Public relations - ladislav kopecký - e-kniha

Produkt Public relations - ladislav kopecký - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations - ladislav kopecký - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Základy public relations (9788779689503)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Důvěrný portrét miloš kopecký: miloš kopecký (80-85876-99-x)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Korist paul finch e kniha

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Madarsko richard prazak e kniha

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Buzicci jan folny e kniha

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Hadka petra nachtmanova e kniha

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Slib lisa kleypas e kniha

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Kra pavel obluk e kniha

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Site petra dvorakova e kniha

Skutečný Miloš Kopecký - Pavel Kovář, Jana Kopecká, Miloš Kopecký - e-kniha

Skutečný Miloš Kopecký - Pavel Kovář, Jana Kopecká, Miloš Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Strhující životní výpověď národního umělce Geniální herec, který zářil v každé roli. Muž ojedinělého intelektu a mnoha talentů, který proslul také jako šarmantní bonviván, milovník žen a břitký glosátor. I proto měl více nepřátel než přátel, neboť mnozí kolegové před kamerou či na jevišti mu nemoc nevěřili, čímž se dostával do mnoha svízelných situací. Jak prožíval umělecké i lidské radosti a strasti jeden z největších herců 20. století? V úvodní části knihy Skutečný Miloš Kopecký líčí on sám své sladkobolné mládí s osudově tragickým zážitkem, jakým byl doprovod matky k transportu do koncentračního tábora. Ztráta nejbližší osoby mu přivodila onemocnění maniodepresí, s níž celý život zápolil. Jeho osobitý pohled na svět dokreslují i fejetony, glosy a povídky, které během života napsal. Portrét této legendy českého herectví doplňuje Pavel Kovář s Cyrilem Höschlem a také vzpomínky jeho kolegů a přátel. Kniha tak podává pravdivou a autentickou výpověď o výjimečném člověku a geniálním herci. Seděl jsem na mezi nahoře nad mlejnem, neviděn, nepozorován, a tu vidím, asi tak čtyřicet metrů ode mne jde mladá holka. To je krása, krásná mladá holka. Víc už není. A tu na mne padla taková lítost (tak by to řekl Karel Poláček), že tohle vše se mne už netýká, že jsem se sám dojal. A přemýšlel jsem. Vzpomněl jsem si, jak mi Werich kdysi řekl: „...víte, Kopejdo, když je člověk mladej, tak ani neví, co povídá. My jsme s Voskovcem psali text BABIČKY MARY a napsali jsme tam – a bezzubou dásní zaláteří. Nám se to líbilo, jak jsme vtipný. A teď se na mne podívejte, já mám tu bezzubou dáseň a kop bych to celý do prdele!“ - Miloš Kopecký, z dopisu Martě Kadlečíkové Pavel Kovář (1944) Novinář a publicista, sportovní redaktor deníku Lidová demokracie (1975–1990), redaktor společenského týdeníku Reflex (1990–2009) a spoluautor četných televizních dokumentů. Je autorem knih: Bicanovo tajemství (příběh slavného fotbalisty), MUDr. Plzák se zpovídá a Miroslav Plzák osobně (vzpomínky známého psychiatra), Miloš Kopecký: Já a Miloš Kopecký: Důvěrný portrét, Fotbalová chobotnice (pohled do zákulisí českého fotbalu), Třináct Taxisů Josefa Váni a Život v sedle (obě knihy zachycují příběh známého žokeje), Šampaňské s příchutí pelyňku (o hrdinech Velké pardubické), Rytíři sportu (příběhy držitelů cen Klubu fair play), Otec kulak, syn zelený baron (sága selského rodu) a z roku 2014 Vítězové a poražení (příběhy prvních českých rekordmanů a olympijských vítězů). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Skutečný Miloš Kopecký - Pavel Kovář, Jana Kopecká, Miloš Kopecký - e-kniha , Horníček a kopecký vzpomínají

