Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům . Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému.
Podívejte se také jiri jurecka
Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)
Kniha - autor Jiří Šedek, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům. Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému.
Podívejte se také Šlabikár multi level marketingu
Průvodce synchronicitou a synchronicita průvodcem - Jiří Dušek
Průvodce synchronicitou vás seznámí se základními pojmy. Je to lexikon synchronicity. Věnuje se jí celá publikace na rozdíl od obdobných publikací, kde jsou převažující příběhy. Cílem je, aby se začátečníci dokázali v této problematice co nejlépe orientovat a dokázali dar synchronicity využít. Podrobně uvádí, že to není jen o tom, když vidíte 11:11. Jsou zde uvedeny všechny alternativní definice synchronicity dle různých autorů. Jaké je poslání synchronicity, jejich 5 pilířů a možnosti výskytů. Porovnává rozdíly mezi neuvěřitelnými náhodami, zákonem přitažlivosti a synchronicitou. Uvádí problematiku synchronicity a náboženství a lásky. Je zde i kapitola s výroky kritiků a oponentů synchronicity. Radí, jak se může synchronicita stát vašim osobním průvodcem. Jaká to jsou znamení na cestě životem. Co vy sami musíte udělat, aby se stala vaším průvodcem. Je zde samostatná kapitola problematiky synchronicity u nevidomých. Text provází velké množství citátů. Kniha vychází z osobních celoživotních zkušeností samotného autora, pro kterého se synchronicita stala skutečným životním průvodcem.
Podívejte se také JIRI MODELS Minnie 28 barev
Podívejte se také
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
- psychopatuv pruvodce na ceste k uspechu 978 80 87171 44 8
- Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
- Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
- JIRI MODELS šroubovací, Tlapková patrola, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Peppa Pig 12 barev
- Jiri Hauschka (978-80-7437-350-3)
- Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
- JIRI MODELS gumovací, v setu Mickey - balení 2 ks
- JIRI MODELS fumovací, v setu Dinosauři - balení 2 ks
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- jiri schelinger f r cech hrrr na ne nam se libi cd
- symfonicky orchestr hl m prahy fok jiri belohlavek dvorak suk orchestralni skladby cd
- Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)
Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha
eBook: Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.
Objev podobné jako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha
Průvodce lidským myšlením a chováním - Jiří Plamínek
Kniha Jiřího Plamínka, respektovaného autora dvou desítek publikací především z oblasti managementu. Kniha o vývoji lidské mysli, o příčinách uvažování a jednání v různých situacích, a zároveň kniha praktická. Obsahuje rady, jak efektivněji myslet i pracovat, jak lépe porozumět svému myšlení i světu kolem nás. Autor čtivou formou rozšiřuje dané téma filozofickými přesahy, úvahami o smyslu života i budoucnosti. Na mnoha příkladech dokazuje, že vnímavá a vitální mysl je schopna vysoké produktivity, a poskytuje návod, jak toho dosáhnout.
Objev podobné jako Průvodce lidským myšlením a chováním - Jiří Plamínek
Turistický průvodce I. - Jiří Glet - e-kniha
eBook: E-kniha pojednávající o zajímavostech z českých z hradů, zámků a dalších turistických atrakcích se zaměřením na Středočeský kraj, Prahu a Jihočeský kraj. Nejde však o běžný popis, který si můžete přečíst na internetu či na ceduli před stavbou. Autor v tomto průvodci upozorňuje na vybrané zajímavosti uvedeného místa. Každý hrad či zámek je totiž v něčem zvláštní a zajímavý. Třeba nějakou tou stavební hříčkou, osobností, legendou či pověstí. Průvodce má 21 kapitol pojednávajících primárně o 21 doporučených cílech v uvedených lokalitách. Jedná se známá i opomíjené stavby či zajímavosti. Většina kapitol obnáší krom hlavních cílů i cíle vedlejší, které jsou blízko a v rámci výletu stojí za to je také navštívit. Texty jsou doplněny pečlivě vybranými doplňkovými fotografiemi, které Vám přiblíží místo i v případě, že je osobně nenavštívíte. Více informací o průvodci najdete na http://pruvodce.kknihy.cz/
Objev podobné jako Turistický průvodce I. - Jiří Glet - e-kniha
Skalní města - kapesní průvodce/česky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/česky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Skalní města - kapesní průvodce/polsky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/polsky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Skalní města - kapesní průvodce/německy - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/německy - Jiří Rak, Jan Eliášek
Skalní města - kapesní průvodce/anglicky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/anglicky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Vitalita - Průvodce ke zdraví, energii a kráse - Jiří Grausam, Iva Grausamová
IVA GRAUSAMOVÁ je švýcarská občanka českého původu, žijící střídavě v Evropě a Austrálii. Od roku 1996 se začala intenzivně zajímat o výživu a v rámci přednášek o přírodním lékařství se seznámila s knihami dr. Normana W. Walkera, jednoho z nejznámějších lékařů ve Spojených státech amerických, zabývajícím se zdravím a výživou. Prostudovala všechny jeho knihy, které byly vzorem pro mnoho lékařů a výzkumníků. Sama s manželem radikálně změnila životosprávu a nadchla se pro studium přírodní medicíny a výživy.V rámci poznávacích a studijních cest do USA, Orientu, Austrálie a Nového Zélandu se seznámila s orientální medicínou, především s indickou ajurvédou a čínskou medicínou, která vyzdvihuje primární význam výživy a životosprávy pro lidské zdraví.V australské Canbeře navštěvovala přednášky o orientálním umění, hinduismu, buddhismu, starém čínském učení feng – shui, zároveň semináře jógy a meditace.Její sedmileté studium vyvrcholilo studijní cestou, kterou podnikla s manželem po Tibetu, kde se v tibetských klášterech zúčastnili semináře o buddhismu a vegetariánské výživě. Rozhovory s tibetskými mnichy motivovaly Ivu k napsání tohoto průvodce.Tento průvodce vám ukáže, jak můžeme naši vnitřní vitalitu uvolnit v kombinaci s výživou, cvičením, relaxací a intenzivní péčí o naše tělo. Zdraví a krása přichází, když tělo, mysl a duše jsou v perfektní harmonii. Tento názor je kořenem všech léčebných učení amerických indiánů, australských domorodců, čínského taoismu a indické ajurvédy. Když budete dobře vypadat, budete se dobře i cítit.Tento průvodce by vám měl pomoci dosáhnout vyrovnanosti a vitality ve vašem životě.
Objev podobné jako Vitalita - Průvodce ke zdraví, energii a kráse - Jiří Grausam, Iva Grausamová
Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/anglicky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník
Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ke každému z pěti měst je přiložena mapka centra s vyznačenými všemi pamětihodnostmi a doporučenou trasou prohlídky. Nechybí tipy na výlety do okolí, kontakty na muzea, galerie, restaurace, ubytování apod.Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ten zdobí pět historických měst – Litomyšl, Svitavy, Polička, Vysoké Mýto a Moravská Třebová. Publikace seznámí čtenáře s tím nejzajímavějším z historie, architektury a přírodních krás, které tento východní cíp naší vlasti nabízí, a představí Českomoravské pomezí i jako atraktivní místo pro aktivní trávení volného času.
Objev podobné jako Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/anglicky - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník
Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/německy - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník
Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ke každému z pěti měst je přiložena mapka centra s vyznačenými všemi pamětihodnostmi a doporučenou trasou prohlídky. Nechybí tipy na výlety do okolí, kontakty na muzea, galerie, restaurace, ubytování apod.Průvodce věnovaný regionu rozloženému podél historické hranice Čech a Moravy. Ten zdobí pět historických měst – Litomyšl, Svitavy, Polička, Vysoké Mýto a Moravská Třebová. Publikace seznámí čtenáře s tím nejzajímavějším z historie, architektury a přírodních krás, které tento východní cíp naší vlasti nabízí, a představí Českomoravské pomezí i jako atraktivní místo pro aktivní trávení volného času.
Objev podobné jako Českomoravské pomezí - kapesní průvodce/německy - Jan Eliášek, René Klimeš, Jiří Zámečník
Hrady a podhradí - Nový průvodce po hradech a jejich okolí - Jiří Sommer
V pořadí druhá kniha z cyklu podivuhodných příběhů z našich hradů a zámků navazuje na Báje, mýty a pověsti a pokračuje v náhledech do minulosti dalších vybraných zajímavých objektů České republiky. Vedle historie a poutavé legendistiky deseti významných kulturních průsečíků obsahuje každá kapitola také technické dodatky pro aktivní výletníky, kteří se chtějí dozvědět něco o současném stavu jednotlivých historických památek, jejich dostupnosti i zajímavostech z blízkého okolí, které stojí za to shlédnout.
Objev podobné jako Hrady a podhradí - Nový průvodce po hradech a jejich okolí - Jiří Sommer
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2017 a 2018 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha
eBook: Již 7. aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu z pera zkušených českých autorů představuje jak kompletní zdroj pro efektivní navrhování, tak přehled praktického využití nových funkcí a nástrojů verzí 2017 a 2018. Průvodce obsahuje kompletní přehled ovládání programu, názorné ukázky jeho využití pro každodenní práci a spoustu cvičení, v nichž si vyzkoušíte tvorbu reálných úkolů z praxe. Postupně se naučíte vše, co pro zpracování výkresové dokumentace skutečně potřebujete.
Objev podobné jako AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2017 a 2018 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha
AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2015 a 2016 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha
eBook: Aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu Již šesté aktualizované vydání nejprodávanější české knihy o AutoCADu z pera zkušených českých autorů představuje kompletní zdroj pro efektivní navrhování i přehled praktického využití nových funkcí a nástrojů verzí 2015 a 2016. Průvodce obsahuje kompletní přehled ovládání programu, názorné ukázky jeho využití pro každodenní práci a spoustu cvičení, v nichž si vyzkoušíte tvorbu reálných úkolů z praxe. Postupně se naučíte vše, co pro zpracování výkresové dokumentace skutečně potřebujete. Kniha je určena jak začínajícím uživatelům, kteří AutoCAD teprve poznávají, tak pokročilejším uživatelům a i těm, kdo již znají jeho předchozí verze a potřebují se rychle zorientovat v nových funkcích a nástrojích. Autoři se mimo jiné věnují těmto tématům: - Přehled nových funkcí a nástrojů AutoCADu 2015 a 2016 - Tvorba výkresů, zadávání souřadnic a využití kreslicích nástrojů - Vytváření a správa hladin, orientace ve výkresovém prostoru - Kreslení objektů – úseček, čar, kružnic, elips, křivek atd. - Metody uchopení a modifikace objektů, parametrické kreslení - Práce s textem, tabulkami, kótami, šrafováním a poznámkami - Dynamické bloky, externí reference, správa a sdílení dat - Úvod do prostorového modelování, aplikace světel a materiálů - Tvorba vlastních typů čar a šraf O autorech: Michal Spielmann působí již přes 20 let jako Autodesk Approved Instructor CAD produktů firmy Autodesk a dalších CAD a kancelářských aplikací. Je držitelem oficiálních certifikací AutoCAD Professional a Inventor Professional. Na svém kontě má řadu článků a překlad oficiální publikace pro školení AutoCADu. Jiří Špaček již přes 15 let působí jako certifikovaný lektor kancelářských a CAD produktů, zejména od firem Microsoft a Autodesk. Je autorem stovek článků v odborných časopisech a na webových portálech. Absolvoval tři fakulty VUT v Brně, kde dokončil též doktorské studium oboru Konstrukční a procesní inženýrství. Je držitelem oficiálních certifikací AutoCAD Professional a Revit Architecture Professional.
Objev podobné jako AutoCAD: Názorný průvodce pro verze 2015 a 2016 - Jiří Špaček, Michal Spielmann - e-kniha
Průvodce neklidným územím - Příběhy českého výtvarného umění (1900–2015) - David Böhm, Ondřej Horák, Jiří Franta
Jaké tajemství skrývá slavný Chudý kraj Maxe Švabinského? Který umělec přijde ve válce o ruku, a přesto se stane světoznámým fotografem? Kdo jsou dva proslulí architekti, kteří u nás během jednoho roku postaví dvě výjimečné stavby? Který malíř maluje svůj nejslavnější obraz rovných padesát let? Kdo z našich výtvarníků inspiruje japonského režiséra k natočení Godzilly? Který český grafik změní způsob telefonování v Americe? A jak to, že znají obyvatelé Londýna tak dobře život v moravských Bedřichovicích? Odpovědi na tyto a další otázky naleznete v této výpravné publikaci, která jedinečně kombinuje text, ilustraci a komiks. Její autoři – Ondřej Horák a duo výtvarníků Jiří Franta & David Böhm – vás provedou neklidným územím českého výtvarného umění od roku 1900 až do současnosti. Po oceňovaném titulu „Proč obrazy nepotřebují názvy“ přichází nakladatelství Labyrint s další výjimečnou knihou, která srozumitelným a zábavným způsobem přibližuje komplikovaný svět moderního umění.
Objev podobné jako Průvodce neklidným územím - Příběhy českého výtvarného umění (1900–2015) - David Böhm, Ondřej Horák, Jiří Franta
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Na kole ke hvězdám - Co to je Ebicykl + Tipy na týdenní cykloputování + Průvodce po hvězdárnách a planetáriích - Jiří Grygar
Astrofyzika RNDr. Jiří Grygara, CSc. není třeba příliš představovat. Je známým popularizátorem přírodních věd a za svou profesní činnost získal již celou řadu ocenění. Je ale také aktivním sportovcem – především cyklo-turistou. Každoročně spoluorganizuje a vede ojedinělou akci, která má už téměř třicetiletou tradici. V knize se dozvíte, co její poněkud tajemný název Ebicykl vlastně znamená. Ve zkratce jde o světově ojedinělé propojení astronomie s cykloturistikou. V pelotonu se spolu scházejí vynikající vědci, univerzitní profesoři, ale i amatérští zájemci o astronomii a lidé nejrůznějších dalších zaměstnání, aby během týdenního letního putování po hvězdárnách a pamětihodnostech strávili báječný čas. Toto společenství si postupně vytváří svůj jedinečný folklór; většina účastníků si vysloužila nějakou doživotní funkci a jí odpovídající přezdívku a všichni se jak na Ebicyklu a přidružených akcích, tak i při jejich přípravě a následném hodnocení náramně baví. Zdaleka totiž nejde o nenáročné putování od hospody k hospodě nebo od cukrárny k cukrárně. Naopak, během týdne se ebicyklisté pořádně zapotí, protože na cestách doslova přes hory a doly urazí v sedle nezřídka za den i přes sto kilometrů „v dešti, větru aj i v parně“, jak se zpívá v hymně Ebicyklu.Ebicyklisté projeli za uplynulá léta křížem krážem několikrát Čechy, Moravu, Slezsko i Slovensko a tyto trasy o souhrnné délce přes 17 tisíc kilometrů mohou být inspirativní pro podobná týdenní putování na kole. V knize najdete 28 mapek tras dosavadních ročníků s podrobnými itineráři.Zatím se asi moc neví, že hvězdárny a planetária mohou být i výbornými výletními cíli nejen cykloturistů. Vyšlo již mnoho průvodců po hradech, zámcích, rozhlednách a jiných pamětihodnostech, ale nikoho ještě nenapadlo napsat průvodce po početných českých a slovenských hvězdárnách a planetáriích, což přináší až tato Ebikniha.
Objev podobné jako Na kole ke hvězdám - Co to je Ebicykl + Tipy na týdenní cykloputování + Průvodce po hvězdárnách a planetáriích - Jiří Grygar
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Internetový marketing - Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Energetic marketing - Lenka Lutonská
HLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné.
Objev podobné jako Energetic marketing - Lenka Lutonská
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Excerpts from Experts: Marketing
''Excerpts from Experts - Marketing'' is a compendium of insight, advice and anecdotes from more than 200 of the leading names in marketing. These wonderful people have generously contributed their time and wisdom to raise money in aid of NHS Charities Together. Whether you''re an aspiring graduate, experienced professional, marketing guru, or just vaguely interested in the magical world of brands and marketing, this book is a must read.
Objev podobné jako Excerpts from Experts: Marketing
Digitálny marketing - Martin Kuchta
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
Objev podobné jako Digitálny marketing - Martin Kuchta
Konec marketingu - Gil Carlos
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Biznis marketing - Milan Oreský
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.
Objev podobné jako Biznis marketing - Milan Oreský
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Základy společenských věd - Neoficiální průvodce přípravou na přijímačky ze ZSV a na Scio testy - Jiří Horák, Tomáš Horký, František Reitter
Učebnice tě připraví na Scio testy ze ZSV! Získáš k ní navíc videokurz Základů společenských věd. Pro zpřístupnění nahraj doklad o koupi učebnice nebo fotku účtenky na https://oscio.cz/ucet/. V pěti hodinách tě videokurz naučí základní teorii a pojmy všech kapitol (Člověk a společnost, Stát a právo a Hospodářství a svět). | V první části učebnice se seznámíš s tím, co Scio testy jsou, jak probíhají, a naplánuješ si přípravu tak, aby dopadla úspěšně. Další část se věnuje jednotlivým oddílům testu ze ZSV. Ty jsou dále děleny do kapitol. Každá z nich obsahuje úvod, přehled základních pojmů, které je třeba znát, další doporučenou literaturu a úlohy k procvičení. Poslední část učebnice je tvořena cvičným testem. Ten strukturou i počtem úloh odpovídá testu, který tě čeká u přijímacích zkoušek. | Nejedná se o oficiální učebnici ani kurz společnosti Scio s. r. o. | Aktualizace učebnice zveřejňujeme na https://oscio.cz/aktualizace/. Hodně štěstí u přijímaček! Přístup k dalším testům po nahrání účtenky zde.
Objev podobné jako Základy společenských věd - Neoficiální průvodce přípravou na přijímačky ze ZSV a na Scio testy - Jiří Horák, Tomáš Horký, František Reitter
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing (80-7168-979-3)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)
Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.
Objev podobné jako Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Audiokniha MP3 Vladimir John, čte Wendy Lloyd, Rupert Degas Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.
Objev podobné jako MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Objev podobné jako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Podívejte se také
- Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
- Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
- 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)
- Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)