Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Podívejte se také Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...
Podívejte se také Základy posuzování invalidity (978-80-247-3535-1)
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Podívejte se také Aristokrat (978-80-271-3353-6)
Podívejte se také
- Straky (978-80-271-3564-6)
- Squash (978-80-271-0143-6)
- Panther (978-80-271-3001-6)
- Trolejbusy (978-80-271-2839-6)
- Ebru (978-80-271-2488-6)
- Fotoateliér (978-80-271-0044-6)
- Hopsagónyje (978-80-271-2433-6)
- Vyšetřovatel (978-80-271-0507-6)
- Probuzený milionář (978-80-271-0309-6)
- Oblíbenec smrti (978-80-271-3014-6)
- Divy světa (978-80-271-2264-6)
- Osudné svědectví (978-80-271-3689-6)
- Střevíček Škrpálek (978-80-271-0453-6)
- Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
- Háčkované příšerky (978-80-271-1018-6)
- Labské vyhlídky (978-80-271-0549-6)
- Já, droga (978-80-271-3759-6)
- Textilní techniky (978-80-271-3254-6)
- Dětská nefrologie (978-80-271-3283-6)
- Tiché zlo (978-80-271-0846-6)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 152 stran „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací jak pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, tak odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažery.
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Kniha - česky „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažerů..
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Kapitoly metodologie sociálních výzkumů (978-80-247-3006-6)
Elektronická kniha - autor Jiří Reichel, 192 stran Zajímáte se o otázky přípravy, realizace a vyhodnocování sociálních výzkumů? PhDr. Jiří Reichel, Ph.D., vás seznámí se specifiky sociálních výzkumů a s rozdíly mezi výzkumem kvalitativním a kvantitativním. Sledujte spolu s ním cestu od zadání tématu k cílům výzkumného úkolu, ke zkoumaným znakům a hypotézám. V publikaci, kterou právě držíte v ruce, vám představí užívané podoby sběru výzkumných dat (dotazník, pozorování, rozhovor, experiment atd.) a také několik speciálních postupů získávání informací (brainstorming, brainwriting, Delfská metoda). Knihu jistě uvítají studenti různých společenskovědních i humanitních oborů, nebo zadavatelé a uživatelé výsledků sociálních výzkumů.
Objev podobné jako Kapitoly metodologie sociálních výzkumů (978-80-247-3006-6)
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Metodologie předklinického a klinického výzkumu (978-80-7262-748-6)
Kniha - autor Zdeněk Zadák; Jaroslav Květina, 332 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc opakovaně prokazatelně osvědčily a potvrdily významnými vědeckými úspěchy a získanými (a úspěšně řešenými) granty. Kniha poskytuje souhrnný, ucelený a přehledný materiál a je určena všem, kteří o výzkumu uvažují, ale i těm, kteří ve výzkumu pracují. Prvním může ušetřit řadu omylů a počátečních neúspěchů, druhým pomůže rozšířit obzory i o metody, které nejsou zcela běžné či obecně ve výzkumu používané
Objev podobné jako Metodologie předklinického a klinického výzkumu (978-80-7262-748-6)
Metodologie předklinického a klinického výzkumu (978-80-726-2748-6)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Zadák, Jaroslav Květina, 333 stran Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc opakovaně prokazatelně osvědčily a potvrdily významnými vědeckými úspěchy a získanými (a úspěšně řešenými) granty. Kniha poskytuje souhrnný, ucelený a přehledný materiál a je určena všem, kteří o výzkumu uvažují, ale i těm, kteří ve výzkumu pracují. Prvním může ušetřit řadu omylů a počátečních neúspěchů, druhým pomůže rozšířit obzory i o metody, které nejsou zcela běžné či obecně ve výzkumu používané.
Objev podobné jako Metodologie předklinického a klinického výzkumu (978-80-726-2748-6)
Trolejbusy (978-80-271-2839-6)
Elektronická kniha - autor Martin Harák, 216 stran, česky Trolejbusové systémy v České republice i ve světě rozhodně neřekly poslední slovo. „Hitem“ dnešní doby jsou hybridní bateriové trolejbusy, které jsou schopné jezdit (byť jen několik kilometrů) i mimo trolejové vedení. Trolejbusům pak zdatně začínají sekundovat elektrobusy, z nichž se v mnoha městech stávají účinní pomocníci veřejné dopravy. Úplnou novinkou jsou nákladní elektrokamiony, pro něž se staví experimentální trolejové trasy na dálnicích (například v Německu nebo ve Švédsku). Kniha se podrobně věnuje historii trolejbusů a elektrobusů, stejně jako jejich výrobě a provozu v České republice a také na Slovensku, které bylo dlouhá léta součástí bývalého společného státu. Chybět nemohou ani hlavní světoví výrobci, přehled nejzajímavějších trolejbusových systémů doma i v zahraničí, množství zajímavých historických i současných fotografií a speciálně pro knihu připravené mapy...
