Public relations - moderně a účinně - václav svoboda - e-kniha

Produkt Public relations - moderně a účinně - václav svoboda - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations - moderně a účinně - václav svoboda - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Základy public relations (9788779689503)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Siva a parvati josef fric e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Moučníky moderně i tradičně: moderně i tradičně (978-80-7371-137-5)

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Kniha album václav (978-80-7215-531-6)

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenu

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

30 let cesty ke svobodě ale i zpět - Václav Klaus - e-kniha

30 let cesty ke svobodě ale i zpět - Václav Klaus - e-kniha
Detail

eBook:,Autor v knize podrobuje svému kritickému pohledu uplynulých třicet let od listopadové revoluce. Jak píše, nejde mu o připomínání, nebo dokonce o nový výklad éry relativně rychlé transformace naší společnosti. Spíše mu jde o to, v co se naše transformace vyvinula a kam nás před třiceti lety zahájené trendy a tendence a jejich v čase se rozvíjející deformace dnes vedou. Určitě jinam, než kam jsme chtěli, i když základní cíl a úkol byl dosažen: dnešní svět nemá se starým komunismem bezprostředně nic společného. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako 30 let cesty ke svobodě ale i zpět - Václav Klaus - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Korist paul finch e kniha

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Madarsko richard prazak e kniha

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Buzicci jan folny e kniha

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Hadka petra nachtmanova e kniha

Ilana - Tomáš Svoboda - e-kniha

Ilana - Tomáš Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Udřená do morku kostí se vydala domů. Chtěla si jen lehnout. Hladová, ale šťastná, že se zase vrátí do světa bez utrpení. Už měla na dohled svůj dům. Někdo však před ním stál. Ztěžka si povzdechla. Hlasitě polkla a s odporem se blížila k čekajícímu Eliasovi. Nechtěla s ním mluvit. Už ho nechtěla nikdy ani vidět! Jenže něco nesedělo. Ta postava byla příliš vysoká.Několik kroků od svého domu se konečně zády stojící člověk otočil na příchozí ženu. Líně a bez zájmu pohledem propálil Ilaně díru do srdce.„Měsíční panno?!“ zašeptala. Protřela si oči. „Ukaž se! Měsíční panno!“ už křičela. „Prosím, ukonči to. Já nechci! Můžeme snít o čemkoliv jiném,“ žadonila, ale nedostalo se jí žádné odpovědi, kromě tvrdého pohledu tak dobře známých očí. Několikrát se štípla do tváře. Spí? Ještě nemohla. „Noeli!“ vydechla nevěřícně.Muž nijak nereagoval. Jen stál a díval se na Ilanu.„Noeli?!“ poslední metry doběhla a skočila svému muži kolem krku. „Bože!“ Válka rozervala na kusy nejen státy, ale i lidská srdce. Ilana marně čeká na návrat svého muže, který je dlouhé roky nezvěstný. Sama se musí potýkat s nástrahami života, které ji vtahují do nočních můr... dokud ji z nich nevytrhne tajemná a nezbedná dívka. Od té doby se jediným útočištěm v neklidném světě stává říše snů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ilana - Tomáš Svoboda - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Subjekt - Patrik Svoboda - e-kniha

Subjekt - Patrik Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Svět, jak ho známe, skončil. Hrstky přeživších den co den bojují o vlastní životy uzavření v karanténních zónách. Za jejich zdmi vládne zlo s pohledem temnějším než kdy dřív. Stojí lidstvo opravdu na svém konci?O tom se na vlastní kůži přesvědčí vojenský seržant Hart, zdravotní sestra Nathalie, i neznámý muž, který se v zemi nikoho probouzí, aby našel odpovědi na otázky z dávno zapomenuté minulosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Subjekt - Patrik Svoboda - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Scifíčka - Ivan Svoboda - e-kniha

