Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Produkt Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Základy public relations (9788779689503)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Opona (978-80-7227-875-6)

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Detail

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7) , Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Božský nosáč (978-80-875-1711-6)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Hradní pan brouček a jiná monstra (978-80-875-0693-6)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Zákony fotbalové džungle (978-80-875-7904-6)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6)

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Divadlo a film (978-80-875-0024-8)

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Knihy a čtení (978-80-875-0066-8)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Hudba a my (978-80-875-0084-2)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Pošťák (978-80-277-0028-8)

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Zpravodajství v médiích (9788024646428)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Zpravodajství v médiích (9788024623481)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Rozhledny a ztracené hrady (978-80-875-3023-8)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Kulturní život a my (978-80-875-0053-8)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Jednorožec a princezna antaria (978-80-875-9701-9)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Detail

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Pošťák fobos (978-80-277-0028-8)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Sabrina D. Harris, 225 stran Román vypráví o dívce Valentině, která po automobilové nehodě upadne do komatu. Zatímco však v současnosti leží v nemocnici a lékaři si lámou hlavu, jak ji probudit, ona se ocitne ve středověké Anglii za vlády Edwarda III v ženském klášteře u opatství Canterbury. I když ji velmi trápí, že nemá žádné vzpomínky a neví, kdo vlastně je, zapojí se do běžného řeholního života a pomáhá sestrám s nemocnými. V Anglii se v té době začíná mor rozlézat po celé zemi a kosí její obyvatele po tisících. Valentina zjišťuje, že má na léčení velké nadání, čímž si ale některé sestry znepřátelí. Do jejího osamělého srdce se pomalu vkrádá láska, kterou chová k Frederikovi, bratrovi matky představené, který přijel do kláštera na návštěvu. Jako chudý rytíř krále Edwarda bojuje s povinností zajistit rodině majetek sňatkem s bohatou dědičkou a s láskou k Valentině. Situace se však komplikuje, když si Valentina znepřátelí smírčího... (alza.cz)

Podobné produkty ako Čarodějka (978-80-875-9702-6) , Sherlock skandál v belgrávii: 1. část (978-80-7449-875-6)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Chvála pomalosti (978-80-875-0622-6)

Chvála pomalosti (978-80-875-0622-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Carl Honoré, 296 stran Carl Honoré představuje novou pomalou filosofii, která se staví do opozice proti kultu rychlosti. Trefně ukazuje na paradoxy a smutné následky neustálého zrychlování. Snaží se najít a nabídnout způsob, jak žít co nejlépe v rovnováze mezi rychlým a pomalým.Carl Honoré představuje novou pomalou filosofii, která se staví do opozice proti kultu rychlosti. Trefně ukazuje na paradoxy a smutné následky neustálého zrychlování. Snaží se najít a nabídnout způsob, jak žít co nejlépe v rovnováze mezi rychlým a pomalým.Chvála pomalosti byla přeložena do 33 jazyků a v řadě zemí se ihned po vydání stala bestsellerem.Čím rychleji, tím lépe – tak zní neúprosný diktát dnešní doby. Přestože si denně stěžujeme na zrychlující se životní tempo, dobrovolně mu podřizujeme nejen naši práci, ale i zdraví a vztahy.Provede nás stručnou „historií zrychlování“ a poté nás vezme kolem světa k tokijským meditujícím manažerům, do newyorské... (alza.cz)

Podobné produkty ako Chvála pomalosti (978-80-875-0622-6) , Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Božský nosáč (978-80-875-1711-6)

Božský nosáč (978-80-875-1711-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Simon J. Crashberry, 213 stran Erotika, umění a politické intriky. Kniha ze života nejslavnějšího básníka veršů o lásce a milování Ovidia a vládce římské říše Oktaviána, zvaného Augustus. Kniha přibližuje zlatou dobu před dvěma tisíci lety, rozkvět umění a život města Říma. Jisté části v knize nám připomínají něco známého, s čím se setkáváme i dnes... (alza.cz)

Podobné produkty ako Božský nosáč (978-80-875-1711-6) , Šarlák (978-80-875-0638-7)

Zákony fotbalové džungle (978-80-875-7904-6)

Zákony fotbalové džungle (978-80-875-7904-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Felix Boom, 108 stran Knížka Zákony fotbalové džungle – Novela 2012 je o fotbale a nachází se na hraně černého humoru a vážného napomenutí, že fotbal je zrcadlem společnosti, jež nevzkvétá a neočišťuje se. Je džunglí, v níž se dobře vede mafii. Poprvé vyšla v roce 1998 ve formě zákoníku se 196 paragrafy ve 12 hlavách a vzbudila nevěřícné reakce. Byla považována za parabolu přemrštěného humoru. Její obsah byl „z gruntu“ zásadně přepracován, forma zákoníku vypilována a zdokonalena ve smyslu právního slovníku i ve prospěch českého humoru. Proto je považována za novou knihu, nikoliv za reedici. I když jakkoliv není ideální spojení slov humor, zákony, korupce, prodávání zápasů, ovlivňování výsledků, sázení, mafie, tak tyto pojmy do sebe zapadají. V roce 2004 se ukázalo, že holá skutečnost v českém fotbale je ještě daleko divočejší, než byla v roce 1998. Po malém přechodném útlumu nepravostí zjišťujeme v roce 2012, že jsme nejenom zpět v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákony fotbalové džungle (978-80-875-7904-6) , Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Rozum proti víře (978-80-278-0028-5)

Opona (978-80-7227-875-6)

Opona  (978-80-7227-875-6)
Detail

Kniha - Román Opona je existenciální dystopií s prvky mysteriózního thrilleru. Druhá kniha Ondřeje Hübla, autora povídkové sbírky Hod mrtvou labutí (2018) s originálními příběhy i smyslem pro černý humor. - autor Ondřej Hübl, 304 stran, Pevná bez přebalu lesklá, česky Román Opona je existenciální dystopií s prvky mysteriózního thrilleru od autora oblíbené povídkové sbírky Hod mrtvou labutíHlavní hrdina - úspěšný majitel firmy zabývající se umělou inteligencí - si objedná rodinný zájezd do doby nejtužšího stalinismu, aby svou dceru vyléčil z jejího levičáctví. Pořádající agentura slibuje zažít 50. léta, tedy politické procesy, kolektivizaci zemědělství, otrockou dřinu v dolech i budovatelské divadelní hry.Enkláva diktatury leží v městečku kdesi na východě, obydleném pouze najatými herci a komparsisty. Hra na minulost se však postupně vyostřuje a z městečka se stává past. Vyprávění plné absurdity, sarkasmu a zvratů vyvolává otázky: Kam je člověk ochoten totalitě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Opona (978-80-7227-875-6)

Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6)

Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, 190 stran Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6)

V brance Vlasta Burian (978-80-875-1724-6)

V brance Vlasta Burian (978-80-875-1724-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivan Vápenka, 128 stran Máte v rukou knihu, která přibližuje životní etapu krále komiků, která již veřejnosti není tak známá. Ani fotbaloví experti nepopisují tuto fotbalovou kariéru Vlasty Buriana ve svých odborných publikací seriózním způsobem. A přitom, jak to kdysi napsal sportovní sekretář Sparty Ferdinand Scheinost: Vlasta Burian patří mezi slavné postavy naší kopané! Jistě všichni znáte krále komiků – Vlastu Buriana, který nám zpříjemňuje svými filmy především období vánoc a silvestra. Málokdo však už ví, že byl také všestranným sportovcem a vynikal především v tenise, cyklistice, automobilismu, jezdectví a... (alza.cz)

Podobné produkty ako V brance Vlasta Burian (978-80-875-1724-6)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Hradní pan Brouček a jiná monstra (978-80-875-0693-6)

Hradní pan Brouček a jiná monstra (978-80-875-0693-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Němec, 192 stran Kniha Hradní pan Brouček a jiná monstra představuje průkopnický příspěvek k novému oboru – české politické monstrologii.Tato odborná disciplína se zabývá studiem a klasifikací monster, která se v uplynulých letech objevovala na naší politické (ob)scéně a v našem veřejném životě, jako je „Hradní pan Brouček“ (Miloš Zeman), „Apoštol svobody“ (Václav Klaus), Kindlova právnická mafie, pražský magistrát a mnohá další. Kniha sestává z textů filozofa Václava Němce z posledních deseti let, které vznikaly právě při jeho občanském a intelektuálním potýkání s těmito monstry. V knize se jedinečným způsobem spojují filozofické reflexe (nejen) české politiky s osobním svědectvím o událostech a kauzách, jichž byl autor sám svědkem či aktérem. Ačkoli jednotlivé texty reagují na konkrétní dobové události, kauzy či výroky veřejných činitelů, tvoří kamínky mozaiky, která ve svém celku představuje výmluvný dokument doby a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hradní pan Brouček a jiná monstra (978-80-875-0693-6)

Sherlock Skandál v Belgrávii: 1. část (978-80-7449-875-6)

Sherlock Skandál v Belgrávii: 1. část (978-80-7449-875-6)
Detail

Kniha - autor Steven Moffat; Mark Gatiss, 196 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Návrat populárních hrdinů! Po klání s Moriartym přichází nová ikonická postava – Irene Adlerová! Sherlock Holmes a John Watson jsou pověřeni královskou rodinou, aby se postarali o velmi delikátní záležitost. Rychle zjistí, že to nebude tak lehké. Zdá se, že velký detektiv narazil na sobě hodného soupeře… nebo spíš soupeřku! (alza.cz)

Podobné produkty ako Sherlock Skandál v Belgrávii: 1. část (978-80-7449-875-6)

Šarlák (978-80-875-0638-7)

Šarlák (978-80-875-0638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Mano, 160 stran Šarlák nás zavádí do jihočeského Písku 80. a 90. let minulého století Manova autobiografická kniha ukazuje jeho odvrácenou tvář – všední a syrové žití v bezútěšné době, kde jakýkoli cíl jako by byl předem odsouzen k nedosažitelnosti a vše kolem plulo v podivném bezčasí. Autor popisuje svých dvanáct zaměstnání, která vystřídal v průběhu dvánácti let, a jedinečně vykresluje génia míst v atmosféře doby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Šarlák (978-80-875-0638-7)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 136 stran, česky Hrst písní - výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 61 stran Hrst písní – výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Pošťák (978-80-277-0028-8)

Pošťák (978-80-277-0028-8)
Detail

Elektronická kniha - autor David Brin, 344 stran, česky Dvacet let po skončení zničující jaderné války panuje na Zemi nukleární zima a život v tomto postkatastrofickém světě je nejenom krutý, ale především krátký. Civilizace, která se sice stále může pyšnit některými vymoženostmi jako elektrický proud, se postupně hroutí.V tomto bezútěšném světě přežívá i Gordon Krantz, hlavní hrdina této knihy. Coby člen milice se snaží v Minnesotě ochránit zbytky měst, která však přesto padají za oběť řádění holnistických band, samozvané armádě bojovníků. Jednoho mrazivého dne je Gordon okraden gangem, a aby přežil, schová se do opuštěné poštovní dodávky. Zde narazí na mrtvolu pošťáka, a aby sám neumrzl, oblékne si jeho uniformu.Záhy poté přichází s cílem najít živobytí do městečka Pine View a tvrdí, že je skutečným poštovním úředníkem obnovené vlády Spojených států. V takovém prostředí, kdy se lidé po mnoha letech chaosu zoufale snaží věřit v něco většího, se uniforma... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pošťák (978-80-277-0028-8)

Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)

Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)

Vraní skála (978-80-875-1735-2)

Vraní skála (978-80-875-1735-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Blahoslav Havránek, 128 stran Kniha Blahoslava Havránka zachycuje autentické vzpomínky pamětníka, rodáka ze Svaté a milovníka křivoklátského kraje, který očima svého dětství poodkrývá události na Berounsku od roku 1939, přes válečný čas, s důrazem na pohnuté události závěrečných let druhé světové války, až k době několika svobodných poválečných let. Nejedná se o odbornou historickou publikaci, ale o žánr vzpomínek, v kterých jsou popisovány události viděné dětským pohledem. O to více poutavěji vyznívá celkový text, protože se jedná o vzpomínky nezkreslené a autentické... Publikace se nesnaží události – jakkoli pohnuté a konfliktní - hodnotit politicky nebo k nim zaujímat vyhraněný postoj... Důležitou obsahovou i estetickou součást knihy tvoří dobové fotografie z archivu autora i kresby a ilustrace výtvarníka Jiřího Vydry, který je autorovým přítelem od dětských let a který také žije v tomto kraji. Touto... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vraní skála (978-80-875-1735-2)

Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)

Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Maurer, 128 stran Pavel Maurer, propagátor kvalitního stravování, nemilosrdný kritik úrovně českých restaurací a milovník dobrého jídla i pití, pravidelně na Radiožurnálu glosuje úroveň gastronomie v Čechách. Nyní vycházejí jeho zamyšlení i knižně. Zajímá vás, co si kladete dennodenně dobrovolně na talíř? Víte, jak poznat dobrou restauraci? Slyšeli jste někdy o kulinářském trendu zvaném fusion? A chcete se dozvědět, kde natrefit na dobrý chleba, kvalitní med nebo pravou českou marmeládu? To vše obsahují glosy Pavla Maurera, který týden co týden vyzývá posluchače Českého rozhlasu: „Nejezte blbě!“ (alza.cz)

Podobné produkty ako Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)

Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)

Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 206 stran, česky Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)

Velký šéf (978-80-875-9076-8)

Velký šéf (978-80-875-9076-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Radomil Štumpa, 68 stran Po více než dvaceti letech na manažerských postech si měl autor možnost otestovat mnoho různých přístupů k tvorbě strategie a budování týmů. V pozici nového šéfa prováděl rychlé revoluce nebo jindy zase postupnými kroky měnil firmu evolučním způsobem. Zažil fáze růstu i strategie řízeného poklesu. Své zkušenosti získával zejména v anglo-americkém prostředí u světově významných firem, ale i ve specifickém českém prostředí. A proto říká: „Kvalita šéfa je jedním z hlavních motivačních faktorů pro spokojenost zaměstnanců v týmu. Po špatném startu se velmi složitě vrací důvěra týmu a často na to doplácí celá firma dlouhodobě slabými výsledky. Je tedy velmi důležité uskutečnit vstup co možná nejlepším způsobem, aby byla nastavena důvěra, víra ve společný úspěch a pozitivní nálada mezi členy týmu.“ (alza.cz)

Podobné produkty ako Velký šéf (978-80-875-9076-8)

Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)

Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Michael E. Gerber, 224 stran Rozšířená edice této fenomenální knihy pro start a růst vaší firmy se stala bestsellerem Konzultant Michael E. Gerber díky zkušenostem z malého a středního podnikání vysvětluje, jak z obyčejné firmy udělat úspěšný byznys a vyhnout se problémům, které pohltí v začátcích 80% malých firem. Michael Gerber vás provede všemi kroky, které je nutné v životě společnosti udělat - od dětských podnikatelských let přes dospívání až po dospělou fungující a perspektivní firmu. Kniha je průvodcem k úspěchu pro veškeré druhy byznysu. Vysvětluje, jak přenést řešení, která nabízí úspěšně fungující systém franchisingu, do vaší firmy. Dozvíte se často přehlíženou skutečnost - jaký je rozdíl pracovat na vaší firmě a ve vaší firmě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)

Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)

Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Sichinger, 296 stran Píše se říjen 1946. Bolestné válečné dozvuky se mísí s radostnou přítomností, ale i s temnými tóny naznačujícími budoucnost. Nepřítel je najednou nejasný. A když už je rozeznán, jeho kroky jsou naprosto nevypočitatelné. Na jedné straně stojí Kilián Nowotný, slavný pašerák, Král Šumavy. Na druhé štábní kapitán Ladislav Kilián, velitel trofejního oddílu ministerstva vnitra. Oba ví o cenném paši, který odsunutí Němci schovali v domě pod vimperským zámkem. A mezi nimi se strážmistr Jan Firman, syn slavného fi nance, marně snaží odhalit, co se skrývá ve městě, z něhož všechny cennosti odvezly americké jednotky. Vimperský rodák Martin Sichinger potvrzuje i v tomto románu, že jeho trumfem je láska k místu, které zná. Duchové Šumavy jsou rekviem za dobou, kdy přes hranice chodili pašeráci a na hutích pracovali sklářští mistři. Zároveň jsou dramatickým příběhem, který ukazuje, jak obtížné bylo poválečné osídlení... (alza.cz)

Podobné produkty ako Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)
Detail

Elektronická kniha - Reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše - autor Jaroslav Kmenta, 352 stran Boss Babiš - reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše Jaroslav Kmenta, přední český investigativní novinář, v knize shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak zbohatl, s kým se zapletl a co všechno ještě tají. Kniha Boss Babiš popisuje nejen jeho skutečný podnikatelský zrod a nemilosrdné praktiky v byznysu, ale přibližuje i jeho roli ve polosvětě kolem kmotrů Františka Mrázka, Tomáše Pitra či Radovana Krejčíře. Kniha je zčásti postavená na reportážích časopisu Reportér. Přináší však celou řadu novinek a dosud nepublikovaných informací, které tvoří zatím nejucelenější obraz oligarchy Babiše. Napsali o knize Boss Babiš „Shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

Škola úspěchu (978-80-875-2413-8)

Škola úspěchu (978-80-875-2413-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Frank Bettger, 173 stran Kniha Škola úspěchu - JAK JSEM SVŮJ NEÚSPĚCH V PRODEJI OBRÁTIL NA ÚSPĚCH je pro všechny,kteří se zabývají odvětvím obchodu. Ať už jste realitní makléř nebo prodáváte podílové fondy, reklamu či nápady - tato kniha je právě pro vás. (alza.cz)

Podobné produkty ako Škola úspěchu (978-80-875-2413-8)
Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Public relations (978-80-247-4229-8), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Základy Public Relations (9788779689503), Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Opona (978-80-7227-875-6), Čarodějka (978-80-875-9702-6), Božský nosáč (978-80-875-1711-6), Hradní pan Brouček a jiná monstra (978-80-875-0693-6), Zákony fotbalové džungle (978-80-875-7904-6), Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6), Divadlo a film (978-80-875-0024-8), Muzea a galerie (978-80-875-0034-7), Knihy a čtení (978-80-875-0066-8), Hudba a my (978-80-875-0084-2), Pošťák (978-80-277-0028-8), Zpravodajství v médiích (9788024646428), Zpravodajství v médiích (9788024623481), Rozhledny a ztracené hrady (978-80-875-3023-8), Kulturní život a my (978-80-875-0053-8), Jednorožec a princezna Antaria (978-80-875-9701-9), Pošťák FOBOS (978-80-277-0028-8), Sherlock Skandál v Belgrávii: 1. část (978-80-7449-875-6), Píšovinky (978-80-875-1764-2), Gítáňdžali (978-80-875-3200-3), Šarlák (978-80-875-0638-7), Gítáňdžali (978-80-875-6124-9), Rozum proti víře (978-80-278-0028-5)