Průvodce síťového marketingu - jiří šedek

Produkt Průvodce síťového marketingu - jiří šedek sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Průvodce síťového marketingu - jiří šedek upraviť a produkt hľadať znova.

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Detail

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům . Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek , Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)

Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)

Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)
Detail

Kniha - autor Jiří Šedek, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům. Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému. (alza.cz)

Podobné produkty ako Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2) , Absolutní základy moderního marketingu

Průvodce synchronicitou a synchronicita průvodcem - Jiří Dušek

Průvodce synchronicitou a synchronicita průvodcem - Jiří Dušek
Detail

Průvodce synchronicitou vás seznámí se základními pojmy. Je to lexikon synchronicity. Věnuje se jí celá publikace na rozdíl od obdobných publikací, kde jsou převažující příběhy. Cílem je, aby se začátečníci dokázali v této problematice co nejlépe orientovat a dokázali dar synchronicity využít. Podrobně uvádí, že to není jen o tom, když vidíte 11:11. Jsou zde uvedeny všechny alternativní definice synchronicity dle různých autorů. Jaké je poslání synchronicity, jejich 5 pilířů a možnosti výskytů. Porovnává rozdíly mezi neuvěřitelnými náhodami, zákonem přitažlivosti a synchronicitou. Uvádí problematiku synchronicity a náboženství a lásky. Je zde i kapitola s výroky kritiků a oponentů synchronicity. Radí, jak se může synchronicita stát vašim osobním průvodcem. Jaká to jsou znamení na cestě životem. Co vy sami musíte udělat, aby se stala vaším průvodcem. Je zde samostatná kapitola problematiky synchronicity u nevidomých. Text provází velké množství citátů. Kniha vychází z osobních celoživotních zkušeností samotného autora, pro kterého se synchronicita stala skutečným životním průvodcem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce synchronicitou a synchronicita průvodcem - Jiří Dušek

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Turistický průvodce VII. - Jiří Glet - e-kniha

Turistický průvodce VII. - Jiří Glet - e-kniha
Detail

eBook:,Již sedmý díl série turistických průvodců, tentokráte zaměřený na střední Slovensko. Základem výletů jsou středoslovenské hrady, zámky a kaštely. Přijměte však rovněž pozvání do středoslovenských měst se slavnou hornickou historií, kde stopy středověkého bohatství zanechaly svůj nesmazatelný otisk. A poněvadž se jedná o rodinné výlety, tak vás kniha i zajímavostmi, které ocení i děti. Více informací o sérii http://pruvodce.kknihy.cz/ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Turistický průvodce VII. - Jiří Glet - e-kniha , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Turistický průvodce VIII. - Jiří Glet - e-kniha

Turistický průvodce VIII. - Jiří Glet - e-kniha
Detail

eBook:,Jako obvykle základem vašich výletů budou hrady a zámky, tentokrát na východním Slovensku. Můžete například navštívit Spišský hrad, hrad Plaveč a Zborov, Šarišský hrad, hrad Krásná Horka, hrad ve Staré Ľubovni a řadu dalších. Velmi pěkný je zámek ve Strážkách, zámek Humenné nebo Betliar a najdete zde rovněž několik dalších zajímavých kaštelů.Více informací o sérii: http://pruvodce.kknihy.cz/ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Turistický průvodce VIII. - Jiří Glet - e-kniha , Jiří suchý: osudy

Průvodce moderního náčelníka - Jiří Plamínek - e-kniha

Průvodce moderního náčelníka - Jiří Plamínek - e-kniha
Detail

eBook:,Průvodce moderního náčelníka je především o orientaci – jejím cílem je přivést ty, kteří působí v manažerských pozicích k pochopení podstaty managementu a formulaci priorit. Víme, že jen malá část příčin způsobuje velkou část důsledků. Některé činy a příčiny dokáží působit mnohem větší změny, než ty ostatní. Umět tyto mocné nástroje změny poznat, je zcela klíčovým uměním lídra. Kniha Průvodce moderního náčelníka vede ke koncentraci na to podstatné a zaměřuje se na léty prověřené zdroje úspěchu – dobrý přehled o cílech, odstup od detailů, myšlení v souvislostech a také na pochopení a ovlivňování lidí a jejich vztahů. Autor knihy, oblíbený a úspěšný kouč a konzultant Jiří Plamínek při psaní vycházel ze své letité praxe. Je výtahem toho, co učí na svých tréninkových kurzech a může být vnímána i jako výuková skripta k problematice managementu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce moderního náčelníka - Jiří Plamínek - e-kniha , Jiří březina nalezení

Zkroťte trému - Průvodce sebevědomým vystupováním - Jiří Daníček

Zkroťte trému - Průvodce sebevědomým vystupováním - Jiří Daníček
Detail

Pokud se domníváte, že držíte v ruce „kuchařku na trému“ a stačí si jen vybrat ten správný recept typu „vraž tam jedno vejce a pořádně zamíchej“, obáváme se, že tato kniha není pro vás „to pravé ořechové“. Jestliže hledáte zaručený recept s přesvědčením, že tréma poté sama odejde, knihu odložte a nekupujte ji. To vám totiž autor neslibuje, a jak sám říká, neumí to zařídit. Také vám nebude říkat, co máte dělat. „Obecně platné zaručené recepty“ zkrátka nefungují. Ve své publikaci vám nabízí něco zcela jiného. Něco, co se mu osvědčilo při práci s lidmi, kteří za ním přicházejí ze stejného důvodu, z něhož se i vy nyní chystáte otevřít tuto knihu. Bude vás provázet vašimi myšlenkami tak, abyste si je utřídili a našli si v nich vlastní fungující řešení.Pokud jste tedy připraveni na sobě opravdu poctivě pracovat a nečekat, až řešení přijde samo, je tato kniha určena právě vám. Přejeme vám příjemné zážitky při sebeobjevování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zkroťte trému - Průvodce sebevědomým vystupováním - Jiří Daníček , Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Turistický průvodce I. - Jiří Glet - e-kniha

Turistický průvodce I. - Jiří Glet - e-kniha
Detail

eBook:,E-kniha pojednávající o zajímavostech z českých z hradů, zámků a dalších turistických atrakcích se zaměřením na Středočeský kraj, Prahu a Jihočeský kraj. Nejde však o běžný popis, který si můžete přečíst na internetu či na ceduli před stavbou. Autor v tomto průvodci upozorňuje na vybrané zajímavosti uvedeného místa. Každý hrad či zámek je totiž v něčem zvláštní a zajímavý. Třeba nějakou tou stavební hříčkou, osobností, legendou či pověstí. Průvodce má 21 kapitol pojednávajících primárně o 21 doporučených cílech v uvedených lokalitách. Jedná se známá i opomíjené stavby či zajímavosti. Většina kapitol obnáší krom hlavních cílů i cíle vedlejší, které jsou blízko a v rámci výletu stojí za to je také navštívit. Texty jsou doplněny pečlivě vybranými doplňkovými fotografiemi, které Vám přiblíží místo i v případě, že je osobně nenavštívíte. Více informací o průvodci najdete na http://pruvodce.kknihy.cz/ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Turistický průvodce I. - Jiří Glet - e-kniha , Galerie slávy - jiří krampol

Průvodce lidským myšlením a chováním - Plamínek Jiří

Průvodce lidským myšlením a chováním - Plamínek Jiří
Detail

Kniha Jiřího Plamínka, respektovaného autora dvou desítek publikací především z oblasti managementu. Kniha o vývoji lidské mysli, o příčinách uvažování a jednání v různých situacích, a zároveň kniha praktická. Obsahuje rady, jak efektivněji myslet i pracovat, jak lépe porozumět svému myšlení i světu kolem nás. Autor čtivou formou rozšiřuje dané téma filozofickými přesahy, úvahami o smyslu života i budoucnosti. Na mnoha příkladech dokazuje, že vnímavá a vitální mysl je schopna vysoké produktivity, a poskytuje návod, jak toho dosáhnout. (patro.cz)

Podobné produkty ako Průvodce lidským myšlením a chováním - Plamínek Jiří , S pozdravem jiří sovák ()

Průvodce žen při onemocnění děložního hrdla - Sláma Jiří

Průvodce žen při onemocnění děložního hrdla - Sláma Jiří
Detail

Různé formy onemocnění děložního hrdla v populaci přibývají a postihují ženy napříč celým věkovým spektrem. Častá jsou zejména v období plodnosti, kdy mohou negativním způsobem ovlivňovat reprodukční plány. Nejzávažnějším onemocněním je rakovina děložního hrdla, jejíž výskyt je u nás stále velmi vysoký. Většině těchto onemocnění však lze efektivně zabránit. Moderní způsoby prevence - očkování proti papilomavirům, cytologické stěry vyhodnocované v akreditovaných laboratořích a testování přítomnosti papilomavirů - jsou v ČR dostupné a všechny ženy je mohou využít. Naše knížka si klade za cíl seznámit čtenáře s nejčastějšími nemocemi děložního hrdla a příčinami jejich vzniku. V přehledu uvádí autor postupy používané k vyšetření a včasnému záchytu změn na děložním hrdle, způsoby léčby a prevence těchto onemocnění. V závěru brožurky naleznete odpovědi na některé vaše dotazy související s danou problematikou. (patro.cz)

Podobné produkty ako Průvodce žen při onemocnění děložního hrdla - Sláma Jiří , Jiří anderle v pavlíkově ()

Skalní města - kapesní průvodce/česky - Jiří Rak, Jan Eliášek

Skalní města - kapesní průvodce/česky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Detail

Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Skalní města - kapesní průvodce/česky - Jiří Rak, Jan Eliášek , Galerie slávy - jiří adamec

Skalní města - kapesní průvodce/anglicky - Jiří Rak, Jan Eliášek

Skalní města - kapesní průvodce/anglicky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Detail

Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Skalní města - kapesní průvodce/anglicky - Jiří Rak, Jan Eliášek , Jiří žáček básničky o zvířatech

Skalní města - kapesní průvodce/polsky - Jiří Rak, Jan Eliášek

Skalní města - kapesní průvodce/polsky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Detail

Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Skalní města - kapesní průvodce/polsky - Jiří Rak, Jan Eliášek , Marketing základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Skalní města - kapesní průvodce/německy - Jiří Rak, Jan Eliášek

Skalní města - kapesní průvodce/německy - Jiří Rak, Jan Eliášek
Detail

Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Skalní města - kapesní průvodce/německy - Jiří Rak, Jan Eliášek , Průvodce budoucností

AutoCAD Názorný průvodce pro verze 2019 a 2020 - Špaček Jiří

AutoCAD Názorný průvodce pro verze 2019 a 2020 - Špaček Jiří
Detail

Již 8. aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu z pera zkušených českých autorů představuje jak kompletní zdroj pro efektivní navrhování, tak přehled praktického využití nových funkcí a nástrojů verzí 2019 a 2020. Průvodce obsahuje kompletní přehled ovládání programu, názorné ukázky jeho využití pro každodenní práci a spoustu cvičení, v nichž si vyzkoušíte tvorbu reálných úkolů z praxe. Postupně se naučíte vše, co pro zpracování výkresové dokumentace skutečně potřebujete. (patro.cz)

Podobné produkty ako AutoCAD Názorný průvodce pro verze 2019 a 2020 - Špaček Jiří , Průvodce ztracených ()

Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/česky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník

Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/česky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník
Detail

Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ke každému z pěti měst je přiložena mapka centra s vyznačenými všemi pamětihodnostmi a doporučenou trasou prohlídky. Nechybí tipy na výlety do okolí, kontakty na muzea, galerie, restaurace, ubytování apod.Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ten zdobí pět historických měst – Litomyšl, Svitavy, Polička, Vysoké Mýto a Moravská Třebová. Publikace seznámí čtenáře s tím nejzajímavějším z historie, architektury a přírodních krás, které tento východní cíp naší vlasti nabízí, a představí Českomoravské pomezí i jako atraktivní místo pro aktivní trávení volného času. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/česky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník , Průvodce paříží

Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/německy - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník

Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/německy - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník
Detail

Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ke každému z pěti měst je přiložena mapka centra s vyznačenými všemi pamětihodnostmi a doporučenou trasou prohlídky. Nechybí tipy na výlety do okolí, kontakty na muzea, galerie, restaurace, ubytování apod.Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ten zdobí pět historických měst – Litomyšl, Svitavy, Polička, Vysoké Mýto a Moravská Třebová. Publikace seznámí čtenáře s tím nejzajímavějším z historie, architektury a přírodních krás, které tento východní cíp naší vlasti nabízí, a představí Českomoravské pomezí i jako atraktivní místo pro aktivní trávení volného času. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/německy - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník , Průvodce - itálie

Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/anglicky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník

Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/anglicky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník
Detail

Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ke každému z pěti měst je přiložena mapka centra s vyznačenými všemi pamětihodnostmi a doporučenou trasou prohlídky. Nechybí tipy na výlety do okolí, kontakty na muzea, galerie, restaurace, ubytování apod.Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ten zdobí pět historických měst – Litomyšl, Svitavy, Polička, Vysoké Mýto a Moravská Třebová. Publikace seznámí čtenáře s tím nejzajímavějším z historie, architektury a přírodních krás, které tento východní cíp naší vlasti nabízí, a představí Českomoravské pomezí i jako atraktivní místo pro aktivní trávení volného času. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/anglicky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník , Průvodce - španělsko

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Průvodce londýnem

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Národní umělec jiří dohnal - portrét herce

AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2019 a 2020 - Jiří Špaček, Michal Spielmann

AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2019 a 2020 - Jiří Špaček, Michal Spielmann
Detail

Již 8. aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu z pera zkušených českých autorů představuje jak kompletní zdroj pro efektivní navrhování, tak přehled praktického využití nových funkcí a nástrojů verzí 2019 a 2020. Průvodce obsahuje kompletní přehled ovládání programu, názorné ukázky jeho využití pro každodenní práci a spoustu cvičení, v nichž si vyzkoušíte tvorbu reálných úkolů z praxe. Postupně se naučíte vše, co pro zpracování výkresové dokumentace skutečně potřebujete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2019 a 2020 - Jiří Špaček, Michal Spielmann , Schelinger jiří: jahody mražený (su5495-2)

Hrady a podhradí - nový průvodce po hradech a jejich okolí - Jiří Sommer

Hrady a podhradí - nový průvodce po hradech a jejich okolí - Jiří Sommer
Detail

V pořadí druhá kniha z cyklu podivuhodných příběhů z našich hradů a zámků navazuje na Báje, mýty a pověsti a pokračuje v náhledech do minulosti dalších vybraných zajímavých objektů České republiky. Vedle historie a poutavé legendistiky deseti významných kulturních průsečíků obsahuje každá kapitola také technické dodatky pro aktivní výletníky, kteří se chtějí dozvědět něco o současném stavu jednotlivých historických památek, jejich dostupnosti i zajímavostech z blízkého okolí, které stojí za to shlédnout. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hrady a podhradí - nový průvodce po hradech a jejich okolí - Jiří Sommer , Jiří (978-80-751-2634-4)

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Petrdlík jiří: eugene onegin - cd (up0167)

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Ropek jiří: credo - cd (310516-2)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Petrdlík jiří: české mše - cd (up0117)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Marketing základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2015 a 2016 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha

AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2015 a 2016 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha
Detail

eBook:,Aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu Již šesté aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu z pera zkušených českých autorů představuje kompletní zdroj pro efektivní navrhování i přehled praktického využití nových funkcí a nástrojů verzí 2015 a 2016. Průvodce obsahuje kompletní přehled ovládání programu, názorné ukázky jeho využití pro každodenní práci a spoustu cvičení, v nichž si vyzkoušíte tvorbu reálných úkolů z praxe. Postupně se naučíte vše, co pro zpracování výkresové dokumentace skutečně potřebujete. Kniha je určena jak začínajícím uživatelům, kteří AutoCAD teprve poznávají, tak pokročilejším uživatelům a i těm, kdo již znají jeho předchozí verze a potřebují se rychle zorientovat v nových funkcích a nástrojích. Autoři se mimo jiné věnují těmto tématům: - Přehled nových funkcí a nástrojů AutoCADu 2015 a 2016 - Tvorba výkresů, zadávání souřadnic a využití kreslicích nástrojů - Vytváření a správa hladin, orientace ve výkresovém prostoru - Kreslení objektů – úseček, čar, kružnic, elips, křivek atd. - Metody uchopení a modifikace objektů, parametrické kreslení - Práce s textem, tabulkami, kótami, šrafováním a poznámkami - Dynamické bloky, externí reference, správa a sdílení dat - Úvod do prostorového modelování, aplikace světel a materiálů - Tvorba vlastních typů čar a šraf O autorech: Michal Spielmann působí již přes 20 let jako Autodesk Approved Instructor CAD produktů firmy Autodesk a dalších CAD a kancelářských aplikací. Je držitelem oficiálních certifikací AutoCAD Professional a Inventor Professional. Na svém kontě má řadu článků a překlad oficiální publikace pro školení AutoCADu. Jiří Špaček již přes 15 let působí jako certifikovaný lektor kancelářských a CAD produktů, zejména od firem Microsoft a Autodesk. Je autorem stovek článků v odborných časopisech a na webových portálech. Absolvoval tři fakulty VUT v Brně, kde dokončil též doktorské studium oboru Konstrukční a procesní inženýrství. Je držitelem oficiálních certifikací AutoCAD Professional a Revit Architecture Professional. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2015 a 2016 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha , Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2017 a 2018 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha

AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2017 a 2018 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha
Detail

eBook:,Již 7. aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu z pera zkušených českých autorů představuje jak kompletní zdroj pro efektivní navrhování, tak přehled praktického využití nových funkcí a nástrojů verzí 2017 a 2018. Průvodce obsahuje kompletní přehled ovládání programu, názorné ukázky jeho využití pro každodenní práci a spoustu cvičení, v nichž si vyzkoušíte tvorbu reálných úkolů z praxe. Postupně se naučíte vše, co pro zpracování výkresové dokumentace skutečně potřebujete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2017 a 2018 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha , Marketing základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Jiří bartoška (978-80-747-5017-5)

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková
Detail

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha

Internetový marketing - Janouch Viktor

Internetový marketing - Janouch Viktor
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Janouch Viktor

Aplikovaný marketing - Oreský Milan

Aplikovaný marketing - Oreský Milan
Detail

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing - Oreský Milan

Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Základy marketingu - Karlíček Miroslav
Detail

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Konec marketingu - Gil Carlos

Konec marketingu - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (patro.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos

Absolutní základy moderního marketingu

Absolutní základy moderního marketingu
Detail

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet... (alza.cz)

Podobné produkty ako Absolutní základy moderního marketingu

Šlabikár multi level marketingu

Šlabikár multi level marketingu
Detail

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú... (alza.cz)

Podobné produkty ako Šlabikár multi level marketingu

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing! - Seth Godin

Tohle je marketing! - Seth Godin
Detail

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin

Tohle je marketing! - Godin Seth

Tohle je marketing! - Godin Seth
Detail

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Godin Seth

Marketing - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Marketing - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem
Detail

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing menších a středních firem
Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2), Absolutní základy moderního marketingu, Základy marketingu (978-80-247-5869-5), Konec marketingu (978-80-271-1296-8), Jiří Suchý: Osudy, jiří březina nalezení, Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6), Galerie slávy - Jiří Krampol, S pozdravem Jiří Sovák (), Jiří Anderle v Pavlíkově (), Galerie slávy - Jiří Adamec, jiří žáček básničky o zvířatech, Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3), Průvodce budoucností, Průvodce ztracených (), Průvodce Paříží, Průvodce - Itálie, Průvodce - Španělsko, Průvodce Londýnem, Národní umělec Jiří Dohnal - Portrét herce, Schelinger Jiří: Jahody mražený (SU5495-2), Jiří (978-80-751-2634-4), Petrdlík Jiří: Eugene Onegin - CD (UP0167), Ropek Jiří: Credo - CD (310516-2), Petrdlík Jiří: České mše - CD (UP0117), Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6), Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3), Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0), Jiří Bartoška (978-80-747-5017-5)