Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Podívejte se také Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 380.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 402.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)

cena 110.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

cena 421.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

cena 69.0 Kč
Detail

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...

Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-4229-8)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-5022-4)

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...

Objev podobné jako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

cena 302.0 Kč
Detail

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...

Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

cena 199.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

cena 212.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...

Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

cena 429.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.

Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

cena 356.0 Kč
Detail

Základy Public Relations (9788779689503)

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations (9788779689503)

cena 119.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

cena 301.0 Kč
Detail

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

cena 140.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

cena 349.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Objev podobné jako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

cena 261.0 Kč
Detail

Úporné blbství (978-80-87573-52-5)

Kniha - autor Václav Hons, 124 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Václav Hons (*1938) vydal přes 30 básnických sbírek, z nichž posledních 18 vyšlo v nakladatelství Radix. Kromě básní napsal také několik stovek písňových textů – nejznámější jsou asi jeho Neposlušné tenisky pro Lucii Bílou, ale i další texty pro H. Zagorovou, V. Špinarovou, K. Gotta aj. Jeho básně oscilují mezi lyrikou i epikou, lze v nich najít ohlasy autorovy hudbymilovnosti, vzpomínek z dětství i mládí, lehkou erotiku, ale též některé aktuální konotace a asociace. Sám básník k tomu dodává: Hodně přemýšlím o smrti. Přesto jsem dosti veselý. Nu co, je to pryč, z té závrati už se nic nevrátí…

Objev podobné jako Úporné blbství (978-80-87573-52-5)

cena 129.0 Kč
Detail

Leda že (978-80-87573-23-5)

Kniha - autor Václav Hons, 272 stran, pevná bez přebalu lesklá Básnická kniha LEDA ŽE je jedním z vrcholů autorovy poezie. Hons ohromuje dynamikou svých metafor, filozofií point, radostí z jazykové hry. Je to symfonie velkého výtvarného plátna na malé ploše české řeči. Hudba něhy i milostných nadávek… Erotických snů… Společenských přešlapů… Plíživého verbování minaretů… Co ještě říci… nic… mlčet a jen prostě číst… Básník ví, co chce říci… Tiše i výbušně vás zve do své intimní krajiny. Sbírka LEDA ŽE je druhou částí básníkovy trilogie, vydanou nakladatelstvím RADIX (po sbírce NU CO, třetí část TAK JO vyjde na podzim 2016), a je to zřejmě to nejlepší, co autor dvou desítek básnických knih dosud napsal. Bude vám v jeho umělecké společnosti magicky a dobře.

Objev podobné jako Leda že (978-80-87573-23-5)

cena 200.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

cena 143.0 Kč
Detail

Slavík ve zbytku noci (978-80-87573-36-5)

Kniha - autor Václav Hons, 284 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Básnická sbírka SLAVÍK VE ZBYTKU NOCI je jubilejní, desátou knihou Václava Honse po jeho víceletém básnickém odmlčení (předchozí sbírky NU CO, LEDA ŽE, TAK JO, VYŽENEŠ DVEŘMI STĚHOVAVÉHO PTÁKA, VRÁTÍ SE OKNEM OKŘÍDLENÝ ŠAKAL, HODINOVÁ VĚŽ, ASKLÉPIOVI DEJTE KOHOUTA, KÁPNI BOŽSKOU a básnická poema VODNÍ HUDBA, věnovaná osobnosti Georga Friedricha Händela, vyšly v nakladatelství Radix v letech 2015 až 2018). V této nejnovější sbírce básník usilovně hledá nový výraz, novou strukturu veršů… ví dobře, že někde je (ale kde) nádherná báseň a hledá ho… mohou se ještě minout, zemětřesení se dotkne jen básníkova srdce a téměř nikdo jiný to nepozná. To hledání je jeho radost i úzkost, úzkost plná tmy a rozednívání… Je to jeho desátá kniha, je to jeho desatero… Věřme, že básník už našel klíč a nezapomene… Držme mu palce… ale i malíčky…

Objev podobné jako Slavík ve zbytku noci (978-80-87573-36-5)

cena 200.0 Kč
Detail

Tak zase v pondělí anděli (978-80-87573-49-5)

Kniha - autor Václav Hons, 120 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Václav Hons (*1938) vydal přes třicet knih poezie, několik překladů, na dvě stě padesát písňových textů. Jeho poezie (např. Chodec, Černé milosti, Za kloboukem déšť, Zkapalněná křídla, Pohyb pochyb, Nu co, Zádrhel krásných bel, Ústraní neklidu, Mlčiny, Chození po alenkách a další) vyniká silnou metaforikou, překvapivými pointami. Má rád zajímavou muziku všech žánrů, ale nejraději tu tzv. vážnou (Mahler, Bach, Šostakovič, Mozart). Básník miluje dobrá vína a řecký koňak. Jeho první kniha (1962) se jmenuje „Co je před očima“, jeho poslední určí vesmírný bůh. Těší se i na něho…

Objev podobné jako Tak zase v pondělí anděli (978-80-87573-49-5)

cena 124.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)

Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.

Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)

cena 208.0 Kč
Detail

Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)

Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se...

Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)

cena 203.0 Kč
Detail

Divoký obchod (978-80-757-7607-5)

Elektronická kniha - Právnický thriller z českého prostředí. - autor František Čech, 416 stran Právnický thriller z českého prostředí divoké fotovoltaikyNeobvyklý úkol odvádí úspěšného pražského advokáta Petra Cihláře z naleštěných interiérů jednacích místností do zapadlých vesnic Jesenicka. Doprovázen náročným klientem a pohlednou koncipientkou musí dokončit obchod, na kterém závisí nejen vysoká odměna pro jeho zaměstnavatele, ale také Cihlářova vlastní kariéra. Sotva se probere z další víkendové jízdy po pražských nočních klubech, snaží se zorientovat v událostech, které zahrnují nevysvětlitelný požár skladu, smrt venkovského pobudy i nepřipojenou solární elektrárnu.Mezitím se v pohraničí mezi rozkvetlými loukami a zalesněnými kopci místní lidé perou se životem, v němž kromě peněz často chybějí skrupule a zábrany. Usedlí policisté se snaží v poklidu dělat svou práci, mladí podnikatelé rychle zbohatnout a muži se špatnou pověstí nechodit nikomu na oči.Nažehlení...

Objev podobné jako Divoký obchod (978-80-757-7607-5)

cena 229.0 Kč
Detail

Dievčenský trendový obchod (978-80-8189-344-5)

Kniha - slovensky 10 nádherných obrázkov, ktoré môžeš dozdobiť nálepkami. 10 obrovských omaľovaniek, ktoré môžeš vyfarbiť podľa vlastného vkusu. Viac ako 500 nálepiek, ktoré môžeš nalepiť na farebné obrázky alebo kamkoľvek podľa vlastnej fantázie.

Objev podobné jako Dievčenský trendový obchod (978-80-8189-344-5)

cena 189.0 Kč
Detail

Klub Tygrů Strašidelný obchod (978-80-253-5741-5)

Kniha - autor Thomas Brezina, 136 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V zapadlé městské uličce je schovaný záhadný obchod, o kterém Klub Tygrů dosud nikdy neslyšel. Vypadá hrůzostrašně zvenku a i zevnitř. Prodávají tam neuvěřitelné věci: démonické masky, odporné amulety i obří masožravé rostliny. O majitelce obchodu navíc kolují podivné zvěsti. Jednoho dne zavolá Lukovi přímo ze strašidelného obchůdku jeho teta. Z telefonu se náhle ozve příšerný výkřik a spojení se přeruší. Je teta v ohrožení života? Biggi, Luk a Patrik musí okamžitě zasáhnout.

Objev podobné jako Klub Tygrů Strašidelný obchod (978-80-253-5741-5)

cena 162.0 Kč
Detail

Covidiáni (978-80-88039-07-5)

Kniha - autor Petr Poulík, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Covidiáni - děti covidového roku 2020. Nakolik to bude formovat jejich budoucí rozhodnutí a životy? Bude se ochotna tato generace vzdát své svobody pod záminkou bezpečí a skutečné či domnělé ochrany zdraví? Je autorova vize varováním před zneužitím moci, nebo snad reálnou předpovědí naší budoucnosti? Dramatický příběh o útěku a pronásledování, moci a bezmoci, o slepé poslušnosti, zbabělosti i síle víry a vzdoru, smrti i zrození a hlavně o naději prožívají hrdinové knihy na území dnešních Čech a Moravy v roce 2053.

Objev podobné jako Covidiáni (978-80-88039-07-5)

cena 208.0 Kč
Detail

Dávničky (978-80-87573-48-8)

Kniha - autor Václav Hons, 112 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Václav Hons (*1938) vydal více než třicet básnických knih. Jeho knižní debut vyšel v roce 1962 (Co je před očima). Vzápětí byl přijat do tehdejšího Svazu československých spisovatelů (spolu s Josefem Hanzlíkem, Ivanem Wernischem, Václavem Havlem, Jiřím Grušou). O dva roky později byl zařazen do proslulého „modrého“ Slovníku českých spisovatelů od Kosmy až po výše zmíněnou nejmladší literární vlnu. Hons vydal na pětatřicet básnických knih (např. Chodec, Černé milosti, Za kloboukem déšť, Zkapalněná křídla, Pohyb pochyb, Nu co, Zádrhel krásných bel, Ústraní neklidu, Mlčiny, Chození po alenkách a další). V nejnovější Honsově sbírce se jeho verše pohybují od milostného vzdechu a lyrické satiry, až po dobře obydlené metafory, které se nebojí zatnout pěst do koktavé reality…

Objev podobné jako Dávničky (978-80-87573-48-8)

cena 124.0 Kč
Detail

Mlčiny (978-80-87573-40-2)

Kniha - autor Václav Hons, 200 stran, česky Václav Hons (* 1938) je známý český básník, jehož knižní debut vyšel v roce 1962 (Co je před očima). Vzápětí byl přijat do tehdejšího Svazu československých spisovatelů (spolu např. s Josefem Hanzlíkem, Ivanem Wernischem, Václavem Havlem, Jiřím Grušou). V roce 1964 byl zařazen do proslulého "modrého" Slovníku českých spisovatelů, od Kosmy až po výše zmíněnou nejmladší literární vlnu. V dalších letech vydal Václav Hons na dvě desítky knih poezie (např. Chodec, Černé milosti, Za kloboukem déšť, Zkapalněná křídla a další). Napsal také několik stovek písňových textů, zvláště šansonů, například pro Karla Gotta, Hanu Zagorovou aj. Nejznámější jsou asi Neposlušné tenisky pro Lucii Bílou. Po patnáctileté odmlce vydal v rychlém sledu jedenáct básnických sbírek (NU CO, LEDA ŽE, TAK JO, VYŽENEŠ DVEŘMI STĚHOVAVÉHO PTÁKA, VRÁTÍ SE OKNEM OKŘÍDLENÝ ŠAKAL, HODINOVÁ VĚŽ, CHOZENÍ PO ALENKÁCH, ASKLÉPIOVI DEJTE KOHOUTA, KÁPNI...

Objev podobné jako Mlčiny (978-80-87573-40-2)

cena 191.0 Kč
Detail

Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)

Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.

Objev podobné jako Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)

cena 199.0 Kč
Detail

Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)

Kniha - autor David Gruber, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Proč je Zlatá kniha komunikace jednou z nejčtenějších knih svého oboru? Příčinou může být to, že její autor David Gruber je vizionář, který v lecčem předběhl dobu. Jako příklad můžeme uvést videoukázku z jeho televizního seriálu Kurz rychlého čtení z roku 1986 (hledejte "David Gruber - vize internetu"), kde velmi přesně popisoval skutečnost, která masově nastala až po roce 2000. I Zlatá kniha komunikce je psána takto vizionářsky a přináší převrat do mnoha soft skills. Kdo ji má, čte a využívá její poznatky, ten je hodně vpředu. Připomínáme, že je to kniha typu all-in-one, čili čtenář najde na jednom místě z komunikačních znalostí a dovedností vše podstatné a to vždy ve třech úrovních podrobnosti: stučná definice užitečnosti - stručná "kuchařka", tj. návod k využití - podrobnější pojednání. Konkrétní témata knihy vidí čtenář rovnou na první straně obálky vpravo.

Objev podobné jako Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)

cena 519.0 Kč
Detail

Nu co (978-80-87573-14-3)

Kniha - autor Václav Hons, 256 stran, pevná bez přebalu lesklá Lyrická sbírka NU CO rozvíjí básníkovu celoživotní humornou notu. Je to humor veselý i smutný, sem tam blýskne ostří sarkasmu, tma paradoxu. Žena ve všech otázkách i odpovědích. Žena na kolenou i žena vamp. Nezapomíná se ani na smrt, protože ani smrt nezapomíná na nás. Básník umí zacházet virtuózně s veršem, ve všech formálních polohách, ve všech sděleních. Je to poezie tzv. vysoká i nízká, srozumitelná. A dobře se čte.

Objev podobné jako Nu co (978-80-87573-14-3)

cena 211.0 Kč
Detail

Kůly skulin (978-80-87573-43-3)

Kniha - autor Václav Hons, 280 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kůly skulin jsou již čtrnáctou básnickou sbírkou Václava Honse (*1938), kterou vydal po patnáctileté tvůrčí pauze v nakladatelství Radix. Podobně jako v předchozích sbírkách se autor snaží vyjádřit svůj postoj k protikladům i kontrastům doby, současně však jeho básně rezonují vzpomínkami na dětství, mládí či zralá léta jeho života. To platí i o básních s milostným či až erotickým nádechem, v nichž často používá nezvyklá či neotřelá slova a slovní spojení, občas i některé novotvary. Výjimkou nejsou ani básně s odkazy na historický kontext či na oblast hudby, která je autorovi bytostně blízká. Básník obdržel v roce 2018 Cenu Unie českých spisovatelů za celoživotní básnické úsilí.

Objev podobné jako Kůly skulin (978-80-87573-43-3)

cena 200.0 Kč
Detail

Tak jo (978-80-87573-24-2)

Kniha - autor Václav Hons, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Sbírka básní TAK JO je závěrem trilogie, kterému předcházely knihy NU CO a LEDA ŽE, vydané v krátkém sledu po sobě. Podobně, jako obě předchozí sbírky, i tato obsahuje básně různého zaměření, od milostného či lehce erotického, přes poetické hříčky, až k temnějším strunám autorovy poezie, dotýkajícím se běhu lidského života, zrození i smrti. Václav Hons patří mezi nejznámější české básníky současnosti, je autorem více než dvaceti básnických sbírek, mnoha textů populárních písní a několika básnických překladů. Hravé i dravé metafory veršů sbírky TAK JO sdělují nesdělitelné, jejich neobvyklá vynalézavost a jemná krása dokážou vzít náhlou čtenářskou chvíli za srdce…

Objev podobné jako Tak jo (978-80-87573-24-2)

cena 191.0 Kč
Detail

Ústraní neklidu (978-80-87573-38-9)

Kniha - autor Václav Hons, 256 stran, česky Václav Hons (* 1938) je známý český básník, jehož knižní debut vyšel v roce 1962 (Co je před očima). Vzápětí byl přijat do tehdejšího Svazu československých spisovatelů (spolu např. s Josefem Hanzlíkem, Ivanem Wernischem, Václavem Havlem, Jiřím Grušou). V roce 1964 byl zařazen do proslulého "modrého" Slovníku českých spisovatelů, od Kosmy až po výše zmíněnou nejmladší literární vlnu. V dalších letech vydal Václav Hons na dvě desítky knih poezie (např. Chodec, Černé milosti, Za kloboukem déšť, Zkapalněná křídla a další). Napsal také několik stovek písňových textů, zvláště šansonů, například pro Karla Gotta, Hanu Zagorovou aj. Nejznámější jsou asi Neposlušné tenisky pro Lucii Bílou. Po patnáctileté odmlce vydal v rychlém sledu deset básnických sbírek (NU CO, LEDA ŽE, TAK JO, VYŽENEŠ DVEŘMI STĚHOVAVÉHO PTÁKA, VRÁTÍ SE OKNEM OKŘÍDLENÝ ŠAKAL, HODINOVÁ VĚŽ, CHOZENÍ PO ALENKÁCH, ASKLÉPIOVI DEJTE KOHOUTA, KÁPNI BOŽSKOU,...

Objev podobné jako Ústraní neklidu (978-80-87573-38-9)

cena 191.0 Kč
Detail

Hodinová věž (978-80-87573-28-0)

Kniha - autor Václav Hons, 268 stran, pevná bez přebalu lesklá Václav Hons vydal v posledních třech letech v nakladatelství Radix již pět básnických sbírek (sbírky Nu co, leda že, tak jo, Vyženeš dveřmi stěhovavého ptáka, vrátí se oknem okřídlený šakal, a básnickou poemu Vodní hudba, věnovanou osobnosti Georga Friedricha Händela). V této šesté sbírce jeho verš, zdá se, trochu potemněl, ale hravost básníka neopouští, i když hluboko uvnitř ví své… Dá se vytušit, že někdy příště dojde k rytmické jasnosti…, i smrt kdesi komusi řekla, že fandí životu.

Objev podobné jako Hodinová věž (978-80-87573-28-0)

cena 200.0 Kč
Detail

Pohyb pochyb (978-80-87573-46-4)

Kniha - autor Václav Hons, 204 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Básnické dílo Václava Honse (*1938) zahrnuje přes třicet sbírek, z nichž patnáct vyšlo v posledních pěti letech v nakladatelství Radix. Pohyb pochyb je právě onou patnáctou sbírkou, v níž autor opět výraznými básnickými prostředky glosuje současnost i minulost, včetně svého mládí a vzpomínek na skutečné či snové zážitky. Pomocí metafor či novotvarů nutí čtenáře zamýšlet se hlouběji nad smyslem či poselstvím svých básní. Básník obdržel v roce 2018 Cenu Unie českých spisovatelů za celoživotní básnické úsilí. Vedle písňových textů (H. Zagorová, L. Bílá - např. Neposlušné tenisky, D. Vávra, K. Gott aj.) překládal i poezii z bulharštiny a němčiny.

Objev podobné jako Pohyb pochyb (978-80-87573-46-4)

cena 171.0 Kč
Detail

Kápni božskou (978-80-87573-35-8)

Kniha - autor Václav Hons, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá KÁPNI BOŽSKOU je už devátou knihou Václava Honse po jeho více než dvacetiletém odmlčení (předchozí sbírky NU CO, LEDA ŽE, TAK JO, VYŽENEŠ DVEŘMI STĚHOVAVÉHO PTÁKA, VRÁTÍ SE OKNEM OKŘÍDLENÝ ŠAKAL, HODINOVÁ VĚŽ, ASKLÉPIOVI DEJTE KOHOUTA, CHOZENÍ PO ALENKÁCH a básnická poema VODNÍ HUDBA, věnovaná osobnosti Georga Friedricha Händela, vyšly v nakladatelství Radix v letech 2015 až 2018). Devítka je magické číslo, zvláště ono beethovenovské…, je to předěl tvůrčí i životní... Básník stále hledá absolutní výšku nebe, absolutní dno noci, absolutní báseň v dojemné kráse... Je třeba šlapat na vrchol, na kterém nikdy nestaneme...

Objev podobné jako Kápni božskou (978-80-87573-35-8)

cena 191.0 Kč
Detail

Nenásilná komunikace - Řeč života (978-80-262-1785-5)

Elektronická kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 240 stran, česky Revidované a doplněné vydání!Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci.Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat.Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce konceptu nenásilné...

Objev podobné jako Nenásilná komunikace - Řeč života (978-80-262-1785-5)

cena 269.0 Kč
Detail

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.

Objev podobné jako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

cena 246.0 Kč
Detail

Nenásilná komunikace: Řeč života (978-80-262-1785-5)

Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Revidované a doplněné vydání! Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci. Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat. Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce...

Objev podobné jako Nenásilná komunikace: Řeč života (978-80-262-1785-5)

cena 309.0 Kč
Detail

Jaroslav Joe Hübl (978-80-87445-07-5)

Kniha - autor Jaroslav Joe Hübl; Miroslav Myška, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie Jaroslav Joe Hübl představí na více než 60 fotografiích to nejlepší z celoživotní tvorby autora. Původní profesí frézař, v roce 1984-86 absolvoval kurs výtvarné fotografie při SČF v Praze. Sám sebe považuje za amatéra. Jeho černobílé fotografie mají rukopis zkušeného a vytříbeného autora. Ve své tvorbě se věnuje street fotografii, za kterou vyjíždí do milované Paříže a Londýna. S vášnivostí muže, fotografuje ženy. Jsou pro něj bohyněmi, které si zaslouží být fotografovány. Jeho fotografie žen jsou smyslné, erotické nikoliv však vulgární.

Objev podobné jako Jaroslav Joe Hübl (978-80-87445-07-5)

cena 329.0 Kč
Detail

Čchin-Na: (Qinna) (978-80-88969-07-5)

Kniha - autor Bohumír Balner; Rostislav Balner, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Podrobná příručka pro vážné zájemce o bojová umění - čchi-kung /qigong, dim-mak a wu-šu/ wu-šu, vhodné i pro policejní složky, spec. vojenské jednotky a bezpečnostní služby.

Objev podobné jako Čchin-Na: (Qinna) (978-80-88969-07-5)

cena 179.0 Kč
Detail

Setkání s neskutečnem (978-80-88422-07-5)

Kniha - autor Jaroslav Haidler, 156 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Čtenáři se dostává do ruky kniha, jejíž text by se mohl stát v krátké době skutečností. Pilot vesmírné lodi je v mezihvězdném prostoru kontaktován někým, kdo mluví stejnou řečí. Po přistání na planetě Tartaros se potkává s bytostmi, které nejsou z masa a kostí. Dozvídá se, že vznikli ze slz svatých otců, které putovaly Vesmírem až se zhmotnily do tvaru, ve kterém je poznává. Nyní ale končí jejich životnost. Proto se obrací na zástupce Modré planety, aby jim pomohl proměnit se v lidské bytosti.

Objev podobné jako Setkání s neskutečnem (978-80-88422-07-5)

cena 178.0 Kč
Detail

Poezie non death (978-80-87979-07-5)

Kniha - autor Jindřiška Tischerová, pevná s přebalem lesklá I když se může zdát, že poezie je literárním žánrem minulého století, není tomu tak. Člověk bez ní nemůže žít ani chvíli, neboť poezie je člověk sám. Vnímá ji v květinách,dešti,lásce, mládí i ve smrti. ... Líbezné a čisté verše o prostých věcech kolem nás.

Objev podobné jako Poezie non death (978-80-87979-07-5)

cena 206.0 Kč
Detail

Podívejte se také