Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Produkt Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Základy public relations (9788779689503)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, 240 stran Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4) , Sex jako obohacení života (978-80-247-4370-7)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Gulliverovy cesty (978-80-253-3926-8)

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Vy jako značka (978-80-247-3084-4)

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Vyučování jako dialog (978-80-247-1541-4)

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Jako ráma (978-80-907504-7-0)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Jako fénix z popela (978-80-247-3706-5)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Sny jako zdroj sebepoznání (978-80-247-5690-5)

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Káva jako životní styl (978-80-247-2822-3)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Raw food jako zážitek (978-80-247-5799-5)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Manželství jako trvalý stres (978-80-247-2799-8)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Yamazaki dóza na máslo tosca 3926, bílá/buk (3926)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Windows 7 (978-80-247-3210-7)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , V jako vendeta (978-80-7595-551-7)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Skákej jako vova (978-80-264-3842-7)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Mejdan jako řemen (978-80-759-7388-7)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Psaní jako posedlost (978-80-766-2107-7)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Gulliverovy cesty – pro děti (978-80-253-3926-8)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Delegování jako způsob manažerského myšlení (978-80-247-2945-9)

Windows 7 (978-80-247-3210-7)

Windows 7 (978-80-247-3210-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Pecinovský, 224 stran Kniha určená pro začátečníky a méně zkušené uživatele počítače seznámí čtenáře s novým operačním systémem Windows 7, který oproti předchozím verzím systému Windows obsahuje řadu změn, vylepšení a nejrůznějších nových funkcí. Čtenář se naučí vše potřebné, aby mohl systém plně využívat - od instalace a seznámení se základními pojmy, práce s průzkumníkem, základní nastavení (obrazovka, spořič obrazovky, postranní panel, hlavní panel, systémový čas, uživatelé atd.), spouštění aplikací a práci multimédii, přes popis novinek, kterými se Windows 7 liší od předchozích verzí, až po aplikace dodávané spolu s Windows 7, především Notepad, MS Paint a WordPad. Naučí se také práce s Internet Explorerem 8, který je ro vněž součástí nových Windows. (alza.cz)

Podobné produkty ako Windows 7 (978-80-247-3210-7) , Hazard s nebesy: dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7)

Gulliverovy cesty (978-80-253-3926-8)

Gulliverovy cesty (978-80-253-3926-8)
Detail

Kniha - autor Jana Eislerová, 48 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jmenuji se Lemuel Gulliver. Říkají o mně, že jsem odvážný cestovatel... Zavedu tě do nevídaných krajů. Třeba do země Liliputu, kde žijí lidé malí jako prst, nebo do Brobdingnagu, který zase obývají obři, či do země Moudrých koní, kteří svými vlastnostmi v mnohém převyšují obyčejné lidi. Tak vzhůru na Gulliverovy cesty! Slavné dílo světové klasiky je převyprávěno tak, aby mu s pomocí krásných ilustrací porozuměly děti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gulliverovy cesty (978-80-253-3926-8) , Platnéřství (978-80-247-1186-7)

Hazard s nebesy: Dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7)

Hazard s nebesy: Dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7)
Detail

Kniha - autor James Rodger Fleming; Jan Kozák; Jana Staňková, 458 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak se šíří znepokojení nad globálním oteplováním, radikální myšlenky nabírají na síle. Zapomeňte na snižování emisí skleníkových plynů, tvrdí někteří vědci. Místo toho odrazme sluneční světlo zpět do vesmíru pumpováním reflexních nanočástic do atmosféry. Vypusťme na oběžnou dráhu kolem Země zrcadla. Udělejme mraky silnější a jasnější, aby vznikl „planetární termostat“. Tyto myšlenky mohou znít jako sci-fi, ale ve skutečnosti jsou součástí velmi starého příběhu. Déle než století se vědci, vojáci a šarlatáni pokoušeli manipulovat počasí a klima a stejně jako oni i dnešní klimatičtí inženýři divoce zveličují, co všechno je možné. Jen stěží přitom berou v úvahu politické, vojenské a etické důsledky řízení světového klimatu, právě naopak – tito jedinci kují plány s potenciálními důsledky, které dalece převažují nad vším, čemu mohli čelit jejich předchůdci.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hazard s nebesy: Dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7) , Motoškola (978-80-247-3645-7)

Strečink (978-80-247-3153-7)

Strečink (978-80-247-3153-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kamil Ramík, 80 stran Naučte se spolu s námi základní strečinková cvičení, která jsou nutná před a po každé sportovní aktivitě. Renomovaný český autor, MUDr. Kamil Ramík, rehabilitační a sportovní lékař, vám přináší komplexní protažení všech svalových skupin, upozorňuje na časté chyby při cvičení a vysvětluje princip a důvody strečinku. Knihu jistě ocení nejen amatérští sportovci všech věkových skupin, ale i učitelé tělocviku, trenéři a profesionální sportovci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strečink (978-80-247-3153-7) , Tvořivost (978-80-247-1652-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7)

Jezuité (978-80-247-3913-7)

Jezuité (978-80-247-3913-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Stefan Kiechle, 96 stran Byli jezuité papežskou armádou, nebo zmírňovali katolickou víru? Oponovali osvícenským snahám, nebo představovali socialisty, rané předchůdce Karla Marxe? V knize se dozvíte to nejdůležitější o historických kořenech jezuitů, jejich duchovních principech a jejich postavení v současnosti. Stefan Kiechle, SJ Doktor teologie, narozen v roce 1960, byl studentským farářem a supervizorem noviců. V současné době působí jako duchovní a odborník na exercicie v Mannheimu. Přednáší v Mnichově na Vysoké škole filozofické. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jezuité (978-80-247-3913-7)

Motoškola (978-80-247-3645-7)

Motoškola (978-80-247-3645-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Faus, 88 stran Ilustrovaná učebnice pro žadatele o řidičské oprávnění skupin AM, A1 a A, která poskytne koncentrovaně informace důležité pro získání ŘP na motocykl i další informace o technice jízdy, zvládání krizových situací a jiných specifik motocyklů. Kniha se v nezbytně nutné míře věnuje technice a údržbě motocyklu a zdravotní přípravě (zejména v aspektech odlišných zranění motorkářů proti běžným automobilistům). Těžiště učebnice je popis techniky jízdy, s ohledem na jednotlivé druhy motocyklů (chopper, cruiser, enduro, cestovní moto, polozávodní "zaléhávačka") a skútrů, s důrazem na bezpečnost. Popisuje úhybné manévry při vzniku kritických situací a metodu řízené nehody, rozdíly při jízdě sólo a s tandemistou, případně zavazadly. Začátečníci ocení teoretické základy ovládání motocyklu, záludnosti složitějších jízdních situací i návody na jejich zvládání. Zkušenější motorkáři najsdou mnoho tipů z vyšších forem jízdy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Motoškola (978-80-247-3645-7)

Platnéřství (978-80-247-1186-7)

Platnéřství (978-80-247-1186-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Mudra, 152 stran Kniha je určena nejen těm, kdo se zajímají o výrobu a použití zbroje či historický šerm, ale je i pro kováře a další aktivní řemeslníky. Zabývá se ochrannou zbrojí - zejména v Evropě - z hlediska výroby, jejího používání, a to jak v minulosti, tak i v současnosti. S pomocí vynikajících ilustracích poskytuje historický přehled typů zbrojí. Nespornou výhodou proti mnoha jiným publikacím je řada informací o technologických postupech výroby, údržby a restaurování zbroje. Nedílnou součástí knihy jsou i ukázky z platnéřské dílny současnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Platnéřství (978-80-247-1186-7)

Detektivové (978-80-247-3942-7)

Detektivové (978-80-247-3942-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, Markéta Vydrová, 56 stran Bratrům Tomášovi a Kubovi přinese stěhování do nového domu netušené dobrodružství. Připojí se k tajné klučičí partě a společně s novými kamarády se stanou svědky krádeže vzácného obrazu. Důvtipní malí detektivové přivedou policii na stopu zloděje. Zbývá ale objevit záhadně zmizelý obraz... Dospěláci mají svoji Agathu Christie, pro děti je tu Zuzana Pospíšilová a její dětská detektivka. Malí čtenáři se mohou těšit nejen na napínavý text a krásné ilustrace Markéty Vydrové, ale také na tajný vzkaz a doprovodné detektivní otázky.DeTeKTiVové budou brzy pátrat v dalších, nových knížkách. (alza.cz)

Podobné produkty ako Detektivové (978-80-247-3942-7)

Nunofilcování (978-80-247-3674-7)

Nunofilcování (978-80-247-3674-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Isabella Grimmichová, 112 stran Nunofilcování je výtvarná technika, při níž za pomoci teplé vody, mýdla a práce rukou, dojde k trvalému provázání vlny a tkaniny. Vzniknou tak úžasné módní doplňky, využívající kvality obou materiálů. V knize se autorka věnuje převážně spojení vlny s hedvábím. Nalezneme zde šály, kabelky a šperky, které lze snadno vytvořit v domácích podmínkách. Jednotlivé projekty jsou doplněny podrobnými postupy s fotografiemi a provázány odkazy na již probrané kroky, takže se v nich lze snadno orientovat. Snahou autorky bylo oslovit nejen úplného začátečníka, ale inspirovat i zkušené výtvarníky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nunofilcování (978-80-247-3674-7)

