Kniha – autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Jacquie L Etang, 344 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy (978-80-7367-596-7) , Public relations (978-80-247-4229-8)Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Základy public relations (9788779689503)Kniha – autor Igor Tomeš, 298 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá - autor Igor Tomeš, 298 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Příručka pro studující sociálních, právních a příbuzných oborů i pro profesionály v oblasti sociální práce, sociální správy a státní správy podává obecnou teorii sociální správy i popis současných úkolů a institucionálního zajištění v této oblasti u nás a ve světě, zejména v EU. Vysvětluje, jak u nás funguje správa zaměstnanosti, zdravotní správa, sociální pojištění a podpora, pomoc a služby, a které orgány se na nich podílejí a jakými předpisy. Druhé, rozšířené a přepracované vydání v obecné části pojednává o subjektech sociální správy, jejím postavení, výstavbě a výkonu, financování a řízení. Zvláštní část je zaměřena na jednotlivá odvětví sociální správy podle mezinárodně přijatého členění. (alza.cz)
Podobné produkty ako Sociální správa: Úvod do teorie a praxe (978-80-7367-483-0) , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0) , Urinoterapie: teorie a praxe (978-80-8100-637-1)Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Migréna (978-80-7367-835-7)Kniha - autor kolektív autorov, 240 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Monografia “Cievne prístupy” uvádza čitateľa do „tajov a úskalí“ zabezpečovania cievnych prístupov u detí i dospelých. Poznatky, skúsenosti a praktické vedomosti, ktoré v knihe autori prezentujú boli postupne získavané z klinickej praxe už od 70. rokov minulého storočia. Prispel k nim aj klinický vývoj a skúsenosti európskych i amerických pracovísk. Táto monografiou je cennou pomocou pre ďalších lekárov, ktorí sa venujú zavádzaniu cievnych systémov, a môžu tak využívať metódy a systémy prezentované v publikácii pre svojich pacientov. Môžu tým pomôcť pri znižovaní utrpenia a bolesti spôsobenými ochorením v každodennom živote detských i dospelých pacientov. Súčasťou publikácie je bohatá a kvalitná farebná príloha. (alza.cz)
Podobné produkty ako Cievne prístupy (978-80-8063-309-7) , Základy bankovnictví: teorie a praxe (978-80-7400-595-4)Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Kvalita softwaru teorie a praxe (978-80-7402-322-4)Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Oceňování služebností: teorie a praxe (978-80-7552-628-1)Kniha - autor Irvin D. Yalom; Molyn Leszcz, 720 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Skupinová a individuální psychoterapie jsou rovnocennými metodami, mají stejnou účinnost, každý z obou přístupů k terapeutické práci má však své zásady a je vhodný pro jiný typ klientů. Každý z přístupů může mít také vliv na jiné proměnné a většinou má odlišné výsledky. Irvin D. Yalom, mezinárodně uznávaný dynamicky orientovaný psychoterapeut a psychiatr s dlouholetou praxí a zároveň světoznámý spisovatel, v této knize spojuje obojí. Velmi podrobně popisuje způsoby práce se skupinou i úskalí, která taková práce má, její omezení i účinné faktory. Vychází nejen ze svých dlouholetých zkušeností a zkušeností svých kolegů, ale také z výzkumů. Teoretická pojednání často prokládá kazuistikami, které činí text čtivějším, a problém vysvětluje na konkrétních případech z praxe. Teorie a praxe skupinové psychoterapie je základní učebnicí a příručkou pro všechny terapeuty a poradce... (alza.cz)
