Public relations jako ovlivňování mínění - jozef ftorek - e-kniha

Produkt Public relations jako ovlivňování mínění - jozef ftorek - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations jako ovlivňování mínění - jozef ftorek - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Základy public relations (9788779689503)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Manipulace a propaganda - Jozef Ftorek - e-kniha

Manipulace a propaganda - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost? Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy. Nabízí čtenáři řešení, jak hodnotit události tak, aby se nestal obětí informační války, a řeší otázku, proč jinak rozumní lidé často zcela iracionálně a pudově souhlasí s politikou, která jde proti jejich občanským, politickým i ekonomickým zájmům. Kniha by neměla uniknout lidem, kterým není lhostejné, co se ve společnosti kolem nich děje, ale i těm, kteří se zabývají sběrem, distribucí, analýzou a výkladem informací, zejména novinářům, specialistům vztahů s veřejností (PR), pedagogům a studentům společenských věd. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Manipulace a propaganda - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Rostlina jako symbol v cinske a japonske kulture vena hrdlickova ales trnka e kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Detail

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Buzicci jan folny e kniha

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Hadka petra nachtmanova e kniha

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Slib lisa kleypas e kniha

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Kra pavel obluk e kniha

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Site petra dvorakova e kniha

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Mstitel jan erik fjell e kniha

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Anna boleynova alison weirova e kniha

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Stin minulosti kristin colli e kniha

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Temne leto dan simmons e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Detail

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7) , Smrtici hry steve robinson e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Devet dni zuzana strachotova e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Vecere pane dan drapal e kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e kniha

Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha

Detail

eBook: Public Health and Preventive Medicine je učebnicí pro studenty všeobecného lékařství a zubního lékařství, může však sloužit i zdravotníkům či odborné nelékařské veřejnosti. Jejím cílem je poskytnout informace o preventivních aktivitách, které mohou prodloužit délku života a zlepšit kvalitu života jednotlivců a populací. Kniha poskytuje přehled hlavních témat ochrany a podpory zdraví a interakcí mezi zdravím a životním prostředím s důrazem na ovlivnitelné faktory životního stylu v prevenci chronických neinfekčních onemocnění. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha , Propleteny zivot sheldrake merlin e kniha

Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza - e-kniha

Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza - e-kniha
Detail

eBook:,Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza - e-kniha

Když se řekne veřejné mínění... - Jiří Šubrt, Jiří Vinopal, Martin Vávra - e-kniha

Detail

eBook: Kniha přináší komplexní pohled na problematiku veřejného mínění. Pojednává o něm jako o mnohovrstevnatém jevu, jehož percepce se neustále proměňuje. To ilustrují příklady z dávné i nedávné historie, které autorský kolektiv uvádí společně s úvahami od řady významných myslitelů, aby ukázal, že je důležité nevnímat veřejné mínění pouze jako čísla produkovaná dotazníkovými průzkumy. V prvé řadě to je totiž významný politický aktér, který hraje důležitou roli v politickém procesu. Jako takový se vyskytuje v různých společnostech a politických systémech, kde plní různé funkce a získává odlišné významy, podle toho, co si o něm myslí odborná veřejnost, ostatní političtí aktéři a samotná veřejnost. Kniha je určena těm, kteří mají zájem dobře porozumět politickému procesu i místu a možnostem veřejného mínění v něm. Její součástí jsou relativně samostatné bloky, jež se tematicky prolínají, doplňují a jako celek přinášejí plastický pohled na problematiku veřejného mínění v kontextu moderních demokratických společností. Představení samotného jevu se věnují úvodní části knihy, které pojednávají o původu, podobách, pojetích a funkcích veřejného mínění na základě historických reálií a dobových reflexí jejich povahy. Společně s tím jsou nastíněny možné směry dalšího vývoje veřejného mínění související zejména s proměnami komunikace a online prostředí. V podobné logice je poté zpracována druhá část knihy, v níž se autoři zabývají zkoumáním veřejného mínění, jeho historií, metodami a postupy empirického výzkumu. Při tom názorně představují těsné provázání teoretických reflexí, empirického zkoumání a reálných společenských úloh veřejného mínění. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Když se řekne veřejné mínění... - Jiří Šubrt, Jiří Vinopal, Martin Vávra - e-kniha

Začínáme včelařit - Jozef Šefčík - e-kniha

Začínáme včelařit - Jozef Šefčík - e-kniha
Detail

eBook:,Když se řekne „pilná jako včelička“, mnohdy si ani neumíme představit, co taková včelka během svého krátkého života stihne. Kvůli jednou kilogramu medu nalétá tisíce kilometrů. Ani v úlu nezahálí – čistí své obydlí, neustále krmí svou matku, aby mohla klást vajíčka, pečuje o včelí plod, staví si s geometrickou přesností své voskové buňky a střeží česno před cizími narušiteli. Fascinující dělba práce ve včelstvu uhranula už mnohé z nás. I proto se včelaření stalo pro značnou část lidí celoživotní náplní a láskou zároveň. Zájmovým včelařem se ale můžeme stát v každém věku. Těm, kdo by si chtěli tohoto příjemného a zdravého koníčka osvojit, nabízí tato knížka kompletní informace, které pro začátek potřebují. Zájemce o chov včel zde najde mnoho rad a návodů, jichž může využít v praxi. Kniha z pera dlouholetého praktického včelaře popisuje srozumitelným způsobem vše, co by měl začátečník vědět o včelách, různých typech úlů, rámkových mírách či potřebném technickém vybavení, aby krok za krokem mohl dospět k vlastnímu zdravému včelstvu a k první ochutnávce vlastního medu. Důraz je kladen na správné ošetřování včelstev v průběhu celého roku, aby byla schopna čelit závažným včelím nemocem (varroáza, mor včelího plodu), které dosud není možné zcela zvládnout léčivy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Začínáme včelařit - Jozef Šefčík - e-kniha

Nezbedné básničky - Jozef Čuj - e-kniha

Nezbedné básničky - Jozef Čuj - e-kniha
Detail

eBook:,Dobrých knih pre deti nie je nikdy dosť. Mnohí to už pochopili a tešia sa, že knižky pre deti, ktoré napísal básnik Jozef Čuj, môžeme bez obáv a s čistým svedomím zaradiť nielen medzi tie dobré, ale zrejme aj medzi tie najlepšie. Kto tomu neverí, má skvelú príležitosť presvedčiť sa o tom tak, že si ich prečíta.Aj knižka Nezbedné básničky je od začiatku do konca plná veselých a nezbedných básničiek a ilustrácií. Aj o nej platí, že je určená všetkým deťom bez rozdielu. Menším, väčším, aj tým najväčším. Samozrejme, v prvom rade deťom, ktoré práve teraz prežívajú tie najkrajšie, najzaujímavejšie, najveselšie a najšťastnejšie dni svojho detstva. Ale určite aj deťom, ktoré už dávnejšie vyzliekli detské šaty, ale neprestali veriť, že detskú dušu alebo aspoň malý kúsok z nej, nosia stále v sebe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nezbedné básničky - Jozef Čuj - e-kniha

