Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné...

Podívejte se také Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

cena 299.0 Kč
Detail

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...

Podívejte se také Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

cena 297.0 Kč
Detail

Je to složitější: Sociální život teenagerů na sociálních sítích (978-80-7470-165-8)

Kniha – autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky hledá ve své knize odpovědi danah boydová, která se dlouhodobě zabývá problematikou mládeže a jejího vztahu ke komunikačním technologiím. „O tom, jak teenageři používají sociální sítě, mluví řada lidí, jen málokdo si ale najde čas na to, aby si promluvil přímo s nimi a poslechl si, co o svém životě – na síti i mimo ni – říkají. Právě to mě vedlo k napsání této knihy,“ říká boydová. V knize Je to složitější se zabývá nejrozšířenějšími mýty, které kolem aktivit...

Podívejte se také Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

cena 236.0 Kč
Detail

Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8)

Kniha - autor Miroslav Severa; Lukáš Krška, 300 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se...

Objev podobné jako Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8)

cena 255.0 Kč
Detail

Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)

Kniha - autor Brendan Kane, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obsah, firmu či značku nebo se spojit s publikem po celém světě, už dávno není to, zdali vůbec používat sociální média, ale naopak to, jak pro své cíle co nejefektivněji využít celou řadu různých online platforem. Brendan Kane vás prostřednictvím knihy Milion sledujících naučí, jak během krátké doby získat z nuly velké množství sledujících, jak vytvářet osobní, unikátní a hodnotný obsah a jak budovat svoji multimediální značku prostřednictvím populárních platforem, jako je Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a další.

Objev podobné jako Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)

cena 289.0 Kč
Detail

Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)

Kniha - Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky. - autor Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot, 328 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchSociální sítě představují obrovský potenciál a jedinečnou příležitost, jak se prosadit. Ať už je vaším cílem propagovat novou značku, zvýšit prodej nebo vytvořit fungující komunitu, vždy budete potřebovat jedno - pochopit principy a osvojit si strategie, abyste se na sociálních sítích už nikdy neztratili. A přesně s tímto vám kniha Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové Jak na sítě: Ovládněte 4 principy...

Objev podobné jako Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)

cena 349.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....

Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...

Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

cena 299.0 Kč
Detail

Je to složitější - Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah

Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky hledá ve své knize odpovědi danah boydová, která se dlouhodobě zabývá problematikou mládeže a jejího vztahu ke komunikačním technologiím. „O tom, jak teenageři používají sociální sítě, mluví řada lidí, jen málokdo si ale najde čas na to, aby si promluvil přímo s nimi a poslechl si, co o svém životě – na síti i mimo ni – říkají. Právě to mě vedlo k napsání této knihy,“ říká boydová. V knize Je to složitější se zabývá nejrozšířenějšími mýty, které kolem aktivit teenagerů na sociálních sítích a dalších sociálních médiích panují, popisuje, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům. Jak název knihy napovídá, zjištění, k nimž během svého osmiletého výzkumu došla, nejsou jednoduchá ani jednoznačná. Přesto jsou její zjištění více než zajímavá.

Objev podobné jako Je to složitější - Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah

cena 303.0 Kč
Detail

Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš

První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec. Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu. Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní.

Objev podobné jako Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš

cena 223.0 Kč
Detail

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...

Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 280.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 286.0 Kč
Detail

Trh fotbalových hráčů (978-80-271-3723-7)

Elektronická kniha - autor Jiří Novotný, 96 stran, česky Tato ojedinělá publikace se zabývá trhem fotbalových hráčů v Evropě. Primárním produktem profesionálních fotbalových klubů je fotbalové utkání se soupeřem, realizované v dlouhodobé soutěži – lize. Klíčovým výrobním faktorem klubů jsou hráči. S nimi se v Evropě na trhu fotbalových hráčů realizují přestupy mezi jednotlivými fotbalovými kluby. Publikace se zabývá specifiky, pravidly, účastníky, ale i problémy tohoto trhu. Hlavními cíli této knihy je nejen popsat vývoj pravidel, ale také ukázat, jak fotbalové prostředí na tento vývoj reagovalo v praxi a zároveň zdůraznit, které změny byly pro fotbalový trh nejzásadnější a co přesně přinesly pro praktické fungování jednotlivých fotbalových klubů. Ucelený pohled na vývoj trhu fotbalových hráčů, jeho pravidel, popis současného stavu a analýza některých problematických změn včetně praktických příkladů poskytne každému se zájmem o danou...

