eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e knihaeBook:,Původní divadelní hra na motivy životního příběhu brněnské hudební skladatelky a dirigentky Vítězslavy Kaprálové (1915–1940) očima jiné brněnské rodačky, spisovatelky Kateřiny Tučkové. Vitka je příběh o závratném vzestupu mladé talentované ženy, která se dokázala prosadit v oblasti dodnes vyhrazené především mužům. Její život byl fascinující směsicí výjimečného nadání, píle a neústupnosti, ale také svobodomyslnosti, kterou šokovala své okolí. Zemřela v pouhých pětadvaceti letech, válkou odříznutá od domova v jihofrancouzském Montpellieru. V té chvíli však už měla za sebou studia v Brně, Praze a Paříži, složila na čtyřicet oceňovaných skladeb, dirigovala významné evropské orchestry a byla životní i tvůrčí partnerkou Bohuslava Martinů, s jehož ženou Charlottou tvořili proslulý milostný trojúhelník. Či mnohoúhelník, vezmeme-li v úvahu její četné milence, mezi nimiž nechyběli známí představitelé meziválečné avantgardy pobývající toho času v Paříži. Kdyby přežila, byla by jednou z nejslavnějších českých žen. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vitka - Kateřina Tučková - e-kniha , Korist paul finch e knihaeBook:,Nový román autorky Vyhnání Gerty Schnirch. Fascinující příběh o ženské duši, magii a zasuté části naší historie. Vysoko v kopcích Bílých Karpat žily odedávna ženy obdařené výjimečnými schopnostmi. Uměly léčit a pomáhat s kdejakým trápením, uměly poradit v nesnázích a také prý viděly do budoucnosti. Říkalo se jim bohyně a své umění si předávaly z generace na generaci. Dora Idesová patří k posledním z rodu žítkovských bohyní. Jejich umění se však nenaučila, vystudovala etnografii a rozhodla se napsat o nich rozsáhlou vědeckou studii. Na konci devadesátých let objeví v pardubickém archivu ministerstva vnitra operativní svazek StB vedený na vnitřního nepřítele — její tetu, bohyni Surmenu. Dora rozplétá osudy žítkovských žen a s překvapením zjišťuje, že ačkoli se sama bohyní nestala, je i ona nedílnou součástí tajemné tradice… Trailer ke knize najdete na adrese: http://vimeo.com/36472888 Kateřina Tučková (nar. 1980) vystudovala dějiny umění a bohemistiku na FF MU v Brně, v současné době pracuje jako kurátorka. Debutovala novelou Montespaniáda (2006), v roce 2009 vydala román Vyhnání Gerty Schnirch, za který obdržela cenu Magnesia Litera 2010 — Knižní klub Cena čtenářů a byla nominována na Cenu Josefa Škvoreckého, Magnesii Literu za prózu a Cenu Jiřího Ortena. Je autorkou několika odborných publikací z oblasti českého výtvarného umění, na pomezí historie a krásné literatury se pohybuje beletrizovaný životopis Můj otec Kamil Lhoták (2008). Více na www.katerina-tuckova.cz (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Žítkovské bohyně - Kateřina Tučková - e-kniha , Madarsko richard prazak e knihaeBook: Dlouho očekávaný přelomový román o ženách, víře a zlu Bílá Voda. Pustá vesnice skrytá ve stínu pohraničních hor, kam kdysi přicházely zástupy poutníků vyprosit si pomoc u zázračné sošky Panny Marie. Dnes sem přijíždí Lena Lagnerová, aby se tu skryla před svou minulostí. Namísto kláštera s početnou řeholní komunitou tu však najde pouze několik řádových sester, vedených svéráznou řeholnicí Evaristou. Ta přišla do Bílé Vody o poslední zářijové noci roku 1950, kdy komunistický režim odvlekl v rámci Akce R všechny řádové sestry do sběrných klášterů. Mladičká Evarista tehdy odmítla návrat do civilního života. Stejně jako všechny řeholnice byla nasazena na nucené práce a k tomu vystavena i ponižování v komunistickém kriminálu. Evaristini věznitelé však její vírou ani věrností řeholi neotřásli. Naopak. Pouze v ní upevnili odhodlání se jim postavit. S tím však přišla nutnost postavit se i režimu zaprodané církvi… Lena, probírající se písemnostmi bělovodského kláštera, však brzy zjišťuje, že tím Evaristin dramatický příběh pouze začíná, a záhy také pochopí, že démoni obcházející minulost místních řeholnic nezmizeli, a navíc jsou součástí i jejího vlastního osudu. ––– Evaristin příběh i osudy dalších řádových sester vycházejí ze skutečných událostí, po nichž Kateřina Tučková řadu let pátrala v archivech a mezi pamětníky. Kromě strhujícího děje se její román kriticky zaobírá i postavením žen v katolické církvi a v symbolické rovině i nerovnoprávným postavením žen v celé společnosti. — Miroslav Balaštík, šéfredaktor nakladatelství Host Psala jsem ten román s přestávkami deset let. Mezitím jsem četla materiály, které jsem objevila v archivech, mluvila s pamětníky, pobývala v klášteře a také prošla složitým duchovním hledáním, které mi pomohlo přiblížit se mým postavám i zevnitř. Myslím, že je to má nejprožitější kniha. — Kateřina Tučková o románu Bílá Voda (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Bílá Voda - Kateřina Tučková - e-kniha , Buzicci jan folny e knihaeBook:,Noc z 30. na 31. 5. 1945. Gerta Schnirch, matka několika¬měsíční dcerky, je jen s osobními věcmi „odsunuta" společně s ostatními brněnskými Němci směrem na Vídeň. Vyčerpávající pochod skončí v Pohořelicích, kde mnoho vyhnanců podlehne epidemii tyfu a úplavice. Gerta a některé další německé ženy se zachrání při nucených pracích na jižní Moravě, kde setrvají i po ukončení transportů. Po znovuzískání československého občanství se Gerta vrací do Brna, v němž prožívá další bouřlivé události druhé poloviny dvacátého století. Kromě bolestných otázek viny, odplaty a odpuštění mezi Čechy a Němci, jež tento neobyčejně plastický a působivý román klade, se stáváme svědky netradičního vztahu matky a dcery, který je deformován nejen omezeným prostředím, v němž se jako české Němky vystrnaděné na okraj společnosti směly pohybovat, ale také vzájemným nepochopením dvou generací, obtížnou komunikací a nemožností zprostředkovat osobní zkušenost.Magnesia Litera 2010 - Knižní klub Cena čtenářů, nominace na Cenu Josefa Škvoreckého, Magnesii Literu za prózu a Cenu Jiřího Ortena (vše za rok 2010)Kateřina Tučková se narodila v roce 1980. Vystudovala gymnázium, poté Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, obor dějiny umění a bohemistiku. V současné době je doktorandkou Ústavu pro dějiny umění Univerzity Karlovy. Pracuje jako kurátorka. Debutovala v roce 2006 novelou Montespaniáda (Větrné mlýny), v roce 2008 byla její povídka Poslední večer zařazena do výboru Současné ženské povídky Ty, která píšeš (Artes Liberales). Je autorkou řady odborných publikací, z nichž se na pomezí historie umění a krásné literatury pohybuje beletrizovaný životopis Můj otec Kamil Lhoták (Nakladatelství Vltavín).Více na www.katerina-tuckova.cz (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vyhnání Gerty Schnirch - Kateřina Tučková - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e knihaeBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Slib lisa kleypas e knihaeBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Kra pavel obluk e knihaeBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Site petra dvorakova e knihaeBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Zaklady bdsm pro zacatecniky michelle fegatofi e knihaeBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e knihaeBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e knihaeBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e knihaeBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e knihaeBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e knihaeBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , Temne leto dan simmons e knihaeBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e knihaeBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e knihaeBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e knihaeBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e knihaeBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e knihaeBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Vecere pane dan drapal e knihaeBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e knihaeBook:,Doprovodná publikace k výstavě Brno — moravský ManchesterMoravský Manchester, tak se říkávalo Brnu v dobách jeho největší slávy. Látky ze zdejších textilek zaplavovaly doslova celý svět a bouřlivý průmyslový rozmach v 19. století proměnil město v sebevědomé a moderní centrum. Slavné vily, nádraží, ulice a parky a koneckonců i brněnský hantec, to vše vznikalo v souvislosti s rozvojem textilnictví. Odvrácenou stranou tohoto vzmachu však byly stávky zbídačených dělníků, sociální problémy a sirotčince plné dětí pracujících od rozbřesku do noci v prachu a hukotu tkalcovských strojů.Kniha Kateřiny Tučkové Fabrika vypráví příběh pěti generací rodu Johanna Heinricha Offermanna, který do Brna přišel v roce 1776 jako chudý vlnařský odborník. Zanedlouho však založil manufakturu a stal se jedním z nejvýznamnějších textilních baronů. Ve strhujícím vylíčení rodinné historie se odráží i celá 250 let trvající minulost moravského Manchesteru. Kniha je doplněna odbornými hesly a fotografickým materiálem z brněnských archivů, a je tak dokonalým průvodcem po dnes již zaniklém textilním Brně. Publikace vychází u příležitosti výstavy Brno — moravský Manchester, uspořádané na přelomu let 2014 a 2015 v Moravské galerii v Brně.Autory odborných hesel v publikaci jsou Mgr. Andrea Březinová (1973), absolventka oboru dějiny umění a muzeologie Masarykovy univerzity v Brně, a Mgr. Tomáš Zapletal (1977), absolvent oboru dějiny umění a historie tamtéž. A. Březinová dnes působí jako kurátorka sbírky textilu a módy a T. Zapletal jako archivář Moravské galerie v Brně, pro niž připravili výstavní projekt Brno — moravský Manchester. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Fabrika - Kateřina Tučková, Andrea Březinová, Tomáš Zapletal - e-kniha , Propleteny zivot sheldrake merlin e knihaeBook: Parkour od A do Z se známým profesionálním freerunnerem Vova je ztělesněním Russian Power – po příchodu z malého ruského města do Prahy se vypracoval mezi světovou parkourovou špičku, založil vlastní značku parkourových doplňků a oblečení a po vážném zranění se dokázal zase dostat do formy. Chceš poznat jeho celý příběh? Sám Vova ti teď prozradí, jak se dostal k parkouru a v čem mu změnil život. Také ti ukáže, jak s tímhle skvělým sportem začít. S jeho komiksově laděnými tutoriály objevíš kouzlo parkouru i ty! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Skákej jako Vova - Michaela Tučková, Vladimir Koldaev - e-kniha , Pozor partyzani lubos klech e knihaeBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Pleteni kosiku monika kralikova e knihaeBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha , Fitness joga klara buzkova e knihaeBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha , Operace hrtanu ales slavicek e knihaeBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha , To zvladnu jutta heller e knihaeBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha , Bankarova zena cristina alger e knihaeBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha , Obchazeni ostrova milan dezinsky e knihaeBook:,Kniha vás zasvětí do světa WWW a ukáže vám, jak získat vlastní internetové stránky, aniž byste si museli osvojit některý z programovacích jazyků. Nezahlcuje odbornými termíny, ale ukáže vám, jak si můžete vytvořit vlastní stránky, jak je můžete spravovat, jak si na internetu zařídit pro své stránky prostor, kde budou stránky uloženy, jak získat přehled o návštěvnosti stránek a mnoho dalšího. Zjistíte, že tvorba internetových stránek je vlastně zábava. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako WWW pro každého - Michal Lalík - e-knihaeBook:,Dnes přece nejsou náušnice jen známkou bohatství a sociálního postavení. Mnohem častěji jsou hlavně módním doplňkem, vyjádřením originality a stylu. A právě tu originalitu a styl nejlépe vyjádří náušnice vyrobené ze zajímavých materiálů s vtipem a nápadem. Pokud máte chuť nosit v ouškách opravdový originál, vyrobte si náušnice sami. Materiály dnes snadno nakoupíte v obchodech výtvarných potřeb, nebo třeba v galanteriích a mnohdy je zkrátka najdete všude kolem sebe. Nápady najdete v této knize. Vy pak budete potřebovat už jen chuť tvořit. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Náušnice pro každého - Karla Hátleová - e-knihaeBook:,Úvodní průvodce čakrami nabízí praktické nástroje na použití tohoto neuvěřitelného energetického systému k vyrovnání, vyléčení a ovládnutí vašeho zdraví. Tato kniha zkoumá: Význam, funkci a účel každé čakry Zkušenosti z dětství, které ovlivňují a programují každou čakru Úlohu, kterou hraje každá čakra v našem životě, včetně našeho zdraví, vztahů a rozhodování Fyzické, emocionální a mentlní znaky nerovnováhy čaker Jednoduchá, ale mocná cvičení na vyvážení každé čakry Využití čaker jako nástroje pro osvobození, objevení, přijetí a vyjádření a mnohem více! Řada Hay House Basics úvádí odborníky světové úrovně, kteří se dělí o své znalosti, které jsou nejdůležitější pro zlepšení našeho života. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Čakry pro každého - Judith Anodea - e-knihaeBook:,Jednoduchý a srozumitelný průvodce numerologií, který vám pomůže pracovat s energiemi, které okolo vás proudí celý váš život.Naše jméno a datum narození nám můžou prozradit hodně o smyslu našeho života, a dokonce nám mohou pomoci činit důležitá rozhodnutí, která ovlivní naši budoucnost. Prostřednictvím numerologie snadno získáte odpověď na otázky.Zjistíte, jak:- odhalit, co je osudem a smyslem vašeho života,- předvídat a plánovat svou budoucnost,- objevit své silné stránky, slabiny i skrytý potenciál,- zvolit vhodnou kariéru, ideálního partnera nebo místo, kde vám bude nejlépe.V této edici vycházejí knihy světově uznávaných autorů, kteří se chtějí podělit o své poznatky v oborech, důležitých pro osobní rozvoj a šťastný život. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Numerologie pro každého - Michelle Buchananová - e-knihaeBook: Tato kniha by vás chtěla pozvat na výpravu do pozoruhodného světa bylinek. Na této cestě nejen poznáte početné druhy bylinek na základě textu a mnoha fotografií, ale také se dozvíte, jakým způsobem se dají nejlépe využít. Dostanete navíc i užitečné rady, jak můžete pěstovat bylinky v zahradě, na balkoně, nebo dokonce na okenním parapetu, a to tak, aby vám poskytly co nejlepší výnosy. Účinné tipy na skladování a konzervování bylinek následované množstvím rafinovaných kuchařských receptů i rad k léčebnému využití těchto přírodních darů pak celé téma završují. Navíc je zde i návod na stavbu vyvýšeného záhonu z palet. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Bylinky pro každého - Axel Gutjahr - e-knihaeBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-knihaeBook:,Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-knihaeBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-knihaeBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-knihaeBook:,Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-knihaeBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-knihaeBook:,Vydejte se s námi do lesa za zvířátky, která zde vydávají noviny: Vítejte v lese. Seznámíte se s Liškou Mazanou, zvídavým Zajícem, soupeřivou slečnou Zmijí a elegantní Ovečkou. Připravovat pro čtenáře stále nové zajímavé články není vůbec jednoduché, ale naši novináři to díky velké snaze zvládnou a ještě při tom zažijí mnoho veselých příhod. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Noviny jsou pro každého - Zuzana Olexová - e-knihaeBook:,Kniha je určena pro laickou veřejnost a jejím cílem je poskytnout čtenářům znalosti a dovednosti, které se v dnešní době považují za běžný standard základního vzdělání každého člověka.Poskytnout první pomoc navíc ukládá občanům České republiky trestní zákon č.140/1961 Sb. První pomoc není v publikaci pojímána jako složitý děj, ale jako sled řady po sobě jsoucích logických kroků. které při včasném a správném provedení zachráncem poskytnou postiženému kvalitní a efektivní základní péči a v závažných případech i záchranu ohroženého života. Text obsahuje nejnovější poznatky z oboru a pravidla vydaná Českou radou pro resuscitaci. Autor knihy je ředitelem organizace, která proškolí ročně přibližně 3000 laiků, takže má v této oblasti velké zkušenosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako První pomoc pro každého - Michal Petržela - e-knihaeBook:,Kniha je určena každému, kdo chce získat znalosti a dovednosti v poskytování první pomoci. Je psána srozumitelně a přehledně, první pomoc není pojímána jako složitý děj, ale jako sled řady po sobě jdoucích logických kroků. Čtenáři se naučí správně poskytovat kvalitní a efektivní základní péči osobám postiženým úrazem či náhlým chorobným stavem. Text obsahuje nejnovější poznatky z oblasti poskytování první pomoci a je rozšířen o problematiku poskytování pomoci malým dětem. Autor knihy je ředitelem organizace, která ročně proškolí přibližně 3000 laiků, takže má v této oblasti velké zkušenosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako První pomoc pro každého - Michal Petržela - e-knihaeBook:,Chcete začít cvičit, nebo se již hýbete, ale nemáte momentálně možnost navštěvovat svoji oblíbenou tělocvičnu nebo posilovnu? Autor knihy vám předkládá návod, jak si vylepšit tělesnou schránku a posílit zdraví jednoduše doma. Dozvíte se základní pravidla racionální výživy i věci týkající se motivace a psychiky. Pro pokročilé je zde mnoho postřehů a rad z autorovy sportovní kariéry a seznam nejnovějších suplementů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Cvičení (skoro) pro každého - Jan Jasovský - e-knihaeBook:,Doba se zásadně proměnila a o vzdělávání mluví dnes snad každý. Mnohé komentáře pod články se vzdělávací tematikou – a především pak pod rozhovory o vzdělávání – nejsou příspěvky do diskuse, ale mají spíše podobu osobních urážek a emočních výlevů. Vést diskusi je složité a týká se to i vedení rozhovorů. Málokdo si přitom uvědomuje, že na kvalitní rozhovor jsou vždy potřeba dva, přičemž ten, kdo se dotazuje, je stejně tak důležitý jako ten, kdo odpovídá. Knížka, kterou vám chceme představit, přispívá k poznávání toho, co je důležité jak pro úspěch každého žáka, tak ke kultivaci diskuse o vzdělávání v České republice. Silvie Pýchová i dotazovaní se v oblasti vzdělávání pohybují dlouho a znají toto prostředí z různých stran. A jsou zvyklí sdělovat i naslouchat. Všechny rozhovory přitom spojuje jediné centrální téma: Úspěch pro každého žáka. Na jedné straně jsou si tedy zpovídaní lidé v mnohém podobní, na straně druhé každý z respondentů zdůrazňuje trochu jiný aspekt. Pro jednoho z respondentů je to přivést k systematické a smysluplné práci i nejvíce znevýhodněné žáky, pro dalšího to, aby se každý žák učil naplno a s radostí. Pro jiného je to pak zejména podpora učitelů, aby také oni ve své práci prožívali úspěch. Všichni z dotazovaných jsou přitom praktici, kteří z nadhledu reflektují svoji zkušenost. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Úspěch pro každého žáka - Silvie Pýchová - e-knihaeBook:,Srozumitelný a přístupný průvodce starodávnou filosofií feng-šuej, jehož prostřednictvím můžete dosáhnout harmonizace svého vlastního života a domova. Dozvíte se: - jak doma pečovat o neviditelné energie k získání zdraví, bohatství a štěstí, - jak se zbavit citových pout k nepotřebným věcem a zbavit svůj domov haraburdí, - jak použít feng-šuej k nápravě konkrétního problému ve vašem životě, - jak ve svém domově zmírnit stres z nadbytečných technologií a geopatogenních zón, - na co se zaměřit při koupi nového bytu a jak ho úspěšně prodat s co největším ziskem, - jak proměnit váš dům v domov – svatyni plnou lásky a podpory. … a mnoho dalšího! V této edici vycházejí knihy světově uznávaných autorů, kteří se chtějí podělit o své poznatky v oborech důležitých pro osobní rozvoj a šťastný život. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Feng šuej pro každého - Davina Mackail - e-knihaeBook:,Během horkého léta roku 1931 otřese neapolskou smetánkou vražda vévodkyně Adriany Mussové z Camparina. Mladá Adriana, provdaná za mnohem staršího vévodu z Camparina, udržovala veřejně vztah s vlivným novinářem Mariem Capecem. Motiv k vraždě má hned několik lidí. Mezi nimi její manžel, velmi nemocný a otřesený neustálou nevěrou své druhé manželky – krásné Adriany. Jeho syn Ettore, jenž má pádné důvody nenávidět macechu. I její veřejný milenec, novinář Capece, který ji mohl zabít v záchvatu žárlivosti. Vyšetřování navíc komplikuje rostoucí vliv italských fašistů.Po boku komisaře Ricciardiho stojí i tentokrát věrný praporčík Maione. Plachý vztah s Enrikou prodělá další změny, přičemž se znovu objeví na scéně krásná Lívie, kterou přitahuje jak Neapol, tak Ricciardi.O sérii Příběhy komisaře Riccardiho se odehrávají ve třicátých letech v Neapoli, kde vládne fašistický režim. Komisař Riccardi skrývá temné tajemství, vidí přízraky zesnulých. Slyší jejich poslední slova a vnímá to, co cítí v okamžiku smrti. Tato schopnost se v něm probudila ve chvíli, kdy jako malé dítě viděl ducha mrtvého nádeníka. Komisař pracuje sám a působí jako divný pavouk, proto se mu většina kolegů vyhýbá. Jedinou výjimkou je praporčík Maione. Ani v osobním životě to nemá jednoduché, žije se starou chůvou a je platonicky zamilovaný do sousedky Enriky.Riccardi je fascinovaný smrtí a studuje ji. Postupně si vytvoří názor, že lidé vraždí ze dvou důvodů – lásky a hladu. Podle něho se zlo skrývá v každém z nás. Fašistický režim ale hlásá, že se zločin musí vymýtit a do soudobé Itálie nepatří.Riccardi má problém se svými nadřízenými, kteří se snaží zavděčit lidem na vyšších místech, a naráží na jejich zaslepenost. On však politiku neřeší. Záleží mu na jediném. Aby perfektně odvedl svoji práci.Maurizio de Giovanni (*1958)Neapolský rodák známý svými detektivními bestsellery, ve kterých vystupuje jako hrdina svérázný komisař Ricciardi. Poprvé se objevuje roku 2006 v jeho debutu Bolest (Il senso del dolore: L'inverno del commissario Ricciardi). O dva roky později vyšlo pokračování Soud krve (La condanna del sangue. La primavera del commissario Ricciardi). V roce 2016 připravil pro čtenáře už jedenáctý díl této série. Kromě příběhů o Ricciardim vydal více než 25 dalších románů a povídek, mezi nimi je nejoblíbenější série o komisaři Lojaconovi. Autor je zaníceným fotbalovým fanouškem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Místo pro každého - Maurizio de Giovanni - e-knihaeBook: Kuchařka, která vás naučí zdravě vařit, ale hlavně zdravě jíst a vymanit se z koloběhu hubnutí a tloustnutí. Čeká na vás přes 130 originálních receptů různého zaměření, ze kterých si vybere opravdu každý, neboť odpovídají specifickým potřebám stravovacích směrů jako například bezlepková dieta, nízkosacharidové stravování či vegetariánství. Na své si ovšem přijdou i milovníci masa. V knize najdete také rady a tipy k výživě i ukázky jídelníčků, které vám pomohou k tomu, abyste se ve svém těle cítili dobře. Všechny recepty jsou navíc velmi snadné a rychlé, tak už na nic nečekejte a hurá do fit vaření! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Fit recepty pro každého - Kalašová Tereza - e-knihaeBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha