Public relations (978-80-247-4229-8)

Produkt Public relations (978-80-247-4229-8) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations (978-80-247-4229-8) upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Základy public relations (9788779689503)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Detail

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7) , Apokalyptický deník (978-80-747-4229-3)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Vražda na vrších (978-80-243-4229-0)

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Garfield se užírá (978-80-902-4229-6)

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Java 8 (978-80-247-4638-8)

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Snowboarding (978-80-247-5053-8)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Mozaikování (978-80-247-3284-8)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Farmakologie (978-80-247-5558-8)

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Košíkářství (978-80-247-0876-8)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Salsa (978-80-247-3479-8)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Psychodidaktika (978-80-247-3341-8)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Celulitida (978-80-247-3932-8)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Odvaha (978-80-247-4782-8)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Neplodnost (978-80-247-4555-8)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Rétorika (978-80-247-3031-8)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Detail

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Scrapbooking (978-80-247-3990-8)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Volejbal (978-80-247-2744-8)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Fimo (978-80-247-3312-8)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Sexuologie (978-80-247-2492-8)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Ortopedie (978-80-247-4357-8)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Cardmaking (978-80-247-5574-8)

Java 8 (978-80-247-4638-8)

Java 8 (978-80-247-4638-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 656 stran Java 8 je druhým dílem populární učebnice programování, která je na našem trhu zcela ojedinělá. Na rozdíl od ostatních učebnic se totiž nesoustředí na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, ale učí čtenáře doopravdy programovat. Učí jej, jak má při programování myslet a pomůže všem, kteří potřebují získat hlubší vhled do problematiky objektově orientovaného programování a návrhu architektury objektově orientovaných programů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Java 8 (978-80-247-4638-8) , Bazény (978-80-247-3888-8)

Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1)

Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1)
Detail

Kniha - autor Břetislav Dančák; Vít Hloušek, 310 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá Hlavním cílem knihy je analyzovat široké spektrum otázek a problémů současných mezinárodních vztahů obou zemí. Hlavní pozornost analýzy se zaměřuje na bilaterální dimenzi česko-německých vztahů, avšak v případech, kdy je to nezbytné, berou autoři příspěvků v úvahu i širší dimenzi česko-německých vztahů zakotvených v realitě Evropské unie. Přístup knihy je analytický v tom smyslu, že je zaměřena na empiricky a politicky relevantní skutečnosti a jejich zhodnocení. Knihu by si měl přečíst každý, kdo chce komplexně a do hloubky porozumět aktuální pozici České republiky ve vztahu k jejímu západnímu sousedu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1) , Veřejné finance (978-80-247-5561-8)

Apokalyptický deník (978-80-747-4229-3)

Apokalyptický deník (978-80-747-4229-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Neuwirth, 262 stran Kniha dlouhá léta komunistickým režimem vězněného teologa, filosofa a publicisty (1921–1998), inspirovaná mj. Myšlenkami Blaise Pascala. Nejde o deník v pravém slova smyslu, zápisy sice narůstají v čase, ale jejich tématem není lineární každodennost všedního života. Edice obsahuje zápisy z let 1969–1975, v závěru je připojen text Tajemství otřásání (datovaný 1955–1960). (alza.cz)

Podobné produkty ako Apokalyptický deník (978-80-747-4229-3) , Slůně riang (978-80-247-4683-8)

Psychopatologie (978-80-247-5516-8)

Psychopatologie (978-80-247-5516-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Orel, 344 stran, česky Druhé vydání úspěšné publikace nabízí stručný přehled o dnes stále aktuálnějším oboru psychopatologie. Čtivou formou přináší základní informace o oblasti duševních poruch všem, kdo knihu vezmou do ruky buď kvůli splnění svých studijních povinností, nebo kvůli potřebám své profese, nebo jen ze zájmu. Detaily knihy: Autor: Miroslav Orel Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5516-8 Počet stran: 344 (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychopatologie (978-80-247-5516-8)

Rétorika (978-80-247-3031-8)

Rétorika (978-80-247-3031-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Buchtová Božena Šmajsová, 232 stran Druhé, aktualizované vydání úspěšné publikace přibližuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska správné mluvy odborné. Renomovaná autorka klade důraz na techniku mluveného projevu, na formy řečnických projevů a na psychologické aspekty rétorických dovedností. Připomíná nezbytnost péče o mluvené slovo v dnešní uspěchané informační společnosti. Nezapomíná ani na emoční stránku jazyka, na jeho skryté významy a role, na formy jeho užití ve společenském životě. Knihu ocení učitelé, studenti středních a vysokých škol, ale i všichni ti, kdo vystupují na veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rétorika (978-80-247-3031-8)