Objev podobné jako Trolejbusy (978-80-271-2839-6)
Fotoateliér (978-80-271-0044-6)
Elektronická kniha - autor J.S.Adlerová, 280 stran Hlavní hrdinka románu pro ženy - Martina Mrázková se jednoho rána dostaví do práce a zjistí, že ji kamarádka připravila o partnera i o práci.Nezbývá, než se zamyslet nad svým životem a rozhodnout jak dál. Oddechový román pro ženy o naplnění jednohu snu, báječném sesterském vztahu, projektu pro dobrou věc a hlavně životních situacích, které může prožít každá z nás. Detaily knihy: Autor: J.S.Adlerová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0044-6 Počet stran: 280
Objev podobné jako Fotoateliér (978-80-271-0044-6)
Hopsagónyje (978-80-271-2433-6)
Elektronická kniha - autor Antonína Kršková, 144 stran, česky Tahle knížka ukrývá opravdový poklad – pohádky jedné neobyčejné babičky, která netušila, že její příběhy budou číst i jiné děti než její vnoučata. Nenechte si ujít jedinečné pohádkové dědictví! Na první pohled je tu všechno, jak se na pohádky sluší, ale na ten druhý… Ryba, která nezavře pusu, princezna protivná jako činže a drak, který není na princezny, ale na šunku.
Objev podobné jako Hopsagónyje (978-80-271-2433-6)
Aristokrat (978-80-271-3353-6)
Elektronická kniha - ze série Alexandr Kraus, autor Antonín Mazáč, 352 stran, česky Miluje zvířata, straní se lidí, fascinuje ho smrt... Uprostřed Karlových Varů je nalezeno torzo těla zabalené v igelitu a označené podivným symbolem – písmenem A v trojcípé hvězdě a kruhu. Případu se ujímá ambiciózní policistka Andrea Šimečková se svým vyšetřovacím týmem a postupně odhalují závoj nejasností, za nímž se skrývá dávno zaniklá ázerbájdžánská organizace s tajemným názvem Aristokratiya. Ale zmizeli její členové opravdu ze světa? Má být znak na mrtvole varováním, nebo výzvou k obnovení její činnosti? Andree je kromě kolegů k ruce i její přítel Alexandr Kraus, novinář a bývalý policista. Ten po počátečních pochybách pomáhá synovi své bývalé přítelkyně nalézt odpovědi na to, kam zmizel jeho nejlepší kamarád. Hledat začnou v ázerbájdžánské restauraci. Náhoda? Vyšetřování jede na plné obrátky. Reakce lidí, kterých se to dotýká, na sebe nenechají dlouho čekat a...
Objev podobné jako Aristokrat (978-80-271-3353-6)
Ebru (978-80-271-2488-6)
Elektronická kniha - autor Tereza Gemelová, 112 stran, česky Vše o této znovu objevené populární technice barvení a dekorování materiálů, zejména papíru a textilu, pomocí barevných vzorů utvořených na vodní hladině, a jak tyto zdobené materiály následně využít pro praktické výrobky. Malba na vodní hladině je již velmi stará technika, kdy se barva z vody aplikovala původně jen na papír. Dnes tato technika prožívá svoji renezanci, a to díky novým technologiím a barvám, které již nabízí mnohem více možností. Ebru techniku už lze použít na veškeré savé materiály – textil, keramiku, dřevo aj.
Objev podobné jako Ebru (978-80-271-2488-6)
Squash (978-80-271-0143-6)
Elektronická kniha - autor Tony Griffin, 112 stran Tony Griffin, bývalý trenér španělské squashové reprezentace, nabízí čtenářům osobní pohled na principy squashe, který vychází z jeho vlastního konceptu „bodu G“, tedy ideálního místa pro odehrání úderu. Detaily knihy: Autor: Tony Griffin Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0143-6 Počet stran: 112
Objev podobné jako Squash (978-80-271-0143-6)
Straky (978-80-271-3564-6)
Elektronická kniha - autor Amy McCullochová, 288 stran, česky Mrtvá studentka na pláži. Série otázek bez odpovědí. Tajemné stračí tetování. Audrey přijíždí z Ameriky na prestižní anglickou internátní školu, aby utekla své minulosti. Nic se ale neděje podle očekávání – spolubydlící Ivy ji ignoruje a nad celou školou se vznáší mrak v podobě nejasné smrti sedmnáctileté spolužačky na konci předešlého školního roku. Když začne kdosi vysílat anonymní podcast s názvem „Kdo zabil Lolu?“, celá škola už nemluví o ničem jiném. Co znamenal obrázek straky vytetovaný na jejím těle? Existuje snad stále tajné Stračí společenství a má něco společného se smrtí studentky? Nebo to byla opravdu jen nešťastná nehoda? Děsivý a napínavý příběh z místa, nad nímž se vznáší hejna zlověstných strak, vám nedá spát.
Objev podobné jako Straky (978-80-271-3564-6)
Panther (978-80-271-3001-6)
Elektronická kniha - autor Thomas Anderson, 216 stran, česky Panzerkampfwagen V Panther je považován za vzor mnoha poválečných tanků. Zosobňoval dokonalou rovnováhu mezi palebnou silou, pancéřovou ochranou a mobilitou, která ve své době neměla konkurenci. Po určitých potížích s prvními modely se tank změnil z „problémového dítěte“ na jeden z nejcennějších prostředků Panzerwaffe. Unikátní, dosud nezveřejněné fotografie, přehledové tabulky, a především vzpomínky očitých svědků dávají této publikaci punc ucelenosti. Kniha obsahuje analýzu zbraňového systému tohoto vynikajícího tanku, ukazuje na jeho silné i slabé stránky, hodnotí situační hlášení z válečného období a nabízí poučná srovnání s nepřátelskými tanky, například T-34, KV, M4 Sherman a Cromwell. Autor Thomas Anderson je odborníkem na německé vojenské dějiny v období 1933 až 1945. Při psaní knih se nespoléhá jen na vzpomínky nebo vydanou literaturu, ale...
Objev podobné jako Panther (978-80-271-3001-6)
Aristokrat (978-80-271-3353-6)
Kniha - autor Antonín Mazáč, 352 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Miluje zvířata, straní se lidí, fascinuje ho smrt... Uprostřed Karlových Varů je nalezeno torzo těla zabalené v igelitu a označené podivným symbolem – písmenem A v trojcípé hvězdě a kruhu. Případu se ujímá ambiciózní policistka Andrea Šimečková se svým vyšetřovacím týmem a postupně odhalují závoj nejasností, za nímž se skrývá dávno zaniklá ázerbájdžánská organizace s tajemným názvem Aristokratiya. Ale zmizeli její členové opravdu ze světa? Má být znak na mrtvole varováním, nebo výzvou k obnovení její činnosti? Andree je kromě kolegů k ruce i její přítel Alexandr Kraus, novinář a bývalý policista. Ten po počátečních pochybách pomáhá synovi své bývalé přítelkyně nalézt odpovědi na to, kam zmizel jeho nejlepší kamarád. Hledat začnou v ázerbájdžánské restauraci. Náhoda? Vyšetřování jede na plné obrátky. Reakce lidí, kterých se to dotýká, na sebe nenechají dlouho čekat a přinášejí s sebou...
Objev podobné jako Aristokrat (978-80-271-3353-6)
Mukl (978-80-271-1399-6)
Elektronická kniha - autor Petra Čeřovská, 408 stran, česky Kolik ran dokáže člověk přijmout, než učiní falešné doznání? Jak silná je vůle žít na místech, kde je smrt vysvobozením? Je možné projít peklem a zůstat přitom člověkem? Kniha inspirovaná skutečným příběhem muže, který byl ve vykonstruovaném procesu odsouzen k patnácti letům odnětí svobody. V pouhých 19 letech prošel velmi krutými výslechovými metodami StB a na vlastní kůži okusil lidskou krutost v její nejsyrovější podobě. Nejinak tomu bylo po vynesení rozsudku. Osm let strávených v uranových dolech na Jáchymovsku, nelidské podmínky a každodenní boj o život, to vše se podepsalo nejen na jeho fyzickém zdraví, ale rovněž na zdraví psychickém. Přežil, ale nikdy nezapomněl…
Objev podobné jako Mukl (978-80-271-1399-6)
Korea (978-80-271-2558-6)
Elektronická kniha - autor Veronika Válková, 160 stran, česky Co všechno se musí stát, aby se naplnila před dávnými věky vyřčená věštba? A má člověk vůbec možnost ji ovlivnit? Zejména když ví, že na jejím splnění závisí něčí život, ale tím, že o ní promluví, riskuje ten svůj? Přesně do téhle situace se Bára dostala, když se ocitla uprostřed války mezi Koreou a Japonskem. Setkání s nefalšovanou mořskou pannou a záměna s hladovým démonem patřily k těm méně dramatickým příhodám… Historička Veronika Válková ve svých knihách přenáší čtenáře do skutečné, reálné historie, kde spolu s Bárou zažívají napínavé chvilky, zároveň se toho ale také hodně dozvědí.
Objev podobné jako Korea (978-80-271-2558-6)
Vyšetřovatel (978-80-271-0507-6)
Elektronická kniha - Fascinující příběh člověka, který se ocitl takříkajíc na místě činu, když jako jediný český vyšetřovatel z pověření Mezinárodního tribunálu pracoval v 90. letech na území bývalé Jugoslávie. - autor Vladimír Dzuro, 256 stran Otřesný, lidskými tragédiemi přetékající takřka deníkový záznam událostí, které tehdy hýbaly Evropou a jsou dosud velmi živéUnikátní svědectví českého kriminalisty Vladimíra Dzura, který byl dlouhá léta jediným českým vyšetřovatelem pracujícím u Mezinárodního trestního tribunálu pro bývalou Jugoslávii v Haagu.Jeho vyprávění o operacích, které vedly k zatčení prvního válečného zločince v bývalé Jugoslávii, a rovněž tak o vyšetřování a následném souzení celé řady válečných zločinců, si místy nezadá s opravdovým thrillerem. Jeho rozhodnost, houževnatost a vysoká profesionalita u akcí, při nichž měly být dopadeny osoby, mající na svědomí zavraždění mnoha nevinných civilních obyvatel na území Chorvatska, Srbska a Bosny a...
Objev podobné jako Vyšetřovatel (978-80-271-0507-6)
Psychopatologie (978-80-271-2529-6)
Elektronická kniha - autor Miroslav Orel, 432 stran, česky Třetí vydání úspěšné, hojně využívané publikace nabízí stručný přehled o dnes stále aktuálnějším oboru psychopatologie. Přístupnou a čtivou formou přináší základní informace o široké oblasti duševních poruch všem, kdo knihu vezmou do ruky kvůli splnění studijních povinností, kvůli potřebám své profese nebo jen ze zájmu. Tato moderní, přehledná a bohatě ilustrovaná publikace vychází z klinické praxe i z výuky v rámci univerzity, a tvoří tedy kompendium oboru. Od předchozího vydání se objevily nové vědecké poznatky a přibyly nové okolnosti, mimo jiné došlo ke změnám legislativy a byla přijata aktualizace Mezinárodní klasifikace nemocí MKN-10. Celý text knihy byl proto zrevidován, doplněn a zpřesněn. V třetím vydání přibyla tematika vývoje mozku od embryonálního období a biologicko-vývojové hledisko v kontextu vzniku psychických poruch, nárys jejich diferenciální diagnostiky a shrnutí...
Objev podobné jako Psychopatologie (978-80-271-2529-6)
Sociologie (978-80-271-3056-6)
Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, 280 stran, česky Říká se, že jednou z otázek nejvlastnějších lidskému druhu je přemýšlivá otázka proč. Proto je až s podivem, jak málo se někteří v dospělém věku takto ptají. Přitom jde o otázku, kterou dokáže s radostí, upřímnou zvědavostí a svéráznou urputností položit každé malé dítě… leč „rutinou života a systémem vyladění“ dospělí na ni ne vždy dokážou se stejným nadšením, přehledem a otevřeností odpovědět. Existuje ale věda, které je nepochybující splývání s dobou a vůlí mocných programově protivné, která na mnohá „proč“ kriticky odpovídá a nová „proč“ s přirozenou potřebou další emancipace formuluje. Vydejte se proto spolu s námi na úžasnou cestu za poznáním tohoto vědního oboru – za poznáním SOCIOLOGIE. Budeme vám vyprávět atraktivní vědecký příběh o moderní společnosti, v němž se jistě každý najde a třeba ho i využije ve svém všedním životě. Tento příběh...
Objev podobné jako Sociologie (978-80-271-3056-6)
Štěně (978-80-271-3478-6)
Elektronická kniha - autor Natálie Sheryl Groulíková, 136 stran, česky Chcete se připravit na vše, co vás v životě se psím parťákem čeká? Porozumět psí řeči a vychovat svého čtyřnohého spo- lečníka díky trpělivému přístupu a vzájemnému porozumění, nikoliv tresty? Kniha Štěně – Jak si vychovat nejlepšího přítele bude vaším průvodcem na cestě od prvních rozkousaných bot až k poslušnému psímu kamarádovi. V knize se dozvíte: jak a kde hledat toho nejlepšího psího kamaráda; jak přivítat nového pejska do rodiny a jak o něj správně pečovat; proč je zapotřebí věnovat pozornost dostatečné socializaci; co je pejskovština a jak s vámi pejsek komunikuje; proč je potřeba pracovat na vzájemné komunikaci; co je pozitivní výcvik a jak cvičit povely; a mnoho dalšího: komunikační signály, motivace, odměny, luring a...
Objev podobné jako Štěně (978-80-271-3478-6)
Vyšetřovatel (978-80-271-0507-6)
Kniha - autor Vladimir Dzuro, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Otřesný, lidskými tragédiemi přetékající takřka deníkový záznam událostí, které tehdy hýbaly Evropou a jsou dosud velmi živéUnikátní svědectví českého kriminalisty Vladimíra Dzura, který byl dlouhá léta jediným českým vyšetřovatelem pracujícím u Mezinárodního trestního tribunálu pro bývalou Jugoslávii v Haagu.Jeho vyprávění o operacích, které vedly k zatčení prvního válečného zločince v bývalé Jugoslávii, a rovněž tak o vyšetřování a následném souzení celé řady válečných zločinců, si místy nezadá s opravdovým thrillerem. Jeho rozhodnost, houževnatost a vysoká profesionalita u akcí, při nichž měly být dopadeny osoby, mající na svědomí zavraždění mnoha nevinných civilních obyvatel na území Chorvatska, Srbska a Bosny a Hercegoviny, často rozhodovaly o životě a smrti mnoha dalších lidí, například stovek zaměstnanců OSN.Čtení je to strhující, jde o záznam očitého svědka následků válečného...
Objev podobné jako Vyšetřovatel (978-80-271-0507-6)
Mukl (978-80-271-1399-6)
Kniha - autor Petra Čeřovská, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kolik ran dokáže člověk přijmout, než učiní falešné doznání? Kniha inspirovaná skutečným příběhem muže, který byl, ve vykonstruovaném procesu, odsouzen k patnácti letům odnětí svobody. V pouhých 19 letech prošel velmi krutými výslechovými metodami StB a na vlastní kůži okusil lidskou krutost v její nejsyrovější podobě.
Objev podobné jako Mukl (978-80-271-1399-6)
Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)
Kniha - autor Martin Damašek; Marcel Dubovec; Vlastimil Jílek; Robert Kanócz; Josef Kružík, 188 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum, sv. X. (2020) se člení na dva hlavní oddíly a dodatkový třetí oddíl. První hlavní oddíl obsahuje čtyři filosoficko-dějinné interpretace týkající se různých aspektů metafysického myšlení a pokusů o vyrovnávání se s ním, konkrétně jde o vztah dialogu a sofistiky u Platóna, dále o pojetí vkusu u Maimona a o dva náhledy na pojetí svobody u Kanta a Heideggera. Druhý hlavní oddíl přináší čtyři filosofické náhledy na básnictví, a to nejen v obecné rovině, nýbrž vždy ve vztahu ke konkrétnímu básnickému dílu, jmenovitě K. H. Máchy, E. Pounda, G. Trakla a P. Krále. Poslední příspěvek ve třetím oddíle se věnuje nedávno vydané knize o S. Kierkegaardovi od P. Šajdy.
Objev podobné jako Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)
Střevíček Škrpálek (978-80-271-0453-6)
Elektronická kniha - autor Petra Svoboda, 104 stran Dobrodružný pohádkový příběh pro děti je knižním debutem oblíbené televizní moderátorky. Malá Ráchel objeví ve starých botičkách nejen věrné společníky, ale doslova rodinný poklad. Staré škrpálky dostanou Ráchel z každého nebezpečí a naučí ji spoustu důležitých věcí. Kniha psaná původně pro autorčinu dceru je prodchnuta láskou k rodině a zdobí ji originální tušové ilustrace úspěšné výtvarnice a ilustrátorky Zuzany Osako.
Objev podobné jako Střevíček Škrpálek (978-80-271-0453-6)
Labské vyhlídky (978-80-271-0549-6)
Elektronická kniha - autor Ivan Klich, 192 stran Navštivte 51 vyhlídkových míst na řece Labe od jeho soutoku s Vltavou pod Mělníkem až po saské město Pirna. U každého z našich povídání o vyhlídce najdete kromě fotografií i výřez z turistické mapy, souřadnice místa, popis přístupu k vyhlídce a zajímavosti v okolí. Zbývá tedy už jen obout boty, vzít fotoaparát a vyrazit po proudu Labe!
Objev podobné jako Labské vyhlídky (978-80-271-0549-6)
Textilní techniky (978-80-271-3254-6)
Elektronická kniha Ruční práce s přízemi a textilem patří k nejstarším lidským dovednostem, ale dodnes jsou oblíbené a v tvorbě využívané. Autorka proto v jedné knize spojila háčkování, vyšívání, macramé, malbu a tisk na textil, šablonování, batiku i plstění, aby pak tyto techniky využila na zhotovení originálních módních a bytových doplňků. Jednotlivé postupy jsou podrobně popsané, aby je zvládl i začátečník, a použité materiály jsou ve většině přírodního původu.
Objev podobné jako Textilní techniky (978-80-271-3254-6)
Oblíbenec smrti (978-80-271-3014-6)
Elektronická kniha - autor Ivan Černý, 248 stran, česky Je to již osmdesát let, co vyslal radista pučisty generála Franka do éteru smluvený signál ke vzpouře: Obloha nad celým Španělskem je čistá. Povstání proti demokratické vládě se záhy změnilo nejenom v občanskou válku, ale i v předehru druhé světové války. Se španělskými republikány, sami proti Frankově armádě, marockým žoldákům a fašistickému Německu, Itálii a Portugalsku bojovali dobrovolníci z řady zemí světa včetně více než dvou tisíc československých interbrigadistů. Románový příběh trojice idealistů, Václava Petříka, thälmannovce Hanse Waldeka a španělské dívky Esperity má reálné základy a není náhodou, že připomíná legendární Hemingwayovu knihu Komu zvoní hrana.
Objev podobné jako Oblíbenec smrti (978-80-271-3014-6)
Střevíček Škrpálek (978-80-271-0453-6)
Kniha - autor Petra Svoboda; Zuzana Osako, 104 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Dobrodružný pohádkový příběh pro děti je knižním debutem oblíbené televizní moderátorky. Malá Ráchel objeví ve starých botičkách nejen věrné společníky, ale doslova rodinný poklad. Staré škrpálky dostanou Ráchel z každého nebezpečí a naučí ji spoustu důležitých věcí. Kniha psaná původně pro autorčinu dceru je prodchnuta láskou k rodině a zdobí ji originální tušové ilustrace úspěšné výtvarnice a ilustrátorky Zuzany Osako.
Objev podobné jako Střevíček Škrpálek (978-80-271-0453-6)
Tiché zlo (978-80-271-0846-6)
Elektronická kniha - ze série Caleb Zelic, autor Emma Viskicová, 232 stran, česky Caleb Zelic pronásleduje vraha svého nejlepšího přítele. Nikdy nezapomene žádnou tvář. A to mu může zachránit život. Calebův přítel z dětství a obchodní partner Gary byl brutálně zavražděn. Zlámali mu prsty, prořízli krk. Navíc policie podezírá Caleba, že on je vrah. Cítí se vinen za Garyho smrt, touží po pomstě a chce dokázat svou nevinu, pustí se tedy do pátrání na vlastní pěst. Caleb a jeho přítelkyně Frankie, bývalá policistka, se vydají po jediné stopě, kterou mají – jméno Scott. Nikdo neví, kdo je Scott. Ale Scott je vždy napřed. Jenomže Caleb je hluchý. V tichu, které ho obklopuje, se naučil porozumět lidem skrze signály skrývající se za každým úsměvem, grimasou, dotykem. Jenomže neslyšená a špatně odezíraná slova mohou způsobit problémy…
Objev podobné jako Tiché zlo (978-80-271-0846-6)
Papírová kočka (978-80-271-3519-6)
Elektronická kniha Přestože jsou Majda a Tomáš dvojčata, povahově si moc podobní nejsou. Zatímco Tom stojí nohama na zemi a s každým se hned spřátelí, Majda má tak trochu hlavu v oblacích a příliš kamarádek nemá. Miluje kreslení. A miluje také kočky. Ale o tom, aby si nějakou pořídila domů, nechtějí její rodiče ani slyšet. Proto Majdě nezbývá než se spokojit jen s kočkami nakreslenými. Jak to změnit? Navíc její nafoukaná spolužačka Gábina dostane kočku. A krásnou, sibiřskou! Co se stane, když obě děvčata svede dohromady narozeninová oslava? A splní se Majdě nakonec její největší přání?
Objev podobné jako Papírová kočka (978-80-271-3519-6)
Google Analytics (978-80-271-0338-6)
Elektronická kniha - autor Jan Brunec, 144 stran Google Analytics je bezplatný nástroj, který umožňuje správcům a majitelům webových stránek získat velmi přesná data o chování návštěvníků měřeného webu. Díky němu se například dozví, odkud návštěvník přišel, které stránky navštívil, jaké provedl kroky k tomu, aby se stal zákazníkem. Všechny tyto informace představují pro provozovatele webu skutečný poklad, který lze efektivně využít pro zvýšení jeho výkonnosti i potenciálních zisků. Kniha vás postupně provede všemi aspekty práce s Google Analytics: od správné implementace měřicího kódu přes vyhodnocení naměřených výsledků, návrh vhodných úprav webových stránek až po pokročilé tipy a triky, které dovedou vaše měření k dokonalosti. Ať již provozujete rozsáhlý e-shop, nebo jen malé webové stránky, Google Analytics pro vás bude představovat neocenitelného pomocníka.
Objev podobné jako Google Analytics (978-80-271-0338-6)
Řecké štěstí (978-80-271-3775-6)
Kniha - autor Kateřina Panou, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Knižní vydání stejnojmenného blogu, který získal cenu Magnesia Litera Blog roku 2022Autorka žije už déle než pětadvacet let v řeckém kraji Epirus, provdala se tam, založila rodinu a našla štěstí. Řecké štěstí. Zemi zná jako málokdo jiný, a protože tradiční Řecko, které ji kdysi okouzlilo, postupně mizí, rozhodla se o něm psát –? o jeho zvycích, tradicích i historii, ale také třeba o jazykových záludnostech a úskalích života v cizí zemi.
Objev podobné jako Řecké štěstí (978-80-271-3775-6)
Podívejte se také
- Krása jednoduchosti (978-80-271-3085-6)
- Objevujeme architekturu (978-80-271-2475-6)
- Papírová kočka (978-80-271-3519-6)
- Google Analytics (978-80-271-0338-6)
- Ekonomické bubliny (978-80-271-2194-6)
- Zatoulané štěně (978-80-271-2066-6)
- Sametové iluze (978-80-271-2602-6)
- Urban Jungle (978-80-271-0606-6)
- Tolerantní výchova (978-80-271-0622-6)
- Homeopatie pro seniory (978-80-271-2871-6)
- Andílci se perou (978-80-271-2855-6)
- Architektura olympijských her (978-80-271-0213-6)
- Velmi citlivá maminka (978-80-271-3100-6)
- Markýz hledá ženu (978-80-271-3650-6)
- Všichni jsme lobbisté (978-80-271-3072-6)
- Autobus Karosa 900 (978-80-271-0057-6)
- Angličtina pro fyzioterapeuty (978-80-271-0578-6)
- Základy klinické obezitologie (978-80-271-1302-6)
- Obsedantně-kompulzivní porucha (978-80-271-0495-6)
- Rudolf II.: Spiknutí (978-80-271-0127-6)
- Auta první republiky (978-80-271-0466-6)
- Osmany Laffita - Svlečený (978-80-271-1753-6)