Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i...

Podívejte se také Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Podívejte se také Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 253.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Podívejte se také Základy Public Relations (9788779689503)

cena 302.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-4229-8)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-4229-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Public relations (978-80-247-5022-4)

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Objev podobné jako Public relations (978-80-247-5022-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí...

Objev podobné jako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a...

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

cena 212.0 Kč
Detail

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské...

Objev podobné jako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7)

cena 199.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví...

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

cena 69.0 Kč
Detail

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, 240 stran Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost.

Objev podobné jako Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

cena 254.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

cena 380.0 Kč
Detail

Základy Public Relations (9788779689503)

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations (9788779689503)

cena 119.0 Kč
Detail

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Objev podobné jako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

cena 322.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

cena 110.0 Kč
Detail

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.

Objev podobné jako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

cena 140.0 Kč
Detail

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Objev podobné jako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat.

Objev podobné jako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.

Objev podobné jako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání

Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

cena 110.0 Kč
Detail

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Objev podobné jako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

cena 302.0 Kč
Detail

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.

Objev podobné jako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

cena 339.0 Kč
Detail

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

cena 402.0 Kč
Detail

Ovlivňování reality v kostce: Principy ovládání reality (978-80-8100-622-7)

Kniha - autor Vadim Zeland, 160 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Vadim Zeland, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jestliže se odvážíte překročit meze naprogramovaného myšlení a chování, potom se vám hranice toho, co je možné a dostupné, rozšíří daleko za rámec běžných či myslitelných možností! Principy transurfingu představují klíč, který otvírá dveře ke všemu, co si umanete. V této knize jsou základní poučky metody Vadima Zelanda uvedeny tak přehledně, jasně a stručně, abyste si je snadno zapamatovali a v potřebnou chvíli použili.

Objev podobné jako Ovlivňování reality v kostce: Principy ovládání reality (978-80-8100-622-7)

cena 189.0 Kč
Detail

Windows 7 (978-80-247-3210-7)

Elektronická kniha - autor Josef Pecinovský, 224 stran Kniha určená pro začátečníky a méně zkušené uživatele počítače seznámí čtenáře s novým operačním systémem Windows 7, který oproti předchozím verzím systému Windows obsahuje řadu změn, vylepšení a nejrůznějších nových funkcí. Čtenář se naučí vše potřebné, aby mohl systém plně využívat - od instalace a seznámení se základními pojmy, práce s průzkumníkem, základní nastavení (obrazovka, spořič obrazovky, postranní panel, hlavní panel, systémový čas, uživatelé atd.), spouštění aplikací a práci multimédii, přes popis novinek, kterými se Windows 7 liší od předchozích verzí, až po aplikace dodávané spolu s Windows 7, především Notepad, MS Paint a WordPad. Naučí se také práce s Internet Explorerem 8, který je ro vněž součástí nových Windows.

Objev podobné jako Windows 7 (978-80-247-3210-7)

cena 212.0 Kč
Detail

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

eBook: Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

Objev podobné jako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

cena 212.0 Kč
Detail

Hazard s nebesy: Dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7)

Kniha - autor James Rodger Fleming; Jan Kozák; Jana Staňková, 458 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak se šíří znepokojení nad globálním oteplováním, radikální myšlenky nabírají na síle. Zapomeňte na snižování emisí skleníkových plynů, tvrdí někteří vědci. Místo toho odrazme sluneční světlo zpět do vesmíru pumpováním reflexních nanočástic do atmosféry. Vypusťme na oběžnou dráhu kolem Země zrcadla. Udělejme mraky silnější a jasnější, aby vznikl „planetární termostat“. Tyto myšlenky mohou znít jako sci-fi, ale ve skutečnosti jsou součástí velmi starého příběhu. Déle než století se vědci, vojáci a šarlatáni pokoušeli manipulovat počasí a klima a stejně jako oni i dnešní klimatičtí inženýři divoce zveličují, co všechno je možné. Jen stěží přitom berou v úvahu politické, vojenské a etické důsledky řízení světového klimatu, právě naopak – tito jedinci kují plány s potenciálními důsledky, které dalece převažují nad vším, čemu mohli čelit jejich předchůdci....

Objev podobné jako Hazard s nebesy: Dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7)

cena 354.0 Kč
Detail

Gulliverovy cesty (978-80-253-3926-8)

Kniha - autor Jana Eislerová, 48 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jmenuji se Lemuel Gulliver. Říkají o mně, že jsem odvážný cestovatel... Zavedu tě do nevídaných krajů. Třeba do země Liliputu, kde žijí lidé malí jako prst, nebo do Brobdingnagu, který zase obývají obři, či do země Moudrých koní, kteří svými vlastnostmi v mnohém převyšují obyčejné lidi. Tak vzhůru na Gulliverovy cesty! Slavné dílo světové klasiky je převyprávěno tak, aby mu s pomocí krásných ilustrací porozuměly děti.

Objev podobné jako Gulliverovy cesty (978-80-253-3926-8)

cena 182.0 Kč
Detail

Keramika (978-80-247-4523-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Ščerbová, 64 stran Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály.

Objev podobné jako Keramika (978-80-247-4523-7)

cena 157.0 Kč
Detail

Detektivové (978-80-247-3942-7)

Kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Bratrům Tomášovi a Kubovi přinese stěhování do nového domu netušené dobrodružství. Připojí se k tajné klučičí partě a společně s novými kamarády se stanou svědky krádeže vzácného obrazu. Důvtipní malí detektivové přivedou policii na stopu zloděje. Zbývá ale objevit záhadně zmizelý obraz... Dospěláci mají svoji Agathu Christie, pro děti je tu Zuzana Pospíšilová a její dětská detektivka. Malí čtenáři se mohou těšit nejen na napínavý text a krásné ilustrace Markéty Vydrové, ale také na tajný vzkaz a doprovodné detektivní otázky.DeTeKTiVové budou brzy pátrat v dalších, nových knížkách.

Objev podobné jako Detektivové (978-80-247-3942-7)

cena 179.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Strečink (978-80-247-3153-7)

Elektronická kniha - autor Kamil Ramík, 80 stran Naučte se spolu s námi základní strečinková cvičení, která jsou nutná před a po každé sportovní aktivitě. Renomovaný český autor, MUDr. Kamil Ramík, rehabilitační a sportovní lékař, vám přináší komplexní protažení všech svalových skupin, upozorňuje na časté chyby při cvičení a vysvětluje princip a důvody strečinku. Knihu jistě ocení nejen amatérští sportovci všech věkových skupin, ale i učitelé tělocviku, trenéři a profesionální sportovci.

Objev podobné jako Strečink (978-80-247-3153-7)

cena 110.0 Kč
Detail

Anesteziologie (978-80-247-2217-7)

Kniha - autor Reinhard Larsen, 1240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Od roku 1985 vychází již 11. přepracované vydání slavné publikace, která poskytuje všechny potřebné informace pro studium a zvládnutí velmi náročného oboru, kterým je anesteziologie. Publikaci vydalo nakladatelství ELSEVIER (Urban&Fischer) a její české vydání doporučil i výbor odborné společnosti, jehož členové se na překladu nebo jeho editaci aktivně podíleli. 1240 stran bohatě obrazově dokumentované barevné publikace je rozděleno do padesáti kapitol. Kniha je již tradiční učebnicí a biblí všech anesteziologů – začínajících i zkušených, její aktualizovaná vydání vycházejí již přes 30 let. Kromě anesteziologů knihu ocení i intenzivisté a sestry specialistky.

Objev podobné jako Anesteziologie (978-80-247-2217-7)

cena 2949.0 Kč
Detail

Freeskiing (978-80-247-2837-7)

Elektronická kniha - autor Jiří Volák, Lukáš Mikula, 104 stran Freeskiing je velmi progresivní sport, který láká každý rok stále více mladých lidí na celém světě svou krásou a nespoutaností. New school je volný styl lyžování zaměřený na skoky a trikové jízdy na sjezdovce, ve snowparcích nebo ve volném terénu na přírodních překážkách. Autoři, zkušení freestyloví jezdci a fotografové, seznámí všechny zájemce se základní termionologií a především s pomocí výborně graficky upravených fotosekvencí názorně ukážou, jak se naučit jednotlivé triky. Kniha je jasnou a stručnou charakteristikou tohoto sportu a terminologicky ukotvuje freeskiing v České republice.

Objev podobné jako Freeskiing (978-80-247-2837-7)

cena 139.0 Kč
Detail

Studny (978-80-247-4482-7)

Elektronická kniha - autor Zdeněk Zelinka, 112 stran Kniha je určena všem, kteří si chtějí u svého domu, chaty či chalupy vybudovat vlastní studnu. Přehledná příručka provede čtenáře problematikou povolení stavby i stavbou samotnou. Popisuje základní typy zdrojů pitné vody, jejich výhody i nevýhody a nezapomíná ani na způsoby hledání pramene či výběr vhodného čerpadla. Publikace vás také seznámí se souvisejícími platnými zákony, vyhláškami a normami, jimiž je třeba se při stavbě studní řídit. Kapitola otázek a odpovědí vám rychle poradí s případnými problémy.

Objev podobné jako Studny (978-80-247-4482-7)

cena 135.0 Kč
Detail

Jezuité (978-80-247-3913-7)

Elektronická kniha - autor Stefan Kiechle, 96 stran Byli jezuité papežskou armádou, nebo zmírňovali katolickou víru? Oponovali osvícenským snahám, nebo představovali socialisty, rané předchůdce Karla Marxe? V knize se dozvíte to nejdůležitější o historických kořenech jezuitů, jejich duchovních principech a jejich postavení v současnosti. Stefan Kiechle, SJ Doktor teologie, narozen v roce 1960, byl studentským farářem a supervizorem noviců. V současné době působí jako duchovní a odborník na exercicie v Mannheimu. Přednáší v Mnichově na Vysoké škole filozofické.

Objev podobné jako Jezuité (978-80-247-3913-7)

cena 152.0 Kč
Detail

Tvořivost (978-80-247-1652-7)

Elektronická kniha - autor Marie Königová, 188 stran Kreativita neboli tvořivost je nejvlastnějším projevem života. Vždyť tvořivě lze přistoupit k řešení jakékoli otázky. Kreativní myšlení je předpokladem originálních nápadů. Zapojíme fantazii, odhlédneme od svazující reality a snažíme se o nové pohledy jak na sebe sama, tak na společenské otázky nebo odborné a vědecké problémy. Kreativitu je možné dokonce i cvičit a záměrně pěstovat. Chce to jen odvahu pustit se do něčeho nového a neobvyklého, nebýt líný na sobě pracovat. Na cestě za přirozenou tvořivostí vám může být neocenitelným pomocníkem právě publikace renomované české autorky. Jedna z jejích cenných životních rad zní: „Nikdy nic nevzdávejte! Nikdy není pozdě začít na sobě pracovat. Zkuste změnit své životní stereotypy. Jedna z cest je aktivně vyhledávat pozitivní a příjemné jevy. Jednou z nejcennějších věcí pro každou lidskou bytost je tvořivost. Nemusíte být zrovna členy vlády, starosty města, staviteli...

Objev podobné jako Tvořivost (978-80-247-1652-7)

cena 152.0 Kč
Detail

Krosienky (978-80-247-4804-7)

Elektronická kniha - autor Marie Kielbusová, 112 stran Technika pletení na rámu — krosienky je velmi jednoduchá a přitom dokonalá svým uspořádáním. Neexistuje líc a rub, obě strany úpletu jsou stejné, takže výrobek je možné použít jako oboustranný. Publikace je určena začátečníkům a mírně pokročilým. Uvádí podrobně, krok za krokem, pletení prostiny a tkaniny na postupových fotografiích. Z uvedených způsobů pletení je možné odvodit bohatou škálu jednobarevných dírkových i vícebarevných proužkovaných a kostkovaných vzorů. Díky nevšední a neokoukané vazbě vláken, struktuře a vlastnostem pleteniny si zachovávají nadčasovost nepodléhající módním vlivům. Projekty uvedené v knize jistě zaujmou a budou inspirací pro zhotovení originálních módních doplňků, oděvů i celých kompletů.

Objev podobné jako Krosienky (978-80-247-4804-7)

cena 280.0 Kč
Detail

Motoškola (978-80-247-3645-7)

Elektronická kniha - autor Pavel Faus, 88 stran Ilustrovaná učebnice pro žadatele o řidičské oprávnění skupin AM, A1 a A, která poskytne koncentrovaně informace důležité pro získání ŘP na motocykl i další informace o technice jízdy, zvládání krizových situací a jiných specifik motocyklů. Kniha se v nezbytně nutné míře věnuje technice a údržbě motocyklu a zdravotní přípravě (zejména v aspektech odlišných zranění motorkářů proti běžným automobilistům). Těžiště učebnice je popis techniky jízdy, s ohledem na jednotlivé druhy motocyklů (chopper, cruiser, enduro, cestovní moto, polozávodní "zaléhávačka") a skútrů, s důrazem na bezpečnost. Popisuje úhybné manévry při vzniku kritických situací a metodu řízené nehody, rozdíly při jízdě sólo a s tandemistou, případně zavazadly. Začátečníci ocení teoretické základy ovládání motocyklu, záludnosti složitějších jízdních situací i návody na jejich zvládání. Zkušenější motorkáři najsdou mnoho tipů z vyšších forem jízdy.

Objev podobné jako Motoškola (978-80-247-3645-7)

cena 135.0 Kč
Detail

Platnéřství (978-80-247-1186-7)

Elektronická kniha - autor Miroslav Mudra, 152 stran Kniha je určena nejen těm, kdo se zajímají o výrobu a použití zbroje či historický šerm, ale je i pro kováře a další aktivní řemeslníky. Zabývá se ochrannou zbrojí - zejména v Evropě - z hlediska výroby, jejího používání, a to jak v minulosti, tak i v současnosti. S pomocí vynikajících ilustracích poskytuje historický přehled typů zbrojí. Nespornou výhodou proti mnoha jiným publikacím je řada informací o technologických postupech výroby, údržby a restaurování zbroje. Nedílnou součástí knihy jsou i ukázky z platnéřské dílny současnosti.

Objev podobné jako Platnéřství (978-80-247-1186-7)

cena 161.0 Kč
Detail

Detektivové (978-80-247-3942-7)

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, Markéta Vydrová, 56 stran Bratrům Tomášovi a Kubovi přinese stěhování do nového domu netušené dobrodružství. Připojí se k tajné klučičí partě a společně s novými kamarády se stanou svědky krádeže vzácného obrazu. Důvtipní malí detektivové přivedou policii na stopu zloděje. Zbývá ale objevit záhadně zmizelý obraz... Dospěláci mají svoji Agathu Christie, pro děti je tu Zuzana Pospíšilová a její dětská detektivka. Malí čtenáři se mohou těšit nejen na napínavý text a krásné ilustrace Markéty Vydrové, ale také na tajný vzkaz a doprovodné detektivní otázky.DeTeKTiVové budou brzy pátrat v dalších, nových knížkách.

Objev podobné jako Detektivové (978-80-247-3942-7)

cena 186.0 Kč
Detail

Nunofilcování (978-80-247-3674-7)

Elektronická kniha - autor Alena Isabella Grimmichová, 112 stran Nunofilcování je výtvarná technika, při níž za pomoci teplé vody, mýdla a práce rukou, dojde k trvalému provázání vlny a tkaniny. Vzniknou tak úžasné módní doplňky, využívající kvality obou materiálů. V knize se autorka věnuje převážně spojení vlny s hedvábím. Nalezneme zde šály, kabelky a šperky, které lze snadno vytvořit v domácích podmínkách. Jednotlivé projekty jsou doplněny podrobnými postupy s fotografiemi a provázány odkazy na již probrané kroky, takže se v nich lze snadno orientovat. Snahou autorky bylo oslovit nejen úplného začátečníka, ale inspirovat i zkušené výtvarníky.

Objev podobné jako Nunofilcování (978-80-247-3674-7)

cena 246.0 Kč
Detail

Čarodějnice Eulálie (978-80-247-3463-7)

Kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 80 stran, česky V lese mezi pohádkovými bytostmi řádí neznámá mladá čarodějnice ze Zlomyslnic. Jejím koníčkem je všem škodit. Však se také začnou dít podivné věci - Hejkal nastydne, vodníkovi vyschne tůňka, čarodějnici Zevlíně se ztratí kniha kouzel, nic zkrátka není, jak se patří. Hejkal, vodník Stavidlo, čarodějnice Zevlína a pidimužík Stopař Slídil se vydají po stopách čarodějnické nezdárnice Eulálie, která vše způsobila. Zuzana Pospíšilová, zkušená autorka knih pro děti, připravila pro nejmenší čtenáře vyprávění plné fantazie, napětí a nezbytného souboje dobra se zlem, text je neoddělitelně spjat s bohatými ilustracemi Markéty Vydrové.

Objev podobné jako Čarodějnice Eulálie (978-80-247-3463-7)

cena 159.0 Kč
Detail

XML technologie (978-80-247-2725-7)

Elektronická kniha - autor Irena Mlýnková, Martin Nečaský, Jaroslav Pokorný, Karel Richta, Kamil Toman, 272 stran Ojedinělá publikace, která aktuálně reaguje na rychlý vývoj problematiky v posledních letech, komplexně seznamuje s XML technologiemi se zvláštním zřetelem na XML databáze. Kniha je zacílena zejména na profesionály využívající technologie XML v rámci aplikací, ovšem i začátečníci v knize naleznou potřebný úvodní materiál. Rozsáhlý prostor je věnován jazykům pro popis a zpracování XML dat, jako jsou XML Schema, XPath, XSLT a XQuery, který slouží k dotazování nad XML daty v XML databázích. Autoři popisují různé typy úložišť pro XML data, jakož i standard SQL/XML umožňující integrovat XML data a data relačních databází. Čtenář se též seznámí s metodami komprese XML dat použitelnými při jejich ukládání a přenosu. Po vzoru konceptuálního modelování relačních databází, reaguje publikace uvedením původního konceptuálního modelu. Závěr je věnován aplikacím...

Objev podobné jako XML technologie (978-80-247-2725-7)

cena 271.0 Kč
Detail

Profesní poradenství (978-80-247-5092-7)

Elektronická kniha - autor Dagmar Svobodová, 160 stran Učebnice vychází z poradenské intervence a supervize. Zaměřuje se především na faktory, které mají zásadní vliv na klienty poradenských služeb během jejich profesní kariéry. Přispívá k tvorbě poradenských nástrojů pro profesní poradenství, mentorování a koučování na trhu práce.

Objev podobné jako Profesní poradenství (978-80-247-5092-7)

cena 220.0 Kč
Detail

Chirurgická onkologie (978-80-247-4284-7)

Elektronická kniha - autor Zdeněk Krška, 904 stran, česky Po překladové knize stejného jména v roce 2005 se nyní dostává čtenářům do rukou první originální postgraduální mezioborová domácí monografie.Kolektiv více než 70 předních odborníků domácích, ale i zahraničních sepsal pod vedením editorů prof. MUDr. Zdeňka Kršky, CSc., prim. MUDr. Davida Hoskovce, PhD. a prof. MUDr. Luboše Petruželky, CSc. zcela unikátní učebnici, která postihuje v 42 kapitolách celou šíři oboru jak z pohledu chirurgického, tak onkologického.Celobarevná, bohatě obrazově dokumentovaná publikace obsahuje 367 fotografií, 89 perokreseb, 90 grafů a schémat.Publikace vznikla za významné podpory společnosti AGROFERT, společnosti AGEL a dalších subjektů.Jednotlivé kapitoly postihují patofyziologii nádorového bujení, dále v nich čtenář najde potřebné zobrazovací metody, nádorové markery, chirurgický staging, nechirurgickou léčbu, perioperační management, urgentní stavy i...