Nová vědecká éra? - Marek Hrubec, Martin Kopecký - e-kniha

Nová vědecká éra? - Marek Hrubec, Martin Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,V příspěvcích osmi autorů ze tří zemí střední Evropy se z různých pohledů vypráví o byrokratizaci a deformaci provozu vědeckého bádání a univerzit od devadesátých let 20. století. Pozornost se soustřeďuje na patologické proměny, které vyvolala snaha uplatnit neoliberální dogmata v této oblasti, a jak se ve jménu omezení zásahu státu do oblasti vědy a vzdělání podporoval rozvoj klientelismu a korupce, jak se opatření, která měla pluralizovat možnosti a podpořit iniciativu jednotlivých vědců a badatelských kolektivů změnila v prostředky oligarchizace, atd. Kniha optimisticky považuje období tvrdé vlády neoliberálních přístupů za odbyté a uvažuje o výhledech pro přicházející dobu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová vědecká éra? - Marek Hrubec, Martin Kopecký - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Anna boleynova alison weirova e kniha

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Stin minulosti kristin colli e kniha

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Temne leto dan simmons e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Smrtici hry steve robinson e kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Devet dni zuzana strachotova e kniha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Vecere pane dan drapal e kniha

Emin vánoční deník - Tereza Kopecká - e-kniha

Emin vánoční deník - Tereza Kopecká - e-kniha
Detail

eBook:,Představte si, že je prosinec a adventní čas již svými světélky připomíná blížící se Vánoce. Zrovna jste se vyléčili z angíny, a pan doktor vám proto už teď přísně nařídil povinné vánoční prázdniny. Právě v takové situaci se ocitla osmiletá Ema. Protože její maminka s tatínkem musí ještě pracovat na společné knize, Emu a její mladší sestřičku Zorku svěří na hlídání babičce a dědečkovi, kteří bydlí ve vesničce sice docela maličké, ale plné velkých příležitostí k zajímavým zážitkům! A tak zde obě holčičky prožívají voňavé sváteční dny ve společnosti mnoha přátelských lidí, kteří mají vždy co nevšedního nabídnout. A jak to všechno víme? Jednoduše. Ema si vše zapsala do svého deníku! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emin vánoční deník - Tereza Kopecká - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e kniha

Psychologie 1. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

Psychologie 1. díl - Ilona Kopecká - e-kniha
Detail

eBook:,Učebnice jako jediná na trhu se zaměřuje přímo na potřeby žáků studujících obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika obecné a vývojové psychologie se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti. Obsah učebnice odpovídá požadavkům ŠVP (školního výukového programu) a bude vhodnou učební pomůckou pro žáky i učitele. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie 1. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

Psychologie 3. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

Psychologie 3. díl - Ilona Kopecká - e-kniha
Detail

eBook:,Učebnice je jako jediná na trhu přímo zaměřená pro obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika psychologie sociální, zdravotnické a etika se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti. Obsah učebnice odpovídá požadavkům ŠVP (školní výukový program) a bude vhodnou učební pomůckou pro žáky i učitele. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie 3. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

Psychologie 2. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

Psychologie 2. díl - Ilona Kopecká - e-kniha
Detail

eBook:,Učebnice je přímo určená pro studenty oboru sociální činnost, jako jediná na trhu. Ve druhém díle je žákům předkládána problematika psychologie osobnosti, komunikace a psychodiagnostiky se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti. Obsah učebnice odpovídá požadavkům ŠVP (školní výukový program) a bude vhodnou učební pomůckou pro žáky i učitele. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie 2. díl - Ilona Kopecká - e-kniha

Povídky: Spisy Ladislava Grosmana - Ladislav Grosman - e-kniha

Povídky: Spisy Ladislava Grosmana - Ladislav Grosman - e-kniha
Detail

eBook:,Druhý svazek spisů přináší všechny povídky z prvního vydání knihy Nevěsta, v exilu vydanou povídkovou knihu Hlavou proti zdi, texty publikované pouze časopisecky a zejména dosud nevydané povídky z autorových rukopisů. Ve svých prózách se Grosman vrací na Slovensko doby meziválečné a válečné, zachycuje poválečnou všednodennost a evokuje život v Izraeli v letech sedmdesátých. Tím nejcennějším v tomto svazku je Grosmanovo zobrazení zaniklého meziválečného světa slovenských Židů, v němž prožil své dětství. Knihu uspořádal, k vydání připravil a edičně komentoval Jiří Opelík. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Povídky: Spisy Ladislava Grosmana - Ladislav Grosman - e-kniha

Morčák Pip a spol. - Tereza Kopecká - e-kniha

Morčák Pip a spol. - Tereza Kopecká - e-kniha
Detail

eBook:,Napínavý příběh z prapodivného světa mrtvých o věrném přátelství, velké odvaze a... jednom drzém morčeti! Jedenáctiletý Eda odjíždí vlakem ve společnosti svého obtloustlého morčecího kamaráda Pipa k tetě, aby na jejím statku strávil začátek letních prázdnin. Sestřenice Tylka Edův příjezd napjatě očekává a těší se na společně prožitá nová dobrodružství. Ani jeden však netuší, že tentokrát je čekají docela jiné zážitky než obvykle, a dokonce nebudou ani z tohoto světa… Jak si obě děti poradí a co na to morčák Pip? Ehm… ten z celého srdce nesnáší svoji plastovou přepravku! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Morčák Pip a spol. - Tereza Kopecká - e-kniha

Velká kniha drátenictví - Ladislav Jurovatý - e-kniha

Velká kniha drátenictví - Ladislav Jurovatý - e-kniha
Detail

eBook:,Jedinečnost Velké knihy o drátenictví spočívá v její komplexnosti, s kterou autor podrobně a uceleně mapuje drátenické řemeslo a zpracování drátu s možnostmi jeho využití v umělecké tvorbě i při výrobě praktických předmětů. Seznamuje zájemce se současným drátováním jako s projevem kultivovaného umění, o které je stálý zájem. V úvodní kapitole je popsaná historie slovenského drátenictví s životopisy nejvýznamějších postav tohoto řemesla. V praktické části knihy autor popisuje nutné vybavení a vhodné nástroje pro tvorbu s drátem. K popisu základních technik jsou ještě připojeny podrobné návody na zhotovení 12 výrobků, z nichž se každý váže k jednomu měsíci v roce. Autor se věnuje i konečným povrchovým úpravám zhotovených drátovaných výrobků. Závěr knihy patří současným tvůrcům, kteří k svému uměleckému vyjádření používají drát a techniky vycházející z drátenického řemesla. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha drátenictví - Ladislav Jurovatý - e-kniha

Čtyřiadvacátníci - Ladislav Valík - e-kniha

Čtyřiadvacátníci - Ladislav Valík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ČTYŘIADVACÁTNÍCI, kterou autor předkládá veřejnosti, je psána mladistvým stylem mladého člověka. I když se jedná o velmi vážný životní problém, přistupuje k němu s určitou lehkostí vnímanou pocity mládí. V řádcích najdeme tragické a životu nebezpečné chvíle, ale i hezké a veselé chvilky a autor tím nijak nezlehčuje vážnost válečné doby, v níž se čtyřiadvacátníci nalézali. Jen poukazuje na mladé myšlení mladé generace.Věří, že právě to bylo základem toho, že válečné útrapy mohli přežít. Autor je důkazem, že nezlomený a živý mohl o nuceném pracovním nasazení napsat tuto knihu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čtyřiadvacátníci - Ladislav Valík - e-kniha

Podlahy - Ladislav Steiner - e-kniha

Podlahy - Ladislav Steiner - e-kniha
Detail

eBook:,Potřebuje váš byt či dům novou podlahu? Rozhodujete se, zda oslovit odbornou firmu, nebo se pustit do stavby či opravy svépomocí? Publikace od zkušeného specialisty na nejrůznější druhy podlah a podlahovin, autora odborných knih i učebnic a zároveň kutila, který mnoho podlah sám položil, přináší nápady, "grifyy" i návyky, které mohou pomoci podlahářům i laickým řemeslníkům vybrat, položit, případně opravit podlahu. Zabývá se konstrukčními systémy podlah, požadavky na podlahy pro různá prostředí i estetickým působením podlahové plochy. Hlavní část knihy potom patří skladbám podlah (podložky, stěrky, izolace, materiály pro podlahy, podkladní vrstvy) a vlastním podlahovinám, jejich pokládání, výhodám i problémům spjatým s provozem. Samozřejmostí jsou popisy nejčastějších vad a poruch a návrhy, jak je odstranit. V závěru pak autor uvádí několik poznámek ke vztahu objednatel – zhotovitel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podlahy - Ladislav Steiner - e-kniha

Moucha - Ladislav Petrecký - e-kniha

Moucha - Ladislav Petrecký - e-kniha
Detail

eBook:,Edward Bell má oproti jiným zvláštní výhodu. Necítí totiž absolutně žádné emoce. Na rozdíl od obyčejných lidí proto jeho rozhodování ve vypjatých nebo zásadních situacích neovlivňují city. Bude to ale takto napořád? Jak moc jeho život změní událost, která mu najednou umožní cítit? Bude to pro něj mít ve výsledku větší hodnotu, než jeho vlastní život? A jakou roli v tom všem hraje Moucha? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moucha - Ladislav Petrecký - e-kniha

Management - Ladislav Blažek - e-kniha

Management - Ladislav Blažek - e-kniha
Detail

eBook:,Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů. Kniha obsahuje mnoho příkladů. Důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management - Ladislav Blažek - e-kniha

Pivovarnictví - Ladislav Chládek - e-kniha

Pivovarnictví - Ladislav Chládek - e-kniha
Detail

eBook:,Pivo se začalo pravděpodobně vyrábět již před desetitisíci lety v Mezopotámii. V této knize jsou popsány dějiny výroby zlatavého moku s některými zvyky a pověrami, které se k tomuto nápoji váží. Zmapovány jsou počátky organizovaného vaření piva v klášterních pivovarech, zejména v Čechách, popsán vznik měšťanských pivovarů v nově zakládaných českých královských městech, činnost právovárečných měšťanů a jejich boj se šlechtou o várečné právo. Uveden je rovněž vývoj strojního zařízení pivovarů od středověkého, manuálně ovládaného pivovaru, až k současným moderním provozům a technologiím výroby našeho národního nápoje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pivovarnictví - Ladislav Chládek - e-kniha

Polygon - Ladislav Kubizňák - e-kniha

Polygon - Ladislav Kubizňák - e-kniha
Detail

eBook:,Je pozdní srpen roku 1988. Na Manhattan dopadá odpolední slunce a ve vzduchu je již cítit blížící se podzim. Před půlrokem jsem byl centrálou povýšen po třech letech operativní práce v jednom z nejtěžších západních kontrarozvědných prostředí na zástupce rezidenta, v kódu NATO Acting COS (Chief of Station, v názvosloví KGB je ekvivalentem rezident). Kontakt je na smluveném místě včas, všechno probíhá jako po másle. Naskočí do mého šedého Chevroletu Cavalier s diplomatickou značkou 009 PHD. Je lehce zadýchán a viditelně rozrušen. Buď pospíchal od metra, nebo se něco přihodilo. Jestli ho něco skutečně rozhodilo, muselo to stát za to, protože tenhle chlap je flegmatik. Mé „řemeslo“ mě naučilo trpělivosti, která se mi mnohokrát vyplatila. Čekám tedy, až z tajného spolupracovníka něco vypadne. Když objíždím blok potřetí a on stále mlčí, strčím do něj. „Tak co tě žere?“ „Rusové nás prodali,“ konečně pronese. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Polygon - Ladislav Kubizňák - e-kniha

Medvěd - Ladislav Dvořák - e-kniha

Medvěd - Ladislav Dvořák - e-kniha
Detail

eBook:,Ladislav Dvořák, známý hlavně jako autor knihy Obejměte své vnitřní dítě, napsat také kratochvilnou burlesku z doby, kdy nebylo nemožné zaměnit poněkud chlupatějšího majora ČSLA a vzdělaného medvěda, jehož ošetřovatel neuvážil, k čemu může vést, když v kleci inteligentního a dobromyslného brtníka nechá Rudé právo. Nebo máte za to, že by se tohle vše mohlo přihodit i dnes? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Medvěd - Ladislav Dvořák - e-kniha

Jandavlattepa - Ladislav Stančo - e-kniha

Jandavlattepa - Ladislav Stančo - e-kniha
Detail

eBook:,Tato kniha představuje výsledky práce česko-uzbecké archeologické expedice na lokalitě Džandavláttepa jižním Uzbekistánu. Tato spolupráce vznikla jako společný projekt Archeologického ústavu Akademie věd Uzbekistánu v Samarkandu a Ústavu pro klasickou archeologii FF Univerzity Karlovy v Praze v roce 2001. Od roku 2002 do roku 2006 proběhlo pět výkopových sezón pod vedením Kazima Abdullaeva a Ladislava Stanča, vždy v trvání od čtyř do šestí týdnů, při nichž byl shromážděn rozsáhlý archeologický materiál a data. Tento svazek je první částí řady, která by měla tyto výsledky předložit veřejnosti._x000D_ _x000D_ Knihy je rozdělena na tři základní části. První z nich obsahuje všeobecný popis regionu a samotné lokality, dějiny výzkumů a rovněž geografické a topografické poznámky. Druhou – stěžejní – část tvoří popis a interpretace výzkumů v jednotlivých sektorech, zvláštní pozornost je věnována zejména sektoru 20, tzv. citadele. Třetí část sestává ze studií, zabývajících se jednotlivými skupinami nalezených artefaktů, tedy mincí, předmětů pro textilní výrobu, zbraní a nástrojů, šperků a ozdob a terakotových figurek a aplik. Na konci svazku je umístěn seznam všech drobných nálezů s odkazy na tabulky, fotografie i místa v textu, která se jimi zabývají._x000D_ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jandavlattepa - Ladislav Stančo - e-kniha

Andělé se samopalem - Milan Kopecký, Kameník Václav - e-kniha

Andělé se samopalem - Milan Kopecký, Kameník Václav - e-kniha
Detail

eBook:,Mezi vojáky 2. čs. samostatné paradesantní brigády působilo několik desítek žen, z nichž mnohé absolvovaly i výsadkový výcvik. Řada z nich se zúčastnila bojů v Karpatech v září 1944, leteckého přesunu na pomoc Slovenskému národnímu povstání a bojů v Nízkých Tatrách za kruté zimy na přelomu let 1944 a 1945. Jejich statečnost, skromnost, obětavost a houževnatost by neměly zmizet pod nánosem času, už pouze proto, že v době druhé světové války byl – s výjimkou Rudé armády – výskyt většího počtu žen mezi výsadkáři pravidelných jednotek naprostým unikátem.Kniha popisuje nejen činnost ženských příslušnic na pozadí historie 2. čs. parabrigády, ale obsahuje i jejich životopisné medailonky, bohatě ilustrované většinou dosud nepublikovanými fotografiemi, reprodukcemi dokumentů a snímky dobových artefaktů. Autoři se také pokusili uvést na pravou míru mnohé legendy a vysvětlit i některé dosud nevyřešené otazníky, mnohdy spojené s osudy celé parabrigády (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Andělé se samopalem - Milan Kopecký, Kameník Václav - e-kniha

Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře - Martin Nekola - e-kniha

Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře - Martin Nekola - e-kniha
Detail

eBook:,Rudolf Kopecký pracoval na svých pamětech nazvaných „Vzpomínky starého novináře“ od počátku 60. let až do své smrti. Jedná se o osm dílů o 2350 stranách strojopisu, v nichž autor velmi čtivou formou popisuje dětství, mládí, studia, život v Rakousku-Uhersku, osobnosti, události, aféry první republiky, dále činnost v zahraničním vojsku za druhé světové války a konečně i různé aspekty poúnorového exilu, které ani v odborné literatuře nebyly detailně rozebrány. Kopecký píše kritickým pohledem, netají se odmítavým postojem k Edvardu Benešovi, přináší zase jiný, unikátní úhel pohledu na moderní československé dějiny. Vzhledem k enormnímu rozsahu nebyly Kopeckého paměti dosud publikovány. Tato kniha přináší výběr nejzajímavějších kapitol pamětí, opatřený poznámkovým aparátem a medailonky významných osobností. Kniha bezpochyby vzbudí zájem odborné i laické veřejnosti, vyvolá řadu diskusí a kontroverzí. Rudolf Kopecký (vl. jménem Kauders), syn prodavače, se narodil v Praze 27. prosince 1893. Studoval na Technické univerzitě v Praze, avšak studia nedokončil, protože byl odveden do rakouské armády. Během 1. světové války Kopecký chvíli sloužil na ruské frontĕ, ale kvůli zranění strávil většinu války rekonvalescencí. V samostatném Československu pracoval pro periodika Tribuna, Čas a Národní listy, politicky se hlásil k národně demokratické straně Karla Kramáře a tedy do „protihradního“ tábora. Byl také aktivním svobodným zednářem a angažoval se v budování československého svobodného zednářství po roce 1918. Významně se zapojil do hnutí „Volná myšlenka“, které spoluvytvářel. Na jaře 1939 se přidal k zahraničnímu odboji v Polsku, Rumunsku, ve Francii a konečně ve Velké Británii, kterou již neopustil. Rozešel se s koncepcí Edvarda Beneše a odmítal příklon k Sovětskému svazu, pročež se ani po konci druhé světové války nevrátil domů. Z Londýna otevřeně kritizoval poválečné poměry v Československu, vydával čtrnáctideník Národ, založil skromný think-tank a informační centrálu Czech Liberal Information Service, kde se mělo soustřeďovat jádro národních demokratů, které zamýšlel obnovit jako politickou stranu v těžkých podmínkách exilu. Podílel se na československém vysílání BBC, přispíval do celé řady pravicově orientovaných exilových tiskovin. Zemřel v Londýnĕ 25. listopadu 1981. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře - Martin Nekola - e-kniha

Milióny v kapse (SK) - Milan Kopecký, Michael Byrne - e-kniha

Milióny v kapse (SK) - Milan Kopecký, Michael Byrne - e-kniha
Detail

eBook:,Dobrodružný príbeh o chlapcovi, ktorého život sa smrťou mamy prevrátil hore nohami. Samotár Bully sa túla londýnskymi ulicami so svojím psom Jack. Jedného dňa si roztvorí poslednú pohľadnicu k narodeninám od mamy. V nej prekvapivo nájde zastrčený výherný žreb. Jediné, čo mu zostalo po milovanej mame, mu prináša nádej do bezútešného života. Cenu si však musí prevziať do piatich dní. V pätách má neprajníkov, bažiacich po bohatstve. Bez peňazí, bez jedla, bez pomoci. Na úteku. Len on a Jack. Podarí sa mu získať výhru a utiecť pred zlomyseľníkmi? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Milióny v kapse (SK) - Milan Kopecký, Michael Byrne - e-kniha

Róza, Háňa a tajný život lesa - Tereza Kopecká - e-kniha

Róza, Háňa a tajný život lesa - Tereza Kopecká - e-kniha
Detail

eBook:,Sestry Háňa a Róza přijíždí koncem letních prázdnin k prababičce a pradědečkovi do horské osady zvané Jizerka, aby tam společně s rodiči oslavily šesté narozeniny mladší z nich. Ale ještě, než nastane onen slavný den, objeví malé amazonky v lese jedno velice zvláštní místo, které zavání báječným dobrodružstvím! Proto pomocí malé lsti přemluví maminku a tatínka, aby je u prarodičů nechali do konce prázdnin, a vydávají se na sérii lesních výprav – trochu nebezpečných, tajemných, ale především plných napínavých příhod, které prověří samostatnost, odvahu a vzájemné pouto obou sester. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Róza, Háňa a tajný život lesa - Tereza Kopecká - e-kniha

Tučná linka černou tuší - Jaroslav Kopecký, Jiří Winter - e-kniha

Tučná linka černou tuší - Jaroslav Kopecký, Jiří Winter - e-kniha
Detail

eBook:,Řekne-li se Neprakta, dostaví se stejný účinek, jako když se řekne Lada. Každý ví, o čem a o kom je řeč. A kdokoli spatří kresbu, charakteristickou silnou konturou a námětem povýtce humorným, nezaváhá ani na okamžik nad jménem autora. Takto se vryl do širokého povědomí Jiří Winter alias Neprakta, jenž přes půl století plnil časopisy, noviny a knihy karikaturami, kreslenými vtipy a ilustracemi. Má na svém kontě přes 35 000 publikovaných kreseb, ilustroval více než 350 knih, věnoval se i vědecké ilustraci, tvorbě plakátů a animovanému filmu. Nebylo snad tématu a námětu, kterému by se nevěnoval, a díky tomu se mu podařilo dospět k metám, o jakých se málokomu z tvůrců kresleného humoru zdá - stal se pojmem a normou a dnes již i klasikem.Za svůj život spolupracoval s řadou pozoruhodných a zajímavých lidí, ale nejznámější a nejdéle trvající (přes 25 let) byla jeho spolupráce s Miloslavem Švandrlíkem, jehož knihy ilustroval a od něhož čerpal náměty ke svým kresbám. O svých životních zážitcích a zkušenostech už vyprávěl v bezpočtu rozhovorů pro noviny, časopiseckých medailonů a v komentářích ke knižním sondám do jeho tvorby. Jedna zpověď však dosud scházela – Mistrovy osobní vzpomínky. Kniha z nich sestavená jeho posledním dlouholetým spolupracovníkem Jaroslavem Kopeckým vyjde bohužel už po jeho skonu, ale Mistr ji stihl autorizovat a – kde bylo zapotřebí – doplnit a upřesnit. Vypráví souvisle o celém jeho životě, o dobových událostech, o jeho přátelích, tvorbě, zálibách a sběratelských koníčcích a krom toho o zásadách a názorech, jimiž se řídil ve své výtvarné práci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tučná linka černou tuší - Jaroslav Kopecký, Jiří Winter - e-kniha

Metody průzkumu historických materiálů - Eva Svobodová, Ivana Kopecká - e-kniha

Metody průzkumu historických materiálů - Eva Svobodová, Ivana Kopecká - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především restaurátorům, kurátorům sbírek nebo historikům umění. Tedy těm, kteří nemají speciální přírodovědné znalosti, ale přicházejí do styku s materiálovými průzkumy uměleckých děl a často je také sami zadávají. Měla by jim pomoci orientovat se ve výsledcích a závěrech chemických analýz a představit ty analytické metody, které jsou při studiu historických materiálů používány nejčastěji, ukázat jejich možnosti i omezení i jejich nároky na odběr vzorku. Měla by také upozornit na některé relativně nové, méně rozšířené, většinou i méně dostupné analytické metody, jejichž rozšíření je však jen otázkou času. Publikace podává výčet fyzikálních a chemických metod aktuálně používaných pro analýzu uměleckých a historických materiálů. Zabývá se odběrem reprezentativního vzorku, výběrem analytické metody i interpretací výsledku. Ke všem prezentovaným analytickým postupům je uveden jak chemický nebo fyzikální princip metody, tak i praktické příklady z oblasti analýzy uměleckých a historických materiálů. Obor analytické chemie se velmi rychle rozvíjí. Řada metod, které se před 20 lety používaly jen ojediněle, na mimořádně vybavených pracovištích, je dnes běžně dostupná i pro rutinní analýzy. Samozřejmě, i v tomto okamžiku už existují další nové metody, citlivější, s většími možnostmi, ale běžně nedostupné, z nichž některé časem zevšední. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Metody průzkumu historických materiálů - Eva Svobodová, Ivana Kopecká - e-kniha
Základy Public Relations (9788779689503), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Public relations (978-80-247-4229-8), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Důvěrný portrét Miloš Kopecký: Miloš Kopecký (80-85876-99-X), houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Horníček a Kopecký vzpomínají, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha, devet dni zuzana strachotova e kniha, vecere pane dan drapal e kniha, sexualni dohody amara charlesova e kniha