Public relations a zpravodajství - jan tomandl - e-kniha

Produkt Public relations a zpravodajství - jan tomandl - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations a zpravodajství - jan tomandl - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Základy public relations (9788779689503)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Slunce nad pullitrem jan mikac e kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Globalni struktura vesmiru jan mazanec e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Siva a parvati josef fric e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Zpravodajství v médiích (9788024646428)

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Zpravodajství v médiích (9788024623481)

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenu

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Korist paul finch e kniha

Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová - e-kniha

Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová - e-kniha
Detail

eBook:,Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze – počínaje exkurzem do nejstarší žurnalistiky „psané“ přes zpravodajství agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku až po produkci tzv. nových médií. Jimi se zabývá zcela nová, aktuální kapitola s názvem Online zpravodajství. Teoretické pojednání je doprovázeno konkrétními příklady z novinářské praxe, které dobře doplňují celistvou čtenářovu představu o problému, ať už bude číst materiál jako student, nebo zájemce o problematiku zpravodajství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Hadka petra nachtmanova e kniha

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Slib lisa kleypas e kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Site petra dvorakova e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Jan werich a semafor

Krizová komunikace - Tomandl Jan

Krizová komunikace - Tomandl Jan
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice "ProMedia" Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. (patro.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Tomandl Jan , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenu

Detecting and reducing corruption risk and fraud in the public sector - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček - e-kniha

Detecting and reducing corruption risk and fraud in the public sector - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha nabízí nový pohled na zkoumání korupce a odhalování podvodů. Autoři ukazují na korupci jako komplexní sociální jev, který je možné zkoumat z různých interdisciplinárních pohledů. Těžiště zkoumání a hlavní přínos knihy spočívá v analýze faktorů detekujících korupční riziko a podvody s veřejnými zdroji. Autoři na bázi metody FMEA (Fault Mode and Effect Analysis) navrhují vlastní přístup, jak pracovat s korupčním rizikem ve veřejné správě. Vypracovávají algoritmy, které ukazují, jak odhalovat korupční riziko a podvody ve veřejné správě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Detecting and reducing corruption risk and fraud in the public sector - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenu

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenu

Novinové zpravodajství a noviny v Čechách od 17. století do roku 1740 - Eva Stejskalová - e-kniha

Novinové zpravodajství a noviny v Čechách od 17. století do roku 1740 - Eva Stejskalová - e-kniha
Detail

eBook:,Zprávy se mezi lidmi šířily od nepaměti. Vyprávění, poselství, dopisy, písně, ale i psané novinky, vyobrazení a letáky předcházely periodickým tiskovinám, které díky pravidelnému a stálému uveřejňování „nejnovějších“ informací brzy dosáhly v tištěné komunikaci prvenství. Privilegia na vydávání novin získávali, chránili a dědili knihtiskaři, zpravodajskou korespondenci jim zprostředkovala pošta, která se někdy na vydávání novin i podílela. Pravidelné tištěné noviny počaly vycházet roku 1605 ve Štrasburku, na území Koruny české byly vydávány od poloviny roku 1658 v německém jazyce v pražské knihtiskárně rodiny Sedlčanských. První číslo novin českých vyšlo pak v Praze u Karla Františka Rosenmüllera st. v únoru 1719. Předkládaná publikace představuje způsoby informování o událostech zpravodajskými „předchůdci“ novin, popisuje řadu pražských tištěných českých a německých periodik z let 1658–1740 a z jejich obsahu vybírá, co a za jakých okolností se čtenářské publikum dozvídalo nového. O tom, že šlo často o zprávy historicky i lidsky pozoruhodné, nemůže být pochyb. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Novinové zpravodajství a noviny v Čechách od 17. století do roku 1740 - Eva Stejskalová - e-kniha

Dračice - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Dračice - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Detail

eBook:,Draci. Zlovolné plémě dštící oheň a zkázu, kamkoliv přiletí. Když se navíc spojí pod velením své Matky, království nemá šanci. Existuje jen jediná síla schopná jim účinně vzdorovat. Jenže… je dobrý nápad pozvat si do země mocný řád nekromantů? O jeho představené se tvrdí, že je horší než všichni draci dohromady. Navíc si klade podmínky. A princ Kelem sice není sladká, bezbranná panna, ale přesto brzy pozná, jaké to je, být předhozen skutečné dračici… Jan Hlávka (1979) je známý hlavně jako autor povídek, za které dvakrát získal cenu Ikaros, a tří úspěšných románů ze série Agent JFK. Dračice je jeho prvním větším příspěvkem do žánru fantasy bez výpůjček cizího světa či hrdinů. Jana Vybíralová (1981) je zatím v literárním světě jméno neznámé, již několikrát ale při psaní s Janem Hlávkou úzce spolupracovala. Jejich společným zájmem je Star Trek, četba dobrých knih a psaní. Oba autory je možné najít na stránkách www.janhlavka.cz. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dračice - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Knihy Jihozemě 1 - Jan Rampas - e-kniha

