Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - jakub slavík - e-kniha

Produkt Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - jakub slavík - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - jakub slavík - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
Detail

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují.Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze.Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík , Aforkalypsa zahadny grimoar jakub bouda e kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1) , Kdo nemaka nezere jakub tvrz e kniha

Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha

Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů. Díky knize čtenář porozumí základním principům finančního řízení v obvyklých situacích, do nichž se může nefinanční manažer dostat – například hodnocení finančního zdraví podniku, rozhodování o nákladech a cenách, rozhodování o investičním projektu, případně rozhodování o akvizici firmy nebo naopak o outsourcingu činností. Čtenář dále s pomocí knihy pochopí vazby mezi řízením financí a ostatními oblastmi managementu a porozumí řeči finančních odborníků, kterou pak dokáže sám používat. Toto zaměření na konkrétní situace a porozumění základním souvislostem čtenář ocení obzvláště ve chvíli, kdy je třeba rychle se zorientovat v problému a přijmout potřebné rozhodnutí. Kniha je určena především lidem z praxe, ať už ze soukromých podniků nebo z veřejného sektoru. Stejně tak ale bude užitečnou pomůckou i pro vysokoškolské studenty jiných než ekonomických oborů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha , Ve službách zla

Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha

Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
Detail

eBook:,Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha , Ve službách mocných

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - Ivan Tomší, František Alinče - e-kniha

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - Ivan Tomší, František Alinče - e-kniha
Detail

eBook:,Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - Ivan Tomší, František Alinče - e-kniha , Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan
Detail

Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změn Nové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací pro rok 2019 Po dosti dlouhé době se tak v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. lednu 2019, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. (patro.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan , Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8)

Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha

Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie chce přispět k vytvoření solidní báze vysokoškolské pedagogiky, mj. se zabývá využitím didaktické techniky a technologie, psychickými zvláštnostmi vysokoškolských studentů, profesním standardem vysokoškolského učitele, rozvojem dovedností v pedagogické komunikaci, hodnocením výsledků výuky a neopomíná ani problematiku výuky studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha , Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)
Detail

Kniha - autor Ivan Tomší, 680 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změn Nové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací... (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7) , Sherlock holmes ve státních službách ()

Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa

Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa
Detail

Úspěšný „soudcovský komentář“ občanského soudního řízení vychází již ve 3., aktualizovaném a doplněném vydání. V pěti knihách přináší podrobný výklad základních předpisů českého civilního práva procesního, tedy zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, a zákona č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních. Komentář je zpracován širokým autorským kolektivem pod vedením soudce Ústavního soudu JUDr. Jaromíra Jirsy. Autorský kolektiv tvoří především soudci všech stupňů soudní soustavy, jejichž pohled je obohacen pohledem advokátů. Komentář si získal oblibu především díky praktickému výkladu, který se opírá o dlouholetou každodenní aplikaci o. s. ř. a o výběr více než 2000 judikátů. Přehlednosti výkladu napomáhá řada grafů, tabulek, příkladů a vzorových dokumentů. Pátá kniha obsahuje výklad § 251 až 376 o. s. ř., tedy výklad části šesté – výkon rozhodnutí, části sedmé – jiná činnost soudu a části osmé – závěrečná ustanovení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa , Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha , Tělovýchova a sport ve službách české národní emancipace (9788024624938)

Medvěd a slavík - Katherine Arden - e-kniha

Medvěd a slavík - Katherine Arden - e-kniha
Detail

eBook:,Atmosférický a okouzlující román, v němž není nouze o dobrodružství, připomene mnohým čtenářům ta nejlepší díla Neila Gaimana. Ve vesnici na okraji divočiny severního Ruska, kde po většinu měsíců v roce panuje zimní, zasněžené počasí a kde neustále vane chladný, až mrazivý vítr, vypráví postarší dáma shromážděným dětem legendy a pohádky o čarodějnictví, folklóru a Zimním králi – kouzly a čárami prodchnuté příběhy ze starých dob, jimiž zdejší církevní autority sice opovrhují, ale z myslí lidí je nikdy nevymažou. Pro mladou a divokou Vasju však tato vyprávění nejsou vymyšlená. Vidí totiž duchy, kteří střeží její domov, stejně jako rostoucí síly černé magie, které se skrývají v okolních lesích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Medvěd a slavík - Katherine Arden - e-kniha , Pojišťovny ve službách hákového kříže (9788024628387)

ANAG Katalog prací ve veřejných službách a správě, Katalog správních činností – zařazování zaměstnanců a státních zaměstnanců do platových tříd 2019 -

ANAG Katalog prací ve veřejných službách a správě, Katalog správních činností – zařazování zaměstnanců a státních zaměstnanců do platových tříd 2019 -
Detail

Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změnNové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací pro rok 2019Po dosti dlouhé době se tak v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. lednu 2019, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. Platnost publikacePlatí i pro rok 2022, případné legislativní změny budou řešeny formou vkládané aktualizace, která bude zdarma ke stažení na těchto webových stránkách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ANAG Katalog prací ve veřejných službách a správě, Katalog správních činností – zařazování zaměstnanců a státních zaměstnanců do platových tříd 2019 - , Slavík ve zbytku noci (978-80-87573-36-5)

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)
Detail

Elektronická kniha - autor František Alinče, 504 stran Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz. Detaily knihy: Autor: František Alinče Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-726-3614-3 Počet stran: 504 (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3) , Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících komentář (978-80-7357-662-2)

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Lelíček ve službách sherlocka holmesa - dvd (9733)

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Siva a parvati josef fric e kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Jakub a obří broskev ()

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Ve službách zla (978-80-259-0528-9)

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , James bond: ve službách jejího veličenstva - dvd (d007095)

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1)

Na cestách se slavíkem - Jiří Krušina - e-kniha

Na cestách se slavíkem - Jiří Krušina - e-kniha
Detail

eBook:,Desítky dosud nepublikovaných zážitků a fotografií z cest s nejpopulárnějším středoevropským zpěvákem.Knihu Na cestách se slavíkem tvoří ji desítky dosud nepublikovaných zážitků a fotografií z cest s nejpopulárnějším středoevropským zpěvákem. Skutečné a nezkreslené příběhy zachycují slavíka v různých situacích. Čtenářům odhalují morální a lidské vlastnosti umělce.Autor jako novinář a fotograf zpěváka doprovázel v posledních deseti letech nejen po tuzemských, ale též zahraničních koncertech (včetně USA a Ruska). V knize popsal nejsilnější, nejzajímavější a jedinečné situace, které po boku slavíka prožil. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Na cestách se slavíkem - Jiří Krušina - e-kniha , Ve službách klanu (978-80-738-7672-2)

Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, 176 stran Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9) , Ve službách mocných (978-80-243-7473-4)

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Ve službách milosti (978-80-259-0787-0)

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Ve službách svatoplukových (978-80-243-3285-7)

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Scénáře pro strategické rozhodování a řízení: jak se efektivně vyrovnat s budoucími hrozbami a příle (978-80-271-2020-8)

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Marketing menších a středních firem

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Detail

eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha , Moderní personalistika ve službách (978-80-7357-947-0)

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Lhář - kniha první - Jakub Ćwiek - e-kniha

Lhář - kniha první - Jakub Ćwiek - e-kniha
Detail

eBook:,Valhala je v troskách. Loki, adoptovaný Odinův syn, patron podvodníků a zrádců, se postaví na stranu triumfujících zástupů Božích. Ve světě, kde se zbloudilá mytologická božstva spolčují s pekelnými démony, jsou jeho služby neocenitelné. Loki se stává andělským klukem pro všechno, alespoň to si archandělé myslí. On má však své vlastní plány. Na tomto i onom světě existují záležitosti, které není možné vyřídit se svatozáří nad hlavou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lhář - kniha první - Jakub Ćwiek - e-kniha

Lhář - kniha druhá - Jakub Ćwiek - e-kniha

Lhář - kniha druhá - Jakub Ćwiek - e-kniha
Detail

eBook:,Loki, bývalý bůh klamu a v současnosti námezdná síla v andělských službách, je až po uši v problémech. Většina bohů a démonů, kteří přežili pogromy, už o jeho existenci ví, a také zná metody boje tohoto „nebeského stroje na zabíjení“. Někteří z nich mají s Lokim nevyrovnané účty, a navíc ani archandělé nemají zrovna nejčistší úmysly. Že by se osud od Lháře odvrátil? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lhář - kniha druhá - Jakub Ćwiek - e-kniha

Lhář - kniha čtvrtá - Jakub Ćwiek - e-kniha

Lhář - kniha čtvrtá - Jakub Ćwiek - e-kniha
Detail

eBook:,Loki se vrací! Tentokrát s poslední misí.Luciferovi se podařilo spustit Apokalypsu. Legie Pána ani Satanova armáda už neexistují, stejně jako civilizace na Zemi. Žezlo teď třímají Hlad, Válka a Mor a jedinými šťastnými obyvateli zeměkoule jsou zombie.Převezme moc nad dušemi vládce pekla? Do cesty za vítězstvím se mu postaví banda prolhaných zoufalců, podivínů, ztroskotanců a hejsků, ale i fanatických obdivovatelů Stephena Kinga a možná i pár militantních feministek. A samozřejmě sám Lhář. Zveme vás na Broadway! Dnešní program: poslední bitva o lidstvo! Pouze jediné představení! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lhář - kniha čtvrtá - Jakub Ćwiek - e-kniha

Lhář - kniha třetí - Jakub Ćwiek - e-kniha

Lhář - kniha třetí - Jakub Ćwiek - e-kniha
Detail

eBook:,Dovolená je v háji. Čtyři jezdci Apokalypsy právě vyrazili... Lucifer dává znamení svým zástupům a všechno nasvědčuje tomu, že scénář poslední bitvy bude velmi odlišný od toho, jak jej známe od svatého Jana. Recept na vyrovnání šancí je jediný – odstranit Antikrista dříve, než dospěje. Pro Lokiho je taková mise snadnou záležitostí. Jenže zásluhou elfů Antikrist zmizel a v kolébce leží jakési divné dítě... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lhář - kniha třetí - Jakub Ćwiek - e-kniha

Wicca - Jakub Achrer - e-kniha

Wicca - Jakub Achrer - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je stručným průvodcem základů moderního čarodějnictví, které vychází z pohanských kořenů. Jádro knihy tvoří autentická výpověď o čarodějnickém výcviku a o zasvěcení do tradice Wicca. Autor je knězem této tradice, původem Čech, který je zároveň členem rakouské skupiny (covenu) se sídlem ve Vídni. Příběh doplňují pojednání o živlech a sabatech čarodějnic a řada osobních dojmů a zážitků. Kniha mimo jiné obsahuje dva jednoduché vzorové rituály, nástin základů magie a pohanských božstvech a částečně také přehled dějin moderního čarodějnictví. Publikace tak představuje vítaného pomocníka pro každého, kdo se zajímá o čarodějnictví a touží nahlédnout pod povrch a získat základní praktický materiál. Kniha současně poskytuje některé méně obvyklé pohledy a cenné náměty, které začátečníky i pokročilé přimějí k nejednomu zamyšlení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Wicca - Jakub Achrer - e-kniha

Němci - Jakuba Katalpa - e-kniha

Němci - Jakuba Katalpa - e-kniha
Detail

eBook:,Píše se rok 1987 a ze západního Německa do Prahy dorazí poslední z balíčků, které rodině Mahlerových pravidelně přicházely od konce čtyřicátých let. Svému synovi Konradovi je posílala Klára Rissmannová. O babičce Kláře se však u Mahlerových nikdy nemluvilo, a proto po Konradově nečekané smrti zůstane řada nezodpovězených otázek. Pochopení rodinné minulosti a odhalení jejích traumat leží na Klářině vnučce, která se rozhodne babičku najít. Ve svém novém románu zavádí Jakuba Katalpa čtenáře do prostředí německé rodiny zasažené útrapami první a druhé světové války, do válečných Sudet a poválečné Prahy. Slibný svět hlavní hrdinky, z počátku přímočaře bezstarostný, začíná s přibývajícím časem dostávat trhliny, růžové brýle střídá deziluze a před čtenářem vyvstává otázka – opravdu je možné po tolika letech nalézt pravdu? Autorčin vytříbený jazyk silně kontrastuje se syrovostí, s níž jsou líčeny životní milníky jednotlivých postav, a umožňuje tak ještě zevrubněji prozkoumat téma ztráty a vykořenění, které v mnoha variacích dominuje celému románu. Jakuba Katalpa (vlastním jménem Tereza Jandová, nar. 1979) je spisovatelka a výtvarnice. Vystudovala bohemistiku, mediální studia a psychologii. Její románový debut Je hlína k snědku? byl v roce 2007 nominován na cenu Magnesia Litera v kategorii objev roku a Hořké moře získalo v roce 2009 nominaci na Cenu Jiřího Ortena. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Němci - Jakuba Katalpa - e-kniha

Doupě - Jakuba Katalpa - e-kniha

Doupě - Jakuba Katalpa - e-kniha
Detail

eBook:,Po mimořádně úspěšném románu Němci přichází Jakuba Katalpa s propracovaným mnohovrstevnatým románem ze současnosti. Květa je po manželově smrti sužována pocitem samoty a neužitečnosti. Ve sklepě svého domu proto vybuduje malou místnost — doupě — a čeká na návštěvníka, kterého by do ní mohla zavřít a jemuž by mohla vyprávět svůj životní příběh. Zatímco Květa opečovává svého vězně, v Americe umírá na rakovinu Akiko Ikedaová. Dochází sice na chemoterapii, ta však nezabírá a její manžel postupně ztrácí víru v manželčino uzdravení. Hoang Thi Anhová opouští rodný Vietnam a vydává se na dalekou cestu do Prahy, aby pomohla své dceři s vedením domácnosti a malého obchodu. Naráží při tom na odcizení, nejen kulturní, ale také rodinné a generační. Jakkoliv jsou cesty protagonistů zprvu mimoběžné, v jednom okamžiku se protnou v Praze, aby pak nadále pokračovaly vlastním směrem. Všechny tři příběhy tak představují míjení, nedorozumění i paralelnost lidských osudů.Jakuba Katalpa (nar. 1979) debutovala v roce 2006 novelou Je hlína k snědku? (Paseka), za niž byla nominována na cenu Magnesia Litera v kategorii objev roku. Román Hořké moře (Paseka) získal v roce 2009 nominaci na Cenu Jiřího Ortena. Za prózu Němci (Host) obdržela v roce 2013 Cenu Josefa Škvoreckého, Cenu Česká kniha a byla nominována na cenu Magnesia Litera v kategorii próza. Román již vyšel v překladu ve čtyřech zemích, včetně Německa, a připravuje se překlad do pátého jazyka. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Doupě - Jakuba Katalpa - e-kniha

Aforkalypsa - Jakub Bouda - e-kniha

Aforkalypsa - Jakub Bouda - e-kniha
Detail

eBook:,Conanovský příběh ze sarkastické dílny, kde barbar Conan hraje až druhé housle. Svět, ve kterém řinčení mečů doplňuje hučení metaných ohnivých koulí a rachot blesků, zatímco ti, co nebojují, kouří zakázaný herb rostoucí v horách.Schyluje se k válce o trůn, ve které budou housle až to poslední místo, kam vás kopnou. První úžasný příběh Rumblitze a jeho party.Ponořte se do světa šílených mágů, krutých válečníků a Yettiů. Prožijte Aforkalypsu s nimi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Aforkalypsa - Jakub Bouda - e-kniha

Výjimeční - Jakub Glofák - e-kniha

Výjimeční - Jakub Glofák - e-kniha
Detail

eBook:,Mezi námi žijí lidé s nadpřirozenými schopnostmi, kteří se například umí proměnit do jakékoliv věci, stroje, zbraně, zvířete, nebo mají telekinetické či telepatické schopnosti, atd. Žijí s námi také upíři, nemrtví, vlkodlaci, nymfy, čarodějnice, trpaslíci, víly, skřítci a další tajemné bytosti. Řadí se mezi výjimečné. Někteří zcela zapadli mezi obyčejné smrtelníky, ani nepoznáte, že vaše sousedka je například čarodějnice. Jiní jsou nuceni se skrývat před lidmi. Stejně tak jako lidé, i oni jsou dobří, ale i špatní. Strážce všech výjimečných Jákob má důležitý životní úkol. Společně s 5 výjimečnými se musí pokusit zastavit zlého Salpana, který si chce podmanit lidi. Pokud se mu nepřizpůsobí, je odhodlán je zničit. Podaří se podle kdysi vyslovené věštby porazit Salpsana a zachránit svět, dokáží výjimeční společně s lidmi zničit zlo? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výjimeční - Jakub Glofák - e-kniha

Revoluce - Jakub Trpiš - e-kniha

Revoluce - Jakub Trpiš - e-kniha
Detail

eBook:,Příběh se odehrává v Česku v letech 2006-2026 a dokonale zachycuje podivnou dobu, v níž žijeme. Dobu polopravd, lží, manipulace i nenávisti, kde se každý snaží najít své místo. Většina se přizpůsobí, ale najdou se i takoví, kteří hřbet neohnou. Nevyhnutelný konflikt vygraduje ve strhujícím finále, jež prožijete z pohledu čtyř postav, které se od sebe nemohou více lišit, přesto mají jednu věc společnou. Touhu po změně. Co nás jako národ definuje? Dokážeme se spojit, abychom to ochránili? A co všechno nás naše znovuzrození bude stát? Román Revoluce vznikal 6 let. Napsal ho autor bestselleru Volba, který v roce 2018 vyšel celosvětově. Jen v Česku se ho v době vydání Revoluce prodalo přes 40 000 výtisků a doslova změnil život tisícům lidí. - Provokativní a kontroverzní příběh plný zvratů- Odkrývá dění za oponou současné politiky- Manipulace včetně jejího využití v praxi- Různé formy vlastenectví a vize českého národa Ke knize je i soundtrack Hudbu zkomponoval Karel Antonín, který už má za sebou řadu úspěšných projektů v Česku i Hollywoodu. Skladby nahrál Prague Symphonic Ensemble. Celková délka alba je 51 minut a odkazy na jednotlivé skladby najdete i v eknize. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Revoluce - Jakub Trpiš - e-kniha

Bumerang - Jakub Bouda - e-kniha

Bumerang - Jakub Bouda - e-kniha
Detail

eBook:,Soubor navazujících povídek z prostředí běžného reálného života. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bumerang - Jakub Bouda - e-kniha

Vřeteno - Jakub König - e-kniha

Vřeteno - Jakub König - e-kniha
Detail

eBook:,Obyvatelé nového světa okolo Propasti se krčí v posvátné hrůze před bohyněmi, které prý během dávné katastrofy smetly většinu lidstva z povrchu zdecimované planety. Jediným pramenem vědění je kniha Babel, ovšem jejím nejasným náznakům nejspíš nerozumí ani učitelé, kteří znovu a znovu opakují dětem nedůvěryhodné báchorky. Jisté je jen to, že na výraz díků Matce Propasti je do jejího chřtánu každých třicet šest dní vhozen stařičký dobrovolník. Nikdo toto pravidlo nezpochybňuje. Ani dospívající kluk Key, který se svou početnou rodinou obývá čtvrť zvanou Mnohodvůr. Na rozdíl od svých sourozenců Key v ničem nevyniká, dokonce nedovede roztočit své vřeteno, předmět, který vlastní každý z Mnohodvora. Přesto je Key vtažen do nečekaného dobrodružství, ve kterém kousek po kousku porozumí podstatě nového světa. Vřeteno je fantaskní dystopický román. Je to proměna mladého hocha v dospělého muže. Je to příběh o rozšiřování vědomí. Oceňovaný hudebník Jakub König díky psaní písňových textů uplatňuje smysl pro detail i nespoutanou obraznost. Jeho románový debut je doslova nacpaný intenzivními výjevy a utkvělými vidinami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vřeteno - Jakub König - e-kniha

Volba - Jakub Trpiš - e-kniha

Volba - Jakub Trpiš - e-kniha
Detail

eBook:,Bestseller, který může změnit váš život „Zdá se mi o světě v plamenech. O jaderných bombách, které dopadají jedna za druhou a polykají města jako rakovina. O našem dožívání v podzemním krytu, kde se z nás pomalu stávají zvířata. Ty sny jsou tak živé. Bojím se, že se jednou budu chtít probudit a zjistím, že je pozdě.“ Tomáš je mladý muž v nejlepších letech. Ačkoliv se zdá, že mu nic neschází, upadá do stále větší deprese. V práci to s ním jde od desíti k pěti a po marných pokusech vzdává i snahu o opětovné sblížení se svou ženou Eliškou. Aby toho nebylo málo, pronásledují ho postapokalyptické sny plné beznaděje. Depresivní nálada ho opustí až v okamžiku, kdy se seznámí s podivínským psychologem Kohlem, který mu ukáže, jak být šťastným a lepším člověkem. To je ovšem jen začátek Tomášova příběhu, který nakonec vyústí ve strhující finále. Volba je literárním debutem mladého českého autora Jakuba Trpiše. Prolínají se v ní prvky duchovní literatury, sci-fi, detektivky, psychologického i milostného románu. Příběh v sobě nese silné poselství, které může změnit život jednotlivce i celé společnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Volba - Jakub Trpiš - e-kniha

NAty - Jakub König - e-kniha

NAty - Jakub König - e-kniha
Detail

eBook:,Kdyby se vyhlašovaly ceny za něhu, novela Jakuba Königa by stála na bedně. Napsat originální milostný příběh je čím dál těžší, ale pořád možné. A König k tomu nepotřebuje ani úchylky, ani zločin nebo politiku, jen dva mladé lidi, tajemné město uprostřed Země a smysl pro dobře vypointovanou krutost. Jestli některá česká próza z posledních let stojí za přečtení, je to tahle. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako NAty - Jakub König - e-kniha

Bohémie - Jakub Žytek - e-kniha

Bohémie - Jakub Žytek - e-kniha
Detail

eBook:,Kdo se jednou nadechne vzduchu v Bohémii, už nikdy nebude jako předtím. O českém kráteru obehnaném horami, o zemi prokleté Rudolfem II. píše ironická, sevřená, ducha vyzývající básnická skladba s jemným komentářem průvodce a dívky. Sarkastická, a přesto láskyplná procházka zemí krásnou, zemí milovanou, naší kolébkou a hrobem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bohémie - Jakub Žytek - e-kniha

Věž - Jakub Fránek - e-kniha

Věž - Jakub Fránek - e-kniha
Detail

eBook:,Antiutopická novela s prvky science fiction, která vyobrazuje blíže neurčenou budoucnost. Kolosální mrakodrapy, tzv. Věže, nahrazují vše, co přináší svět tam venku a na jednom místě reprezentují to zdánlivě nejlepší z něj. Petru Janočkovi se přijetím do Věže splní sen, záhy je však konfrontován s místy až absurdní realitou tohoto nového světa. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Věž - Jakub Fránek - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Detail

eBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), aforkalypsa zahadny grimoar jakub bouda e kniha, kdo nemaka nezere jakub tvrz e kniha, Ve službách zla, Ve službách mocných, Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7), Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8), Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9), Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3), SHERLOCK HOLMES ve státních službách (), Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1), Tělovýchova a sport ve službách české národní emancipace (9788024624938), Pojišťovny ve službách hákového kříže (9788024628387), Slavík ve zbytku noci (978-80-87573-36-5), Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář (978-80-7357-662-2), Lelíček ve službách Sherlocka Holmesa - DVD (9733), siva a parvati josef fric e kniha, Jakub a obří broskev (), Ve službách zla (978-80-259-0528-9), James Bond: Ve službách Jejího veličenstva - DVD (D007095), Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1), Ve službách klanu (978-80-738-7672-2), Ve službách mocných (978-80-243-7473-4), Ve službách Milosti (978-80-259-0787-0), Ve službách Svatoplukových (978-80-243-3285-7), Scénáře pro strategické rozhodování a řízení: Jak se efektivně vyrovnat s budoucími hrozbami a příle (978-80-271-2020-8), tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Marketing menších a středních firem, Moderní personalistika ve službách (978-80-7357-947-0)