Podobné produkty ako Teorie a praxe skupinové psychoterapie (978-80-262-1848-7) , Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie shrnuje nejnovější poznatky o hlavních tématech psychologie osobnosti – temperamentu, rysech, inteligenci, sebepojetí, motivaci a vývoji osobnosti. Důraz je kladen na vývoj v oboru za posledních pětadvacet let. Každá kapitola je uvedena krátkým historickým exkurzem a výčtem poznatků, které jsou v dané oblasti považovány za základní, následuje rozbor a kritické zhodnocení vývoje v dané tematické oblasti. Velká pozornost je věnována i otázkám osobní pohody a duchovního rozměru života člověka, spiritualitě. Do knihy je zařazeno i téma zcela nové: lidské ctnosti a silné stránky charakteru. Autorský kolektiv tvoří přední odborníci a odbornice české a slovenské psychologie, kteří se sami výzkumu osobnosti věnují. Kniha je proto napsána s hlubokou znalostí problému a jednotlivé kapitoly reflektují osobní témata jejich autorů a autorek. Přes svou vysokou odbornost je kniha napsána srozumitelným a čtivým... (alza.cz)
Podobné produkty ako Psychologie osobnosti: Hlavní témata, současné přístupy (978-80-247-3434-7) , Teorie a praxe poradenské psychologie (978-80-247-4451-3)Kniha - autor Martin Hobza, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie je věnována problematice investičních služeb a regulace jejich poskytování. Kromě vysvětlení základních teoretických východisek autor nabízí řešení otázek a problémů vznikajících při praktické aplikaci právní úpravy investičního zprostředkování, resp. poskytování investiční služby přijímání a předávání pokynů týkajících se investičních nástrojů a investičního poradenství. V případě obou zmíněných investičních služeb kniha odráží aktuální přístup právní teorie, orgánu dohledu, judikatury a praxe. Ačkoli je kniha zaměřena především na realitu právního řádu České republiky, není opomenut ani unijní kontext předkládané problematiky včetně zohlednění změn unijního práva (MiFID II), které se citelně dotýkají zejména oblasti poskytování investičního poradenství. Stranou nezůstává ani komparativní pohled na některé otázky. Kniha je určena především právním a compliance útvarům... (alza.cz)
Podobné produkty ako Investiční služby v právní teorii a praxi (978-80-7502-225-7) , Makroekonomická analýza - teorie a praxe (978-80-247-5858-9)Kniha - autor Bernie Clark, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jin jóga je součástí tradice hatha jógy. Ve své moderní podobě kombinuje jin jóga prvky indické jógy a čínských taoistických cvičení se západní vědou o zdraví, aby přispívala ke zlepšení stavu organismu na mnoha úrovních. Důraz je kladen na dlouhé pasivní držení pozic vytvářející tlak na hluboké pojivové tkáně, čímž jin jóga mobilizuje a posiluje klouby, vazy a hluboké fasciové tkáně. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jin jóga: Ucelený průvodce teorií i praxí (978-80-271-2449-7) , Teorie a praxe řešení politických konfliktů (978-80-247-3027-1)Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Výři nesýčkují (978-80-7367-989-7)Kniha - autor Jeanne Ruland,, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Květ života: Praktické zkušenosti a nové přístupy (978-80-7336-819-7) , Řeč těla (978-80-7367-921-7)Kniha - autor Lise Manson, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá .Kniha pro ty, kteří migrénou trpí, i jejich blízké okolí, jež často nechápe jejich náhlé změny nálady nebo i povahy a neví, v čem tkví. Autorka seznamuje s migrénou, popisuje její možný původ, způsoby, jak se projevuje, představuje různé typy migrén, zaměřuje se na spouštěcí faktory a poskytuje osobám, které migréna zasahuje, rady a doporučení pro každodenní život. V oddílech věnovaných léčení a předcházení krizím uvádí typy léků i možnosti čelit migréně hygienou života, cvičením, relaxací, alternativními metodami – akupunkturou, aromaterapií, sofrologií, termálními kůrami... Závěrečné kapitoly přinášejí odpovědi na různé otázky spojené s tradičními, často mylnými domněnkami (vliv