Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Podívejte se také Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Podívejte se také Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Podívejte se také Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
Podívejte se také
- DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody (978-80-271-1690-4)
- Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
- Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
- Pláž v Chorvatsku (978-80-271-2935-5)
- Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
- Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
- Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
- Buďte v práci spokojenější (978-80-271-1383-5)
- Ošetřovatelství v chirurgii II (978-80-271-1718-5)
- Nenásilná komunikace: Řeč života (978-80-262-1785-5)
- Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
- Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
- Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
- Žižka – Grunwald 1410 (978-80-279-0252-1)
- Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
- Stopy zvířat v životní velikosti (978-80-271-2191-5)
- Bludiště 3 Zámek v oblacích (978-80-271-1792-5)
- Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
- Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
- DPH (978-80-271-1031-5)
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Elektronická kniha - autor Eva Zacharová, 128 stran Komunikace je důležitou součástí kvalitního profesionálního chování sester a dalších zdravotnických pracovníků. Publikace proto přináší základní oblasti sociální komunikace mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem.
Objev podobné jako Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2)
Elektronická kniha - autor Aleš Bednařík, 232 stran, česky Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci. Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci. Komunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami zmapovali v jednotlivých kapitolách...
Objev podobné jako Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2)
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Trénink komunikace pro introverty (978-80-271-3763-3)
Elektronická kniha - autor Sylvia Löhken, 168 stran, česky Patříte mezi introverty? Cítíte se nepříjemně, když máte vstoupit do místnosti plné neznámých lidí nebo prezentovat ostatním své úspěchy? Přivádí vás do rozpaků, když máte reagovat na kompliment či kritiku? Nevíte, jak odmítnout něčí žádost nebo pozvání? Je pro vás složité absolvovat přijímací pohovor či jednání? Máme pro vás skvělou zprávu – komunikace šitá na míru introvertům se dá natrénovat! Díky této knížce budete lépe zvládat situace, které jsou pro vás jako pro introverta nepříjemné nebo problematické. Dozvíte se, jak využít své silné stránky, které vám introverze přináší. Autorka, odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci, se s vámi podělí o mnohé tipy, abyste v klidu a s přehledem dosáhli svých cílů, a to v souladu s vaší osobností.
Objev podobné jako Trénink komunikace pro introverty (978-80-271-3763-3)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)
Elektronická kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.
Objev podobné jako Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
Elektronická kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace (978-80-271-2429-9)
DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody (978-80-271-1690-4)
Kniha - autor Martin Sádovský, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Prodáváte své zboží v rámci EU přes svůj e-shop nebo přes digitální platformu (Amazon, Ebay atp.)? Prodáváte zahraniční zboží, které je zasíláno zákazníkům přímo ze 3. země (např. z USA, Číny)? Jste účetní či daňoví poradci a potřebujete se orientovat v daňových novinkách? Jste připraveni na novinky v oblasti DPH, které dopadají na zásilkový prodej zboží od 1. 1. 2021? Připravte se na zásadní novinky včas. Registrace do zvláštního režimu má být umožněna už od 1. 10. 2020. Odpovědi na vaše otázky a mnoho dalších souvisejících informací přináší tato jedinečná publikace zaměřená na oblast DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody. Od 1. 1. 2021 dochází k výraznému snížení limitu pro zasílání zboží v rámci EU. Už při překročení hodnoty 10 000 EUR prodaného zboží kupujícím v jiných státech EU bude prodávající povinen odvádět DPH v každém státě EU, kam bylo zboží zasláno. To...
Objev podobné jako DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody (978-80-271-1690-4)
DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody (978-80-271-1690-4)
Elektronická kniha - autor Martin Sádovský, 224 stran, česky Prodáváte své zboží v rámci EU přes svůj e-shop nebo přes digitální platformu (Amazon, Ebay atp.)? Prodáváte zahraniční zboží, které je zasíláno zákazníkům přímo ze 3. země (např. z USA, Číny)? Jste účetní či daňoví poradci a potřebujete se orientovat v daňových novinkách? Jste připraveni na novinky v oblasti DPH, které dopadají na zásilkový prodej zboží od 1. 7. 2021? Připravte se na zásadní novinky včas. Registrace do zvláštního režimu (OSS) má být umožněna už od 1. 4. 2021. Odpovědi na Vaše otázky a mnoho dalších souvisejících informací přináší tato jedinečná publikace zaměřená na oblast DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody. Od 1. 7. 2021 dochází k výraznému snížení limitu pro zasílání zboží v rámci EU. Už při překročení hodnoty 10 000 EUR prodaného zboží kupujícím v jiných státech EU bude prodávající povinen odvádět DPH v každém státě EU, kam bylo zboží zasláno. To znamená, že se bude...
Objev podobné jako DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody (978-80-271-1690-4)
Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
Elektronická kniha - autor Šárka Tomová, 136 stran Komunikace s pacientem ve vážném stavu a s umělou plicní ventilací je nedílnou a velmi důležitou součástí péče o tyto pacienty. Prostudováním publikace čtenář získá komplexní manuál, jak zlepšit komunikaci s pacientem v klinické praxi, včetně praktických komunikačních nástrojů využitelných v obtížných situacích. Detaily knihy: Autor: Šárka Tomová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0064-4 Počet stran: 136
Objev podobné jako Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2)
Kniha - autor Aleš Bednařík; Mária Andrášiová, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci. Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci. omunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami...
Objev podobné jako Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2)
Marketingová komunikace - Petr Frey
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Petr Frey
Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.
Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se...
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Empatická a asertivní komunikace: Jak zvládat obtížné komunikační situace (978-80-271-2227-1)
Kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Naučte se dobře zvládat obtížné situace a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy. Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace.
Objev podobné jako Empatická a asertivní komunikace: Jak zvládat obtížné komunikační situace (978-80-271-2227-1)
Trénink komunikace pro introverty: Jak najít ta správná slova (978-80-271-3763-3)
Kniha - autor Sylvia Löhken, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Díky této knížce budete lépe zvládat situace, které jsou pro vás jako pro introverta nepříjemné nebo problematické. Autorka, odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci, se s vámi podělí o mnohé tipy, abyste v klidu a s přehledem dosáhli svých cílů, a to v souladu s vaší osobností.
Objev podobné jako Trénink komunikace pro introverty: Jak najít ta správná slova (978-80-271-3763-3)
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Kniha - autor Petr Staníček, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se...
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace: 107 nejlepších her z praxe (978-80-271-2429-9)
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)
Kniha - autor Theodora Lenka Ficová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Věděli jste, že dítě se svým okolím začíná komunikovat už u maminky v bříšku? A svou specifickou řeč dál rozvíjí i po narození, dlouho před tím, než se naučí vyslovit první hlásky.
Objev podobné jako Od broukání k povídání: Návod na rozvoj komunikace a řeči dítěte (978-80-271-3346-8)
Průvodce úspěšného obchodníka: Prodej je hra. Naučíme vás hrát a vydělávat moderními způsoby! (978-80-271-2218-9)
Kniha - autor Petr Neckař; David Kolář; David Janeček, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme. Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance...
Objev podobné jako Průvodce úspěšného obchodníka: Prodej je hra. Naučíme vás hrát a vydělávat moderními způsoby! (978-80-271-2218-9)
Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.
Objev podobné jako Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)
Kniha - autor David Gruber, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Proč je Zlatá kniha komunikace jednou z nejčtenějších knih svého oboru? Příčinou může být to, že její autor David Gruber je vizionář, který v lecčem předběhl dobu. Jako příklad můžeme uvést videoukázku z jeho televizního seriálu Kurz rychlého čtení z roku 1986 (hledejte "David Gruber - vize internetu"), kde velmi přesně popisoval skutečnost, která masově nastala až po roce 2000. I Zlatá kniha komunikce je psána takto vizionářsky a přináší převrat do mnoha soft skills. Kdo ji má, čte a využívá její poznatky, ten je hodně vpředu. Připomínáme, že je to kniha typu all-in-one, čili čtenář najde na jednom místě z komunikačních znalostí a dovedností vše podstatné a to vždy ve třech úrovních podrobnosti: stučná definice užitečnosti - stručná "kuchařka", tj. návod k využití - podrobnější pojednání. Konkrétní témata knihy vidí čtenář rovnou na první straně obálky vpravo.
Objev podobné jako Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)
Kniha - autor Čeněk Tim Šlapák, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázáno, jak důležité pro úspěšný prodej je znát a umět používat jak taktiku, tak i strategii. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení...
Objev podobné jako Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji (978-80-87079-64-5)
DPH (978-80-271-1031-5)
Elektronická kniha - autor Svatopluk Galočík, 464 stran, česky 16. vydání této publikace, na kterou se dlouho čekalo z důvodů koronavirové krize, obsahuje všechna novelizovaná ustanovení k 1. 9. 2020 a reaguje tak na změny Evropských směrnic, upravující harmonizovaný postup u DPH. Jedná se zejména o zavedení nových pojmů (plnění), která v našem zákoně o DPH dosud upravena nebyla. Např. obchod v řetězci, přemístění zboží v režimu skladu, důkazní prostředky u uskutečněné přepravy při dodání do jiného členského státu, rozšíření důkazních prostředků při vývozu atp. Výklad všech ustanovení zákona je doplněn o 300 příkladů z praxe, včetně příloh (sazby daně u zboží a služeb). Publikaci využijí všichni, kteří se v praxi s DPH setkávají.
Objev podobné jako DPH (978-80-271-1031-5)
Hepatologie (978-80-271-1693-5)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 920 stran, česky Další, zcela přepracované vydání celobarevné publikace, kterou garantuje výbor odborné společnosti a která vychází v pravidelných čtyřletých intervalech. Publikace představuje svým způsobem „guidelines“ diagnostiky a léčby oboru na další období. Kniha patří na stůl nejen každého hepatologa, ale je určena i lékařům souvisejících oborů. První vydání Hepatologie vyšlo v roce 2010. Oba editoři vydání 2022 se při přípravě publikace snažili respektovat veškerý pokrok a změny, které hepatologie za více než dvě desetiletí nového století učinila. I proto byla přizvána ke spolupráci celá řada nových autorů, některé kapitoly byly zařazeny zcela nově, některé obsažené v minulých vydáních byly naopak vypuštěny. Velmi důležitou roli v hepatologii hrají v současné době zobrazovací techniky a histologické hodnocení jaterní biopsie. Proto bylo do knihy doplněno mnoho zobrazovací dokumentace a celá řada...
Objev podobné jako Hepatologie (978-80-271-1693-5)
Kostely (978-80-271-2050-5)
Elektronická kniha - autor Petr Dvořáček, 304 stran, česky Kostely v české krajině vnímáme jako samozřejmost: stojí v téměř každé obci, dominují náměstím i panoramatům měst. Pro věřící je kostel místem duchovního spočinutí. Kromě toho je však i kulturním pokladem, jedinečným souborem vrcholných tvůrčích výkonů své doby a místa. Představit čtenářům toto bohatství v jediné knize byl nelehký úkol. Z celkového počtu více než sedmi tisíc kostelů a kaplí bylo nutné vybrat jedinou setinu tak, aby reprezentovala celé toto množství napříč tisíciletím. Snad vás naše kniha zavede na nejedno z vybraných míst. Protože teprve tam čeká jedinečný genius loci, duch místa, který je vždy nezaměnitelným součtem posvátné úcty a obdivuhodného uměleckého vzepětí.
Objev podobné jako Kostely (978-80-271-2050-5)
Provedu! (978-80-271-0294-5)
Elektronická kniha - autor Martin X., 280 stran Třicátá a čtyřicátá léta dvacátého století. Nad Evropou se začínají stahovat černá mračna a nikdo netuší, kam se bude vývoj událostí ubírat. Zpravodajci evropských zemí rozehrávají své hry, Reinhard Heydrich začíná ukazovat, co je vlastně doopravdy zač, a v některých Češích klíčí myšlenky na odplatu.
Objev podobné jako Provedu! (978-80-271-0294-5)
Kůže (978-80-271-0140-5)
Elektronická kniha - autor Carsten Bothe, 112 stran Názorný průvodce výběrem, šitím, opravami kůže. V první části knihy jsou popsány pomůcky a základní způsoby šití, nýtování a zdobení kůže. Druhou část tvoří postupové návody na vlastnoruční zhotovení opasku, vodítka na psa, závěsného pouzdra na řemen, pouzdra na nůž a revolver.
Objev podobné jako Kůže (978-80-271-0140-5)
Fermentace (978-80-271-3152-5)
Kniha - autor Holly Davis, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Co má společného váš oblíbený farmářský sýr s kváskovým chlebem s křupavou kůrčičkou, sklenkou perlivého domácího zázvorového piva nebo miskou marinovaných oliv? Odpověď zní, že jde ve všech případech o produkty fermentace – procesu, jímž se s pomocí „hodných“ bakterií uchovávají potraviny a proměňují se v jedinečně lahodné pokrmy a nápoje, které pozoruhodným způsobem prospívají našemu zdraví. Díky rostoucímu povědomí o tom, jak zásadně jídla bohatá na probiotika působí na naši fyzickou a duševní pohodu, dnes prastaré umění fermentace prochází obrodou. Když vezmete v úvahu ještě potěšení z domácí výroby fermentovaných potravin a její jednoduchost a hospodárnost, není divu, že si mačkáním, nakládáním a lahvováním prošlapáváme cestu ke zdravějšímu zažívání a hlubšímu vztahu k vlastní výživě. Průkopnice na poli přirozených potravin Holly Davisová se s námi v této rozsáhlé sbírce dělí o více i...
Objev podobné jako Fermentace (978-80-271-3152-5)
Fermentace (978-80-271-3152-5)
Elektronická kniha - autor Holly Davisová, 272 stran, česky Co má společného váš oblíbený farmářský sýr s kváskovým chlebem s křupavou kůrčičkou, sklenkou perlivého domácího zázvorového piva nebo miskou marinovaných oliv? Odpověď zní, že jde ve všech případech o produkty fermentace – procesu, jímž se s pomocí „hodných“ bakterií uchovávají potraviny a proměňují se v jedinečně lahodné pokrmy a nápoje, které pozoruhodným způsobem prospívají našemu zdraví. Díky rostoucímu povědomí o tom, jak zásadně jídla bohatá na probiotika působí na naši fyzickou a duševní pohodu, dnes prastaré umění fermentace prochází obrodou. Když vezmete v úvahu ještě potěšení z domácí výroby fermentovaných potravin a její jednoduchost a hospodárnost, není divu, že si mačkáním, nakládáním a lahvováním prošlapáváme cestu ke zdravějšímu zažívání a hlubšímu vztahu k vlastní výživě....
Objev podobné jako Fermentace (978-80-271-3152-5)
Chladnokrvne (978-80-271-1099-5)
Kniha - autor Robert Bryndza, 392 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Chladné londýnske ráno. Veľký kufor, ktorý vyplavila Temža. Detektív šéfinšpektor Erika Fosterová a jej kolegyňa Mossová už tušia, že ich vnútri čaká nepríjemné prekvapenie… Ale na to, čo naozaj nájdu, keď sa im zhrdzavený kufor podarí po niekoľkých márnych pokusoch otvoriť, nemôže byť pripravený nikto… Hoci to nie je prvýkrát, keď detektív šéfinšpektor Erika Fosterová čelí brutálnej vražde, kufor s rozrezaným telom mladého muža vyplavený na breh Temže ju šokuje. Pred dvoma týždňami bolo navyše nájdené v podobnom kufri telo mladej ženy. Je to len náhoda alebo sa Erika a jej tím budú musieť opäť postaviť sériovému vrahovi? A čo ďalšie prípady, ktoré sa stali v inom okrese a za iných okolností? Môžu sa aj u nich nájsť nejaké spoločné znaky s prípadom tiel v kufroch?
Objev podobné jako Chladnokrvne (978-80-271-1099-5)
Lymfotaping (978-80-271-0182-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Kobrová, 136 stran Lymfotaping přináší žádaný a efektivní doplněk ke standardní léčbě otoků. Kniha se zabývá problematikou poúrazových a pooperačních otoků, ale také lymfedémy, včetně možnosti alternativních drenážních cest lymfotapem.
Objev podobné jako Lymfotaping (978-80-271-0182-5)
Konzultant (978-80-271-3785-5)
Elektronická kniha - ze série Alexandr Kraus, autor Antonín Mazáč, 344 stran, česky „Muž, kterého hledáte, na vás čeká v Luční 154, slečno Šimečková. Pospěšte, nechal jsem vám otevřeno…“ Na Karlovarsku řádí sériový vrah. Vyžívá se v neskutečné brutalitě, nesmírně rád se poslouchá a je si tak jistý svou genialitou, že sám volá policisty, aby jim řekl, kde najdou další oběť. Vyšetřovatelka Andrea Šimečková je vyslána tajemným hlasem v telefonu do zdánlivě prázdného domu. Čeká ji tam hrůzný nález. Nahý, mrtvý muž přibitý hřeby k podlaze, s klouby zohýbanými tak, že připomíná pavouka. Tělo je zohaveno způsobem, který šokuje i otrlé policisty. Během následujících dnů vypukne nejen pátrání, ale také bizarní hra na kočku a myš, ve které hraje jednu z hlavních rolí i Andrein přítel Saša Kraus. Bývalý policista, nyní novinář, který se s velkou chutí ujme role konzultanta policie....
Objev podobné jako Konzultant (978-80-271-3785-5)
Gangy (978-80-271-0377-5)
Elektronická kniha - autor Barbora Vegrichtová, 192 stran Co to vlastně jsou gangy? Jaký význam mají pro bezpečnostní strukturu státu? Znamenají určité ohrožení nebo riziko pro společnost, a existují vůbec takové skupiny v Evropě a v České republice?
Objev podobné jako Gangy (978-80-271-0377-5)
Biofyzika (978-80-271-2526-5)
Elektronická kniha - autor Jozef Rosina, 304 stran, česky Druhé vydání základní učebnice v oboru, která je určena nejen studentům bakalářských oborů lékařských a sociálně zdravotnických fakult, ale svým obsahem, srozumitelným jazykem, grafickým ztvárněním a matematickým aparátem popisujícím základní fyzikální vztahy je vhodná i pro studenty bakalářského studia biomedicínských a technických oborů, realizovaných na vyšších odborných a vysokých školách technického i přírodovědného zaměření. Studenti po jejím prostudování pochopí fyzikální zákonitosti biologických jevů a budou schopni je aplikovat ve zdravotnickém prostředí. Jde o jedinečnou publikaci, která nahradí úspěšnou knihu Biofyzika pro studenty zdravotnických oborů a bude důležitou učebnicí na současném trhu s odbornou literaturou, zaměřenou na nelékařské zdravotnické profese. Autoři jsou zkušení pedagogové, kteří vydali již několik učebnic v oboru lékařské biofyziky.
Objev podobné jako Biofyzika (978-80-271-2526-5)
Podívejte se také
- Hepatologie (978-80-271-1693-5)
- Fermentace (978-80-271-3152-5)
- Chladnokrvne (978-80-271-1099-5)
- Kostely (978-80-271-2050-5)
- Kůže (978-80-271-0140-5)
- Provedu! (978-80-271-0294-5)
- Sherlock Holmes a krvavá zrada (978-80-277-0252-7)
- Empatická a asertivní komunikace: Jak zvládat obtížné komunikační situace (978-80-271-2227-1)
- Ohnivé ostří (978-80-271-0827-5)
- Popelářské pohádky (978-80-271-3433-5)
- Pohřbené kosti (978-80-271-3251-5)
- Partnerské vztahy (978-80-271-0012-5)
- Iluze pravdy (978-80-271-2104-5)
- Deníček psychiatričky (978-80-271-3446-5)
- Malovaný svět (978-80-271-0038-5)
- Skútr Čezeta (978-80-271-0351-5)
- Zámecká strašidla (978-80-271-3347-5)
- Syndrom křehkosti (978-80-271-3178-5)
- První chyba (978-80-271-1060-5)
- DPH 2018 (978-80-271-0799-5)
- Pohádkové únikovky (978-80-271-1271-5)
- Java 9 (978-80-271-0715-5)