Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Podívejte se také Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu.
Podívejte se také Na okraji (978-80-271-0764-3)
Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
eBook: Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Podívejte se také Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
Podívejte se také
- Literární spolek Laury Sněžné (978-80-743-2591-5)
- Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)
- Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)
- Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
- Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)
- Python (978-80-271-3891-3)
- Eutanázie (978-80-271-2575-3)
- Makramé (978-80-271-2546-3)
- Imunologie (978-80-271-0595-3)
- Plečnik (978-80-271-3648-3)
- Lalečka (978-80-271-1332-3)
- Somatologie (978-80-271-2111-3)
- Všechny za jednu (978-80-242-7562-8)
- Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)
- Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
- Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)
- Francouzská revoluce (978-80-271-3396-3)
- Nevinný záskok (978-80-271-1684-3)
- Plstěné lahůdky (978-80-271-0371-3)
- Kouzelné sedlo (978-80-271-0579-3)
Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4.V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)
Kniha - autor Evelina Merová, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti,“ napsala o svém dětství Evelina Merová, autorka autobiografických Opožděných vzpomínek. Terezínem, Osvětimí a pochodem smrti však pohnuté osudy malé Eveliny nekončí, ale spíše začínají... Osvobození ji zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Děvčátka se ujme vojenský lékař, který ji adoptuje. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, ve válkou zničeném a posléze znovu budovaném Leningradě, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje... Mimořádně poutavá a dojemná kniha, vydaná poprvé v roce 2008, vychází nyní ve třetím vydání.
Objev podobné jako Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)
Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 84 stran E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.Proč vůbec mít marketingový plán?Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví,...
Objev podobné jako Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
Kniha - autor Radomír Andrić, 138 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal...
Objev podobné jako Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)
Elektronická kniha - Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech. - autor Jiří Hájíček, 364 stran Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry —...
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)
Kniha - česky Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u...
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Osmičky: Osudová výročí českých a československých dějin končící na jednu číslici (978-80-7422-640-3)
Kniha - 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Objev podobné jako Osmičky: Osudová výročí českých a československých dějin končící na jednu číslici (978-80-7422-640-3)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)
Kniha – Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech. - autor Jiří Hájíček, 364 stran, česky, pevná bez přebalu matná - česky Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského...
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)
Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)
Kniha - autor John Westwood, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k...
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)
Kniha - autor Daniel Poledňák, 20 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12....
Objev podobné jako Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)
Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Kniha - autor Emil Hradecký, česky Druh publikace:pedagogická hudebninaNástrojová skupina: KlavírObsazení / žánr: klavír sóloJazyk publikace: cz./ger./eng.Ilustrace Andrea Tachezy16 snadných skladbiček pro začátečníky album drobných přednesových kousků pro začínající klavíristy od zkušeného pedagoga a skladatele šestnáct stránek a šestnáct skladbiček, každá dvouhlasá vítané obohacení instruktivního repertoáru pro klavír Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku...
Objev podobné jako Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Noty pro klavír 16 snadných skladbiček pro začátečníky, každá dvouhlasá. Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou.
Objev podobné jako KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
KN Dětské melodie na jednu stránku + Online audio
Noty pro klavír Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12. PODVEČER / Evenfall 13. ŽERT / Joke 14. KAPKY DEŠTĚ / Raindrops 15. RANNÍ ROSA / Morning Dews
Objev podobné jako KN Dětské melodie na jednu stránku + Online audio
Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)
Kniha - autor Bohuslav Martinů, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dva sešity písní s klavírním doprovodem na moravské lidové texty napsal Martinů za druhé světové války. Na ploše písňové miniatury tu ožívá všechna důvěrnost domova, k němuž se Bohuslav Martinů, vzdálený tisíce kilometrů v americkém exilu, vždy znovu obrací. Písničky jsou technicky dostupné všem amaterským zpěvákům a pro svou krásu a půvab se staly součástí repertoáru i koncertních pěvců. Obsah: autor hudby / textu / skladba Martinů Bohuslav: Rosička Martinů Bohuslav: Otevření slovečkem Martinů Bohuslav: Cesta k milé Martinů Bohuslav: Chodníček Martinů Bohuslav: U maměnky Martinů Bohuslav: Sen panny Marie Martinů Bohuslav: Rozmarýn
Objev podobné jako Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Sedm kroků k lepší paměti: Tréninkový plán pro váš mozek (978-80-271-3482-3)
Kniha - autor Sherrie D. All, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Máte pocit, že vám už paměť neslouží tak dobře jako dřív? Ztrácíte nebo nemůžete najít věci častěji než dřív? Stává se vám, že vejdete do místnosti a zapomenete, proč jste tam šli? Když vás začne zrazovat paměť, může vás to rozčilovat, můžete se za to stydět, a dokonce vás to může trochu vyděsit. Dobrá zpráva je, že hned teď můžete podniknout kroky, které vám pomohou bojovat proti zapomínání a dodají vaší paměti vzpruhu. Tato svépomocná příručka nabízí jednoduchý a účinný sedmibodový program, který vychází z nejnovějších poznatků neurovědy. Pomůže vám posílit propojení neuronů v mozku, zlepšit krátkodobou i dlouhodobou paměť a udržet si duševní bystrost. Najdete zde tipy a techniky, které vám pomohou den za dnem posilovat mozek – mimo jiné rady zaměřené na správnou výživu a pravidelné cvičení vedoucí k udržení duševní bystrosti. Když pochopíte, jak paměť funguje,...
Objev podobné jako Sedm kroků k lepší paměti: Tréninkový plán pro váš mozek (978-80-271-3482-3)
Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina
Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti,“ napsala o svém dětství Evelina Merová, autorka autobiografických Opožděných vzpomínek. Terezínem, Osvětimí a pochodem smrti však pohnuté osudy malé Eveliny nekončí, ale spíše začínají... Osvobození ji zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Děvčátka se ujme vojenský lékař, který ji adoptuje. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, ve válkou zničeném a posléze znovu budovaném Leningradě, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje... Mimořádně poutavá a dojemná kniha, vydaná poprvé v roce 2008, vychází nyní ve třetím vydání.
Objev podobné jako Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina
Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)
Elektronická kniha - ze série Harlequin Desire, autor Jessica Lemmonová, 160 stran, česky Drew rozhodně nečekala, že na obchodní výstavě potká muže, kterého jako mladičká tajně milovala. A bratrův nejlepší přítel, Reid Singleton, netušil, s kým flirtuje. Po pár skleničkách si krásku odvedl na pokoj a prožil s ní vášnivou noc. Ráno, po prvotním šoku, si uvědomil, že tato komplikace jeho zájem spíše posílila a že mu jen jedna noc nebude stačit…
Objev podobné jako Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)
Hodná sestra: Každý má temnou stránku (978-80-249-4546-0)
Kniha - autor Sally Hepworthová, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Fern Castleová pracuje v místní knihovně. Tři večery v týdnu pravidelně večeří se svým dvojčetem Rose, která je jí celý život oporou a rádcem. Fern je ze sester ta uzavřenější. Vyhýbá se davům, jasným světlům a hlasitým zvukům. Má pečlivě uspořádaný život a narušení její rutiny by mohlo mít nedozírné následky. Když Rose zjistí, že nemůže otěhotnět, Fern v tom vidí příležitost, jak se sestře odvděčit za všechno, co pro ni kdy udělala. Fern může pro Rose dítě odnosit. Jde jen o to najít otce. Snadné jako facka. Jenže tahle mise obrátí Fernin pevně ohraničený život vzhůru nohama a přivolá temná tajemství z minulosti. Sally Hepworthová, autorka románu Tchyně, přináší naprosto vynikající, svérázný a šokující příběh o dvou sestrách, které pojí stejná krev a také spousta lží…
Objev podobné jako Hodná sestra: Každý má temnou stránku (978-80-249-4546-0)
Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: „Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to přináší výsledky. 2) Je to konkurenční výhoda. Už proto, že většina firem vůbec neplánuje, nebo plány aktivně nepoužívá. Začít znamená předvídat, co se v oboru může dít, a být připraven na všechny varianty. 3) Usnadňuje rozhodování. Mám být na Facebooku? Hodí se pro mě tahle nabídka inzerce? Je lepší psát blog nebo posílat newsletter? Nebo oboje? Tohle přemýšlení vám marketingový plán podstatně zjednoduší. Prostě se do něj podíváte a vidíte. 4) Funguje jako magické zaklínadlo. Tím, že sestavujete plán, věnujete své firmě energii. Možná budete překvapeni, jak rychle se věci začnou dít. E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.
Objev podobné jako Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-kniha
Dobrá sestra: Všetci máme svoju temnú stránku (978-80-222-1268-7)
Kniha - autor Sally Hepworthová, 280 stran, slovensky, pevná s přebalem lesklá Fern Castleová je utiahnutá mladá žena, ktorá pracuje v miestnej knižnici. So svojím dvojčaťom, sestrou Rose, sa stretáva trikrát do týždňa u nej doma na večeri. Neznáša totiž davy ľudí, jasné svetlá a silný hluk a takto jej to najlepšie vyhovuje. Fern má dôsledne zorganizovaný život a akákoľvek zmena v zabehanom rytme môže mať pre ňu nebezpečné následky. Keď zistí, že jej sestra Rose túži po dieťatku, ale nemôže otehotnieť, vidí to ako šancu odvďačiť sa jej za všetko, čo pre ňu dosiaľ urobila, a rozhodne sa darovať sestre svoje dieťa. Musí už len nájsť budúceho otca. Táto misia v základoch otrasie životom, ktorý si Fern starostlivo vybudovala, rozvíri temné vody minulosti a na povrch sa vynoria tajomstvá, ktoré mali ostať navždy pochované. Udalosti sú podávané striedavo z pohľadu oboch sestier a postupne menia príbeh a aj naše vnímanie hlavných hrdiniek. Až na úplnom konci budeme...
Objev podobné jako Dobrá sestra: Všetci máme svoju temnú stránku (978-80-222-1268-7)
Hodnocení plánů a projektů mobility (978-80-271-3244-7)
Elektronická kniha - autor Hana Brůhová-Foltýnová, 248 stran, česky Kniha nabízí charakteristiku jednotlivých druhů evaluace nástrojů městské mobility a popisuje jejich hlavní postupy. Problematiku evaluace zasazuje do širšího kontextu městského dopravního plánování na základně nejnovějších odborných pramenů a vychází také z aktuální praxe českých měst. Ambicí publikace je podpořit evaluaci v Česku jako nezbytnou součást dopravního plánování na místní i krajské úrovni a přiblížit celý proces čtenáři. Zájemcům o udržitelnou městskou mobilitu dále přináší řadu inspirativních a inovativních příkladů z domácího i zahraničního prostředí.
Objev podobné jako Hodnocení plánů a projektů mobility (978-80-271-3244-7)
Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)
Elektronická kniha - autor Ivana Svobodová, 232 stran Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat. Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu. Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena...
Objev podobné jako Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje...
Objev podobné jako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Až na jednu vec - Radomír Andrić
Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal Miroslav Bielik. Ilustrácie: Predrag Bajo Luković. Zbierku vydali Spolok slovenských spisovateľov a Slovenské vydavateľské centrum v Báčskom Petrovci.
Objev podobné jako Až na jednu vec - Radomír Andrić
Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Tajné operace Wehrmachtu: Útočné plány z let 1939–1945 (978-80-271-2200-4)
Kniha - autor Gabrielle Faggioni, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Německé tajné služby a ozbrojené síly spřádaly v letech 1939–1945 množství různých plánů: některé byly realistické (a také se uskutečnily), jiné vykazovaly spíše velikášské či fantastické rysy. Nacisté chystali například invazi na Island nebo do Severního Irska, přepadení Švýcarska či Gibraltaru, připravovali rozsáhlé sabotážní akce zaměřené na infrastrukturu USA a možná dokonce plánovali i únos Churchilla, Roosevelta a Stalina z konference v Teheránu v roce 1943. Tato kniha opisuje více než čtyři desítky operací, které mají jednu společnou vlastnost – nikdy k nim nedošlo. Zatímco o provedených vojenských akcích druhé světové války toho bylo napsáno mnohé, tyto (naštěstí jen plánované) už tak známé nejsou. Přesto zasluhují pozornost, protože jejich studium umožní i po letech lépe pochopit myšlení nacistických stratégů. Italský historik Gabriele Faggioni na základě archivního...
