Internetový marketing - viktor janouch - e-kniha

Produkt Internetový marketing - viktor janouch - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Internetový marketing - viktor janouch - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch , Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch , Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Internetový marketing - Janouch Viktor

Internetový marketing - Janouch Viktor
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Janouch Viktor , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller
Detail

Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? K zahájení marketingu a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás vybaví obojím. Poskytne vám cenné informace a zaručené návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing s YouTube - Michael Miller , Madarsko richard prazak e kniha

Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 0 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (999-00-016-9152-3) , Buzicci jan folny e kniha

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , Hadka petra nachtmanova e kniha

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Detail

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-5016-0) , Slib lisa kleypas e kniha

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová... (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , Kra pavel obluk e kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Robot viktor - modrý (8590756018906)

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Robot viktor - červený (8590756018890)

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha

Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

SNUFF - Viktor Pelevin - e-kniha

SNUFF - Viktor Pelevin - e-kniha
Detail

eBook:,V groteskním postapokalyptickém románu SNUFF skloubil Viktor Pelevin jedinečnou společenskou satiru a trefnou karikaturu současného rozložení geopolitických sil. Damilola Karpov je bojový pilot-kameraman z Byzantia, gigantického bohatého města, které se vznáší nad zaostalou a barbarskou Urkajinou. Svými záběry se podílí na udržování neustálého válečného napětí a na utváření umělé reality. Vyprávěním o osudech dvou mladých ukrajinských Orků a jedné byzantinské kybernetické ženy se špičkovou umělou inteligencí nám Damilola odhaluje mozaiku společenských manipulací, mechanismy mediálního zotročení a deformaci dekadentní doby, kdy pornografie a smrt diváka nudí a filmy přerostly v náboženský obřad. Román obsahuje mnoho narážek na dnešní sociální a politické poměry v Rusku i na Západě a na pozadí jejich vzájemné nevraživosti nám klade otázky o souvislostech mezi válkami a médii, o povaze zábavního průmyslu, ale i o vztahu lidství a technologie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako SNUFF - Viktor Pelevin - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Drakkar - Viktor Labský - e-kniha

Drakkar - Viktor Labský - e-kniha
Detail

eBook:,Dobrodružná novela pro mládež. Hlavními hrdiny jsou dva čtrnáctiletí vikingští hoši, jeden svobodný a druhý otrok. Navzdory zákazu jdou lovit ryby daleko do hor. Když se příští den vrátí, zjistí, že jejich osada byla vyvražděna. Zdá se, že i oni sami jsou tak odsouzeni k záhubě, neboť jsou bez prostředků a blíží se severská zima. Doprovodné kresby Petra Horáčka navazují na burianovskou tradici české knižní ilustrace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Drakkar - Viktor Labský - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Krysař - Viktor Dyk - e-kniha

Krysař - Viktor Dyk - e-kniha
Detail

eBook:,Novoklacistická novela podle německé pověsti o krysaři, který zachránil město Hammeln od krys, ale nedostal sjednanou od¬měnu, proto zavedl zvukem píšťaly obyvatele do propasti a pomstil se tak za jejich proradnost a lakotu. Přežil jen blázen a nemluvně, tedy dva symbolické významy toho, co popírá rozum. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krysař - Viktor Dyk - e-kniha , Temne leto dan simmons e kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Vecere pane dan drapal e kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Detail

eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Propleteny zivot sheldrake merlin e kniha

