Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...
Podívejte se také Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...
Podívejte se také Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Podívejte se také Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Podívejte se také
- Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)
- Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0)
- Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2)
- Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2)
- Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)
- Metody myšlení nového tisíciletí (978-80-7336-803-6)
- Agilní metody řízení projektů (978-80-251-4194-6)
- Praktické postupy v anestezii (978-80-247-3626-6)
- Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9)
- Trendy soudobé oftalmologie. Svazek 8 (978-80-726-2818-6)
- Základy posuzování invalidity (978-80-247-3535-1)
- Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
- Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2)
- Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)
- Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
- Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
- Slovenský národný korpus: Používanie, príklady, postupy (978-80-999870-0-6)
- Aristokrat (978-80-271-3353-6)
- Straky (978-80-271-3564-6)
- Squash (978-80-271-0143-6)
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Kniha - autor Miroslav Chráska, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti.
Objev podobné jako Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Metody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3)
Elektronická kniha - autor Miroslav Chráska, 256 stran Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti.
Objev podobné jako Metody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
eBook: Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Demence: Nefarmakologické aktivizační postupy (978-80-271-2479-4)
Kniha - autor Terézia Fertaľová; Iveta Ondriová, 130 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Počet lidí s diagnostikovanou demencí, včetně Alzheimerovy nemoci, se každý rok zvyšuje a rostou také náklady vynaložené na její léčbu. Proto se autorky zaměřily kromě prevence i na finančně méně náročnou nefarmakologickou léčbu. Vědci vždy předpokládali, že kromě farmakoterapie je užitečná aktivizace, vlídnost, úprava prostředí a další postupy, se kterými má zkušenosti zejména nelékařský ošetřující personál. Tyto postupy byly považovány dlouhou dobu za účelné a užitečné, ne však příliš podnětné. Nefarmakologických přístupů je několik. Terapeut si vybírá ze spektra možností, přičemž bere v úvahu věk pacienta, stadium onemocnění, pohlaví, proto je nezbytné zdůraznit individuální přístup. Mezi základní nefarmakologické postupy patří dietoterapie, psychoterapie, arteterapie, muzikoterapie, ergoterapie. Dokud nebude dostupný lék na odstranění příčiny onemocnění,...
Objev podobné jako Demence: Nefarmakologické aktivizační postupy (978-80-271-2479-4)
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal
Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2)
Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, 112 stran, česky Kniha s tématem bariérové ošetřovatelské péče je další ze série, která má sloužit studentům a pedagogům a nelékařským zdravotnickým pracovníkům, kteří se dané problematice věnují. Jde o sérii tzv. „sešitků", které si mohou čtenáři vybírat dle aktuálních potřeb. V této publikaci se čtenáři mohou informovat o infekcích spojených s pobytem ve zdravotnickém zařízení, jejich rozdělení, cestách přenosu, o bariérové ošetřovatelské péči, tzn. o dezinfekci, sterilizaci, hygieně rukou, oblékání, jednorázových pomůckách, individualizaci pomůcek atp.), dále o péči o pacienta v rámci bariérové péče, např. o pacienta s vyšším hygienickým režimem, o pacienta v intezivní péči apod.
Objev podobné jako Postupy v ošetřovatelské péči 2 (978-80-271-1243-2)
Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0)
Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, 160 stran, česky První ze série publikací zabývajících se poskytováním ošetřovatelské péče v rámci témat vyučovaných na školách se zdravotnickým zaměřením. Jednotlivé samostatné monografie budou cílit vždy na konkrétní téma péče poskytované všeobecnou sestrou, praktickou sestrou, porodní asistentkou, zdravotnickým záchranářem či zástupci dalších nelékařských odborností. Budou členěny od úvodní vstupní části až po konkrétní ošetřovatelské činnosti. Knihy z této série poslouží studentům, pedagogům a nelékařským zdravotnickým pracovníkům, kteří se dané problematice věnují. V této knize se čtenáři mohou informovat o tématech poslech, pohmat, pohled, poklep; vědomí, puls, dech, tlak, tělesná teplota, a to ve struktuře: definice, faktory, hodnocení stavu, indikace, příprava pacienta, pomůcky, provedení, sledování, vyhodnocení.
Objev podobné jako Postupy v ošetřovatelské péči 1 (978-80-271-3032-0)
Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů (978-80-271-0717-9)
Elektronická kniha - autor Šliková Martina Dingová, 316 stran Studium ošetřovatelství je nedílnou součástí přípravy na profesi zdravotnického záchranáře. V České republice legislativa umožňuje zdravotnickým záchranářům pracovat nejen v rámci neodkladné přednemocniční péče, akutní lůžkové péče intenzivní včetně urgentních příjmů, ale i v celém spektru zdravotnických zařízení v pozici praktické sestry. Ucelených textů zabývajících se ošetřovatelskou problematikou a určených zdravotnickým záchranářům je však v České republice minimum. Kniha proto obsahuje informace, postupy a nové trendy z oboru ošetřovatelství cíleně zaměřené na profesní přípravu zdravotnických záchranářů. Text by měl sloužit i jako orientační pomůcka v některých nových trendech frekventantům celoživotního vzdělávání či odborníkům z profese. Vzhledem k tomu, že autorky působí na Fakultě biomedicínského inženýrství ČVUT, mají k současnému technickému vývoji velmi blízko....
Objev podobné jako Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů (978-80-271-0717-9)
Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2)
Kniha - autor W. James Heitz, 400 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha v 50 kapitolách podrobně rozebírá vše, co může potkat ošetřující lékaře u nemocných, kteří procitnou po operačním zákroku z anestezie. Je rozdělena do tří oddílů. V první části najdeme fyziologii, ve druhé „znaky a příznaky“, ve třetí části pak vybrané speciální podmínky a okolnosti. Jen namátkou některé názvy kapitol druhé části: hypertenze, hypotenze, arytmie, poruchy dýchání, bolest na hrudníku, bolest hlavy, hypotermie, křeče, sípání a stridor… Ve třetí části najde čtenář například: speciální podmínky pro mechanickou ventilaci, dětský pacient, těhotná nemocná po neporodnické operaci, mimořádně obézní nemocný, nemocný s kardiostimulátorem… Publikace postgraduálního charakteru je určena zejména lékařům všech chirurgických oborů, anesteziologům, intenzivistům a sestrám specialistkám. Skvěle přeložil doc. MUDr. Jiří Málek, CSc., lektor překladu prof. MUDr. Pavel Ševčík, CSc.
Objev podobné jako Pooperační stavy: příznaky, diagnostika, postupy (978-80-271-0873-2)
Postupy v ošetřovatelské péči 4 (978-80-271-1244-9)
Elektronická kniha - ze série Postupy v ošetřovatelské péči, autor Ilona Plevová, 144 stran, česky Publikace čtenáře informuje o režimech hygieny na odděleních, hygienické péči na lůžku, o ošetření kůže po hygieně, o možnostech práce s pacientem podle konceptu Bazální stimulace v rámci hygieny. Zabývá se převlékáním, mytím vlasů, péčí o zuby/dutinu ústní, péčí o oči, nehty, o režim pacienta atd. Jsou zmíněny typy lůžek, jejich úprava, převlékání a zejména polohování pacienta. Publikace má sloužit studentům a pedagogům a nelékařským zdravotnickým pracovníkům, kteří se dané problematice věnují.
Objev podobné jako Postupy v ošetřovatelské péči 4 (978-80-271-1244-9)
Postupy v ošetřovatelské péči 3 (978-80-271-3033-7)
Elektronická kniha - ze série Postupy v ošetřovatelské péči, autor Ilona Plevová, 128 stran, česky Třetí publikace z řady o poskytování ošetřovatelské péče, která se vyučuje na školách se zdravotnickým zaměřením. První publikace se zabývala základním fyzikálním vyšetřením sestrou, druhá bariérovou ošetřovatelskou péčí. Tématem čtvrté pak bude hygienická péče, péče o lůžko a polohování pacienta. Jednotlivé publikace jsou zaměřeny vždy na konkrétní téma poskytované péče všeobecnou sestrou (praktickou sestrou, porodní asistentkou, zdravotnickým záchranářem a pracovníky dalších nelékařských oborů). Publikace zahrnují obecné informace i konkrétní ošetřovatelské činnosti. V této publikaci naleznou čtenáři témata: definice, zhodnocení výživového stavu pacienta – škály (MNA, BMI…), dietní systém, alternativní přístupy stravování, indikace k enterální výživě, příprava pacienta, pomůcky, provedení (včetně aplikace výživy do NSG, PEG/PEJ),...
Objev podobné jako Postupy v ošetřovatelské péči 3 (978-80-271-3033-7)
Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Kniha - autor Marek Vochozka, 480 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Objev podobné jako Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
Kniha - autor Ivana Kopecká; Eva Svobodová, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena především restaurátorům, kurátorům sbírek nebo historikům umění. Tedy těm, kteří nemají speciální přírodovědné znalosti, ale přicházejí do styku s materiálovými průzkumy uměleckých děl a často je také sami zadávají. Měla by jim pomoci orientovat se ve výsledcích a závěrech chemických analýz a představit ty analytické metody, které jsou při studiu historických materiálů používány nejčastěji, ukázat jejich možnosti i omezení i jejich nároky na odběr vzorku. Měla by také upozornit na některé relativně nové, méně rozšířené, většinou i méně dostupné analytické metody, jejichž rozšíření je však jen otázkou času. Publikace podává výčet fyzikálních a chemických metod aktuálně používaných pro analýzu uměleckých a historických materiálů. Zabývá se odběrem reprezentativního vzorku, výběrem analytické metody i interpretací výsledku. Ke všem prezentovaným...
Objev podobné jako Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)
Elektronická kniha - autor Steven Tuber, 272 stran, česky Publikace amerického klinického psychologa Stevena Tubera se věnuje možnostem využití projektivních metod v diagnostice osobnosti. V první části knihy autor seznamuje čtenáře s konceptuálním rámcem přístupu k interpretaci výstupů jednotlivých metod, v němž vychází především z psychodynamicky orientovaných přístupů. Srozumitelně vysvětluje svůj pohled na vztah mezi zjevným symptomem a vnitřním konfliktem, koncepci osobnostních domén a dynamiku jejich vzájemného působení, z něhož vyrůstá autentická lidská zkušenost. Teoretický rámec následně propojuje s výstupy „baterie“ projektivních metod (Rorschachova metoda, Tematický apercepční test, test nedokončených vět, test volby zvířete). Každá z metod je v knize pojednána samostatně a doplněna ilustrativní případovou studií. V závěru knihy pak autor prezentuje kazuistiku, v níž jsou...
Objev podobné jako Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)
Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)
Kniha - autor Steven Tuber, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace amerického klinického psychologa Stevena Tubera se věnuje možnostem využití projektivních metod v diagnostice osobnosti. V první části knihy autor seznamuje čtenáře s konceptuálním rámcem přístupu k interpretaci výstupů jednotlivých metod, v němž vychází především z psychodynamicky orientovaných přístupů. Srozumitelně vysvětluje svůj pohled na vztah mezi zjevným symptomem a vnitřním konfliktem, koncepci osobnostních domén a dynamiku jejich vzájemného působení, z něhož vyrůstá autentická lidská zkušenost. T eoretický rámec následně propojuje s výstupy „baterie“ projektivních metod (Rorschachova metoda, Tematický apercepční test, test nedokončených vět, test volby zvířete). Každá z metod je v knize pojednána samostatně a doplněna ilustrativní případovou studií. V závěru knihy pak autor prezentuje kazuistiku, v níž jsou všechny zmíněné metody použity u jednoho pacienta....
Objev podobné jako Osobnost v projektivních metodách (978-80-271-2183-0)
Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Elektronická kniha - autor Marek Vochozka, 480 stran, česky Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní...
Objev podobné jako Metody komplexního hodnocení podniku (978-80-271-1701-7)
Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
Elektronická kniha - autor Eva Svobodová, 96 stran, česky Publikace je určena především restaurátorům, kurátorům sbírek nebo historikům umění. Tedy těm, kteří nemají speciální přírodovědné znalosti, ale přicházejí do styku s materiálovými průzkumy uměleckých děl a často je také sami zadávají. Měla by jim pomoci orientovat se ve výsledcích a závěrech chemických analýz a představit ty analytické metody, které jsou při studiu historických materiálů používány nejčastěji, ukázat jejich možnosti i omezení i jejich nároky na odběr vzorku. Měla by také upozornit na některé relativně nové, méně rozšířené, většinou i méně dostupné analytické metody, jejichž rozšíření je však jen otázkou času. Publikace podává výčet fyzikálních a chemických metod aktuálně používaných pro analýzu uměleckých a historických materiálů. Zabývá se odběrem reprezentativního vzorku, výběrem analytické metody i interpretací výsledku. Ke všem prezentovaným analytickým postupům je...
Objev podobné jako Metody průzkumu historických materiálů (978-80-271-2240-0)
Vyšetřovací metody v optometrii (978-80-271-2071-0)
Elektronická kniha - autor Pavel Beneš, 128 stran, česky Nezbytná publikace pro studenty i absolventy oboru optika a optometrie – užitečná a přehledná pomůcka nejen pro výuku, ale i do praxe. Obsahuje nejčastěji používané metody měření a vyšetření v oborech optika, optometrie a oftalmologie. Ke každému tématu je zpracován krátký popis metodiky měření nebo vyšetření s uvedením fyziologického a nefyziologického záznamu (výsledku). Určena je zejména studentům, ale i absolventům oboru, kteří se v současné době uplatňují v očních optikách, na očních klinikách a odděleních. Kniha je bohatě obrazově dokumentována (na 90 barevných i černobílých obrázků), autoři mají za sebou mnohaletou pedagogickou a odbornou praxi.
Objev podobné jako Vyšetřovací metody v optometrii (978-80-271-2071-0)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 192 stran, česky Publikace je určena především studentům prvního ročníku oboru Zdravotnický záchranář. Její hlavním účelem bylo sjednotit témata a postupy specifické pro tento obor. Po novelizaci zákona č. 96/2004 může zdravotnický záchranář vykonávat činnosti bez odborného dohledu až po jednom roce výkonu povolání při poskytování akutní lůžkové péče. Ošetřovatelské postupy jsou specifikovány a přiblíženy pracovním podmínkám oddělení jednotek intenzivní péče. Autorky kladou důraz na bezpečnou, efektivní a kvalitně poskytovanou ošetřovatelskou péči se zaměřením na zachování postupů lege artis, komunikaci a především lidskost. Při výběru témat vycházely z aktuálně platných kompetencí zdravotnických záchranářů. Obsahem jsou též fotografické postupy, které studenti v praxi dobře vnímají.
Objev podobné jako Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)
Průvodce věřitele: Praktické a přehledné postupy (978-80-271-1228-9)
Kniha - autor Jana Švábová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace čtenářsky atraktivním způsobem shrnuje základy právní úpravy týkající se nejen správy a vymáhání pohledávek ve velkých korporacích, ale také metody vymáhání pohledávek drobných věřitelů.
Objev podobné jako Průvodce věřitele: Praktické a přehledné postupy (978-80-271-1228-9)
Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)
Kniha - autor Eva Veverková, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je určena především studentům prvního ročníku oboru Zdravotnický záchranář. Její hlavním účelem bylo sjednotit témata a postupy specifické pro tento obor. Po novelizaci zákona č. 96/2004 může zdravotnický záchranář vykonávat činnosti bez odborného dohledu až po jednom roce výkonu povolání při poskytování akutní lůžkové péče. Ošetřovatelské postupy jsou specifikovány a přiblíženy pracovním podmínkám oddělení jednotek intenzivní péče. Autorky kladou důraz na bezpečnou, efektivní a kvalitně poskytovanou ošetřovatelskou péči se zaměřením na zachování postupů lege artis, komunikaci a především lidskost. Při výběru témat vycházely z aktuálně platných kompetencí zdravotnických záchranářů. Obsahem jsou též fotografické postupy, které studenti v praxi dobře vnímají.
Objev podobné jako Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II (978-80-271-2099-4)
Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)
Elektronická kniha - autor Leoš Navrátil, 200 stran, česky Fyzikální terapie je založena na léčebném využívání nejrůznějších forem energie. Nachází uplatnění ve všech lékařských, zdravotnických i v dalších oborech. Dominantní postavení má při léčbě pohybového aparátu, setkáváme se s ní jak na rehabilitačních odděleních, tak v lázních, v rekondičních a fit centrech a mnohdy i v domácí terapii. Aby její využívání bylo skutečně účinné a přínosné, je nezbytná znalost fyzikální podstaty jednotlivých typů energie, mechanismu jejich účinku na organizmus, odezvy organizmu na její působení a pochopitelně i možných nežádoucích a vedlejších účinků. Čtenář v publikaci najde i možnosti využívání ionizujícího záření, které má u některých indikací nezastupitelnou úlohu. Podobně jako v řadě dalších oborů hrají významnou roli technické novinky, je zmiňována i robotická rehabilitace. Dobře obrazově dokumentovanou publikaci využijí jak studenti lékařských a zdravotnických...
Objev podobné jako Fyzikální léčebné metody pro praxi (978-80-271-0478-9)
Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9)
Kniha - autor Martin Souček, 248 stran, česky Publikaci potřebuje mít po ruce každý mladý lékař, který se setkává s akutními stavy např. na oddělení emergency, v ambulantním provozu nebo na lůžkovém oddělení. Přehledná a jednoduchá kniha, která na našem trhu dosud chyběla.
Objev podobné jako Naléhavé stavy z pohledu internisty: praktické postupy (978-80-271-3336-9)
Postupy v ošetřovatelské péči 3: Enterální výživa (978-80-271-3033-7)
Kniha - autor Ilona Plevová; Miroslava Kachlová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Třetí publikace z řady o poskytování ošetřovatelské péče, která se vyučuje na školách se zdravotnickým zaměřením. První publikace se zabývala základním fyzikálním vyšetřením sestrou, druhá bariérovou ošetřovatelskou péčí. Tématem čtvrté pak bude hygienická péče, péče o lůžko a polohování pacienta. Jednotlivé publikace jsou zaměřeny vždy na konkrétní téma poskytované péče všeobecnou sestrou (praktickou sestrou, porodní asistentkou, zdravotnickým záchranářem a pracovníky dalších nelékařských oborů). Publikace zahrnují obecné informace i konkrétní ošetřovatelské činnosti. V této publikaci naleznou čtenáři témata: definice, zhodnocení výživového stavu pacienta – škály (MNA, BMI…), dietní systém, alternativní přístupy stravování, indikace k enterální výživě, příprava pacienta, pomůcky, provedení (včetně aplikace výživy do NSG, PEG/PEJ), sledování účinku,...
Objev podobné jako Postupy v ošetřovatelské péči 3: Enterální výživa (978-80-271-3033-7)
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Kuneš, 256 stran, česky Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu, ale používají pro uplatnění DPH zvláštní režimy. Jsou to např. obchodníci s použitým zbožím, uměleckými díly, sběratelskými předměty a starožitnostmi nebo poskytovatelé stavebních nebo montážních prací. Dále je kniha určena pro plátce, kteří poskytují cestovní služby. Vzhledem k důležitým změnám v uplatnění DPH u cestovních služeb od 1. ledna 2022 je v knize uveden nejen postup pro uplatňování DPH do konce roku 2021, ale na příkladech je vysvětlen také postup od 1. ledna 2022. Z důvodu změn vyvolaných novelizací směrnice Rady 2006/112/ES ze dne 28. listopadu 2006 o společném systému daně z přidané hodnoty jsou v knize vysvětleny nové postupy pro uplatnění daně u zvláštního režimu jednoho správního místa. Kniha je tak určena pro plátce nebo identifikované osoby, kteří prodávají zboží přeshraničně...
Objev podobné jako Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)
Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)
Kniha - autor Zdeněk Kuneš; Pavla Polanská, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu, ale používají pro uplatnění DPH zvláštní režimy. Jsou to např. obchodníci s použitým zbožím, uměleckými díly, sběratelskými předměty a starožitnostmi nebo poskytovatelé stavebních nebo montážních prací. Dále je kniha určena pro plátce, kteří poskytují cestovní služby. Vzhledem k důležitým změnám v uplatnění DPH u cestovních služeb od 1. ledna 2022 je v knize uveden nejen postup pro uplatňování DPH do konce roku 2021, ale na příkladech je vysvětlen také postup od 1. ledna 2022. Z důvodu změn vyvolaných novelizací směrnice Rady 2006/112/ES ze dne 28. listopadu 2006 o společném systému daně z přidané hodnoty jsou v knize vysvětleny nové postupy pro uplatnění daně u zvláštního režimu jednoho správního místa. Kniha je tak určena pro plátce nebo identifikované osoby, kteří...
Objev podobné jako Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů (978-80-271-1227-2)
Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů: pro zdravotnické záchranáře (978-80-271-0717-9)
Kniha - autor Martina Šliková Dingová; Lucie Lidická; Lucia Vrábelová, 316 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje informace, postupy a nové trendy z oboru ošetřovatelství, cíleně zaměřené na profesní přípravu zdravotnických záchranářů a jejich uplatnění v praxi.
Objev podobné jako Základy ošetřovatelství a ošetřovatelských postupů: pro zdravotnické záchranáře (978-80-271-0717-9)
Postupy v ošetřovatelské péči 2: bariérová ošetřovatelská péče (978-80-271-1243-2)
Kniha - autor Miroslava Kachlová; Ilona Plevová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Postupy v ošetřovatelské péči 2 stručně, jasně a přehledně informují o bariérové ošetřovatelské péči.
Objev podobné jako Postupy v ošetřovatelské péči 2: bariérová ošetřovatelská péče (978-80-271-1243-2)
Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2)
Kniha - autor Petra Růčková, 172 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy při zpracovávání finanční analýzy. Publikace obsahuje aktuální změny ve vykazování. Důraz je kladen na nejužívanější metodu – analýzu poměrovými ukazateli. Na rozdíl od jiných podobně zaměřených publikací je součástí praktický komplexní příklad.
Objev podobné jako Finanční analýza: metody, ukazatele a využití v praxi (978-80-271-3124-2)
Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
Kniha - autor Dagmar Sieglová, 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční. Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu. Kniha také nabízí...
Objev podobné jako Konec školní nudy: Didaktické metody pro 21. století (978-80-271-2254-7)
Kapitoly metodologie sociálních výzkumů (978-80-247-3006-6)
Elektronická kniha - autor Jiří Reichel, 192 stran Zajímáte se o otázky přípravy, realizace a vyhodnocování sociálních výzkumů? PhDr. Jiří Reichel, Ph.D., vás seznámí se specifiky sociálních výzkumů a s rozdíly mezi výzkumem kvalitativním a kvantitativním. Sledujte spolu s ním cestu od zadání tématu k cílům výzkumného úkolu, ke zkoumaným znakům a hypotézám. V publikaci, kterou právě držíte v ruce, vám představí užívané podoby sběru výzkumných dat (dotazník, pozorování, rozhovor, experiment atd.) a také několik speciálních postupů získávání informací (brainstorming, brainwriting, Delfská metoda). Knihu jistě uvítají studenti různých společenskovědních i humanitních oborů, nebo zadavatelé a uživatelé výsledků sociálních výzkumů.
Objev podobné jako Kapitoly metodologie sociálních výzkumů (978-80-247-3006-6)
Vyšetřovací metody v optometrii: a interpretace jejich výsledků v praxi (978-80-271-2071-0)
Kniha - autor Petr Veselý; Pavel Beneš, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nezbytná publikace pro studenty i absolventy oboru optika a optometrie – užitečná a přehledná pomůcka nejen pro výuku, ale i do praxe. Obsahuje nejčastěji používané metody měření a vyšetření v oborech optika, optometrie a oftalmologie. Ke každému tématu je zpracován krátký popis metodiky měření nebo vyšetření s uvedením fyziologického a nefyziologického záznamu (výsledku). Určena je zejména studentům, ale i absolventům oboru, kteří se v současné době uplatňují v očních optikách, na očních klinikách a odděleních. Kniha je bohatě obrazově dokumentována (na 90 barevných i černobílých obrázků), autoři mají za sebou mnohaletou pedagogickou a odbornou praxi.
Objev podobné jako Vyšetřovací metody v optometrii: a interpretace jejich výsledků v praxi (978-80-271-2071-0)
Nebezpečná metoda (978-80-7260-346-6)
Kniha – autor John Kerr, 640 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha, založená na letech výzkumu a nově objevených dokumentech v polovině sedmdesátých let, popisuje začátky nového vědního oboru - psychoanalýzy. Poprvé odkrývá příběh osudové rivality mezi Carlem G. Jungem a Sigmundem Freudem, který zároveň poznamenal další vývoj této nové disciplíny. Důvod, proč se tyto dvě mimořádné osobnosti rozešly, nachází John Kerr mimo jiné v ženě, která stála mezi oběma muži, Sabině Spielreinové. Ve své knize ukazuje, jak hluboce vývoj analýzy ovlivnilo to, co se o sobě její zakladatelé navzájem dozvěděli, a jak se snažili z těchto informací co nejvíce vytěžit.
Objev podobné jako Nebezpečná metoda (978-80-7260-346-6)
Podívejte se také
- Panther (978-80-271-3001-6)
- Trolejbusy (978-80-271-2839-6)
- Ebru (978-80-271-2488-6)
- Fotoateliér (978-80-271-0044-6)
- Hopsagónyje (978-80-271-2433-6)
- Vyšetřovatel (978-80-271-0507-6)
- Košíkaření z papíru nové postupy a nápady (978-80-264-0501-6)
- Probuzený milionář (978-80-271-0309-6)
- Oblíbenec smrti (978-80-271-3014-6)
- Divy světa (978-80-271-2264-6)
- Osudné svědectví (978-80-271-3689-6)
- Střevíček Škrpálek (978-80-271-0453-6)
- Konec zlobení (978-80-271-2107-6)
- Háčkované příšerky (978-80-271-1018-6)
- Labské vyhlídky (978-80-271-0549-6)
- Já, droga (978-80-271-3759-6)
- Textilní techniky (978-80-271-3254-6)
- Dětská nefrologie (978-80-271-3283-6)
- Tiché zlo (978-80-271-0846-6)
- Krása jednoduchosti (978-80-271-3085-6)
- Objevujeme architekturu (978-80-271-2475-6)