Objev podobné jako Trh fotbalových hráčů (978-80-271-3723-7)

cena 254.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 344.0 Kč
Detail

20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)

Kniha - 96 stran, slovensky, pevná bez přebalu matná 20 príbehov o dievčatách a chlapcoch, ktorí vedeli snívať, mali obrovsků fantáziu a úžasnú vytrvalosť. Vďaka svojim inováciám sa zapísali do histórie!

Objev podobné jako 20 výnimočných vynálezcov, ktorí zmenili svet: Neobyčajné príbehy (978-80-255-1296-8)

cena 336.0 Kč
Detail

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.

Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

cena 208.0 Kč
Detail

Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

Elektronická kniha - Učit ve 2. B není žádný med. Je to totiž třída plná malých zlobivců, na které je každý krátký. Když ale nová paní učitelka získá nečekaného kouzelného pomocníka, začnou se dít věci! Podaří se zlobivé děti přeci jen polepšit? - autor Zuzana Pospíšilová, 72 stran, česky Mysleli jste si, že se zlobivé děti nemůžou polepšit? Ale kdepak, jde to. Jen je k tomu někdy zapotřebí trochu čar a kouzel. Paní učitelka Lada to s 2. B nemá vůbec jednoduché. Je to totiž třída plná zlobivých dětí, kterou nechce nikdo učit. Naštěstí ale paní učitelka nečekaně získá kouzelného pomocníka, díky kterému se jí podaří se zlobením zatočit. Jak? To si přečtěte v jubilejní 100. knížce oblíbené dětské autorky Zuzany Pospíšilové.

Objev podobné jako Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

cena 161.0 Kč
Detail

Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

Kniha - autor Zuzana Pospíšilová; Daniela Skalová, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Mysleli jste si, že se zlobivé děti nemůžou polepšit? Ale kdepak, jde to. Jen je k tomu někdy zapotřebí trochu čar a kouzel. Paní učitelka Lada to s 2. B nemá vůbec jednoduché. Je to totiž třída plná zlobivých dětí, kterou nechce nikdo učit. Naštěstí ale paní učitelka nečekaně získá kouzelného pomocníka, díky kterému se jí podaří se zlobením zatočit. Jak? To si přečtěte v jubilejní 100. knížce oblíbené dětské autorky Zuzany Pospíšilové.

Objev podobné jako Konec zlobení (978-80-271-2107-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Trh fotbalových hráčů: Vývoj, pravidla a fungování (978-80-271-3723-7)

Kniha - autor Jiří Novotný; Jan Nezmar, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato ojedinělá publikace se zabývá trhem fotbalových hráčů v Evropě. Primárním produktem profesionálních fotbalových klubů je fotbalové utkání se soupeřem, realizované v dlouhodobé soutěži – lize. Klíčovým výrobním faktorem klubů jsou hráči. S nimi se v Evropě na trhu fotbalových hráčů realizují přestupy mezi jednotlivými fotbalovými kluby. Publikace se zabývá specifiky, pravidly, účastníky, ale i problémy tohoto trhu. Hlavními cíli této knihy je nejen popsat vývoj pravidel, ale také ukázat, jak fotbalové prostředí na tento vývoj reagovalo v praxi a zároveň zdůraznit, které změny byly pro fotbalový trh nejzásadnější a co přesně přinesly pro praktické fungování jednotlivých fotbalových klubů. Ucelený pohled na vývoj trhu fotbalových hráčů, jeho pravidel, popis současného stavu a analýza některých problematických změn včetně praktických příkladů poskytne každému se zájmem...

Objev podobné jako Trh fotbalových hráčů: Vývoj, pravidla a fungování (978-80-271-3723-7)

cena 249.0 Kč
Detail

Konec školní nudy (978-80-271-2254-7)

Elektronická kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu. Kniha také nabízí ukázkové...

Objev podobné jako Konec školní nudy (978-80-271-2254-7)

cena 424.0 Kč
Detail

Počátek v konci (978-80-271-0554-0)

Elektronická kniha - autor Elaine Lóre, 296 stran Počátek v konci je příběhem nás dvou. Příběhem, který je sice zabalen ve fantaskním světě, ale události, které se v něm odehrávají, jsou mrazivě skutečné… Ne vždy byla naše rozhodnutí šťastná. Ne vždy jsme si vybrali cestu, která vedla tím správným směrem. Právě proto jsme se rozhodli, že Počátek v konci spatří světlo světa. Nechceme totiž utíkat před sebou… Před tím, čím jsme byli.

Objev podobné jako Počátek v konci (978-80-271-0554-0)

cena 254.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 399.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 379.0 Kč
Detail

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu (978-80-271-0419-2)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 320 stran, česky Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.

Objev podobné jako Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu (978-80-271-0419-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Statistická analýza sociálněvědních dat: (prostřednictvím SPSS) (978-80-210-9248-8)

Kniha - autor Petr Mareš; Ladislav Rabušic; Petr Soukup, 576 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Statistická gramotnost patří v dnešním světě do výbavy každého sebevědomého občana. Denně se setkáváme s nejrůznějšími číselnými údaji, bombardují nás výsledky nejrůznějších výzkumů a statistik. Obzvláště důležitá je statistická gramotnost pro studenty sociálních věd, protože sami budou často v praxi výzkumy založené na kvantitativních datech připravovat a zpracovávat. Autoři této učebnice, sami erudovaní výzkumníci, zúročili v textu svou dlouholetou zkušenost s vedením vysokoškolských kurzů analýzy dat. Nepředkládají proto akademický výklad statistiky, ale srozumitelné návody, jak statisticky analyzovat datové soubory obsahující kvantitativní údaje. Text je přizpůsoben nejen požadavkům a logice výuky statistiky v bakalářském programu sociologie, ale i logice populárního programu IBM SPSS, který je při ní používán. K učebnici jsou na webu přiloženy všechny datové...

Objev podobné jako Statistická analýza sociálněvědních dat: (prostřednictvím SPSS) (978-80-210-9248-8)

cena 539.0 Kč
Detail

Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)

Elektronická kniha - autor Ailton Krenak, 136 stran, česky Globální pandemie, extrémní počasí a obrovské požáry definují naší éru, které se také říká antropocén. Ailton Krenak pochází z Brazílie, kde je brán za důležitý hlas přírodních národů. Ukazuje, jak současná environmentální krize je zakořeněna v poněkud mylné představě konceptu lidstva – myslíme si, že lidské bytosti jsou nadřazené ostatním formám přírody a proto je můžeme libovolně vykořisťovat. Abychom zastavili environmentální katastrofu, musíme podle Krenaka odmítnout důsledky této nadřazené perspektivy a přijmout novou formu snění, která nám umožní znovu nalézt své místo v přírodě. V této knize ukazuje jak na to.

Objev podobné jako Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)

cena 297.0 Kč
Detail

Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)

Kniha - autor Ailton Krenak, 136 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Globální pandemie, extrémní počasí a obrovské požáry definují naší éru, které se také říká antropocén. Ailton Krenak pochází z Brazílie, kde je brán za důležitý hlas přírodních národů. Ukazuje, jak současná environmentální krize je zakořeněna v poněkud mylné představě konceptu lidstva – myslíme si, že lidské bytosti jsou nadřazené ostatním formám přírody a proto je můžeme libovolně vykořisťovat. Abychom zastavili environmentální katastrofu, musíme podle Krenaka odmítnout důsledky této nadřazené perspektivy a přijmout novou formu snění, která nám umožní znovu nalézt své místo v přírodě. V této knize ukazuje jak na to.

Objev podobné jako Nápady, jak odsunout konec světa (978-80-271-3562-2)

cena 309.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

cena 261.0 Kč
Detail

Finanční trhy (978-80-247-5871-8)

Elektronická kniha - autor Oldřich Rejnuš, 384 stran Učebnice se věnuje nejdůležitějším oblastem problematiky finančních trhů a finančních investičních instrumentů. Zkušený autor nejprve vymezuje finanční trhy a jejich funkce a představuje finanční instituce, jejich produkty a služby. Následně se věnuje úrokovým sazbám a základním druhům finančních investičních instrumentů. Podrobněji rozebírá klasické finanční instrumenty, termínované derivátové instrumenty, cenné papíry majetkových investičních a podílových fondů a strukturované produkty. Na závěr se zabývá i regulací a dohledem ve finančním systému a současným vývojem světového finančního systému a světové ekonomiky. Učebnice je určena zejména studentům oborů zaměřených na problematiku finančních trhů vyučovaných na ekonomických či právních vysokých školách, ale mohou ji využívat i ekonomicky orientované střední školy. Je ojedinělá mimo jiné tím, že její součástí je program na generování cvičných testů,...

Objev podobné jako Finanční trhy (978-80-247-5871-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)

Kniha - autor Klein Zach, 328 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obrazová publikace pro všechny milovníky chataření, přírody, ale také architektury„Každý z nás v sobě nosí představu domova, který čeká jenom na to, až ho postavíme.“ To je hlavní myšlenka publikace Cabin Porn. Tento domov může mít podobu chatičky, srubu nebo přístřešku. Je však něčím víc - je to náš úkryt před světem, naše útočiště, kde je klid a kam můžeme zvát své nejbližší a sdílet se s nimi.Kniha dokumentuje příběhy 200 chat, srubů a přístřešků, postavených z materiálů nalezených v jejich bezprostředním okolí. Deseti z nich je věnován obsáhlejší materiál, jak textový, tak obrazový. Inspirace pro všechny, kdo se chtějí vracet do lůna přírody.

Objev podobné jako Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)

cena 485.0 Kč
Detail

Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)

Elektronická kniha - autor Zach Klein, 328 stran „Každý z nás v sobě nosí představu domova, který čeká jenom na to, až ho postavíme.“ To je hlavní myšlenka publikace Cabin Porn. Tento domov může mít podobu chatičky, srubu nebo přístřešku. Je však něčím víc - je to náš úkryt před světem, naše útočiště, kde je klid a kam můžeme zvát své nejbližší a sdílet se s nimi. Kniha dokumentuje příběhy 200 chat, srubů a přístřešků, postavených z materiálů nalezených v jejich bezprostředním okolí. Deseti z nich je věnován obsáhlejší materiál, jak textový, tak obrazový. Inspirace pro všechny, kdo se chtějí vracet do lůna přírody.

Objev podobné jako Cabin Porn - Chaty na konci světa (978-80-271-0565-6)

cena 509.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 429.0 Kč
Detail

Selhání subjektů finančního trhu (978-80-759-8511-8)

Elektronická kniha - autor Lukáš Zrůst, 244 stran, česky Monografie komplexně a srozumitelně analyzuje selhání subjektů finančního trhu s ohledem zejména na bankovní instituce a řešení finanční krize bankovního systému spolu s konkrétními způsoby jeho řešení. Nejdříve se autor zabývá obecně ekonomickým a finančním systémem a finančními trhy, poté přistoupí ke konkretizaci a vysvětlení jednotlivých subjektů finančního systému, vysvětlí regulaci a dohled nad subjekty finančního trhu a poté se dostává k hlavnímu jádru knihy, kterým je selhání na finančním trhu a řešení krize – ať už s ukončením činnosti, nebo bez ukončení činnosti subjektu. Na úplném závěru knihy pak čtenáři najdou jako zvláštní přílohu případovou studii, na které demonstruje výzkumné poznatky v praxi. Kniha reaguje na nedávnou finanční krizi; jejími čtenáři tak mohou být nejen odborníci na finanční právo, ale i ekonomové a laici se zájmem o provázanost ekonomiky a práva.