Vesmírne prípady - Jozef Žarnay - e-kniha

Vesmírne prípady - Jozef Žarnay - e-kniha
Detail

eBook:,Zbierka detektívnych poviedok legendy slovenskej sci-fi literatúry. Jozef Žarnay svojou tvorbou ovplyvnil celú generáciu čitateľov. Dnes sa vracia na scénu so sériou detektívnych príbehov v štýle akčnej sci-fi a klasickej detektívky 70. a 80. rokov minulého storočia. Spolu so sympatickým poručíkom Galaktopolu Radom Torysanom a súkromným detektívom Rexom Baxterom sa staneme svedkami záhadných stretnutí, cestovania v čase, podozrivých masových samovrážd i pátrania po vzácnych artefaktoch. Doteraz knižne nepublikované texty dopĺňa autorov prehľad slovenskej sci-fi scény a predslov prvej dámy súčasnej slovenskej fantastiky Alexandry Pavelkovej. O autorovi:Jozef Žarnay (1944 v Humennom), detstvo strávil v Michalovciach, neskôr sa usadil v Prešove. Ako učiteľ pôsobil na viacerých školách. Je autorom kníh Tajomstvo Dračej steny (1973), Prekliata planéta (1977), Kolumbovia zo základne Ganymedes (1983), Časolet (1990), Signály ľadového sveta (2012).V roku 1985 sa do kín dostal film Tretí šarkan (r. Peter Hledík), ktorý bol nakrútený na motívy románu Tajomstvo Dračej steny. Film získal viaceré medzinárodné ocenenia. V rozhlasovom archíve sa nachádzajú mnohé Žarnayove poviedky aj historiografické pásma o svetovej i slovenskej fantastike, portréty svetových autorov vedecko-fantastickej, klasickej dobrodružnej literatúry i svetových autorov detektívky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vesmírne prípady - Jozef Žarnay - e-kniha

Beskydský bundáš - Jozef Šurkovský - e-kniha

Detail

eBook: Beskydský bundáš přináší střípek dávné historie Valašska. Všestranný spisovatel Jozef Šurkovský (*1979) v této knize nejenom že zachytil někdejší život bačů na salaších v Beskydech a na Valašsku, ale hlavně zde oživil téma beskydského bundáše, pasteveckého psa, který bohužel již vyhynul. Tento pastevecký pes o výjimečných vlastnostech, který se proháněl po pastvinách a loukách Beskyd, byl ještě v minulém století nenahraditelným pomocníkem zdejších pastevců. Jeho jedinečnost přiměla také kynology, aby jej zařadili do seznamu „Česká národní plemena psů“ (pozn. dříve „Československá národní plemena psů“). V průběhu času se však na beskydského bundáše malinko zapomnělo, což je velká škoda.A kdo ví? Možná tato kniha přispěje jednou také tomu, aby se beskydský bundáš znovu objevil na rozlehlých, krásných, voňavých pastvinách našeho Valašska. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Beskydský bundáš - Jozef Šurkovský - e-kniha

Zapomenuté vojsko - Jozef Špánik - e-kniha

Detail

eBook: Československá domobrana z Itálie, v jejíchž řadách sloužilo více než 60 000 mužů, vznikla na italském území krátce po skončení bojů první světové války. Jejími příslušníky se stali bývalí vojáci rakousko-uherské armády, kteří se v zajetí dobrovolně přihlásili ke vstupu do československé armády – Češi, Slováci i Němci. Tato kniha přináší čtenářům informace o formování domobraneckých praporů, o průběhu jejich transportů do vlasti a o následném zapojení domobranců do vojenských operací, jejichž cílem byla stabilizace a zklidnění situace v pohraničních oblastech Československa. Nejslavnější kapitolou domobranecké historie se stala účast v boji proti maďarským bolševikům na Slovensku na jaře a v létě 1919. Kniha mapuje i další osudy bývalých příslušníků čs. domobrany po roce 1920, a to až do první poloviny devadesátých let 20. století, tedy informace o historii Svazu Československé domobrany z Itálie, o zapojení bývalých domobranců do domácího i zahraničního odboje za druhé světové války a medailonky vybraných osobností, které prošly službou v domobraneckých praporech. Text doplňuje na 200 dobových fotografií a dokumentů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zapomenuté vojsko - Jozef Špánik - e-kniha

České klenoty UNESCO - Jozef Petro - e-kniha

České klenoty UNESCO - Jozef Petro - e-kniha
Detail

eBook:,Dokážete vyjmenovat všechny české památky, které jsou zapsány na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO? Objevte skryté kouzlo nádherných českých památek, které jsou natolik cenné, že byly zapsány na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO, aby se uchovaly dalším generacím. Navštivte místa, která jsou jednou provždy spojena s českou historií a kulturou. Nechte se navnadit jedinečnými přírodními krásami. Seznamte se s českými nehmotnými památkami na seznamu UNESCO. Kniha vám mimoto nabízí i tipy na výlety za neméně krásnými a zajímavými památkami, které usilují o zápis na seznam UNESCO. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako České klenoty UNESCO - Jozef Petro - e-kniha

Revmatologický výkladový slovník - Jozef Rovenský - e-kniha

Revmatologický výkladový slovník - Jozef Rovenský - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace obsahuje přehled termínů a definic v klinické revmatologii. Jedná se o abecední uspořádání vybraných nozologických jednotek ze skupiny nemocí pohybového aparátu, důležitých laboratorních údajů se zvláštním zřetelem na imunologické parametry, které jsou důležité při nozografickém ohraničení vybraných revmatických nemocí. Uvedené jsou i všeobecné principy farmakologické léčby při těchto nemocech. Ve slovníku nalezneme i jednotlivé nemoci z oblasti minerálního metabolizmu a metabolických osteopatií, základní problematiku revmatochirurgie a všeobecná hesla z oblasti fyzikální medicíny a rehabilitace včetně systémů funkčního hodnocení.Slovník předních slovenských odborníků, který v této podobě v naší ani slovenské literatuře zatím nenaleznete, obsahuje téměř 900 odborných hesel. Je určen lékařům prvního kontaktu, revmatologům, ortopedům, fyziatrům.Recenzoval prof. MUDr. Zbyněk Hrnčíř, DrSc., ze slovenštiny přeložil MUDr. Marek Orendáč. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Revmatologický výkladový slovník - Jozef Rovenský - e-kniha

Hojdali sa ježibaby - Jozef Moravčík - e-kniha

Hojdali sa ježibaby - Jozef Moravčík - e-kniha
Detail

eBook:,Hojdali sa ježibaby, žaby zas tancovali a všetkým v básničkách dobre bolo. Aj sliepke v klobúku, zvedavej žirafe či ucapkanému capkovi... každému je do popuku. Hravé, vtipné básničky o zvieratkách, ježibabách či škôlkarke Vierke zabavia dozaista deti, ale i celú rodinu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hojdali sa ježibaby - Jozef Moravčík - e-kniha

Život v oblacích - Jozef Kováč - e-kniha

Detail

eBook: Den D nastal. Ten podzimní den roku 1983 je velmi sychravý. Prší, mraky visí skoro na zem. Vcházím do Budovy posádek a štráduju si to po schodech nahoru do prvního patra. Mezitím pozoruji ty šťastné, které tento stres mají již dávno za sebou a připravují se na odlet svých letů. Poslouchám jednu letušku, která zavelí do okolí: „Curych, jdeme!“ Další se hrabe ve svém velkém kufru v přízemí, kde stojí několik dalších velkých kufrů. Kolemjdoucí se u ní zastaví a říká jí: „Prosím tě, a nezapomeň mi v New Yorku koupit ten svetr, na který jsme se minule spolu koukali. Však víš.“ „Jo, to víš, že jo. A ty mi zítra, když poletíš do Singapuru, nezapomeň na tu kolečkovou tašku. Jo?“ Otevře se mi po dnešku tento svět? Kdo ví? Uvidím! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Život v oblacích - Jozef Kováč - e-kniha