Objev podobné jako Chirurgická onkologie (978-80-247-4284-7)

cena 424.0 Kč
Detail

Mezinárodní turismus (978-80-247-4862-7)

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 256 stran Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících se rozvojem turismu. Nové vydání knihy je aktualizováno s ohledem na vývoj mezinárodního turismu a souvisejících oblastí. Kniha je rozšířena o pasáže zaměřené na možnosti sledování významu turismu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích a zabývá se novou metodikou sledování turismu, která bude používána od roku 2014. Aktualizace kvantitativních údajů se týká zejména kapitol zaměřených na regionální rozložení mezinárodního turismu a jeho hlavní zdrojové země a destinace. Rozšíření doznala i kapitola věnující se konkurenceschopnosti, turismu v rozvojových zemích a zcela nově jsou podle Vize 2030 zpracovány předpokládané trendy mezinárodního...

Objev podobné jako Mezinárodní turismus (978-80-247-4862-7)

cena 253.0 Kč
Detail

Kniha aformací (978-80-247-5162-7)

Elektronická kniha - autor Noah St. John, 192 stran Zkoušeli jste používat afirmace, ale nedosáhli jste, čeho jste chtěli?Něco tomu totiž chybělo. Afirmace jsou to, co fungovalo předtím, aformace jsou to, co funguje teď. Neuvěřitelně jednoduchá a přitom účinná metoda vám pomůže získat peníze, partnera nebo shodit kila navíc.

Objev podobné jako Kniha aformací (978-80-247-5162-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Rekonstrukce elektroinstalace (978-80-247-4789-7)

Elektronická kniha - autor Josef Kunc, 104 stran I elektroinstalace stárne a je třeba ji modernizovat a to nejen z hlediska platných vyhlášek a předpisů, ale také z hlediska uživatelského komfortu. V současné době je třeba na elektroinstalaci připojit i vytápění, klimatizaci, žaluzie nebo kamerové systémy. Jak na to poradí známý autor v praktické příručce. Publikace řeší jednotlivé postupy a prvky, které je při práci nutné použít zejména z hlediska stavby a rekonstrukce. Zahrnuje mimo jiné základní pokyny pro kladení vedení a montáž přístrojů, požadavky na elektrické instalace v koupelnách a dalších prostorách s vyšším rizikem úrazu elektrickým proudem a mnohé další.

Objev podobné jako Rekonstrukce elektroinstalace (978-80-247-4789-7)

cena 144.0 Kč
Detail

Sociální andragogika (978-80-247-3997-7)

Kniha - česky Publikace se zabývá sociální andragogikou a jejím ukotvením v systému aplikovaných věd se sociální tematikou. Neomezuje se pouze na přehled teoretických poznatků, ale výrazně se orientuje na jejich praktické uplatnění v současném turbulentním sociálním prostředí. Vedle formálního a neformálního působení na dospělého jedince v soustavě školského a mimoškolského vzdělávání zahrnuje též informální učení, které nezaměnitelným způsobem ovlivňuje socializaci, enkulturaci a personalizaci člověka ve všech situacích a rolích, do nichž v průběhu života vstupuje. Autoři proto pojímají utváření jedince jako kombinaci plně nebo částečně andragogicky iniciovaného a organizovaného působení s funkcionálním působením vlivů více či méně samovolných, neorganizovaných. Dochází tak k pochopení a využití synergie přímého a nepřímého utváření člověka v simulovaných a reálných sociálních podmínkách, k rozvíjení jeho explicitních i tacitních kompetencí a k...

Objev podobné jako Sociální andragogika (978-80-247-3997-7)

cena 280.0 Kč
Detail

Lektorské dovednosti (978-80-247-3236-7)

Elektronická kniha - autor Olga Medlíková, 176 stran Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho zvládání vzdělávacího procesu včetně obtížných situací. Dozvíte se, jaké jsou nejdůležitější dovednosti dobrého lektora, jak na nich pracovat či jak postupovat, jestliže chcete podnikat jako soukromý lektor, konzultant nebo jiný vzdělavatel. Zjistíte, proč a jak analyzovat vzdělávací potřeby, jak se připravit na vzdělávací akci a úspěšně zvládnout celý proces lektorování, jaké hry a další aktivizační prvky použít při vzdělávání, jak řešit komplikované situace a problémy či proč je důležité závěrečné hodnocení vzdělávací akce a jak je provést. Kniha je psána srozumitelným jazykem a obsahuje řadu praktických rad a tipů.

Objev podobné jako Lektorské dovednosti (978-80-247-3236-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Podívejte se také