Keramika (978-80-247-4523-7)

Keramika (978-80-247-4523-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Ščerbová, 64 stran Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály. (alza.cz)

Podobné produkty ako Keramika (978-80-247-4523-7)

Studny (978-80-247-4482-7)

Studny (978-80-247-4482-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdeněk Zelinka, 112 stran Kniha je určena všem, kteří si chtějí u svého domu, chaty či chalupy vybudovat vlastní studnu. Přehledná příručka provede čtenáře problematikou povolení stavby i stavbou samotnou. Popisuje základní typy zdrojů pitné vody, jejich výhody i nevýhody a nezapomíná ani na způsoby hledání pramene či výběr vhodného čerpadla. Publikace vás také seznámí se souvisejícími platnými zákony, vyhláškami a normami, jimiž je třeba se při stavbě studní řídit. Kapitola otázek a odpovědí vám rychle poradí s případnými problémy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Studny (978-80-247-4482-7)

Krosienky (978-80-247-4804-7)

Krosienky (978-80-247-4804-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Marie Kielbusová, 112 stran Technika pletení na rámu — krosienky je velmi jednoduchá a přitom dokonalá svým uspořádáním. Neexistuje líc a rub, obě strany úpletu jsou stejné, takže výrobek je možné použít jako oboustranný. Publikace je určena začátečníkům a mírně pokročilým. Uvádí podrobně, krok za krokem, pletení prostiny a tkaniny na postupových fotografiích. Z uvedených způsobů pletení je možné odvodit bohatou škálu jednobarevných dírkových i vícebarevných proužkovaných a kostkovaných vzorů. Díky nevšední a neokoukané vazbě vláken, struktuře a vlastnostem pleteniny si zachovávají nadčasovost nepodléhající módním vlivům. Projekty uvedené v knize jistě zaujmou a budou inspirací pro zhotovení originálních módních doplňků, oděvů i celých kompletů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krosienky (978-80-247-4804-7)

Freeskiing (978-80-247-2837-7)

Freeskiing (978-80-247-2837-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Volák, Lukáš Mikula, 104 stran Freeskiing je velmi progresivní sport, který láká každý rok stále více mladých lidí na celém světě svou krásou a nespoutaností. New school je volný styl lyžování zaměřený na skoky a trikové jízdy na sjezdovce, ve snowparcích nebo ve volném terénu na přírodních překážkách. Autoři, zkušení freestyloví jezdci a fotografové, seznámí všechny zájemce se základní termionologií a především s pomocí výborně graficky upravených fotosekvencí názorně ukážou, jak se naučit jednotlivé triky. Kniha je jasnou a stručnou charakteristikou tohoto sportu a terminologicky ukotvuje freeskiing v České republice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Freeskiing (978-80-247-2837-7)

Detektivové (978-80-247-3942-7)

Detektivové (978-80-247-3942-7)
Detail

Kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Bratrům Tomášovi a Kubovi přinese stěhování do nového domu netušené dobrodružství. Připojí se k tajné klučičí partě a společně s novými kamarády se stanou svědky krádeže vzácného obrazu. Důvtipní malí detektivové přivedou policii na stopu zloděje. Zbývá ale objevit záhadně zmizelý obraz... Dospěláci mají svoji Agathu Christie, pro děti je tu Zuzana Pospíšilová a její dětská detektivka. Malí čtenáři se mohou těšit nejen na napínavý text a krásné ilustrace Markéty Vydrové, ale také na tajný vzkaz a doprovodné detektivní otázky.DeTeKTiVové budou brzy pátrat v dalších, nových knížkách. (alza.cz)

Podobné produkty ako Detektivové (978-80-247-3942-7)

Tvořivost (978-80-247-1652-7)

Tvořivost (978-80-247-1652-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Marie Königová, 188 stran Kreativita neboli tvořivost je nejvlastnějším projevem života. Vždyť tvořivě lze přistoupit k řešení jakékoli otázky. Kreativní myšlení je předpokladem originálních nápadů. Zapojíme fantazii, odhlédneme od svazující reality a snažíme se o nové pohledy jak na sebe sama, tak na společenské otázky nebo odborné a vědecké problémy. Kreativitu je možné dokonce i cvičit a záměrně pěstovat. Chce to jen odvahu pustit se do něčeho nového a neobvyklého, nebýt líný na sobě pracovat. Na cestě za přirozenou tvořivostí vám může být neocenitelným pomocníkem právě publikace renomované české autorky. Jedna z jejích cenných životních rad zní: „Nikdy nic nevzdávejte! Nikdy není pozdě začít na sobě pracovat. Zkuste změnit své životní stereotypy. Jedna z cest je aktivně vyhledávat pozitivní a příjemné jevy. Jednou z nejcennějších věcí pro každou lidskou bytost je tvořivost. Nemusíte být zrovna členy vlády, starosty města, staviteli... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvořivost (978-80-247-1652-7)

Ukradená písmenka (978-80-247-4424-7)

Ukradená písmenka (978-80-247-4424-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Rožnovská, Katarína Ilkovičová, 72 stran V první třídě se z abecedy ztratí deset písmen. Že by je někdo ukradl? Nezbedným zlodějem je zvědavý klokánek Vendelín, kterého napraví pan školník Dobrásek svými veselými pohádkami. Vendelín zatouží naučit se číst, aby si pohádek mohl přečíst co nejvíce.Deset krátkých příběhů, které ke čtení zlákají nejen Vendelína, ale především prvňáčky. Originální pohádky oblíbené autorky Lenky Rožnovské ilustrovala Katarína Ilkovičová. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ukradená písmenka (978-80-247-4424-7)

Rorschachova metoda (978-80-247-4536-7)

Rorschachova metoda (978-80-247-4536-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Lečbych, 152 stran Autor se zřejmě jako první na světě pokusil včlenit Rorschachovu metodu do širšího teoretického rámce Z jeho teoretického bádání vyplývá, že nálezy získané touto metodou korespondují s řadou soudobých teoretických a výzkumných poznatků. Nezůstává jen v rovině čisté diagnostiky, nýbrž zamýšlí se i nad terapeutickými důsledky možných nálezů. Jeho výklad potvrzuje, že Rorschachova metoda se stala spolehlivým nástrojem poznání osobnosti jedince. Kniha je tudíž jednak repetitoriem nových poznatků z oblasti kognice, emocí a mezilidských vztahů, jednak brilantní ukázkou jejich využití v psychologické praxi. Jde o komplexní dílo, které by nemělo chybět v odborné knihovně žádného psychologa a které bude neocenitelným zdrojem inspirace pro každého, kdo pracuje s projektivními metodami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rorschachova metoda (978-80-247-4536-7)

Čarodějnice Eulálie (978-80-247-3463-7)

Čarodějnice Eulálie (978-80-247-3463-7)
Detail

Kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 80 stran, česky V lese mezi pohádkovými bytostmi řádí neznámá mladá čarodějnice ze Zlomyslnic. Jejím koníčkem je všem škodit. Však se také začnou dít podivné věci - Hejkal nastydne, vodníkovi vyschne tůňka, čarodějnici Zevlíně se ztratí kniha kouzel, nic zkrátka není, jak se patří. Hejkal, vodník Stavidlo, čarodějnice Zevlína a pidimužík Stopař Slídil se vydají po stopách čarodějnické nezdárnice Eulálie, která vše způsobila. Zuzana Pospíšilová, zkušená autorka knih pro děti, připravila pro nejmenší čtenáře vyprávění plné fantazie, napětí a nezbytného souboje dobra se zlem, text je neoddělitelně spjat s bohatými ilustracemi Markéty Vydrové. (alza.cz)

Podobné produkty ako Čarodějnice Eulálie (978-80-247-3463-7)

Subkultury mládeže (978-80-247-2907-7)

Subkultury mládeže (978-80-247-2907-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Smolík, 288 stran Kniha přináší podrobnou analýzu vybraných subkultur mládeže. Text vychází z teoretického i metodologického ukotvení tématu a definuje základní pojmy: mládež, kultura, subkultura, scéna, životní styl, hnutí a další. Představuje též vybrané sociologické školy (jako je škola chicagská či birminghamská), které se tématu subkultur věnují. Autor se zabývá typologií subkultur mládeže a jejich vztahem k sociálněpatologickým jevům, médiím, trhu a politice. Blíže představuje subkultury hippies, skinheads, fotbalové chuligány, punk/hard core, graffiti, metal, gothic rock a taneční scénu. Kniha poslouží především pedagogům, novinářům, ale i výchovným poradcům, psychologům a sociologům, kteří pracují s mládeží. Stejně tak je určena i rodičům a mládeži samotné — čtivou formou je seznámí s formováním jednotlivých subkultur a životních stylů v minulosti i současnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Subkultury mládeže (978-80-247-2907-7)

Inkluzivní vzdělávání (978-80-247-3070-7)

Inkluzivní vzdělávání (978-80-247-3070-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vanda Hájková, Iva Strnadová, 224 stran Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost — pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Inkluzivní vzdělávání (978-80-247-3070-7)

Sociologie organizace (978-80-247-2428-7)

Sociologie organizace (978-80-247-2428-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Eliška Novotná, 112 stran Kniha nás vede do světa, jehož jsme tvůrci: do světa organizací. Jejich význam rostl spolu s civilizačním vývojem a dnes si neumíme svůj každodenní život bez nich představit. Budeme poznávat organizace jako formální sociální útvary, ve kterých je vykonávána moc (nebudeme tedy věnovat pozornost neformálním sociálním skupinám). Cestu začneme otázkou "Co to jsou ty organizace?", na niž budeme hledat odpověď v úvahách o sociálním konstruování reality. Odpověď nám umožní tázat se "Proč tady jsou ty organizace?" a uvažovat poté o jejich nejvýznamnějších znacích. Třetí milník na cestě vytyčíme položením otázky "Co to v těch organizacích dělají?" a odpovědi nás vrátí na začátek naší cesty, k aktérovi. V jeho mysli organizace začíná a končí, jeho aktivitami žije. Poslední metou na naší cestě bude naznačení možnosti hledání odpovědi na otázku "Co ty organizace mezi sebou mají?", kterou opustíme mikrosvět jednotlivých... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociologie organizace (978-80-247-2428-7)

Hravé mozaikování (978-80-247-5849-7)

Hravé mozaikování (978-80-247-5849-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Konířová, 64 stran, česky Od nepaměti oblíbená technika sestavování mozaiek z kousků různých materiálů přimělo renomovanou autorku sestavit svoji další publikaci se zcela novými projekty. Opět jsou všechny uvedené pomůcky, nástroje a materiály běžně dostupné na našem trhu nebo je najdeme ve většině domácností. Při výběru jednotlivých projektů je brán také zřetel na finanční i časovou náročnost, proto jsou v knize uvedeny objekty zhotovené technikami vhodnými i pro děti s minimem pomůcek a materiálů, ale i výrobky se složitějším postupem. Publikace je tedy určená zkušeným mozaikářům i úplným začátečníkům v této výtvarné technice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hravé mozaikování (978-80-247-5849-7)

Investiční controlling (978-80-247-2952-7)

Investiční controlling (978-80-247-2952-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Scholleová, 288 stran Kniha je určena finančním specialistům a manažerům, pracovníkům finančního controllingu a všem, kteří se podílejí na rozhodování o podnikových investicích a jejich financování. Seznámíte se s nástroji a metodami investičního controllingu, které budete umět volit s ohledem na účel, cíle a kritéria investičního procesu. Dozvíte se, jakým způsobem získávat a zpracovávat vstupní informace tak, aby byl zohledněn faktor likvidity, času i rizika. Rozhodování o investicích není jen řešením základního problému, zda investovat či nikoli, ale i otázkou vhodného načasování, volby mezi různými investicemi, sledování celého investičního procesu a následného postauditu. Dobře prováděný investiční controlling je v každém podniku otázkou dlouhodobé prosperity, a proto by mu měla být věnována náležitá pozornost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investiční controlling (978-80-247-2952-7)
Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Public relations (978-80-247-4229-8), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Základy Public Relations (9788779689503), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4), Sex jako obohacení života (978-80-247-4370-7), Gulliverovy cesty (978-80-253-3926-8), Vy jako značka (978-80-247-3084-4), Vyučování jako dialog (978-80-247-1541-4), Jako Ráma (978-80-907504-7-0), Jako Fénix z popela (978-80-247-3706-5), Sny jako zdroj sebepoznání (978-80-247-5690-5), Káva jako životní styl (978-80-247-2822-3), Raw food jako zážitek (978-80-247-5799-5), Manželství jako trvalý stres (978-80-247-2799-8), YAMAZAKI Dóza na máslo Tosca 3926, bílá/buk (3926), Windows 7 (978-80-247-3210-7), V jako Vendeta (978-80-7595-551-7), Skákej jako Vova (978-80-264-3842-7), Mejdan jako řemen (978-80-759-7388-7), Psaní jako posedlost (978-80-766-2107-7), Gulliverovy cesty – pro děti (978-80-253-3926-8), Delegování jako způsob manažerského myšlení (978-80-247-2945-9), Hazard s nebesy: Dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7), Platnéřství (978-80-247-1186-7), Motoškola (978-80-247-3645-7), Tvořivost (978-80-247-1652-7)