Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu.
Podívejte se také Cesta k cizím jazykům (978-80-271-1382-8)
Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4.V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Podívejte se také Cesta k úspěšnému rybolovu (978-80-7433-329-3)
Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Podívejte se také 1989 Cesta k slobode (978-80-559-0499-3)
Podívejte se také
- Lalečka: Cesta zachráněné židovské holčičky (978-80-271-1332-3)
- Divoká voda - cesta na vrchol (978-80-271-0792-6)
- Hlavu vzhůru po rozvodu?!: Cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4)
- Na okraji (978-80-271-0764-3)
- Cesta zenu cesta meče (978-80-85349-31-3)
- Uzdravte svou duši: Cesta k vnitřní svobodě a zdravým vztahům (978-80-271-0321-8)
- Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
- Cesta (978-80-206-1774-3)
- Cesta (978-80-7211-598-3)
- Cesta k Cerekvi (978-80-861-3861-9)
- Cesta k jednoduchosti (978-80-88467-12-0)
- Zákony Ducha: Cesta k životnímu cíli (80-7281-153-3)
- Tao koně: Cesta ženy k uzdravení a transformaci (978-80-7370-266-3)
- Cesta ke zdravému sebevědomí (978-80-271-2840-2)
- Cesta k nesvobodě
- Cesta k billboardu ()
- První kroky v manažerské pozici: Cesta k úspěšnému a respektovanému šéfovi (978-80-271-2893-8)
- Literární spolek Laury Sněžné (978-80-743-2591-5)
- Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)
- Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)
Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
eBook: Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 84 stran E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.Proč vůbec mít marketingový plán?Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví,...
Objev podobné jako Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)
Kniha - autor Evelina Merová, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti,“ napsala o svém dětství Evelina Merová, autorka autobiografických Opožděných vzpomínek. Terezínem, Osvětimí a pochodem smrti však pohnuté osudy malé Eveliny nekončí, ale spíše začínají... Osvobození ji zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Děvčátka se ujme vojenský lékař, který ji adoptuje. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, ve válkou zničeném a posléze znovu budovaném Leningradě, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje... Mimořádně poutavá a dojemná kniha, vydaná poprvé v roce 2008, vychází nyní ve třetím vydání.
Objev podobné jako Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)
Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
Kniha - autor Radomír Andrić, 138 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal...
Objev podobné jako Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)
Elektronická kniha - Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech. - autor Jiří Hájíček, 364 stran Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry —...
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-749-1405-8)
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)
Kniha - česky Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u...
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku (978-80-7491-534-5)
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Osmičky: Osudová výročí českých a československých dějin končící na jednu číslici (978-80-7422-640-3)
Kniha - 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Objev podobné jako Osmičky: Osudová výročí českých a československých dějin končící na jednu číslici (978-80-7422-640-3)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)
Kniha – Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech. - autor Jiří Hájíček, 364 stran, česky, pevná bez přebalu matná - česky Povídkový výbor o všednodenních lidských mikrodramatech Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačkuDějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského...
Objev podobné jako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)
Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)
Kniha - autor John Westwood, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k...
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)
Kniha - autor Daniel Poledňák, 20 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12....
Objev podobné jako Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)
Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Kniha - autor Emil Hradecký, česky Druh publikace:pedagogická hudebninaNástrojová skupina: KlavírObsazení / žánr: klavír sóloJazyk publikace: cz./ger./eng.Ilustrace Andrea Tachezy16 snadných skladbiček pro začátečníky album drobných přednesových kousků pro začínající klavíristy od zkušeného pedagoga a skladatele šestnáct stránek a šestnáct skladbiček, každá dvouhlasá vítané obohacení instruktivního repertoáru pro klavír Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku...
Objev podobné jako Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Noty pro klavír 16 snadných skladbiček pro začátečníky, každá dvouhlasá. Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou.
Objev podobné jako KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
KN Dětské melodie na jednu stránku + Online audio
Noty pro klavír Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12. PODVEČER / Evenfall 13. ŽERT / Joke 14. KAPKY DEŠTĚ / Raindrops 15. RANNÍ ROSA / Morning Dews
Objev podobné jako KN Dětské melodie na jednu stránku + Online audio
Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)
Kniha - autor Bohuslav Martinů, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dva sešity písní s klavírním doprovodem na moravské lidové texty napsal Martinů za druhé světové války. Na ploše písňové miniatury tu ožívá všechna důvěrnost domova, k němuž se Bohuslav Martinů, vzdálený tisíce kilometrů v americkém exilu, vždy znovu obrací. Písničky jsou technicky dostupné všem amaterským zpěvákům a pro svou krásu a půvab se staly součástí repertoáru i koncertních pěvců. Obsah: autor hudby / textu / skladba Martinů Bohuslav: Rosička Martinů Bohuslav: Otevření slovečkem Martinů Bohuslav: Cesta k milé Martinů Bohuslav: Chodníček Martinů Bohuslav: U maměnky Martinů Bohuslav: Sen panny Marie Martinů Bohuslav: Rozmarýn
Objev podobné jako Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Sedm kroků k lepší paměti: Tréninkový plán pro váš mozek (978-80-271-3482-3)
Kniha - autor Sherrie D. All, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Máte pocit, že vám už paměť neslouží tak dobře jako dřív? Ztrácíte nebo nemůžete najít věci častěji než dřív? Stává se vám, že vejdete do místnosti a zapomenete, proč jste tam šli? Když vás začne zrazovat paměť, může vás to rozčilovat, můžete se za to stydět, a dokonce vás to může trochu vyděsit. Dobrá zpráva je, že hned teď můžete podniknout kroky, které vám pomohou bojovat proti zapomínání a dodají vaší paměti vzpruhu. Tato svépomocná příručka nabízí jednoduchý a účinný sedmibodový program, který vychází z nejnovějších poznatků neurovědy. Pomůže vám posílit propojení neuronů v mozku, zlepšit krátkodobou i dlouhodobou paměť a udržet si duševní bystrost. Najdete zde tipy a techniky, které vám pomohou den za dnem posilovat mozek – mimo jiné rady zaměřené na správnou výživu a pravidelné cvičení vedoucí k udržení duševní bystrosti. Když pochopíte, jak paměť funguje,...
Objev podobné jako Sedm kroků k lepší paměti: Tréninkový plán pro váš mozek (978-80-271-3482-3)
Cesta k cizím jazykům (978-80-271-1382-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Sieglová, 272 stran, česky Máte pocit, že při studiu cizího jazyka neděláte pokroky? Myslíte si, že na jazyky nemáte čas nebo talent? Potřebujete zlepšit své řečové, komunikační a společenské dovednosti? Nemáte možnost učit se cizí jazyk v autentickém prostředí? Rádi byste jako rodiče podpořili jazykové vzdělávání svých dětí? Jste učitel/ka jazyků a chcete výuku oživit zábavnými, neotřelými a účinnými metodami? Už nemusíte pátrat, jak (se) lépe učit cizí jazyky. Tato odborná publikace si vás získá svou vynalézavostí, mnoha cennými postřehy a radami i nepřebernou nabídkou zábavných a účinných výukových metod. Pořiďte si tuto knihu!
Objev podobné jako Cesta k cizím jazykům (978-80-271-1382-8)
Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina
Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti,“ napsala o svém dětství Evelina Merová, autorka autobiografických Opožděných vzpomínek. Terezínem, Osvětimí a pochodem smrti však pohnuté osudy malé Eveliny nekončí, ale spíše začínají... Osvobození ji zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Děvčátka se ujme vojenský lékař, který ji adoptuje. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, ve válkou zničeném a posléze znovu budovaném Leningradě, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje... Mimořádně poutavá a dojemná kniha, vydaná poprvé v roce 2008, vychází nyní ve třetím vydání.
Objev podobné jako Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina
Hlavu mírně vzhůru, ženy!: Vlastní cestou k sebeúctě (978-80-271-0847-3)
Kniha - autor Milena Mikulková; Olga Pazerini, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Být ženou je dar. Být krásnou ženou je poslání. Být spokojenou ženou je umění. Umění, které objevujeme my ženy snad celý život. Protože tím, co je pro nás charakteristické, je naše proměnlivost. Proměnlivost, která je na jednu stranu inspirací, jistým druhem dobrodružství. Na druhou stranu je i bezednou studnicí stále nových výzev. Pro nás samotné, ale i pro naše okolí. A někdy hned na hladině, jindy na svém nejhlubším dně, najdeme to nejcennější - své ženství, svoji hodnotu. Cestu k tomuto pokladu má každá z nás zcela originální. Z jednotlivých milníků na cestě k sebeúctě, k nalezení či potvrzení vlastní hodnoty, je složena mozaika témat této knihy. Chci, aby kniha přinesla ženám pohlazení. Aby probudila povinnostmi a zodpovědností překrytou křehkost. Aby se znovu roztančila ženská ladnost, hravost a půvab, který je ozdobený úsměvem a jiskřičkami štěstí v očích....
Objev podobné jako Hlavu mírně vzhůru, ženy!: Vlastní cestou k sebeúctě (978-80-271-0847-3)
Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)
Elektronická kniha - ze série Harlequin Desire, autor Jessica Lemmonová, 160 stran, česky Drew rozhodně nečekala, že na obchodní výstavě potká muže, kterého jako mladičká tajně milovala. A bratrův nejlepší přítel, Reid Singleton, netušil, s kým flirtuje. Po pár skleničkách si krásku odvedl na pokoj a prožil s ní vášnivou noc. Ráno, po prvotním šoku, si uvědomil, že tato komplikace jeho zájem spíše posílila a že mu jen jedna noc nebude stačit…
Objev podobné jako Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)
Ďáblova cesta (978-80-271-3686-5)
Kniha - autor Robert Bryndza, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Neopatrnost při každodenním ranním plavání přivede Kate Marshallovou až do nemocnice, kde potká Jean Julingsovou. Ta jí vypráví srdcervoucí příběh, jak se před jedenácti lety během táboření na místě zvaném Ďáblova cesta ztratil její tříletý vnuk Charlie. Kate, ještě otřesená z toho, že se málem utopila, souhlasí, že se s Tristanem Harperem případu ujmou a pokusí se zjistit, co se tehdy mohlo stát. Když se Kateina a Tristanova detektivní agentura začne událostmi té osudné noci zabývat, zjistí, že Jean má problematickou minulost, a navíc jim neříká úplnou pravdu. Co se tehdy na Ďáblově cestě uprostřed vřesovišť a bažin stalo? Byl Charlie unesen? Nebo spadl do řeky, která mizí v Ďáblově rokli? Když Kate a Tristan zjistí, že sociální pracovnice, která se tehdy o Jean a její dceru Becky zajímala, byla nalezena brutálně zavražděná krátce poté, co Charlie zmizel, budou muset přehodnotit...
Objev podobné jako Ďáblova cesta (978-80-271-3686-5)
Ďáblova cesta (978-80-271-3686-5)
Elektronická kniha - ze série Kate Marshallová, autor Robert Bryndza, 368 stran, česky Čtvrtý případ Kate MarshallovéNeopatrnost při každodenním ranním plavání přivede Kate Marshallovou až do nemocnice, kde potká Jean Julingsovou. Ta jí vypráví srdcervoucí příběh, jak se před jedenácti lety během táboření na místě zvaném Ďáblova cesta ztratil její tříletý vnuk Charlie.Neopatrnost při každodenním ranním plavání přivede Kate Marshallovou až do nemocnice, kde potká Jean Julingsovou. Ta jí vypráví srdcervoucí příběh, jak se před jedenácti lety během táboření na místě zvaném Ďáblova cesta ztratil její tříletý vnuk Charlie.Co se tehdy na Ďáblově cestě uprostřed vřesovišť a bažin stalo? Byl Charlie unesen? Nebo spadl do řeky, která mizí v Ďáblově rokli?Když Kate a Tristan zjistí, že sociální pracovnice, která se tehdy o Jean a její dceru Becky zajímala, byla nalezena brutálně zavražděná krátce poté, co Charlie zmizel, budou muset přehodnotit vše, co si do té doby o...
Objev podobné jako Ďáblova cesta (978-80-271-3686-5)
Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: „Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to přináší výsledky. 2) Je to konkurenční výhoda. Už proto, že většina firem vůbec neplánuje, nebo plány aktivně nepoužívá. Začít znamená předvídat, co se v oboru může dít, a být připraven na všechny varianty. 3) Usnadňuje rozhodování. Mám být na Facebooku? Hodí se pro mě tahle nabídka inzerce? Je lepší psát blog nebo posílat newsletter? Nebo oboje? Tohle přemýšlení vám marketingový plán podstatně zjednoduší. Prostě se do něj podíváte a vidíte. 4) Funguje jako magické zaklínadlo. Tím, že sestavujete plán, věnujete své firmě energii. Možná budete překvapeni, jak rychle se věci začnou dít. E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.
Objev podobné jako Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-kniha
Méně mít, více žít: Najděte si vlastní cestu k minimalismu (978-80-271-2562-3)
Kniha - autor Klára Haunerová, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je inspirací pro každého, kdo chce žít jinak než dosud – bez velkého množství věcí kolem sebe, zato s více zážitky v životě. Díky inspirativním příběhům lidí z reálného života najdete motivaci ke změně i vy. Autorka se v knize věnuje různým oblastem, kde můžete udělat změnu, někdy i nepatrnou.
Objev podobné jako Méně mít, více žít: Najděte si vlastní cestu k minimalismu (978-80-271-2562-3)
Hodnocení plánů a projektů mobility (978-80-271-3244-7)
Elektronická kniha - autor Hana Brůhová-Foltýnová, 248 stran, česky Kniha nabízí charakteristiku jednotlivých druhů evaluace nástrojů městské mobility a popisuje jejich hlavní postupy. Problematiku evaluace zasazuje do širšího kontextu městského dopravního plánování na základně nejnovějších odborných pramenů a vychází také z aktuální praxe českých měst. Ambicí publikace je podpořit evaluaci v Česku jako nezbytnou součást dopravního plánování na místní i krajské úrovni a přiblížit celý proces čtenáři. Zájemcům o udržitelnou městskou mobilitu dále přináší řadu inspirativních a inovativních příkladů z domácího i zahraničního prostředí.
Objev podobné jako Hodnocení plánů a projektů mobility (978-80-271-3244-7)
Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)
Elektronická kniha - autor Ivana Svobodová, 232 stran Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat. Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu. Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena...
Objev podobné jako Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)
Cesta na sever (978-80-271-2044-4)
Elektronická kniha - Když Anna přijde o práci, rozhodne se vyrazit s dcerami Chloé a Lily na výlet do Skandinávie. Karavanem. Cestou na sever se přidají ke skupině cestovatelů a poznávají krásy severu i sebe navzájem. A nakonec je vztah Anny s Chloé a Lily, navzdory slzám a smíchu, silnější, než kdy byl. - autor Virginie Grimaldiová, 280 stran, česky Co když máme štěstí, které hledáme, přímo na očích? Sedmatřicetiletá Anna, matka dvou dospívajících dcer, se hroutí pod tíhou práce a nesplacených dluhů. S dcerami se potkává jen při snídani, celé dny a večery tráví v restauraci, kde pracuje jako servírka. Život jí utíká přímo před očima a ona ho pozoruje z bubliny, do níž se uzavřela. Sedmnáctiletá Chloé je velmi citlivá dospívající dívka. I když by ráda odjela do Austrálie, cítí povinnost najít si práci a začít pomáhat matce. Láska, kterou hledá u chlapců, nikdy nevydrží. Vždycky se nějak záhadně promění, jako Popelčin kočár po půlnoci. A pak je tu Lily....
Objev podobné jako Cesta na sever (978-80-271-2044-4)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje...
Objev podobné jako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Cesta ke zdravému sebevědomí (978-80-271-2840-2)
Elektronická kniha - autor Yong Kang Chan, 112 stran, česky Stále si připadáte méněcenní, přestože jste už vynaložili hodně úsilí na to, abyste se změnili? Cítíte se osamoceně, i když je kolem vás spousta lidí? Pochybujete o tom, zda si zasloužíte lásku druhých i svou vlastní? Proč se nemáme rádi, i když bychom z vnějšího pohledu měli být šťastní? Máme všechno, co potřebujeme: dobrou práci, stálý příjem a skvělé přátele. Zvýšili jsme svou sebedůvěru a mysleli jsme si, že problémy s nízkou sebeúctou jsme už překonali. Jenže hluboko v nás se nic nezměnilo. Proč tomu tak je? Protože se stále snažíme vyřešit nesprávný problém. Mysleli jsme si, že s úspěchy a sebevědomím se dostaví i dobrý pocit ze sebe sama a spokojenost. Nízká sebeúcta je však problém vnímání a nemá nic společného s tím, jak moc jsme úspěšní nebo nakolik si věříme. Můžete být bohatí, krásní a oblíbení u ostatních, ale přesto sami ze sebe nemáte dobrý pocit. Cílem této knihy...
Objev podobné jako Cesta ke zdravému sebevědomí (978-80-271-2840-2)
Páteční cesta za Kočkoládou (978-80-271-0745-2)
Elektronická kniha - autor Markéta Vydrová, 80 stran, česky V pátek se dá vždycky očekávat to nejlepší. Kdo by ale věřil, že z babiččiny půdy je to jenom krůček do nejhustějšího pralesa ze všech hustých pralesů. Stačí jen zavolat: „Kočkoláda!“ Když jednoho pátečního odpoledne Natálka s Tomem objeví mezi starým haraburdím malý vyřezávaný domeček, začne tím jejich neuvěřitelné pralesní putování za zázračnou medicínou. Kromě toho, že poznají novou kamarádku Lavandulu a tajemného Kočkoládu, zjistí také, že na některé věci je i zázračná medicína krátká. Příběh jako vystřižený z toho nejbláznivějšího snu doprovodila ilustracemi oblíbená ilustrátorka Markéta Vydrová.
Objev podobné jako Páteční cesta za Kočkoládou (978-80-271-0745-2)
Biatlon - cesta na vrchol (978-80-271-0154-2)
Elektronická kniha - autor Eduard Erben, 176 stran Osobní příběhy, rozhovory a jedinečné fotografie mapující cestu českého biatlonu až na samotný vrcholů Přečtěte si o tom, jaké byly začátky a největší úspěchy českých biatlonových hvězd Gabriely Koukalové, Veroniky Vítkové, Ondřeje Moravce, Michala Šlesingra či Jaroslava Soukupa a dalších. Detaily knihy: Autor: Eduard Erben Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0154-2 Počet stran: 176
Objev podobné jako Biatlon - cesta na vrchol (978-80-271-0154-2)
Atletika cesta na vrchol (978-80-271-0392-8)
Elektronická kniha - autor Petr Jelínek, 176 stran Sportovní osudy špičkových atletů, kteří reprezentovali a reprezentují Českou republiku na mezinárodních kolbištích od konce devadesátých let minulého století, si můžete připomenout na krásných fotografiích i v zajímavých textech, vycházejících z osobních zpovědí sportovců.
Objev podobné jako Atletika cesta na vrchol (978-80-271-0392-8)
Hlavu vzhůru po rozvodu?!: Cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4)
Kniha - autor Milena Mikulková, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co předchází rozvodu či rozchodu, v jakých fázích vztahu se lidé rozcházejí a co přináší tolik zklamání v blízkých vztazích? Co hledáme v rozhodnutí „pojďme od sebe“? Jsou-li navíc v rodině rozcházejících se partnerů děti, vnímání jejich potřeb a zvládání nové situace zaslouží zvláštní ohled. Je možné se rozejít důstojně a s konstruktivním pohledem do budoucnosti? Co je k tomu potřeba a kde se to naučit? Představovaná kniha vychází z praxe práce s rodinami v rozvodu. Autorka stála u zrodu tzv. cochemské praxe v opatrovnických řízeních, kdy jedním z hlavních principů je posílení rodičovských kompetencí v situaci, kdy se rozpadá jejich partnerství a je potřeba pro děti zachovat fungování tzv. rodičovského týmu při sdíleném rodičovství.
Objev podobné jako Hlavu vzhůru po rozvodu?!: Cesta k fungujícímu rodičovskému týmu (978-80-271-1702-4)
Divoká voda - cesta na vrchol (978-80-271-0792-6)
Elektronická kniha - autor Eduard Erben, 160 stran Naši závodníci ve vodním slalomu a sjezdu na divoké vodě patří ke světové špičce nejen v posledních desetiletích, ale už v totalitní době si českoslovenští reprezentanti připisovali velké mezinárodní úspěchy. Obě tyto disciplíny jsou typické úspěchy celých rodinných klanů, které se kolem vody pohybují. Pojďme tedy nahlédnout do přípravy i závodní kariéry jednotlivých sportovců a trenérů, ale také pod pokličku zajímavostí, jako jsou stavba tratí, organizace závodů apod. Při cestě na vrchol můžete sledovat klany vodních slalomářů Hilgertů, Prskavců, Pollertů, Rohanů, Přindišů, Říhů, klany sjezdařů Kneblů, Mrůzků a Satků, ale také osudy těch, kteří se kolem divoké vody pohybují jako individuality: Vavřince Hradilka, Jaroslava Volfa s Ondřejem Štěpánkem, Marka Jirase s Tomášem Mádrem, Stanislava Ježka, Kateřiny Kudějové, Kateřiny Havlíčkové, Jonáše Kašpara s Markem Šindlerem a Ondřeje...
Objev podobné jako Divoká voda - cesta na vrchol (978-80-271-0792-6)
Kundaliní jóga jako cesta duše (978-80-271-1790-1)
Elektronická kniha - autor Satya Singh, 192 stran, česky V knize postupujeme obratel po obratli vzhůru po páteři a ke každému obratli získáváme cvičení, afirmaci, psychospirituální souvislosti a krátký příběh. Může se podle ní cvičit jako podle programu na 1 040 dní (26 obratlů x 40 dní) nebo se dá číst jako studijní literatura k psychosomatice jednotlivých částí páteře. Zajímavý je i osobní příběh autora, sledujeme příběh individuálního duchovního vývoje. Texty doplňují četné obrázky, fotografie a případně i videonahrávky v němčině na webové stránce www.kundalini-yoga-seelenreise.info. Autor se zaměřuje na vyladění vývojového procesu, ke kterému dochází během jednotlivých cviků a meditací, s úkoly duše, kterými podle jógové filozofie v daném životě prochází. Každý z 26 obratlů je jednou zastávkou na cestě duše.
Objev podobné jako Kundaliní jóga jako cesta duše (978-80-271-1790-1)
Sedm cest k šťastnému manželství (978-80-271-3221-8)
Kniha - autor Stephen R. Covey, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přežít a uspět v nejisté a zrychlené době současného světa vyžaduje pevné a oddané vztahy. Sedm cest vytvoří partnerskému vztahu potřebný návod pro uplatnění obecných i často samozřejmých principů, které párům umožní efektivněji komunikovat o svých problémech a úspěšně je řešit.
Objev podobné jako Sedm cest k šťastnému manželství (978-80-271-3221-8)
Cesta kolem světa očima dětí (978-80-271-0267-9)
Elektronická kniha - autor Malvina Miklós, 64 stran Procestuj s námi země blízké i vzdálené. Dozvíš se, jak vypadají lidé, kteří tam žijí, co dělají nejraději, jaká mají oblíbená jídla, jaké mají zvyky a tradice, která místa ve své zemi nejvíce obdivují a spoustu dalších úžasných věcí. O všem ti budou vyprávět místní kluci a holky. Budeš s nimi řešit zapeklité hádanky, učit se slovíčka a nakonec si můžeš zahrát i skvělou stolní hru! Super hra v knize!
Objev podobné jako Cesta kolem světa očima dětí (978-80-271-0267-9)
Podívejte se také
- Lenochova cesta k úspěchu (978-80-262-1016-0)
- Cesta k vyššímu vědomí (978-80-8100-546-6)
- Cesta ženy k Bohu (978-80-7436-102-9)
- Cesta k vyrovnanému životu (978-80-725-2541-6)
- Cesta k vnitřní síle (978-80-735-9429-9)
- Cesta k osobní moci (978-80-7390-886-7)
- Pokora, cesta k Bohu (978-80-745-0095-4)
- Plodnost: Cesta k mateřství (978-80-264-4240-0)
- Moje cesta k Michelinu (978-80-7585-686-9)
- Nezapomenutelná cesta (978-80-906197-3-9)
- Lexikón šťastia: Cesta k spokojnosti naprieč jazykmi a kultúrami (978-80-8145-296-3)
- Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
- Život na 4 kolech: Cesta ke splněnému snu (978-80-271-3258-4)
- Kundaliní jóga jako cesta duše (978-80-271-1790-1)
- Cesta kolem světa očima dětí (978-80-271-0267-9)
- Zrozeni k chůzi (978-80-271-1749-9)
- Zmrzlina k snídani (978-80-271-0638-7)
- Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku: Povídky (978-80-7491-405-8)
- Cesta do země snergů: Příběh, který inspiroval k napsání Hobita (978-80-253-5125-3)
- Python (978-80-271-3891-3)
- Eutanázie (978-80-271-2575-3)