Scifíčka - Ivan Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Ve dvanácti humorně laděných sci-fi povídkách se autor odlehčenou formou pokouší řešit modelové situace, které by mohly nastat v případech, kdy by byl obyčejný český člověk konfrontován s návštěvou mimozemských civilizací. Kniha se nepokouší ohromit čtenáře popisem nejmodernější techniky, dramatickými a drastickými scénami, ani katastrofickými vizemi, nýbrž zůstává pevnýma nohama na zemi, v Česku, a když ve vesmíru, tedy s optimistickým nadhledem a v typické pohodové poloze. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Scifíčka - Ivan Svoboda - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Kniha náš václav havel (978-80-906593-1-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Václav havel vzpomínková kniha (978-80-7229-842-6)

Tři inkarnace - Josef Svoboda - e-kniha

Tři inkarnace - Josef Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Významný arktický ekolog a profesor torontské univerzity Josef Svoboda byl v roce 1949 jako devatenáctiletý student brněnské Masarykovy univerzity zatčen a nezákonně odsouzen k jedenácti letům. Komunistický kriminál se mu přitom paradoxně stal skutečnou školou, ve které potkal elitu národa - vězněné básníky, historiky, teology, biskupy, generály, politiky. Ve svých vzpomínkách Svoboda prochází celým svým životem (od Kralup přes Leopoldov až po Kanadu, od skautování až po práci v zoo či výzkum v Arktidě) a obhlíží jednotlivé vrstvy svého dramatického životního příběhu. Jeden život, a přece jako by se do něho vešly nejméně tři pohnuté osudy - tři inkarnace. Kniha vznikla na základě autorova desetidílného vyprávění, které v rozhlasovém cyklu Osudy na stanici Český rozhlas 3 - Vltava připravil Miloš Doležal. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tři inkarnace - Josef Svoboda - e-kniha , Kapitalismus a svoboda (80-857-8733-4)

Thomas More - Bohumil Svoboda - e-kniha

Thomas More - Bohumil Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,S předmluvou kardinála Dominika Duky Morova kniha stojí na počátku anglické literární tradice, podle níž se věci vážné a důležité říkají s vtipem a humorem, někdy břitce satiricky, někdy opět s úsměvným pohledem na projednávanou věc. V nové době jsou nejvýraznějšími zástupci této linie G. K. Chesterton a G. B. Shaw. Je to kniha vpravdě renesanční a humanistická nejen onou charakteristickou směsí antické filozofie, umění a rétoriky, s celou základnou učení Kristova v teorii i praxi, učení, vůči němuž ovšem stojí někdy ve zdánlivém rozporu. Nový duch se tu v oblasti filozofie a umění přenesl na území sociální. Poznané pravdy nebo hypotézy jsou tu namnoze zaobaleny v mnoha beletristických poznámkách a podrobnostech, které mají jednak učinit hlavní myšlenky stravitelnějšími, jednak poskytnout autorovi možnost obrany. Proto také píše Erasmovi v listopadu 1516, když se mu zřejmě dostalo řady příznivých posudků, že si již připadá jako doživotní vládce svých utopijských: „Jako bych si již vykračoval ověnčen oním vznešeným diadémem obilí, v hávu františkánském, s ctihodným žezlem z hrstky klasů. Prodlel jsem příliš často u tohoto nejsladšího snu, ale nadcházející jitřenka mně ubožákovi sen rozptýlila, svrhla mne z knížecího trůnu a volá zpět do mé roboty, to jest k soudu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Thomas More - Bohumil Svoboda - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenu

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenu

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenu

Král a Královna - Tomáš Svoboda - e-kniha

Král a Královna - Tomáš Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,„Zazvonil zvonec a pohádky je konec.“„Já ještě nechci spát! Chci ještě jednu pohádku!“„Ale jdi ty! Víš, kolik je hodin?“„Prosím! Ještě jednu. Poslední. Pěkně prosím!“„Tak dobrá, když tak pěkně prosíš. Chtěla bys slyšet pohádku o víle?“„Co je to víla?“„Víla je stvoření čarokrásné, plaché a velmi, velmi křehké. Jediný tvůj pohled by jí ublížil. Pokud však vkročíš do jejího hvozdu s čistým srdcem a bystrou hlavou, zažiješ nevídané dobrodružství. Třeba jako Ervin, neohrožený princ z dalekých krajů, který se nebál vstoupit do tajemného lesa...“ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Král a Královna - Tomáš Svoboda - e-kniha