Turecké zrcadlo - Viktor Horváth - e-kniha

Turecké zrcadlo - Viktor Horváth - e-kniha
Detail

eBook:,Román Turecké zrcadlo je dobrodružnou výpravou do 16. století na území dnešního Maďarska, do země položené mezi dvě říše, jejímž pánem je právě teď sultán Sulejman Nádherný, pán všech pánů tohoto světa a Majitel lidských hrdel. Procházíme světem osmanských bejů a uherských šlechticů, ulicemi raně novověkého Pětikostelí korzují kupci, měšťané, vesničtí starostové, čas od času sem zabloudí anděl, džin nebo podivný létající stroj. Kráčejí tu velbloudi, větve stromů se ohýbají pod tíhou meruněk a trsů datlí, lesem slídí lapkové, ve městě stavějí první mešitu a turecké lázně. Kouzlo knihy, kterou maďarský spisovatel Viktor Horváth uhranul svět, tkví ve způsobu, jakým čtenáře provádí někdejším světem obyvatel Panonské nížiny, totiž z perspektivy příslušníka osmanské vojenské aristokracie. Jeho očima náhle spatřujeme zemi plnou nebezpečí, kde vládne rozvrat a zmatek. V porovnání s kultivovanou civilizací Osmanské říše něco nepochopitelného. Vše, co nám je povědomé a známé, se mávnutím kouzelného proutku stává exotickým a cizím. „Abych mohl napsat tuto knihu, musel se ze mě stát osmanský Turek. Četl jsem korán, svaté texty. To je velmi důležité. Tehdejší svět byl svatý, každičká součást života souvisela s Bohem,“ říká spisovatel o knize, která vyšla přeložena do mnoha jazyků, za niž posbíral náruč prestižních ocenění a která se stala světovým bestsellerem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Turecké zrcadlo - Viktor Horváth - e-kniha , Pozor partyzani lubos klech e kniha

Smrt panenky - Viktor Dyk - e-kniha

Smrt panenky - Viktor Dyk - e-kniha
Detail

eBook:,Výběr Dykových povídek, jež spojuje téma smrti a lásky, zahajuje smrt z nedostatku lásky v titulní povídce Smrt panenky a uzavírá smrt z přílišné lásky, jíž není možné naplnit (Povídka o sentimentálním krokodýlovi). V povídce Smutná láska najdeme smrt, díky níž je možné věčně milovat, zatímco v povídce Stud je kromě dlouhého umírání stářím popsána i myšlenka smrti, aby mohl jiný milovat. Autor je známější jako básník, ale i tyto povídky, které vybrala a uspořádala Monika S. Benešová a do současného jazyka citlivě adaptoval Karel Marek, jistě stojí za přečtení. Byť vznikaly před více než sto lety, city a pocity jsou stále tytéž, ať jsou vyjádřeny v jakékoli době. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smrt panenky - Viktor Dyk - e-kniha , Pleteni kosiku monika kralikova e kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Detail

eBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha , Fitness joga klara buzkova e kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Rozcestí mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

Rozcestí mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha
Detail

eBook:,Soubor devíti povídek a novel vznikl na základě osobních autorových cestovatelských zkušeností, a to na místech s nedotčenou přírodou. Příběhy tedy čtenáře zavedou na Aljašku, do Yukonu, do provincií Ontario, Alberta, Britská Kolumbie, do Velkého kaňonu v Arizoně, na západní pobřeží Mexika, na tichomořské ostrovy Maui a Fatu Hiva. Exotická lokalita v nich není scénou pro nečekaná dramata, nýbrž skutečným životním rozcestím pro jednotlivé aktéry. Labského zajímá člověk v extrémních situacích, do nichž se často nedostal vlastní vinou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozcestí mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

Milníky mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

Milníky mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha
Detail

eBook:,Druhý povídkový soubor s názvem Milníky mimo civilizaci volně navazuje na předchozí autorovu sbírku povídek a novel Rozcestí mimo civilizaci. I v něm jde autorovi o dramata s mnoha zápletkami bezmála detektivními, o nečekané konce, o konflikty charakterů v extrémních situacích, o srážku minulosti s přítomností. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Milníky mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

The Pied Piper - Viktor Dyk - e-kniha

The Pied Piper - Viktor Dyk - e-kniha
Detail

eBook:,Básník, prozaik, dramatik a publicista Viktor Dyk se v této novele (časopisecky 1911–1912, knižně 1915) inspiroval starou saskou pověstí, již použil jako volný rámec pro vyprávění o tajemném poutníkovi, který na žádost občanů očistí svou píšťalou hanzovní město Hammeln od krys, avšak rozčarován malodušností konšelů a zrazen v lásce, zneužije píšťaly a odvede za trest celé město do zkázy. Protipólem postavy krysaře, osudově formovaného hrdiny, osamělého a neklidného snivce ztělesňujícího svět buřičů, je v knize rybář Sepp Jörgen, jenž se s realitou smiřuje a záchranou kojence dá vyrůst nové naději. Dyk v této novele, jež odráží novoklasicistní směřování jeho pozdní tvorby, tak dokázal využít staré předlohy k vytvoření svrchovaného prozaického díla o konfliktu iluze a skutečnosti. Jeho tajuplná atmosféra předznamenává pozdější baladickou prózu 30. let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako The Pied Piper - Viktor Dyk - e-kniha

Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk - e-kniha

Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk - e-kniha
Detail

eBook:,Zmoudření Dona Quijota je tragédie o pěti dějstvích, zpracovaná podle humoristického Cervantesova románu z počátku 17. století. Šlechtic Don Quijot de la Mancha žije v zapadlé španělské vsi. Přečetl mnoho rytířských románů a ty mu pomátly hlavu. Don Quijot zatouží také po činech... Don Quijote během svých cest a po návratu domu vystřízliví. "Představoval jsem si vše jinak," pravil slábnoucím hlasem a zemřel. Neměl sil, aby viděl svět reálně. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk - e-kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
Detail

eBook:,Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
Detail

eBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek - Slavoj Písek - e-kniha

HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek - Slavoj Písek - e-kniha
Detail

eBook:,Každý z uživatelů internetu jednou zatouží po tom, aby si vytvořil vlastní www stránku. Jak rychle a efektivně svoji touhu po vlastních webových stránkách realizovat vysvětluje již druhé, aktualizované a doplněné vydání této čtenářsky velmi úspěšné publikace. Kniha je určena naprostým začátečníkům, kteří se chtějí seznámit s úplnými základy tvorby HTML dokumentů. Nedílnou součástí knihy je také množství praktických příkladů, které mohou být zajímavou inspirací při tvorbě prvních vlastních internetových stránek. Cílem knihy je, aby čtenář po jejím přečtení dokázal vytvářet vlastní stránky, které si co do zajímavosti nijak nezadají se stránkami běžně dostupnými na našich toulkách internetem.Kniha obsahuje tato témata:První webová stránkaTvorba stránek na plný plynPokročilé formátování textuObrázky a klikací mapyKaskádové stylyTabulky a rámyKniha vám odpoví na otázky:Co budeme pro tvorbu vlastních stránek potřebovat?Co jsou formátovací značky v HTML dokumentu?Jak využíváme barvy a písma?Co jsou hypertextové odkazy a záložky?Jak umístíme obrázek na webovou stránku?Jak zveřejníme své webové stránky? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek - Slavoj Písek - e-kniha

Jak dlouho přežije lidstvo - Viktor Černoch - e-kniha

Jak dlouho přežije lidstvo - Viktor Černoch - e-kniha
Detail

eBook:,Nikdo neví, co bude příčinou zániku lidstva, zda jaderná válka, asteroid, epidemie, změny klimatu či jiné katastrofy. Jisté je, že život na naší planetě jednou skončí. Může se to stát každým rokem, dnem, ba i vteřinou. Autor nám barvitě vylíčí nejrůznější varianty zkázy, ať už přírodního původu, nebo ty, které si zaviníme sami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak dlouho přežije lidstvo - Viktor Černoch - e-kniha

Duch a duše - Viktor L. Schermer - e-kniha

Duch a duše - Viktor L. Schermer - e-kniha
Detail

eBook:,Victor L. Schermer působí jako psychoanalytický psychoterapeut s velkým zájmem o alternativní terapie a různé duchovní tradice. V praxi poznal, že psychoanalytická léčba často nepřináší tak dobré výsledky jako duchovně orientované terapie (především AA – Anonymní alkoholici, ale i jiné terapie). Spiritualitu považuje za základní lidskou potřebu a předestírá nové paradigma, které usiluje o skloubení hlubinné psychologie a spirituality. Na Schermerově knize je sympatická především skromnost, osobní životní zkušenost, svěže podané rozbory psychoanalytických teorií a jejich hodnocení z duchovního hlediska, snaha o co nejširší duchovní záběr bez upřednostnění či vyzdvihování nějaké jednotlivé tradice a velmi přehledně a srozumitelně podané nové perspektivy ve vědě, psychologii a medicíně, které umožňují psycho-spirituální propojení. Autor nemá vizionářské ani charismatické ambice a usiluje o syntézu všech dosavadních hlubinně psychologických přístupů (Jung, Bion, Winnicott, Kleinová atd.) se širokou duchovní tradicí. Své názory nepovažuje za definitivní a očekává, že vyvolají plodný dialog. Tato pozoruhodná kniha je určena pro čtenáře z řad odborných i laických zájemců o psychologii, psychoanalýzu, alternativní terapie a duchovno. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Duch a duše - Viktor L. Schermer - e-kniha

Trips out of Civilization - Viktor Labský - e-kniha

Trips out of Civilization - Viktor Labský - e-kniha
Detail

eBook:,Trips out of Civilization is comprised of five original thrillers, all packed with action, sudden twists and psychological revelations."The Crossbow" takes place in the Algonquin Provincial Park in Ontario, far away from tourists and beaten paths. "A Mathematically Precise Curve" invites the reader to the most spectacular part of the Rocky Mountains in Alberta. "Arawak" offers an unusual adventure on an uninhabited island in the Bahamian Archipelago. "Lynx" is staged in the wilderness of Northern Quebec. "Trio" unfolds as a fly-in trip from Vancouver, deep in one almost unexplored region of British Columbia. All these stories have several features in common – a rich cast of characters is searching for real, still untamed Nature, fights for survival, reflects on living conditions of our age, explores our instincts in extreme situations, when human and animal worlds collide. Nature, pure and crisp, because not tainted by civilization, becomes a catalyst and an active player in human dramas. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Trips out of Civilization - Viktor Labský - e-kniha

Le Chasseur de rats - Viktor Dyk - e-kniha

Le Chasseur de rats - Viktor Dyk - e-kniha
Detail

eBook:,Básník, prozaik, dramatik a publicista Viktor Dyk se v této novele (časopisecky 1911–1912, knižně 1915) inspiroval starou saskou pověstí, již použil jako volný rámec pro vyprávění o tajemném poutníkovi, který na žádost občanů očistí svou píšťalou hanzovní město Hammeln od krys, avšak rozčarován malodušností konšelů a zrazen v lásce, zneužije píšťaly a odvede za trest celé město do zkázy. Protipólem postavy krysaře, osudově formovaného hrdiny, osamělého a neklidného snivce ztělesňujícího svět buřičů, je v knize rybář Sepp Jörgen, jenž se s realitou smiřuje a záchranou kojence dá vyrůst nové naději. Dyk v této novele, jež odráží novoklasicistní směřování jeho pozdní tvorby, tak dokázal využít staré předlohy k vytvoření svrchovaného prozaického díla o konfliktu iluze a skutečnosti. Jeho tajuplná atmosféra předznamenává pozdější baladickou prózu 30. let. Překlad do francouzštiny pod vedením Xaviera Galmiche a s revizí Aurélie Rouget-Garma, doslov napsal Xavier Galmiche. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Le Chasseur de rats - Viktor Dyk - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Detail

eBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Jak začít prodávat na internetových bazarech - Jan Kadlčík - e-kniha

Jak začít prodávat na internetových bazarech - Jan Kadlčík - e-kniha
Detail

eBook:,Máte byt plný věcí, které už nepotřebujete nebo nechcete a kterých byste se rádi zbavili? Pokud je vám ale líto je rozdat nebo vyhodit, můžete se pokusit je prodat a získat tak nazpátek nějaké peníze. Že ale nevíte jak to? Nebo již na internetových bazarech prodáváte a nedaří se vám tak, jak byste si přáli? Pak je tato jednoduchá příručka přesně pro vás. Začátečníky povede krok za krokem k jejich prvním prodejním úspěchům, a těm pokročilejším ukáže, jak se vyvarovat nejčastějším chybám, které dělá většina prodejců, a jak upravit své inzeráty, aby skutečně fungovaly. Co se tedy díky této knize naučíte? - jak napsat co nejlepší texty a titulky inzerátů- jak nafotit ty nejlepší prodejní fotografie- jak zvolit tu nejvhodnější cenu pro naše nabízené předměty- jak správně komunikovat se zájemci- jak posilovat vaši důvěryhodnost na internetu- jak využít prodejní triky ke zlepšení prodejů Pro naprosté nováčky jsou navíc připraveny kapitoly o tom: - jak si vytvořit vlastní e-mailovou adresu a založit bankovní účet- jak se zaregistrovat na nejznámějších internetových bazarech- jak vystavit své první inzeráty a jak je následně spravovat (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak začít prodávat na internetových bazarech - Jan Kadlčík - e-kniha
Internetový marketing (999-00-016-9152-3), Internetový marketing (978-80-251-5016-0), Internetový marketing (978-80-251-4311-7), houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Robot Viktor - modrý (8590756018906), Robot Viktor - červený (8590756018890), mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha, devet dni zuzana strachotova e kniha, vecere pane dan drapal e kniha, sexualni dohody amara charlesova e kniha, propleteny zivot sheldrake merlin e kniha, pozor partyzani lubos klech e kniha, pleteni kosiku monika kralikova e kniha, fitness joga klara buzkova e kniha