Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , The brand gapBarva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Základy public relations (9788779689503)Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina RůžováBarva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Uncharted - mikinaBarva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Dlouha mikinaBarva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Mikina slaviaGAP x Salvage Public mikina - GAP - Růžová. (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Mikina erosGAP x Salvage Public mikina - GAP - Růžová. (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Kratka mikinaGAP x Salvage Public mikina - GAP - Růžová. (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Damska mikinaGAP x Salvage Public mikina - GAP - Růžová. (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Divci mikinaGAP x Salvage Public mikina - GAP - Růžová. (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Mikina adidasmikina GAP & Salvage public (manstyle.cz)
Podobné produkty ako Mikina GAP & Salvage public , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , The matrix - mikinaManažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, "performance management" a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy. Text je doplněn řadou tabulek a obrázků. (patro.cz)
Podobné produkty ako Public management - Špaček David , Mikina panda sedaPublikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky - jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček , Kratka mikina ruzovaKniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Public relations (978-80-247-4229-8)Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Detska mikina c aeBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Adidas performance detska mikinaeBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Dsquared2 mikina m cernaMáte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Ac/dc - mikina (gmerchc2040nad)eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Mikina retro cervena xxlElektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Sametova cerna oversized mikinaGeneral Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks Respirátor neboli filtrační polomaska s tvarovatelnou těsnící páskou kopírující tvar nosu a elastickou gumičkou k upevnění respirátoru za uši. Vysoká filtrační schopnost bakterií i virů. (pilulka.cz)
Podobné produkty ako General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks , Damska mikina fuck mickeyUčebnica slúži ako úvod do medzinárodného práva verejného, predovšetkým pre výučbu študijného programu právo v anglickom jazyku. Prvá časť učebnice je venovaná všeobecnej časti, druhá osobitnej časti medzinárodného práva verejného. Kapitoly pozostávajú z úvodu do problematiky (vlastný učebný text), úryvkov z relevantných dokumentov (rozsudky, medzinárodné zmluvy a iné podklady pre prácu na seminárnych cvičeniach), otázok a odporúčanej súvisiacej literatúry pre ďalšie štúdium. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public International Law - Lukáš Mareček, Liudmyla Golovko , Cfl mikina pro divkyElektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Fuck fake friends mikinaElektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Becaud gilbert: eternel - en public (2x cd) - cd (9029579500)Kniha - autor Holly Bourne, anglicky, brožovaná bez přebalu matná It looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn how to get over him. (alza.cz)
Podobné produkty ako The Places I've Cried in Public (1474949525) , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Doodlebone fleecová mikina smoke (chpbu0692nad)eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Panska mikina contrast fuck mickeyGeneral Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks Vysoká filtrační schopnost i proti virům. Vysoká prodyšnost, voděodolná, hypoalergenní, nízká hmotnost. Filtrační materiál použitý v tomto výrobku byl vyvinut ve spolupráci s odborným týmem Technické univerzity v Liberci. (pilulka.cz)
Podobné produkty ako General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks , Calvin klein mikina l ruzovaeBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-knihaeBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-knihaHelps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communitiesThis top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn MichaeleBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-knihaeBook: Public Health and Preventive Medicine je učebnicí pro studenty všeobecného lékařství a zubního lékařství, může však sloužit i zdravotníkům či odborné nelékařské veřejnosti. Jejím cílem je poskytnout informace o preventivních aktivitách, které mohou prodloužit délku života a zlepšit kvalitu života jednotlivců a populací. Kniha poskytuje přehled hlavních témat ochrany a podpory zdraví a interakcí mezi zdravím a životním prostředím s důrazem na ovlivnitelné faktory životního stylu v prevenci chronických neinfekčních onemocnění. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-knihaeBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-knihaElektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /... (alza.cz)
Podobné produkty ako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)Subžánr: Conscious;Hip Hop;Rap Balení obsahuje: LP Varianta: It Takes A Nation Of Millions (Vinyl LP) Žánr: Hip Hop Interpret / Téma: Public Enemy Vydavatelství: Def Jam Records Země původu: Evropská unie Barva: Černá Typ: Nové vydání;Album;LP deska Složení setu: 1 ks Hmotnost: 180 g Dekáda interpreta: 1990 - 1999;2010 - 2019;1980 - 1989;2020 - 2029;2000 - 2009 Barva podle výrobce: Black Rok vydání: 2013.0 Rychlost: 33 1/3 RPM Datum vydání: 1988-06-28 Země interpreta: USA (muziker.cz)
Podobné produkty ako Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions (LP)Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan KřečekIt looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn how to get over him. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako The Places I´ve Cried in Public (Defekt) - Holly BourneováElektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)Subžánr: Conscious;Hip Hop;Rap Rok vydání: 2023.0 Dekáda interpreta: 2020 - 2029;2010 - 2019;2000 - 2009;1980 - 1989;1990 - 1999 Barva: Bordová Typ: Album;Barevná;LP deska;Nové vydání;Stereo Složení setu: 1 ks Datum vydání: 2023-10-20 Rychlost: 33 1/3 RPM Balení obsahuje: LP Země původu: Německo Žánr: Hip Hop;Rap Interpret / Téma: Public Enemy Vydavatelství: Def Jam Records Barva podle výrobce: Maroon Varianta: Yo| Bum Rush The Show (LP) Země interpreta: USA (muziker.cz)
Podobné produkty ako Public Enemy - Yo! Bum Rush The Show (Marron Coloured) (LP)Kniha - anglicky, brožovaná bez přebalu matná The official TED guide to public speaking (alza.cz)
Podobné produkty ako TED Talks: The official TED guide to public speaking (1472228065)Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta LubošKniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta'This is not just the most insightful book ever written on public speaking-it's also a brilliant, profound look at how to communicate' - Adam Grant, author of ORIGINALSIn Ted Talks Chris Anderson, Head of TED, reveals the inside secrets of how to give a first-class presentation. Where books like Talk Like TED and TED Talks Storytelling whetted the appetite, here is the official TED guide to public speaking from the man who put TED talks on the world's stage. 'Nobody in the world better understands the art and science of public speaking than Chris Anderson. He is absolutely the best person to have written this book' Elizabeth Gilbert.Anderson shares his five key techniques to presentation success: Connection, Narration, Explanation, Persuasion and Revelation (plus the three to avoid). He also answers the most frequently asked questions about giving a talk, from 'What should I wear?' to 'How do I handle my nerves?'.Ted Talks is also full of presentation tips from such TED notable speakers as Sir Ken Robinson, Bill Gates, Mary Roach, Amy Cuddy, Elizabeth Gilbert, Dan Gilbert, Amanda Palmer, Matt Ridley and many more. This is a lively, fun read with great practical application from the man who knows what goes into a truly memorable speech. In Ted Talks Anderson pulls back the TED curtain for anyone who wants to learn how to prepare an exceptional presentation. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako TED Talks : The official TED guide to public speaking - Chris Anderson