Objev podobné jako Tajné operace Wehrmachtu: Útočné plány z let 1939–1945 (978-80-271-2200-4)
Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
Elektronická kniha - ze série Háčkování, autor Lenka Bednářová, 112 stran, česky Titul Háčkování 3 volně navazuje na dva úspěšné tituly, které vzbudily kladné ohlasy z řad začátečníků i pokročilých. Nové Lenčino háčkování je zachované ve stejném duchu předchozích knih, ale s novými nápady, vzory a postupy na zhotovení dalších roztomilých figurek a bytových doplňků. Připojené jsou také postupy na dva módní šátky. Přehledné autorské popisy jsou doplněné detailními obrázky postupových kroků a v úvodu ani tentokrát nechybí stručná školička háčkování.
Objev podobné jako Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
Trénuj jako výsadkář: čtyřtýdenní plán pro dosažení dokonalé fyzické kondice (978-80-271-1773-4)
Kniha - autor Sam McGrath, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Postavte si před sebe neobvyklou výzvu a zkuste si vytrvalostní trénink, který se používá při výběru elitních výsadkářů. Proměňte svůj životní styl a obohaťte svůj trénink o metodu majora McGratha, v níž se propojuje vydatný spánek, správná výživa a pohyb se strukturovaným cvičebním režimem. Zbavte se obav a získejte „výsadkářský mindset“, který se zaměřuje ne na dokonalost, ale na pokrok a na budování sebedůvěry. Jeho ztělesněním je zásada výsadkářů „Ready for Anything“ („Připraven na cokoli“).
Objev podobné jako Trénuj jako výsadkář: čtyřtýdenní plán pro dosažení dokonalé fyzické kondice (978-80-271-1773-4)
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995-2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry - to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo.
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz.Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo.
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Python (978-80-271-3891-3)
Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 600 stran, česky Rozšíření úspěšné publikace věnované předchozí verzi Pythonu, do něhož byl kromě aktualizací z nové verze 3.11 doplněn i výklad některých oblastí probíraných v doprovodné příručce Python – knihovny pro práci s daty pro verzi 3.11. Kniha představuje jazyk Python hlouběji, než většinou bývá zvykem (včetně možností, na které v jiných příručkách obvykle nezbývá místo). Uživatelé v ní tedy najdou potřebné informace i v okamžiku, kdy začnou své původně jednoduché programy zdokonalovat a budou se potřebovat seznámit s pokročilými konstrukcemi. Nevyhýbá se tedy tématům jako podrobný výklad dekorátorů, deskriptorů, generátorů či metatříd. Podrobně jsou vysvětlena i pravidla objektově orientovaného paradigmatu, jejichž špatné pochopení může být příčinou řady problémů. Současně průběžně upozorňuje na odchylky implementace těchto paradigmat v jazyce Python a v ostatních rozšířených jazycích. Je určena...
Objev podobné jako Python (978-80-271-3891-3)
Plečnik (978-80-271-3648-3)
Kniha - autor Zoran Smiljanič; Blaž Vurnik, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kdo byl architekt, který stavěl pyramidy v Lublani či minojské býky v Praze? A sloupy obdivoval tak vehementně, že je stavěl, i když nic nenesly? V komiksu vypráví Jože Plečnik o sobě, vzpomíná na svá velká díla a na lidi i místa, jež měl příležitost na své dlouhé životní cestě mezi Lublaní, Vídní a Prahou poznat.
Objev podobné jako Plečnik (978-80-271-3648-3)
Imunologie (978-80-271-0595-3)
Elektronická kniha - autor Petr Jílek, 104 stran, česky Úspěšná publikace (předchozí tři vydání pod názvem Základy imunologie byla zcela rozebrána) nyní vychází již podruhé se současným názvem. Aktualizovaná a doplněná kniha přináší stručný přehled poznatků o imunitě lidského těla. Čtenář pozná základní efektorové mechanismy imunity, dozví se o principech její regulace i o vybraných imunopatologických procesech. Pro snadnější pochopení je text doplněn více než 50 barevnými schématy a tabulkami a řadou rozšiřujících poznámek. Kniha je určena všem, kteří chtějí získat základní informace o imunitě, ale i těm, kteří chtějí v poznávání imunity pokračovat studiem podrobnějších zdrojů. Publikaci ocení zejména studenti medicíny humánní i veterinární, farmacie, mladí lékaři, ale bude užitečná i všem ostatním zdravotníkům.
Objev podobné jako Imunologie (978-80-271-0595-3)
Makroekonomie (978-80-271-3635-3)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 384 stran, česky Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ekonomické teorii. Nové poznatky přitom kombinuje s poznatky ověřenými ekonomickou historií. Aktualizovaný text reflektuje přesun důrazu světové makroekonomie od deflace k inflaci, jejíž tlaky se staly závažným problémem mnoha ekonomik včetně ekonomiky české. Představeny jsou nové metody, které centrální banky a vlády použily při odvrácení pádu ekonomik do deflační pasti, a také nástroje používané při současných snahách o přerušení vzestupné inflační spirály. V učebnici jsou dále zastoupena témata jako základní makroekonomické modely, které umožňují důkladné poznání procesů ovlivňujících hospodářskou rovnováhu, či modely ekonomického růstu a kontroverze týkající se jeho kvality v kontextu environmentální a dalších krizí. ...
Objev podobné jako Makroekonomie (978-80-271-3635-3)
Plečnik (978-80-271-3648-3)
Elektronická kniha Kdo byl architekt, který stavěl pyramidy v Lublani či minojské býky v Praze? A sloupy obdivoval tak vehementně, že je stavěl, i když nic nenesly? V komiksu vypráví Jože Plečnik o sobě, vzpomíná na svá velká díla a na lidi i místa, jež měl příležitost na své dlouhé životní cestě mezi Lublaní, Vídní a Prahou poznat. Plečnik v komiksu příběh o svém životě vypráví sám. Jeho vyprávění je formováno jako pohled na to, kdo byl a kdy tvořil, občas přemýšlí o možných alternativách ke svým rozhodnutím. Příběh zahrnuje jeho současníky, především podle kritéria vlivu, který na něj a jeho dílo měli. Podobně jako u Plečnikových děl, kde byl kvůli rozsahu proveden logický výběr, bylo nezbytné takto postupovat i při zahrnutí jeho studentů a spolupracovníků, kteří jeho projektům přidávali své znalosti a svoji autorskou pečeť.
Objev podobné jako Plečnik (978-80-271-3648-3)
Somatologie (978-80-271-2111-3)
Elektronická kniha - autor Ivan Dylevský, 312 stran, česky Základní učebnice předmětu Základy anatomie a fyziologie člověka od renomovaného autora učebnic a skript a přednášejícího somatologie, anatomie a kineziologie. Publikace je doplněna téměř dvěma sty obrázky, které doplňují a ilustrují text. Studenti budou po jejím přečtení schopni splnit podmínky požadované pro absolvování uvedeného předmětu.
Objev podobné jako Somatologie (978-80-271-2111-3)
Podívejte se také
- Autoškola 2023 (978-80-271-3916-3)
- Autoškola 2022 (978-80-271-3552-3)
- Muzikálové pohádky (978-80-271-1006-3)
- Ošetřovatelství II (978-80-271-0889-3)
- Michail Gorbačov (978-80-271-0355-3)
- Tajné jezero (978-80-271-1204-3)
- Big data (978-80-271-3031-3)
- Fair trade (978-80-271-1220-3)
- Statistika jednoduše (978-80-271-1738-3)
- Psí hrdina (978-80-271-0735-3)
- Čarodějnice Bordelína (978-80-271-2210-3)
- NE/PROMLČENO (978-80-271-3721-3)
- Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
- Manipulatívna rétorika (978-80-271-2900-3)
- Sociální správa (978-80-271-2195-3)
- Kraniosakrální jóga (978-80-271-3073-3)
- Robotická rehabilitace (978-80-271-0665-3)
- Projektový management (978-80-271-3619-3)
- Nové Vršovice (978-80-271-3466-3)
- Všechny za jednu
- Abeceda v hádankách (978-80-271-0409-3)
- Neplýtvejte svým časem (978-80-271-2223-3)