Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Management a marketing sportu - Eva Čáslavová

Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.

Podívejte se také Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 304.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 344.0 Kč
Detail

Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)

Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...

Podívejte se také Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

cena 660.0 Kč
Detail

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová

cena 170.0 Kč
Detail

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

eBook: Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.

Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

cena 208.0 Kč
Detail

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.

Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

cena 208.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

cena 2050.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

cena 1947.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

eBook: Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

eBook: Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

cena 161.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

cena 159.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová

cena 133.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha

eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová

Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.

Objev podobné jako Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová

cena 178.0 Kč
Detail

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Kniha - autor Jaroslav Rektořík; Petr Pirožek; Jana Nová, 180 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovních akcí různého rozsahu a zaměření, stejně jako pro zpracování projektových záměrů (žádostí), jež tvoří nezbytný podklad k získání finančních prostředků z výzev územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy a evropských strukturálních fondů. Obsah publikace je přizpůsoben potřebám manažerů, ekonomů působících ve sportovních organizacích nebo pracovníků zabývajících se sportovní problematikou na různých úrovních. Kniha může dobře posloužit i zaměstnancům privátních projektových organizací, ve kterých se zpracovávají projekty se sportovní problematikou. A v neposlední řadě ji...

Objev podobné jako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

cena 210.0 Kč
Detail

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Rektořík, 180 stran, česky Projektový management jako jeden z důležitých nástrojů řízení se stále více uplatňuje i v managementu sportu. Důležitou součástí je zpracování projektových záměrů jako nezbytných podkladů k získání finančních prostředků od územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy i z evropských strukturálních fondů. Tato kniha přináší teoretický přehled i praktické nástroje projektového managementu ve sportovně orientovaných záměrech. Pro názornost je doplněna také o případové studie.

Objev podobné jako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

cena 251.0 Kč
Detail

Management ekonomiky správy majetku - Václav Beran, Petr Dlask, František Kuda, Wernerová Eva

Význam správy majetku v kontextu nákladů životního cyklu staveb stále roste. Kniha sumarizuje povinnosti vlastníků budov ve vztahu k stavební části a k zařízením techniky prostředí staveb, přináší standardní metody monitorování technického stavu budov, jejich systematické údržby a oprav. Bude sloužit k plánování a posuzování stavu údržby objektu jak jeho majiteli, tak případnému zájemci o jeho koupi. Z obsahu: Ekonomika správy majetku; Výkon správy majetku; Povinnosti vlastníka budov; Facility management ve správě majetku; Dokumentace managementu ekonomiky správy majetku; Stavební objekt v průběhu životního cyklu; Moderní postupy datové správy majetku atd. Knihu doplňuje mnoho barevných tabulek a grafů.

Objev podobné jako Management ekonomiky správy majetku - Václav Beran, Petr Dlask, František Kuda, Wernerová Eva

cena 437.0 Kč
Detail

Projektový management ve sportu - Jaroslav Rektořík, Petr Pirožek, Jana Nová, David Póč - e-kniha

eBook: Projektový management jako jeden z důležitých nástrojů řízení se stále více uplatňuje i v managementu sportu. Důležitou součástí je zpracování projektových záměrů jako nezbytných podkladů k získání finančních prostředků od územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy i z evropských strukturálních fondů. Tato kniha přináší teoretický přehled i praktické nástroje projektového managementu ve sportovně orientovaných záměrech. Pro názornost je doplněna také o případové studie.

Objev podobné jako Projektový management ve sportu - Jaroslav Rektořík, Petr Pirožek, Jana Nová, David Póč - e-kniha

cena 251.0 Kč
Detail

Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef Šesták - e-kniha

eBook: Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.

Objev podobné jako Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef Šesták - e-kniha

cena 237.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

cena 361.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Management a hospodaření muzeí (9788024636535)

Elektronická kniha - autor František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček a Antonín Šimčík, 244 stran, česky Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry opírající se o empirické prozkoumání reality fungování muzeí mohou být zdrojem informací, jak naplňovat úkoly muzeí uložené legislativou, jak efektivně chránit sbírku a účelně s ní nakládat, jak hospodárně pracovat s rozpočtem a majetkem muzea, jak motivovat a vést zaměstnance a jak účinně provádět prezentaci a marketing muzea. V neposlední řadě mohou být výsledky zkoumání využity také jako zdroj informací pro předkladatele vládních návrhů zákonů, které se týkají zakládání a...

