 lety vězení, ale konkrétní motivy pachatelů (ani jejich skutečný počet) dosud přesně nikdo neobjasnil. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nelítostně - Hromuško Radek - e-kniha

Hlavolamikon - Radek Pelánek - e-kniha

Hlavolamikon - Radek Pelánek - e-kniha
Detail

eBook:,Řešíte rádi hlavolamy, hádanky či logické úlohy? Luštíte na dovolené? Jezdíte s dětmi na tábory? Chcete vyplnit dětem jejich volný čas zábavnými aktivitami? Potřebujete žákům oživit hodiny matematiky? Tak přesně pro vás je tato kniha určena. Její název, který je kombinací slov hlavolam a lexikon, odráží její základní charakter – jde o velmi rozsáhlou a pestrou sbírku hlavolamů obsahující stovky zadání mnoha různých typů.Velká přednost publikace tkví ve způsobu značení obtížnosti úloh hvězdičkami od 1 do 5. Knihu lze používat nejen například v rámci zážitkových akcí nebo rodinných výletů, ale také ve výuce. Samozřejmostí je seznam řešení úloh na konci knihy.Autor v knize nabízí mimo jiné tyto typy úloh:- Bludiště- Přesuny a postupy- Logické úlohy s čísly- Geometrické hlavolamy- Šifry- Jazykové a vědomostní úlohyO autorovi:Radek Pelánek učí na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity Brno, je autorem šesti knih a řady odborných článků. Kniha vychází z více jak desetileté zkušenosti autora s využitím hlavolamů v mnoha oblastech: na zážitkových akcích pro dospělé i pro děti, při šifrovacích hrách (např. hry Tmou a Sendvič), ve výuce i výzkumu na FI MU. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hlavolamikon - Radek Pelánek - e-kniha

Bábovky - Radka Třeštíková - e-kniha

Bábovky - Radka Třeštíková - e-kniha
Detail

eBook:,Dvanáct žen, dvanáct osudů propojených v jednom románuNapadlo vás někdy, co řeší milenka ženatého muže a jaká je ve skutečnosti ta příšerná manželka, o které jí on vypráví? Nebo proč má sestra manželky tak špatný vztah se svojí dcerou? Jak se vlastně cítí ta patnáctiletá holka, na kterou si rodiče nikdy neudělají čas? A kam se vlastně poděly ty peníze? Kdo je vzal, kdo je ztratil, kdo je utratil, kdo je našel a kdo je bude muset vrátit? Nechte se strhnout upřímnou zpovědí hlavních hrdinek, kde nechybí ironie, humor, bolest, napětí, nenávist ani láska. Kde se emotivní příběhy vzájemně prolínají, jeden vede ke druhému, k celé řadě zajímavých rozuzlení a potom nerušeně pokračují dál, někdy šťastně, někdy ne, takový už je život. Radka TřeštíkováNarodila se v roce 1981 na jižní Moravě, ale od svých devatenácti let žije v Praze. Vystudovala práva na Právnické fakultě Univerzity Karlovy a sedm let působila ve funkci firemního právníka. Nyní je na mateřské dovolené s dcerou Elou a ve volném čase se věnuje psaní. Někteří čtenáři se s jejími texty mohli seznámit již dříve na blogu časopisu Respekt (www.respekt.cz), na stránkách www.psychologie.cz nebo v časopisu Elle, kam čas od času přispívá. Kniha Dobře mi tak byla její prvotinou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bábovky - Radka Třeštíková - e-kniha

Drahokam - Radek Škutchan - e-kniha

Drahokam - Radek Škutchan - e-kniha
Detail

eBook:,Každá báseň vypráví svůj vlastní příběh. Skládá jej ze střípků vzpomínek a prožitků, které se nám denně honí hlavou. Z krásy a temnoty, kterou náš svět a naše životy přináší. Z cest, jimiž se člověk vyrovnává s nepřízní osudu. To vše je básnická sbírka Drahokam. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Drahokam - Radek Škutchan - e-kniha

Osm - Radka Třeštíková - e-kniha

Osm - Radka Třeštíková - e-kniha
Detail

eBook:,Nový román Radky Třeštíkové, nejčtenější české autorky součastnosti! Příběh o několika láskách s jednou detektivní zápletkou. Začíná nečekaně skoro koncem a končí začátkem. Hlavní hrdinka Míša je následkem střelného poranění v bezvědomí. Kdo jí chtěl ublížit a proč, když ji všichni měli rádi? A co se stane, až se Míša probudí a ze svého života si bude pamatovat jenom něco? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osm - Radka Třeštíková - e-kniha

Veselí - Radka Třeštíková - e-kniha

Veselí - Radka Třeštíková - e-kniha
Detail

eBook:,O návratu domů... Když dojdete až na konec slepé ulice, máte dvě možnosti, přešlapovat na místě, anebo se vrátit. Třiatřicetiletá Eliška se rozhodla pro návrat. Zpátky na jižní Moravu. Do svého dětského pokoje. K rodičům. K sobě samé. Ke své podstatě. Protože doma jsou odpovědi. Radka Třeštíková je nejprodávanější česká autorka současnosti. Narodila se a vyrůstala na jižní Moravě, v Praze vystudovala práva a sedm let se jim profesně věnovala. Svoji prvotinu vydala v roce 2014, největšího ohlasu zatím dosáhla svou třetí knihou Bábovky, která se stala literární událostí roku 2016. Mimořádně úspěšný byl i následující román Osm s detektivní zápletkou. V její páté knize Veselí se hlavní hrdinka Eliška vrací z Prahy do Veselí nad Moravou, odkud autorka pochází. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veselí - Radka Třeštíková - e-kniha

Panama - Radek Bittner - e-kniha

Panama - Radek Bittner - e-kniha
Detail

eBook:,Pozoruhodný debut českého básníka, jenž poprvé vyšel v tištěné formě v roce 2003, představuje básnickou tvorbu z okruhu tzv. civilizační tematiky. Je to poezie vyzrálá, odkazující jakoby k autorům časopisu Květen, někam k Miroslavu Holubovi a jemu podobným. Doprovází ji neméně zajímavá šestice fotografií, autorem snímků je sám básník, narozený v roce 1973 a žijící dnes v Praze. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Panama - Radek Bittner - e-kniha

Klaun - Radek Bálint - e-kniha

Klaun - Radek Bálint - e-kniha
Detail

eBook:,Akční sci-fi thriller s příměsí lovestory, cyberpunku a politiky. Blízká budoucnost se na první pohled od současnosti příliš neliší. Geopolitické mapy se mění, technokracie je na vzestupu. Dereka v životě moc štěstí nepotkalo. Po návratu z vězení hlídá úklidové roboty a souhrou náhod se dostane k experimentální technologii. Příležitost vymanit se z dluhů ho vtáhne do vysoké hry, kterou nemá šanci pochopit, natož vyhrát. Doplňující informace o příběhu na www.rbvalens.com (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Klaun - Radek Bálint - e-kniha

Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga - e-kniha

Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga - e-kniha
Detail

eBook:,Radek Banga alias Gipsy působí na české hiphopové scéně už od třinácti let. Od té doby vydal mnoho úspěšných nahrávek, získal řadu ocenění a vystupoval po celém světě. Kudy vedla jeho trnitá cesta ze zatuchlého žižkovského bytu až na proslulý festival v Glastonbury? Jaká osobní dramata se odehrávají za zavřenými dveřmi domovů? Radek svým nenapodobitelným stylem bude vyprávět o tom, že mít sen je první krok k tomu, abyste si ho mohli splnit. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga - e-kniha

Velká kniha mladého technika - Radek Chajda - e-kniha

Velká kniha mladého technika - Radek Chajda - e-kniha
Detail

eBook:,Bavte se a poznávejte pozoruhodný svět techniky! Velká kniha mladého technika přináší spoustu zajímavostí ze světa strojů a přístrojů, pohledů do jejich historie i aktuálních žhavých novinek. Na své si přijdou příznivci mechanismů na všechny možné způsoby, kteří vyzkoušejí své konstruktérské schopnosti při výrobě funkčních modelů. Obrázkové testy proklepnou technický cit budoucích inženýrů. Knihu úspěšného autora Radka Chajdy musí mít ve své knihovničce nejen každý nadějný mladý technik, ale potěší i odrostlejší technické nadšence. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha mladého technika - Radek Chajda - e-kniha

Diletantismus a umění života - Staněk Jan

Diletantismus a umění života - Staněk Jan
Detail

Kniha na pomezí literární historie, dějin filosofie a estetiky je pohledem na vývoj ideálů kultivace člověka od renesance po konec devatenáctého století - věnuje se hlavně jejich promýšlení ve Francii, s odbočkami k britským autorům. Především ve francouzské literatuře devatenáctého století se setkáváme se specifickým pojetím diletantismu: "Diletant" se tu stává člověkem vyznačujícím se mimo jiné intelektuální všestranností, kosmopolitním založením a mondénními způsoby. Jedním z hlavních cílů knihy je ukázat, že diletanta tohoto typu je třeba chápat jako součást posloupnosti zmíněných ideálů kultivace, totiž jako pokračování linie, již tvoří především typ dokonalého dvořana, potom takzvaný honnete homme, jeho obdoba známá jako gentleman a dále postava nazývaná v osmnáctém století polite philosopher, francouzskými autory pak - opět se zvláštními konotacemi - philosophe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Diletantismus a umění života - Staněk Jan

Diletantismus a umění života - Staněk Jan

Diletantismus a umění života - Staněk Jan
Detail

Kniha na pomezí literární historie, dějin filozofie a estetiky je pohledem na vývoj ideálů kultivace člověka od renesance po konec 19. století — věnuje se hlavně jejich promýšlení v literatuře francouzské, s odbočkami k britským, ale též českým autorům. „Diletant“ se tu stává člověkem vyznačujícím se mimo jiné intelektuální všestranností, kosmopolitním založením a mondénními způsoby. Jedním z hlavních cílů knihy je ukázat, že diletanta tohoto typu je třeba chápat jako součást posloupnosti zmíněných ideálů kultivace, totiž jako pokračování linie, již tvoří především typ dokonalého dvořana, potom tzv. honnete homme, jeho obdoba známá jako gentleman a dále postava nazývaná v 18. století polite philosopher, francouzskými autory pak — opět se zvláštními konotacemi — philosophe. (patro.cz)

Podobné produkty ako Diletantismus a umění života - Staněk Jan
Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu, Industriální Brněnsko: Fascinující část našeho kulturního dědictví (978-80-264-3488-7), Kniha čínského umění léčby: Kniha čínského umění léčby (978-80-7263-806-2), siva a parvati josef fric e kniha, Umění z NDR. Dědictví na obtíž? (978-80-8644-352-2), tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Marketing menších a středních firem, Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu, neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha, Dědictví samurajů: Japonské umění měče v moderní době (978-80-907324-8-3), houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu, zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha, Dědictví (9788025738276), mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha