Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)
Základy Public Relations (9788779689503)
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.
Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)
Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
Podívejte se také Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Podívejte se také
- Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
- Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
- Ahome Plecháček se jménem Denisa (23247)
- Compass Potah volantu Denisa šedý (8591686314700)
- Compass Potah volantu Denisa červený (8591686314717)
- Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
- Public Enemy: What You Gonna Do When the Grid Goes Down? - CD (3515051)
- Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1)
- Introductory Coursebook of English for Students of Diplomacy: and International Relations (978-80-571-0497-1)
- Slovensko-anglická terminológia verejného zdravotníctva 2020: Slovak-english terminology of public h (978-80-89057-82-5)
- Discourse on International Law and International Relations: Critical Global Issues of Our Time (978-80-7598-618-4)
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.
Objev podobné jako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Public relations (978-80-247-4229-8)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)
Public relations (978-80-247-5022-4)
Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.
Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)
Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat.
Objev podobné jako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.
Objev podobné jako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...
Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...
Objev podobné jako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...
Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.
Objev podobné jako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...
Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...
Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
eBook: Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Český restart - Bohumil Pečinka, Sabina Slonková, Jiří Přibáň, Tomáš Němeček, Petr Holub, Jan Dobrovský, Jan Dražan, Denisa Hejlová, Ivana Svobodová,
Začátek roku 2023 změnil českou politiku. Po dlouhých deseti letech skončil na Hradě Miloš Zeman a s ním i snaha orientovat západní Česko na Východ. Zároveň v prezidentských volbách velmi přesvědčivě prohrál druhý gigant, Andrej Babiš, muž, který totálně překreslil politickou mapu. Zeman i Babiš po léta posouvali hranice možného, představitelného a přijatelného. Čeští voliči byli ze zemanismu a babišismu evidentně unavení a rozhodli se pro změnu. Novým prezidentem se stal generál Petr Pavel. Volby navíc přilákaly rekordní zájem lidí, kteří s novou hlavou státu spojily nejrůznější naděje. Co se v Česku vlastně stalo? Proč Petr Pavel vyhrál tak jasně? Je to definitivní konec zemanismu a babišismu? Proč Zemanovi s Babišem Češi tak dlouho věřili? Jak dlouho se naše společnost z jejich vládnutí bude léčit? Přinese generál na Hradě zemi klid a usmíření? Čeká nás nová éra? Co zůstalo po Zemanovi a jeho partě? A vypořádali jsme se definitivně s komunismem? A může se zlo vrátit do Bradavic? Přední komentátoři, reportéři a politologové se snaží nalézt odpovědi na tyto i další otázky a nabízejí svou reflexi politického zemětřesení v Česku. Kniha tak předkládá plastický a mnohovrstevnatý pohled nejen na volby samotné, ale i na dobu a společnost, která zažívá velkou proměnu.
Objev podobné jako Český restart - Bohumil Pečinka, Sabina Slonková, Jiří Přibáň, Tomáš Němeček, Petr Holub, Jan Dobrovský, Jan Dražan, Denisa Hejlová, Ivana Svobodová,
Dobrovolníkem na cestách - Jana Hejlová
Praktický rádce a velká motivace před první dobrovolnickou zkušeností. Představuje hlavní dobrovolnické organizace, dobrovolnictví přes Erasmus+ nebo EVS i portály jako Workaway nebo HelpX. Zároveň přináší zkušenosti a zážitky několika desítek cestovatelů, kteří si dobrovolnictví vyzkoušeli v různých koutech světa a oborech. Co vše se v knize dozvíte? – Zjistíte, jaké možnosti dobrovolnictví na cestách nabízí. – Kniha vám ukáže, co všechno vám dobrovolnictví může dát. – Získáte přehled o dobrovolnických portálech a organizacích. – Zastavíte se i u dobrovolnictví v Česku. – Dostanete podrobný návod, jak se stát dobrovolníkem. – Uděláte si obrázek o tom, jak taková dobrovolnická práce vypadá. – Budete vědět, jak se na cestu připravit a kolik potřebujete peněz. – Získáte důležité informace o zodpovědném dobrovolnictví. A to hlavní: v knize vás čeká spousta osobních zkušeností a zážitků dobrovolníků.