práce na počítači, mobilů, kofeinu, spojení s kardiovaskulárními nemocemi...) a svědectví postižených. Lise Manson je francouzská publicistka a novinářka, zabývá se tématy psychického i fyzického zdraví a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Migréna (978-80-7367-835-7) , Pivovarství: teorie a praxe výroby piva (9788087109779)Kniha - autor Allan Pease; Barbara Pease, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá K aktualizovanému a podstatně rozšířenému vydání knihy Řeč těla (kniha je rozšířena zhruba o dvě třetiny) si Allan Pease přizval svou manželku Barbaru a novým způsobem pojednali všechna témata, která se nacházejí už v první verzi této knihy (teritoria a zóny, gesta rukou, polohy nohou, oční signály, společenská gesta atd.). Knihu zároveň rozšířili o nová témata (úsměv a smích, kulturní odlišnosti, prosémické vzdálenosti, hlídání teritoria, interview a politické mocenské hry apod.). Kniha je přehledně strukturovaná, napsaná zábavnou formou. Nezbytným doprovodem knihy jsou ilustrativní fotografie a kresby. (alza.cz)
Podobné produkty ako Řeč těla (978-80-7367-921-7) , Roudensky petr kvalita software teorie a praxeKniha - autor Lenka Zemanová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Knížka předkládá malým i velkým čtenářům osm veselých povídek (podle osmi českých obojetných souhlásek), které jsou výjimečné tím, že v sobě vždy obsahují všechna vyjmenovaná slova pro určitou hlásku a navíc se hemží spoustou dalších slov s měkkými či tvrdými i/y. Po povídce doprovázené obrázky následuje text povídky s vynechávkami pro doplnění i/y, přehled vyjmenovaných slov, slov příbuzných a odvozených, objasnění „zapeklitých výrazů“, slov stejně či podobně znějících, ale jinak psaných, s různými významy (syrový, sýrový, sírový). Knihu ocení rodiče či pedagogové, kteří chtějí komplexně a zároveň zábavně přiblížit dětem vyjmenovaná slova. Kniha je vytvořená tak, aby ji mohli využít ti, kteří s touto záludností češtiny „bojují“. Zároveň jde o výborný způsob, jak zabavit nadané dítě v odpovídajícím věku. Michaela Bergmannová je absolventkou FAMU, oboru animovaná a multimediální tvorba.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Výři nesýčkují (978-80-7367-989-7) , Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe (978-80-247-2789-9)Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Finanční účetnictví podnikatelského sektoru: pohled teorie a praxe (978-80-7676-268-8)eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe (978-80-247-5608-0)eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Odložím to na zítra (978-80-7367-666-7)Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Jak si lidé hrají (978-80-7367-992-7)Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Kniha shiatsu teorie a praxe: shiatsu theory and practice (978-80-7370-431-5)Kniha - autor Karel Riegel; Ondřej Pěč; Kamil Kalina, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Většina odborníků v oblasti poruch osobnosti se shoduje, že prognózu léčby těchto pacientů ovlivňuje především včasná a citlivá diagnostika. Ta řídí následnou volbu vhodných terapeutických postupů. Nejen profesionálům v oblasti duševního zdraví, ale i studentům příslušných oborů předkládáme publikaci, která nabízí cestu k porozumění poruchám osobnosti z pohledu nejnovějších poznatků na poli „evidence-based“ diagnostických systémů. V tomto kontextu teoreticky i prakticky představujeme alternativní model DSM-5 pro poruchy osobnosti a poukazujeme na jeho provázanost s modelem osobnostní psychopatologie O. F. Kernberga i modelem pro poruchy osobnosti v nadcházejícím MKN-11. Naší prioritou je nalezení člověka, jenž se skrývá za symptomatickým doprovodem. Zvýšenou pozornost proto věnujeme vymezení normálního a abnormálního osobnostního fungování pro porozumění... (alza.cz)
Podobné produkty ako Poruchy osobnosti v 21. století: Diagnostika v teorii a praxi (978-80-262-1596-7) , Soudobá sociologická teorie (978-80-247-2457-7)Kniha - autor Kathrin Passigová; Sascha Lobo, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Odložím to na zítra (978-80-7367-666-7) , Kritické myšlení (978-80-873-4388-3)Kniha - autor Eric Berne, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se stala na dlouhou dobu bestsellerem, který autorovi přinesl slávu a uznání. Kniha jednoduše předkládá příklady z každodenního života. Ukazuje způsoby, jak jsou lidé vtaženi do „hry“, kterou právě hrají. Názvy her jsou např. „Now I’ve got you you son of a bitch.“ („Už tě mám, ty darebáku!“). Část terminologie, kterou autor užívá, přešla do každodenní angličtiny. Po přečtení knihy se všichni v nějaké hře poznáme a poznáme i naše partnery, rodiče, kolegy. Některé věci se změnily, tak jako doba, ale některé se nemění. Proto zůstává tato kniha i po čtyřiceti letech stále aktuální a přínosná pro pochopení vztahů mezi lidmi a chování vlastní i ostatních. Eric Berne (1910–1970) je známý jako zakladatel transakční analýzy. Napsal řadu knih, z nichž nejslavnější je právě titul Jak si lidé hrají. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak si lidé hrají (978-80-7367-992-7) , Proč jsou šťastné děti šťastné (978-80-7367-864-7)eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-knihaeBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-knihaKniha - autor Gennadij Malachov, 336 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V první části tohoto komplexního díla o jedné z významných alternativních metod léčení se dozvíte množství pozoruhodných skutečností o moči: jak se tvoří, jaké má vlastnosti a z čeho je složená, jaký je její léčebný mechanismus a díky čemu má schopnost léčit i posilovat lidský organismus. Najdete zde bohaté životní zkušenosti, a také doporučení, na co všechno a jak moč používat. (alza.cz)
Podobné produkty ako Urinoterapie: teorie a praxe (978-80-8100-637-1)Kniha - autor Steve Biddulph, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Proč je tolik lidí nešťastných? Mnozí rodiče způsobují svým dětem celoživotní problémy tím, že je učí mít negativní vztah k sobě samým. Steve Biddulph ve své praktické a humorně napsané knize nabízí pomoc při komunikaci s dětmi od nejútlejšího věku až do doby dospívání. Nápaditým způsobem probírá důležitá témata: pozitivní a asertivní výchova význam širší rodiny a dalších vztahů pro rozvoj dítěte pomoc dětí s domácími pracemi jak reagovat na dětský vzdor jak pomoci dětem vyrovnat se s nepříjemnými zážitky jak pomoci dětem lépe se vyjadřovat Při tom všem povzbuzuje rodiče, aby byli víc sami sebou, přísnější a současně láskyplnější, pevnější i uvolněnější. Ukazuje, jak opustit staré negativní přístupy k dětem a plně prožívat radost z nich i ze života. (alza.cz)
Podobné produkty ako Proč jsou šťastné děti šťastné (978-80-7367-864-7)eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-knihaeBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-knihaeBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-knihaeBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-knihaElektronická kniha - autor Libor Janoušek, Peter Baláž, kolektiv a, 160 stran Dobře obrazovou dokumentací vybavená kniha (která na našem trhu dosud chyběla) je určena odborné veřejnosti, zejména specialistům z řad nefrologů, anesteziologů a chirurgů.Autoři vycházejí ze své dlouholeté zkušenosti i svých pracovišť (převážně IKEM Praha). Ve své knize komplexně shrnují problematiku hemodialyzačních přístupů (HP). V publikaci čtenář nalezne diagnostiku a rozdělení chronického renálního selhání, topografickou anatomii paže a dolní končetiny s ohledem na oblasti používané k založení HP, metodiku vyšetření před založením HP, indikace a techniky založení jednotlivých HP. Publikace dále seznamuje s výskytem a řešením pooperačních komplikací. (alza.cz)
Podobné produkty ako Hemodialyzační arteriovenózní přístupy (978-80-247-2547-5)Elektronická kniha - autor Radek Ptáček, 184 stran Jediná domácí komplexní publikace k danému tématu v současnosti poskytuje informace z teoretického i aplikovaného hlediska. (alza.cz)
Podobné produkty ako Biofeedback v teorii a praxi (978-80-247-5694-3)Elektronická kniha - autor Lenka Holá, 272 stran V posledním desetiletí došlo u nás ke zvýšení zájmu o mediaci, metodu řešení konfliktů, při níž neutrální kvalifikovaná osoba — mediátor — pomáhá účastníkům ve vzájemném dorozumívání a v nalezení přijatelného řešení. Kniha popisuje její teoretická východiska a principy, vztahy v mediaci i její samotný proces. Klade důraz na psychologické a právní charakteristiky mediace, ukazuje její interdisciplinárnost a možnosti využití v různých oblastech společenské praxe. Podrobněji se zabývá peer-mediací, mediací rodinnou a obchodní. Pozornost je věnována také roli mediátora, jehož specifické postavení na něj klade vysoké požadavky. Publikace přináší velké množství příkladů z praxe, propojuje teoretické informace s praktickými mediačními zkušenostmi. Kniha je určena mediátorům, psychologům, právníkům (advokátům, soudcům), sociálním pracovníkům, pedagogům, sociologům a studentům těchto oborů. Ocení ji též lektoři komunikace,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Mediace v teorii a praxi (978-80-247-3134-6)Kniha - autor Petr Roudenský, 260 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na jednotlivé aspekty kvality softwaru a jejich vzájemné vztahy. Autoři představují základní koncepty kvality a jejich vývoj, modelování kvality a její měření prostřednictvím procesních a produktových modelů, využití řady technických norem a rámců pro zavádění a zlepšování kvality napříč životním cyklem vývoje softwaru, problematiku managementu kvality na úrovni organizace i projektů a praxi na technické úrovni řízení kvality ve vztahu ke kvalitě návrhu a zdrojového kódu. Uvedená témata v daném rozsahu představují nezbytný základ pro holistický přístup ke kvalitě softwaru, jehož... (alza.cz)
Podobné produkty ako Kvalita softwaru Teorie a praxe (978-80-7402-322-4)Kniha - autor Jan Stejskal; Helena Kuvíková; Beáta Mikušová Meričková; Veronika Linhartová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie Teorie a praxe veřejných služeb shrnuje dosavadní poznatky dílčí vědní disciplíny (teorie ekonomiky veřejných služeb), která se oddělila v průběhu 20. století od ekonomiky veřejného sektoru, resp. veřejné ekonomie. Má za cíl přiblížit v logických souvislostech poznatky současné ekonomické teorie a výsledky vlastního výzkumu praxe veřejných služeb a přispět tak k rozvoji teorie ekonomiky veřejných služeb jako samostatné ekonomické dílčí vědecké disciplíny. Jednotlivé kapitoly přinášejí pohledy na ekonomiku veřejných služeb z hlediska různých disciplín. Právě tento multidisciplinární pohled je jedním z prvků přidané hodnoty celé monografie. Autoři se domnívají, že předkládaná monografie i na daném stupni zpracování a zobecnění procesů probíhajících ve veřejných službách bude přínosem pro rozvoj tak mladé vědecké disciplíny,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)Kniha - autor Jakub Hanák; Kristýna Kuhrová; Jan Sedláček, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přinášíme vám ucelenou publikaci zabývající se otázkou ocenění služebností, která byla vždy velmi citlivou záležitostí a na kterou existuje mnoho názorů a pohledů. Snahou autorů je poskytnout všem subjektům (zejména pracovníkům územně samosprávných celků, organizačních složek státu a energetických společností), kteří budou uzavírat smlouvu o zřízení služebnosti, vodítka pro určení náhrady, kterou vyplatí povinný oprávněnému. Vlastníkům pozemků, na nichž má být zřízena služebnost dobrovolně i proti jejich vůli, autoři nabízejí průvodce, který jim umožní se rozhodnout, zda je předložená nabídka akceptovatelná, či nikoliv. Právníkům tato publikace umožní lépe se zorientovat v ocenění služebnosti ve znaleckém posudku, odpoví zároveň na otázku, kterých náležitostí si při poskytování právní pomoci klientům mají nejčastěji všímat. Znalcům, kteří sehrávají při ocenění... (alza.cz)
Podobné produkty ako Oceňování služebností: teorie a praxe (978-80-7552-628-1)Elektronická kniha - autor Vojtěch Spěváček a kolektiv, 544 stran Ojedinělá publikace uplatňuje komplexní přístup vycházející z inovovaného systému národních účtů (ESA2010) a na něj navazujících manuálů (platební bilance, vládní finance). Je určena studentům VŠ, pracovníkům ekonomického výzkumu, analytikům a vedoucím pracovníkům ve firmách všech úrovní. (alza.cz)
Podobné produkty ako Makroekonomická analýza - teorie a praxe (978-80-247-5858-9)Kniha - autor Liběna Kantnerová, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice přináší ucelený pohled na problematiku bankovnictví, a to v kontextu Evropy a České republiky. Shrnuje základní teoretické poznatky a vysvětluje základní pojmy spojené s bankovnictvím. Text je členěn do 18 základních kapitol. První kapitoly jsou pohledem do historie. Kniha přibližuje historii vzniku peněz, jejich funkci a charakteristiku a vývoj používání peněz na našem území. Čtenář se seznámí také s počátky bankovnictví a s vývojem bankovní soustavy na území dnešní České republiky. Vysvětlen je význam centrálního bankovnictví a specifika centrálních bank. Další kapitoly jsou zaměřeny postupně na měnovou politiku a její cíle, na řízení a strukturu obchodních bank, na hospodaření bank a také na rizika v bankovnictví. Podstatná část knihy je věnována bankovním produktům a problematice platebního styku. Nechybí ani kapitoly pojednávající o dokumentárních platbách, o... (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy bankovnictví: Teorie a praxe (978-80-7400-595-4)Elektronická kniha - autor Marek Kolařík, 256 stran Pojďme se společně vydat po cestě poradenské psychologie a hledat možnosti, jak porozumět procesu mezi poradcem a klienty! Publikace představuje obor, který klade nemalé nároky na psychologa jak z hlediska znalostí, dovedností, tak jeho osobnostních kvalit. Objasňuje základní principy poradenské psychologie společně s vybranými praktickými tématy. (alza.cz)
Podobné produkty ako Teorie a praxe poradenské psychologie (978-80-247-4451-3)Kniha - autor Spyridon Gkalpakiotis; Petra Cetkovská; Martina Kojanová, 208 stran, česky Monografie našich předních specialistů v oboru přináší komplexní pohled na problematiku psoriázy. První kapitoly jsou zaměřené na etiopatogenezi a klinický obraz onemocnění. Další kapitoly jsou věnovány komorbiditám lupénky mimo jiné se samostatnou kapitolou o psychiatrických přidružených onemocněních a psoriatické artritidě. V posledních letech došlo k velkému pokroku v léčbě psoriázy a v souvislosti s tím zde nalezne čtenář nejaktuálnější informace tykající jak lokální, tak systémové terapie včetně biologické léčby. Závěrem, aby byla kniha co nejvíce praktická, jsou zařazeny i kazuistiky se zajímavými pacienty. Kniha je určena nejen dermatologům, ale i ostatním specialistům se zájmem o psoriázu včetně praktických lékařů, kteří přicházejí denně do kontaktu s pacienty léčenými biologickou léčbou. (alza.cz)
Podobné produkty ako Psoriáza: od teorie k praxi (978-80-204-5574-1)Kniha - autor Miroslav Zelinský, 248 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Teorie a praxe kulturních průmyslů (978-80-89447-83-1)Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček