Marketing... je věda kreativní - radomila soukalová - e-kniha

Produkt Marketing... je věda kreativní - radomila soukalová - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing... je věda kreativní - radomila soukalová - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha , Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2) , Ego je vas nepritel ryan holiday e kniha

Abeceda nie je veda

Abeceda nie je veda
Detail

Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy preveria, ako dobre abecedu ovládajú. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Abeceda nie je veda , Co je ironická věda (9788024635477)

Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským - Radomila Kotková - e-kniha

Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským - Radomila Kotková - e-kniha
Detail

eBook:,Práce se zabývá charakteristikou „mezijazyka“ studentů učících se češtinu jako cizí jazyk. Popis je založen na dlouhodobém výzkumu – analýze chyb psaného projevu skupiny studentů češtiny s mateřským jazykem neslovanským. Předmětem zkoumání byly chyby ve všech lingvistických oblastech s hlavním důrazem na morfosyntax. Chyby jsou popisovány ve vývoji, během období jednoho akademického roku. Výsledky kvantitativní analýzy podávají celkový obraz výskytu chyb v písemném projevu nerodilých mluvčích. Kvalitativní analýza systematických chyb pak umožňuje stanovit hypotézu o příčinách jejich vzniku a nabídnout návrhy na zlepšení metodiky výuky některých jazykových jevů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským - Radomila Kotková - e-kniha , Ponici od stribrne reky vzdycky je nadeje amanda willsova e kniha

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Abeceda nie je veda - Mušálková Iva

Abeceda nie je veda - Mušálková Iva
Detail

Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy preveria, ako dobre abecedu ovládajú. (patro.cz)

Podobné produkty ako Abeceda nie je veda - Mušálková Iva , Toto je marketing (978-80-566-1627-7)

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Detail

eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Temne leto dan simmons e kniha

Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)

Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)
Detail

Kniha - autor Iva Mušálková; Šárka Mrvová, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5) , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Detail

eBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Kreativní lelkování - Vendula Zajícová - e-kniha

Kreativní lelkování - Vendula Zajícová - e-kniha
Detail

eBook:,Vytvořte si svůj kreativní diář Když si jen tak čmáráme, vypadá to jako promrhaný čas. Ale během propiskových kreací často vznikají naše nejlepší nápady. Ve chvílích, kdy prokrastinujeme, býváme mnohdy produktivnější, kreativnější i efektivnější. Proč? Protože se věnujeme tomu, co nás opravdu baví a co nám jde. Tak pojďme chytat lelky a kreslit, tvořit, zdobit, vybarvovat, lepit, škrtat, čmárat a u toho být nesmírně efektivní. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní lelkování - Vendula Zajícová - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e kniha

Kreativní copywriting - Anna Sálová - e-kniha

Kreativní copywriting - Anna Sálová - e-kniha
Detail

eBook:,Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní copywriting - Anna Sálová - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e kniha

Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha

Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha
Detail

eBook:,Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Ve vyspělých ekonomikách lze pozorovat výrazný úbytek pracovních míst v průmyslových odvětvích a jejich přesun do oblasti služeb a kreativních činností. Autoři knihy poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho osobního přínosu, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Vedle rozpracování platformy kreativní ekonomiky, jejích možností a definováním jednotlivých pojmů autoři poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopade m na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů. Závěr knihy pak představuje nová teoreticko-metodologická východiska pro další výzkum problému "kreativní ekonomiky". (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha , Vecere pane dan drapal e kniha

Veda hrou - Radek Chajda - e-kniha

Veda hrou - Radek Chajda - e-kniha
Detail

eBook:,VIEŠ, AKO * funguje teplomer? * vidí pavúk? * môže čaj meniť farbu? * vyrobiť malé tornádo? * pracuje potrubná pošta? TOTO VŠETKO A EŠTE OMNOHO VIAC SI MÔŽEŠ ĽAHKO VYSKÚŠAŤ! 120 POKUSMI ŤA BUDE SPREVÁDZAŤ PROFESOR HÓKUS POKUS, ZNÁMY EXPERIMENTÁTOR. Knihu Veda hrou napísal úspešný autor Radek Chajda pre zvedavých chlapcov a dievčatá od 7 rokov, ktorí sa zaujímajú o prírodu a jej fungovanie. Na 120 pokusoch si overíte nielen zákonitosti sveta kvapalín, plynov a pevných látok, ale možno vás prekvapí, že zaujímavé experimenty sa dajú robiť aj s ľudským telom. Na pokusy vám budú stačiť iba pomôcky, ktoré sú bežne dostupné u vás doma, takže zmysluplne využijete napríklad prebytočné PET fľaše, povrázky, staré noviny či kartónové obaly. Dozviete sa, ako si vyrobiť papier, vodné hodiny, vodostrek alebo jednoduchý vysávač. V praxi zistíte, prečo sa ponorka potopí a znova vypláva, ako funguje Archimedova skrutka alebo aké pevné sú krehké vajíčka. S experimentmi profesora Hókusa Pokusa zažijete nielen veľa zábavy, ale môžete sa popýšiť v škole novonadobudnutými znalosťami bežných fyzikálnych javov. O autorovi Mgr. Radek Chajda (1973) absolvoval odborné štúdium fyziky so zameraním na optiku, a tiež štúdium učiteľstva matematiky a fyziky, oboje na Univerzite Palackého v Olomouci. Vďaka svojej osemročnej praxi učiteľa vie, ako zaujať deti a nadchnúť ich objavovaním sveta vedy. Je autorom publikácií, ktoré mladším deťom aj dospievajúcim približujú zábavným spôsobom fyziku, matematiku a iné technické disciplíny. Spolupracuje s Českou televíziou pri tvorbe náučných programov pre deti a so svojím programom „Hravá věda“ navštevuje školy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veda hrou - Radek Chajda - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e kniha

Zvrhlá věda - Pavel Houser - e-kniha

Zvrhlá věda - Pavel Houser - e-kniha
Detail

eBook:,Přijde vám zábavná představa, že v tak hloupé hře jako kámen-nůžky-papír možná existuje úspěšná strategie? Pocítili jste potřebu učit svého psa matematiku nebo se převléknout za mrkev? Skákat do černé díry kvůli řešení matematických problémů? Víte, že prase parazituje na naší oblibě vepřového a za globální oteplování může čistý vzduch? Zvrhlá věda je sbírkou kuriozit, zajímavostí, hypotéz, sporů i dedukcí - a hlavně dobrá zábava, za kterou by se nemusel stydět ani Ig Nobel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zvrhlá věda - Pavel Houser - e-kniha , Propleteny zivot sheldrake merlin e kniha

Věda hrou - Radek Chajda - e-kniha

Věda hrou - Radek Chajda - e-kniha
Detail

eBook:,120 pokusů k hravému ověření fyzikálních zákonů! Víš, jak funguje teploměr? Jak pracuje potrubní pošta? A že úplně snadno zvládneš vyrobit malé tornádo? Tohle všechno a ještě mnohem víc si můžeš ověřit na 120 pokusech, kterými tě provede profesor Hokus Pokus. Budeš potřebovat jen pomůcky běžně dostupné doma, jako jsou PET lahve, provázky nebo staré noviny. Dozvíš se, jak vyrobit papír, vodní hodiny nebo jednoduchý vysavač. Poznáš, proč se ponorka potopí a zase vyplave, jak funguje Archimédův šroub. Kniha je určena pro zvídavé kluky a holky od 7 let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Věda hrou - Radek Chajda - e-kniha , Pozor partyzani lubos klech e kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
Detail

eBook:,Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha , Pleteni kosiku monika kralikova e kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
Detail

eBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

Fotografické motivy kreativně - Marie Němcová - e-kniha

Fotografické motivy kreativně - Marie Němcová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete pořizovat fotografické snímky tvůrčím způsobem? Víte, že každý fotografický motiv vyžaduje jiný přístup fotografa? Jak na to, poradí vám tato kniha. Je zaměřena na tvůrčí fotografování květin, zvířat, makrofotografie, věcí kolem nás, poradí jak vytvářet abstraktní snímky. Seznámí vás se stavbou fotografického obrazu, kompozicí, poradí jak jednotlivé motivy exponovat a upravovat v počítači. Množství názorných obrázků s komentářem pomůže odhalit kouzla a triky, která vám umožní pořizovat samé skvělé snímky! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fotografické motivy kreativně - Marie Němcová - e-kniha

Jak myslet kreativně - Marie Königová - e-kniha

Jak myslet kreativně - Marie Königová - e-kniha
Detail

eBook:,Kreativita v každodenním životě. Tak lze charakterizovat téma této knihy. Můžeme se vůbec v současné době obejít bez kreativního myšlení? Vždyť tato schopnost nalézt nová řešení, postupy, nové hodnoty, se stává nepostradatelnou ve všech oblastech života člověka. Řada životních situací vyžaduje od každého z nás tvořivé, flexibilní, promyšlené a zodpovědné rozhodování. Jak tedy obstát v problémových situacích, které nás potkávají v osobním i profesním životě? Jak najít kreativně řešení svých problémů? Kudy vede cesta ke kreativnímu myšlení? Rady a doporučení, doplněné citáty, vlastními zkušenostmi autorky i dalšími příklady ze života, vám pomohou objevit a účinně využít váš vlastní potenciál kreativního myšlení. Publikace je určena každému, kdo nechce žít v zavedených stereotypech, ale především ji v profesním životě ocení všichni pedagogičtí pracovníci. Rady zde najdou i pracující z jakýchkoli jiných oborů, kde je požadováno samostatné myšlení a tvořivý přístup k novým situacím. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak myslet kreativně - Marie Königová - e-kniha

Věda podle abecedy - Petr Koubský - e-kniha

Věda podle abecedy - Petr Koubský - e-kniha
Detail

eBook:,Víte, co je entropie a proč jí pořád přibývá? Co to je astat a proč je ho na celém světě jen jeden gram? Kolik druhů nekonečna existuje? K čemu je dobrý tokamak? Kdo používá Crispr a k čemu? Kolik mitochondrií je ve vašem těle a co tam dělají? A jak to doopravdy bylo se Schrödingerovou kočkou? Nic z toho vás možná nikdy nezajímalo. Možná jen proto, že vám o tom nikdo nevyprávěl tak, aby vás to zajímat mohlo. Dejte přírodním vědám a technologiím novou šanci! Nabízí vám ji kniha redaktora Deníku N Petra Koubského. V krátkých kapitolách řazených podle abecedy vám nejen vysvětlí příslušné pojmy, ale ukáže jejich přesah, souvislosti a význam pro každodenní život – srozumitelně a čtivě. Obsah knihy vychází z článků zveřejněných v Deníku N, jsou však důkladně přepracovány a doplněny. Přečtěte si knihu, kde nechybí ani Ň! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Věda podle abecedy - Petr Koubský - e-kniha

Metodologie sociálních věd - František Ochrana - e-kniha

Metodologie sociálních věd - František Ochrana - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha se zabývá stěžejními metodologickými problémy sociálních věd. Úvodem vytyčuje základní problém, jímž je otázka tzv. souměřitelnosti a nesouměřitelnosti sociálních věd s přírodními vědami. Je výpověď sociálních věd explanací podobnou v přírodních vědách, nebo je odhalením smyslu a porozuměním sociálním jevům na bázi objasnění systémů pravidel? Je sociální poznání svou povahou kauzálním vysvětlením, či interpretací? Hledání odpovědí na tyto otázky je propojeno s problémem oddalování podstaty poznávání v sociálních vědách, možnými způsoby výstavby vědeckých teorií a definováním pojmů, explanací a narací v sociálních vědách. Poznávání sociální reality je možné jak prostředky explanace, tak i formou narace. Výsledkem poznání jsou dva různé vědecké obrazy světa, které se liší jak metodologickými východisky, tak i rozdílným přístupem k výzkumnému předmětu a normativností či nenormativností vědeckého diskursu. Explanace se opírá o ideu "nomologického zákona", jak ji známe z nenormativní metodologie sociálních věd. Nově je rozpracována problematika narace, která je představena jako retrográdní analýza. Přestože se explanace a narace vzájemně liší, lze je ve vědeckém zkoumání sociální reality brát jako dva vzájemně doplnitelné přístupy vědeckého poznávání společnosti._x000D_ _x000D_ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Metodologie sociálních věd - František Ochrana - e-kniha