Knihy Jihozemě 1 - Jan Rampas - e-kniha
Detail

eBook:,Vítejte u prvního dílu fantasy ságy z velkolepého světa Jihozemě, ze světa zrozeného z krve a oceli. Na bitevním poli proti sobě stojí upadající království lidí, krvežízniví skřeti a nevypočitatelní elfové a trpaslíci. Všichni společně pak čekají na reakci prvních pánů Jihozemě- draků. Odhalte, kdo pro sebe nakonec získá vavříny vítězství a kdo skončí hluboko v poli poražených. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Knihy Jihozemě 1 - Jan Rampas - e-kniha

Knihy Jihozemě 3 - Jan Rampas - e-kniha

Knihy Jihozemě 3 - Jan Rampas - e-kniha
Detail

eBook:,Vítejte u třetího dílu fantasy ságy z velkolepého světa Jihozemě, ze světa zrozeného z krve a oceli. Na bitevním poli proti sobě stojí upadající království lidí, krvežízniví skřeti a nevypočitatelní elfové a trpaslíci. Všichni společně pak čekají na reakci prvních pánů Jihozemě- draků. Odhalte, kdo pro sebe nakonec získá vavříny vítězství a kdo skončí hluboko v poli poražených. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Knihy Jihozemě 3 - Jan Rampas - e-kniha

Knihy Jihozemě 4 - Jan Rampas - e-kniha

Knihy Jihozemě 4 - Jan Rampas - e-kniha
Detail

eBook:,Události v Jihozemi se daly do pohybu. V neklidném Haenoru zuří válka jak s nepřáteli, tak i ve vlastních řadách, přičemž se do něj stahuje temnota. Ve Vejeneji se intrikuje proti králi, což odnesl nakonec jak král samotný, tak všichni korunní princové. A k tomuto všeobecnému neklidu se ještě zničehonic opět objevují draci a chtějí zasahovat do dějin, k čemuž jim výborně slouží i skřetí armáda. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Knihy Jihozemě 4 - Jan Rampas - e-kniha

Knihy Jihozemě 2 - Jan Rampas - e-kniha

Knihy Jihozemě 2 - Jan Rampas - e-kniha
Detail

eBook:,Vítejte u druhého dílu fantasy ságy z velkolepého světa Jihozemě, ze světa zrozeného z krve a oceli. Na bitevním poli proti sobě stojí upadající království lidí, krvežízniví skřeti a nevypočitatelní elfové a trpaslíci. Všichni společně pak čekají na reakci prvních pánů Jihozemě- draků. Odhalte, kdo pro sebe nakonec získá vavříny vítězství a kdo skončí hluboko v poli poražených. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Knihy Jihozemě 2 - Jan Rampas - e-kniha

Ďábelské papírky Jany Skálové - Jan Hrubý - e-kniha

Ďábelské papírky Jany Skálové - Jan Hrubý - e-kniha
Detail

eBook:,Atraktivní kniha povídek Jana Hrubého o známých i neznámých osobnostech v souvislosti s výkladem karet a originální obrazovou částí s lexikonem karetního výkladu Jany Skálové s ilustracemi akademické malířky Inky Delevové (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ďábelské papírky Jany Skálové - Jan Hrubý - e-kniha

Chlad Chiméry - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Chlad Chiméry - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Detail

eBook:,Císařské skříně ukrývají různé kostlivce. Viktorie odhaluje další tajemství svého muže, i nejzáhadnějšího místa algorské říše: Mrtvé díry. V rukou císaře končí také sestry Vanbergovy a Darren Iverson. Nad jejich budoucností visí velký otazník. Na Viridianu se král Talminis utápí ve výčitkách, zatímco ředitel tajné služby Michail Petrov hledá odpovědi v historii vlastní rodiny. Nepřítel, po kterém pátrá, je však mnohem blíže, než tuší. Navzdory hrozící menabaranské invazi přilétá na Newell svérázný profesor, odhodlaný dokončit stůj co stůj svůj tajemný výzkum. Také poslední člen oddílu S-19 se zde ukrývá po nezdařené akci, jenže zůstat nenápadný je čím dál těžší. Avriana Danna naopak dělí poslední krůček od neomezené moci a k jejímu dosažení je menabaranský premiér schopný všeho. Každý něco skrývá. Každý má svůj plán. Mnozí se honí za přízraky, ale některé Chiméry je lepší nenajít. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chlad Chiméry - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Pomníky zimy - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Pomníky zimy - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Detail

eBook:,Edice "Evropská space opera"Plán menabaranského premiéra Avriana Danna vyšel. Viridianský král byl podveden a císař Andrej Korwarian utrpěl těžkou ztrátu. Zatímco se zlomený Georg Talminis vrací domů, algorský císař začíná plánovat záchrannou akci i odplatu. Ani ředitel viridianské tajné služby Michail Petrov nehodlá stát stranou. Na Menabaranu s hrstkou spojenců rozbíhá špionážní akci s dobře ukrytými osobními motivy, při které se nezastaví před ničím.Také situace ve vládě Avriana Danna se vyhrocuje. Ne všichni jsou spokojeni se směrem, kterým se nový premiér ubírá, navíc mnozí jeho spojenci tiše osnovají vlastní plány. A sestry Vanbergovy s Darrenem Iversonem vyrážejí z Newellu na výpravu za pokladem, která je zavede hluboko do vesmíru, až na místo, kam se rozhodně dostat nechtěli. O to těžší bude najít cestu zpět – nebo alespoň přežít.Dávné pomníky skrývají v ledových útrobách mnohá tajemství. Některá jsou však stále živá, a i po stovkách let smrtelně nebezpečná. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pomníky zimy - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Tenký led - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Tenký led - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha
Detail

eBook:,Algorský císařský pár sice přežil pokus o atentát, ale jeho pachatel je stále na svobodě. Císařovna Viktorie se snaží znovu najít klid, jenže daleko od ní se začíná rodit další, mnohem horší spiknutí, do něhož je pomalu zatahován i viridianský král Georg Talminis. Na Menabaranu si zatím Avrian Dann upevňuje svou moc, s velkorysou podporou sil, o kterých netuší skoro nic, zatímco Nikola a Natalie Vanbergovy prchají na lodi Darrena Iversona z planety. V patách však nemají jen policii, a Newell se jim může namísto bezpečného domova stát vražednou pastí. V úvodní knize cyklu Algor bylo rozehráno mnoho her. Nyní poznáme, na jak tenký led se všichni hráči vydají, ať už chtějí či nikoliv – i to, pod kým z nich se nakonec prolomí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tenký led - Jan Hlávka, Jana Vybíralová - e-kniha

Frídda - Daniel Janů - e-kniha

Frídda - Daniel Janů - e-kniha
Detail

eBook:,Episoda VII. V hustém porostu zdejších keřů bylo nalezeno ztuhlé mužské tělo. Vypadalo jako by ho někdo vytáhl z mrazáku, a zde se ho zbavil… mrtvoly přibývají. Detektiv Kjelsson a jeho kolegyně seržantka Romstromová se opět pouštějí do vyšetřování. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o stejný modus operandi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Frídda - Daniel Janů - e-kniha

H8 - Daniel Janů - e-kniha

H8 - Daniel Janů - e-kniha
Detail

eBook:,Děj tohoto příběhu je zasazen do českého města, kde neznámý pozorovatel, kontrolující časovou osu událostí sleduje vybrané subjekty pozorování. Tajemný cizinec si vybírá subjekty se skrytou nenávisti. Každý člověk ji v sobě má zakořeněnou a vždy záleží na tom, při jaké příležitosti u něho propukne. Mnohdy jsme sami obětí nenávisti někoho jiného. Co když je to všechno jen hra? Co když je to všechno jen zkouška? Co když to dokážeme změnit? Jsme toho schopni? Začnou se dít velice podivné věci … bez zjevné příčiny jsou vraždění lidé … ale, ta příčina existuje … neočekávané vyvrcholení příběhu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako H8 - Daniel Janů - e-kniha

Butikovky - Jana Sobíšková - e-kniha

Butikovky - Jana Sobíšková - e-kniha
Detail

eBook:,Historky z prostředí luxusního butiku, který vede obchodnice Justýna. Módní nadšenkyně neuváženě zaměstná i svou nemódní sestru, která s nepochopením sleduje dění kolem prodeje předrahých kousků z pravých kožešin, kašmíru i hedvábí. A také chování „bohatýrek“, jejich móresy a marnivost. Zároveň sama tenhle kšeft tak trochu nezvládá, a tak prodá například vlka namísto lišky. Luxusu chtivé dámy vůbec dost mate, protože nerozezná... vlastně nic, čímž se mnohdy dostává do nežádoucích situací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Butikovky - Jana Sobíšková - e-kniha

Povídky - Jan Čep - e-kniha

Povídky - Jan Čep - e-kniha
Detail

eBook:,Jan Čep (1902–1974), jehož Šalda nazval „básníkem jitřního zraku“, patří k výrazným českým prozaikům dvacátého století. Jeho odchod do exilu po únoru 1948 a spirituální orientace jeho tvorby způsobily, že v době komunistického režimu bylo Čepovo dílo umlčováno. Několikasvazkové vydání autorových próz a esejů, připravené Bedřichem Fučíkem a Mojmírem Trávníčkem, tak mohlo být zveřejněno jen v samizdatu a knižní podoby se dočkalo až po roce 1989. Česká knižnice přináší Čepovy kratší prózy ze všech období jeho tvorby, od knižního debutu Dvojí domov v polovině dvacátých let až po exilové Cikány. Povídky se často zaměřují k mezním situacím v životě zdánlivě běžných venkovských lidí. Jsou však vzdálené popisnému realismu, využívají zkratky, jemných náznaků a míří k duchovnímu rozměru bytí. Výběr a komentář Tomáš Kubíček, příprava textu Marie Havránková. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Povídky - Jan Čep - e-kniha

Odtajnění - Jan Vodňanský - e-kniha

Odtajnění - Jan Vodňanský - e-kniha
Detail

eBook:,Rozpomínání, leckdy překvapivé, jedné z nejpozoruhodnějších osobností současného českého kulturního dění – dramatika, spisovatele, režiséra, herce, profesora, textaře, básníka, zpěváka, ale především „šoumena“ (jak zcela jednoduše, prostě a vyčerpávajícím způsobem uvádí jeho vizitka) Jana Vodňanského, o kterém nelze předpokládat, že by neměl na co vzpomínat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Odtajnění - Jan Vodňanský - e-kniha

Kotrmelce - Jana Maternová - e-kniha

Kotrmelce - Jana Maternová - e-kniha
Detail

eBook:,Vzali se dva a měli se rádi. On ji o něco více, ona trošku tápala. Jonáš se díky své zamilovanosti pustil do doživotního souboje s neporazitelnou anorexií své ženy. Zamilovanost se změnila v lásku, která ho v tom stále nenechávala. Vypiplal si se svojí drahou ženuškou první miminko, hned na to druhé, brzy poté třetí. Téměř ideální manžel a tatínek. Kdyby nemusel řešit svoje vlastní selhání při automobilové nehodě a dokázal nést jeho spravedlivé důsledky. Kateřinu podvedl a ztratil její důvěru. Do toho přicházejí zdravotní potíže Kateřiny, její váhání mezi jistotami a nejistotami a stále ta anorexie… Když už by se mohlo zdát, že se rodina rozjíždí po rovné cestě, přichází Kateřina s osudovým rozhodnutím. Její srdce jí hlásí rezervy. Žádost o pěstounskou péči podávají samozřejmě on i ona. Jonáš svou ženu stále upřímně miluje. Rovná dálnice se mění v překážkovou dráhu. Trať za „opuštěným ptáčetem“ není vycházkou laskavou krajinou. Někdo vytrvá, přeskakuje i podlézá, jiný se s krizemi v tomhle závodě nevyrovná. V rodině Jonáše a Kateřiny se však už všichni moc těší. Budou pomáhat, dávat, chovat i vychovávat, každý po svém, ale každý rád. Rozárka bude chůvičkou, Šíma parťákem pro hry, Eliška plyšákem do postele. Kateřina macechou, Jonáš otčímem. Všechno bude fajn. Celý zdlouhavý a těžko pochopitelný proces přípravy pěstounů je tak pod záštitou dobra. Není se čeho bát. Do rodiny přichází Sabinka. Malinká, překrásná cikánečka, kterou by si každý hned od pohledu zamiloval. Ne až tak Kateřina, která by to měla mít v popisu svého úvazku. Kotrmelce jsou pak důsledkem chybných odhadů, falešných iluzí a neustálého škobrtání. Doplácí na ně ten nejméně vinný, děvčátko v pěstounské péči. On a ona žijí stejný příběh, ale žijí jej doopravdy stejně? Vyprávějí vám ho oba po svém. Zkuste jim věřit. Něco o tom všem skutečně vědí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kotrmelce - Jana Maternová - e-kniha

Indie - Jan Filipský - e-kniha

Indie - Jan Filipský - e-kniha
Detail

eBook:,Svazek z pera našeho předního indologa (mj. autora Encyklopedie indické mytologie) podává přehledný obraz Indie jakožto svébytného civilizačního okruhu zahrnujícího celý jihoasijský subkontinent i jako politického útvaru – Indické republiky, jež spolu s Pákistánem 15. 8. 2007 dovršila šedesát let nezávislého vývoje. Vedle zájemců o dějiny příručku ocení nezasvěcení návštěvníci, jimž může odborně fundovaný výklad místních reálií ušetřit „kulturní šok“. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Indie - Jan Filipský - e-kniha

Nebe - Daniel Janů - e-kniha

Nebe - Daniel Janů - e-kniha
Detail

eBook:,Děj nás zavádí na kliniku Child´s Hope, kde se specializující na dětskou epilepsii – přímo na komplexní parciální záchvaty. Doktor Adam Leetch se setkává s dětmi, které mu vyprávějí své sny, své vyobrazení Nebe… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nebe - Daniel Janů - e-kniha

Supermáma - Jana Svobodová - e-kniha

Supermáma - Jana Svobodová - e-kniha
Detail

eBook:,Která maminka by nechtěla, aby na ni její děti pohlížely jako na supermámu, se kterou budou trávit svůj volný čas raději, než aby ho proseděly u počítače či před televizí? A pokud ze společných chvilek vzejde něco, čím se pak vaše dítko bude moci pochlubit svým kamarádům, získáte za to body navíc. Díky této knize strávíte se svými nejbližšími krásné kreativní momenty a vytvoříte svěží, moderní a působivé výrobky, které zajisté neskončí pohozené na dně skříně a děti se s nimi budou chtít všude ukazovat. Zkuste pro ně a hlavně s nimi vyrobit medvídka z ponožky, princeznovskou korunku nebo krásnou malovanou porcelánovou sadu. Jednotlivé návody, kterými vás autorka provede srozumitelně a s lehkostí, vycházejí z různých technik a pracují s jednoduše dostupnými materiály. Ke každému výrobku naleznete jak podrobný popis, tak názorný fotopostup. V knize naleznete mimo jiné tyto návody: * Lapač snů * Plstěná panenka * Adventní kalendář * Květinová brož * Soví náušnice * Malovaný deštník Tak s chutí do tvoření. Vždyť každá máma se může stát supermámou! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Supermáma - Jana Svobodová - e-kniha

Hospic - Jana Sieberová - e-kniha

Hospic - Jana Sieberová - e-kniha
Detail

eBook:,Silný a inspirující příběh zdravotní sestry, která se vzdala kariéry na špičkovém klinickém pracovišti a bez koruny v kapse se pustila do budování mobilního hospice. Osobní svědectví se prolíná s dramatickými osudy pacientů a jejich rodin i historií budování Domácího hospice Duha v Hořicích.Kniha vypráví o smrti a zázracích. Zázraky se dějí nejen v Duze samotné, ale především v duších jednotlivých protagonistů – umírajících pacientů i těch, kdo je v závěru jejich pozemské pouti odborně a s velkou láskou doprovázejí. Kniha může čtenáře inspirovat a také zbavit zbytečného strachu ze smrti, protože nejvíc se obvykle bojíme toho, o čem nic nevíme. K vydání knihu doporučili kardinál Miloslav Vlk (autor předmluvy) a MUDr. Marie Svatošová, zakladatelka hospicového hnutí v ČR, která napsala doslov. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hospic - Jana Sieberová - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Základy Public Relations (9788779689503), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), buzicci jan folny e kniha, Public relations (978-80-247-4229-8), mstitel jan erik fjell e kniha, slunce nad pullitrem jan mikac e kniha, globalni struktura vesmiru jan mazanec e kniha, Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), siva a parvati josef fric e kniha, Zpravodajství v médiích (9788024646428), Zpravodajství v médiích (9788024623481), tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu, neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Jan Werich a semafor, Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu