eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Základy public relations (9788779689503)eBook:,Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost? Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy. Nabízí čtenáři řešení, jak hodnotit události tak, aby se nestal obětí informační války, a řeší otázku, proč jinak rozumní lidé často zcela iracionálně a pudově souhlasí s politikou, která jde proti jejich občanským, politickým i ekonomickým zájmům. Kniha by neměla uniknout lidem, kterým není lhostejné, co se ve společnosti kolem nich děje, ale i těm, kteří se zabývají sběrem, distribucí, analýzou a výkladem informací, zejména novinářům, specialistům vztahů s veřejností (PR), pedagogům a studentům společenských věd. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Manipulace a propaganda - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Siva a parvati josef fric e knihaeBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Věda a politika (9788024627724)eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Spinoza a politika (9788024636825)eBook:,Étienne Balibar (1942), žák Louise Althussera, je jedním z nejvýznamnějších politických myslitelů dneška. Jeho kniha Spinoza a politika (1985) představuje přehledný úvod do filosofie Barucha Spinozy a za své východisko si bere problémy Spinozovy politiky. Balibar se postupně zabývá třemi velkými Spinozovými díly, Teologicko-politickým traktátem, Politickým traktátem a Etikou, a rozebírá řadu jejich klíčových motivů: Spinozovu obhajobu svobody myšlení a demokratického zřízení, jeho teorii státu a práva nebo jeho politickou antropologii. Spolu s tím zasazuje Spinozovy spisy do historického kontextu a zkoumá, jakým způsobem jimi Spinoza vstupoval do dobových politických sporů. Vůdčím tématem celé knihy je problém vztahu mezi filosofií a politikou. Balibar tedy nejen vykládá Spinozovo myšlení, ale uvažuje rovněž o politické úloze filosofa a na Spinozově příkladu prokazuje neoddělitelnost filosofických a politických otázek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Spinoza a politika - Étienne Balibar - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e knihaeBook:,Kniha představuje unikátní síť německých společenskovědních a humanitních ústavů v zahraničí, jak se utvářela a vyvíjela od osmdesátých let 19. století do poslední zásadní reformy v roce 2009. Předmětem zájmu je patnáct pracovišť působících v Evropě, USA nebo Asii, která provádějí výzkum především v oboru historie, ale i dějin umění, archeologie, ekonomie či orientalistiky. Analýza se soustředí jak na vývoj, publikační produkci a vůdčí osobnosti jednotlivých ústavů, tak na jejich kooperaci s vědci a institucemi hostitelských zemí. Badatelská pracoviště jsou zároveň sledována z perspektivy německé zahraniční kulturní politiky, v níž hrají sice nenápadnou, ale trvale velmi významnou roli. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Věda a politika - Lucie Filipová, Jiří Pešek - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e knihaeBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , 1001 myšlenek: politika a společnost ()eBook:,Kniha poskytuje čtenáři komplexní přehled o problematice daní — od otázek daňové teorie přes uspořádání současných daňových systémů vyspělých zemí až k jejich harmonizaci v EU. Kniha naznačuje hlavní přednosti a nedostatky daňových systémů a jednotlivých daní z hlediska teoretických požadavků na dobré daně. Již sedmé vydání této úspěšné knihy zahrnuje mj. témata jako zavedení tzv. rovné daně či ekologických daní a obsahuje aktualizovaná data o výnosech, sazbách, harmonizaci a dalších charakteristikách daní. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Daňová teorie a politika - 7., aktualizované vydání - Květa Kubátová - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenueBook: Jaký význam mají sbírky zaniklých českých stranických muzeí a proč se jimi i dnes zabývat? Neklademe si za cíl obsáhnout komplexní dějiny těchto institucí a jejich sbírek, ale spíše rozšířit společný diskurz o zaniklých ideologických muzeích. Jde o pohledy do současného myšlení o muzejních strategiích, kde se střetávají individuální tematické i metodologické přístupy jednotlivých autorů, a to ve dvou liniích. První, stěžejní část se zabývá tématem institucionální roviny muzea, stejně tak povahou, specifickou kvalitou, proměnou rolí a uplatněním jeho sbírkového, ideologií zatíženého, fundusu. Druhá část knihy náleží třem případovým studiím o využití muzejních sbírek. Jistě se všichni shodneme, že likvidace sbírek z bývalých stranických muzeí, coby hmatatelné stopy historické paměti, by byla chyba. Zaměřili jsme se na otázky, jak uchopit a jak vytěžit bohatství materiálové škály předmětů, fotografií, filmů, dokumentů, knih či archiválií těchto sbírek coby svědectví naší minulosti, odrážející se v přítomnosti i v perspektivě budoucnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sbírky a politika / Collections and Politics - Pavlína Vogelová, Tomáš Kavka, Jolana Tothová - e-kniha , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e knihaElektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e knihaKniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Houbarka viktorie hanisova e knihaKniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Korist paul finch e knihaNa českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Madarsko richard prazak e knihaKniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Buzicci jan folny e knihaKniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Hadka petra nachtmanova e knihaMáte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Slib lisa kleypas e knihaMáte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Kra pavel obluk e knihaElektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Site petra dvorakova e knihaElektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenuElektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenuElektronická kniha - autor Jiří Pešek a Lucie Filipová, 390 stran, česky Kniha představuje unikátní síť německých společenskovědních a humanitních ústavů v zahraničí, jak se utvářela a vyvíjela od osmdesátých let 19. století do poslední zásadní reformy v roce 2009. Předmětem zájmu je patnáct pracovišť působících v Evropě, USA nebo Asii, která provádějí výzkum především v oboru historie, ale i dějin umění, archeologie, ekonomie či orientalistiky. Analýza se soustředí jak na vývoj, publikační produkci a vůdčí osobnosti jednotlivých ústavů, tak na jejich kooperaci s vědci a institucemi hostitelských zemí. Badatelská pracoviště jsou zároveň sledována z perspektivy německé zahraniční kulturní politiky, v níž hrají sice nenápadnou, ale trvale velmi významnou roli. (alza.cz)
Podobné produkty ako Věda a politika (9788024627724) , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenuElektronická kniha - autor Étienne Balibar, 118 stran, česky Étienne Balibar (1942), žák Louise Althussera, je jedním z nejvýznamnějších politických myslitelů dneška. Jeho kniha Spinoza a politika (1985) představuje přehledný úvod do filosofie Barucha Spinozy a za své východisko si bere problémy Spinozovy politiky. Balibar se postupně zabývá třemi velkými Spinozovými díly, Teologicko-politickým traktátem, Politickým traktátem a Etikou, a rozebírá řadu jejich klíčových motivů: Spinozovu obhajobu svobody myšlení a demokratického zřízení, jeho teorii státu a práva nebo jeho politickou antropologii. Spolu s tím zasazuje Spinozovy spisy do historického kontextu a zkoumá, jakým způsobem jimi Spinoza vstupoval do dobových politických sporů. Vůdčím tématem celé knihy je problém vztahu mezi filosofií a politikou. Balibar tedy nejen vykládá Spinozovo myšlení, ale uvažuje rovněž o politické úloze filosofa a na Spinozově příkladu prokazuje neoddělitelnost filosofických a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Spinoza a politika (9788024636825) , Zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e knihaKniha představuje první ucelenou interpretaci politického myšlení Slavoje Žižka. Vytváří jednotící výkladovou linii, která vytýká nejdůležitější momenty Žižkovy politické teorie, jež jsou rozptýlené v jeho početných knihách o filosofii, psychoanalýze, politice, masové kultuře. Nakolik je to možné, pokouší se autorka vyhnout lacanovské terminologii a látku podat srozumitelným způsobem. (patro.cz)
Podobné produkty ako Slast a politika - Deanová Jodi , Kniha daňová politika v evropské unii (978-80-7552-682-3)Publikace je čtvrtým svazkem již ucelené řady, která pramení z pravidelných sjezdů českých historiků umění, z nichž ten poslední se konal v září 2012 v Brně. Po deseti letech od 1. sjezdu českých historiků umění se tak znovu nabízí možnost sledovat aktuální názory a tendence v oboru dějin umění, které se tentokrát věnovaly široce formulovanému problému vztahu umění, moci a nejrůznějších „politik“. Třiatřicet domácích historiků umění v knize představuje své příspěvky v rámci pestrých tematických bloků: „Umění, moc a politika“, „Umění, liturgie a náboženské akce ve veřejném prostoru“, „Umění a politika v mimoevropské oblasti“, „Umění a národní / státní reprezentace“ a nakonec i tematický blok „Umění vystavovat – kurátor jako interpret a tvůrce“. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Umění a politika - Ondřej Jakubec , Mstitel jan erik fjell e knihaÉtienne Balibar (1942), žák Louise Althussera, je jedním z nejvýznamnějších politických myslitelů dneška. Jeho kniha Spinoza a politika (1985) představuje přehledný úvod do filosofie Barucha Spinozy a za své východisko si bere problémy Spinozovy politiky. Balibar se postupně zabývá třemi velkými Spinozovými díly, Teologicko-politickým traktátem, Politickým traktátem a Etikou, a rozebírá řadu jejich klíčových motivů: Spinozovu obhajobu svobody myšlení a demokratického zřízení, jeho teorii státu a práva nebo jeho politickou antropologii. Spolu s tím zasazuje Spinozovy spisy do historického kontextu a zkoumá, jakým způsobem jimi Spinoza vstupoval do dobových politických sporů. Vůdčím tématem celé knihy je problém vztahu mezi filosofií a politikou. Balibar tedy nejen vykládá Spinozovo myšlení, ale uvažuje rovněž o politické úloze filosofa a na Spinozově příkladu prokazuje neoddělitelnost filosofických a politických otázek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Spinoza a politika - Étienne BalibarKniha představuje první ucelenou interpretaci politického myšlení Slavoje Žižka. Vytváří jednotící výkladovou linii, která vytýká nejdůležitější momenty Žižkovy politické teorie, jež jsou rozptýlené v jeho početných knihách o filosofii, psychoanalýze, politice, masové kultuře. Nakolik je to možné, pokouší se autorka vyhnout lacanovské terminologii a látku podat srozumitelným způsobem. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slast a politika - Jodi DeanováKniha nabízí jedinečný pohled na financování politiky, zejména politických stran a volebních kampaní v ČR, a to od počátku 90. let až po současnost. Autor situaci financování politiky v České republice zasazuje do kontextu teoretických modelů a praktických mezinárodních zkušeností, zejména v Evropě, což umožňuje hlouběji pochopit politické souvislosti tohoto jevu. Řada odborníků nesporně ocení také empirickou část, která prezentuje a analyzuje obsáhlá data o financování a hospodaření českých politických stran a hnutí a data z monitoringů volebních kampaních, která v takovémto rozsahu a hloubce analýzy nebyla dosud publikována. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Peníze a politika - Petr VymětalBez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan KřečekElektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)Kniha Dialog, etika a politika vznikala v průběhu patnácti let. Je rozdělena do tří tematických okruhů (dialog, etika a politika) a její jádro tvoří studie k tzv. raným a středním Platónovým dialogům. Autor navazující na práce Th. Eberta na základě dialogického čtení hledá souvislost mezi péčí o duši, jednotou ctností, dialektikou a ideou dobra. Zároveň ukazuje sporné důsledky, jež vyplývají z přijatých předpokladů, jako je např. "dokonalý" život občanů v dialogu Charmidés nebo nejlepší uspořádání obce v páté knize Politeie či dvojí pojetí spravedlnosti v dialozích Gorgias a Politeia. Završení Platónových eticko-ontologických úvah nachází autor v koncepci dialektiky a ideje dobra v sedmé knize Politeie, která Platónovo střední období uzavírá. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dialog, etika a politika - Aleš HavlíčekVýbor z díla velkého německého sociálního myslitele je rozdělen do tří tematických částí: metodologické, sociologické a politologické. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Metodologie, sociologie a politika - Max WeberSoubor filosofa Petra Rezka Filosofie a politika kýče , sestavený z kritických studií vznikajících od poloviny osmdesátých let a reflektujících myšlenkové zázemí disentu (Bondy, Havel, Hejdánek, Neubauer, Palouš, Patočka aj.) či exilu (Bělohradský, Preisner, Sviták...). Do raných let devadesátých patří kniha nejenom datem původního knižního vydání (1991), ale především v souvislosti s krachem politického proudu se zázemím v disentu v roce následujícím. A je aktuální dodnes, vzhledem k pokračujícímu stavu a jeho důsledkům.Publikace tvoří první ze dvanácti svazků Spisů autora. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Filozofie a politika kýče - Petr RezekeBook:,Etnopolitická studie se zabývá vzájemným vztahem mezi romskou politikou a politikou romství. Hledá odpovědi na otázku, jak dělají Romové v České republice politiku a zároveň jak česká politika „dělá“ Romy. Nabízí vhled do současné menšinové politiky Romů, představuje její nejrůznější formy a reflektuje způsoby a okolnosti, za kterých ji většinová politika pustí ke vzájemnému dialogu. Teoretický úvod, ve kterém autorka rozebírá vliv státu, kulturní specifika Romů i politickou arénu většinové společnosti, je doplněn o čtyři skutečné příběhy současných politiků-Romů. Autorka prostřednictvím těchto příběhů ukazuje konkrétní podobu a účinnost konceptů i teorií v praxi, v jejich každodenním životě, na příkladech jejich vlastní politické aktivity. Štefan, Martin, Marián a Josef rozkrývají své motivace, dilemata, úspěchy i ztráty na poli politickém i osobním. Text v této fázi nabízí čtyři různé konstrukce narativní jednoty, čtyři vyprávění, ve kterých se aktéři snaží dávat smysl svým politickým aktivitám při zohlednění své romské identity. Vedle celistvého příběhu v nich nalézáme i souznění s poznatky z předchozích kapitol: každý Rom-politik reflektuje a hodnotí svou odlišnost od majority – své romství – optikou romské politiky a stávajících definic, představených v první části knihy, a současně popisuje své zabydlení v politickém poli, jež do značné míry předkládá a formuje majorita. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Politika romství – romská politika - Irena Kašparová - e-knihaKnížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek ŠedivýKniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (patro.cz)
Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě - Žantovský PetrVýběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě - Petr ŽantovskýPublikace Fake news a politika klasického Řecka nahlíží z poněkud nezvyklého úhlu pohledu na díla klasiků řecké historiografie Hérodota a Thúkýdida, ale i na další dobové texty, které komentují politické dění v athénské polis. Zabývá se zejména texty filozofů a dramaticků ů druhé poloviny 5. století př. n. l. Dílčím úkolem práce je zformulovat definici fenoménu fake news, na jejímž základě by bylo možné tento fenomén odpoutat od současnosti a ukázat, že se s ním lze setkat již v antických pramenech. Dále se práce pokouší demonstrovat konkrétní případy fake news v athénské politice a kriticky interpretovat komentáře k tomuto jevu ve vybraných dílech dramatu a filozofie. Ústředním tématem knihy je tedy příběh (a vliv) prvních zdokumentovaných potenciálních fake news v řecké demokratické společnosti 5. století př. n. l. Hlavním cílem práce je pak popsat a na příkladech vyložit princip fungování fake news jakožto velmi komplexního informačního mechanismu. První monografie Ondřeje Vinaře vychází z jeho úspěšně obhájené diplomové práce a je zároveň prací dizertační. Autor je studentem doktorského programu Filozofické fakulty Univerzity Hradec Králové a na Katedře filozofie a společenských věd se ve svém studiu zabývá především tématy ukotvenými v období druhé poloviny pátého století př. n. l. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Fake news a politika klasického Řecka - Ondřej VinařElektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)eBook:,Publikace věnovaná především studentům politologie a příbuzných oborů popisuje model veřejné správy a samosprávy a mapuje vývoj českého komunálního systému od roku 1861. Popisuje funkce a orgány místní samosprávy v České republice. Pozornost věnuje také volebnímu systému od listopadu 1989 do současnosti či výsledkům komunálních voleb v letech 1990-2006. Popisuje změny chování voličů a stranou nezůstávají ani klady a zápory volebních politických programů, volební účast, preferenční hlasování, typologie a složení koalic. Jak píše sám autor: "...hlavním cílem je v českém prostředí poprvé souhrnně v jednom celku představit a analyzovat všechny tři dimenze komunální politiky - institucionální, vztahovou i obsahovou.." (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Komunální politika - Stanislav Balík - e-knihaeBook:,Sociologie politiky je považována v současné době za nejvýznamnější sociologickou disciplínu. Přinášíme vám proto publikaci, která pečlivě mapuje všechna důležitá témata tohoto oboru. Renomovaný český autor, prof. PhDr. Emanuel Pecka, CSc., se věnuje zejména klasické sociologii politiky, sociálnímu a politickému chování. Přináší informace o teorii národů a davu, politických systémech, politickém vzdělání, politické kultuře, teorii elit a konsenzu, konfliktu. Srovnává principy české, evropské a světové a vysvětluje jejich odlišnosti.Vychází z moderních sociologických hledisek koncipovaných především na základě klíčových dokumentů EU. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociologie politiky - Emanuel Pecka - e-knihaeBook: Historie někdy postupuje pozpátku. I v sexu. Sexuální revoluci si běžně spojujeme s šedesátými lety, feministickými a občanskými hnutími — a Západem. V oblasti sexu však bylo jednou z nejprogresivnějších zemí po druhé světové válce komunistické Československo. K legalizaci potratů či dekriminalizaci homosexuality tu ovšem došlo nikoli občanským tlakem, nýbrž za dohledu sexuologů, psychologů a demografů, kteří chtěli pod odborným vedením utvořit rovnostářskou společnost. Tento společenský projekt skončil s nástupem normalizace, a dosažený pokrok ohledně genderových pořádků či pojetí sexuality dokonce začal nabírat opačný směr: od žen se v pozdním československém socialismu očekávala především role pečujících matek a starostlivých manželek, sex měl fungovat hlavně jako koření usedlého manželského života. Politika touhy vypráví fascinující historii sexuality, rodiny nebo orgasmu v nečekané perspektivě socialistického řízení shora. Historii, která pokračuje v českých tělech, kultuře či politice i dnes. ––– Kateřina Lišková v této pozoruhodné výzvě lineárnímu vyprávění o sexuálním osvobození ukazuje, jak se raný rovnostářský étos, oslavující rovnocennost mužů a žen coby cestu k obecné spokojenosti, v Československu po konci pražského jara zvrtl v tradiční patriarchální ideál mužské nadřazenosti.— Kristen R. Ghodseeová, historička a spisovatelka (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Politika touhy - Kateřina Lišková - e-knihaTato kniha spojuje dvě studie k tématu politické teologie. Skalického analýza Gutiérrezovy teologie osvobození je zralým přepracováním jeho starší neuveřejněné přednášky na Lateránské univerzitě. Skalický se v ní pokusil co nejvěrněji představit Gutiérrezovu teologii a poukázat na její slabá místa. Kriticky vidí především utopický rys teologie osvobození, která potenciálně tíhne k násilnému prosazování toho, co je správné a pravdivé. Vokounův text pak zkoumá dějiny pokusů pojmout křesťanskou víru jako občanské náboženství, anebo ji občanským náboženstvím nahradit. Ambice vkládané do občanského náboženství zkoumá od Comta (nahradit křesťanství), přes Kanta (přetvořit křesťanství v čistě morální náboženství rozumu) až po realizaci občanského náboženství v USA (být společným minimem křesťanství a judaismu) nebo jeho promýšlení v německé diskusi osmdesátých let (garantovat společné hodnoty, z nichž sekulární stát žije, ale sám je nedokáže garantovat). Kniha je určena všem zájemcům o vztah mezi náboženstvím a politikou, zejména z řad studentů společenských věd, historie a teologie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Náboženství a politika - dva pohledy - Jaroslav Vokoun, Karel Skalický