Objev podobné jako Selhání subjektů finančního trhu (978-80-759-8511-8)

cena 445.0 Kč
Detail

Selhání subjektů finančního trhu (978-80-7598-511-8)

Kniha - autor Lukáš Zrůst, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie komplexně a srozumitelně analyzuje selhání subjektů finančního trhu s ohledem zejména na bankovní instituce a řešení finanční krize bankovního systému spolu s konkrétními způsoby jeho řešení. Nejdříve se autor zabývá obecně ekonomickým a finančním systémem a finančními trhy, poté přistoupí ke konkretizaci a vysvětlení jednotlivých subjektů finančního systému, vysvětlí regulaci a dohled nad subjekty finančního trhu a poté se dostává k hlavnímu jádru knihy, kterým je selhání na finančním trhu a řešení krize – ať už s ukončením činnosti, nebo bez ukončení činnosti subjektu. Na úplném závěru knihy pak čtenáři najdou jako zvláštní přílohu případovou studii, na které demonstruje výzkumné poznatky v praxi. Kniha reaguje na nedávnou finanční krizi; jejími čtenáři tak mohou být nejen odborníci na finanční právo, ale i ekonomové a laici se zájmem o provázanost ekonomiky a práva.

Objev podobné jako Selhání subjektů finančního trhu (978-80-7598-511-8)

cena 373.0 Kč
Detail

Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)

Kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu. Kniha také nabízí...

Objev podobné jako Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)

cena 429.0 Kč
Detail

Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 368 stran Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokové míře, finanční ústavě, deflační spirále a mnohém dalším. Zkušení autoři v knize srozumitelně vysvětlují všechny hlavní makroekonomické koncepty a jejich souvztažnost. Cílem této knihy je poskytnutí solidního poznatkového základu pro samostatné utváření názorů, a proto je čtenář seznamován s rozdílnými makroekonomickými doktrínami, aniž je k některé z nich záměrně směrován. Publikace je určena především studentům bakalářského studia na ekonomických vysokých školách a studentům MBA.

Objev podobné jako Makroekonomie (978-80-271-0251-8)

cena 339.0 Kč
Detail

Běhání (978-80-271-3276-8)

Elektronická kniha Zlepšete svou sílu, rychlost i vytrvalost s knihou Běhání na anatomických základech. Najdete v ní 48 detailně popsaných efektivních cviků, které vám pomůžou dostat ze sebe to nejlepší. Přehledné barevné ilustrace vám pomohou pochopit, které svaly, vazy a šlachy jak pracují, když je vaše tělo v pohybu. Zjistíte, jak můžete konkrétní svaly posilovat a běhat účinněji. Autoři Joe Puleo a Patrick Milroy také vysvětlí, jaké mají na běhání vliv rozdílné venkovní podmínky nebo kvalitní vybavení. Kromě toho se také dozvíte, jak se vyhýbat zraněním, která běžce často trápí, jakou jsou natržené svaly či šlachy nebo bolest zad či kolenou.

Objev podobné jako Běhání (978-80-271-3276-8)

cena 339.0 Kč
Detail

Němčina (978-80-271-1717-8)

Elektronická kniha - autor Anežka Hanáková, 232 stran, česky Publikace je určena zejména střednímu zdravotnickému personálu, který plánuje pracovně nebo studijně vyjet do německy mluvících zemí. Vhodná je však i pro lékaře, studenty lékařských a zdravotnických fakult nebo středních zdravotnických škol. Pomáhá rychle se zorientovat v cizím prostředí vzhledem k výtahu nejdůležitější počáteční zdravotnické slovní zásoby. Publikace je uživatelsky přívětivá vzhledem k jasně dané struktuře a logice posloupnosti tematiky. Autorka vystudovala obor porodní asistence na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Získala mezinárodní jazykový certifikát úrovně C2 a má více než desetiletou zkušenost s výukou německého jazyka v jazykovém studiu. Zúčastnila se pracovní stáže v německé nemocnici, odkud také čerpala informace do své knihy. Pravidelně publikuje články týkající se oboru porodní asistence.

Objev podobné jako Němčina (978-80-271-1717-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Elektronická kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky Milá společnost, šálek kávy nebo čaje a cupcakes – malé dortíčky – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem, různých příchutí, zdobené voňavou skořicí, křupavými oříšky, čokoládou dodávající pocit štěstí, různými druhy ovoce, jedlými bylinkami nebo jen posypané cukrovými ozdůbkami. Vyzkoušejte některý z 60 úžasných receptů uvedených v této knize, které jsou náležitě ověřeny a odměnou vám bude nejen kus tvořivé práce, ale i zábava a radost. Patříte-li do široké skupiny těch, kteří rádi pečou sladké dobroty snadno a rychle, nahlédněte do této jedinečné publikace a nechejte se inspirovat fantazií chutí a barev. Zdařilé fotografie a lákavý design zdobených cupcakes vás budou náležitě inspirovat při jejich zdobení.

Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 280 stran, česky Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte. Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy. Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu. Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát.

Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)

cena 288.0 Kč
Detail

Kameny (978-80-271-3416-8)

Elektronická kniha - autor Rupert Hochleitner, 112 stran, česky V této knize najdeš asi 85 druhů minerálů, drahokamů, hornin a fosilií, které se u nás vyskytují nejčastěji. Určitě nebudeš moct všechny hned najít ve svém okolí. Když se však na své výpravy dobře připravíš a zjistíš si dostatek informací o dobrých nalezištích, nějaký z těchto kamenů objevíš. Přečti si, jak je nejlepší při plánování postupovat, na co je třeba určitě dávat pozor a kde můžeš získat důležité informace. Kniha je velmi přehledná, při určování ti pomohou detailní fotografie minerálů, drahokamů, hornin a fosilií. Najdeš zde i zajímavé informace o jejich sběru a tipy, co můžeš podnikat, zkoumat a vyzkoušet. Na klopách obálky si přečteš o barvě vrypu minerálů a rady, jak určovat typy hornin.

Objev podobné jako Kameny (978-80-271-3416-8)

cena 229.0 Kč
Detail

Nasucho (978-80-271-3317-8)

Elektronická kniha - autor Carolyn Dunsterová, 176 stran, česky Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se...

Objev podobné jako Nasucho (978-80-271-3317-8)

cena 339.0 Kč
Detail

WordPress (978-80-271-0178-8)

Elektronická kniha - autor Marek Laurenčík, 264 stran, česky Kniha se zabývá jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro tvorbu webových stránek – redakčním systémem WordPress. Tento systém umožňuje vytvářet jednoduché webové stránky a diskuzní fóra s využitím předem připraveného designu, ale také náročnější a složitější weby. Můžete při tom využívat vlastní programové moduly v jazyku PHP, vlastní formátování a vlastní datové tabulky. Čtenáři se seznámí s oběma přístupy. První část knihy je určena začátečníkům a popisuje použití systému WordPress na uživatelské úrovni. Druhá část popisuje komplexnější témata: principy použití vlastního kódu, vlastního formátování a vlastních programových modulů v rámci systému WordPress. Nechybí ani popis tvorby vlastní šablony. Součástí výkladu je i úvod do problematiky jazyků HTML a PHP, popis tvorby vlastních stylů CSS a základy jazyka SQL pro práci...

Objev podobné jako WordPress (978-80-271-0178-8)

cena 280.0 Kč
Detail

Psychologie (978-80-271-0532-8)

Kniha - autor Michaela Pugnerová, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)

cena 294.0 Kč
Detail

Cupcakes (978-80-271-2509-8)

Kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Cupcakes – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem a náplní, ochucené různými příchutěmi. Cupcakes mají velkou výhodu v tom, že nepotřebujete nádobí, jsou naporcované a dají se podávat k jakékoli příležitosti jako jsou svatby, zahradní slavnosti, dětské oslavy a jiné společenské události. Vyzkoušejte některý z 80 receptů a upečte si dortíčky podle své chuti. Ať už jste cukrář, hospodyňka, anebo jen rádi pečete sladké dobroty, nechte se inspirovat. Všechny v knize uvedené recepty jsou zárukou, že výsledek vaší práce bude dokonalý.

Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)

cena 249.0 Kč
Detail

Háčkování (978-80-271-0785-8)

Elektronická kniha - autor Lenka Bednářová, 112 stran Nová Lenčina kniha přináší opět spoustu roztomilých figurek tentokrát zhotovených z jednoho druhu příze Camilla v pastelových barvách. V knize najdete 20 přehledných popisů s postupovými fotografiemi na uháčkování vodních i suchozemských zvířátek i ta létající. Ani tentokrát nechybí nová „školička“ háčkování. Novinkou je použití dvou typů popisů – klasický textový a také znakový, který je určen převážně zkušenějším háčkujícím.

Objev podobné jako Háčkování (978-80-271-0785-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Mlýn (978-80-271-0884-8)

Elektronická kniha - Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. - autor Michal Vaněček, 432 stran Fascinující příběh podle skutečné události. Dva bratři. Jeden mlýn. A jeden slib…Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. Lze takový slib dodržet za všech okolností? Může oddanost takovému závazku odolat i mašinériím totalitních režimů?Zcela ojedinělé zpracování neobyčejně silného životního příběhu rodiny z jižních Čech zahrnuje časové období přes sto let. Nelehké životní osudy jednotlivých postav dokreslují autentické zprávy z Rudého práva, při kterých vás možná i zamrazí. Mlýn je symbolem děsivého soukolí, kterým musela řada našich předků projít. Je symbolem víry v právo na svobodu, v právo rozhodovat sám o svém osudu a být připraven vzít na sebe zodpovědnost.Dva bratři svůj slib splnili. Uchránili svůj majetek proti nacistům,...

Objev podobné jako Mlýn (978-80-271-0884-8)

cena 339.0 Kč
Detail

Koncentrace (978-80-271-1324-8)

Elektronická kniha - autor Chris Bailey, 248 stran, česky Praktický průvodce ovládáním pozornosti – jedinečný nástroj, který vám umožní být kreativnější, produktivnější a žít smysluplněji Naše pozornost nebyla nikdy tak rozptylována jako dnes. Řada z nás si uvědomuje, jak mozek trpí neustálou snahou dělat víc věcí najednou. Přesto si to nedokážeme odpustit a navrch trávíme spoustu času zbytečnostmi. Náš mozek přitom nabízí dva účinné režimy, které můžeme spustit, když účelně využijeme svou pozornost. Hyperfocus – režim stoprocentního soustředění, který umožňuje být produktivnější. A scatterfocus – režim rozptýleného soustředění, který umožňuje být kreativnější a spojovat myšlenky novými způsoby. S pomocí knihy Koncentrace se naučíte tyto režimy využívat a ovládat svou pozornost. Autor Chris Bailey se kromě jiného zabývá tématy jako: rozpoznání a zvládání čtyř hlavních druhů rozptylování vytvoření jednoduchého a uspořádaného...

Objev podobné jako Koncentrace (978-80-271-1324-8)

cena 280.0 Kč
Detail

Podívejte se také