Ve znamení trabanta - Bohumil Svoboda - e-kniha

Ve znamení trabanta - Bohumil Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Autor vystudoval klasické gymnázium v Praze, poté Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy a Filmovou fakultu Akademie múzických umění: z FAMU byl při politických prověrkách v lednu 1949 jako křesťan ze studia vyloučen. Pracoval jako novinář, publicista, filmový pracovník a spisovatel. Z jeho literárního díla uvádíme: sborník Laterna magica (Filmový ústav 1968), Texas – země osamělé hvězdy (Vyšehrad 1985) a novelu Mírně střelená laň (pod pseudonymem Vladimír Nový, Aeterna 1990). Dále uspořádal sborník ke svatořečení Blahoslavená Anežka Česká (Česká katolická charita 1989), sborník Kardinál Tomášek (spolu s J. Hartmanem a V. Vaškem, Zvon 1994), s Jiřím Reinsbergem napsali knihu Legio angelica a P. Method Klement OSB (Trinitas 2000). Z dalších prací: Svedl jsi mě, Hospodine – rozhovory s biskupem Jaroslavem Škarvadou (Karmelitánské nakladatelství 2000), Kniha o Janu Lebedovi (Vyšehrad 2003), Hospodin rozjasnil svou tvář – rozhovory s Msgr. Jiřím Reinsbergem (Vyšehrad 2003), Víra je můj pevný hrad – rozhovory s arcibiskupem Karlem Otčenáškem (Vyšehrad 2004). Jako editor zpracoval rukopis Methoda Klemanta Jsem ražen z českého kovu (Vyšehrad 2000), práci Jana Svobody Přes propasti věků (Vyšehrad 2001), Dominique Patiérové Svatý Prokop a Byzanc (Občanské sdružení „Karel IV.“ 2009) a Vlasty Orané Blanka (Občanské sdružení „Karel IV.“ 2011). Z jeho prací vynikají dále kniha o kardinálu Tomáškovi Na straně národa (Vyšehrad 2006), Kardinál Josef Beran (Vyšehrad 2008) a předkládána je novela Ve znamení trabanta. Jako předseda ediční komise Občanského sdružení „Karel IV.“ zmapoval a vydal celé dílo císaře a krále Karla IV., dílo literární, státnické, hospodářské (Zdeněk Kalista: Karel IV. a Itálie) i duchovní (Zdeněk Kalista: Karel IV. – jeho duchovní tvář) a vydal práci Milana Machovce Česká státnost.. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ve znamení trabanta - Bohumil Svoboda - e-kniha

Vypadáme, že máváme - Luboš Svoboda - e-kniha

Vypadáme, že máváme - Luboš Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Básnický debut Luboše Svobody (1986) s názvem Vypadáme, že máváme je malým katalogem zvrtnutých střetnutí či příznivých situací, které se nečekaně vymkly. Svoboda je zaznamenává a třídí systematicky, pečlivě, s láskou i náruživostí sběratele. Někdy s potutelným úsměvem, nikdy výsměšně. „Za Svobodovými úspornými vpády do intimností a rituálů číhá svět lidí ve své strohé podstatě,“ píše básnířka Martina Blažeková.Luboš Svoboda (1986 v Chýnově) absolvoval Literární akademii Josefa Škvoreckého, v současnosti studuje na Filozofické fakultě obor Nová média. Žije a pracuje v Praze. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vypadáme, že máváme - Luboš Svoboda - e-kniha