Objev podobné jako Management a hospodaření muzeí (9788024636535)

cena 200.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Management a kvalita sociálních služeb - kolektiv autorů

Kniha kolektivu autorů je pomocníkem a průvodcem všech manažerů v sociálních službách s ambicí obsáhnout podstatné oblasti a otázky, se kterými se právě manažeři potýkají. Zároveň se publikace věnuje kvalitě sociálních služeb, a to ze všech různých úhlů pohledu – určena je nejen pro manažery, ale i odborné pracovníky, kteří se kvalitou zabývají. Hlavním cílem autorů je zvýšit a zvyšovat kvalitu sociálních služeb v ČR a být oporou, ale i podporou manažerům v sociálních službách.

Objev podobné jako Management a kvalita sociálních služeb - kolektiv autorů

cena 312.0 Kč
Detail

Calvin Klein pánské černé tenisky SPORTY RUNNER EVA SLIPON MESH

Pánské černé tenisky Calvin Klein SPORTY RUNNER EVA SLIPON MESH. - šněrovací model - pěnová podrážka Materiál: textil, syntetický materiál.

Objev podobné jako Calvin Klein pánské černé tenisky SPORTY RUNNER EVA SLIPON MESH

cena 2152.0 Kč
Detail

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k...

Objev podobné jako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

cena 199.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.

Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

cena 321.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)

Elektronická kniha - autor Václav Cejthamr, Jiří Dědina, 352 stran Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka či o problematiku organizačního chování manažerů expatriantů v zahraničí. Zcela nová je kapitola o virtuálních týmech a organizacích, nastíněna je problematika manažerských klíčových kompetencí, výrazně aktualizována je tematika zvyšování organizačního výkonu nebo otázka moci, vlivu a statusu a také přístupů k vedení. Autoři přibližují různé typy manažerů, jejich role při vedení a řízení týmů..

Objev podobné jako Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)

cena 407.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 275/35 R22 104 Y zesílená (515046)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index Y (do 300 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru A, úspora paliva C, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Když se přiblíží jaro a počasí se zlepšuje, je čas vyměnit zimní pneumatiky za letní. Ty jsou navrženy tak, aby byly optimální pro použití v teplejších měsících. Pokud jsou teploty nad +7 °C po delší dobu, odborníci doporučují nasadit letní pneumatiky. Náš tým vám doporučuje letní pneu Michelin na osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, vymezuje maximální hmotnost, kterou může jedna pneumatika unést. Jeho hodnota odpovídá 104 (do 900 kg). Maximální doporučená rychlost pro pneumatiky je určena rychlostním indexem, který zohledňuje jejich konstrukci. Tato pneumatika je konstruována pro použití na vozidlech s rychlostním indexem Y (do 300 km/h) nebo nižším. Zásadní vlastnosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 275/35 R22 104 Y...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 275/35 R22 104 Y zesílená (515046)

cena 8745.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 255/40 R21 102 Y XL (210327)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index Y (do 300 km/h), nosnostní index 102 (do 850 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru B, úspora paliva B, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Když se začne blížit jaro a počasí se zlepšuje, je čas na přezutí na letní pneumatiky. Ty jsou optimální pro použití v teplém počasí. Pokud teploty přesáhnou +7 °C po delší dobu, odborníci doporučují použít letní pneumatiky. Můžeme vám s jistotou doporučit letní pneu Michelin určené na osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, definuje nejvyšší povolenou zátěž pro jednu pneumatiku. Jeho hodnota odpovídá 102 (do 850 kg). Pneumatiky jsou určeny pro jízdu s určitou maximální doporučenou rychlostí, kterou stanovuje rychlostní index. Tato pneumatika je konstruována pro použití na vozidlech s rychlostním indexem Y (do 300 km/h) nebo nižším. Zásadní přednosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 255/40 R21 102 Y XL Letní...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 255/40 R21 102 Y XL (210327)

cena 8117.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 255/40 R20 101 V zesílená (363505)

Letní pneu - pro vozy SUV a offroad, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 101 (do 825 kg), hlučnost 71 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru C, úspora paliva C, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Příchodem jara a příznivých povětrnostních podmínek se dostavuje čas na výměnu zimních pneumatik za letní. Ty jsou optimální pro použití v teplém počasí. Pokud teploty přesáhnou +7 °C po delší dobu, odborníci doporučují použít letní pneumatiky. Vzhledem k našim zkušenostem bychom vám doporučili letní pneu Michelin na SUV. Nosnostní index, nebo také hmotnostní či zátěžový, určuje maximální zátěž jedné pneumatiky. Jeho hodnota činí 101 (do 825 kg). Rychlostní index stanovuje nejvyšší bezpečnou rychlost, pro kterou jsou pneumatiky konstruovány. Tato pneumatika je konstruována pro použití na vozidlech s rychlostním indexem V (do 240 km/h) nebo nižším. Zásadní přednosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 255/40 R20 101 V zesílená Letní pneumatika...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 255/40 R20 101 V zesílená (363505)

cena 6400.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 235/45 R19 99 W XL (188978)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index W (do 270 km/h), nosnostní index 99 (do 775 kg), hlučnost 73 dB(A), přilnavost na mokru A, úspora paliva C, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S příchodem jara a příjemnějšího počasí je nutné přezout na letní pneumatiky. Ty jsou vytvořeny s ohledem na provoz v teplejším počasí. Odborníci doporučují nasazovat letní pneumatiky, když jsou teploty dlouhodobě nad +7 °C. Vzhledem k našim zkušenostem bychom vám doporučili letní pneu Michelin pro osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, určuje maximální zátěž jedné pneumatiky. Zde odpovídá hodnotě 99 (do 775 kg). Pneumatiky mají stanovenou maximální doporučenou rychlost, kterou určuje rychlostní index. Pneumatika je vhodná pro použití na vozidlech s rychlostním indexem W (do 270 km/h) a nižším. Hlavní přednosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 235/45 R19 99 W XL Letní pneumatika Michelin je vhodná pro osobní automobily...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 235/45 R19 99 W XL (188978)

cena 6371.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 235/45 R21 101 Y XL (606096)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index Y (do 300 km/h), nosnostní index 101 (do 825 kg), hlučnost 73 dB(A), přilnavost na mokru B, úspora paliva D, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S příchodem jara a příjemnějšího počasí je nutné přezout na letní pneumatiky. Ty jsou konstruovány tak, aby byly nejvhodnější pro použití v teplém počasí. V případě, že jsou teploty nad +7 °C po delší dobu, odborníci doporučují použít letní pneumatiky. Naším doporučením pro vás jsou letní pneu Michelin na osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, popisuje maximální váhu, kterou může jedna pneumatika unést. Zde odpovídá hodnotě 101 (do 825 kg). Rychlostní index pneumatiky definuje doporučenou maximální rychlost, pro kterou jsou pneumatiky vhodné. Pneumatika je vhodná pro použití na vozidlech s rychlostním indexem Y (do 300 km/h) a nižším. Klíčové vlastnosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 235/45 R21 101 Y XL Letní...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 235/45 R21 101 Y XL (606096)

cena 8636.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 255/55 R20 110 V XL (339172)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 110 (do 1060 kg), hlučnost 71 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru B, úspora paliva A, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Příchodem jara a příznivých povětrnostních podmínek se dostavuje čas na výměnu zimních pneumatik za letní. Ty jsou navrženy s ohledem na nejlepší výkon v teplejším klimatu. Odborníci doporučují nasazovat letní pneumatiky, když jsou teploty dlouhodobě nad +7 °C. Rádi bychom vám doporučili letní pneu Michelin určené na osobní auto. Hmotnostní index, také nazývaný nosnostní nebo zátěžový, definuje nejvyšší povolenou zátěž pro jednu pneumatiku. Hodnota v tomto případě odpovídá 110 (do 1060 kg). Rychlostní index pneumatiky definuje doporučenou maximální rychlost, pro kterou jsou pneumatiky vhodné. Tato pneumatika je určena pro vozy s rychlostním indexem V (do 240 km/h) a nižším. Klíčové vlastnosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 255/55 R20...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 255/55 R20 110 V XL (339172)

cena 8397.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 255/45 R19 104 W zesílená (251261)

Letní pneu - pro vozy SUV a offroad, rychlostní index W (do 270 km/h), nosnostní index 104 (do 900 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru B, úspora paliva C, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S jarním obdobím a lepším počasím přichází čas na přezutí na letní pneumatiky. Ty jsou vytvořeny s ohledem na provoz v teplejším počasí. Letní pneumatiky jsou doporučeny odborníky při teplotách nad +7 °C po delší dobu. Doporučujeme vám vyzkoušet letní pneu Michelin určené pro SUV. Nosnostní index, nebo také hmotnostní či zátěžový, určuje maximální zátěž jedné pneumatiky. Zde se rovná 104 (do 900 kg). Pneumatiky jsou navrženy pro určitou maximální doporučenou rychlost, kterou určuje rychlostní index. Pneumatika je navržena pro použití na vozidlech s rychlostním indexem W (do 270 km/h) nebo nižším. Zásadní přednosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 255/45 R19 104 W zesílená Letní pneumatika Michelin je ideální pro SUV Třída...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 255/45 R19 104 W zesílená (251261)

