eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Základy public relations (9788779689503)eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Siva a parvati josef fric e knihaeBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Moučníky moderně i tradičně: moderně i tradičně (978-80-7371-137-5)eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e knihaeBook: Hollywood. Továrna na sny exportující dokonalý americký produkt do kinosálů v nejzapadlejších koutech světa. Zájem o průmysl v pozadí, fascinující příběhy, šokující souvislosti, ale i drobné trhlinky v jinak perfektních úsměvech hrdinů z plakátu, poháněly zvědavost autorů, filmových kritiků, Václava Rybáře a Matěje Svobody, sezonu za sezonou už přes dvacet let. Cílem této knihy není zkazit vám vzpomínky na oblíbené filmy a démonizovat Hollywood jako takový, jen si rozšíříte obzory, abyste uměli své oblíbené filmové trháky milovat se vším všudy. S hvězdami hodnými i zlými, v časech dolarové hojnosti i účetního nedostatku, při mentálním zdraví i myšlenkové nemoci. Dokud vás smrt nerozdělí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Továrna na sny - Václav Rybář, Matěj Svoboda - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e knihaNa českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Kniha album václav (978-80-7215-531-6)Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenuMáte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e knihaMáte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e knihaElektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Houbarka viktorie hanisova e knihaElektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Korist paul finch e knihaeBook: Václav Tomek, významný český historik politického myšlení, autor řady prací o dějinách českého anarchismu, a Ondřej Slačálek, znalec současného anarchismu, zde poprvé v české odborné literatuře podávají souhrnný obraz vývoje této kdysi vlivné politické ideologie od jejího zrodu v 1. polovině XIX. století až do současnosti, přičemž při hledání jejích kořenů dospívají hluboko do středověku, u nás až k učení Petra Chelčického. Při výkladu dějin anarchismu se soustřeďují na jeho „klasiky" - P. J. Proudhona, N. Bakunina a P. A. Kropotkina. Nezapomínají ani na svérázné, křesťanstvím inspirované učení L. N. Tolstého, které před 1. světovou válkou tolik ovlivnilo řadu našich vzdělanců. Zároveň s tím autoři zkoumají též proměny politického hnutí anarchismu, které prožilo dočasný vzestup v bouřlivých 60. letech XX. století. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Anarchismus / Svoboda proti moci - Slačálek Ondřej Tomek Václav - e-kniha , Madarsko richard prazak e knihaElektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Buzicci jan folny e knihaElektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Hadka petra nachtmanova e knihaeBook:,Autor v knize podrobuje svému kritickému pohledu uplynulých třicet let od listopadové revoluce. Jak píše, nejde mu o připomínání, nebo dokonce o nový výklad éry relativně rychlé transformace naší společnosti. Spíše mu jde o to, v co se naše transformace vyvinula a kam nás před třiceti lety zahájené trendy a tendence a jejich v čase se rozvíjející deformace dnes vedou. Určitě jinam, než kam jsme chtěli, i když základní cíl a úkol byl dosažen: dnešní svět nemá se starým komunismem bezprostředně nic společného. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako 30 let cesty ke svobodě ale i zpět - Václav Klaus - e-kniha , Slib lisa kleypas e knihaBez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Kra pavel obluk e knihaElektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Site petra dvorakova e knihaKniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Kniha náš václav havel (978-80-906593-1-5)Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Václav havel vzpomínková kniha (978-80-7229-842-6)Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Kapitalismus a svoboda (80-857-8733-4)Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7) , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenueBook:,Svět, jak ho známe, skončil. Hrstky přeživších den co den bojují o vlastní životy uzavření v karanténních zónách. Za jejich zdmi vládne zlo s pohledem temnějším než kdy dřív. Stojí lidstvo opravdu na svém konci?O tom se na vlastní kůži přesvědčí vojenský seržant Hart, zdravotní sestra Nathalie, i neznámý muž, který se v zemi nikoho probouzí, aby našel odpovědi na otázky z dávno zapomenuté minulosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Subjekt - Patrik Svoboda - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenueBook:,Ve dvanácti humorně laděných sci-fi povídkách se autor odlehčenou formou pokouší řešit modelové situace, které by mohly nastat v případech, kdy by byl obyčejný český člověk konfrontován s návštěvou mimozemských civilizací. Kniha se nepokouší ohromit čtenáře popisem nejmodernější techniky, dramatickými a drastickými scénami, ani katastrofickými vizemi, nýbrž zůstává pevnýma nohama na zemi, v Česku, a když ve vesmíru, tedy s optimistickým nadhledem a v typické pohodové poloze. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Scifíčka - Ivan Svoboda - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenueBook:,Udřená do morku kostí se vydala domů. Chtěla si jen lehnout. Hladová, ale šťastná, že se zase vrátí do světa bez utrpení. Už měla na dohled svůj dům. Někdo však před ním stál. Ztěžka si povzdechla. Hlasitě polkla a s odporem se blížila k čekajícímu Eliasovi. Nechtěla s ním mluvit. Už ho nechtěla nikdy ani vidět! Jenže něco nesedělo. Ta postava byla příliš vysoká.Několik kroků od svého domu se konečně zády stojící člověk otočil na příchozí ženu. Líně a bez zájmu pohledem propálil Ilaně díru do srdce.„Měsíční panno?!“ zašeptala. Protřela si oči. „Ukaž se! Měsíční panno!“ už křičela. „Prosím, ukonči to. Já nechci! Můžeme snít o čemkoliv jiném,“ žadonila, ale nedostalo se jí žádné odpovědi, kromě tvrdého pohledu tak dobře známých očí. Několikrát se štípla do tváře. Spí? Ještě nemohla. „Noeli!“ vydechla nevěřícně.Muž nijak nereagoval. Jen stál a díval se na Ilanu.„Noeli?!“ poslední metry doběhla a skočila svému muži kolem krku. „Bože!“ Válka rozervala na kusy nejen státy, ale i lidská srdce. Ilana marně čeká na návrat svého muže, který je dlouhé roky nezvěstný. Sama se musí potýkat s nástrahami života, které ji vtahují do nočních můr... dokud ji z nich nevytrhne tajemná a nezbedná dívka. Od té doby se jediným útočištěm v neklidném světě stává říše snů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ilana - Tomáš Svoboda - e-knihaElektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)eBook: Propadáte se rádi do cizích světů, ať už prostřednictvím knih, videoher nebo filmů? Fantasy říše a jejich příběhy objímají fanoušky ze všech žánrů nejpevněji. Jakmile překročíte jejich práh, přistupujete na nová pravidla a cestujete za hranice toho, co je možné v naší realitě. Filmy jako takové jsou eskapistickou zábavou, ve fantasy však ochotně cestujeme dál než jindy. Tato kniha je velkou mapou pro všechny ochotné turisty, co chtějí navštěvovat nepřeberné množství kouzelných krajin. Dílem encyklopedie, dílem rozcestník a rádce pro všechny fanoušky filmové magie. Fantasy není jen o udatných hrdinech, spanilých princeznách, zlých čarodějích a nepřemožitelných dracích. Zalistujte a zjistíte, že na otevření brány do žánru filmové fantasy nepotřebujete žádné speciální zaklínadlo. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Encyklopedie fantasy filmu - Jiří Pospíšil, Petr Cífka, Václav Rybář, Matěj Svoboda, Ondřej Mrázek - e-knihaeBook:,Významný arktický ekolog a profesor torontské univerzity Josef Svoboda byl v roce 1949 jako devatenáctiletý student brněnské Masarykovy univerzity zatčen a nezákonně odsouzen k jedenácti letům. Komunistický kriminál se mu přitom paradoxně stal skutečnou školou, ve které potkal elitu národa - vězněné básníky, historiky, teology, biskupy, generály, politiky. Ve svých vzpomínkách Svoboda prochází celým svým životem (od Kralup přes Leopoldov až po Kanadu, od skautování až po práci v zoo či výzkum v Arktidě) a obhlíží jednotlivé vrstvy svého dramatického životního příběhu. Jeden život, a přece jako by se do něho vešly nejméně tři pohnuté osudy - tři inkarnace. Kniha vznikla na základě autorova desetidílného vyprávění, které v rozhlasovém cyklu Osudy na stanici Český rozhlas 3 - Vltava připravil Miloš Doležal. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tři inkarnace - Josef Svoboda - e-knihaeBook:,S předmluvou kardinála Dominika Duky Morova kniha stojí na počátku anglické literární tradice, podle níž se věci vážné a důležité říkají s vtipem a humorem, někdy břitce satiricky, někdy opět s úsměvným pohledem na projednávanou věc. V nové době jsou nejvýraznějšími zástupci této linie G. K. Chesterton a G. B. Shaw. Je to kniha vpravdě renesanční a humanistická nejen onou charakteristickou směsí antické filozofie, umění a rétoriky, s celou základnou učení Kristova v teorii i praxi, učení, vůči němuž ovšem stojí někdy ve zdánlivém rozporu. Nový duch se tu v oblasti filozofie a umění přenesl na území sociální. Poznané pravdy nebo hypotézy jsou tu namnoze zaobaleny v mnoha beletristických poznámkách a podrobnostech, které mají jednak učinit hlavní myšlenky stravitelnějšími, jednak poskytnout autorovi možnost obrany. Proto také píše Erasmovi v listopadu 1516, když se mu zřejmě dostalo řady příznivých posudků, že si již připadá jako doživotní vládce svých utopijských: „Jako bych si již vykračoval ověnčen oním vznešeným diadémem obilí, v hávu františkánském, s ctihodným žezlem z hrstky klasů. Prodlel jsem příliš často u tohoto nejsladšího snu, ale nadcházející jitřenka mně ubožákovi sen rozptýlila, svrhla mne z knížecího trůnu a volá zpět do mé roboty, to jest k soudu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Thomas More - Bohumil Svoboda - e-knihaeBook: Sbírka tajemných a strašidelných próz neprávem pozapomenutého autora, který uměl citlivě postihnout přízračnost českého venkova. V devatenácti povídkách vybraných z rozsáhlého díla F. X. Svobody (1860–1943), rodáka z Mníšku pod Brdy, navštívíme především brdské lesy a vesnice, a to převážně za tmy, ve chvílích, kdy se na odlehlých místech zjevují duchové, ďáblové, lesní skřeti a víly, kdy se nad lukami vznášejí přízraky vojáků z dávných bitev, na polní cestě se kodrcá povoz s vodníkem a své prazvláštní historky vypráví sadař Janatka nebo Anna Kroupová, vdova po správci bažantnice, která měla blízko k záhadnému výraři Poupovi, jenž v sobě nosil duši lesa... Knihu sestavil a doslovem opatřil Petr Boček. Je určena všem literárním dobrodruhům a hledačům temných kuriozit, kteří se chtějí obeznámit s výrazným představitelem staročeské venkovské gotiky a jeho působivě psanými díly, jež tiskem naposledy vyšla leckdy i před více než sto lety. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Noční host - F.X. Svoboda - e-knihaeBook: Monika je milující a svědomitá matka, od svého půlročního batolete se téměř nehne. Matěj je pro ni vymodlené dítě, a tak se mu svědomitě věnuje a dohlíží, aby mu nic nechybělo. Když Matěj upadne a poraní si hlavu, vezme ho do nemocnice, kde mu lékaři zjistí tříštivou zlomeninu lebky. V této chvíli se její život promění v peklo. Výslechy na kriminálce, podezřívavé návštěvy sociálních pracovnic, žaloba a táhlý soudní proces, během něhož musí mladá žena napínat veškeré síly, aby ochránila sebe, svou rodinu i další dítě, které se má teprve narodit. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Máma kriminálnice - Monika Svoboda - e-knihaeBook: Deník politika, právníka a vysokoškolského učitele v oboru práva Evropské unie Pavla Svobody vznikal během autorova pětiletého působení v Evropském parlamentu a posléze byl doplněn o úryvky ze soudobých blogů a článků a o fotografický materiál. Pohled do pestré každodenní reality fungování Evropského parlamentu, střípky z jeho zákulisí, trefné glosování dění, průhledy do dilemat, kterým je evropský politik ve svém rozhodování vystaven, ale i do osobního života – to všechno činí tento text autentickým, otevřeným a přitom čtivým a vtipným. Hudbymilovného čtenáře možná překvapí, že tento celoevropsky uznávaný český politik je zapáleným muzikantem a mimo jiné i tvůrcem největší sbírky českých a moravských koled. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Deník europoslance - Pavel Svoboda - e-knihaeBook: Podle staré legendy dostala kdysi dávno jedna šlechtická dcera krásný dárek od samotné císařovny – malinkatou dřevěnou sošku Panny Marie. Vyřezávána byla z voňavého, růžového dřeva. Tak si ji princezna zamilovala, že když jednou o ni přišla, nebyl její pláč k utišení. Jaké to bylo ale překvapení, když nalezla kopičku malých dřívek na svém stole – byla to ona soška rozebraná na kousíčky. Dřívka ji přinesli ptáčci, které princezna tak ráda krmila, aby potěšili svou dobroditelku. Umným mistrům podařilo se sošku zase zrekonstruovat, jen jeden poslední dílek se nenašel. Když najednou vypíše anglický gentleman velkou finanční odměnu, pro toho, komu se podaří chybějící dřívko nalézti, ožívá tato legenda novým životem. Rázem jsou jako v horečce lidé, kteří touží proniknout do starého příběhu a být přitom bohatě odměněni. I Sylva se svým bratrem Jeníkem propadne horečnému blouznění a vydává se po stopách dřívka, které prozatím vedou do různých kostelů. Cesta je zavede až ke kostelu svatého Antonína k faráři Doušovi, kde se Sylvě podaří na nějaký čas usadit. Na faře se pojednou k touze nalézti kýžený poklad přidávají další touhy a pokušení, se kterými se v počátku nedalo úplně počítat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pokušení - František Xaver Svoboda - e-knihaeBook: Víte, co obnáší práce záchranářského kynologa? Jaké úkony následují po příjezdu na místo katastrofy, kde vidíte zbořené sutiny rodinných domů, auta v roztodivných pozicích a pozohýbané stromy? Petr Svoboda se s USAR týmem účastnil záchranných prací po výbuchu v Bejrútu a vyrazil na pomoc jižní Moravě, když na ní řádilo tornádo. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psí záchranář - Petr Svoboda - e-knihaKniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-knihaeBook:,Autor vystudoval klasické gymnázium v Praze, poté Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy a Filmovou fakultu Akademie múzických umění: z FAMU byl při politických prověrkách v lednu 1949 jako křesťan ze studia vyloučen. Pracoval jako novinář, publicista, filmový pracovník a spisovatel. Z jeho literárního díla uvádíme: sborník Laterna magica (Filmový ústav 1968), Texas – země osamělé hvězdy (Vyšehrad 1985) a novelu Mírně střelená laň (pod pseudonymem Vladimír Nový, Aeterna 1990). Dále uspořádal sborník ke svatořečení Blahoslavená Anežka Česká (Česká katolická charita 1989), sborník Kardinál Tomášek (spolu s J. Hartmanem a V. Vaškem, Zvon 1994), s Jiřím Reinsbergem napsali knihu Legio angelica a P. Method Klement OSB (Trinitas 2000). Z dalších prací: Svedl jsi mě, Hospodine – rozhovory s biskupem Jaroslavem Škarvadou (Karmelitánské nakladatelství 2000), Kniha o Janu Lebedovi (Vyšehrad 2003), Hospodin rozjasnil svou tvář – rozhovory s Msgr. Jiřím Reinsbergem (Vyšehrad 2003), Víra je můj pevný hrad – rozhovory s arcibiskupem Karlem Otčenáškem (Vyšehrad 2004). Jako editor zpracoval rukopis Methoda Klemanta Jsem ražen z českého kovu (Vyšehrad 2000), práci Jana Svobody Přes propasti věků (Vyšehrad 2001), Dominique Patiérové Svatý Prokop a Byzanc (Občanské sdružení „Karel IV.“ 2009) a Vlasty Orané Blanka (Občanské sdružení „Karel IV.“ 2011). Z jeho prací vynikají dále kniha o kardinálu Tomáškovi Na straně národa (Vyšehrad 2006), Kardinál Josef Beran (Vyšehrad 2008) a předkládána je novela Ve znamení trabanta. Jako předseda ediční komise Občanského sdružení „Karel IV.“ zmapoval a vydal celé dílo císaře a krále Karla IV., dílo literární, státnické, hospodářské (Zdeněk Kalista: Karel IV. a Itálie) i duchovní (Zdeněk Kalista: Karel IV. – jeho duchovní tvář) a vydal práci Milana Machovce Česká státnost.. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ve znamení trabanta - Bohumil Svoboda - e-knihaeBook:,„Zazvonil zvonec a pohádky je konec.“„Já ještě nechci spát! Chci ještě jednu pohádku!“„Ale jdi ty! Víš, kolik je hodin?“„Prosím! Ještě jednu. Poslední. Pěkně prosím!“„Tak dobrá, když tak pěkně prosíš. Chtěla bys slyšet pohádku o víle?“„Co je to víla?“„Víla je stvoření čarokrásné, plaché a velmi, velmi křehké. Jediný tvůj pohled by jí ublížil. Pokud však vkročíš do jejího hvozdu s čistým srdcem a bystrou hlavou, zažiješ nevídané dobrodružství. Třeba jako Ervin, neohrožený princ z dalekých krajů, který se nebál vstoupit do tajemného lesa...“ (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Král a Královna - Tomáš Svoboda - e-knihaeBook:,Filmový publicista a historik Jan Svoboda zkoumá film už od 60. let a věnuje se především pracím svých současníků. Ve třech částech skript rozebírá fenomén nových filmových vln a nepřehlédnutelné období šedesátých let, a to především s důrazem na proměnu filmové narativnosti. Jako současník poskytuje dnešnímu čtenáři zasvěcený pohled zevnitř doby a dovoluje nám svým prostřednictvím nahlédnout do mytického období filmu jak v československém, tak světovém kontextu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Proměny filmového vyprávění - Jan Svoboda - e-knihaeBook:,Básnický debut Luboše Svobody (1986) s názvem Vypadáme, že máváme je malým katalogem zvrtnutých střetnutí či příznivých situací, které se nečekaně vymkly. Svoboda je zaznamenává a třídí systematicky, pečlivě, s láskou i náruživostí sběratele. Někdy s potutelným úsměvem, nikdy výsměšně. „Za Svobodovými úspornými vpády do intimností a rituálů číhá svět lidí ve své strohé podstatě,“ píše básnířka Martina Blažeková.Luboš Svoboda (1986 v Chýnově) absolvoval Literární akademii Josefa Škvoreckého, v současnosti studuje na Filozofické fakultě obor Nová média. Žije a pracuje v Praze. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vypadáme, že máváme - Luboš Svoboda - e-knihaeBook: Dva pohnuté životní příběhy žen, které jsou naplněné velkými očekáváními, sny a touhami, ale stejně tak i velkým zklamáním. První příběh o Marii Velichové, takzvané Můře, vypráví její vrstevník Prošek. S Můrou se znají již od dětství, však také vyrůstali ve stejné dědině. Vzájemných sympatií mezi nimi nebylo. Až když se po letech znovu potkávají v Praze, započne se nová kapitola obou jejich životů. Mladičký Prošek plný ideálů a touhou proniknout do hudebního světa, sní o životě úspěšného skladatele. Můra jako marnotratná dívka ráda se vlichocuje pěkným pánům. I Prošek podlehne kouzlu své sousedky z dětství. Dostává se do role odmítaného, ale přesto věrného přítele a nepřímo se tak účastní dramatického života Můry. Druhý příběh vypráví sama hlavní hrdinka o svém životě v Praze. Vzdělaná Alena – úřednice v bance – se dokáže sama dobře zaopatřit. I jí se však dotýkají problémy, kterými trpí každá duše, který se chce zamilovat. A skutečně se stalo, že se dvakrát v životě vážně zamilovala. Okolnosti, které se ohledně toho v zápětí vyskytly, dokázaly pořádně zamotat dalším vývojem vztahů a Alena se musí vyrovnat s klacky, které ji život naházel pod nohy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Poznamenaní Andělé - František Xaver Svoboda - e-knihaeBook:,Poklidně plynoucí život hlavního protagonisty se podstatným způsobem změní dnem, kdy z vod rybníku Šeberák pan Alois Bumbálek zachrání tonoucího starce. Tento zlomový moment nastartuje řadu neuvěřitelných a dramatických situací v době kdy se svět reálného socialismu začne prolínat s nepochopitelnými ději mimo čas a prostor. Alois Bumbálek, povoláním vodohospodář a rovněž příležitostný spisovatel, prožije hluboké zvraty v oblasti citové a tvůrčí, což způsobí problémy nejen v manželském soužití. Do propletence záhadných úkazů a neuvěřitelných příhod jsou postupně vtahováni rodinní příslušníci, přátelé, známí i mnozí spolupracovníci. Vše bizarní, neuvěřitelné, komické a směšné naprosto logicky koresponduje s dobou přelomového roku 1989. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Někdo se asi topí - Ivan Svoboda - e-knihaeBook:,Ploché střechy byly dlouho v podvědomí laické i odborné veřejnosti vnímány jako střechy problémové. Dnes jsou spolehlivé nejen proto, že jsou na jejich provedení nabízeny kvalitní výrobky, ale i proto, že projektanti i realizační firmy mají stále více informací o jejich vlastnostech i použití. Ploché střechy dnes už nemají jen funkci obalové konstrukce budov, ale umožňují i jejich provozní využití jako například terasy či střešní zahrady. Kniha je plná praktických informací zabývajících se provedením a funkcemi plochých střech. Jednotlivé druhy plochých střech jsou zde detailně popsány a každý druh ploché střechy je doplněn informacemi z oblasti stavební tepelné techniky, zpravidla včetně vzorových tepelně technických výpočtů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ploché střechy - Chaloupka Karel, Zbyněk Svoboda - e-knihaeBook:,Když Bronislav vyrážel do Norska, uměl čtyři souvislé věty v Angličtině. Norsky neuměl ani slovo. To jej přivedlo do mnoha obtížných situací, přesto se nezalekl a věřil, že se správnou motivací a snahou dokáže vše, co si usmyslí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Příběhy z norských fjordů - Bronislav Svoboda - e-kniha