Proměny filmového vyprávění - Jan Svoboda - e-kniha

Proměny filmového vyprávění - Jan Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Filmový publicista a historik Jan Svoboda zkoumá film už od 60. let a věnuje se především pracím svých současníků. Ve třech částech skript rozebírá fenomén nových filmových vln a nepřehlédnutelné období šedesátých let, a to především s důrazem na proměnu filmové narativnosti. Jako současník poskytuje dnešnímu čtenáři zasvěcený pohled zevnitř doby a dovoluje nám svým prostřednictvím nahlédnout do mytického období filmu jak v československém, tak světovém kontextu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Proměny filmového vyprávění - Jan Svoboda - e-kniha

Český sport 1993-2012 - Michal Svoboda - e-kniha

Český sport 1993-2012 - Michal Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha mapuje výsledky českých sportovců za dvacet let od vzniku samostatné republiky. Zlato hokejistů z Nagana, stříbro fotbalistů z Wembley a vítězství v Davisově poháru mají sportovní fanoušci v živé paměti, stejně jako triumfy Jan Železného, Romana Šebrleho, Kateřiny Neumannové nebo Barbory Špotákové. Ale čeští sportovci za dvě desetiletí přivezli z vrcholných světových a evropských soutěží v olympijských sportech bezmála tisíc medailí. Česká tisková kancelář nechává v této rozsáhlé publikaci příznivce sportu nahlédnout do svého archivu. Na více než osmi stech stranách přináší přehledy českých medailistů i umístění všech reprezentantů na olympijských hrách, mistrovství světa i Evropy, vítěze Světových pohárů i prestižních anket. Nechybějí výsledky českých týmů v evropských pohárových soutěžích a přehledy vítězů domácích šampionátů. Publikaci, kterou uvítají sportovní novináři, sázkaři i fanoušci, doplňuje více než tři sta tabulek a padesát fotografií. Čtyřicet olympijských sportů od atletiky po zápas a česká stopa v nich je zachycena v mimořádně podrobných výsledcích. Díky archivu ČTK a za pomoci jednotlivých sportovních svazů i nadšenců z řad sportovních statistiků se podařilo zaplnit i poslední bílá místa v novodobé historii českého sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český sport 1993-2012 - Michal Svoboda - e-kniha

Někdo se asi topí - Ivan Svoboda - e-kniha

Někdo se asi topí - Ivan Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Poklidně plynoucí život hlavního protagonisty se podstatným způsobem změní dnem, kdy z vod rybníku Šeberák pan Alois Bumbálek zachrání tonoucího starce. Tento zlomový moment nastartuje řadu neuvěřitelných a dramatických situací v době kdy se svět reálného socialismu začne prolínat s nepochopitelnými ději mimo čas a prostor. Alois Bumbálek, povoláním vodohospodář a rovněž příležitostný spisovatel, prožije hluboké zvraty v oblasti citové a tvůrčí, což způsobí problémy nejen v manželském soužití. Do propletence záhadných úkazů a neuvěřitelných příhod jsou postupně vtahováni rodinní příslušníci, přátelé, známí i mnozí spolupracovníci. Vše bizarní, neuvěřitelné, komické a směšné naprosto logicky koresponduje s dobou přelomového roku 1989. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Někdo se asi topí - Ivan Svoboda - e-kniha

Příběhy z norských fjordů - Bronislav Svoboda - e-kniha

Příběhy z norských fjordů - Bronislav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Když Bronislav vyrážel do Norska, uměl čtyři souvislé věty v Angličtině. Norsky neuměl ani slovo. To jej přivedlo do mnoha obtížných situací, přesto se nezalekl a věřil, že se správnou motivací a snahou dokáže vše, co si usmyslí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Příběhy z norských fjordů - Bronislav Svoboda - e-kniha