Objev podobné jako Dobrovolníkem na cestách - Jana Hejlová
Strange Relations - Ralf Webb
In October 1960, James Baldwin and John Cheever spoke on a panel together at San Francisco State College. The troubled state of American society was under discussion, which Baldwin incisively diagnosed as a 'failure of the masculine sensibility'. Strange Relations explores this crisis in mid-century masculinity and the lives and works of four bisexual writers who fought to express and embody alternate possibilities. Building on Walt Whitman's philosophy of the love between men, Ralf Webb considers the ways in which Tennessee Williams and Carson McCullers, as well as Cheever and Baldwin, resisted in their art, as well as in their relationships, the damaging expectations of contemporary gender and sexuality. With a curious, intelligent and sensitive gaze, Ralf Webb sheds new light on each writer. Together, these artists offer a powerful and moving argument for a transformative new masculinity, grounded in fluidity, love and intimacy.
Objev podobné jako Strange Relations - Ralf Webb
Fucking, loving Ireland / Až vyrostu, chci být Ir! - Kateřina Hejlová
Píše se léto 2005. Tři studenti: Karolína, její přítel Marek a jeho mladší bratr Ondřej vyrážejí do irského Dublinu za prací. Na zelený ostrov přilétají s jasnou vizí: zdokonalit se v angličtině a trochu si přes léto přivydělat. Toho času je irský pracovní trh cizincům otevřený. Minimální mzda je zde vysoká. Najít si sezónní práci by tedy teoreticky neměl být problém. Jakmile však vykročí do vlhkých dublinských ulic, rychle pochopí, že realita může někdy mít příchuť deště, šmíru a majonézy, ale dokud se neztratí humor, vše se s nadhledem překoná. A že zamilovat si něco, co zdánlivě nenávidíte, je snazší, než by jeden myslel. Nelehké začátky přinášejí veselé konce!
Objev podobné jako Fucking, loving Ireland / Až vyrostu, chci být Ir! - Kateřina Hejlová
Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
eBook: Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech.
Objev podobné jako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.
Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.
Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
The Places I've Cried in Public (1474949525)
Kniha - autor Holly Bourne, anglicky, brožovaná bez přebalu matná It looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn how to get over him.
Objev podobné jako The Places I've Cried in Public (1474949525)
GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.
Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.
Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
GAP x Salvage Public Mikina - GAP - Růžová.
Objev podobné jako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Discourse on International Law and International Relations - Max Hilaire
Max Hilaire is distinguished professor of International Law and International Relations, with expertise in Human Rights & International Humanitarian Law, United Nations Law, and United States Foreign Relations Law. Professor has published a number of books and scholarly articles on a wide range of topical International Law issues. Professor Hilaire is a two time Fulbright Scholar (Nigeria and the Czech Republic). He has lectured in over fifty countries. He is currently Professor & Chair of the Department of Political Science at Morgan State University in Baltimore, Maryland, USA.
Objev podobné jako Discourse on International Law and International Relations - Max Hilaire
Public Enemy - Fear Of A Black Planet (LP)
Balení obsahuje: LP Země původu: Evropská unie Hmotnost: 180 g Dekáda interpreta: 2010 - 2019;2020 - 2029;2000 - 2009;1990 - 1999;1980 - 1989 Rychlost: 33 1/3 RPM Složení setu: 1 ks Typ: Album;LP deska Země interpreta: USA Varianta: Fear Of A Black Planet (Vinyl LP) Interpret / Téma: Public Enemy Vydavatelství: Universal Music Subžánr: Hip Hop;Conscious;Rap Datum vydání: 2016-10-07 Barva podle výrobce: Black Žánr: Hip Hop Rok vydání: 2016.0 Barva: Černá
Objev podobné jako Public Enemy - Fear Of A Black Planet (LP)
Kafe v pět: Kateřina Hejlová a další ve sbírce povídek (978-80-87947-05-0)
Kniha - česky Kniha Kafe v pět vás upoutá pestrou směsí příběhů, které vás nikdy neomrzí. Zapomněli jste, jaké to je, dívat se na svět očima malého dítěte? Víte, jak velkou roli hraje v životě náhoda? Tušíte, co by se stalo, kdyby na světě nezbylo jediné zrnko kávy? A jak naložit s tím, když vám o život začne usilovat vysněný románový hrdina? Osm poutavých originálních příběhů výherců prestižní literární soutěže Pana Nakladatele, doplněných o povídky populárních spisovatelek Martiny Bittnerové a Kateřiny Hejlové. Neobyčejná kniha plná nevšedních zážitků nejen k odpolední kávě!
Objev podobné jako Kafe v pět: Kateřina Hejlová a další ve sbírce povídek (978-80-87947-05-0)
Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha
eBook: Public Health and Preventive Medicine je učebnicí pro studenty všeobecného lékařství a zubního lékařství, může však sloužit i zdravotníkům či odborné nelékařské veřejnosti. Jejím cílem je poskytnout informace o preventivních aktivitách, které mohou prodloužit délku života a zlepšit kvalitu života jednotlivců a populací. Kniha poskytuje přehled hlavních témat ochrany a podpory zdraví a interakcí mezi zdravím a životním prostředím s důrazem na ovlivnitelné faktory životního stylu v prevenci chronických neinfekčních onemocnění.
Objev podobné jako Public Health and Preventive Medicine - Dana Müllerová - e-kniha
Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /...
Objev podobné jako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
Hana Vu - Public Storage (Red Marble Effect Vinyl) (LP)
Barva: Červená Dekáda interpreta: 2020 - 2029;2010 - 2019 Typ: Barevná;Album;LP deska Země původu: Německo Země interpreta: USA Rychlost: 33 1/3 RPM Složení setu: 1 ks Barva podle výrobce: Red Balení obsahuje: LP Varianta: Public Storage (Red Marble Effect Vinyl) (LP) Žánr: Indie Subžánr: Alternative Vydavatelství: Ghostly International Interpret / Téma: Hana Vu Rok vydání: 2021.0
Objev podobné jako Hana Vu - Public Storage (Red Marble Effect Vinyl) (LP)
The Places I´ve Cried in Public - Holly Bourneová
It looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn how to get over him.
Objev podobné jako The Places I´ve Cried in Public - Holly Bourneová
Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael
Helps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communitiesThis top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities.
Objev podobné jako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael
The Places I´ve Cried in Public (Defekt) - Holly Bourneová
It looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn how to get over him.
Objev podobné jako The Places I´ve Cried in Public (Defekt) - Holly Bourneová
TED Talks: The official TED guide to public speaking (1472228065)
Kniha - anglicky, brožovaná bez přebalu matná The official TED guide to public speaking
Objev podobné jako TED Talks: The official TED guide to public speaking (1472228065)
Jaké je to být slonem - Christine Denis-Huot, Michel Denis-Huot
Tato velká kniha plná krásných fotografií boří mnoho mýtů, které panují o největším savci na světě a popisuje slony jako jedny z nejpůsobivějších a nejinteligentnějších tvorů naší planety. Před očima čtenáře se odehrávají okamžiky z jejich života od hraní, páření, péče o mladé až po boj s narušiteli či hledání potravy a vody, dílo jako celek poskytuje podrobný a jedinečný výlet do světa těchto chytrých a vznešených králů savany.
Objev podobné jako Jaké je to být slonem - Christine Denis-Huot, Michel Denis-Huot
Jaké je to být lvem - Christine Denis-Huot, Michel Denis-Huot
Tato kniha, bohatá na dramatické fotografie zachycující nebezpečné i něžné okamžiky lvího života, vyzdvihuje také mimořádný charakter domovin v afrických savanách a vzrušujícím způsobem předává současné vědecké poznatky o králi zvířat. Kniha, napsaná dvěma renomovanými přírodovědci a prestižním historikem, spojuje do jednoho celku fotografie přírody, vědecký výzkum, poezii a umění. Zajisté potěší každého čtenáře kteří ocení úsilí potřebné k vydání této velmi zajímavé publikace. Lev se díky své okázalé hřívě, vznešenému vzhledu, velkým očím jantarové barvy a hřmot-nému řevu stává symbolem zvířecí síly a vznešenosti. Stejně, jako všechny velké kočky je okouzlujícím, půvabně se vlnícím, hbitým a silným tvorem. Lvi jsou nemilosrdní ke svým kořistem a zároveň velmi starostliví o svá mláďata. Pověst lva byla po dlouhá století utvářena bájemi a pověstmi. V prehistorických dobách, kdy lvi kráčeli evropskými zeměmi, byl jeskynní lev patrně současníkem člověka neandrtálského a cromagnonského, který tyto velké kočky po celá tisíciletí lovil a zároveň se jich bál. V pozdějších dobách se však vztah mezi člověkem a lvem změnil. Ze člověka se stal lovec a ze lva kořist. Volně se pohybující lví populace lze v současné době nalézt pouze v parcích s divokou zvěří a v útočištích Východní Afriky.
Objev podobné jako Jaké je to být lvem - Christine Denis-Huot, Michel Denis-Huot
Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)
Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné...
Objev podobné jako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)
Úzkosť - Denisa Fulmeková
Arleta, hrdinka tohto fragmentárneho rozprávania, si uvedomuje, že je za pomyselnou polovicou života. Prijala v ňom množstvo rolí ? je napríklad matkou, manželkou, dcérou, kamarátkou, spisovateľkou. Navonok je s nimi stotožnená, hoci sú aj chvíle, kedy sa jej zmocňuje pocit, že tá-ktorá úloha presahuje jej limity. Priznáva si, že rovnako ako je rôznymi situáciami zraňovaná, v iných zasa zraňuje ona. Pomaly v nej rastie odhodlanie odložiť všetky masky, pretože chce spoznať pravdu. Čo na tom, že tá má napokon podobu čoraz nápadnejších trhlín? Teraz je Arletinou úlohou nájsť odvahu prestať ich skrývať.
Objev podobné jako Úzkosť - Denisa Fulmeková
Konvália - Denisa Fulmeková
Láska, které nepřeje okolí anebo doba. Tisíc a jeden takovýchto příběhů bylo odvyprávěno či sepsáno, nejednou se skutečnými vzory. A přece je vždy znovu zajímavé sledovat, jak se seběhnou osobní a dějinná dramata. Například ve slovenských Malackách před druhou světovou válkou, kde se do sebe zamilovali židovská dívka Valérie Reiszová a františkánský mnich, kněz a jeden z nejtalentovanějších slovenských básníků té doby: Rudolf Dilong. Vztah, který přinesl řadu básní, ať už jejích nebo jeho, a také dceru Dagmar. Jak dopadlo fatální střetnutí s protižidovskými zákony tehdejšího slovenského státu, jehož byl Dilong kulturní i politickou celebritou? Jaké byly osudy této trojice po skončení války? To vše ve své knize Konvália. Zakázaná láska Rudolfa Dilonga zprostředkovává s využitím dobových dokumentů, osobních vzpomínek i veršů obou milenců jejich vnučka, slovenská spisovatelka Denisa Fulmeková. S neskrývaným citovým zaujetím, ale bez sentimentu, s vypravěčskou bravurou i lehkostí a nápaditostí. Schéma tisíckrát a jednou uplatněné dalo vzniknout jedinečnému čtenářskému zážitku
Objev podobné jako Konvália - Denisa Fulmeková
Conviction - Denise Mina
It's just a normal morning when Anna's husband announces that he's leaving her for her best friend and taking their two daughters with him.With her safe, comfortable world shattered, Anna distracts herself with someone else's story: a true-crime podcast. That is until she recognises the name of one of the victims and becomes convinced that only she knows what really happened.With nothing left to lose, she throws herself into investigating the case. But little does she know, Anna's past and present lives are about to collide, sending everything she has worked so hard to achieve into freefall.
Objev podobné jako Conviction - Denise Mina
Houellebecq - Demonpion Denis
„Michel Houellebecq se stal marketingovým produktem, značkou. Jeho názor má cenu, chtějí po něm, aby se vyjadřoval ke kdečemu… Je vidět, vystupuje jako moudrý muž, naparuje se, baví své publikum svým číslem starého smutného šaška. Pořád má ovšem i čas psát.“ Novinář Denis Demonpion nabízí aktualizovanou a rozšířenou verzi životopisu původně vydaného v roce 2005. Michel Houellebecq je významným spisovatelem, jeho knihy vycházejí po celém světě, vznikají filmové, divadelní, rozhlasové adaptace. Jeho romány i básně se dnes studují v akademickém prostředí. Ačkoli si pěstuje pověst nepříjemného a nepřístupného společníka, je laureátem Goncourtovy ceny a před časem se stal nositelem Řádu čestné legie. Tyká si se současným francouzským prezidentem i s jedním z jeho předchůdců. To vše považoval Demonpion za důležité: text doplnil o nové poznatky a vydal znovu. Český čtenář může číst Houellebecqovy prózy v překladech od roku 2004. Teprve nyní vychází kniha o něm – o tomto francouzském fenoménu současnosti.
Objev podobné jako Houellebecq - Demonpion Denis