Všetko zlato Kremnice - Jozef Miklovič - e-kniha

Detail

eBook: Slovanskí bohovia a mýtické bytosti žijú aj v súčasnosti medzi nami, hoci o ich existencii nikto nič nevie. Dunajská víla Radawa pracuje ako supermodelka, permoníci utajení pod našimi pohoriami dokonca s ľuďmi obchodujú bez toho, aby o tom ktokoľvek čo i len tušil.Jakub je nešťastný mladý muž. Študuje a zároveň pracuje v rodinnej firme, pomáha pri tavení a hutnení zlata. Jedného dňa sa pochytí s otcom pre rozdielny názor na spôsob, ako by mal mladý muž tráviť letné prázdniny, a rovno z taviarne utečie trucovať do hôr. Keďže je celý zababraný od zlata, pomýli si ho permoník s trpaslíkom z Annabergu a zavedie mládenca do podzemnej ríše.Tam sa pre Jakuba začne úplne nový život plný dobrodružstiev a prekvapení.Vy, čo slovanskú mytológiu poznáte, už určite tušíte, že bájne bytosti nie sú len dobré. A čo je horšie, hranica medzi dobrom a zlom vedie cez srdcia nás všetkých, mýtické bytosti nevynímajúc. Preto je tento príbeh nielen o tom, čo Jakub stratil, ale hlavne o tom, čo našiel. Podzemie totiž ukrýva veľmi veľa zlata. Kovového, no najmä zlata vo forme priateľstva, obetavosti a dokonca lásky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Všetko zlato Kremnice - Jozef Miklovič - e-kniha

Principy radiační ochrany v nukleární medicíně - Jozef Kubinyi, Sabol Jozef, Vondrák Andrej - e-kniha

Principy radiační ochrany v nukleární medicíně - Jozef Kubinyi, Sabol Jozef, Vondrák Andrej - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha napsaná uznávanými odborníky představuje ucelený úvod do radiační ochrany pro potřeby nukleární medicíny, zahrnující zásady ochrany především pracovníků v oboru a pacientů. Pozornost je věnována i zajištění bezpečnosti obyvatelstva a minimalizaci dopadů použití radiofarmak na životní prostředí. Vychází se přitom z nejnovějších požadavků vyplývajících z příslušné vyhlášky Státního úřadu pro jadernou bezpečnost a přihlíží se rovněž k posledním doporučením Mezinárodní komise pro radiologickou ochranu, jakož i ke směrnicím Evropské unie a standardům Mezinárodní agentury pro atomovou energii, které se týkají nejen nukleární medicíny, ale i některých dalších aplikací otevřených radioaktivních zářičů v průmyslu, vědě a technice. Autoři podávají problematiku přístupnou formou a v takovém rozsahu, aby na jednom místě byla koncentrována informace potřebná k zajištění adekvátní ochrany osob v souladu s platnou domácí i mezinárodní legislativou. Přehledný a srozumitelný text doplňuje 155 obrázků a 63 tabulek. Kniha je nepostradatelná pro pracoviště nukleární medicíny, lékaře, radiologické fyziky, radiologické asistenty, sestry, farmaceuty a farmaceutické asistenty. Je určena všem těmto pracovníkům i studentům příslušných směrů na lékařských a dalších fakultách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Principy radiační ochrany v nukleární medicíně - Jozef Kubinyi, Sabol Jozef, Vondrák Andrej - e-kniha

Príbeh Maťka, ľadového medvieďatka - Jozef Čuj - e-kniha

Príbeh Maťka, ľadového medvieďatka - Jozef Čuj - e-kniha
Detail

eBook:,Som presvedčený, že ani Ty neodmietneš úprimné a nefalšované priateľstvo Maťka, ľadového medvieďatka. Môžeš sa s nim hrať od rána do večera a v noci s nim môžeš snívať o všetkom, čo sa už stalo, alebo ešte len stane. Maťko, dobrý syn dobrej mamy a priateľ všetkých priateľov, Ťa nikdy nesklame. Nesklam ani Ty Jeho.Príbeh Maťka, ľadového medvieďatka je útla, ale pôvabná veršovaná knížka vhodná nielen pre deti, ale snáď pre všetkých, ktorí veria, že dobrý priateľ a úprimné priateľstvo sú tie najvzácnejšie dary. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Príbeh Maťka, ľadového medvieďatka - Jozef Čuj - e-kniha