cena 7155.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 235/40 R20 96 Y XL (863444)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index Y (do 300 km/h), nosnostní index 96 (do 710 kg), hlučnost 71 dB(A), přilnavost na mokru A, úspora paliva C, zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S jarem a lepšími povětrnostními podmínkami přichází doba výměny zimních pneumatik za letní. Ty jsou vyráběny s ohledem na nejlepší výkon v teplejším klimatu. Odborníci doporučují nasadit letní pneumatiky, pokud jsou teploty dlouhodobě vyšší než +7 °C. Můžeme vám s jistotou doporučit letní pneu Michelin pro osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, udává největší možnou hmotnost, kterou může jedna pneumatika nést. Jeho hodnota činí 96 (do 710 kg). Pneumatiky mají stanovenou maximální doporučenou rychlost, kterou určuje rychlostní index. Tato pneumatika je konstruována pro použití na vozidlech s rychlostním indexem Y (do 300 km/h) a nižším. Hlavní přednosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 235/40 R20 96 Y XL Letní...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 235/40 R20 96 Y XL (863444)

cena 7097.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 265/45 R20 108 Y XL (177286)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index Y (do 300 km/h), nosnostní index 108 (do 1000 kg), zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S příchodem jara a příjemnějšího počasí je nutné přezout na letní pneumatiky. Ty jsou vybaveny tak, aby byly optimální pro provoz v teplejším období. Odborníci doporučují nasadit letní pneumatiky, pokud jsou teploty dlouhodobě vyšší než +7 °C. Rádi bychom vám doporučili letní pneu Michelin určené pro osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, specifikuje nejvyšší zatížení pro jednu pneumatiku. Jeho hodnota činí 108 (do 1000 kg). Rychlostní index pneumatiky definuje doporučenou maximální rychlost, pro kterou jsou pneumatiky vhodné. Tato pneumatika je ideální pro vozy s rychlostním indexem Y (do 300 km/h) a nižším. Hlavní přednosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 265/45 R20 108 Y XL Letní pneumatika Michelin je vyrobená pro osobní automobily Letní pneu Michelin má rychlostní index...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 265/45 R20 108 Y XL (177286)

cena 7373.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 235/55 R19 105 W XL (102099)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index W (do 270 km/h), nosnostní index 105 (do 925 kg), zesílená (XL), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Jakmile se objeví jaro a počasí se zlepší, je čas vyměnit pneumatiky za letní. Ty jsou nejlepší pro použití v teplejších měsících. Pokud jsou teploty dlouhodobě nad +7 °C, odborníci doporučují používat letní pneumatiky. Můžeme vám s jistotou doporučit letní pneu Michelin určené na osobní auto. Hmotnostní index, také nazývaný nosnostní nebo zátěžový, popisuje maximální váhu, kterou může jedna pneumatika unést. Jeho hodnota odpovídá 105 (do 925 kg). Rychlostní index pneumatiky stanovuje bezpečnou maximální doporučenou rychlost, pro kterou jsou pneumatiky určeny. Tato pneumatika je ideální pro vozy s rychlostním indexem W (do 270 km/h) a nižším. Zásadní vlastnosti letní pneu Michelin Pilot Sport EV 235/55 R19 105 W XL Letní pneumatika Michelin je navržená pro osobní automobily Letní pneu Michelin má index...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 235/55 R19 105 W XL (102099)

cena 5661.0 Kč
Detail

Michelin Pilot Sport EV 265/40 R21 105 Y XL (435649)

Letní pneu - pro osobní auta, rychlostní index Y (do 300 km/h), nosnostní index 105 (do 925 kg), hlučnost 72 dB(A) (třída 2), přilnavost na mokru A, úspora paliva C, zesílená (XL) a vysokorychlostní (ZR), DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku S nástupem jara a lepšího počasí přichází čas na přezutí na letní pneumatiky. Ty jsou nejvhodnější pro použití v teplých měsících. Letní pneumatiky jsou doporučeny odborníky, pokud jsou teploty po dlouhou dobu nad +7 °C. Naším doporučením pro vás jsou letní pneu Michelin pro osobní auto. Zátěžový index, také nazýváný nosnostní nebo hmotnostní, určuje maximální zátěž jedné pneumatiky. Jeho hodnota odpovídá 105 (do 925 kg). Pneumatiky jsou určeny pro jízdu s určitou maximální doporučenou rychlostí, kterou stanovuje rychlostní index. Tato pneumatika je konstruována pro použití na vozidlech s rychlostním indexem Y (do 300 km/h) nebo nižším. Jde o tzv. vysokorychlostní (ZR) pneumatiku, která díky své konstrukci umožňuje...

Objev podobné jako Michelin Pilot Sport EV 265/40 R21 105 Y XL (435649)

cena 7587.0 Kč
Detail

Podívejte se také