Doktor vězeňských věd - Renata Kalenská - e-kniha

Doktor vězeňských věd - Renata Kalenská - e-kniha
Detail

eBook:,Žije totiž s přesvědčením, že po světě zkrátka chodí lidé, jejichž jediným úkolem zde na zemi je škodit. Jiří Stránský se ale nedá otrávit nikým a ničím – na to si toho prožil už dost. Lágr v padesátých letech, další vězení v letech sedmdesátých, po revoluci neustálý tlak, aby konečně vstoupil do politiky… Nikdy to neudělal. Jiří Stránský každé čtyři měsíce, jak sám říká, umírá. Když se probere z nejhoršího, zapíše si: „Ještě jsem tady.“ S Jiřím se dá mluvit do nekonečna. Za svůj život toho prožil víc než drtivá většina z nás. A je dobré se jeho životním nadhledem trochu nakazit. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Doktor vězeňských věd - Renata Kalenská - e-kniha

Připravujeme se k certifikované zkoušce z češtiny. Úroveň B2 - Radomila Kotková, Kateřina Vodičková, Jana Płonczyńska (Nováková) - e-kniha

Připravujeme se k certifikované zkoušce z češtiny. Úroveň B2 - Radomila Kotková, Kateřina Vodičková, Jana Płonczyńska (Nováková) - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena všem zájemcům o Certifikovanou zkoušku z češtiny pro cizince na úrovni B2 (CCE–B2), kterou pořádá Ústav jazykové a odborné přípravy Univerzity Karlovy v Praze (ÚJOP UK). Využít ji mohou jak vyučující, kteří na tuto zkoušku připravují studenty, tak samotní studenti, již dané úrovně dosahují, chtějí se seznámit s formátem zkoušky a cvičně si několik jejích variant vyřešit. Kniha nabízí tři kompletní cvičné sady testů včetně klíčů, nahrávek poslechových textů na CD a jejich scénářů. Součástí publikace jsou také příklady jednotlivých úloh a metodická doporučení k jejich řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Připravujeme se k certifikované zkoušce z češtiny. Úroveň B2 - Radomila Kotková, Kateřina Vodičková, Jana Płonczyńska (Nováková) - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Detail

eBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Kreativní malování s dětmi - Dana Cejpková - e-kniha

Kreativní malování s dětmi - Dana Cejpková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha zcela novým způsobem spojuje odborné psychologické poznatky vývojových stádií dětí a praktické výtvarné techniky, které podporují rozvoj v dnešním světe tolik žádané kreativity, originálního myšlení, samostatnosti ve vývoji dětské osobnosti. Vše je doplněno novými nápady a postupy s bohatou obrazovou dokumentací. Jednotlivé projekty jsou přizpůsobeny konkrétnímu věku dítěte tak, aby pro něj byla výtvarná činnost přirozená, zábavná, zvládnutelná a současně rozvíjející. Kromě rodičů je kniha díky svojí ucelenosti užitečným pomocníkem pro pedagogy MŠ, ZŠ, vychovatele v družinách a lektory zájmových aktivit. Veškeré uvedené nápady a postupy vyzkoušely děti daných věkových kategorií mnohokrát v praxi. Stejně tak rodiče pravidelně potvrzují pozitivní vliv na jejich rozvoj. Největší důraz je kladen na to, že mnohem důležitější než konečný estetický výsledek je samotný proces a prožitek z malování a tvoření. Díky tomu bude takové malování vaše dítě vždycky bavit a získá si jeho pozornost. Navíc objevíte obrovský potenciál pro přirozený rozvoj dětí, který se v malování skrývá. Mgr. Dana Cejpková se zabývá rozvojem konceptu Kreativní malování již více než pět let. Je zakladatelkou a hlavní lektorkou Ateliéru Kreativní malování v Praze na Žižkově. Koncept buduje na základě rozsáhlých zkušeností z práce s dětmi všech věkových kategorií, znalostech vývojové psychologie, psychologie rozvoje osobnosti, pedagogiky a artefiletiky. Získané zkušenosti si potvrzuje i v zahraničí, kde se otázka rozvoje kreativity velmi intenzivně řeší. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní malování s dětmi - Dana Cejpková - e-kniha

Kreativní management v praxi - Ivana Hospodářová - e-kniha

Kreativní management v praxi - Ivana Hospodářová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní management v praxi - Ivana Hospodářová - e-kniha

Kreativní diář - Michaela Dombrovská, Blanka Novotná - e-kniha

Kreativní diář - Michaela Dombrovská, Blanka Novotná - e-kniha
Detail

eBook:,Zapomeňte na předtištěné diáře, sestavte si svůj originální kousek přímo na míru. V knize se dozvíte, jak si naplánovat rok, měsíc, týden i den. Místo se najde i na nápady, projekty či návyky. A to vše dozdobí originální kresby nebo koláže. Kreativní diář může začínat kdykoliv a bude vám dělat radost každý den. A proč používat kreativní diář?- Protože rok nemusí začínat prvního ledna.- Protože stránky nemusí mít jednotný předtištěný formát.- Protože si můžeme svůj diář kdykoliv přerušit a zaznamenat si třeba cestovní deník.- Protože můžeme být kreativní a stránky si zdobit podle svého.- Protože si diář tvoříme sobě na míru – zcela unikátní. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní diář - Michaela Dombrovská, Blanka Novotná - e-kniha

Společenské vědy pro techniky - Jana Hrbková - e-kniha

Společenské vědy pro techniky - Jana Hrbková - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace, vytvořená na míru exaktně uvažujícím technikům, přibližuje podstatu a souvislosti tří společenskovědních oborů: ekonomie, práva a politologie. V části věnované ekonomii kniha svěžím a netradičním způsobem vysvětluje základní kategorie tržní ekonomiky, poukazuje na odlišnosti v mikro a makroekonomickém pohledu na hospodářské jevy, objasňuje podstatu a možnosti realizace účinné hospodářské politiky a podává srozumitelný a přehledný výklad základních pojmů mezinárodní ekonomie. Teorie je efektivně kombinována s praktickými příklady a grafy. V kapitolách věnovaných právu je stručný přehled institucí římského práva doplněn fundovaným výkladem ústavy, lidských práv a zákoníku práce. Hlavní pozornost je věnována výkladu vybraných ustanovení nového občanského zákoníku, což je problematika nejenom potřebná, ale i nadmíru zajímavá. V politologické části knihy jsou poutavým způsobem objasněny teorie státu, politické systémy, demokracie a totalitarismus. Publikace je určena jak studentům technických oborů, tak i manažerům na různých úrovních řízení, kteří si chtějí doplnit poznatky ve výstižné a zajímavé formě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Společenské vědy pro techniky - Jana Hrbková - e-kniha

Děsivá věda - Protivná příroda - Nick Arnold - e-kniha

Děsivá věda - Protivná příroda - Nick Arnold - e-kniha
Detail

eBook:,DV - Protivná příroda Vtáhneme vás přímo do nemilosrdného světa zvířat plného nástrah a nebezpečí. Dovíte se o tom, jak zuřiví lovci trhají svou kořist, objevíte tajemství zvídavých přírodovědců a přečtete si, co si o vás myslí gorila, pes nebo kočka. Nechybějí ani obvyklé bláznivé vtipy, záludné kvízy a zajímavosti, o kterých jste neměli ani zdání. Věda nikdy nebyla děsivější... ani vtipnější! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Děsivá věda - Protivná příroda - Nick Arnold - e-kniha

Děsivá věda - Zákeřná zeleň - Nick Arnold - e-kniha

Děsivá věda - Zákeřná zeleň - Nick Arnold - e-kniha
Detail

eBook:,Vtáhneme vás přímo do nebezpečného světa rostlin plného nástrah. Mysleli jste si, že z hodin přírodopisu víte o všem zeleném všechno? Tak to se pletete! Věda nikdy nebyla děsivější... ani vtipnější! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Děsivá věda - Zákeřná zeleň - Nick Arnold - e-kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2), ego je vas nepritel ryan holiday e kniha, Co je ironická věda (9788024635477), ponici od stribrne reky vzdycky je nadeje amanda willsova e kniha, Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8), Toto je marketing (978-80-566-1627-7), houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha, devet dni zuzana strachotova e kniha, vecere pane dan drapal e kniha, sexualni dohody amara charlesova e kniha, propleteny zivot sheldrake merlin e kniha, pozor partyzani lubos klech e kniha, pleteni kosiku monika kralikova e kniha