Mezi mořem a řekou - Bohumil Svoboda - e-kniha

Mezi mořem a řekou - Bohumil Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Oblíbená sympatická postava sázavského světce sv. Prokopa k sobě stále přitahuje zájem české společnosti, věřící i nevěřící. Svatý Prokop je v chápání českého člověka přímo vzorem svatosti: tak nějak si naši lidé představovali a představují světce: chudého, skromného, laskavě ochotného ku pomoci nejenom ve věcech duchovních, ale i světských, hmotných. A navíc českého, obhájce nejcennějšího pokladu národa, jeho řeči. Sázavský klášter, který založil, se stal ostrovem slovanského jazyka, staroslověnštiny uprostřed latinizujícího prostředí střední Evropy. Na Sázavě se používal jak staroslověnský, tak latinský jazyk, stejně jako římský i východní obřad. Proto se také Sázava stala symbolem boje proti pronikající germanizaci, takže její odkaz byl v dějinách často vyzvedáván právě v obdobích pro český (a slovanský vůbec) jazyk nejnebezpečnějších. Avšak není bez zajímavosti, že největšího rozkvětu kultu a uznání se sv. Prokopovi dostalo v době vlády Karla IV., jenž založením kláštera v Praze „Na Slovanech“ jasně naznačil směr vývoje, kterým by si přál vidět rozvoj země v budoucnosti: ve směřování k sjednocené církvi západní i východní. Karel ho – prvního našeho světce, jenž nezemřel násilnou smrtí – také bez zaváhání postavil do řady našich přímluvců, větší to armády, jak krásně napsal Jaroslav Durych, než jaká byla a je tady na zemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezi mořem a řekou - Bohumil Svoboda - e-kniha

Střevíček Škrpálek - Zuzana Osako, Petra Svoboda - e-kniha

Střevíček Škrpálek - Zuzana Osako, Petra Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Dobrodružný pohádkový příběh pro děti je knižním debutem oblíbené televizní moderátorky. Malá Ráchel objeví ve starých botičkách nejen věrné společníky, ale doslova rodinný poklad. Staré škrpálky dostanou Ráchel z každého nebezpečí a naučí ji spoustu důležitých věcí. Kniha psaná původně pro autorčinu dceru je prodchnuta láskou k rodině a zdobí ji originální tušové ilustrace úspěšné výtvarnice a ilustrátorky Zuzany Osako. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Střevíček Škrpálek - Zuzana Osako, Petra Svoboda - e-kniha

Ploché střechy - Chaloupka Karel, Zbyněk Svoboda - e-kniha

Ploché střechy - Chaloupka Karel, Zbyněk Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Ploché střechy byly dlouho v podvědomí laické i odborné veřejnosti vnímány jako střechy problémové. Dnes jsou spolehlivé nejen proto, že jsou na jejich provedení nabízeny kvalitní výrobky, ale i proto, že projektanti i realizační firmy mají stále více informací o jejich vlastnostech i použití. Ploché střechy dnes už nemají jen funkci obalové konstrukce budov, ale umožňují i jejich provozní využití jako například terasy či střešní zahrady. Kniha je plná praktických informací zabývajících se provedením a funkcemi plochých střech. Jednotlivé druhy plochých střech jsou zde detailně popsány a každý druh ploché střechy je doplněn informacemi z oblasti stavební tepelné techniky, zpravidla včetně vzorových tepelně technických výpočtů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ploché střechy - Chaloupka Karel, Zbyněk Svoboda - e-kniha

Autokrat a jeho doba - Karel Svoboda - e-kniha

Autokrat a jeho doba - Karel Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha se věnuje poměrně krátkému časovému úseku, kdy Evropou prošla vlna revolucí, ale i dalších změn. Revolucí v té či oné podobě se obávaly všechny evropské země, a to dokonce včetně Velké Británie nebo Francie. Autor svou pozornost zaměřil nikoliv na soupis a detailní popis všech událostí, které přinesly roky 1830–1831, ale na analýzu podmínek, ze kterých ruští představitelé museli vycházet a také na následná opatření, která přijímali tváří v tvář evropskému revolučnímu hnutí. Faktické události zůstávají na pozadí a vpřed vystupují jednotlivci a jejich vnímání situace. Politika Mikulášova Ruska držela výrazně pragmatickou linii, byť často navzdory carovu postoji. Ukazuje se, jak dlouhodobé systémové záležitosti ovlivňují rozhodování v konkrétní krizové situaci a jak důležitá je osobnost v dějinném procesu, a to dokonce i v tak centralizovaném státě, jakým bylo carské Rusko. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Autokrat a jeho doba - Karel Svoboda - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Tři archetypy evropské sociální politiky - František Svoboda - e-kniha

Tři archetypy evropské sociální politiky - František Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha s názvem „Tři archetypy evropské sociální politiky“ se zaměřuje na tři instituce dobročinnosti, které se kontinuálně vyvíjely od antiky po dnešek a jsou základem dnešních komplexních systémů sociálních politik. Jedná se o dar (resp. almužnu), práci (resp. nabídku obživy) a půjčku. V knize jsou popsány a vysvětleny jejich historické proměny, se zvláštním zřetelem k jejich reflexi v ekonomické teorii. Publikace propojuje starší a novější instituce sociální politiky a ukazuje je jako součást jednotného, dlouhodobého vývoje ekonomiky a společnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tři archetypy evropské sociální politiky - František Svoboda - e-kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Nejvýznamnější varhany České republiky - Jiří Krátký, Štěpán Svoboda - e-kniha

Nejvýznamnější varhany České republiky - Jiří Krátký, Štěpán Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Jak již název napovídá, cílem této unikátní publikace je představit varhanní nástroje na území České republiky, které jsou něčím významné, něčím cenné. Krása nebo hodnota varhan nemusí být rozeznatelná hned na první pohled. Kromě hodnoty stáří, umělecky cenného prospektu či sepětí varhan s významnou postavou hudby nebo výtvarného umění může být zajímavé a hodnotné také vnitřní ústrojenství jednotlivých varhan, jejich význam pro dějiny a vývoj varhanářství, originalita a zejména pak jejich zvuk. Všechny tyto aspekty hrály roli při výběru nástrojů, které jsou v knize obsaženy. V úvodním textu se čtenář seznámí stručně s terminologií a stavbou varhan. Nechybí ani obrys dějin varhanářství a význam varhan v současné době. Na dalších stranách knihy se potom již nachází přes 110 varhan z celé České republiky, od konce 16. století až po současnost, které jsou představeny nejen textem, ale i bohatým obrazovým doprovodem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nejvýznamnější varhany České republiky - Jiří Krátký, Štěpán Svoboda - e-kniha

Žaloba v civilním řízení - 2. vydání - Karel Svoboda - e-kniha

Žaloba v civilním řízení - 2. vydání - Karel Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,V druhém vydání monografie Žaloba v civilním řízení se autor (soudce Nejvyššího soudu České republiky) vrací k pojmu žaloby, jejích druhů a jejích účinků a podrobně vysvětluje veškeré související problémy a náležitosti žaloby. Autor se tématu věnuje z pohledu své dlouholeté soudcovské zkušenosti, a proto řeší především praktické problémy, které vznikají například v souvislosti s posuzováním žalobních vad. Kniha se zabývá i otázkou totožnosti skutku, mírou určitosti žalobního petitu a věnuje se i úkonům, kterými žalobce disponuje s řízením po podání žaloby. Kniha je určena jak advokátům, právníkům a advokátním koncipientům, tak i studentům práv, případně širší veřejnosti, která se chce o daném tématu poučit a pochopit procesy týkající se žaloby v civilním řízení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žaloba v civilním řízení - 2. vydání - Karel Svoboda - e-kniha

Proč zmizely insignie Karlovy univerzity - Milan Syruček, Josef Svoboda - e-kniha

Proč zmizely insignie Karlovy univerzity - Milan Syruček, Josef Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Již sedmdesát let probíhá pátrání po ztracených nebo ukradených insigniích Karlovy univerzity. Univerzitní žezla, medaile, zakládací listiny a archiválie zmizely na konci druhé světové války. Dosud se ani nepodařilo zjistit, jestli jsou sedm set let staré symboly, neodmyslitelně patřící k imatrikulacím nebo promocím, ještě na světě. Zveme vás na dobrodružnou pouť pátrání po jejich stopách. Pouť, jejímž cílem možná zatím nebude jejich znovunalezení, ale může jím být alespoň výzva, aby se v bádání pokračovalo. Než se však vydáme na složitou cestu, podobnou hledání jehly v kupce sena, seznámíme se blíže s univerzitou a její historií. Bez pochopení toho, jak vznikla a vyvíjela se, kolika úskalími musela projít, jaké tvrdé boje sváděla o svou existenci, by nám unikl nedozírný význam jejích symbolů a důkaz, že Karlova univerzita je skutečně naší, českou univerzitou. Z posudku profesora Zdeňka Beneše: Kniha se zabývá osudy historických dokumentů a zejména insignií Karlovy univerzity v Praze, které zmizely na konci druhé světové války. Tuto historii vřazuje do širších souvislostí jak dějin vzdělanosti a univerzit, tak i politických podmíněností tohoto vývoje. Pozornost pochopitelně soustřeďuje na období okupace republiky a zejména roku 1945 a odvážení univerzitních archiválií z Prahy; zde uvádí řadu nových či dosud obecně neznámých faktů. A protože je psána jako kniha s převážně populárně naučným cílem, je třeba ji právě proto přivítat i jako vítanou informaci obecně kulturního a navíc dnes také aktuálního dosahu. Prof. PhDr. Zdeněk Beneš, CSc. Ústav českých dějin Filozofické fakulty a Ústav dějin křesťanského umění Katolické teologické fakulty Univerzity Karlovy (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Proč zmizely insignie Karlovy univerzity - Milan Syruček, Josef Svoboda - e-kniha

Kniha přívlače - Václav Fikar - e-kniha

Kniha přívlače - Václav Fikar - e-kniha
Detail

eBook:,Jedinečná publikace o lovu dravých ryb přívlačí patří mezi nejkomplexnější knihy, které se nejen u nás, ale i v celé Evropě v posledních třiceti letech objevily. Její autor Václav Fikar, mezinárodně známý odborník, publicista a autor mnoha knih s rybářskou tematikou, v ní na základě osobních dlouholetých zkušeností fundovaně, ale přitom čtivě vysvětluje principy a osvědčené postupy a pomůcky této jedinečné rybářské disciplíny. Po základním rozdělení přívlače se velmi podrobně a systematicky zabývá zásadními nástroji rybářova úspěchu – umělými nástrahami, a představuje celou škálu woblerů, rotačních třpytek, plandavek, marmyšek, gumových nástrah a jigstreamerů. Poskytuje užitečné rady, jak důležité je zvolit správný tvar a barvu pro tu kterou příležitost a rybu, jež dokládá cennými příklady ze své rybářské praxe. Důraz klade i na výběr odpovídajícího prutu a vlasce. Velkou pozornost věnuje i popisu vod, kde se různé druhy dravých ryb vyskytují, a vlivu počasí na úspěšnost lovu. Zásadní část publikace představuje portréty jednotlivých rybích predátorů – okouna, candáta, bolena, jelce, sumce a štiky, i techniky a nástrahy, které povedou k jejich úspěšnému lovu. Kniha vyniká atraktivním grafickým zpracováním a množstvím výjimečných barevných fotografií názorně ilustrujících zasvěcený výklad. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kniha přívlače - Václav Fikar - e-kniha

Karanténa - Václav Klaus, Václav Klaus IVK - e-kniha

Karanténa - Václav Klaus, Václav Klaus IVK - e-kniha
Detail

eBook:,Institut Václava Klause pandemii nemoci Covid-19 bral od počátku nesmírně vážně. Nikdy ji nepodceňoval – nejen kvůli nemoci samotné, ale hlavně kvůli očekávatelným a za první dva měsíce (u nás v Evropě) již uskutečněným opatřením. Ta mají a mít budou velmi vážné důsledky na společnost, politiku a ekonomiku, na životy nás všech. Již na začátku února 2020 jsem v televizním rozhovoru zdůraznil, že i když tuto nemoc nesmíme podceňovat, přesto zásahy státu do chodu společnosti, ekonomiky a lidské svobody nesmíme přehnat a přestřelit. Po dvou měsících rychlého šíření nemoci a neméně rychlého zavádění restriktivních opatření států celého světa začíná více platit obava druhá. Obava z toho, že důsledky léčení nemoci budou větší než nemoc sama. Sérií dvanácti článků, na jejichž napsání se podílel celý náš institut, jsme se pokoušeli podívat na tyto problémy z více stran a úhlů, než je to obvyklé v denním tisku. Tento náš, dosud asi nejkomplexnější pohled na tuto problematiku nesoupeří se stovkami a tisíci článků, které na toto téma dnes a denně na celém světě vznikají. Touto sérií se snažíme vyjádřit specifický pohled na tyto věci tak, jak je vidí IVK (a věříme, že s námi většina normálních lidí). Chtěli bychom poděkovat vedení a pracovníkům portálu iDNES.cz za rozsáhlý prostor, který nám po dobu dvou týdnůkaždý den poskytovali. Snad nelitovali. Náš pohled není fatalistický. Obáváme se však, že v unikátní kombinaci zdravotního a společenského problému začíná mít ta druhá stránka stále větší váhu. Pandemie této nemoci bude dříve či později vyřešena. Více se trápíme tím, že řešení této pandemie otevřelo stavidla obří expanzi státu do našich životů. V jednom z našich článku jsme napsali, že se bojíme více lidí než virů, že sice vnímáme a oceňujeme starost a starání se politiků, ale že nevidíme jejich schopnost určit jasnou strategii a té se držet. Nejvíce se obáváme toho, že bude touto expanzí státu omezena naše svoboda. Nechceme šířit pesimismus. Udržet rozumný vztah mezi strachem a nadějí považujeme za klíčové. Proto tato krátká knížka, která vznikala ve složitých podmínkách karantény, kdy koordinace autorů byla velmi složitá. Autorský tým se mnou pracoval ve složení: Jiří Weigl, Ladislav Jakl, Ivo Strejček, Filip Šebesta a Petr Macinka. Nepostradatelná bylarovněž pomoc našeho sekretariátu – Kateřiny Bartošové a Elišky Jankové. Speciální dík zaslouží prof. Milan Knížák a Andrea Schneider za podobu obálky, ale i celá řada dalších přátel, s nimiž jsme celý tento seriál průběžně diskutovali. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Karanténa - Václav Klaus, Václav Klaus IVK - e-kniha

Nakloněni svobodě - Louis E. Carabini - e-kniha

Nakloněni svobodě - Louis E. Carabini - e-kniha
Detail

eBook:,Svoboda není válkou, ve které musíme všechny přesvědčit, a tak vyhrát. Svoboda zvítězí, když přijmete myšlenku, že jste jediným pánem svého života; když váš život není nikomu podřízený a naopak ničí život není podřízený vám. Když přijmete tuto myšlenku, jste osvobozeni. Vždy se najde člověk, který se bude prohlašovat za vašeho vládce; vy však budete vědět, jak se věci skutečně mají. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nakloněni svobodě - Louis E. Carabini - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Základy Public Relations (9788779689503), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Public relations (978-80-247-4229-8), Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), siva a parvati josef fric e kniha, Moučníky Moderně i tradičně: Moderně i tradičně (978-80-7371-137-5), tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Kniha Album Václav (978-80-7215-531-6), Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu, neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha, Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Kniha Náš Václav Havel (978-80-906593-1-5), Václav Havel Vzpomínková kniha (978-80-7229-842-6), Kapitalismus a svoboda (80-857-8733-4), Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu