Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Produkt Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7) upraviť a produkt hľadať znova.

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Detail

Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7) , 7 tajemství odpovědného vedení lidí (978-80-271-1711-6)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Detail

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9) , Vedení lidí, týmů a firem (978-80-271-0629-5)

Dynamické vedení a řízení projektů (978-80-271-0408-6)

Dynamické vedení a řízení projektů (978-80-271-0408-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Mirko Křivánek, 208 stran, česky Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Proč v praxi často nefungují tradiční metody projektového řízení? Jak mohou být projekty vedeny a řízeny lépe a dodávat slíbené výsledky? Jedinečná kniha pro projektové manažery, jejíž téma se na českém trhu ještě neobjevilo, představuje nový přístup k řízení projektů, kdy jsou projekty řízeny dynamicky a flexibilně. Jak mohou být projekty vedeny a řízeny lépe a dodávat slíbené výsledky? Publikace přináší manažerům novou kompetenci – systémové myšlení – jako cestu k úspěšně realizovaným projektům. Učí manažera přemýšlet o projektech jako o systémech, porozumět systému projektu v souvislostech, kvalifikovaně se rozhodovat, hledat a řídit okamžiky zlomu výkonnosti projektu, porozumět kdy a proč se systém projektu mění a jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamické vedení a řízení projektů (978-80-271-0408-6) , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1) , Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1) , Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7)

Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Eva Malíková, 304 stran, česky Aktualizovaná publikace poskytuje ucelený pohled na problematiku péče o uživatele služeb – seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb, odpovídající současnému stavu. Seznamuje čtenáře s nejčastějšími typickými a problémovými situacemi, které zde vznikají, a doporučuje jejich řešení. V knize je zahrnuta i kapitola zabývající se oblastí managementu a jeho vlivu na kvalitu poskytovaných služeb. Jedinečnost publikace spočívá především v prvním globálním pojetí celé rozsáhlé problematiky. Kniha je určena jako odborná příručka pro nelékařské zdravotnické pracovníky a sociální pracovníky a pracovníky managementu v pobytových sociálních zařízeních. Klade si za cíl sloužit jako průvodce a rádce všem uvedeným pracovníkům v náročných situacích, doplňuje jejich již získané vědomosti a prohlubuje pochopení souvislostí v sociální gerontologii. Může být prospěšná například i pracovníkům... (alza.cz)

Podobné produkty ako Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7) , Chrobáky a motýle (978-80-567-0469-1)

Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7)

Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7)
Detail

Kniha - autor Eva Malíková, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace poskytuje ucelený pohled na problematiku péče o uživatele služeb – seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb, odpovídající současnému stavu. Seznamuje čtenáře s nejčastějšími typickými a problémovými situacemi, které zde vznikají, a doporučuje jejich řešení. V knize je zahrnuta i kapitola zabývající se oblastí managementu a jeho vlivu na kvalitu poskytovaných služeb. Jedinečnost publikace spočívá především v prvním globálním pojetí celé rozsáhlé problematiky. Kniha je určena jako odborná příručka pro nelékařské zdravotnické pracovníky a sociální pracovníky a pracovníky managementu v pobytových sociálních zařízeních. Klade si za cíl sloužit jako průvodce a rádce všem uvedeným pracovníkům v náročných situacích, doplňuje jejich již získané vědomosti a prohlubuje pochopení souvislostí v sociální gerontologii. Může být prospěšná například i pracovníkům v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb (978-80-271-2030-7) , Stroje a zařízení (978-80-88218-06-7)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Online marketing (978-80-251-4155-7)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8) , Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Detail

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7)

Dynamické vedení a řízení projektů: Systémovým myšlením k úspěšným projektům (978-80-271-0408-6)

Dynamické vedení a řízení projektů: Systémovým myšlením k úspěšným projektům (978-80-271-0408-6)
Detail

Kniha - autor Mirko Křivánek, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Jedinečná kniha pro projektové manažery, jejíž téma se na českém trhu dosud neobjevilo, představuje nový přístup k řízení projektů, kdy jsou projekty řízeny dynamicky a flexibilně. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamické vedení a řízení projektů: Systémovým myšlením k úspěšným projektům (978-80-271-0408-6) , Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu (978-80-271-0629-5)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8) , Školnice valerie se ujímá vedení (978-80-271-0358-4)

Stroje a zařízení (978-80-88218-06-7)

Stroje a zařízení (978-80-88218-06-7)
Detail

Kniha - autor Jan Gabriel, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V povědomí čtenářů je Jan Gabriel zapsán jako suverénní autor jemných i ironických veršů svébytného „surrealistického civilismu“. Sám autor o své poesii říká: „Nikdy nevím, co mě láká víc. Zda konkrétnost ulic, svéhlavost nároží, potrhlá gesta chodců či jen jejich stíny a tajemný odlesk věcí či těkavá hra čistě soukromého představení. Hledání tajné a ztracené řeči, stejně tak konkrétní jako abstraktní, často jen rozmazané kdesi v zapadajícím slunci nad Karlínským viaduktem, banálním i poněkud zlověstným, který pouze čas od času čeří vzduch. Jako když chceme rozfoukat plamínek ve vlastním snění, aby ho o chvíli později málem zase sfoukla deklasovaná strohost a nečitelnost burzovních zpráv.“ (alza.cz)

Podobné produkty ako Stroje a zařízení (978-80-88218-06-7) , Toto je marketing (978-80-566-1627-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , 10 malých mačiatok (978-80-10-02424-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová... (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , Jídelníček kojenců a malých dětí (80-247-1514-7)

Online marketing (978-80-251-4155-7)

Online marketing (978-80-251-4155-7)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing (978-80-251-4155-7) , Krev andělů (978-80-279-0469-3)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům (978-80-271-0408-6)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Toto je marketing (978-80-566-1627-7)

Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing (978-80-566-1627-7) , Černý a bílý (978-80-271-3273-7)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Detail

Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8) , Výhonky a mikrozelenina (978-80-271-0641-7)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Detail

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1) , Letopis 1723–1756 (978-80-257-0469-1)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Psychofarmakoterapie (978-80-271-0133-7)

Psychofarmakoterapie (978-80-271-0133-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Dreher, 216 stran Publikace přináší přehled farmakologie, dávkování a nežádoucích účinků u nejdůležitějších psychofarmak orientovaný na praxi. Text je založen na jeho dlouholetých klinických zkušenostech. Autor představuje cílený výběr nejvhodnějších přípravků s ohledem na indikace. Shrnuje podstatné informace i k tématům, jako je gerontopsychiatrie, akutní stavy v psychiatrii a interakce léčiv. Dalšími tématy knihy jsou legální a nelegální drogy a medikamentózní možnosti léčby závislostí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychofarmakoterapie (978-80-271-0133-7) , História sveta v malých sústach (978-80-8109-418-7)

Truhlářství (978-80-271-1206-7)

Truhlářství (978-80-271-1206-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kouřil, 252 stran, česky Původně učebnice pro dva truhlářské obory, nábytkářství a stavební truhlářství dnes přibližují postupy starých mistrů a stavitelů. Konstrukce nábytku a Konstrukce stavebního truhlářství vychází v dotisku nového vydání po více než sedmdesáti letech. Obě části knihy tvoří obrazové tabule, na nichž jsou rozkresleny technologické postupy a konstrukční detaily. Text předkládáme ve stejné podobě, jakou měl při vydáních, ze kterých jsme čerpali. Je tedy samozřejmé, že některé ze zde uvedených informací již neplatí a také od některých postupů se v tomto oboru již upustilo. Máte tak možnost seznámit se s technologiemi, se kterými pracovali truhláři v padesátých letech dvacátého století. Zachovali jsme také pravopis dle originálu, takže zde zůstávají i zastaralé výrazy nebo dříve užívaný zápis některých slov. Věříme totiž, že to není na závadu knihy, ale že to naopak jistým způsobem čtenáři... (alza.cz)

Podobné produkty ako Truhlářství (978-80-271-1206-7) , O liškách a lidech (978-80-271-3583-7)

Ochránce (978-80-271-0597-7)

Ochránce (978-80-271-0597-7)
Detail

Elektronická kniha - Smyslný erotický román od bestsellerové autorky Jodi Ellen Malpasové. - autor Jodi Ellen Malpasová, 448 stran, česky Smyslný erotický román od bestsellerové autorky Jodi Ellen MalpasovéLidé si myslí, že mají Camille Loganovou přečtenou: tatínkova holčička; krásná, rozmazlená mladá žena, které tatínek financuje její životní styl. Ale Camille je zvyklá mít život ve vlastních rukou. Jednou udělala chybu, která se jí krutě vymstila. Nyní se snaží být nezávislá, ovšem kvůli obchodním aktivitám svého otce je v ohrožení.Jake Sharp také v minulosti udělal chybu a následky byly zničující – a to jak osobně, tak profesionálně. Přísahal, že už nikdy nedopustí, aby se to opakovalo. Proto přijme práci bodyguarda Camille Loganové. S její pověstí v tom nevidí žádný problém.Ona je ale ve skutečnosti jiná. Je soucitná, vřelá a zábavná, a povinnost ji chránit se brzy začne prolínat s potěšením. Ale Jake ví, že ji nemůže mít…Napsali o knize OchránceOd knihy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ochránce (978-80-271-0597-7) , Kardiovaskulární rehabilitace a prevence (978-80-271-1376-7)

Porodnictví (978-80-271-2098-7)

Porodnictví (978-80-271-2098-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Aleš Roztočil, 592 stran, česky Barevná publikace s velkým množstvím obrázků a tabulek je určena medikům, mladým lékařům v předatestační přípravě, ale i porodním asistentkám. Obsahuje kapitolu o fyziologickém těhotenství, dále jsou probrány vyšetřovací metody. Další kapitoly se týkají rizikového a patologického těhotenství (a probírá kromě jiného i jednotlivé nemoci, které mohou nastávající matku v průběhu těhotenství ohrožovat). V dalších kapitolách najdeme vývojové nepravidelnosti a abnormality plodového vejce, porod, patologický porod, porodnické operace a patologické šestinedělí. Knihu uzavírají „Perinatologická data“, jako je natalita, perinatální a mateřská mortalita, perinatální a mateřská morbidita. (alza.cz)

Podobné produkty ako Porodnictví (978-80-271-2098-7) , Sofie, smrťák a já (978-80-271-2506-7)

Biozahrada (978-80-271-0498-7)

Biozahrada (978-80-271-0498-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Arnošt Tabach, 128 stran Již začátkem devadesátých let minulého století, tedy v době, kdy se ještě příliš nemluvilo o ekologizaci zemědělství, psal novinář Arnošt Tabach stati do časopisů o novém pohledu na pěstování zahradních plodin, rostlin a květin. Jeho články mají dodnes aktuální platnost. Kniha Arnošta Tabacha je logicky sestavená z jeho příspěvků do různých periodik a z rukopisu, který zanechal po předčasné smrti, doplněná o aktuální fotografie. Naučí začínající zahrádkáře ekologicky myslet a v souladu s přírodou pěstovat ovoce, zeleninu a květiny tak, aby se co nejméně poškozovalo okolní prostředí chemickými prostředky. Klade důraz na smíšené kultury využívající vzájemně prospěšné působení rostlin, na používání výtažků z léčivých rostlin k podpoře růstu a ochraně před škůdci a na hnojení půdy bylinnými zákvasy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Biozahrada (978-80-271-0498-7) , Lucinka a kouzelná zvířátka (978-80-271-1053-7)

Mikroekonomie (978-80-271-0146-7)

Mikroekonomie (978-80-271-0146-7)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 400 stran Třetí vydání oblíbené učebnice je rozšířeno o nové ekonomické jevy vyvolané technologickými a institucionálními změnami. Jsou zde také nastíněny názorové směry, které doplňují tradiční mikroekonomickou analýzu alternativními pohledy a přístupy. Jde například o behaviorální a feministickou ekonomii. Opomenuta není ani ekonomie času a quasi-ekonomie v podobě "ekonomie všeho" (freakonomics). Autoři se netradičně věnují také ekonomii rodiny, která je v učebnicích dosud opomíjena, a to v kontrastu s velkou pozorností věnovanou ekonomii firmy. Publikace vysvětluje chování mikrojednotek, z nichž se skládá národní i světové hospodářství, jako jsou spotřebitelé, firmy, vlastníci kapitálu a půdy, zaměstnanci a odbory, investoři i politici. Vysvětluje také mechanismus trhů spotřebních statků, práce, kapitálu a přírodních zdrojů, a také trhu politického. Ukázány jsou jak přednosti tržní regulace, tak i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mikroekonomie (978-80-271-0146-7) , Rehabilitace adama a evy (978-80-271-3091-7)

Mezopotámie (978-80-271-0360-7)

Mezopotámie (978-80-271-0360-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Veronika Válková, 176 stran, česky To město, Uruk, vypadalo jako zničené přírodní katastrofou. Bylo to však dílo krále Narám-Sína. Setkání s mladým obchodníkem Tilharem, který v Uruku ztratil celou rodinu, a neuvěřitelná souhra náhod, zapletou Báru do vrcholně důležité a nebezpečné mise – doručit právě králi Narám-Sínovi vzkaz od jeho tety, velekněžky Encheduanny, které jde o život. Jenže pokud bude vzkaz doručen, potká i další město stejný osud jako Uruk. Báru navíc doprovází Tilhar, který Narám-Sínovi přísahal smrt... Historička Veronika Válková ve svých knihách přenáší čtenáře do skutečné, reálné historie, kde spolu s Bárou zažívají napínavé chvilky, zároveň se toho ale také hodně dozvědí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezopotámie (978-80-271-0360-7)

Python (978-80-271-3442-7)

Python (978-80-271-3442-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 608 stran, česky Python je podle serveru Tiobe již déle než dva roky třetím nejpopulárnějším programovacím jazykem po jazycích C/C++ a Java. Jeho popularita stále sílí a ve světě vychází další a další učebnice Pythonu. Nová učebnice je výrazně rozšířena a upravena a vychází z předchozího díla autora Python - Kompletní příručka jazyka pro verzi 3.9 a vznikla jako reakce na její velký úspěch a na žádosti čtenářů o rozšíření výkladu. Původní text byl proto výrazně přepracován a podstatně rozšířen. Python vznikl jako jazyk, který měl laikům usnadnit vstup do světa programování a umožnit jim s co nejmenším úsilím vytvářet jednoduché programy. Jak jeho obliba rostla, tak rostly i požadavky na rozšíření jeho schopností. Tato publikace podrobně probírá jazyk Python a jeho možnosti včetně těch, na které v jiných knihách již nezbývá místo. Snaží se představit jazyk hlouběji, aby v ní uživatelé našli potřebné informaci i v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Python (978-80-271-3442-7)

Frida (978-80-271-3059-7)

Frida (978-80-271-3059-7)
Detail

Elektronická kniha ?Vyprávění o Fridě je dojemným příběhem o touze někam patřit, stesku a ztrátách. Kniha vychází v překladu Kateřiny Krištůfkové s laskavou finanční podporou norské nadace NORLA. Poprvé se Frida Grünfeldová objevila v policejních záznamech na jaře roku 1931. Byla Židovka, prostitutka a podezřelá ze špionáže – navíc těhotná. Její syn Berthold se později dostal coby uprchlík do Norska, kde se nakonec usadil, vystudoval medicínu a stal se velmi známým psychiatrem. Co se však dělo dál s Fridou? Nina F. Grünfeldová se vydává na cestu do minulosti a pátrá po osudech své babičky. Ve výslechových protokolech, v soudních záznamech a jiných archivních materiálech nachází drobné stopy a střípky informací a sleduje, jak se síť kolem její babičky stahuje čím dál víc. Úřady po takových ženách jako Frida pásly. Pak se k moci dostali nacisté. (alza.cz)

Podobné produkty ako Frida (978-80-271-3059-7)

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška
Detail

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška

Krev andělů (978-80-279-0469-3)

Krev andělů (978-80-279-0469-3)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Černá, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Píše se rok 1646 a dle staré legendy lidé věří, že krev nenarozených dětí působí zázraky. Říká se jí krev andělů, protože zemřelá neviňátka jdou v podobě andělů přímo do nebe. Tuto myšlenku má na paměti i mladý soudní vyšetřovatel Borek, který musí rychle vyřešit vraždy žen před porodem. Snad každý v hlavním městě má těhotnou manželku nebo dceru, proto se začíná šířit panika. Po třetí kruté vraždě zatkne Borek podezřelého muže a celé město si konečně vydechne. Úleva je ale předčasná. Brzy totiž dojde k další vraždě, a tak přibývá pochybností, podezřelých a také těch, kteří pochybují, zda je mladý vyšetřovatel ten pravý, kdo dokáže najít skutečného pachatele... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krev andělů (978-80-279-0469-3)

Krev andělů (978-80-279-0469-3)

Krev andělů (978-80-279-0469-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslava Černá, 256 stran, česky Píše se rok 1646 a dle staré legendy lidé věří, že krev nenarozených dětí působí zázraky. Říká se jí krev andělů, protože zemřelá neviňátka jdou v podobě andělů přímo do nebe. Tuto myšlenku má na paměti i mladý soudní vyšetřovatel Borek, který musí rychle vyřešit vraždy žen před porodem. Snad každý v hlavním městě má těhotnou manželku nebo dceru, proto se začíná šířit panika. Po třetí kruté vraždě zatkne Borek podezřelého muže a celé město si konečně vydechne. Úleva je ale předčasná. Brzy totiž dojde k další vraždě, a tak přibývá pochybností, podezřelých a také těch, kteří pochybují, zda je mladý vyšetřovatel ten pravý, kdo dokáže najít skutečného pachatele... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krev andělů (978-80-279-0469-3)

Sedmero požehnání (978-80-271-1011-7)

Sedmero požehnání (978-80-271-1011-7)
Detail

Kniha - autor Jindřich Buxbaum; Daniel Soukup, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obrazová publikace Sedmero požehnání má být průzorem do světa, který je současnému člověku vzdálený a málo známý. Má mu poskytnout obraz komunity, která si střeží svůj poklad především ve svých srdcích, a který probleskuje i v přítomných černobílých fotografiích. Název knihy odkazuje k rituálu Sedmi požehnání (ševa berachot), která jsou recitována během židovského svatebního obřadu. Setkání tradičních Židů nejrůznějších směrů u hrobů významných učenců, rabínů a cadiků, o nichž vypráví doprovodné texty Daniela Soukupa, je totiž svého druhu mystickým zasnoubením, při němž se spojují duše tohoto světa se světem příštím. Každý ze sedmi rabínských járcajtů (výročí smrti) zachycených objektivem fotoaparátu Jindřicha Buxbauma je zároveň příběhem sedmi významných duchovních vůdců, kteří jsou pro židovské společenství trvalým požehnáním. Texty Daniela Soukupa si můžete přečíst v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sedmero požehnání (978-80-271-1011-7)

Autoškola 2021 (978-80-271-3103-7)

Autoškola 2021 (978-80-271-3103-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Minář, 280 stran, česky Nové vydání učebnice autoškoly obsahuje vše, co nezbytně potřebujete k získání řidičského oprávnění skupiny B: výklad pomocí názorných barevných fotografií, snadnou navigaci v knize pomocí barevných hmatníků, kapitoly členěné podle předmětů v autoškole, ukázkové testy i praktické rady. Pro zvládnutí zkušebních testů jsou v učebnici zařazeny kompletní aktualizované testové otázky. Najdete zde všechna podstatná ustanovení zákona 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích a souvisejících předpisů, výklad křižovatek včetně vysvětlení, jednoduché a snadno zapamatovatelné informace o ovládání a údržbě vozidla, o teorii a zásadách bezpečné jízdy a zdravotnické přípravě. Předkládáme vám nejpřehlednější a nejaktuálnější učebnici na trhu: při práci s ní vás nebudou zdržovat žádné zbytečnosti, nic důležitého vám ale neunikne. Cílem knihy je především pomoci čtenářům, aby se rychle a pohodlně naučili... (alza.cz)

Podobné produkty ako Autoškola 2021 (978-80-271-3103-7)

Jin jóga (978-80-271-2449-7)

Jin jóga (978-80-271-2449-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Bernie Clark, 368 stran, česky Jin jóga je součástí tradice hatha jógy. Ve své moderní podobě kombinuje jin jóga prvky indické jógy a čínských taoistických cvičení se západní vědou o zdraví, aby přispívala ke zlepšení stavu organismu na mnoha úrovních. Důraz je kladen na dlouhé pasivní držení pozic vytvářející tlak na hluboké pojivové tkáně, čímž jin jóga mobilizuje a posiluje klouby, vazy a hluboké fasciové tkáně. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jin jóga (978-80-271-2449-7)

Knihovnické pohádky (978-80-271-0050-7)

Knihovnické pohádky (978-80-271-0050-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 104 stran Pro všechny knihomoly jsou tu Knihovnické pohádky! Představte si, co všechno se odehrává v knihovně třeba v noci, když všichni čtenáři dávno spí. Knihovna žije svým neviditelným životem a dějí se v ní neuvěřitelné věci. Jestli máte rádi knížky, a obzvlášť ty pohádkové, v téhle knížce si přijdete na své. Detaily knihy: Autor: Zuzana Pospíšilová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0050-7 Počet stran: 104 (alza.cz)

Podobné produkty ako Knihovnické pohádky (978-80-271-0050-7)

Účetnictví 1 (978-80-271-0331-7)

Účetnictví 1 (978-80-271-0331-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Hinke, 144 stran Již třetí vydání úspěšné knihy objasňuje problematiku účetnictví podnikatelů zejména na příkladech a úlohách, včetně řešení a komentářů. Publikace je kompletně aktualizovaná. (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví 1 (978-80-271-0331-7)

Podivná hra (978-80-271-0290-7)

Podivná hra (978-80-271-0290-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 368 stran „Miluji tě, jsi má vysněná žena.“ Jedna věta z internetové diskuse Karle nadobro změní život. Někdo ji sleduje. Neustále a systematicky ji děsí. Proč? Kdy skončí ty neúnosné měsíce, kdy je sama jen se svým strachem? Dozví se, kdo je ten neznámý stalker? A co víc, podaří se jí přežít? Nebo je to všechno jen její paranoiaů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podivná hra (978-80-271-0290-7)

Prima čas (978-80-271-2535-7)

Prima čas (978-80-271-2535-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Králík, 96 stran, česky Měření času patří k nejstarším lidským intelektuálním činnostem. Postupem doby se měnily i osobní časoměrné přístroje, od prvních kapesních objemných mechanismů po současné náramkové hodinky. Česká republika patří k několika málo zemím na světě, kde se vyrábějí. Je to historie stará sedmdesát let, psát se začala v roce 1949 v Novém Městě nad Metují, kde je začali vyvíjet. Historii tamní výroby tvoří nadšení prvních konstruktérů, ikonické modely, nové strojky, produkce v řádu statisíců i téměř zánik výroby. V současnosti sledujeme jedinečný restart, jímž se Česká republika díky novoměstským primkám řadí mezi několik málo států na světě, kde zvládají mimořádně náročnou výrobní technologii. Odhadnete, kolik nejmenších šroubků se vejde do krychlového centimetru? V knížce se to dozvíte. A když si uvědomíte, že je na nich ještě přesný závit… A také se dozvíte o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Prima čas (978-80-271-2535-7)

Desatero boháče (978-80-271-2027-7)

Desatero boháče (978-80-271-2027-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Hrubošová, 160 stran Cílem knihy je dát čtenáři návod jak žít svobodně, finančně zabezpečený a na vysoké životní úrovni. Kniha je základní průvodcem ve světě peněz. Učí základním dovednostem s penězi, tedy jak se dají peníze vydělávat, jak se dají řídit, jak je správně spravovat a jak peníze rozmnožovat tak, aby člověk došel ve svém životě finančnímu zajištění a neupadl do moderní formy otroctví – dluhů. Kniha provází čtenáře na jeho cestě finančním životem, odkrývá jeho emoce spojené s penězi, jeho schopnost uplatnit se na trhu práce, potřebu peněz v životě jedince, nabízí různé formy výdělků a učí nastavit život na více zdrojů příjmů, představuje čtenáři, jak důležité je peníze řídit a hospodařit s nimi, včetně praktických ukázek. V konečné fázi učí, jak peníze dělají další peníze. Dívá se na investice z pohledu stále platných investičních pravidel. (alza.cz)

Podobné produkty ako Desatero boháče (978-80-271-2027-7)

DPH 2016 (978-80-271-0034-7)

DPH 2016 (978-80-271-0034-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Svatopluk Galočík, Oto Paikert, 416 stran Ve dvacátém vydání této časem a praxí prověřené publikace naleznete výklad všech paragrafů zákona se zvýrazněním všech novel od 1. 1. 2016. Upozorníme na nově zavedené kontrolní hlášení, změnu některých výkladů v oblasti nemovitých věcí či na změny celních pojmů a režimů podle nového celního řádu. Výklad doplňuje cca 300 příkladů z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako DPH 2016 (978-80-271-0034-7)

Novodobí dobrodruzi (978-80-271-1772-7)

Novodobí dobrodruzi (978-80-271-1772-7)
Detail

Kniha - autor Jeffrey Bowman, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Co je na přírodě tak zvláštního, že sotva se vracíme domů z jednoho dobrodružného výletu, už plánujeme další? Snad to dělá čerstvý vzduch, drsná krása volné krajiny, osudová setkání, nebo možnost vystoupit z našeho každodenního kolotoče – divočina zkrátka nabízí něco každému z nás. Tato kniha představuje nejrůznější milovníky přírody a ekologicky smýšlející podnikatele, kteří svými originálními nápady pomáhají utvářet nový postoj veřejnosti k životnímu prostředí. Poznejte společenství nadšenců, samorostů a nespoutaných duší, vydejte se s nimi na výpravy do nejodlehlejších končin nebo se podívejte, jak vymýšlejí špičkové oblečení a vybavení do přírody – přičemž mají neustále na paměti udržitelnost a společenskou odpovědnost. Kniha Novodobí dobrodruzi v přírodě ukazuje místa, která stojí za to navštívit, a líčí neobvyklé zážitky od Islandu až po Patagonii, jež nepochybně zaujmou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Novodobí dobrodruzi (978-80-271-1772-7)

Chirurgická propedeutika (978-80-271-1235-7)

Chirurgická propedeutika (978-80-271-1235-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Páral, 192 stran, česky Stejně jako v jiných medicínských oborech dochází i v chirurgii, především díky rozvoji přístrojové techniky, elektronizace a robotizace, ale i objevům nových léků, k rychlým změnám, které mnohdy radikálně mění dlouhá léta zavedené postupy a v mnohých případech i zásadně mění filozofii přístupu k chirurgickému pacientovi a jeho onemocnění. Novodobá chirurgie se těmto trendům pružně přizpůsobuje, nicméně základní chirurgické postupy, přístupy a postuláty zůstávají, mnohdy i po staletí, neměnné. Především přístup k elektronickým médiím nabízí dnešnímu studentovi medicíny nepřeberné množství informací z různých zdrojů, což ale může být současně určitou pastí a hendikepem kvůli neutříděnosti a nadbytku informací, nebo naopak povrchnosti a zjednodušení poskytovaných údajů. Cílem předkládané publikace bylo sjednotit základní fakta a informace o oboru chirurgie, tak aby... (alza.cz)

Podobné produkty ako Chirurgická propedeutika (978-80-271-1235-7)

Fashion management (978-80-271-2113-7)

Fashion management (978-80-271-2113-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimíra Khelerová, 192 stran, česky Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Fashion management (978-80-271-2113-7)

Novodobí dobrodruzi (978-80-271-1772-7)

Novodobí dobrodruzi (978-80-271-1772-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jeffrey Bowman, 256 stran, česky Co je na přírodě tak zvláštního, že sotva se vracíme domů z jednoho dobrodružného výletu, už plánujeme další? Snad to dělá čerstvý vzduch, drsná krása volné krajiny, osudová setkání, nebo možnost vystoupit z našeho každodenního kolotoče – divočina zkrátka nabízí něco každému z nás. Tato kniha představuje nejrůznější milovníky přírody a ekologicky smýšlející podnikatele, kteří svými originálními nápady pomáhají utvářet nový postoj veřejnosti k životnímu prostředí. Poznejte společenství nadšenců, samorostů a nespoutaných duší, vydejte se s nimi na výpravy do nejodlehlejších končin nebo se podívejte, jak vymýšlejí špičkové oblečení a vybavení do přírody – přičemž mají neustále na paměti udržitelnost a společenskou odpovědnost. Kniha Novodobí dobrodruzi v přírodě ukazuje místa, která stojí za to navštívit, a líčí neobvyklé zážitky od Islandu až po Patagonii, jež... (alza.cz)

Podobné produkty ako Novodobí dobrodruzi (978-80-271-1772-7)

Akútna apendicitída (978-80-271-3343-7)

Akútna apendicitída (978-80-271-3343-7)
Detail

Elektronická kniha , 120 stran, slovensky Publikácia poskytuje najnovšie vedecké informácie o diagnostike a predoperačnej rozvahe akútnej apendicitídy. Hlavný autor publikácie je aj autorom nového palpačného príznaku akceptovaného americkou a britskou spoločnosťou klinických anatómov. Samotný príznak je v publikácii popisovaný. V porovnaní s inými publikáciami popisujúcimi náhle príhody brušné sa špecifikuje len na akútnu apendicitídu, čo umožňuje detailnejší popis samotného ochorenia. Tým je táto kniha jedinečná. Publikácia je definovaná ako odborná, vysokoškolská učebnica určená pre študentov lekárskych fakúlt a pre postgraduálne vzdelávanie chirurgov, všeobecných lekárov a pediatrov. Taktiež je vhodná pre vzdelávanie stredného zdravotníckeho personálu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Akútna apendicitída (978-80-271-3343-7)
7 tajemství odpovědného vedení lidí (978-80-271-1711-6), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Vedení lidí, týmů a firem (978-80-271-0629-5), Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1), Sportovní marketing (978-80-271-0560-1), Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8), Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2), Chrobáky a motýle (978-80-567-0469-1), Stroje a zařízení (978-80-88218-06-7), Online marketing (978-80-251-4155-7), Internetový marketing (978-80-251-4311-7), Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7), Vedení lidí, týmů a firem: Praktický atlas managementu (978-80-271-0629-5), Školnice Valerie se ujímá vedení (978-80-271-0358-4), Toto je marketing (978-80-566-1627-7), 10 malých mačiatok (978-80-10-02424-7), Jídelníček kojenců a malých dětí (80-247-1514-7), Krev andělů (978-80-279-0469-3), Dynamické vedení a řízení projektů: Systémovým myšlením k úspěšným projektům (978-80-271-0408-6), Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1), Černý a bílý (978-80-271-3273-7), Výhonky a mikrozelenina (978-80-271-0641-7), Letopis 1723–1756 (978-80-257-0469-1), Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8), História sveta v malých sústach (978-80-8109-418-7), O liškách a lidech (978-80-271-3583-7), Kardiovaskulární rehabilitace a prevence (978-80-271-1376-7), Sofie, Smrťák a já (978-80-271-2506-7), Lucinka a kouzelná zvířátka (978-80-271-1053-7), Rehabilitace Adama a Evy (978-80-271-3091-7)