Volejbal (978-80-247-2744-8)

Volejbal (978-80-247-2744-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdeněk Haník, kolektiv a, 344 stran Osobnost českého volejbalu s kolektivem spolupracovníků přináší hráčům, trenérům, učitelům a všem volejbalovým fandům jedinečný způsob výkladu volejbalové techniky. Kniha mapuje trénink volejbalových dovedností současně ze tří úhlů, z pohledu zkušeného trenéra Rady, bývalého hráče a zároveň začínajícího trenéra Doskákala a sportovního teoretika Nezažila. Tito tři pánové se snaží v rozhovoru dojít k podstatě dílčích problémů, a tak čtenáře zajímavě provázejí nácvikem základních odbití, herních činností, součinnosti a základů herních kombinací. Na více než 130 barevných fotografiích a 120 herních schématech pak své zkušenosti přenášení do praktických aplikací a cvičení. Díky svému zpracování umožňuje kniha lépe pochopit výklad jak samotným hráčům, tak jejich trenérům, učitelům a rodičům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Volejbal (978-80-247-2744-8)

Odvaha (978-80-247-4782-8)

Odvaha (978-80-247-4782-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Franz Hölzl, Nadja Raslan, 112 stran Jak můžete získat větší odvahu, zbavit se obav a více si užívat života? Tato knížka vám pomůže zjistit, jak jste odvážní, jaké strachy vás blokují a jak je můžete omezit. Dozvíte se, jak posilovat svou sebedůvěru, jak získat odhodlanost k dosažení cílů, které jsou pro vás důležité, a jak s odvahou překonávat překážky a řešit problémy. Abyste dospěli k nezávislým rozhodnutím, je třeba užívat rozumu i intuice, a tato knížka vám ukáže, jak obojí propojit. Jak si stanovit konkrétní cíle, jak věci správně naplánovat a překonat vnitřní překážky při cestě k nim. Vezměte život do svých rukou a buďte svobodnější a spokojenější. (alza.cz)

Podobné produkty ako Odvaha (978-80-247-4782-8)

Cardmaking (978-80-247-5574-8)

Cardmaking (978-80-247-5574-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Ščerbová, 64 stran Autorka v knize seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Cardmaking (978-80-247-5574-8)

Ortopedie (978-80-247-4357-8)

Ortopedie (978-80-247-4357-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 1192 stran Základní publikace v oboru, která je určena nejen ortopédům a protetikům, ale současně také lékařům oborů tematicky souvisejících, jako je např. traumatologie, všeobecná chirurgie, revmatologie, onkologie, dětské a dorostové lékařství. Kniha je zcela nezbytná rovněž pro lékaře a pracovníky v oblasti fyziatrie - léčebné rehabilitace. První vydání monografie bylo oceněno kromě jiného Cenou rektora UK, Cenou Hlávkova nadačního fondu i Cenou Grady. Druhé vydání monografie je doplněno o aktuální poznatky a trendy v celém oboru, zcela nově byla zařazena např. traumatologie. Čtenář v knize najde mnoho nových obrázků (nyní i barevných), fotografií a literárních pramenů. Publikace obsahuje téměř 1200 názorných kreseb, fotografií a rtg snímků a na 60 přehledných tabulek. Je to unikátní a komplexní přehled informací z celého spektra oboru ortopedie a traumatologie pohybového aparátu. Kniha je rozdělena do dvou celků, v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ortopedie (978-80-247-4357-8)

Scrapbooking (978-80-247-3990-8)

Scrapbooking (978-80-247-3990-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Sylva Šporková, 112 stran Scrapbooking je výtvarná technika zejména o vytváření vlastních uměleckých fotoalb. Tato technika zažívá u nás opravdový boom. Kromě různých druhů fotoalb, které jsou základem scrapbookingu, jsou do knihy zařazeny i jiné techniky, které jsou v zahraniční literatuře známé jako cardmaking - různá přání, děkovné kartičky, obálky, a scrapart - jakékoliv jiné dekorace vytváření scarpbookovými materiály a pomůckami - dózy, krabičky, zápisníky, obaly, koláže). Výpravná celobarevná publikace je určená jak pro začátečníky, kteří se v ní dozvědí, jak pracovat s různými pomůckami a nářadím spolu se základními postupy, tak i pro pokročilé, ti tu najdou různé "vychytávky", s pomocí nichž budou moci obohatit svoje dosavadní tvoření. (alza.cz)

Podobné produkty ako Scrapbooking (978-80-247-3990-8)

Bazény (978-80-247-3888-8)

Bazény (978-80-247-3888-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Vlášek, 112 stran Kniha srozumitelnou formou otázek a odpovědí provede čtenáře procesem výstavby bazénu od prvotního zvážení, zda si bazén postavit, přes nutná jednání s úřady, až po návrh bazénu se správnou filtrací a ostatními technologiemi. Pomůže zvolit nejen správnou velikost bazénu podle počtu koupajících se osob a způsobu s jakým bude bazén využíván, ale čtenář se dozví i jaké jsou možnosti ohřevu bazénové vody pomocí solárních panelů, tepelných čerpadel a dalších zařízení. Autor v knize také odpovídá na dotazy ohledně možných způsobů zakrytí bazénu a to hlavně za pomoci zastřešení. Po přečtení této knihy nebudete zaskočeni při jednáních s dodavatelem vašeho nového bazénu a můžete také ušetřit až desetitisíce korun. (alza.cz)

Podobné produkty ako Bazény (978-80-247-3888-8)

Sexuologie (978-80-247-2492-8)

Sexuologie (978-80-247-2492-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Weiss, 744 stran Interdisciplinárně pojatá monografie o lidské sexualitě, sepsaná předními odborníky z řad sexuologů, psychiatrů, psychologů, urologů, gynekologů, chirurgů či antropologů přináší komplexní pohled na somatosexuální i psychosexuální vývoj člověka od prenatálního období až po stáří. Najdete zde odpovědi na otázky týkající se sexuální orientace a sexuální identity, sexuálních dysfunkcí, parafilií, jejich diagnostiky a léčby, kulturně podmíněných odlišností i vrozených evolučních determinant lidského sexuálního chování. Knihu jistě ocení odborníci z řad lékařů. Detaily knihy: Autor: Petr Weiss Rok vydání: 2010 ISBN: 978-80-247-2492-8 Počet stran: 744 (alza.cz)

Podobné produkty ako Sexuologie (978-80-247-2492-8)

Neplodnost (978-80-247-4555-8)

Neplodnost (978-80-247-4555-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdenka Ulčová-Gallová, 152 stran Proč jsou některé ženy a někteří muži neplodní? Jaké jsou metody vyšetření a léčby snížené plodnosti? Pro všechny, kteří se snaží stát rodiči, je tu již druhé, doplněné vydání úspěšné knihy Neplodnost — Útok imunity. Renomovaná česká autorka s kolegou genetikem píše o protilátkách proti spermiím, proti vajíčku, o imunologických vztazích mezi embryem a matkou, imunitním systému embrya, plodu a novorozence, o některých genetických souvislostech. Pozornost věnuje i příčinám potrácivosti jak ze strany matky, tak plodu. Odpovídá na nejčastější otázky z Poradny pro imunologii reprodukce a vše doplňuje příklady z praxe, obrazovým materiálem a ukázkami ze své beletrie. Detaily knihy: Autor: Zdenka Ulčová-Gallová Rok vydání: 2013 ISBN: 978-80-247-4555-8 Počet stran: 152 (alza.cz)

Podobné produkty ako Neplodnost (978-80-247-4555-8)

Nudle (978-80-247-2786-8)

Nudle (978-80-247-2786-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Kalina, 72 stran Rychlé, jedlé a chutné - to jsou nudlové recepty. Když se navíc inspirujeme japonskou, thajskou, čínskou či evropskou kuchyní, neustále objevujeme a vytváříme nové kombinace chutí. Fantazii se vůbec meze nekladou a mnohdy nás hotové jídlo přímo překvapí. Dokládá to 30 osvědčených receptů v českém a anglickém jazyce od zkušeného šéfkuchaře z mezinárodního hotelu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nudle (978-80-247-2786-8)

Nina (978-80-247-4597-8)

Nina (978-80-247-4597-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Braunová, Nina Divíšková, 224 stran Populární herečka Nina Divíšková, kterou známe ze seriálů Ulice nebo Vyprávěj, svěřila svůj zajímavý životní příběh zkušené autorce Petře Braunové a vznikla tak kniha Nina. Přestože je Nina duší brněnský patriot, osud ji nasměroval jinam. Po studiích na DAMU působila v ostravském Divadle Petra Bezruče a poté v Praze v Činoherním klubu. Na divadelních prknech ztvárnila desítky zajímavých rolí, hrála v televizních inscenacích a objevila se i na filmovém plátně. Jednou z nezapomenutelných postav je matka hlavního hrdiny v divadelní hře a filmu Příběhy obyčejného šílenství Petra Zelenky. Nina je manželkou herce a režiséra Jana Kačera, se kterým má tři dcery. Kniha vás překvapí upřímností a nadhledem, s jakým Nina svůj leckdy nelehký životní běh prožila, dozvíte se, proč její pouť na prkna, která znamenají svět, málem skončila v druhém ročníku DAMU a jak tato křehká žena v nouzi dokázala obléknout... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nina (978-80-247-4597-8)

Snowboarding (978-80-247-5053-8)

Snowboarding (978-80-247-5053-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dalibor Dvořák, kolektiv a, 112 stran Snowboarding se již neoddiskutovatelně zařadil mezi masově rozšířené zimní sporty, a tím se jeho výuka stala významnou a neodmyslitelnou součástí služeb lyžařských škol. Publikace přináší jednoduchý, ale přitom jasný a názorný metodický návod pro výuku snowboardingu od úplných začátečníků po pokročilé jezdce, kteří se nejlépe cítí na hraně nebo si ve snowparku chtějí užít skoky a jibbing... Na tvorbě knihy se společně podíleli nejen zkušení učitelé a lektoři z komerční praxe z Asociace profesionálních učitelů lyžování a Asociace profesionálních lyžařských škol, ale i snowboardoví odborníci ze Svazu lyžařů České republiky a zástupci vysokoškolských zařízení. Byly použity i poznatky od zahraničních kolegů pracujících a vyučujících po celém světě, kteří jsou s vývojem a trendy v oblasti snowboardingu v přímém kontaktu. Základní metodika výuky je popsána i v angličtině. (alza.cz)

Podobné produkty ako Snowboarding (978-80-247-5053-8)

Farmakologie (978-80-247-5558-8)

Farmakologie (978-80-247-5558-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 1008 stran Monografie pokrývá všechny oblasti jak obecné, tak i speciální farmakologie. Je určena jak pro pregraduální vzdělávání, tak i pro postgraduální odborníky širokého okruhu specializací. Koncepčně se jedná o spojení klasického přístupu farmakologického a farmakoterapeutického. Tomu odpovídá i výběr autorů, kteří vesměs pocházejí z klinických pracovišť. Monografie se dělí na obecnou a speciální část a uvádí základní informace prakticky o všech léčivých látkách, které jsou v současné době u nás používány. Publikace obsahuje rozsáhlou obrazovou dokumentaci a více než 300 přehledných tabulek, které sumarizují a zpřehledňují velký rozsah uváděných informací. Obecná farmakologie obsahuje 8 kapitol. Jsou zde podrobně vysvětleny obecné farmakodynamické a farmakokinetické pochody, které tvoří základ pro představu o pohybu léčivé látky v organismu až k místu jejího působení, a přispívají tak i ke správnému výběru... (alza.cz)

Podobné produkty ako Farmakologie (978-80-247-5558-8)

Košíkářství (978-80-247-0876-8)

Košíkářství (978-80-247-0876-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Gabriela Marková, 180 stran Košíkářství patří mezi jedno z nejstarších řemesel. Spektrum používaných materiálů se ale v posledních letech velice rozšířilo a pletení košíků je dnes spíše činností provozovanou pro zábavu. Ten, kdo by se rád pustil do výroby svého vlastního koše, najde v této knize všechny důležité informace — přehled potřebných pomůcek, popis používaných materiálů a jejich charakteristiku a hlavně podrobné návody na výrobu koše. Všechny postupy jsou pro lepší názornost zachyceny na ilustracích a doprovodných fotografiích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Košíkářství (978-80-247-0876-8)

Mozaikování (978-80-247-3284-8)

Mozaikování (978-80-247-3284-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Konířová, 64 stran Kniha je věnována technice mozaikování. Mozaika je výzdoba poskládaná z drobných segmentů - mozaikových kamenů, které mohou být ze skla, kamínků, keramiky, porcelánu i dalších materiálů. Postupně se seznámíte s několika způsoby osazení mozaikových kamenů, naučíte se zacházet s nářadím a orientovat se v lepidlech. Podrobně jsou vysvětleny techniky vytváření mozaiky na plochých i oblých podkladech, nástěnné mozaiky, mozaiková světla a mikromozaiky. Najdete tu také inspiraci pro mozaikovou adventní dekoraci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mozaikování (978-80-247-3284-8)

Fimo (978-80-247-3312-8)

Fimo (978-80-247-3312-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Nemravová, 112 stran Publikace, která přináší ucelený přehled o základních technikách práce s polymerovou hmotou (FIMO atd.) speciálně se zaměřující na výrobu korálků a šperků. Polymerová hmota je materiál, jehož používání se v současné době rozvíjí a získává stále větší oblibu výtvarníků a všech, kteří se věnují ručním pracím. Zájemce po prostudování této knihy bude schopen na pokročilé úrovni pracovat s polymerovou hmotou. V knize nalezne ucelený popis materiálu a pomůcek, které na českém trhu dosud nejsou zmapovány.Kniha obsahuje návody a obrazové postupy jednotlivých technik využívaných k výrobě konkrétních projektů. Slouží také jako základ k dalšímu experimentování s touto mnohostranně použitelnou hmotou. Publikace je na trhu ojedinělá svou komplexností a reflexí českého trhu s polymerem. Dosud neexistuje kniha českého autora, která by tuto tematiku rozvíjela a zároveň reflektovala dostupnost materiálu a pomůcek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Fimo (978-80-247-3312-8)

Psychodidaktika (978-80-247-3341-8)

Psychodidaktika (978-80-247-3341-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Škoda, Pavel Doulík, 208 stran Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi.Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, vztah mezi pamětí a učením. Dále se autoři zabývají styly učení, problematikou individuální charakteristiky učícího se jedince a didaktickou rekonstrukcí (didaktická transformace učiva, přibližování vnitřních poznatkových systémů učícího se jedince k aktuálnímu stavu poznání). Podstatná část knihy je věnována metodám efektivního učení a vyučování a jejich praktickému využití.Publikace je určena především studentům pedagogických oborů, učitelům a všem zájemcům o efektivní učení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychodidaktika (978-80-247-3341-8)

Salsa (978-80-247-3479-8)

Salsa (978-80-247-3479-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Šárka Kociánová, 104 stran Jedinečná instruktážní celobarevná publikace vás provede krok za krokem tajemstvím salsy, fascinujícího a smyslného tance, jímž žije nejen Latinská Amerika, ale stále více mu přichází na chuť i Evropa. Všem nadšeným milovníkům tanečních kroků pomohou se zvládnutím tohoto ohnivého tance profesionální tanečníci, nadšení propagátoři salsy. Krásné fotografie zprostředkovávají osobitým způsobem ducha podmanivého tance a zároveň životního stylu plného barev, slunce a exotických koktejlů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Salsa (978-80-247-3479-8)

Celulitida (978-80-247-3932-8)

Celulitida (978-80-247-3932-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Alice Schmidtová, Erika Hübelová, 188 stran Toužíte po perfektní postavě? Obáváte se zdánlivě neřešitelných problémů, které s sebou může přinášet moderní doba? Také pro vás je celulitida strašákem, noční můrou, proti které je velmi těžké bojovat? Pak je tato publikace určena právě vám. Autorky vycházejí ze své dlouhodobé praxe a předkládají informace o příčinách, možnostech prevence a léčby "pomerančové kůže". Pomoci může nejen pravidelný pohyb, ale i zdravá a vyvážená strava - proto je nové vydání velmi úspěšného titulu doplněno jak novými cviky proti celulitidě, tak chutnými a jednoduchými recepty s dostatečným obsahem ovoce a zeleniny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Celulitida (978-80-247-3932-8)
Public relations (978-80-247-4229-8), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Základy Public Relations (9788779689503), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Apokalyptický deník (978-80-747-4229-3), Vražda na vrších (978-80-243-4229-0), Garfield se užírá (978-80-902-4229-6), Java 8 (978-80-247-4638-8), Snowboarding (978-80-247-5053-8), Mozaikování (978-80-247-3284-8), Farmakologie (978-80-247-5558-8), Košíkářství (978-80-247-0876-8), Salsa (978-80-247-3479-8), Psychodidaktika (978-80-247-3341-8), Celulitida (978-80-247-3932-8), Odvaha (978-80-247-4782-8), Neplodnost (978-80-247-4555-8), Rétorika (978-80-247-3031-8), Scrapbooking (978-80-247-3990-8), Volejbal (978-80-247-2744-8), Fimo (978-80-247-3312-8), Sexuologie (978-80-247-2492-8), Ortopedie (978-80-247-4357-8), Cardmaking (978-80-247-5574-8), Bazény (978-80-247-3888-8), Veřejné finance (978-80-247-5561-8), Slůně Riang (978-80-247-4683-8)