Slovenské klenoty UNESCO (SK) - Jozef Petro - e-kniha

Slovenské klenoty UNESCO (SK) - Jozef Petro - e-kniha
Detail

eBook:,Dokážete vymenovať aspoň šesť slovenských pamiatok, ktoré sú zapísané v Zozname svetového dedičstva UNESCO? Objavte skryté čaro nádherných slovenských pamiatok, ktoré sú natoľko cenné, že boli zapísané do Zoznamu svetového dedičstva UNESCO. Navštívte miesta, ktoré sú raz a navždy spojené so slovenskou históriou. Dajte sa inšpirovať jedinečnými prírodnými krásami. Zoznámte sa aj so slovenskými nehmotnými pamiatkami zo Zoznamu UNESCO. Kniha vám okrem toho ponúkne tipy na výlety za nemenej krásnymi a zaujímavými pamiatkami, ktoré sa ešte len usilujú o zápis do Zoznamu UNESCO. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slovenské klenoty UNESCO (SK) - Jozef Petro - e-kniha

Příběh Maťka, ledového medvíďátka - Jozef Čuj - e-kniha

Příběh Maťka, ledového medvíďátka - Jozef Čuj - e-kniha
Detail

eBook:,Jsem přesvědčen, že ani Ty neodmítneš upřímné a nefalšované přátelství Maťka, ledového medvíďátka. Můžeš si s ním hrát od rána do večera a v noci s ním můžeš snít o všem, co se již stalo nebo teprve stane. Maťko, dobrý syn dobré mámy a přítel všech přátel, Tě nikdy nezklame. Nezklam ani Ty Jeho.Příběh Maťka, ledového medvíďátka je útlá, ale půvabná veršovaná knížka vhodná nejen pro děti, ale snad pro všechny, kteří věří, že dobrý přítel a upřímné přátelství jsou ty nejvzácnější dary. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Příběh Maťka, ledového medvíďátka - Jozef Čuj - e-kniha

Medicínská biofyzika - Leoš Navrátil, Jozef Rosina - e-kniha

Medicínská biofyzika - Leoš Navrátil, Jozef Rosina - e-kniha
Detail

eBook:,Medicínská biofyzika je interdisciplinárním oborem, který obsahuje prvky mnohých vědních disciplín. Tvoří spojovací článek mezi matematikou a fyzikou na straně jedné a biologickými vědami na straně druhé. Specifikou oboru je skutečnost, že objektem zkoumání jsou živé systémy a výsledky analýzy jsou použity na řešení konkrétních problémů v jednotlivých lékařských a zdravotnických oborech za použití moderní přístrojové techniky. Lékařská biofyzika tvoří nejen integrální součást oborů teoretické a preklinické části lékařského studia, ale i základ všech klinických oborů. Přepracované vydání publikace je výsledkem dlouholeté spolupráce vysoce kvalifikovaných odborníků z řad lékařů, fyziků a techniků. Text je věnován nejen základním znalostem nutným k pochopení oboru, ale také nejnovějším poznatkům v oboru, jejichž znalost je nezbytná pro práci jak lékařů, tak odborníků z řad zdravotnických pracovníků. Text je určen širokému spektru studentů a odborných pracovníků jak v pregraduální, tak v postgraduální přípravě. Potřebné informace zde získají posluchači nejen lékařských a zdravotně sociálních fakult, ale i přírodovědných a technických oborů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Medicínská biofyzika - Leoš Navrátil, Jozef Rosina - e-kniha

Železniční doprava - Jiří Kolář, Jozef Gašparík - e-kniha

Železniční doprava - Jiří Kolář, Jozef Gašparík - e-kniha
Detail

eBook:,Komplexní a vyčerpávající publikace, která nemá na trhu obdoby, se odborně a zároveň poutavě věnuje všem aspektům železničního provozu. Seznamuje čtenáře se skladbou železniční dopravní cesty, s vozidlovým parkem, zabezpečením železničního dopravního provozu, návěstní soustavou, služebními pomůckami i některými předpisy. Těžištěm výkladu je vysvětlení principů řízení dopravního provozu a jeho plánování pomocí grafikonu vlakové dopravy. Nechybí ani další speciální témata: vlakotvorba nákladní dopravy, plánování periodických jízdních řádů, zásady organizování provozu na vysokorychlostních tratích. V rozsáhlé příloze pak jsou další užitečné materiály jako česko-anglický slovníček železničních pojmů, ukázky grafikonů a jízdních řádů, přehled návěstí a návěstidel, vyobrazení vozidlového parku a množství barevných fotografií. Každá kapitola obsahuje kromě odborného výkladu i různé zajímavosti z provozu, historie či techniky kolejových vozidel, díky nimž po ní sáhnou nejen profesionálové a studenti dopravních oborů, ale i obyčejní železniční fandové a skalní „šotouši“. Kniha je psána s ohledem na české železniční prostředí (zohledňuje způsob řízení a předpisy Správy železniční dopravní cesty). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Železniční doprava - Jiří Kolář, Jozef Gašparík - e-kniha

Všetko zlato pre Anežku - Jozef Miklovič - e-kniha

Detail

eBook: Gymnazista Kubo sa hrou osudu ocitol vo svete permoníkov, víl, slovanských bohov a množstva iných bytostí, o existencii ktorých nemal ani potuchy. Pod Kremnicou a Piargom si našiel priateľov aj lásku. Vďaka permoníkom získal nové vedomosti a bohyne Živa a Vesna vylepšili niektoré jeho schopnosti.Práve včas, aby ustál ťažkú životnú skúšku! Jeho milovanú Anežku totiž, spolu s tetuškou Radawou, dunajskou vílou, uniesla banda satanistov. Únoscovia trýznia svoje obete tými najkrutejšími spôsobmi. Ich pevnosť sa nachádza až v Afrike, v najnebezpečnejšom regióne, kde zúria vojny medzi kmeňmi, v Darfúre.Podarí sa dievčatá zachrániť včas? Prežijú muži cestu za ich oslobodením? Je únos iba nešťastnou súhrou nepriaznivých okolností, alebo ide o krutú manipuláciu zo strany nesmrteľných bohov? A napokon najdôležitejšia otázka: Dokázal by Jakub vôbec pokračovať v normálnom živote bez Anežky? Odpovede nájdete v titule, ktorý držíte v rukách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Všetko zlato pre Anežku - Jozef Miklovič - e-kniha

Biofyzika - Jozef Rosina, Jana Vránová, Hana Kolářová - e-kniha

Detail

eBook: Druhé vydání základní učebnice v oboru, která je určena nejen studentům bakalářských oborů lékařských a sociálně zdravotnických fakult, ale svým obsahem, srozumitelným jazykem, grafickým ztvárněním a matematickým aparátem popisujícím základní fyzikální vztahy je vhodná i pro studenty bakalářského studia biomedicínských a technických oborů, realizovaných na vyšších odborných a vysokých školách technického i přírodovědného zaměření. Studenti po jejím prostudování pochopí fyzikální zákonitosti biologických jevů a budou schopni je aplikovat ve zdravotnickém prostředí. Jde o jedinečnou publikaci, která nahradí úspěšnou knihu Biofyzika pro studenty zdravotnických oborů a bude důležitou učebnicí na současném trhu s odbornou literaturou, zaměřenou na nelékařské zdravotnické profese. Autoři jsou zkušení pedagogové, kteří vydali již několik učebnic v oboru lékařské biofyziky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Biofyzika - Jozef Rosina, Jana Vránová, Hana Kolářová - e-kniha
Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Základy Public Relations (9788779689503), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Public relations (978-80-247-4229-8), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), rostlina jako symbol v cinske a japonske kulture vena hrdlickova ales trnka e kniha, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha, devet dni zuzana strachotova e kniha, vecere pane dan drapal e kniha, sexualni dohody amara charlesova e kniha, propleteny zivot sheldrake merlin e kniha